abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 61
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (71%)
     (7%)
     (11%)
     (12%)
    Celkem 211 hlasů
     Komentářů: 14, poslední dnes 15:03
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Kouřeníčko, kouření...

    3.5.2008 21:25 | Přečteno: 2026× | (snad) smysluplné

    Tak jsem ráno vstal, zapnul počítač, vyčůral jsem se a už jsem si nezapálil. Nebylo to nic plánovanýho, nevidím v tom žádný vyšší cíle, prostě jsem si jen nezapálil. V tuhle chvíli jsem nějakejch -30 cigaret oproti normálu a ani necejtim nic extra zvláštního. Jestli na to mam koukat ekonomicky, ušetřil jsem dnes asi 70-80korun, třeba na pivo, balík DVDéček, nebo já nevim. Proč jsem to udělal? Nevim, prostě jsem si ráno už nezapálil a nevim... Chtěl bych ten stav nějak udržet, ale nevim jestli se to povede. V podstatě se na celou věc dívám pohledem ignoranta, kterýho to asi přestalo bavit (po sedmnácti letech), buďto na to kašlu, nebo holt né, no. V záloze mam krabičku kávovejch doutníčků, kdyby přišla nějaká "krize", nebo kdybych trefil do vyjímečně rozhulenýho kolektivu. Ale cígo si nazapálim (douťásky do toho samozřejmě nepočítám, 1-2-3 za tejden, bych snad moh...).        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jak to dopadne?
     (14 %)
     (14 %)
     (11 %)
     (39 %)
     (22 %)
    Celkem 138 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.5.2008 21:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Netipuji. Jsou lide, co po letech koureni takhle prestali a nic. Dalsi meli abstaky ale nezacali, no a dalsi zacali znovu.

    Osobne jsem kvartalni kurak. Obcas mi prestane bavit kourit a nekourim treba dva roky, pak mi to zacne bavit a zase kourim (treba i rok), pak zase ne. Ted se to hlavne ridi tim, kde jsem.
    4.5.2008 18:26 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Kouřil (a přestával) jsem asi 7 let. 2.3.2008 jsem ráno při cigaretě chvíli přemýšlel proč vlastně kouřím. Pak jsem cigaretu tipnul a od té doby žádnou další nezapálil. Zvláštní je, že necítím žádné abstinenční příznaky a nepotáhl jsem si ani ve chvíli kdy jsem nejnáchylnější, a to ve stavu intoxikace alkoholem, takže zatím pohoda.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 21:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Zajímavý co? A kdyby mi to takhle najednou nepřeplo v hlavě, byl bych schopnej po dvou hodinkách bez cíga hledat nejdelší vajgly....

    ...no a zatim furt nic... :-D
    4.5.2008 22:44 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Tak nezbývá, než doufat, že bez problémů vydržíme ty tři měsíce a pak i zbytek dlouhého a šťastného života bez cigaret.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    David Watzke avatar 3.5.2008 21:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Držím palce, čím míň kuřáků, tím líp pro všechny (kromě těch společností :-D). Můj táta taky po letech přestal, když jsem byl malej. Já ani nemám potřebu začínat...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.5.2008 21:49 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Tak držím palec, třeba to vyjde. Já přestal před 4 měsíci kouřit po 9 letech. Původně jsem to plánoval na nový rok (kvůli každým dnem rodícím se potomkovi :-), ale vyšlo to o skoro měsím dřív.
    frEon avatar 3.5.2008 21:49 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    drzim palce!
    Talking about music is like dancing to architecture.
    4.5.2008 00:12 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Tady taky!!!
    4.5.2008 11:09 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    tak sa drz :-)
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    Max avatar 3.5.2008 22:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Nemáš chuť na jedno voňavoučký cigárečko? Trochu požmoulat v ručičce, přivonět, škrtnout a prvně pěkně potáhnout? Ten kouř, ten voňavý dýmek, hmm. Co ty na to?
    Bože, když se napiju, tak jsem docela zlej :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.5.2008 22:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Právě že vůbec (což se sám divim), spíš bych si dal ten doutníček (jsem zvědav jak chutná), ale nechci, protože by to mohl být startér... :-(
    Xeelee avatar 4.5.2008 14:04 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Na doutnících si závislost nevypěstuješ. Já je mám docela rád. Jednou za čas si koupím nějaký kvalitní nad 500 Kč. Naposledy jsem koupil v říjnu dva na oslavu narozenin.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 21:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    ...v tom případě doporučuji "kolegovi labužníkovi" tuto výbornou stránku, která mi už delší dobu pomáhá s výběrem ;-)

    (link je na konkrétní lahůdku kterou mám už od prosince objednanou a teď jsem si teprve všimnul, že na mě asi zapoměli)
    Xeelee avatar 4.5.2008 22:50 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Díky, úžasný stránky :-) Doufám, že po škole si budu moct dovolit lepší doutníky aspoň jednou za dva měsíce s kvalitní whisky. Nejlépe s dvanáctiletých Chivasem ;-)

    Jinak cigára mi příšerně smrdí. Kdysi jsem znal jednoho kluka, který si kupoval kvalitní tabák a balil si cigarety ručně bez filtru. To mi docela chutnalo, ale strojově balené cigarety jsou strašný humus. Už jenom ty karcinogenní látky, které se uvolňují z lepidla. Bůhví čím to pojí dohromady. Na cigaretových papírcích je něco jako lep na známkách, ale tím by to blbý mašiny neslepily.

    Ať žije dehet, močovina, hydrazin, kyanovodík, chrysen, arsen, kadmium, benzapyren, formaldehyd nebo třeba nitrosamin ;-)

    Dobrý vynález je taky dýmka, ale té jsem nějak nepřišel na chuť. Kouří ji jeden učitel (ve škole :-)) a z kabinetu se vždycky line nádherná vůně. Kvalitní tabáček je holt kvalitní tabáček :-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    kozzi avatar 3.5.2008 22:57 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Já věřím, že to vydržíž dlouho. Jde to, a tento tvůj přístup jsem viděl u dědy. Prostě se jednou rozhodl že si nezapálí a bylo od té doby už nekouří. Je to už přes 10 let možná o něco mín už se nepamatuji. Btw. asi před třema týdnama jsem se vzbudil a najednou mi došlo že už mě nebaví pít alkohol. Prostě už mě přestalo bavit jít každej pátek někam do města tam se střízkat a nic si nepamatovat. A dokoncwe i takovýto chození na pivko o volné hodine, přestávce či po škole. A vůbec mi to nechybí dokonce když někdo řekne že se v pátek pořádně ožere tak mi to příjde divný. Nevím možná stárnum prostě už na to nemám ani chuť. Krom toho jsem zjistil že se mi zlepšila finanční situace. Ale samozřejmě stále za jednu z nejlepších věci pokládám zajít si prostě s kámošem na jedno a pokecat. Ale opíjet se jen zezvyku už prostě pro mě ztratilo cenu.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    3.5.2008 23:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Hmm to, že si nic nepamatuješ to máš v pohodě. :-) Já si ze včerejška/dneška pamatuju všechno a to je na tom to nejhorší. :-) Hlavně to, že si pamatuju, kolik jsme tam utratili, to je na tom to nejhorší :-)
    freshmouse avatar 3.5.2008 23:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Ono plánované opíjení se je vůbec debilní myšlenka. Piju pivo a další alkohol, protože mi chutná, příp. ze zdravotních důvodů (zejména slivovičkou se občas kurýruju :-)), ale vždy piju jen množství "na chuť".

    Má to výhody. Člověk pak není tolik zvyklý na alkohol v krvi a vydrží míň, takže i dřív s pitím končí (hranice "pití na chuť" a "chlastání" je níž) a tedy i míň utratí. Taky člověk nemusí tolikrát chodit čůrat. :-) A nakonec, jsou i hezčí pocity, než mít půlku dne hlavu nad záchodem... :-)

    Jelikož hospody aj. zařízení navštěvuju minimálně, nejsem asi dost reprezentativní vzorek pro hodnocení toho, ale když někdo vyloženě řekne, že se jde opít a jestli nejdu s ním, tak rovnou odmítám. Co bych tam s ním dělal? Dal si dva kousky a pak čekal, kdy bude mít dost?

    Nicméně musím dodat, že i mně se to párkrát v životě trošku vymklo z rukou. :-) Nicméně nikdy to nebylo plánované.
    3.5.2008 23:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Nad záchodem nekončím, jsem v tomto směru celkem odolný. Z alkoholu nezvracím.
    freshmouse avatar 3.5.2008 23:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Heh, to jsem si do jisté doby myslel taky. :-)
    3.5.2008 23:39 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    No jo, ale já už jisté limity s množstvím ethanolu v krvi překonal a stejně nic. :-) Mám vybudované postupy jak tomu zabránit. :-) Třeba uzemnění :-) (kdo nezná, nepochopí :D )
    freshmouse avatar 3.5.2008 23:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Uzemnění? I to se mi po alkoholu stalo... :-( :-)
    David Watzke avatar 3.5.2008 23:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Vysvětli :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 3.5.2008 23:42 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Tebe se to zrovna týká -- videa se společensky unaveným tebou byla na Internetu. :-)
    David Watzke avatar 3.5.2008 23:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    :-D Mně jde spíš o kámoše, ten by to ocenil, protože mu vždycky vymaluju záchod.

    Poznámka pro ostatní: před rokem jsem chlastal každej víkend, teď už velmi, velmi zřídka kdy (doopravdy).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 3.5.2008 23:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    doopravdy
    Stejně jako "doopravdy nikdy" nebudeš pít a nebudeš chodit do tanečních? :-) Pití už jsi porušil... Takže se ptám: už chodíš do tanečních? :-)
    David Watzke avatar 3.5.2008 23:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Já vím, tohle je doopravdy jako s kouřením (to fakt nemůžu ani kdybych z nějakýho divnýho důvodu chtěl) :-) Do tanečních nechodím, to fakt ne.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    4.5.2008 00:19 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Nevíš o co přicházíš :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    4.5.2008 13:10 Foxnet | skóre: 4 | blog: NetMate
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    +1 taky jsem nechtěl chodit, a pak mě to nějak chytlo a už jsem u toho zůstal :-D
    freshmouse avatar 4.5.2008 13:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Já tam taky nechtěl chodit, chodil jsem a pak... jsem zjistil, že jsem tam opravdu neměl chodit. :-)

    Pokud tam člověk sám nechce chodit, tak by tam fakt neměl chodit. Teď někdy zjišťuju, že bych si trochu trsnul, ale tancovat holt neumím, protože když jsem chodil do tanečních, tak to "byl voser a nuda", takže si nepamatuju nic. Fakt nic.

    On byl i problém, že jsem velice plachý jedinec, a oslovovat tan holky, jestli by si nešly zaválčit (to jakože zatancovat valčík :-)), to byl prostě stres a nenáviděl jsem to.

    Ideální by bylo tam chodit s nějakou stálou taneční partnerkou, kterou bych znal. O tu bych se nestřídal. :-) Jenže dneska (po SŠ, kdy se obvykle do tanečních chodí) to už je trošku passé: zaprvé moc holek (ani kluků) neznám, zadruhé je těžké to naplánovat, abychom oba v tu chvíli měli čas (u mě čas není problém, ale u ostatních ano).
    freshmouse avatar 4.5.2008 13:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Ale utěšuju se tím, že vlastně ani moc nevím, jestli by mě to bavilo. :-)
    Luk avatar 4.5.2008 13:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    když jsem chodil do tanečních, tak to "byl voser a nuda"
    To si chce vybrat takové taneční, kde to (...) není a kde se člověk něco naučí.
    O tu bych se nestřídal.
    Kdybys chodil to těch tanečních, do kterých jsem chodil já, tak by ses střídal. Ledaže by ses v rozhodný moment i s partnerkou vypařil z parketu. U nás se totiž často tančila tzv. střídavá mazurka, což znamenalo, že se po vždy po základní figuře partnerka poslala o člověka dál. Tak to šlo celou skladbu, a když hudba dohrála, každý měl tu partnerku (až do přestávky nebo do další střídavé mazurky), která na něj vyšla.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 4.5.2008 14:00 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Já myslím, že popisuješ hodiny tanečních "pro středoškoláky". Mám stejnou zkušenost. Nicméně předpokládám, že existují i taneční (může to být stejná škola, jen jiná hodina), kam člověk chodí dospělí myslící lidé z vlastní vůle, tudíž se tam nestávají věci jako např. uzavřený východ, aby nikdo nemohl v průběhu hodiny utéct...
    Martin Stiborský avatar 4.5.2008 14:04 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    jako např. uzavřený východ, aby nikdo nemohl v průběhu hodiny utéct...

    No majn got, až tak ?
    Taneční, kde by se střídaly partnerky by mi moc nevyhovovaly, když jsem kopyto já i ona, tak jsme si to aspoň jeden druhému nekazili, nervy nebyly, fajné to bylo :)
    Kvík ..
    Luk avatar 4.5.2008 14:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Taneční, kde by se střídaly partnerky by mi moc nevyhovovaly, když jsem kopyto já i ona, tak jsme si to aspoň jeden druhému nekazili, nervy nebyly, fajné to bylo
    To střídání právě mělo smysl a mistr to hned za začátku vysvětlil. Když spolu tancují pořád stejní lidé, jednak si společně zafixují stejné chyby (které už ani nevnímají), a také si na sebe příliš zvyknou a tanec s někým jiným těžko zvládají.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.5.2008 14:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Rofl, zamknuté dveře! Rofl!
    freshmouse avatar 4.5.2008 14:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Z vyprávění rodičů a jejich generace vím, že se tehdy taky hlídaly klučičí záchody, protože tam kluci místo tancování chodili kouřit. :-) ("Za dvě absence a více bylo lámání v kole." :-)) Nicméně za mě to bylo spíš naopak. Kluci, kteří už dorazili (a bylo jich dost), opravdu tancovali. Holky nedocházely buď vůbec, nebo pořád telefonovaly, kouřily atd. :-)
    Luk avatar 4.5.2008 14:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    U nás se praktikoval jediný trest, a to za žvýkání. Byl-li někdo přistižen, tento pár byl vytažen stranou, všichni ostatní udělali okolo nich kruh a příslušný pár si zatančil sólo. Stalo se to asi jen dvakrát, pak už si všichni dávali zatraceně pozor.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 4.5.2008 14:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    kam člověk chodí dospělí myslící lidé z vlastní vůle
    Ehm, myslící lidé, jo? :-) Má to být: "kam chodí dospělí myslící lidé z vlastní vůle". Nějak se mi tam připletlo to "člověk"...
    Luk avatar 4.5.2008 14:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    tudíž se tam nestávají věci jako např. uzavřený východ, aby nikdo nemohl v průběhu hodiny utéct
    Uzavřený východ nehrozil. Sice někdo měl na první lekci "zaječí úmysly", ale protože většinou byli přítomni jeho rodiče, takového člověka odchytili a vrátili na parket. Ale takových nebylo více než na prstech jedné ruky. Brzy všichni přišli na to, že není tak špatné tam být. Když už ne kvůli tanci, tak třeba proto, že se taneční mistr (jinak též mistr Evropy v latinskoamerických tancích) ukázal být docela schopný rapper - to, jak odříkával pokyny do rytmu hudby, bylo dost dobrá sranda :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.5.2008 19:29 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    tudíž se tam nestávají věci jako např. uzavřený východ, aby nikdo nemohl v průběhu hodiny utéct...
    Jsi si jistý, že to bylo z tohohle důvodu a ne z důvodu, že zamkl vrátný? (Btw. AFAIK zamčené dveře při tanečních - a při jakékoliv společenské akci vlastně taky - je dost hrubé porušení požárních předpisů.)
    Quando omni flunkus moritati
    freshmouse avatar 4.5.2008 19:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Zamkli to mistrovi pomocníci; sám mistr nás na to upozornil.
    5.5.2008 22:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Tak to je fakt úchylnost...
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 4.5.2008 00:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Mně už hodně dlouho funguje mechanismus, že to prostě přehnat nemůžu. S přibývající hladinou alkoholu piju čím dál míň, až se to ustálí na určité rozumné rovnovážné úrovni, na které mohu vydržet dlouho (rychlost příjmu odpovídá rychlosti odbourávání).

    Problém ale je, že někdy (zcela výjimečně) to selhává. Nevím proč. Možná to záleží na aktuálním psychickém stavu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    mkoubik avatar 4.5.2008 12:38 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    To u mne to naopak diverguje.
    Grunt avatar 3.5.2008 23:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Nad záchodem nekončím, jsem v tomto směru celkem odolný. Z alkoholu nezvracím.
    Tak ho zkus do krve dostat větší než pro tvůj organismus přijatelné množství a budeš ještě rád…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.5.2008 00:18 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Lepší finanční situace? Já jsem skoro abstinent a když piju pivo, tak abych ušetřil, protože džusy a Kofola jsou drahé jak kráva :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    kozzi avatar 4.5.2008 09:51 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    No tady záleží jak to bereš. Ano pivo bývá dost často levnější než třeba kofola. takže když si zajdu ted nekam o přestávce tad utratím víc. Ale moje přestávkkové dýchanky tvořili jen nepatrný zlomek mých útrat. Největším money killerem byly páteční večery či různé akce. Důvod je ejdnoduchý. Dám si pár piv, například 7 či 11, to není ještě zlý, jenomže potéto dávce už začínám ztrácet určité zábrany, takže se přestanu kontrolovat a začnu pít jak o závod, potom nastane chvíle kdy začnu zvát a výsledek je třeba takový, že jen alkohol mě vyjde třeba na 1500 kč. Když piju kofolu, tak jí určitě nevypiju 7 - 11 půllitrů (teda jednou jsem to udělal, nedoporučuji, mel jsem z toho krece v brise), a hlevne strizlivej se kontroluji a nezvu az tak moc ostatni lidi takze vysledek je az 10ti násobně lepší.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    freshmouse avatar 4.5.2008 12:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Hmm, jenže kdy vypiješ tolik kofol nebo džusů? Pivo má zvláštní moc. Dejme tomu, že si dám tři piva. To je litr a půl. Někdy tolik tekutin vypiju za celý den, ale pokud to jsou piva, tak jsou během chvíle pryč...

    P.S.: Točená kofola je vynikající, za tu i klidně rád zaplatím a někdy ji preferuju před pivem (k jídlu).
    deyia avatar 4.5.2008 10:41 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Jo a jen tak mimochodem, kdy tě teda mám pozvat na ty dvě píva co ti dlužím :-D
    kozzi avatar 4.5.2008 11:00 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    No to je jedno, jak říkám posedět s přáteli u piva nevadí :-D Ale asi bych to nechal až po maturitě :-D Btw. právě si opakuji komplexní čísla :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    deyia avatar 4.5.2008 11:16 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    To jo, však se nějak domluvíme, to já jenom aby sis nemyslel, že jsem na to zapomněla :-D Btw. včera jsem opakovala kombinatoriku :-D
    kozzi avatar 4.5.2008 11:42 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    JJ, to budu muset taky jeste opakovat, uz mi zbava jen kombinatorika, pravděpodobnost a statistika, jinak bych už měl vše umět. No tak už jen dodělat pár otázek do IVT a pak se můžu vrhnout na angličtinu a češtinu.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    deyia avatar 4.5.2008 13:08 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Já už jsem si přečetla prvních 10 otázek do češtiny, nějak tak průběžně se učím matiku (po poslední seminární písemce jsem si říkala, že zopáknout si kuželosečky by nebylo na škodu :-D )IVT si nechám na svaťák a angličtinu se ani učit nebudu :-D
    4.5.2008 13:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Já nechávám všechno na svaťák :-)
    kozzi avatar 4.5.2008 14:01 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    JJ, to je taky dobrej plán. Jenže já se nudím a tak mi nzbývá než se občas i něco začít učit.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    deyia avatar 4.5.2008 14:09 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Kurňa, mám sto chutí přejít na tvou strategii a v rámci nedělního odpoledne provětrat čerstvě zrekonstruované kolo :-D
    kozzi avatar 4.5.2008 14:16 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Kolo? to je takový ten dvoustopový stroj bez motoru na kterém se musí šlapat. Jejda tak to nikdy, naposledy snad když mi bylo 12 mi kámoš pujcil kolo ze pojedeme na bazen no jeste ze cesta od nas byla z kopce spátky jsem už jel radeji busem :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.5.2008 14:21 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    to je takový ten dvoustopový stroj bez motoru na kterém se musí šlapat.
    Ne, to si s něčím pleteš.
    THIS IS SPARTA!
    deyia avatar 4.5.2008 14:29 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    No, bez motoru to je a šlapat se na tom musí, ale jestli je to dvoustopé,a tom by se dalo polemizovat :-D náhodou, při pěkném počasí skvělý relax :-D
    freshmouse avatar 4.5.2008 14:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    To kolo, jak ho máš na fotce v profilu? :-)
    4.5.2008 14:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    ROFL!
    deyia avatar 4.5.2008 14:21 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    těsně vedle :-D i když tu věc ke které patří to kolo bych mohla jít taky provětrat, ale to první musí někdo jít odfiltrovat policajty :-D
    martidlo avatar 3.5.2008 23:03 martidlo | skóre: 3 | blog: Vztekárna | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Říct si NE je fajn. Překonat krizi je horší. Po překonání na to člověk nějak zapomene, je v pohodě, ale po čase má zase nutkání. Vlastní zkušenost. A pak už "jenom" záleží na tom, v jaké psychické náladě je - jestli má stresy, problémy, anebo se dostane do "negativního" prostředí - zakouřené bary, diskotéky,... Já sama mám teď stresy a samozdřejmě nutkání si zapálit.

    Myšlenky na cigaretu jsem měla zase nedávno, v den, kdy jsem byla nevyspaná, prostě down. Měli jsme tělocvik, běhání na limit. Do běhu jsem vložila všechu sílu, všechny myšlenky na cigára. Běžela jsem jak nejrychleji jsem mohla. Po hodině jsem byla celá rudá, skoro až fialová. Zjistila jsem, že s tím dechem to není ono, že by to chtělo vylepšit. Je to sice těžko uvěřitelné, ale po hodině běhání jsem se cítila mnohem líp. Byla jsem vybouřená a nohy nechtěly chodit. Možná proto jsem šla domů nejkratší cestou a minula trafiky :)

    Hodně štěstí!
    freshmouse avatar 3.5.2008 23:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Heh, rok nar. 1990 a vyprávíš, jak jsi končila s kouřením... :-)

    To mi připomnělo slečnu N., která ve čtvrté nebo páté třídě ZŠ učitelce při debatě na téma Kouření na zvídavou otázku "Zkusil někdo kouřit?" odpověděla: "Já už sem s tim dávno sekla." Prostě nářez. :-)
    Martin Stiborský avatar 3.5.2008 23:36 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    "Pokrok" nezastavíš :)
    Kvík ..
    4.5.2008 00:15 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    No, jestli kouří už několik let (od 12,13?) tak proč ne. Však víme, jak jsou děti hloupý (ale hlavně kluci, hehe), a v pubertě nebo ještě dřív se ta závislost zakládá nejrychlejc...
    4.5.2008 00:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Ještě, že Martina je holka ;-)
    martidlo avatar 4.5.2008 09:12 martidlo | skóre: 3 | blog: Vztekárna | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    A kdybych byla kluk?
    4.5.2008 12:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    To byla reakce na
    jak jsou děti hloupý (ale hlavně kluci, hehe)
    . :-)
    freshmouse avatar 4.5.2008 12:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Nemůžu si pomoct, ale (minimálně v mém okolí) kouřily cigarety vždycky nejvíc holky. Odhadem tak dvakrát nebo třikrát víc (jak počet kouřících osob, tak množství vykouřených cigaret).
    kozzi avatar 4.5.2008 13:05 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Však a co je na tom zvláštního. to je všeobecně znamý fakt, že holky jsou více kuřačky. Protože jsou už od přírody křehké a problémy a stres řeší cigaretama. My kluci většinou začneme kouřit spíše z důvodú machroviny či proto že kouří naše holka a líbat jí je jako líbat popelník :-D :-D :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    David Watzke avatar 4.5.2008 13:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Takže vlastně za všechno můžou holky. Já jsem si to myslel.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 4.5.2008 13:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    To je fajn. Aspoň nejsem ohrožen. :-)
    deyia avatar 4.5.2008 13:11 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Ale tak pánové, všecho byste hnedka sváděli na nás :-D
    4.5.2008 13:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    A já myslel, že za všechno můžou socani, kapitalisti a Václav Klaus. Nebo libovolná kombinace těchto :-)
    4.5.2008 19:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    No ta kombinace není úplně libovolná, neboť pozorováním bylo zjištěno, že Klaus může vždycky za všechno. Je pouze možné, že se k němu jako spoluviník přidá i někdo z ostatních.
    Quando omni flunkus moritati
    freshmouse avatar 4.5.2008 19:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Přesně.
    4.5.2008 00:20 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Já si první zkušenost s kouřením odbyl ve školce, bylo mi tak 5 let (a ten s cigaretama byl o celé 4 dny mladší :-D).
    martidlo avatar 4.5.2008 09:16 martidlo | skóre: 3 | blog: Vztekárna | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    No ono zjistit, že se bez toho neobejdeš je hnusný pocit... je to pro každého a v každém věku. Jinak už párkrát jsem v Opavě potkala kluky kolem 11-13 let(odhad) s cigárem v puse...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 09:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    11-13 to už je standard, nezpomeň že se sem-tam dočteš v novinách, že už si to na základce píchá, což bylo ještě před patnácti lety něco nepředstavitelnýho. Musim přiznat, že ty báby a dědci maj pravdu, "to je dneska mládež, to za našich mladejch let nebejvalo". :-D :-D :-D
    4.5.2008 12:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    to je dneska mládež, to za našich mladejch let nebejvalo"
    Jasně a říká to vždy každá generace. :-)
    freshmouse avatar 4.5.2008 12:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Obávám se, že to bejvávalo. Jen se s tím ty děti tak neukazovaly -- ale co jsem slyšel z vyprávění lidí z generace mých rodičů nebo i prarodičů, tak pokusy s drogami (samozřejmě zejména cigaretami) nebyly takovou výjimkou. Samozřejmě ale bylo třeba vyjít s dostupnými surovinami, takže cigarety nebyly zrovna kvalitní, feťáci čmuchali toluen atd... (Nehledě na to, že o drogách -- legálních i ilegálních -- nikdo neměl tolik informací jako dnes.)

    Nehledě na to, že pokud na mě někdo vybalí něco ve smyslu "za nás to (ne)bejvávalo", tak se s ním okamžitě přestávám bavit, protože je to typicky idiot, co si myslí, že je nebo byl lepší než jiní.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 12:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    jj, přesně tak, to že jsem zrovna na základce nepoznal žádnýho tolueňáka ještě neznamená, že na základce o 10km dál nebyli, to máš pravdu. Je to holt relativní záležitost, lidi a situace se za ta léta v podstatě nemění, jen se vše přizpůsobuje dané době...
    4.5.2008 22:51 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Pravdu dis, pred 15, potazmo 25 lety by si nikdo nedovolil neco takoveho napsat do novin.

    Podle me jedinej rozdil je v tom, ze pred 25 lety rodice premejsleli jak udrzet haranty doma, dneska premejsli jak je dostat od pocitace na chvili ven.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    4.5.2008 12:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Tak staré? :-)
    5.5.2008 13:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Proc ne? Kamarad taky skoncil ve ctrnacti.
    3.5.2008 23:35 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Vzpomínám, jak přestal kouřit tata. Vsadil se s náma, že když Češi vyhrajou na olympiádě v Naganu zlato, tak přestane kouřit. Tak po finále si dal poslední cigárko a od té doby nekouří... :)
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    4.5.2008 00:27 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Jakože měsíčně prohulíš přes dva litry? Hmm, za to už se dá pořídit slušný připojení k netu nebo, já nevím, prostě no! :-)
    THIS IS SPARTA!
    Luk avatar 4.5.2008 00:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Nedávno jsem četl v něčím blogu (ne tady), jak někdo společně se svou manželkou přestal kouřit (oba kouřili dost) - a peníze, které teď ušetří, přibližně vystačí na placení leasingu na mírně ojeté auto střední třídy.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 09:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Je to asi tak: s mladou máme na měsíc 600PLN na cigára, což je asi 4 500CZK. Jestliže já se svejma 2/3 přestanu, náklady se sníží o 400PLN tj. 3 000CZK. ...no to si za půl roku můžu koupit další kočku :-D + k tomu i ten net 10/1 za 89PLN/měsíc ;-) ...ale nechtěl bych to zakřiknout...
    4.5.2008 09:39 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Držím ti pěsti. Tohle je dobrý způsob, jak přestat s kouřením. Rozhodně lepší, než když tě donutí zdraví, a najednou je pozdě bycha honit a ty si pak pořád říkáš ježíši tohle se přece nemuselo stát, jak jsem mohl být tak strašně hloupej, jak jsem mohl tak strašně podceňovat hodnotu vlastního zdraví, a zničit si to kvůli něčemu tak málo hodnotnému jako je nicotný požitek z kouření, vždyť to vůbec nestálo za to, panebože prosím dej mi druhou šanci a já už nebudu tak blbej...
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    4.5.2008 19:14 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    někdo mi kdysi řikal že mu pomohla pokladnička. Prostě si denně hodil do krabičky prachy co by jinak padly na cigarety. Prostě takova materialni podpora psychiky.
    4.5.2008 22:33 skunerq | skóre: 19 | blog: skunerovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    kourim uz 18let, prestat jsem zkousel snad 1000x, avsak vzdy to bylo lhani vlastnimu okoli. Vlastne jsem nikdy nechtel prestat, jen jsem se nechal ovlivnit okolim. Obdivuju vsechny co s tim sekli a seknou, idealnim duvodem je infakrkt, muzu doporucit :-)
    Luk avatar 4.5.2008 22:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Obdivuju vsechny co s tim sekli a seknou
    Někdo s tím sekne. A s někým to bohužel nejdřív sekne. Občas definitivně, takže už s tím ani nemůže seknout. Protože to seklo s ním a tím pádem i s tím.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.5.2008 23:40 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kouřeníčko, kouření...
    Gratuluju ze jsi to zatim vydrzel. Hodne stesti do noveho zivota...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.