abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:44 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie), tj. agentura zabezpečující financování svobodného a otevřeného softwaru německou vládou, podpoří GFortran částkou 360 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 609 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    16.10.2005 13:30 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše jiný
    Dal jsem možnost jiný, protože žádný nejoblíbenější žánr nemám a koukám víceméně na vše podle momentální nálady.
    David Watzke avatar 16.10.2005 13:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše sci-fi
    Dal jsem $SUBJ. Miluju Stargate SG-1/Atlantis, Red Dwarf a podobně. Dále mám rád komedie, horory a psycho (snad se tomu tak říká :-)).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.10.2005 19:22 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: sci-fi
    jj, Stargate je good, Battlestar Galactica me moc nechytla, ale Startrek Enterprise (nejnovejsi serial - asi od 2002) je vazne super ;)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    16.10.2005 21:51 pok | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: sci-fi
    Skoda ze Enterprise odstrelili :(((
    16.10.2005 22:27 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: sci-fi
    Proč ho odstřelili? Mám nějaké díly na DVD a moc se mi to líbí.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    19.10.2005 01:35 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: sci-fi
    Klasika. Komercni rozhodnuti, nezdalo se jim, ze to je dost popularni, ze to taha dostatek penez, etc etc. Co by clovek cekal jineho...
    19.10.2005 18:14 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: sci-fi
    jj, to je skoda ;(
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    16.10.2005 13:45 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Anime
    Chybi mi zde "$SUBJ" ^_^
    16.10.2005 14:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anime
    To je způsob prezentace, ne? Nesouvisí to s námětem. Může to být sci-fi, horor atp.
    19.10.2005 01:54 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anime
    I prave sci-fi by spravne melo byt jen zpusob prezentace, zasazeni nejakeho dobreho 'normalniho' pribehu do jineho nabytku :-). To, ze nektere serialy ze sci-fi delaj kupu technologickych orgii, je bohuzel smutne, a pro ne si takova kategorie asi svou existenci zaslouzi.
    16.10.2005 13:47 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše porno
    myslim ze porno by si jiste zaslouzilo vlastni radio :)
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    David Watzke avatar 16.10.2005 14:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.10.2005 14:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Máš pravdu, velká chyba. Na to jsem bohužel nepomyslel. Berme to tedy tak, že kdo hlasuje "jiný", myslí tím vlastně porno ;-).
    16.10.2005 14:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    To jsem zase pro něco hlasoval :-) Ale kam jinam mám nacpat válečné filmy.
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 16.10.2005 14:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Berme to tedy tak, že kdo hlasuje "jiný", myslí tím vlastně porno, nebo válečné filmy. ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.10.2005 18:53 Sono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    jiný = válečné porno filmy
    David Watzke avatar 16.10.2005 21:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Tak to si radši nechci ani představit.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.10.2005 14:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Nojo, válečné jsem vynechal "záměrně". Také mám mezi nimi hodně oblíbených, ale nechtěl jsem, aby měla anketa tisíc možností...
    16.10.2005 14:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Western je IMHO ještě okrajovější žánr…
    Copak toho není dost?
    16.10.2005 14:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    IYHO :-)
    16.10.2005 14:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    No, před třiceti nebo čtyřiceti lety to asi bylo populární, ale to už je doufám pryč :-)
    Copak toho není dost?
    16.10.2005 15:05 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Ať si. Naštěstí ty třicet nebo čtyřicet let staré filmy vyšly hezky vyčištěné od kazů a s remasterovaným zvukem.
    _ijkl avatar 18.10.2005 19:37 _ijkl | skóre: 12 | blog: holden | Banská Bystrica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Veru tak, uz sa mi v policke vala zopar DVD westernov od Sergia Leoneho :-)
    18.10.2005 20:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    U mě se neválí... jsou v permanenci.
    18.10.2005 10:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    No, před třiceti nebo čtyřiceti lety to asi bylo populární, ale to už je doufám pryč :-)
    doufáš špatně - zrovna minulou středu jsme se na filmáči výborně bavili u Limonádového Joe (i když ten je takový poněkud "meziškatulkový") :-p
    18.10.2005 15:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Doufám zcela jistě dobře.
    Copak toho není dost?
    18.10.2005 12:07 neni neni | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    ale prda, neexistuje lepsi film nez je Hodny, zly a osklivy (no, mozna Tenkrat na zapade)
    Max avatar 18.10.2005 13:26 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: porno
    Souhlas :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Drom avatar 16.10.2005 16:37 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Hm... dal jsem sci-fi, ale kdyz tu ctu "Star gate SG1" tak mam skoro nutkani to zmenit (zda se, ze nekdo povazuje za sci-fi i podradny masovy americky serialy :/)
    16.10.2005 16:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Že je americký a masový mi nevadí. Ale nekoukatelný je rozhodně. Na nátlak přítelkyně jsem vytrpěl dva díly a mohu s čistým svědomím prohlásit, že mě víc baví i monoskop...
    16.10.2005 17:15 Rudiik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    To je vec osobniho nazoru. Kazdemu se libi neco trochu jineho. Ja zase povazuju za velmi slabe a nekoukatelne serialy jako Babylon 5 a Andromeda a jiste se najdou taci, co je budou vyzdvihovat donebes. Jde o to byt tolerantni k jinemu nazoru. To ze vas konkretni vec neoslovila neznamena ze je automaticky brak ;-)
    16.10.2005 17:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Však jsem také psal v první osobě. Je to čistě můj názor. Já za dobré sci-fi považuji třeba The Thing, Blade Runner, Twelve Monkeys nebo 2001: A Space Odyssey.
    16.10.2005 18:05 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    americani na tohle maji dva vyrazy. kdyz je neco "kvalitni" SF, riakji tomu SF, kdeto kdyz je neco "nekvalitni" SF, rikaji tomu sci-fi. Podrobnosti poskytne wikipedia, ale je to dulezity zpusob jak rozlisovat mezi Ghost in the Shell (i kdyz to je spis neocyberpunk) a nejakym startrekem, nebo nejakou ptakovinou kde americkej prezident zachranuje lidstvo.
    17.10.2005 01:44 deep.mind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    no me se ze sci-fi libi treba 4.cervence (nebo jak se to jmenovalo), predator 2 (predevsim 2) nebo treba hvezdna pechota. to jsou super filmy. to kdyz cloveku polovina filmu utece tak to vubec nevadi. nekdy je to mozna lepsi nez kdyby se koukal na celej film. A ty neuveritelny zavery ve stylu amerika zachranila celej svet jsou prece uzasny ne?

    jinak scifi radei ctu. tim nechci rict ze zadny dobry SF jako film neni. Ale kdo videl stoparova pruvodce potom co cetl knihu mi da urcite za pravdu.

    tak nepropadejte panice.....
    vencour avatar 17.10.2005 01:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:

    Hm, na Hvězdnou púchotu jsem se nedokázal dívat nekriticky, knížka je dost nádherná, ve filmu zbyly jen efekty.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    17.10.2005 02:02 deep.mind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    to byla ironie... pokus o zert. nechci bejt sprostej ale vetsi pi... jsem nikdy nevidel a to mam opravdu scifi rad tak ze se vydrzim divat na ledacos.
    17.10.2005 11:49 xobot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    tak tak. Beverly Hills 90210 nahana pavuky a naopak. Ze nieto dokaze takto zhovadit Heinleina...skoda reci.
    19.10.2005 01:51 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    no me se ze sci-fi libi treba 4.cervence (nebo jak se to jmenovalo), predator 2 (predevsim 2) nebo treba hvezdna pechota. to jsou super filmy. to kdyz cloveku polovina filmu utece tak to vubec nevadi. nekdy je to mozna lepsi nez kdyby se koukal na celej film. A ty neuveritelny zavery ve stylu amerika zachranila celej svet jsou prece uzasny ne?
    Ja teda osobne mel z hvezdne pechoty vzdycky pocit, ze to je parodie sama na sebe :-). Verim, ze knizni verze je na urovni, ale ta filmova... au au. Ostatne hned, kdyz jsem to videl, tak jsem si to zaradil do skatulky komedie. Pochybuju, ze to patri kamkoli jinam a vlastne by me prekvapilo, kdyby to autori nejak jinak mysleli.
    19.10.2005 12:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Ja teda osobne mel z hvezdne pechoty vzdycky pocit, ze to je parodie sama na sebe :-).
    Měl jsi správný pocit. Verhoeven to tak natočil záměrně. Je to výsměch všem těm drsňáckým filmům, kde mariňáci zachraňují svět. Kdo u toho filmu nespí, musí si všimnout, že je v něm všechno dovedeno ad absurdum. Od společnosti, přes armádu až po ty chlapácké hlášky.
    19.10.2005 01:57 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Ja bych ty dva serialy nespojoval, prvni bych velice rad do nebes vyzdvihl, druhy zminovany povazuji taktez za 'slaby a nekoukatelny'. Nicmene mate pravdu, je to o toleranci, ktera bohuzel casto chybi.
    16.10.2005 17:26 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Jsou dobré filmy a jsou špatné filmy. Je-li to akční animovaný westernový horor s komediálními prvky dokumentárního melodramatu odehrávající se na Marsu, nebo co vlastně, to je akorát škatulkování...
    egg avatar 16.10.2005 17:51 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    16.10.2005 18:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Možná škatulkování, ale když si budu vybírat film na který se chci podívat, bude mě to asi zajímat. Pokud mi o filmu řeknou, že je to třeba fantasy, podívám se na to mnohem raději než na nějaký western, od kterého budu čekat to co od těch ostatních, tedy krásnou několikahodinovou nudu :-)
    Copak toho není dost?
    16.10.2005 18:28 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Pokud se televizní soutěže nedělají i jako celovečerní filmy, tak nemám asi žádnou katerogii, která by mě vedla k automatickému odsouzení filmu. Stejně tak není žádný žánr, na který bych se dodíval do konce, když je film naprostá pi..vina.

    Automaticky soudit lze v užších kategoriích -- kupříkladu ,film s Jackie Chanem`...
    16.10.2005 18:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Jsem ochoten zcela automaticky odsoudit německé kriminální filmy/seriály :-) Ale to není tak důležité, jenom jsem říkal, že žánr je určitě důležitý a je to jistě hlavní vodítko při rozhodování. Určitě každý má nějaké žánry a náměty raději než jiné.
    Copak toho není dost?
    16.10.2005 18:42 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Určitě existuje epsilon větší než nula... Ale je-li absolutní hodnota koeficientu korelace 0,1, tak se podle toho nemá smysl rozhodovat.
    16.10.2005 18:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Pro někoho snad. Ale podle čeho se pak tedy rozhodovat?
    Copak toho není dost?
    egg avatar 17.10.2005 17:15 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Podle námětu, autorů, herců, roku výroby, recenzí (IMDb), doporučení známých, podle nálady atd...
    17.10.2005 20:03 vd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    No western a nuda? Nekdy jo, ale klasiky jako treba The Good, The Bad and The Ugly patri mezi nej (hlavne ta cast, kterou pousti metallica pred zacatkem koncertu :-P). Navic kdo nema rad Dirty Harry alias Clinta Eastwooda jako by nebyl :).
    16.10.2005 19:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Škatulkování není v tomto případě nic špatného. Já např. nemám rád horory. I výtečně udělaný horor nedovedu ocenit, protože ten druh filmů prostě vůbec nechci vidět. Takže dělit jen na dobré špatné je zavádějící. Každá z těch škatulek má své dobré i špatné.
    16.10.2005 20:21 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Bezva. A co The Village? Řada distributorů to ze zoufalství, že jim to nechce sednout do škatulek, označila za horor -- což vedlo jednak ke zklamání příznivců hororu a druhak k přesně takovému zavržení lidmi, kterým by se to možná líbilo.
    16.10.2005 21:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Já přeci netvrdím, že každý musí mít ty škatulky stejné, nebo že by měl dokonce převzít ty moje. Co je pro mě komedie může být pro jiného horor. A bude-li to oblíbený film nás obou, budeme podle něj hlasovat pro komedii, resp. horor. Neboli, snaží-li se distributor vymyslet nálepku pro svůj film, je to v mnoha případech hloupé. Ale když si názor i nálepku utvořím po zhlédnutí filmu sám, proč ne?

    Btw, The Village mě zklamal i bez distributorské škatulky. Ovšem pouze srovnávám-li s jinými Shyamalany. Oproti většině ostatní produkce je ještě pořád dost napřed.
    Fill avatar 17.10.2005 09:17 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Souhlas, Dejve. Při rozhodování mají pro mě tyto pokusy shrnout vlastnosti filmu do jednoho slova nulovou váhu. Dám až na rozsáhlejší doporučení. To už mi víc napoví informace, kde film dávají. Navíc mám nejraději filmy, které hranice žánrů překračují, popř. filmy, kde se kecá u kafe nebo se rozebírají vztahy, takže asi "jiný".
    16.10.2005 20:54 Štěpán Svoboda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    do jaké kategorie patří třeba Tarantino?
    17.10.2005 01:35 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Tarantino ma svojí vlastník kategorii Tarantino.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.10.2005 20:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Jo, bohužel s vlastní podkategorií Kill Bill :-(
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Max avatar 16.10.2005 21:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Scifi je super,ale jeste mi tam chybi polozka romaticky :-/. ty bych zaradil se stejnou vahou jako scifi ....
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.10.2005 22:13 Dračík | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    No, dal jsem fantasy, protoze to ja rad, a melo malo hlasu. Na druhou stranu, nejak si nemuzu vzpomenout na zadny kvalitni... Snad jeste Jestrabi zena, ale jinak dost slabota :-( Tak koukam aspon na prurez tech ostatnich zanru. Se skatulkovanim souhlasim, k necemu se ty nalepky vylozene nehodej. Treba horor k The Vilage se moc nehodi. Kdyz uz nalepku, tak thriller. Jen skoda, ze v posledni dobe je tech kvalitnich filmu spis min, nez vic...
    vencour avatar 16.10.2005 22:40 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:

    Taky jsem hlasoval pro fantasy. Viděl jsem jen na ORF kousek Dračího doupěte - to by tam mělo patřit, ne? Stejně jako třeba Zaklínač.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.10.2005 22:55 macino
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    mno to draci doupe se mi vubec ale vubec nelibilo... to si radsi kouknu toho herryho... ja jsem dal hlas fantasy ale ja vseobecne znamo ze se filmy podle knih s predlohami srovnavat nedaj. Ku prikladu zaklinac. Byl celkem dobrej ale sam sapkowski rekl, ze to s jeho kniho nema mnoho spolocneho. Kdyz to ale porovnam k sci-fi tak fantasy u mne jednoznacne vede a myslim si ze fantasy je dosti jednoznacnej zanr.
    17.10.2005 00:42 Dračík | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    No Draci doupe byla neobvykle brutalni drsnarna, pri krete jsem me chytl akutni zachvat kreci bricha. Bohuzel si nemohu vzpomenout, zda zaludku, nebo branice. Ale ten pocit hruzy a neviry si pamatuji dodnes ;-)
    16.10.2005 22:42 coccyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    nejak si nemuzu vzpomenout na zadny kvalitni...
    no ja povazujem za fantasy klasiku "barbar conan" mnam, mnam ... ale napriklad "kral kull" ... fuj, fuj ... ale treba citat knihy, lebo dnes su ludia lenivy mat vlastnu fantaziu a predstavivost ...
    17.10.2005 00:47 Dračík | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Cha chaa, Barbar, no, byl jsem zvedav, vytahne-li ho po letech nekdo na svetlo bozi. Ja ho beru spis jako trochu delsi video klip, ale vzdy kdyz ho davaji, tak se s chuti podivam, je to uz takova klasika :-)

    Kdyz chce dnes clovek fantasy, tak musi cist (a to ja moc rad). Knizek je v tomhle zanru, na rozdil od filmu, dost a dost, ackoliv kvalita znacne osciluje...
    18.10.2005 09:23 Beda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    asi to nebylo dost zrejme. Barbar v paperbackove variante.
    Josef Kufner avatar 16.10.2005 22:59 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Německý krimi, český psycho (nehorory; teďka se jich v TV dost vyrojilo) a americký rodiný fakt nemusim. Ale Stargate je úžasnej seriál. Nejde o to že by někdo pořád zachraňoval amíkům zadek, ale tak nějak o ty vedlejší děje. Je fajn, že cíl není jasný od prvního dílu, i když směr většinou ano. Taky je to hezky provázaný i napříč mnoha díly a nejrůznější detaily hrají po několika dílech výraznou roli. Startrek je v tomhle o dost horší. Tam člověk přeskočí 10 dílů a jediné co mu vrtá hlavou je to, kde se tam vzala támhleta postava, ale jinak je vše téměř stejné.

    Navíc u Stargate snad všechny základní věci pocházejí buď z reality, nějakých pověstí (Merlin, Atlantis), mytoligie (Egypt - Guauldi, severští bohové - Asgardi,...) a dávné historie (to ostatní, co není zrovna úplná ptákovina).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    vencour avatar 16.10.2005 23:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:

    Když už sci-fi a Anerika, tak Krajní meze (to je možná "jiné"), byly dost dobrý. P.S. chybí tu ještě pohádky, kdysi v Magionu byla "zlá Edna" a víla Ágnes, jen si pamatuju, jak byly pěkně nadabovaný.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Josef Kufner avatar 17.10.2005 17:18 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Jo, Krajní meze jsou taky hezký. Ale viděl jsem jen pár dílů o prázdninách...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.10.2005 23:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Navíc u Stargate snad všechny základní věci pocházejí buď z reality, nějakých pověstí (Merlin, Atlantis), mytoligie (Egypt - Guauldi, severští bohové - Asgardi,...) a dávné historie (to ostatní, co není zrovna úplná ptákovina).
    A moji milí přátele neustále vykřikují tyto pojmy aniž by měli tušení oč opravdu jde a celkem mě tím štvou… Vlastně už by si jim ani ten původní ,,správný`` význam ani nedokázali přiřadit.
    Copak toho není dost?
    18.10.2005 15:14 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Kteří přátelé?

    Stargate SG1 vysoce ční nad jinou seriálovou produkcí, vlastně nechápu jak se vůbec dostala na Novu (asi ji dostali k něčemu pribalenou - třeba ke Xeně). Ale není nutné to brát vážně, mnohé díly jsou vyloženě komedie (a jiné jsou jen vycpávka za pár dolarů).

    Mimochodem, "Asgardi" je nesmyslný pojem. Asgard je místo (země, svět), jeho "domorodí" obyvatelé by se spíše měli nazývat Ásové. Ovšem zcela chápu co k tomuto absurdnímu označení scénáristy vedlo. Věty jako "as we saved Ases' asses again" by patřila spíše do seriálu Jistě, pane ministře.
    18.10.2005 15:54 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Potřebuje to nějakou bližší specifikaci?

    Asi budu souhlasit, že je to lepší než třeba seriálová produkce typu německé kriminálky, ale můžete být o hodně, hodně lepší než takové věci, ale stejně máte ještě příšernou blitku :-)

    Já dobře vím jak nesmyslný pojem to je. Ale jestli tohle má být ten důvod… Jakou mají asi situaci překladatelé a taky to zvládají.
    Copak toho není dost?
    Josef Kufner avatar 19.10.2005 00:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Ale není nutné to brát vážně, mnohé díly jsou vyloženě komedie (a jiné jsou jen vycpávka za pár dolarů).
    Právě to že je to občas komedie je na tom taky příjemný. Aspoň to není všechno stejné a dá se na to dívat i celkem dlouho...

    A ty vycpávky se zdají nevýznamnými do té doby, než si člověk uvědomí, že o pět dílů později se projevila zápletka, která právě tam začala. I když, zrovna se mi vybavil díl, který byl prakticky jen sestříhán z předchozích tří sezón :-) Inu, taková malá rekapitulace...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.10.2005 02:01 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    K tem Asgardum, urcite? Ano, plati to tak v cestine, o coz se meli samozrejme postarat cesti prekladatele, aby to bylo spravne (o podobne veci se postarali bohuzel na jinych a ne uz tak vhodnych mistech), ale plati to tak i v anglictine? Asgardians by byla korektni anglicka varianta urcite, a rekl bych, ze i ta zkracena pouzivana v serialu by spravna mohla byt.
    17.10.2005 09:43 joeSVK | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Veru, sci-fi je tazka tema, najlepsie rozlisovadlo je to od A.C. Clarka: naozajstna SF je vtedy, ked sa pouzivaju vedecke motivy pre zapletku (samozrejme to neplati pre novu vlnu, a Mr. Clark to aj spomina). Pokial je vesmir len kulisa na ktorej kazdu chvilu vlaje USA zastava, tak sorry, ale nemusim (vid pechotu alebo Armagedon). V tomto smere odporucam Blade runnera, Solaris, Odyseu, ale aj Star Trek (scenaristi vedia sikovne kradnut namety od kniznych autorov) a celkom milo ma prekvapila aj Cervena planeta, dufam, ze sa to tak volalo, (tam bol ten pristavaci modul, s nafukovacimi vakmi okolo seba a ine technicke vychytavky). Potom samozrejme Matrix, lebo tam SF namet tiez nebol len na okrasu. Ale jedna vec je pravda: kvalitnych filmovych SF je ako safranu, takze aby to bol moj oblubeny a jediny filmovy zaner, musel by som pozerat film tak maximalne raz za tri roky :) Jo a Nočna hliadka od nasich bratov okupantov je tiez pecka, i ked z uplne inych dovodov.
    17.10.2005 09:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Nojo, žanr! Některé fantasy, horory a další, jinak inzerované, jsem vnímal jako komedie. Některé komedie jako hrůzný horor střižený pornem. Porno bývá groteska. Zaručeně utíkám od filmů slibujících zábavu, to bývá nuda k nepřečkání.
    V žánru komedií vede u mne Vertikal limit.
    Nejlepší film všech dob je pro mne Limonádový Joe.
    18.10.2005 11:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Nejlepší film všech dob je pro mne Limonádový Joe.
    viz ;-)

    i když ... "nejlepší všech dob" ... to neumím říct, záleží na náladě ... momentálně bych tak označil Yellow Submarine - co je to vlastně za škatulku, že by anime? :-D

    jinak schválně jsem mrknul na IMDB top 250, pro inspiraci, a jsem z toho takový nějaký rozpačitý ... pominu-li, že polovina z toho jsou moderní sračky natlačené lidem reklamou, příliš mě neoslovuje ani ten zbytek - např. nedávno jsem náhodou v TV viděl film Léon, no, nebylo to špatné, ale čím si tu 47. pozici zasloužil opravdu nevím ...?
    cezz avatar 18.10.2005 19:52 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Pravda pravda.. minimalne 30 pozicia by mu sedela viac ;-) Nadherny film. U mna v top 10 urcite.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    17.10.2005 13:28 hyperion
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    zanr? IMDB TOP 250:)
    17.10.2005 20:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Woody Allen
    A co filmy Woodyho Allena? Dávají je v pondělí ve filmovém klubu na dvojce.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 17.10.2005 22:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Woody Allen
    Jojo, ty jsou super. To jsou filmy, u kterých jsem se celou dobu válel smíchy. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.10.2005 23:04 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Jediné seriály, který mě kdy bavily, tak české z 80. let My všichni školou povinní, ještě starší Nemocnice na kraji města (ta novodobá stojí za ho*) a Sanitka.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    egg avatar 18.10.2005 01:08 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Z novějších - co třeba Četnické humoresky? Podle mě jsou super. :-)
    18.10.2005 07:22 Tomáš Janeček | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Dost mi v ankete chybi moznost VSECHNY. Existuji totiz i horory a akcni filmy, ktere stoji za to videt. Nezalezi tolik na zanru, jako na provedeni a nametu atd.
    Něco děsně chytrýho a vtipnýho
    18.10.2005 09:08 Beda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    ja rad mix (opet), takze spaghetti western je western nebo komedie?
    18.10.2005 11:50 polov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Chybí mi tu pohádka....
    18.10.2005 13:37 ytre | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    = fantasy?
    18.10.2005 14:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Takový Bajaja, to je fantasy. Ale třeba Červená karkulka nebo Perníková chaloupka, to jsou horory (a to ani nemluvím o bří Grimmech nebo třeba italských pohádkách). Pak je tu dost sci-fi pohádek (létající koště), oblíbené je i krimi (únos princezny, uloupené zlato). Komedií je také spousta, válečných ještě více...
    18.10.2005 16:00 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Tak tohle už opravdu považuju za pitomé škatulkování. Ještě v té krimi pohádce vystoupí nějaká historická postava a už tam připisujeme kriminální pohádkový historický dokumentální film, ne…?
    Copak toho není dost?
    18.10.2005 16:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Tak tohle už opravdu považuju za pitomé škatulkování.
    Špatně ses vyspal? Nebo musím i ke zjevné legraci dávat smajlíka?
    18.10.2005 16:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Jo, jsem asi trochu mimo. Poslední dobou je to spíš normální. Nálada na flame, ale na ábíčku k tomu není to správné prostředí :-)
    Copak toho není dost?
    18.10.2005 16:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    18.10.2005 16:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Prvé už jsem zaregistroval ;-), o druhém vím prdlajz, třetí se mi moc nelíbí, čtvrté je opakovaná nuda a to poslední téma (nelegální soft obecně) už mě akorát se*e všude kde to vidím.
    Copak toho není dost?
    18.10.2005 16:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    o druhém vím prdlajz
    Ideální pro flamování :-).
    18.10.2005 17:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Mandriva je technicky nedokonalá, plná chyb. Na povrch líbívé, barevné, ale postrádá hlubší myšlenku. Nechápu proč to vůbec někdo maloval, nemá to cenu ani toho plátna.
    Copak toho není dost?
    18.10.2005 14:35 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    přidejte do ankety pohádky a porno a uvidíme :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    5.7.2006 00:14 ytre | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Ale tydle dve jedine s checkboxama. Protoze skoro kazdy samozrejme kouka na porno pohadky, ze?
    18.10.2005 19:09 vokabakov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Ja mam rad vsechny dobre filmy, jedno jakeho zanru. Jedine horrory nijak extra nemusim. Ale ve vsech zanrech se vzdy najde nejaky velmi dobry titul, ktery si nenecham ujit. Mezi nejlepsi filmy ale radim Pulp fiction, Star Wars (sci-fi), Gladiator (historicky/akcni), 5 Element (sci-fi), Sluha dvou panu (divadelni komedie) atd. jak rikam v kazdem zanru se najdou velmi dobre filmy. Posledni dobou se ale objevuje jen velmi male mnozstvi nejak originalnich filmu a vetsina z nich je porad stejna jako stovky filmu jiz z drivejsi doby. Chtelo by to nejakou filmovou revoluci ;)
    19.10.2005 11:31 HonzaRez
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejoblíbenější filmový žánr:
    Co to je Žánr? Nějaký pfrancouzský herec?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.