abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 146 hlasů
     Komentářů: 10, poslední 8.5. 17:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    otasomil avatar 23.9.2009 19:29 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Pocitac (notebook) nevypinam vubec. A kdyz se nekdy stane (1- 2x do roka) tak mam hruzu ze uz nenabehne BIOS a budu v pr***i.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    poky74 avatar 23.9.2009 19:37 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Já s notesem hodně běhám (škola) a když jsem třebas 2 hodinky ve busu kde musim stát, prostě ho musím dát do brašny, a jelikož mi uspání nefakčí, není jiná možnost než vypnout, samozřejmě desktop nevypínám vůbec.
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Josef Kufner avatar 23.9.2009 19:39 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    1. Prostě to VYRVAT ZE ZDI!
    Tak jsem to právě zkusil a moc to nefunguje... akorát trošku pohasl displej a zhasla kontrolka... asi to mam rozbitý.

    Ale jinak nevypínám. Na nějakém čudlíku v péči acpid mám suspend do ram a na vypínači mám spustění swsusp (na disk).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    poky74 avatar 23.9.2009 19:42 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Sakra, u mě taky ne, asi nějaký globální problém... Každopádně jsem to zkoušel na svých serverech a na těch to funguje :-)
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Václav 23.9.2009 20:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Uf, tohle bych si na serverech nelajzl :D UPS to sice chvilku utáhne, ale hned by začaly mršky ESX migrovat servery :) A kdo má pak ty telefonáty že to jde pomalu poslouchat…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Salamek avatar 23.9.2009 23:38 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Ja to ted zkusil a zacaly mi tu jecet 3 UPSka jak kdyby horelo :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    23.9.2009 19:39 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Očividně ti schází fantazie.. Pouští si před usnutím muziku a holt nemusí řešit vypínání. Klikne, do hoďky je s klidnou duší tuhý jak veka on i počítač. ;-)
    23.9.2009 19:40 Tomáš Srnka | skóre: 7 | Bratislava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    8. Zavriem notebook a on sa uspi :-)
    23.9.2009 22:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    +1 Také tak. Akorát potom ještě přes něj hodim triko/mikinu/spodky/hard/něco, páč ta dioda (bílá) pohasíná (nebliká) a kdo na to má koukat ;-)
    23.9.2009 22:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    23.9.2009 19:42 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Proc by strceni sroubovaku do rozvodne skrine v elektrarne melo vyhodit doma pojistky? To prece nedava vubec smysl.

    poky74 avatar 23.9.2009 19:44 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Sice nejsem žádný profík, ale myslím že vražení šroubováku, následné zakroucení by mohlo přerušit/přetrhnout alespoň jeden drát a následoval by zkrat, což by mělo elektrickou energii vyhodit né?
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Josef Kufner avatar 23.9.2009 19:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Myslím, že by ten šroubovák jen odkápnul a elektřina by proudila dál...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    23.9.2009 20:34 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Myslím, že kdyby byl v té správné rozvodně, tak se k drátu ani nepřiblíží na konktakní vzdálenost...

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    poky74 avatar 23.9.2009 20:35 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Tak tam prostě vrazit krumpáč se zbíječkou a celý to tam roz....
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Josef Kufner avatar 23.9.2009 22:47 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    msk avatar 24.9.2009 16:30 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Kurva co to je? Chapem to spravne, ze su to nejake odpojovace? Velkost v metroch?!
    Josef Kufner avatar 24.9.2009 18:39 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Ano. Něco jako máš doma na zdi, jen na trošku vyšší napětí.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    24.9.2009 22:34 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    trošku = cca 1000-3000x

    To není zas tak strašné.

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    25.9.2009 00:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Mně jen není jasný, jaktože se ten výboj takle kroutí. Člověk by čekal, že půjde co možná nejkratší cestou... a von tam dělá takovýhle alótria. Popravdě řečeno jsem zpočátku podezíral uploadera z nějakých AfterEffects apod...
    25.9.2009 01:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Můj názor: Ten výboj vytváří plazmu, takže vlastně dost hodně ohřívá vzduch, který se jednak různě promíchává s okolním vzduchem a jednak stoupá nahoru. Zároveň se vzduchem se šíří ionty z oblasti plazmy a ještě více přispívají k obecné nehomogenitě vzduchu. Na proud ionizovaným kanálem pak může působit ještě okolní velmi silové pole (působí jako roztahující síla na "závit" vodiče).
    25.9.2009 13:28 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Udělal jsem si doma generátor VN napětí na 80 kV (z VN zdroje televize a pár součástek). Náboj šel, podobně jako plamen, sfouknout :). Takže asi tak... (máš plnou pravdu)
    Baník pyčo!
    25.9.2009 13:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Uh, výboj samozřejmě.
    Baník pyčo!
    mkoubik avatar 25.9.2009 03:32 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Je to tím, že ten proud ve vzduchu indukuje magnetický tok, který silově působí na pohybující se nosiče náboje (pravidlo pravé ruky).
    Josef Kufner avatar 25.9.2009 20:56 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Ono se ten výboj taky snaží něčím sfouknout, protože čím kratší dobu tam jsou, tím víc toho z kontaktů zbyde. Někde jsem viděl videa, kde takovéhle oblouky mezi kontakty sfoukávali výbuchem, ale nemůžu je najít...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    23.9.2009 21:29 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Zkratovani rozvadece nekde v elektrarne by vyhodilo nejake pojistky/jistice v elektrarne, rozhodne ne pojistky/jistice u tebe doma.

    Amarok avatar 23.9.2009 19:47 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Zpusob 5 je teda docela masakr :) Pripomina mi to trochu muj zpusob updatu systemu, su v shellu, zadat heslo, pak prikaz na update (to ale tak dela urcite vic lidi, kterym se libi shell). Kde je problem si do openbox menu dat shutdown (a predem ho sobe povolit v konfiguraku)?
    Jinak me napada dalsi moznost: odstrihnout dratky k vetrackum, ucpat lepenkou case a nechat bezet narocne vypocty :) Ale to bych neudelal, to uz je virtualni vrazda. Ale domnivam se, ze by se nic poskodit nemuselo, bios by proste mel vse nouzove vypnout.
    GNUniverse - May the source be with you...
    poky74 avatar 23.9.2009 19:51 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Jéje, tys mi připoměl jak jsem si minulej tejden ve škole ohříval "sendviče" (jak se to píše proboha?), v noťasu jsem spustin 5 instancí pythonu, do proměnný a jsem narval desetitisícová čísla, a nakonec nekonečnej cykl s vypisováním a násobením oněch čísel, samozřejmosti bylo ucpat vetrací štěrbinu oným sendvičem :-P

    Za 3 minuty bylo hotovo (ten sendvič samozřejmě :-))
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    tsLnox avatar 23.9.2009 21:37 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Hele, dobrej nápad :-D Díkes :-D

    +1
    Josef Kufner avatar 23.9.2009 22:54 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    #!/bin/bash
    sed -n 's|^processor[\t ]*:.*|nice yes > /dev/null \&|p' /proc/cpuinfo | sh
    sleep "$1"
    killall yes
    
    Míň to zatěžuje systém a topí to taky naplno ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    tsLnox avatar 24.9.2009 09:13 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    David Watzke avatar 23.9.2009 19:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Vypínám zdroj přes příkazovku :-D (Ve skutečnosti nevypínám PC.)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Amarok avatar 23.9.2009 19:55 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    To uz me privadi k myslence vytvoreni ankety, kdo jak casto vypina PC, to je fakt zajimava vec. Ja vypinam pokazde, kdyz se vzdalim dyl nez na pul hodiny (protoze vic nez 1x denne vetsinou nezapinam). Vam nevadi ucty za elektrinu nebo to neplatite?
    GNUniverse - May the source be with you...
    David Watzke avatar 23.9.2009 19:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Neplatím a v budoucnu nebude vadit. Lidi by si měli uvědomit, že u žravýho PC to představuje tak 400 Kč měsíčně.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.9.2009 20:28 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    I tak mi to jde proti srsti. Pokud se na to nechci sshovat, tak je to uplne stejne jako STR ...

    David Watzke avatar 23.9.2009 20:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Jenže já nikdy nevím odkud to PC budu chtít použít. Už kolikrát mi to zachránilo krk.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.9.2009 20:33 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    To jsem myslel tim "sshovat" :)

    Limoto avatar 23.9.2009 20:35 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    WoL z routeru...

    David Watzke avatar 23.9.2009 20:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Jo... a nebo to prostě nechám běžet :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.9.2009 08:11 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Ved mamicka s oteckom to zaplatia ...

    23.9.2009 20:50 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Když máš doma 4PC? :-)

    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    xxxs avatar 24.9.2009 01:46 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    rocne je to uz celkom palka, mohol by si si kupit novu, nenazratu grafiku a jej vypinanim by si usetril este viac penazi, za ktore by si si kupil este nenazranejsiu grafiku a...

    24.9.2009 19:48 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Neplatím a v budoucnu nebude vadit. Lidi by si měli uvědomit, že u žravýho PC to představuje tak 400 Kč měsíčně.

    Mno ony ty 4 stovky nejsou až tak málo.. Jestli to platí rodiče tak tě chápu, asi si toho ani nevšimnou že 50% jejich účtu za elektřinu je za jeden hučící počítač :-P pro srovnání třeba v praze je to téměř na plnocenné měsíční jízdné do MHD.

    btw. měl jsem taky PC co žralo přes 350W, a bylo furt zapnuté (bez monitorů to bylo asi 110W ale což). To mi bylo 18, a připadal jsem si jako King-of-all-computers :-) Potom si rodiče začali stěžovat že platíme nějak moc za elektřinu, no a tak jsem všechny spotřebiče proměřil a spočítal spotřebu v korunách... A usvědčil jsem sám sebe. A moje PC muselo z domu. A teď už s rodiči nebydlím ale jede mi u nich trvale server co má spotřebu okolo 70W. Dělá všechno možné, na požádání stahuje, pouští filmy do televize v obýváku a muziku, tvoří domácí centrální úložiště, wifi a LAN router.. ale stejně to stojí kolem dvou stovek měsíčně a to je dost.
    Fluttershy, yay! avatar 24.9.2009 19:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Mno ony ty 4 stovky nejsou až tak málo.. Jestli to platí rodiče tak tě chápu, asi si toho ani nevšimnou že 50% jejich účtu za elektřinu je za jeden hučící počítač :-P pro srovnání třeba v praze je to téměř na plnocenné měsíční jízdné do MHD.

    V Olomouci je za to čtvrtletní studentské jízdné. ~_^ (Ale třeba u nás by se čtyři stovky v pohodě ztratily v účtu za elektřinu.)

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Limoto avatar 24.9.2009 20:02 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    V Prostějově za čtyřměsíční ;-)

    24.9.2009 20:05 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    To platíte asi dost. Mí rodiče teď platí 2100,- kč zálohy (teď tam je jen ten server). V té době kdy jsem tam měl svůj pokoj a své mega PC platili tuším 1200 nebo tak (moje PC bylo něco přes třetinu, na druhém místě byla lednice, která byla tehdy asi 30 let stará)
    Fluttershy, yay! avatar 24.9.2009 20:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Platíme hodně. Ale je to tím, že nemáme vodu, ani plyn -- všechno jde přes elektřinu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luk avatar 24.9.2009 20:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Vyprávěj, jak se vyrábí voda z elektřiny, jsem na to strašně zvědavý. To je na Nobelovu cenu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jendа avatar 24.9.2009 20:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Hmota a energie jsou zaměnitelné, ne? :-)
    24.9.2009 21:00 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    LOL to by asi platili dost, jen tak rychlým (nezaručeným) výpočtem asi tak 12.5 milionu Kč za kubík :-)
    tím bych asi nezalíval jen tak zahradu :-D
    24.9.2009 21:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Mě to vychází pro E=mc^2 zhruba v stovkách bilionu.
    25.9.2009 07:18 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Stovkách bilionů? Sakra sakra že bych se až tak sekl? Do té einsteinovské formule se hmota zadává v kilogramech že? Nebo ne? Ještě to přepočítám..
    E = 1 * (3E06^2) J
    E = 9 TJ
    E[TWh] = E/3600
    E = 2.5GWh
    cena = (E/1000)*5
    cena = 12 500 000 ,-
    
    Mno pořád mi tam něco nesedí.. Můžete mi to prosím někdo opravit? Mám takový neklidný pocit že ve hmotě je energie víc.. snad 25TWh na kilogram? Jsem fyzik na baterky ach jo
    25.9.2009 14:55 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Já vycházel z:
    1 kubík = 1 tuna = 1000 kg
    c = 300000km/s = 300 000 000 m/s
    E=1000*(3*10^8)^2
    E=9*10^19J
    1 J = 1 Ws
    
    1 Wh= 3600 Ws
    1 kWh = 3.6MWs
    
    cena = (9*10^19 / 3600000)*5 
    cena = 1.25*10^14 Kc
    
    Samozřejmě by efektivita takového konvertoru hmoty nebyla moc velká.
    Luk avatar 24.9.2009 21:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Ano, hmota a energie jedno jsou. Ale získávání vody z elektřiny se ještě nikomu v praxi nepovedlo - proto mě to tolik zajímá.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 24.9.2009 21:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    ^___^

    Ve skutečnosti prostě máme studnu (čerpáme vodu... za použití elektřiny) a topíme/vaříme/... zase přes elektřinu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Amarok avatar 24.9.2009 20:02 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Konecne se me tu nekdo zastal, mam pocit, ze se tu porad jen argumentuje uplne zanedbatelnou castkou za elektrinu :)
    GNUniverse - May the source be with you...
    poky74 avatar 23.9.2009 20:00 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Myslím že pokud nemá člověk doma X serverů s 2KW zdrojem dají se účty v celku přežít :)

    Můj server s 300W zdrojem jak jsem tak počítal mě nestojí více než desítky korun měsíčně
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Amarok avatar 23.9.2009 20:48 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    300W - desitky korun mesicne? To je nesmysl. Kdyz pocitam prumerny odber proudu 60 Wh (coz je u desktopu asi tak bez monitoru), tak je to za 24 hodin 7,50 Kc (1 kWh pocitam zaokrouhlene 5 Kc), cili 210 Kc mesicne. 50 Kc (= par desitek korun) by vychazelo asi tak na 20Wh.
    GNUniverse - May the source be with you...
    poky74 avatar 24.9.2009 17:01 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Nesmysl je to možná u vás, mě to bere desítky korun měsíčně.
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Amarok avatar 24.9.2009 18:07 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Klidne bych tomu i uveril, kdybych videl nejaky priblizny vypocet, takhle mi to pripada spis jako Vas odhad, ktery muze byt hodne mimo.
    GNUniverse - May the source be with you...
    Luk avatar 24.9.2009 18:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Pokud využívá nějaké agresivní schéma řízení spotřeby, pak to může být skutečně pravda. 300 W je maximální příkon zdroje, ale když procesor bude žrát naprázdno 20 W, deska a paměti zhruba totéž, disk nějakých 5 W, tak to při účinnosti 50 % (což je dost podhodnocené, účinnost spínaných zdrojů bývá vyšší) bude nějakých 90 W.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    poky74 avatar 24.9.2009 20:23 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Tak před 3mi měsíci jsem to počítal, vychází to na nějakých 90 Kč, ale počítat to pro vás tady znovu nebudu, ale vězte že si to platím sám, takže to mám sakra dobře spočítané :-)
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Luk avatar 24.9.2009 21:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Pokud by to bylo těch 90 W, které jsem uvedl, je to 30 dnů x 24 hodin x 0,09 kW = 65 kWh. Cena této elektřiny je 65 kWh x 4,50 Kč = 290 Kč. Hrubě spočítáno, samozřejmě. Pokud by to mělo stát 90 Kč, pak při této ceně to bude 20 kWh, čili při nepřetržitém provozu 20 / (30 * 24) = 28 W. Takhle málo žádný běžný server nežere, to by musel být udělaný z notebooku, z průmyslového počítače (PC/104 apod.), z routerboardu nebo něčeho podobného s malou spotřebou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otasomil avatar 23.9.2009 20:28 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Notebook zere fakt malo. Desktop bych si nedovolil mit furt zapnuty.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    23.9.2009 19:55 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Vypíná se jen při výpadku elektřiny? On někdo počítače vypíná snad účelně!?

    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    23.9.2009 20:07 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Já používám téměř vždy příkaz "poweroff". Když potřebuju stroj shodit rychle, použiju Alt+SysRQ+SUO
    Heron avatar 23.9.2009 20:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Si říkám co to je za ptákovinu (ten blog) a v komentářích vidím, že autora blokuju. Chtělo by to nějaké upozornění, že čtu blog blokovaného :-D
    poky74 avatar 23.9.2009 20:25 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Sakra, to mě mrzí, a čímpak jsem si zasloužil blokaci? Že bych se snad do příště polepšil...
    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Michal Fecko avatar 23.9.2009 20:40 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Vypínam ho ako človek:
    shutdown -h 90
    ... a za zvukov jazzu idem obyčajne pred polnocou spať...
    default avatar 23.9.2009 21:07 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Záleží na tom, co zrovna dělám. Když je toho moc, tak se hibernuje na disk, když je toho obstojně, tak se vypíná. Výjimkou je jen změna lokace vrámci openspacu — v tom případě se hibernuje do RAM.

    Luk avatar 23.9.2009 21:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Postup ad 3 je nebezpečný. Pokud má člověk otevřeno několik konzolí a v některých je přihlášen na jiné stroje, snadno si takhle vypne ten nesprávný. Už se mi kdysi podařilo si takhle vypnout na dálku notebook, což bylo nepříjemné, ale bez následků (prostě jsem ho jen musel znovu zapnout). Vypnout si takhle nějaký vzdálený server, to by byla větší legrace. Od té doby to proto raději nepoužívám a vypínám počítač volbou z nabídky KDE.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.9.2009 11:39 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    +1
    Mně už se jednou takto server shodit podařilo :-D
    pořád jsem si říkal proč se ten desktop nevypíná a pořád hučí.. :-)
    25.9.2009 17:29 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Jo takovýhle náhody (třeba omylem změnit konfiguraci nesprávnýho stroje) mě vedly k tomu, že každej stroj, co spravuju má jinou barvu promptu v konzoli. Tak se to snadno odliší a hůř se udělá chyba (zatím se to osvědčilo).
    Josef Kufner avatar 25.9.2009 20:59 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    +1
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    pools avatar 23.9.2009 22:50 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    poweroff

    Vivre libre ou mourir!
    Fluttershy, yay! avatar 23.9.2009 22:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Ctrl + Alt + Del → nabídka GNOME → Vypnout/Uspat. Když je něco rozbitého, v konzoli su halt.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 23.9.2009 23:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    A když je něco hodně rozbitého, podržím vypínací tlačítko.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.9.2009 23:10 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Normálně se odhlásím, uloží se session... Ale když spěchám tak ctrl+alt+backspace (sestřelí poměrně rychle KDE) a pak ctrl+alt+delete (provede shutdown -h now).
    Jendа avatar 23.9.2009 23:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    V rootovské konzoli najdu v historii echo disk > /sys/power/state. Vy vypínáte?
    24.9.2009 00:26 Atrament | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    echo mem > /sys/power/state je rychlejší, tak to dělám já.
    Jendа avatar 24.9.2009 14:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Mně to kvůli inteligenci implementátora ACPI nefunguje :-(
    25.9.2009 00:03 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Z hlediska hardware je obvykle suspend to disk ekvivalentni vypnuti.  Takze v tom seznamu zpusobu jak vypnout pocitac by mohl byt take bod: pomoci 'echo disk > /sys/power/state'.

    Josef Kufner avatar 25.9.2009 21:00 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Ovšem z pohledu uživatele je to zcela něco jiného. Narozdíl od vypnutí se neztratí neuložená práce. Teda pokud se neztratí systém během probouzení...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    kotyz avatar 24.9.2009 00:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    jisticem! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 24.9.2009 00:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    kshutdown kdyz to nechci vypnout hned ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.9.2009 08:19 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Počítač vypínám dvěma způsoby.

    1. pravej klik na plochu fluxboxu -> fluxboxmenu -> exit, potom napíšu do username halt a heslo pro roota. Tím je dílo dokonáno
    2. shutdown -h +120 & (slouží jako jukebox, když jdu spát).
    24.9.2009 08:57 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Notebook hibernujem, prepnem sa na 12-tu virtualnu plochu vo window manageri (Alt+F12) (kde stale bezi terminal s rootom) a napisem hib. Po rozbehani specialnych Fn kombinacii by to uz islo aj cez Fn+F12, ale uz som si zvykol takto.

    Pracovny pocitac bezi nonstop.
    24.9.2009 11:22 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Blbý Cčkový program, ktorý nerobí nič iné ako to, že zavolá shutdown -h now a je suidnuty na roota (a spúšťať ho môžem len ja, lebo skupina). Používaný pred spaním:

    mplayer * && ~/vypni

    A ak si to rozmyslím, stačí zlikvidovať mplayer pomocou Ctrl+C. Suidnutie skriptu akosi nefungovalo, preto ten "program".
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    Luk avatar 24.9.2009 12:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Suidnout skript nejde, je to vlastnost - někdy by se to hodilo, ale kvůli bezpečnosti je to zakázáno. Co však možné je (a je to čistší), je použít sudo. Pak není problém spouštět privilegované příkazy (např. shutdown) pod běžným uživatelem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.9.2009 12:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    To by např. mně bylo v této situaci nahouby... sudo se ptá na heslo. Imho ale není nic proti ničemu pustit si hudbu pod rootem ne?
    24.9.2009 13:10 jam001 | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    sudo si mozes nastavit tak, aby sa na heslo nepytalo a namiesto

    sudo skript

    mozes mat v skripte

    sudo prikaz ...

     takze mozes ten skirpt pustat pod normalnym uzivatelom a nie pod rootom.

    24.9.2009 13:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    To chápu ;-) Já ale nechci aby šlo sudo bez hesla, nepříde mi to bezpečné...
    24.9.2009 13:46 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    A co ti bání dát NOPASSWD jenom jednomu konkrétnímu příkazu?
    Jendа avatar 24.9.2009 14:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Co třeba si nastavit, aby se bez hesla spouštěl jenom ten jeden příkaz? ;-)
    Jendа avatar 24.9.2009 14:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Budu častěji používat refresh.
    default avatar 24.9.2009 16:38 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    A kralyk bude častěji číst manuálové stránky.

    24.9.2009 18:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    kralyk je líný :-D ok zkusím to přístě...
    Luk avatar 24.9.2009 14:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Imho ale není nic proti ničemu pustit si hudbu pod rootem ne?
    O hudbu nejde. Jde o to, že spuštění skriptu je neatomické a někdo může zatím podvrhnout jiný skript. Prostě někdo může poté, co jádro detekuje, že jde o skript a jaký interpret má spustit, nahradit původní skript jiným a spustit si s právy roota, co je mu libo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Amarok avatar 24.9.2009 14:29 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Na skriptu nic tak nebezpecneho neni, to by se dalo rovnou rict, ze skripty jsou nebezpecne. Nebezpecne je jedine to, ze si spousti "bezne" programy a zbytecne skripty pod rootem, i kdyz to neni vubec zapotrebi a jde to i jinak.
    GNUniverse - May the source be with you...
    Jendа avatar 24.9.2009 14:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    To jsem asi nepobral :-). Když není do skriptu ani do adresáře právo zápisu pro nikoho jiného, tak se snad nejde, ne?
    Luk avatar 24.9.2009 15:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Možností je víc, třeba může mít uživatel právo připojit filesystém někam nad daný skript (možná by se našly i další možnosti). Obecně prostě může být možné, aby neprivilegovaný uživatel nahradil skript během spouštění interpretu nějakým jiným skriptem, proto se SUID na skriptech nepovoluje. Viz např. toto.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Josef Kufner avatar 24.9.2009 16:03 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Nejde ani tak o bezpečnost, ale o to, že se nespouští skript, ale jeho interpret. Takže by se musel nastavit suid bit interpretu. A teprve tady přichází ke slovu ten problém s bezpečností...

    Sudo dělá vlastně totéž, ale tváří se u toho bezpečně.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Luk avatar 24.9.2009 17:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    On se v podstatě spouští skript. Normálně se pro něj zavolá execve(), jenže jádro zjistí, že je to skript a že pro něj má spustit interpret. Podobný problém by byl třeba i u Javy nebo čehokoli jiného, co se spouští prostřednictvím jiného programu (tj. třeba Windows binárka spouštěná přes WINE). Něco jiného je, když se skript spouští přes interpret, tam by byl samozřejmě suid bit k ničemu, protože interpret běží pod normálním uživatelem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.9.2009 22:39 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    suid na skript jde, v případě suidperlu to dokoce i k něčemu je :-)

    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    24.9.2009 14:36 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Doma vypinam normalne z GDM.

    V praci nevypinam, max. restartuju z GDM. Obcas mi pocitac vypnout elektrarny.

    Jinak kolegove vypinaji/vypinali notebooky pomoci Alt-SysRq-S,M,S,O (tusim je to sekvence Sync, Remount Read-only, Sync, Shutdown). Divim se, ze tohle nikdo nepouziva, protoze to je zarucene nejrychlejsi zpusob. Ja osobne bych mel strach, ze neco bude zrovna otevreny a rozjebe to nejaky soubory, ale filesystem po tomhle vypnuti je naprosto v pohode (sync a remount to zajisti).
    Luk avatar 24.9.2009 15:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Tohle typicky skončí při pokusu o remount na tom, že jsou otevřené nějaké soubory k zápisu (typicky třeba logy) a operace selže. Proto se jde přes runlevely, aby se ukončilo všechno, co se ukončit má. Ty runlevelové skripty nedělají obvykle nic jiného, než že čistě ukončí běžící procesy a pak odpojí filesystémy (kořenový přepojí do read-only). Jiná věc je, že je to pomalé - prostě klasický init je na dnešních vícejádrových strojích již přežitý a je čas ho nahradit některým z řešení, které je navrženo pro paralelizaci příslušných operací.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Amarok avatar 24.9.2009 15:46 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Alt-SysRq-S,M,S,O je zarucene nejrychlejsi zpusob? :-) Muzu si shutdown namapovat prece i na tlacitko printscreen a je to jednim zmacknutim.
    GNUniverse - May the source be with you...
    Jendа avatar 24.9.2009 17:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    24.9.2009 17:05 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    Normalne: Start -> Vypnut

    pools avatar 24.9.2009 18:32 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    ty vypinas startem? ;-)

    Vivre libre ou mourir!
    default avatar 24.9.2009 20:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?

    No. Vypínání je poměrně složitý a náročný proces. Nějak se přeci začít musí, ne? :-D

    Salamek avatar 24.9.2009 23:58 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Nebylo by lepsi Stop -> Vypnout ? :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    kotyz avatar 25.9.2009 14:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    nejlepsi (hlavne co se stylovosti tyce) na to je tlacitko na zniceni sveta (velky cerveny pod deklem z neprustrelnyho skla od kteryho sou dva masivni klice kteryma se musi otocit soucasne). videl sem neco podobnyho prodavat jako periferii do usb, ale nebylo to tak velky a stylovy ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Salamek avatar 25.9.2009 14:32 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    whow, tak ale nebude problem si to postavit, staci sehnat ten proskledny pozarni spinac co se dava na chodby a pak dva "tlacitkove" spinace na klic :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Josef Kufner avatar 25.9.2009 21:05 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypínáte počítač?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.