abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 40
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 608 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    15.1.2008 21:05 integral
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    chybi mi tam moznost e) Co to sakra je?
    15.1.2008 21:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    přesně. vysvětlete někdo prosim...
    Honza Balák avatar 15.1.2008 21:20 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Televize přes telefonní linku (spíše ADSL), kterou poskytuje třeba O2.

    Jinak: nechci
    <null>
    15.1.2008 21:51 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ne. To je pouze scénář podle Telecomu.

    IPTV zrovna tak je, že si řeknu, teď se budu dívat na kubánskou státní televizi, a skutečně po mém připojení k Internetu ke mně doputují IP pakety s vysíláním.

    Tudíž je třeba výkonná síť, efektivní přenosový protokol a svoboda výběru.

    Tedy já hlasuji za nemám a chci.
    15.1.2008 21:55 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    IPTV nemusí být jen přes ADSL. Jsou i komunitní sítě, které ji experimentálně provozují ve svých vnitřních sítích ;-)
    15.1.2008 22:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    hm takže asi nemám, nechci ... leda že by se do toho počitalo i VLC ?
    16.1.2008 12:18 JZ | skóre: 18 | blog: tucnakovo_putovani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    VLC je klient, ne vysilani. Nicmene pokud vim, tak to vysilani prijimat umi ...
    There can be no success without sacrifice!
    houska avatar 16.1.2008 18:31 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    vlc umi delat i server viz
    Máme takovou v Pilsfree, občas se to sice kouše ale to je tim, že jsem na wifině. Jsem s tim ale spokojenej
    Je software od Viliama Brány potřeba?
    16.1.2008 07:33 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Chyba. IPTV je televize pres IP protokol. O2 tady ma nejvetsi penetraci, ale existuji i projekty kde se vyuzivaji PONy ci Ethernet. Jo, IPTV nema s Internetem _nic_ spolecneho.
    16.1.2008 14:55 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    To neni pravda - IP je Internet Protocol, tzn. IPTV by mela jet pres Internet.
    16.1.2008 15:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Nesouhlasím. IP můžete používat i v sítích, které nejsou součástí Internetu.
    pol128 avatar 16.1.2008 17:38 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    youtube.com ;-)
    David Watzke avatar 15.1.2008 21:31 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Taky jsem nevěděl :-) Ale nechci, nepotřebuju. S trafficem 400 GB měsíčně abych potřeboval...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.1.2008 21:18 Stepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Radši se budu koukat na bednu z pohodlí svého gauče, než sedět na židli u "malého" LCD panelu, a zatěžovat již tak dosti vytížené internetové spoijení
    the.max avatar 16.1.2008 17:10 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    kdo rika ze musis sedet u maleho LCD a ne u televize? Zcela bezne se daji koupit IPTV boxy, ktere maji pripojeni na LAN a vystup treba prez scart do televize
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    17.1.2008 08:55 Tomáš Crhonek | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Presne tak a dokonce maji i svou linku.
    Cubic avatar 15.1.2008 21:46 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    chybi mi "nemam a nevim jestli chci", nikde me to nijak nezajimalo, nejake extra vyhody?
    Xeelee avatar 15.1.2008 22:03 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ou nou ou tů tů tů tů tů...

    Děkuji nechci.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Petr Tomášek avatar 15.1.2008 23:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Spíš ou šit! :-D
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    dobrej vtip, docela sem se zasmál :-}
    15.1.2008 22:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Nemám, nechci, ale chtěl bych tu konektivitu, která by na to byla potřeba… :-)
    frEon avatar 17.1.2008 00:32 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    +1, zadny pripojeni do internetu neni dostatecne rychly
    Talking about music is like dancing to architecture.
    H:S avatar 15.1.2008 22:24 H:S
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    mno pokud to bude zadarmo, bude to fungovat a pokud nam do Steboric konecne natahnou pouzitelne ADSL...proc ne? :-D pozemni vysilani je v podstate zadarmo, kdyz se nepocitaji mesicni poplatky za TV jako takovou..ale zase si platit televizi znova na PC..to by se mi asi nechtelo..
    mikirc avatar 15.1.2008 22:34 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    jezi o tom jsem vzivote nikdy neslisel a se svim pripojenim 256kbps mi jdou ledva radia a ne natoz TV a jelikoz sleduji jen TV noviny, formule tak by mi to bylo nahouby
    Byl jednou jeden...
    16.1.2008 17:16 la_negra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    jelikoz sleduji jen TV noviny, formule
    jsem na tom stejně ... tudíž nemám, nechci a nepotřebuju
    Pavel Půlpán avatar 15.1.2008 23:04 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Niet...
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    15.1.2008 23:41 Samuel | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    !!! V zivote neee !!! Neni nad DVB-S (Dreambox, Ipbox, Dbox2 apod ).
    16.1.2008 07:37 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Kolik mate na strese taliru? ;-) A co DVB-S2? ;-)
    the.max avatar 16.1.2008 17:13 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    moje rec... akorat ta zalostna kvalita obrazu u UPC a digi...
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    16.1.2008 20:45 janskyj | skóre: 11 | blog: linuxuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    No ja pres dvb-s snimam 4 satelitni pozice najednou a pak si to pres IPTV posilam do pokojiku ;) Ale vubec netusim, jestli tohle je ta iptv o ktere se mluvi v otazce.
    Krystaly, polovodiče, všechno směšné. Co tak konzole z digitronů, to by bylo něco pro pravé muže. :)
    16.1.2008 21:43 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    jednoznacne je.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    16.1.2008 00:20 edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    nemam a nechci. televize je prezitek.. dneska jsem se zkusil kouknout na film. koukam, koukam a najednou reklama. zvuk 2x vic nahlas, reklamy dlouhy a navic pitomy.. kdyz si predstavim, ze bych si cetl webovou stranku a najednou mi vyskocila reklama, ktera by bezela 5 minut, rvala silene nahlas (=nutila me vypnout zvuk) a nesla by preskocit, jima me hruza. doufam, ze se u nas nepokusi nikdo zavadet nesmysly jako dotovani televize z penez, co si platime za internet, jako ve francii..
    Petr Tomášek avatar 19.1.2008 18:24 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Devět z deseti kinofilů doporučují filmový klub na ČT2.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    20.1.2008 22:28 ivan | skóre: 17 | blog: ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Filmovy klub na CT2? To jako ze mam od desiti do pulnoci koukat na film s miniaturnima zlutyma pismenkama? To muze napadnout jen nekoho z CT. Po celym dni koukani do pocitace, mam bulvy tak opuchly, ze nedokazu dokoukat do konce ani film s Woody Allenem. CT2 je pro me predevsim sportovni kanal.
    21.1.2008 21:40 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Tak si to nahrej a dívej se dopoledne v pracovní době. :-D
    xkucf03 avatar 21.1.2008 23:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ne každý pravuje v Hlaváku na vrátnici, aby se v práci mohl dívat na telku :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.1.2008 01:52 Tomáš Šimek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Pánové, všichni tu popisujete IPTV jako "koukání na PC". Ihmo jde o něco dost jiného. Některá fakta:

    1) V momentě, kdy děláte IPTV, ZE zákona musíte přenášet asi cca 14ct veřejných programů.

    2) Většina studií má v podmínkách, že jejich program musí být v zákl. nabídce, takže neexistuje varianta základní program bude zadarmo.

    3) Za jednoho zákazníka měsíčně odvetede skoro 100Kč Ose, Dilii, Intergramu a podobným darmošlapům

    4) Absolutně neexistuje (právně) povolit zákazníkovi cokoliv přehrát na PC, pouze set-top box.

    5) oproti analog kabelům můžete nasadit HDTV

    Doufám, že jsem nastínil, že je dobré IPTV srovnávat spíš s kabelovkama a padly i argumenty, proč rozhodně nemůže stát pod 200Kč/měsíčně
    16.1.2008 07:36 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    1) CT1, CT2, Nova, Prima, regionalni kanal (pokud existuje), Ocko. Nic vic a doufam ze se UPC proti must-carry u novych televizi ubrani.

    2) to by se jim sice libilo, ale neni to podminkou. je to o cene toho programu

    3) prehanite

    4) nemate pravdu, u nektereych kanalu je to vylozene zakazano, nekdo se vas ani nezepta.

    5) rekl bych ze i oproti IPTV v podani O2
    19.1.2008 12:26 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    kdyz vysilam v brne multiplex A pro dalsi 4 lidi jak je to tedy pravne osetrene?
    never use rm after eight
    Isah avatar 16.1.2008 04:28 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV

    Mám ji asi půl roku a funguje skvěle. A za dlouhých zimních večerů, jako když najdu. Je rozdíl si vybírat z usmolených 4 kanálů oproti 30 :-) Kvalita přenosu je špičková. Tentokrát kyslík zabodoval. Přijeli, zapojili, funguje od počátku. Super. Těší mne i volitelnost jazyka.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Isah avatar 16.1.2008 04:36 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV

    Jo a co se týče reklam ve filmech, jsou kanály, kde filmy jedou bez reklam : Cinemax 1, 2, CS Film, Film +, Nonstop kino... S reklamami v seriálech je trochu otravná AXN, ale tam zase oceňuju výběr AXN scifi, AXN crime a AXN. Dá se to přežít a u maďarských reklam se i pobavím :-) Naučné programy s reklamou taky nepruděj.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    16.1.2008 09:19 Zett | skóre: 14 | blog: Dell_PowerEdge_1800
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Brácha má od Netboxu a když jsem na to koukal tak mi to přišlo docela vychytaný.

    Kvalita je dobrá, konkrétní technické parametry neznám. Líbí se mi vlastní program což je vytvořená vlastní kompilace pořadů z různých TV. Zjednodušeně řečeno nemusíte přepínat. Dál tam má půjčovnu v raném stádiu provozu. Možnost aktuální pořad kteréhokoli programu stopnout a dosledovat později nebo naopak šoupnout kousek zpět když jste něco "nechytili"...

    Řekl bych že je to hodně použitelné...

    Z.
    frEon avatar 17.1.2008 00:37 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Možnost aktuální pořad kteréhokoli programu stopnout a dosledovat později nebo naopak šoupnout kousek zpět když jste něco "nechytili"...
    tak od toho tu mame roury (man mkfifo) a dva mplayery, jeden co do ty roury stream zapisuje (-dumpstream) a druhy, ktery z ni cte. zadna novinka, unix tohle umi uz desetileti (netvrdim ze tehdy na to byl dostatecny vykon)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    msk avatar 17.1.2008 10:17 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Odpustite neznalost, ale kde budu data tej fifo ulozene, ked z jednej strany do nej narvem 100 GB dat a na druhej strane vyzdvihnem len par bajtov? Ram ( swap )? Filesystem, kde ta fifo lezi?
    msk avatar 17.1.2008 10:21 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Tak mam potvrdene, ze je to vecou kernelu, cize RAM. Takze si to mozete stopnut, ale pri toku okolo 3-6 Mbps maximalne na stotiny sekundy :o) Chcelo by to nejake fifo, co by pouzivalo disk ako medzibuffer.
    xkucf03 avatar 19.1.2008 20:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Co takhle použít kaffeine? ;-) Pozastavené video ukládá do dočasné složky na disku.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.1.2008 17:43 bobek | skóre: 8 | Beroun, Praha, Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    To ale asi neudelate u vsechn programu najednou. Nemluve o tom, ze se na to divate optikou cloveka, ktery si umi prestreamovat multiplex do site. Myslim, ze popisovane sluzby jsou hodne o tom, ze maji byt pouzitelne kymkoli.
    16.1.2008 14:14 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    IPTV je technologie pro prenos audio/video streamu po IP siti. Vse ostatni jako platby vydriduchum, nutnost poustet tam CT1 a jiny veci jsou naprosto mimo a IPTV se to vubec netyka.

    Ja bych to chtel a po vzoru czelanetu a pilsfree s tim taky budu experimentovat. Na strese mam paraboly co prijimaj 3 druzice, v multiswitchi jeste volny konektory, takze az budou penize, nakoupim karty, nacpu to do kompu a nacpu ty streamy do kabelu. Budu zasitovavat sousedni bytovky, takze celkem 66 bytu pak bude mit pres IP pristup k temhle streamum.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    16.1.2008 17:23 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Uvidime jak dlouho vam to hrdinstvi vydrzi nez vam RRTV slapne na paty. Prenos obrazku po ethernetu je jen jina metoda posledni mile, stejne jako kabelovka ci DVB-S. Cili podle platne legislativy jste povinen mit registraci a platit tem "vydriduchum". A must-carry se vas samozrejme tyka taky.
    16.1.2008 21:46 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Prenos obrazku po ethernetu je jen jina metoda posledni mile.
    Ano mas pravdu a prave proto si nejaka RRTV muze slapat kam chce, ale ne na me, protoze pokud k tem lidem privedu kabel z multiswitche tak je to naprosto v poradku. Tak jako to mame u nas v baraku. Kdyz to prevedu z koaxu na TP kabel tak je to snad neco jineho? Ale notak...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    17.1.2008 08:34 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Rekl bych ze vyjimka pro STA plati jen pro jeden barak a ne pro sousedni bytovky, ne?
    17.1.2008 15:37 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Kdo rozhoduje ze STA (ted je jedno jestli koax nebo ethernet, protoze to je UPLNE nepodstatny) muze byt jen v ramci jednoho baraku?

    Treba nas barak ma dva vchody a ma dve cisla popisny. Je nase STA nelegalni? Co treba radove rodinne domky? Je to jeden dum nebo neni?

    Pokud to nekde najdes vysvetlene, rad se priucim, ale do te doby zustavam u nazoru ze rozdil mezi STA a regulerni posledni mili je na dohode mezi sousedy. Kdyz za mnou soused z vedlejsiho baraku prijde se slovy ze mam na strese kupu satelitu a jestli by z toho taky nemohl mit signal a ja mu tam jeden kabel pripojim, tak je to STA domluvena mezi sousedy nebo jsem najednou "spolecnost" distribuujici TV signal a ze by na me spadaly vsechny ty povinnosti?

    Ta hranice je zrejme hodne tenka, ale ja jsem vnmitrne presvedcen ze vim ze je jeste daleko ode me.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    17.1.2008 19:10 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ja to nerozhodnu ;-) a priznam se ze se mi to ani nechce hledat... Ale divil bych se kdyby tam nejaky omezeni nebylo
    17.1.2008 00:10 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    STA je taky poslední míle?
    17.1.2008 02:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ne, tak vysoké budovy u nás (ani jinde) nejsou. :-)
    17.1.2008 09:56 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Tak v tom případě musí být STAoE v pořádku. :-D
    egg avatar 16.1.2008 16:25 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Opravdu nechci. Vidím jak to (ne)funguje v bytě mých rodičů. Sice hafo služeb navíc, ale taky spousta zbytečného mačkání čudlíků a čekání při jednoduchých úkonech typu vypnutí/zapnutí televize, přepnutí programu. Na video si můžete nahrát pouze to, na co se zároveň díváte! To zcela vylučuje pozdější sledování pořadu, na který jsem neměl čas nebo který se časově kryl s jiným zajímavým. Navíc spojení s O2 TV každou chvíli vůbec nefunguje. Nebo funguje, ale přenos není dost rychlý, takže obraz i zvuk vynechává. Celá ta technologie je v tomto pojetí nezralá a přece nebudu platit za to, aby ji na mně testovali.
    16.1.2008 21:42 pc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    nechci nic, co je od O2 telekomu!
    17.1.2008 09:06 Samuel | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    DVB-S2/MPG4 vyreseno pomoci Kathrein UFS910. Taliru 2 kousky :), soused jich ma na baraku 5 :-P. Kvalita "cesky" peseudo provideru je otresna jediny na co se da jak staks koukat je CS+SL :) Dalsi vec je co si je mozne predstavit pod IPTV jestli je to komercni reseni od kysliku nebo volnyho, popripdae stream pres vdr a SS2 do site :). Je to dost nekonkretni anketa...
    svido avatar 18.1.2008 13:31 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Osobne nevim k cemu by mi to bylo? V televizi stejne nic neni, zpravy jsem nevidel pres pul roku. Z ceskych stanic se da tak max. koukat na CT - ostatni jsou jen komercni bulvarni hnusy. A za to bych mel platit? :-O

    Takze nemam, nechci
    otasomil avatar 18.1.2008 18:02 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Nechci uz kvuli tomu ze v TV ukazujou akorat nasili, brutalitu, jak nekde nekoho okradly, zbily, znasilnily, neco zdrazily a celkove nas obyvatele znevyhodnily a to teda rozhodne videt nepotrebuju natoz abych za to platil.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    18.1.2008 20:33 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ty zenske jsou dnes hrozne, vidte!
    19.1.2008 14:43 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Asi se nejde někam připojit abych to mohl ZDARMA zhlédnout ve svém VLC přehrávači, tedy abych nemusel platit žádné poplatky. Můj provider 802.cz chce za to penízky , ovšem nebudu kupovat něco co nevím jak to poběží a zda to vůbec k něčemu je.
    19.1.2008 18:42 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    A rohliky zadarmo byste nechtel?
    19.1.2008 19:15 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    EE já rohlíky nejím , kdyby bylo nějaké cerální pečivo tak beru.
    19.1.2008 20:02 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ale pointa Vam doufam dosla ;-)
    19.1.2008 20:09 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Zatím nic nedošlo ... ani ta pointa :o)))))
    20.1.2008 13:02 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Já myslím že mu šlo o ochutnávku zdarma. Asi chápete že u rohlíku za 2Kč je zbytečná. Ale koupit si 10 minut IPTV, no nevím nevím, jde to někde?
    19.1.2008 14:47 zub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    A mne zase chybi moznost "mel jsem, ale uz nevisim na cesnetu". :-(
    19.1.2008 22:11 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Az to pojede na otevrenych formatech, pujde to prijimat na libovolnem pocitaci kdekoliv na Internetu, a bude to za rozumne ceny, tak to bude zajimava technologie.
    20.1.2008 11:26 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    A nebude to IPTV ;-)
    Jakto?
    21.1.2008 11:35 sartori | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Protoze IPTV je o sireni televiznich kanalu po IP. Rozdil od ctverecku zvanych youtube je doufam zrejmy.
    Hmm a který konkrétně požadavek požaduje youtube?
    Az to pojede na otevrenych formatech, pujde to prijimat na libovolnem pocitaci kdekoliv na Internetu, a bude to za rozumne ceny, tak to bude zajimava technologie.
    Isah avatar 20.1.2008 17:48 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV

    Koukám, že fakt většina lidí neví oč jde. Proč bych si jako IPTV musela pouštět na PC, když jde běžně ze STB do mega televize. Si každej myslí, že to to nějaký video nebo co :-) Teda ne že by to do PC nešlo propojit, ale proč, když na 70cm úhlopříčce TV je to větší požitek.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    21.1.2008 17:50 bobek | skóre: 8 | Beroun, Praha, Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPTV
    Ono to ovetvrene formaty pouziva (aspon nektera reseni, viz treba ITonis Media Platform ). Ten problem neni technicky, je v tom, ze nedostanete kvalitni (nediskutujme o definici) obsah aniz byste ho chranil pred nelegalnim sirenim.

    Myslim, ze je to jako s tema rohlikama - pokud nekdo natocil film (poskytuje sluzbu) chce za ni dostat zaplaceno. Samozrejme je otazka jestli je pozadovana odmena adekvatni, coz je zase neco co neumim vyresit technologii.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.