abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:37 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 593 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Vydání Fedora 18 opět odloženo

    Z důvodu nedořešených chyb se vydání finální verze Fedory 18 odkládá na 15.1.2013. Rozhodnutí se uskutečnilo na Go/No-Go meetingu dne 3.1.2013. Více informací v oficiálním oznámení.

    4.1.2013 22:56 | xxxxxx | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.1.2013 01:02 Pfff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Tak to z toho pomalu můžou udělat 19, ne? :D
    Punny avatar 5.1.2013 01:33 Punny | skóre: 28 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    grrr a ted odlozi i oVirt 3.2 kvuli tomu :D
    5.1.2013 14:29 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Ha, tak on to i někdo používá! :-) A nějaké jiné zkušenosti, než nebootující debian, by nebyly?
    Punny avatar 5.1.2013 15:05 Punny | skóre: 28 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    tak zatim to jen zkousim, ale vypada velmi slibne, nakonec jsem to nahlasil jako bug...projevuje se jen u grub2...live migrace, HA, pripojeni k SAN/NAS, je bezproblemu, jen jsem si vzpomel, ze bych rad zkousil jeste snapshoty a zda je lze vytvaret i na iSCSI storage (to treba proxmox neumi). Jeste by to chtelo dotahnout par veci dokonce, treba overovani proti LDAP/AD
    5.1.2013 15:58 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    tak zatim to jen zkousim, ale vypada velmi slibne, nakonec jsem to nahlasil jako bug...projevuje se jen u grub2
    Zní to jako problém ve fedořím qemu... Na RHELím qemu jsem podobný problém s grubem 2 nezaznamenal.
    jen jsem si vzpomel, ze bych rad zkousil jeste snapshoty a zda je lze vytvaret i na iSCSI storage (to treba proxmox neumi).
    Umí.
    Jeste by to chtelo dotahnout par veci dokonce, treba overovani proti LDAP/AD

    AD je plně podporované už od dob, kdy se to jmenovalo SolidICE a vyvíjel to Qumranet, stejně tak je podporovaná IPA, tuším, že RHDS, a snad i generický LDAP + Kerberos (to ale nevím jistě, a nemám teď po ruce stroj, kde bych si engine-manage-domains pustil).

    Čistý LDAP podporovaný zatím není.
    5.1.2013 11:47 bukk__e
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Včera jsem zkoušel betu F18 - to gnome, co tam je, to je hnus na kolečkách. Asi jim to navrhuje Studio Najbrt nebo nějaký barvoslepý pidlooký debil.
    Brilantní modř avatar 5.1.2013 12:28 Brilantní modř | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo

    Co konkrétně se na GNOME nelíbí? Fedoru 18 Beta jsem totiž zkoušel včera taky a zkouším ji i teď, chtěl bych porovnat zkušenosti…

    little.owl avatar 5.1.2013 18:26 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    F18 provozuji od zacatku listopadu, kdy se instalator dostal do trochu pouzitelneho stavu a celkem zadne zasadni problemy.
    A former Red Hat freeloader.
    Brilantní modř avatar 6.1.2013 14:58 Brilantní modř | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo

    Překvapilo mě, že v live verzi Fedory 18 není Perl; Python tam samozřejmě je, ale Perl se musí doinstalovat z repozitáře. To už Perl považujou za natolik zastaralý, že se rozhodli jej nedistribuovat společně se systémem?

    pavlix avatar 6.1.2013 15:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Pokud to není speciální programátorské live CD a pokud na perlu nezávisí některý balík, tak zřejmě není důvod ho tam dávat. Se zastaralostí to nejspíš nemá nic společného.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.1.2013 14:15 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Přesně tak. Proč zasírat základ něčím, co je užíváno s podmínkou instalace něčeho mimo základ? Nějak nám ti fóristé přestávají myslet...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    Brilantní modř avatar 7.1.2013 14:27 Brilantní modř | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo

    Samozřejmě souhlasím. Ale ukazuje to, že Perl je méně a méně používaný, když už na něm nezávisí žádné důležité věci v distribuci. Daleko před ním je Python. No, asi se nedá nic dělat…

    8.1.2013 09:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    No, asi se nedá nic dělat…
    infiltruj tým Lennartových nohsledů a přepiš do Perlu systemd ;-)
    little.owl avatar 8.1.2013 10:30 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    :-D
    A former Red Hat freeloader.
    6.1.2013 19:44 Martix. | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Live CD jsou omezené velikostí a nemůžou obsahovat všechno. Perl sebou například tahají KDE, jestli nutně potřebuješ Perl na Live CD, stáhni si KDE spin.
    vain avatar 5.1.2013 13:07 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Co s tím má společného Fedora 18 beta? To je hold výchozí vzhled GNOME jako takového, jestli se ti to nelíbí, na gnome-look je těch témat habaděj.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    5.1.2013 14:08 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo

    Gnome 3.6 pouzivam na Archu a co se tyce vzhledu, tak se radi mezi nadprumer. Pouzivam tmavou variantu vychoziho tematu.

    Na laptopu bezi fedora 17(?) a mel jsem dost neprijemnych zazitku.

    • Jednu dobu vzdy nabootovala do pouzitelneho stavu az na druhy pokus. - Dnes vsak funguje i suspend, takze jsem stastny.
    • Grotesktni je chovani aktualizacniho nastroje.
      • Nazvy balicku jsou zasedle a jdou spatne cist.
      • Obcas behem aktualizace vyskoci upozorneni o neduveryhodnem "baliku" a jestli tedy chci pokracovat v aktualizaci. Bohuzel se upozorneni ani okrajove nezmini, ktery balik je neduveryhodny.
    • Instalacni a vyhledavaci proces balicku mi prijde prilis pomaly
    • Flash se neinstaloval standartni cestou.
    • Podpora hudebnich a video formatu je mizerna

    5.1.2013 14:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Grotesktni je chovani aktualizacniho nastroje. (...)

    To zní jako bugy. Jsou někde nahlášeny?
    Instalacni a vyhledavaci proces balicku mi prijde prilis pomaly
    V F18 je experimentální nový yum nad libsolv, jmenuje se to dnf a touhle pomalostí netrpí.
    Flash se neinstaloval standartni cestou.
    Nainstaluj balíček s adobím repozitářem odtud, yum install flash-plugin , a je to. Včetně updatů. Nenapadá mě moc hezčích způsobů instalace softu nezařaditelného do distribuce.
    Podpora hudebnich a video formatu je mizerna
    gstreamer-plugins-* a gstreamer-ffmpeg z rpmfusion máš nainstalovaný?
    5.1.2013 14:50 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Nainstaluj balíček s adobím repozitářem odtud, ...
    přímější odkaz
    5.1.2013 16:25 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    GUI package manager ve Fedoře nevím, kdo mohl myslet jinak než jako důmyslné trápení uživatelů. Naštěstí je použití yumu z příkazové řádky tak snadné, že lusery učím raději to. S yumem by ses asi dozvěděl, že nemáš odsouhlasený klíč, kterým je balík podepsán, i případné detaily, ale je to jen tip.

    Standardní instalace proprietárního zvěrstva zvaného Flash je od vendora, stejně jako u jakéhokoli jiného proprietárního zvěrstva. To ti nefunguje? (Ano, jde to i lépe, ale chtěls to standardně.)

    Podpora free formátů je velmi dobrá. Na všechno ostatní je tu rpmfusion.
    6.1.2013 00:10 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Nad rpm lze pouzit i debiani synaptic, ale taky to neni uplne ono. Deb je deb :)
    7.1.2013 14:18 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Divím se, že ještě nikoho nenapadli migrovat pacman a AUR do velkých distribucí...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    7.1.2013 15:24 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Zajiste myslenka mit podobny, komunitou rizeny system, jako AUR protla mysly vyvojaru z RedHatu, ale není to možné, protože RedHat=Fedora a právní oddělení RedHatu zaujímá příliš opatrný postoj i vůči nepřímo distribuovanému softwaru nakaženého softwareovými patenty. RedHat nemá byznys postavený na desktopu, takže není divu, že se nechce pustit do nějaké možné bitvy a že setrvává v takové strnulé pozici.
    7.1.2013 15:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Zajiste myslenka mit podobny, komunitou rizeny system, jako AUR protla mysly vyvojaru z RedHatu, ale není to možné, protože RedHat=Fedora ...
    Takže tvrdíš, že rpmfusion neexistuje?
    7.1.2013 17:12 Martix. | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Blábol. Komunitní repozitáře jsou v plánu. Nevím jak se v nich budou řešit SW patenty, ale nevidím důvod proč jimi nahrazovat RPMFusion, když jde pouhým kliknutím na webu RPMFusion přidat jejich repa pohodlně přes GUI.
    little.owl avatar 7.1.2013 17:26 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    +1
    A former Red Hat freeloader.
    8.1.2013 09:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    nevidím důvod proč jimi nahrazovat RPMFusion
    RPMFusion má stejné požadavky na kvalitu jako Fedora, do "komunitního" repa si může narvat kdo chce jakou sračku chce ... proto je tak v oblibě OBS apod. i pro věci, které by nebyl problém do Fedory dostat
    6.1.2013 14:11 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Zarazelo me pouze to, ze jsem musel delat nejake psi kusy. Nainstaloval jsem ho podle nejake wiki.
    little.owl avatar 5.1.2013 18:22 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Jednu dobu vzdy nabootovala do pouzitelneho stavu az na druhy pokus.
    To je nejspise znamy bug v kombinaci kernelu, video driveru, grub[2] a nektereho HW, kdy system nahodne nenabootuje. Fedora do nej vlitla jako prvni, ale je to problem vsech distribuci pouzivajici stejne komponenty a doted to neni uspokojive vyreseno.
    Obcas behem aktualizace vyskoci upozorneni o neduveryhodnem "baliku" a jestli tedy chci pokracovat v aktualizaci. Bohuzel se upozorneni ani okrajove nezmini, ktery balik je neduveryhodny.
    To se mi snad nikdy nestalo. Nepouzivate nejake pochybne repositare? Ja graficky mod nepouzivam, ale hlasit by to balik melo - please, nareportujte bug.
    Flash se neinstaloval standartni cestou. Podpora hudebnich a video formatu je mizerna
    Staci pridat RPMFusion. Fedora do oficialnich repositaru striktne nedava nesvobodny SW. Distribuce, ktera to dela, zejmena u multimedii, se ve sve podstate sama vydava na milost patentovym trollum.
    A former Red Hat freeloader.
    6.1.2013 14:05 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Staci pridat RPMFusion. Fedora do oficialnich repositaru striktne nedava nesvobodny SW. Distribuce, ktera to dela, zejmena u multimedii, se ve sve podstate sama vydava na milost patentovym trollum.
    Nachazim se v casti sveta, kde softwareove patenty neplati, a nepritomnost podpory znamych formatu po instalaci je opravdu nepohodly. Pokud Fedora cili pouze na uzivatele v USA, tak bych asi mel casem zmenit ditribuci. Alespon jsem se ted z diskuse dozvedel, jak tuto skutecnost vyresit. Dik
    6.1.2013 14:45 Martix. | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Doporučuju přečíst alespoň tento komentář na Reddit, nejlépe celé vlákno.
    pavlix avatar 6.1.2013 15:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Pokud Fedora cili pouze na uzivatele v USA, tak bych asi mel casem zmenit ditribuci.
    Fedora cílí mimo jiné i na severní ameriku a je relativně přísná na legálnost obsažených balíků. Na evropu cílí RPMFusion, takže skutečně doporučuju změnit distribuci z Fedory alespoň na Fedoru+RPMFusion.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Sešívaný avatar 6.1.2013 16:13 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo

    Fedora cílí i na uživatele z Evropy, ale z pohledu patentového ohrožení to lokalita uživatele IMO nehraje roli. Red Hat je veřejně obchodovatelná společnost registrovaná v USA a ty jsou, jak je známo, zodpovědné za své činy podle amerického práva bez ohledu na to, jestli jsou prováděny v USA nebo kdekoliv jinde ve světě. Vztahuje se to dokonce i na zaměstnance. Člověk nemusí být občanem USA, nemusí spáchat přečin na území USA, stačí jej spáchat v rámci zaměstnaneckého poměru pro americkou společnost a USA jej můžou žalovat a požádat o jeho vydání. Může se nám to nelíbit, ale tak to je.

    Ano, přidání multimediální podpory do Fedory je možná trochu nepohodlné, ale nemyslím si, že je to něco obtížného. Stačí přidat jeden repozitář a nainstalovat tři balíky. Případně si stáhnout třeba utilitu EasyLife, kde stačí zatrhnout, co chci nainstalovat (kodeky, flash, Sun Java,...) a ono už to přidá potřebné repozitáře a nainstaluje. A existuje i derivát Fedory Fusion Linux, což je Fedora s plnou multimediální podporou.

    Mimochodem nebude to trvat dlouho a první základní patenty týkající se multimédií začnou expirovat. Např. patent na MP3 vyprší v roce 2015. Pak by se mohla začít podpora multimédií ve FLOSS zlepšovat obecně.

    little.owl avatar 6.1.2013 19:04 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    např. patent na MP3 vyprší v roce 2015.
    Plne v 2017, i kdyz pro nas vse podstatne v 2015.
    A former Red Hat freeloader.
    8.1.2013 00:16 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Dear America, fuck you.
    little.owl avatar 6.1.2013 19:01 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Tak jednoduche to neni. Ani v Evrope se v praxi nevyhnete treba placeni licencnich poplatku za mp3. Situace v EU je lepsi, neda se patentovat kdejaky bullshit, ale patenty v teto oblasti jsou. Pokud chce distribuce mit jistotu, jedine reseni je nedistribuovat diskutabilni SW. U Fedory pridani RPMFusion nepredstavuje problem, je dobre udrzovana, casto i lidmi, kteri udrzuji i oficialni repositare, a menit distro kvuli minute prace s jejim pridanim je IMHO nesmysl.
    A former Red Hat freeloader.
    5.1.2013 14:09 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    gnome3 je vzdycky hnus na koleckach :-(
    7.1.2013 09:45 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    skus xfce

    https://dl.fedoraproject.org/pub/alt/stage/18-RC1/Spins/x86_64/Fedora-18-x86_64-Live-XFCE.iso
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    8.1.2013 13:56 okko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    U mne ve Fedoře jsem Gnome poslal do kopru a používám dwm. Bože, to je úleva!
    5.1.2013 11:53 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    :-D tak to uz se skoro hodi ta hlaska z pelisku
    Rezza avatar 5.1.2013 19:06 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    "Proletari vsech zemi vylizte si prdel?" nebo ktera? Adam uz dal pozadavek na RC, takze se blizime :)
    5.1.2013 22:56 marmax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    ee... Spojaři všech zemí světa, proletujte se!!! :P
    little.owl avatar 6.1.2013 00:53 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Mozna:
    To by me zajimalo, kde soudruzi z RH udelali chybu!
    
    A former Red Hat freeloader.
    6.1.2013 10:43 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    no prave, ze je to na vic hlasek... jste i na tu o rok, maximalne dva.
    pavlix avatar 6.1.2013 14:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    „Dávám bolševikovi rok. Maximálně dva.“
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 6.1.2013 19:06 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Tak to me s RH ani nenapadlo ....
    A former Red Hat freeloader.
    Rezza avatar 6.1.2013 22:32 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    A RC1 je venku :)
    6.1.2013 23:21 Martix. | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Jo a zprávička čekající na schválení... Doli?
    Conscript89 avatar 7.1.2013 09:35 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Nemelo byt RC preskocene? :) http://fedoraproject.org/wiki/Schedule
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    7.1.2013 22:26 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Ale prosím tě, plánem na Fedoru se neřídí ani Fedora.
    Rezza avatar 9.1.2013 12:27 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    RC nemuze byt preskocene, protoze bez RC nemas zadny release candidate a kdyz neni release candidate, neni ani release. Stejne jako bez kandidatu na prezidenta by nebyl prezident (a bylo by to lepsi mozna). Nekolikrat jsem ten text upravoval, mozna jsem to mel smaznout uplne. Znamena to, ze RC se nedela v jeden urcity datum a z nejakeho duvodu jsem to zdedil ve schedule. Ale spousta lidi na to strasne da, tak jsem to tam s komentarem nechal.
    little.owl avatar 5.1.2013 18:28 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Vyborne. At to odlozi treba do konce ledna, ale at se vychytaji bugy.
    A former Red Hat freeloader.
    5.1.2013 18:35 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Ty blockery, které tam jsou teď, už vypadají o dost méně dramaticky než některé starší. Často se týkají nesouldadu mezi různými možnostmi nastavení klávesnice pro konzolu -- což je věc, která někomu může působit potíže, ovšem mně chování ‚v případě pochybností fall back to en-us‘ vyhovuje, protože en-us tam má být tak jako tak.
    little.owl avatar 5.1.2013 19:03 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    V podstate souhlas. Kdyz jsem se na ty blockery koukal, trochu me to prekvapilo. V podstate zadna distribuce krome Debianu Stable by kvuli tomu neodlozila release - vyresilo by se to pres updaty.
    A former Red Hat freeloader.
    Rezza avatar 5.1.2013 19:08 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Tam kde do toho saha Anaconda, tam nejde udelat update. Je to jedna z veci, ktera se posuzuje - pujde to upravit po vydani - neni blocker/nth.
    little.owl avatar 6.1.2013 00:54 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    To jest fakt ...
    A former Red Hat freeloader.
    gtz avatar 6.1.2013 20:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    zkoušel jsem FC18 s XFCE na starším železe (Sempron 3100+, 1.5GB) a jako nějak to jelo. No zkoušel jsem to nahnat na jednu partici disku, abych to jen tak testnul a anacunda během instalace poslala X-ka do kytek, ale disk normálně jel dál. No po pár minutách se to rebootlo a šlo to i používat. No celkem mne dostalo, že jsem nemohl během instalace přidat swap, který je na druhém disku, prostě disk to nechtělo sežrat pořád neřád jeden.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.1.2013 23:36 Martix. | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Než se dostaneš k ručnímu rozdělení disku, tak na předchozí obrazovce si musíš vybírat na které disky může Anaconda šahat. Pokud toto nefunguje, je to bug.

    Jsi schopný ten pád X v průběhu instalace zopakovat? Pokud jo, tak to nahlaš a navrhni jako blocker, jednoduše přidej "F18Blocker" do kolonky "Blocks:". A nezapomeň přidat logy: Xorg.0.log, messages, .xsession-errors a /var/log/anaconda/

    Dnes vyšlo RC1, ve kterém je několik změn v Anacondě. Zkus obojí s novým image z https://dl.fedoraproject.org/pub/alt/stage/18-RC1/
    gtz avatar 7.1.2013 11:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    A co jsem asi udělal? označil jsem dva disky ale anaconda viděla pouze jeden tedy ten na kterém byl /. Ten druhý až jsem se snažil jak jsem chtěl prostě nedala. Byl to disk sice na PATA, ale to ten instalační byl taky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    7.1.2013 12:30 Martix. | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Můžeš mi poslat link na bug v https://bugzilla.redhat.com/ ? Mrknu na to.
    gtz avatar 7.1.2013 15:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vydání Fedora 18 opět odloženo
    Nedával jsem to tam, používám primárně Suse, toto byl jen test. No abych řekl pravdu nedostal jsem se k tomu a kdo ví zda si ještě pamatuji heslo a jméno na redhatu. Snad to večer dohledám
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.