abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:33 | Nová verze

    Svobodná historická realtimová strategie 0 A.D. (Wikipedie) byla vydána ve verzi 28 (0.28.0). Její kódový název je Boiorix. Představení novinek v poznámkách k vydání. Ke stažení také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Multimediální server a user space API PipeWire (Wikipedie) poskytující PulseAudio, JACK, ALSA a GStreamer rozhraní byl vydán ve verzi 1.6.0 (Bluesky). Přehled novinek na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch, vydala Ubuntu Touch 24.04-1.2 a 20.04 OTA-12.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.0 otevřeného operačního systému pro chytré hodinky AsteroidOS (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení o vydání a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:00 | Zajímavý software

    WoWee je open-source klient pro MMORPG hru World of Warcraft, kompatibilní se základní verzí a rozšířeními The Burning Crusade a Wrath of the Lich King. Klient je napsaný v C++ a využívá vlastní OpenGL renderer, pro provoz vyžaduje modely, grafiku, hudbu, zvuky a další assety z originální kopie hry od Blizzardu. Zdrojový kód je na GitHubu, dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    včera 13:33 | IT novinky

    Byl představen ICT Supply Chain Security Toolbox, společný nezávazný rámec EU pro posuzování a snižování kybernetických bezpečnostních rizik v ICT dodavatelských řetězcích. Toolbox identifikuje možné rizikové scénáře ovlivňující ICT dodavatelské řetězce a na jejich podkladě nabízí koordinovaná doporučení k hodnocení a mitigaci rizik. Doporučení se dotýkají mj. podpory multi-vendor strategií a snižování závislostí na vysoce

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:22 | Humor

    Nizozemský ministr obrany Gijs Tuinman prohlásil, že je možné stíhací letouny F-35 'jailbreaknout stejně jako iPhony', tedy upravit jejich software bez souhlasu USA nebo spolupráce s výrobcem Lockheed Martin. Tento výrok zazněl v rozhovoru na BNR Nieuwsradio, kde Tuinman naznačil, že evropské země by mohly potřebovat větší nezávislost na americké technologii. Jak by bylo jailbreak možné technicky provést pan ministr nijak nespecifikoval, nicméně je známé, že izraelské letectvo ve svých modifikovaných stíhačkách F-35 používá vlastní software.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 34
    včera 06:00 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 162 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:55 | IT novinky

    Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, zveřejnilo Domain Report za rok 2025 s klíčovými daty o vývoji domény .CZ. Na konci roku 2025 bylo v registru české národní domény celkem 1 515 860 s koncovkou .CZ. Průměrně bylo měsíčně zaregistrováno 16 222 domén, přičemž nejvíce registrací proběhlo v lednu (18 722) a nejméně pak v červnu (14 559). Podíl domén zabezpečených pomocí technologie DNSSEC se po několika letech stagnace výrazně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    18.2. 18:33 | IT novinky

    Google představil telefon Pixel 10a. S funkci Satelitní SOS, která vás spojí se záchrannými složkami i v místech bez signálu Wi-Fi nebo mobilní sítě. Cena telefonu je od 13 290 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (26%)
    Celkem 918 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu

    Společnost Yahoo! se rozhodla odmítnout nabídku Microsoftu na své odkoupení. Microsoft dle mínění Yahoo! výrazně podcenil hodnotu společnosti.

    11.2.2008 01:47 | xm | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 11.2.2008 08:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Dobrá zpráva :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Ilfirin avatar 11.2.2008 08:27 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Takže chtějí větší ranec :-) . Nu co, on ten větší ranec MS dá a stejnak to skončí odkoupením společnosti.
    11.2.2008 09:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Tím bych si nebyl tak jistý, někde jsem četl, že už kvůli té původní nabídce by musel Microsoft sáhnout hodně hluboko do kapes.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Ilfirin avatar 11.2.2008 09:42 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    MS Yahoo potřebuje. On si sáhne. Nebo udělá proti taktiku. Naoko ztratí zájem a Yahoo půjde s cenou dolů ;-)
    11.2.2008 09:57 Ivo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Nejen sahnout, ale MS si bude muset poprve za existenci pujcit. Zeby zacatek konce MS???
    Max avatar 11.2.2008 09:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Hehe, jenomže zaprvé by muselo yahoo chtít být prodáno, zadruhé by muselo být chtít prodáno MS (se kterým se moc nekamarádí) ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Pavel Půlpán avatar 11.2.2008 10:01 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    A za třetí je tam možnost, že vše stornuje antimonopolní úřad. :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    11.2.2008 10:08 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    No a pokud MS skončí pokusy Yahoo odkoupit - a neakceptuje tento jasný návrh na to, aby přihodil chechtály - a MS to ukončí, pak akcie Yahoo zase spadnou dolů po vzestupu hodnoty z důvodů nabídky a zájmu MS. A možná, že bude ze strany Yahoo Microsoftu nenápadně naznačeno, že by vzali i původní cenu, kdyby chtěl...

    Nejde o nic jiného, než obchod - naivní je ten, kdo v tom hledá nějaké ideály. Ještě v tom bude odpor managementu Yahoo, protože je jasné, co se stane s lidmi, kteří velmi aktivně bránili Microsoftu pokud by je MS koupil. Nejspíš by už tak lukrativní místo sháněli hůře.
    11.2.2008 10:20 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Tohle všechno předpokládá, že Yahoo! chce být (nebo potřebuje být) někým koupeno. Což IMHO není pravda. Navíc Yahoo! nikdy nemělo dobré vztahy s Microsoftem, takže se jim idea odkoupení Microsoftem nemusí zrovna líbit.

    Ale ať už je důvod jakýkoliv, bude jen a jen dobře, pokud Microsoft nezíská Yahoo!
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    11.2.2008 10:57 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Vážený pane - kdo je to Yahoo? Kdo je to to Yahoo, za které tu sázíte názory? Celé je to o tom, že Yahoo je akciová společnost - tedy Yahoo jsou akcionáři - a pokud vím, lidé si skoro vždycky kupují akcie proto, aby na nich vydělali. Drtivé většině akcionářů je opravdu, ale úplně srdečně jedno, kdo Yahoo koupí, pokud jim akcie vydělají pořádný balík. Pokud se jim naskytne příležitost ten balík opravdu vydělat, veškeré minulé sváry budou zapomenuty.

    Tak kdo je to tedy to Yahoo? Manažeři Yahoo? Ale kdež, pokud budou akcionářům překážet, tak budou v nejbližší příležitosti odvoláni a sesazeni. Tak za koho tu vlastně mluvíte?

    Já mám pocit, že tady jde hlavně o prachy - a že to co se děje není odmítnutí MS, ale hra zvaná "smlouvání o ceně". Může samozřejmě skončit i neuskutečněním koupě, ale to daleko více záleží na tom, jak moc MS bude o Yahoo stát a pak na šikovnosti obchodních vyjednávačů. Může to dopadnout jakkoli - ale jde o obchod, osobní ideály zda Yahoo chce, nebo nechce být koupeno půjdou velmi rychle stranou při pohledu na zelené papírky. Máme kapitalismus, pane - za prachy všechno.
    11.2.2008 11:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Také je ovšem možné, že se to nemusí akcionářům Yahoo! líbit z dlouhodobého hlediska. Pokud by si nebyli jisti trvalým růstem, tak by to pro nemuselo být nijak extra výhodné. Sice teď hrají druhé housle Googlu, ale špatně se jim nedaří.
    11.2.2008 11:37 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Ano, i to je možné - souhlasím s Vámi na 100%. Prostě závisí na tom, jak to akcionáři vyhodnotí. Ale nemyslím si, že Yahoo by před sebou mělo zářivou expanzní budoucnost samo o sobě - spíše se jedná o ustálený stav, ale nějak jsem to nezkoumal. Akcionáři ovšem ze setrvalého stavu nic nemají - jen dividendy. Navíc co jsem se tak díval, tak za poslední 2 roky šla cena akcií Yahoo hodně dolů, těsně před návrhem MS byla cena akcií Yahoo cca na polovině toho, co před dvěma lety. Jen nabídka MS teď způsobila nárůst ceny akcii Yahoo a pokud tato příležitost skončí, IMHO cena akcií se vrátí zase zpátky o dost níže. Rozumím celé situace kolem Yahoo jako koza petrželi, takže si nedělám nárok na bezchybnost, ale velmi bych se divil, kdyby akcionáři tady nějak výrazně preferovali dlouhodobé hlediska, když cena jejich akcií má bez MS tendenci neustále klesat - tj. bez MS je pro akcionáře dlouhodobé hledisko samo o sobě nepříznivé. Pokud budou moci prodat akcie výrazně dráže díky nabídce MS třeba samotnému Ballmerovi, já osobně bych do toho šel mít akcie Yahoo a myslím si, že většina akcionářů asi také.
    11.2.2008 12:25 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    S těma akciema to IMHO není tak hrozné (http://finance.google.com/finance?q=NASDAQ%3AYHOO. Yahoo bylo (i nedávno, pár měsíců) mnohem výše, než teď vyrostlo po nabídce Microsoftu. Pravda ale je, že teď byly tragicky nízko a nabídka MS hodně pomohla.

    Pokud odmítli, mohla by v tom být i nějaká dohoda s Googlem o které se zatím neví.
    11.2.2008 12:59 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Jak říkám, nerozumím tomu, ale z toho grafu je krásně vidět, že maximální hodnotu měly akcie Yahoo v roce 2006 a od té doby klesají. Sice s různými výchylkami směrem nahoru i dolů, ale v zásadě trend honodty akcií je klesající.

    Ale souhlasím s Vámi, že klidně může rozhodnout pozadí, či cosi v zákulisí, o čem nevíme. A nebo může rozhodnout klidně maličkost, které zatím nepřikládáme význam.

    Spíš by mě zajímalo, proč MS Yahoo chce koupit. Podle mě je to neefektivní investice pro MS sama o sobě - a kdyby MS efektivně překopal svoje Live vyhledávání a další služby (dnes jsou příšerné), tak peníze do vývoje, analýzy, návrhářů budou desetinové a ani časově to nemusí dlouho trvat. Pravda nebude mít zákazníky a uživatele Yahoo. Spíš se přikláním k neschopnosti MS - jakmile se do nějaké věci vloží firemní kultura MS, tak asi není dost dobře možné něco efektivně vytvořit.

    Stejně tak je zajímavý fakt, že i pro MS se jedná o koupi na hranici (a možná i za hranicí) jejich bezproblémových finančních možností. Dost tím MS riskuje - a já se ptám proč? Protože spojením MS + Yahoo se Goggle moc neublíží - a otázkou je, zda sám MS svojí nešikovností Yahoo nesprovodí poté ze světa. Nebo viděli jste někdy aby produkt od firmy, kterou koupil MS nezapadl? Podle mě prostě Yahoo není pro MS až takový výhra aby riskoval svojí finanční stabilitu - nevím co tím Ballmer sleduje.
    11.2.2008 14:11 Manarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    S Googlem by to neprošlo. Odkoupení MS by prý bylo povoleno, protože Google má stejně téměř úplnou dominanci.

    A 2) Nemyslete si, že Yahoo má nějaké ušlechtilé myšlenky. Jsou to prevíti.
    11.2.2008 14:58 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    To je mi jasné. :-)

    Ad. Google) Dohody se dají (i když by se to nemělo) uzavírat i jinak než veřejně a jinak než koupí.
    11.2.2008 16:25 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    A este je tu jedna vec a ta ze odkupenim by yahoo stratilo urciteee percento zakaznikou, podobne ako to bolo v hotmail (mensi rast). Predsa len su ludia co MS nepodporuju z principu, ale yahoo sluzby vyuzivaju poznam takych dost.
    11.2.2008 16:51 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yahoo! odmítne nabídku Microsoftu
    Otázkou je, zda je to pravda. Hlavní význam Yahoo je stejně v Americe a tam lidi přemýšlejí podstatně jinak, než tady. Navíc si uvědomte, že v Americe se chová MS trochu lépe, než tady - prodává za nižší ceny, jeho support dokáže poradit lépe, než český, zdaleka tam nemá takovou dominanci, jako tady (jsou tam hlavně Macy - Američané preferují user friendly daleko víc, než u nás, proto také jsem o Linuxu od známých z USA neslyšel) - zkrátka méně důvodů, aby amerického člověka MS nakrknul, než u nás. Navíc je to americká firma - a stát, kde lidé vyvěšují americké vlajky na každém rohu a podporují svoje firmy ...

    No jak říkám, opravdu vím o tom houby, ale mám dojem, že výraznější odpor proti MS, či odchod do Yahoo by se nekonal - a pokud ano, tak spíše z důvodů zhoršením služeb neobratností MS, než protestem pro MS už z principu.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.