abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.4. 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    29.4. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (16%)
    Celkem 892 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    29.3.2007 08:22 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ale dyt to je jednoo ... Oni to stejne vsichni vi a me posledni tyden aspon pridal do blocklistu peknych par lidi :-)
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    29.3.2007 12:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    V tomto případě by byl ovšem potřeba spíš editor vedi
    Shteffi avatar 29.3.2007 09:33 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ono se řekne ignoruj.. ale když von je člověk tak nějak zvědavej jestli pod těma zvratkama neni náhodou nějaká hlubší myšlenka.. a tak klikne a čte... Co se dá dělat. A když na začátek ještě napíš.. nečtěte to.. tak to má z pravidla opačnej účinek...
    29.3.2007 09:37 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    No pokud vas "pičo-vole" blog zajímá, pak nevidím důvod, proč Vladimira zakazovat :-D Já osobně jsem v jeho zápiscích nenašel žádnou myšlenku, natož hlubší. Mimo to jsem jej dal ignorovat, takže na mě ty jeho přízpěvky nevyskakují, pokud si je sám nerozbalím... což nedělám.
    29.3.2007 10:29 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ono se řekne ignoruj.. ale když von je člověk tak nějak zvědavej jestli pod těma zvratkama neni náhodou nějaká hlubší myšlenka.. a tak klikne a čte...
    Na to je jednoduchá odpověď – není. Nikdy. Kdesi jsem slyšel, že není možné, aby první stránka knížky nestála za nic, ale zbytek byl dobrý – pokud autor dokáže napsat dobrou knihu a pozná to, pozná přece taky, že první stránka knížky nestojí za nic a přepíše ji. Stejně je to i s ostatním textem – pokud autor má nějakou myšlenku, nebude ji přeci zahrabávat do tuny odpadu. A na to, že někdo dokáže zplodit myšlenku, a nevědět o tom, nevěřím. Je to asi tak stejně pravděpodobné, jako že "myšlenku" najdete někde na skládce poskládanou z náhodných útržků písmen na krabicích a novinách. Nebo že náhodným psaním na klávesnici vytvoříte počítačový program. Soudný člověk takto časem neplýtvá, protože zná spolehlivější způsoby, jak se něco rozumného dozvědět.
    29.3.2007 10:57 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Náhodou usáma projevil v několika z těch posledních zápisků ohromný cit pro jazyk. Skoro bych si troufal tvrdit, že ty zápisky, které údajně psal potom, co přišel z hospody, mají určitou literární kvalitu. I ty jeho překlepy jsou docela roztomilé, akorát si mohl zvolit jiné téma než to, že jste všichni pseudokteréni.
    29.3.2007 11:16 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Když si člověk plete I a Y a to v podstatě pravidelně, tak to není roztomilé ale ubohé. Je ale možné, že spadá do tvé kulturní oblasti hospody 5. cenové skupiny... Paroubek taky imponuje spodině národa svým kanálním vystupováním...:-D
    29.3.2007 11:35 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Hele voe nevím sice kdo seš ale stejně jako ty nemáš rád moje Y a I tak i já nemusím mít rád lidi kteří vědí hovno zase z jiných oblastí a stejně jako ty se mi mužeš smát nebo býti smutno v tobě tak i já mužu brečet nad tvým IQ... :-))

    Ps. Přesně tak jako ty mluvili i fašisti, JUDE do plynu hail Hitler, voe! :-)

    29.3.2007 11:45 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Neumět pořádně ani svůj rodný jazyk a ještě to dávat na obdiv s tím, jak mám vysoké IQ, to se panečku jen tak nevidí :-D
    29.3.2007 12:02 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    no jo. :-) ty budeš asi hodně chytrej voe. :-))) A hlavně když má nědko vadu třebas je na vozejku tak se m utaky směješ a řikáš mu jak jsi dobrej že máš vlastní nohy? :-)))
    29.3.2007 12:15 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ja se ti nesmeji. Ja tě lituji.
    29.3.2007 12:31 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    No radost si tě číst! :-) ten skvostný puvab tvých slovních spojení je jako odér tvé ranní stolice... :-)
    herne the hunter avatar 29.3.2007 15:59 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    když už tu máš účet, mohl bys ho důsledně používat? takhle na tebe nezabírá blokování…
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    29.3.2007 16:09 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    si KINDER vyliž, voe. :-)
    Jakub Hájek avatar 29.3.2007 11:42 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    že spadá do tvé kulturní oblasti hospody 5. cenové skupiny...
    Ja znam dost lidi, kteri takove hospody navstevuji a nemuzu rict, ze jsou to nekulturni omezenci. Sam do te "ctyrky" z casu na cas zajdu (na restaurant U Slunicka nedam dopustit), po par kouscich muj slovnik take asi neni uplne vybrany, ale nemyslim si, ze bych kulturni spodina a uplny debil.

    Nesud kosa podle nosa ;-)
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    29.3.2007 11:44 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Literární obrat netřeba brát doslovně :-)
    Dalibor Smolík avatar 29.3.2007 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    U Paroubka mě to nepřekvapuje, voliči z 5. cenové skupiny jsou jeho cílovou skupinou a podle toho ten pán taky vypadá. Jenže jsem šokován z předsedy "konzervativní" strany a zároveň premiéra této země, jak zdvihá prostřední prst na své kolegy a píše různé nechutné SMS zprávy, nehledě na jeho donchuánské chování. Voliči strany, kterou reprezentuje, mají být vzdělaní a konzervativní, od studentů po podnikatele, technici, manažeři on by měl být vzorem. tohle má být výkvět národa? :-), nojo, jsme Češi. A tak by slušnost měla být vedena zdola, když to zezhora nejde ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.3.2007 12:08 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    prosím vás, osobně vás považuji za inteligentního člověka, ale soudit paroubka s tím že jeho cílovou skupinou je 5tá cenová skupina je trochu dosti přitažené za uši... Páč já jsem vysokoškolsky vzdělaný člověk a volil jsem ho také a to z čistě parametrických důvodů po přečtení všech volebních programů všech parlamentních stran a po zprůměrování vystupování jednotlivých politických přislušníků. Ale nedovoliji si paušalizovat protože každý v této zemi má právo volit demokratickou stranu a fašizovat kohokoli, či vnucovat někomu nějakou pozici je vlastnost která nám asi zustala z dob Komunismu, kdy jsme měli na výber akorát losnu nebo mažnáka. Prosím budme korektní a snažme se myslet vlastní hlavou a nepřebírat PR akce jednotlivých stran/protistran... děkuji.
    Dalibor Smolík avatar 29.3.2007 12:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    nedovoliji si paušalizovat
    No já jsem trochu paušalizoval a to jsem neměl - nuže omlouvám se konkrétním voličům ČSSD - ano, je svoboda volby a není na místě radit koho volit a koho ne. Nevadí mi levicová nebo pravicová strana - obě mají své zastoupení v demokracii. Vadí mi osoba pana Paroubka, který se někdy chová jako diktátor a jeho argumentace při chytání voličů je dost podpásová. Právě proto ta alegorie s 5. cenovou skupinou. Chování některých lidí z ODS je trochu z jiného soudku, obojí je však dost tristní záležitost ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.3.2007 12:26 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    tak s tímto výkladem už jsem zpokojen a souhlasím s vámi.
    29.3.2007 12:35 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Chování vsech tech karikatur z ODS je zase naopak smerovany na volice typu Kozeny. :-D
    Dalibor Smolík avatar 29.3.2007 12:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Bohužel souhlas :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.3.2007 11:42 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Skoro bych si troufal tvrdit, že ty zápisky, které údajně psal potom, co přišel z hospody, mají určitou literární kvalitu.
    To spíš označím za literaturu Šifru Mistra Leonarda, než tyhle slovní poluce :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    29.3.2007 11:48 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Na druhou stranu. Dnešní umění je asi pěkná úchylárna. Zrovna teď se koná výstava jakéhosi francouzského genialního malíře, který si nechal patentovat svůj odstím modré. Viděli jste jeho obrazy? Například A4 celá jednobarevně monotonně růžová. Hned vedle plátno celé modré, 100% homogenně zabarvené. Takových "jednobarevných čtverečků" tam visí desítky. A každej má beztak cenu ve statisících ne-li milionech.... -Já to nechápu! :-D
    29.3.2007 12:09 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Víš co to je umění? Na to musíš mít cit voe. :-)
    29.3.2007 12:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Takových "jednobarevných čtverečků" tam visí desítky.

    Třeba je potřeba se na to dívat z dostatečné vzdálenosti. :-)

    29.3.2007 13:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Asi jako na monitor? :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    30.3.2007 13:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Z trochu větší… úměrně tomu, jak velké jsou ty čtverečky. :-)
    29.3.2007 12:35 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Já to taky nechápu, ale tohle není ani tak druhá strana, jako spíš zcela ortogonální záležitost, která nemůže změnit můj názor na uměleckou hodnotu zmíněných zápisků :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    29.3.2007 10:11 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Z tohoto zápisku budu čerpat moudrost a poučení ještě mnoho a mnoho let po tvé smrti.
    29.3.2007 12:28 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Moc hezké od člověka co mne nazval "toxickým smrdícím a egoistickým prasatem"
    29.3.2007 12:33 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    No mě to přijde jako kdžy zloděj křičí chyttě zloděje. :-)))
    29.3.2007 12:37 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Jestliže mi způsobujete rakovinu, pak "toxické egoistické prase" je slabý odvar. Na moje vyjádření neumřete. Já na vaše možné kouření ANO.
    29.3.2007 13:48 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Jestliže mi dokážete, že jsem to byl já kdo vám způsobil rakovinu, tak si vařte odvary jaké chcete. Ale zatím jsem si jistý, že jste jen militantně řvoucí hulvát...

    Ano, myslím to vážně. My dva jsem vedle sebe v žádné hospodě neseděli, ale nikde jsem z toho nevyčetl, že jsem z té urážky vyňat. NECHTE TOHO.

    A mimochodem, po tom co se moje doktorka dozvěděla že bydlím v centru Prahy, tak mi sama potvrdila, že kouření je k tomu již nepodstatné. Nazvete stejně paušálně a nelichotivě všechny řidiče v Praze?
    29.3.2007 14:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    A mimochodem, po tom co se moje doktorka dozvěděla že bydlím v centru Prahy, tak mi sama potvrdila, že kouření je k tomu již nepodstatné.
    Pokud něco takového opravdu lékař řekl, tak je to dost smutné. A pokud nemáš dost soudnosti k tomu, aby sis uvědomil, že je to blbost, tak taky.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 14:46 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Kdyby jsi se právě přestěhoval z Prahy a měl si potíže s dýcháním čistého vzduchu byl by tento argument platný, takto ale musím souhlasit s Robertem a pomyslet si něco o té doktorce (že je placená tabákovou společností?). Když je kolem mě špatný vzduch, tak si ho zhorším viď, ještě si objednej nějaké permanentní stavební práce před barák, aby ti kazil vzduch ještě kromě smogu z aut a dehtu z cigaret, zaručeně přírodní křemenný prach.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 17:35 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Pokud jste kurak, ktery si ve spolecnosti nezapali, pokud nesedi se samimy kuraky, tak jste neslusny at se vam to libi nebo ne. Ze jsme se dostali az do situace, ze pravo na cisty vzduch se stalo prehlizenym a ignorovanym, pak je nase spolecnost velmi nemocna. Pravdepodobne jsme vedle sebe v hosode nesedeli, protoze kvuli takovym jako vy proste na pivo nechci chodit! V situaci kdy si mohu vybrat zda si necham nicit sve zdravi je nasnade cvo si vyberu. Je to asi tak stejne, jako kdybych stal s kulovnici pred vasim domem, taky by jste radeji na tu ulici nechodil.... Ale ze to je omezovani svobody, je vam bohuzel jasne jen vtom druhem pripade.....

    Pokud jste naopak slusnym kurakem, osobne nechapu, jak jste se v mem prizpevku mohl poznat. Ma vina to ovsem neni.
    29.3.2007 17:36 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ano, o ridicich minimalne v centru prahy bych se vyjadril podobne. Moje zkusenost, jako ridice mimoprazskeho je velmi otresna. Hur to vypada snad jen v Hanoi!
    29.3.2007 12:39 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Mimo to, máte-li pocit ze jsem hulvat, pak nechapu co vam brani me ignorovat :-)
    29.3.2007 13:49 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Co vám brání nechodit do hospody?
    29.3.2007 14:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    To je ale stupidní argumentace. Ale přitom tak oblíbená. Základní problém je, že kuřáci svým chováním omezují lidi kolem sebe. Proč by se měl nekuřák nechat omezovat zlozvykem někoho jiného? Je to podobné, jako kdyby nějaký pomatenec na lidi kolem sebe plival. Taky bys ostatním radil, aby nechodili do hospody, když jim vadí, že po nich jeden z hostů bude plivat?
    29.3.2007 14:57 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ale no tak... Oč je to stupidnější, než oponentovo: co mi brání ignorovat invektivy?

    Nic víc a nic míň jsem tím nemyslel.
    29.3.2007 15:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ale no tak... Oč je to stupidnější, než oponentovo: co mi brání ignorovat invektivy?
    Pravda, jeho invektivy jsou také hloupé. Ale ospravedlňovat hloupou argumentaci tím, že je reakcí na jiné hlouposti, mi přijde praštěné.
    29.3.2007 17:38 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Jestli si pletete umele vyhroceni situace kolem velmi zavazneho spolecenskeho problemu s kazdodennim urazenim uzivatelu bez jasneho duvodu ci cile, pak patrne nejste plne pri smyslech.
    31.3.2007 18:08 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    ignoruji vás. a to hlavně proto, že místo omluvy za paušální nařčení z prasectví, jste rovnou zase zaútočil... ostatní argumenty jsou možná blyštivé a plamenonosné, ale podstatu: bojuju proti hulvátům a sám jsem jeden z nich to nezakrývá.
    29.3.2007 15:23 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Vy ukrivdeni chudacci... To, ze kuraci svym chovanim omezuji lidi kolem sebe je uplne stejnym zpusobem oblibena argumentace, a naprosto stejne stupidni. Ja ti budu tvrdit ze omezujete vy me, kdyz mi nadavate a vyhanite z hospody od stolu kdyz kourim, ty budes tvrdit, ze omezuju ja tebe kdyz si vedle u stolu zapalim kdyz obedvas. Takze je to 1:1. Kdo ma pravdu? Ty budes tvrdit ze ty, ja budu tvrdit ze ja. Bud se muzem hadat dal a nebo stahnes vocas a najdes si neco lepsiho na praci.
    29.3.2007 16:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ja ti budu tvrdit ze omezujete vy me, kdyz mi nadavate a vyhanite z hospody od stolu kdyz kourim, ty budes tvrdit, ze omezuju ja tebe kdyz si vedle u stolu zapalim kdyz obedvas. Takze je to 1:1.
    Omyl. Nedá se to srovnávat. Ty totiž stavíš do roviny na jedné straně "kouření" a na straně druhé "stěžování si na kouření". Ale to nejsou srovnatelné věci. Pokud bys chtěl srovnávat, tak bys musel mít:

    kouření vs. nekouření

    Zatímco kouření obtěžuje nekuřáky, tak nekouření nijak neobtěžuje kuřáky. Bereme-li "kouření" a "nekouření" jako dva výchozí stavy, pak je zřejmé, že jeden stav omezuje ten druhý už svou podstatou. Takže zatímco "stěžování si na kouření" je pouze snahou o uvedení věcí do rovnováhy, tak argument "tak nechoď do hospody" je dalším omezením.
    Bud se muzem hadat dal a nebo stahnes vocas a najdes si neco lepsiho na praci.
    A nebo se budeš muset zastydět, protože nejenže plácáš kraviny, ale ještě ke všemu se zcela zbytečně uchyluješ k urážlivým výpadům.
    29.3.2007 16:31 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Jenže "argument tak nechoď do hospody" je stoprocentně platný. Nechť je ponecháno na rozhodnutí provozovatele hospody, jestli ji udělá celou nekuřáckou nebo zřídí oddělenou místnost pro nekuřáky. Nechoď do hospody, kde to tak není. Ten kdo tě omezuje není kuřák ale ten hostinský.
    29.3.2007 16:55 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Me obtizuje kour, kdyz jdu po ulici. Mam tedy zakazano vychazet z domu? Proc mam dychat ten smrad, co vychazi kurakum z huby? Ze oni chteji umirat v strasnych bolestech, to je jejich soukroma vec. Ale proc chteji vzit do hrobu i sve deti (viz kuracky s kocarkem) a okoli (hospody, zastavky, metro - videl jsem chlapka hulit na nastupisti, chodniky atd).
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.3.2007 17:00 Petr Beran
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    +1
    Beer: The cause of, and solution to, all of life's problems.
    29.3.2007 17:01 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Tak budete muset chodit jinama, protoze "bohuzel/bohudik" jsou zatim verejna mista verejna a tudiz vsech. A kdyz je neco "vsech" (jako treba ulice) tak nemuze nikdo nikoho omezovat treba v koureni/nekoureni na ulici. Kupte si pul mesta a tam si delejte poradek dle sebe. A nebo chodte opravdu jinama. Koureni je skodlive, ale netolerance mezi lidmi je jeste skodlivejsi. Co je komu po tom, ze nekdo kouri? At si kouri,kdyz chce...
    29.3.2007 17:39 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Co kdybych vas zitra bez milosti s cigaretou zastrelil? Vzdyt ulice je vsech a pokud se vam to nelibi, chodte si jinudy!!!! Tohle uz vam neprijde absurdni?
    29.3.2007 18:00 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Opravdu jine prirovnani nez extremni jsem necekal. Na to nema cenu vice reagovat, protoze by jsme se stejne nedohodli.
    29.3.2007 19:47 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Problem je v tom, ze koureni na verejnosti je uplne stejne extremni. Proto takto vyhrocuji diskuzi. Prijde mi ze spolecnost klesla pekne hluboko, kdyz takove veci povazuje za samozrejmost. Neni to nic osobniho.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 19:10 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Vzduch je všech, tak ho všem zkazíme. Tohle říkáš? Mě nevadí, že lidé kouří, mě vadí, že lidé kouří blízko mě a já z toho kašlu a zvracím. Kuřáci okolo mě na ulici netolerují, že se mi z jejich potěšení dělá fyzicky špatně a jediný způsob jak tomu mohu zabránit je nedýchat, a samozřejmě se vyhýbat lidem, když si všimnu, že mají cigaretu. Nejlépe tak, že přejdu na druhou stranu ulice nebo 20 m běžím se zadrženým dechem. A já tohle opravdu dělám a musím dělat. Nejhorší je to na tramvajových zastávkách, kde je sice napsáno, že se kouřit nesmí, ale lidé si tam stejně zapálí. Další děsná věc, je když poodejdu aby na mě netáhl kouř, dle Murphyho zákona kuřák si všimne, že jsem poodešla a protože ho zajímá co tam v dálce vidím (čerstvý vzduch) příjde blíž a zkazí mi i tu trošku, co jsem si našla. Nechce se mi a nebaví mě před kuřáky prchat, ale když mají zapálenou cigaretu, prostě musím, pokud nechci zvracet...
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 20:14 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ne, tohle nerikam. Rikam jen, ze otazka koureni/nekoureni je dnes velmi popularni. Ac si take obcas zapalim, nikdy ne na verejnosti, jedine v pripade, ze je nekde u budovy vyhrazene misto s popelnikem pro kuraky. Takze chapu co vas trapi. Ale striktnim zakazem se nic nevyresi, to snad take chapete... Hmm, dost by mne zajimalo, co by se z globalniho hlediska zmenilo, kdyby se opravdu celosvetove nemohlo na verejnosti kourit. Mozna by se nekuraci divili...mozna ne...nevim.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 20:25 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ac si take obcas zapalim, nikdy ne na verejnosti, jedine v pripade, ze je nekde u budovy vyhrazene misto s popelnikem pro kuraky.
    Takovíhle kuřáci mi vůbec nevadí. Kdyby se takhle chovali všichni...

    Já především doufám, že pokud bude nějaký takový zákon, tak se mě třeba někdo zastane, když si postěžuji, že mi to, že někdo poblíž mě kouří, vadí. Že za to nedostanu vynadáno.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 21:08 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Dnesni zazitky. Vchazim do metra, nadechnu se a okamzite zatajuji dech - zase nejaky fetak se neudrzel a zapalil si jeste vevnitr. Autobusova zastavka u Ikei. Mlady par sedi na lavicce a kouri. Velmi decentne je upozornim, at se otoci a podivaji za sebe, kde je velika cedule se symbolem zakazu koureni. Ona zacne argumentovat, ze vedle je odpadkovy kos s popelnikem, takze se tam smi kourit. On se me zepta, zda mi to vadi. Odpovim, ze vadi. On odpovi, ze mysli, ze stojim dostatecne daleko (2 metry).

    Je to typicke. Zeny se snazi vymlouvat, ze odpadkovy kos ma prednost pred zakazem koureni. Nebo ze v okoli kouri nekdo dalsi. A muzi? Arogantne daje najevo, ze je to moje prava nezajimaji, pripadne se chteji prat. Uz chapete, proc zacinam byt na kuraky cim dal vice alergicky?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.3.2007 23:03 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    chceš je dát zabít? :-)))
    29.3.2007 16:56 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Souhlas.
    29.3.2007 17:42 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Hospoda je verejne zarizeni. Neexistuje zadne verejne zarizeni, kde by si majitel mohl delat co chtel. Pletete si to se soukromym klubem!
    29.3.2007 18:04 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Až na to, že se pletu, je to pravda :-D Tady je holt vidět ten rozdíl mezi myšlením ČLENA KLUBU PLANETA NOVA a ryzího liberála s lidskou tváří.

    Bude-li poptávka po nekuřáckých hospodách, budou i takové hospody.
    29.3.2007 19:48 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    jinymi slovy nektere zabijeni je povoleno, pro jine je trestni sazba... Jak demokraticke. Vsichni jsou si rovni, ale tradicne nekteri jsou si rovnejsi
    29.3.2007 16:49 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Me moje nekoureni omezuje, a moje nekoureni by mohlo byt primym dusledkem vaseho stezovani si na koureni (teda kdybych si z toho neco delal...) Takze to jsou velice dobre srovnatelne veci. Problem je jinde. Kdyz prijde nekurak do hospody kde se huli, ma moznosti jit do jine. Pokud nenajde nekurackou hospodu, ma bud pesek a nebo se s tim bude muset smirit. Me kdyz nekdo bude omezovat nekourenim (resp. stezovanim si na koureni), mam taky na vyber: bud se na nej vykaslu, protoze treba na danem miste mam tu moznost kourit (tzn. neni to zakazane a je to pak jen o lidske strance veci), a nebo pujdu o kousek/kus dal a tam si zapalim. Ale oproti nekurakovi mam vyhodu v tom, ze vzdycky najdu misto kde si budu moct zakourit. Proto se nekuraci tak brani, maji proste jenom min moznosti. Co se tyce urazlivych vyrazu a placani kravin: kraviny neplacam (a nebud ke mne hruby :-) a k nicemu se neuchyluju, tak jak je to napsany je to celkem snadno pochopitelny a vystizny.
    29.3.2007 17:41 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    To je jako bych argumentoval s tim, ze nemusite vychazet z domu. Mate preci na vyber jestli budete sedet doma, a nebo vas venku zmlati nekuraci. Ja mezi tomto a vasi argumentaci nevidim zadny rozdil. Ublizovani jako ublizovani!
    29.3.2007 18:44 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Me zase ublizuje tvoje naprosta, opakuju naprosta ignorance a tupost. Vazne mi zustal sram na dusi...
    29.3.2007 21:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Me kdyz nekdo bude omezovat nekourenim (resp. stezovanim si na koureni)
    A v tom je kámen úrazu: "nekouření" a "stěžování na kouření" nejsou rovnocenné věci. Možná jsi to přehlédl nebo ignoroval, ale psal jsem, že abychom mohli srovnávat, je nutné odlišit "kouření" vs. "nekouření" a "stěžování si na kouření". Samotný fakt, že vedle tebe někdo "nekouří", tě, coby nekuřáka, nijak neomezuje. Omezovat tě začne až to "stěžování na kouření". Ale takové omezování už je reakcí na omezování, které svým kouřením způsobuješ ty. Takže opět srovnáváš nesrovnatelné.
    oproti nekurakovi mam vyhodu v tom, ze vzdycky najdu misto kde si budu moct zakourit. Proto se nekuraci tak brani, maji proste jenom min moznosti.
    Bingo. Mají totiž míň možností proto, že jim je kuřáci upírají. Stačí jediný kuřák a místnost je zasmraděná. Kdežto libovolný počet nekuřáků svým nekouřením nijak pro kuřáky místnost nezasmradí.
    29.3.2007 17:06 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Pokud hospodsky provozuje kurackou hospodu, pak je spis Vase smula, ze tam jdete. Klidne muzete jit do jine, kde se nekouri. Jinak receno, majitelem hospody je majitel a ne zakaznik. Ten si jen muze vybrat jestli tam bude/nebude. Kdo proti tomuto jeste neco ma, tak se chce jen hadat a k tolerenci mu toho chyby velmi moc....
    masožravá palma avatar 29.3.2007 18:58 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Bohužel se to netýká jen hospod. Navíc z mé zkušenosti, pokud v hospodě není explicitní označení, že se tam nesmí kouřit a někdy i když je, hodně kuřáků si tam zapálí aniž by se kohokoliv na něco zeptali, a mnoho hospodských si je netroufne vyhodit.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 16:04 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ja ti budu tvrdit ze omezujete vy me, kdyz mi nadavate a vyhanite z hospody od stolu kdyz kourim, ty budes tvrdit, ze omezuju ja tebe kdyz si vedle u stolu zapalim kdyz obedvas.
    Jak někdo říkal u minulé diskuse, na každý argument je možné najít protiargument, který je naprosto mimo :-D

    Samozřejmě, že ti puch z mého oběda naprosto zkazí chuť na tvoji cigaretu, vdechneš stovky chemických sraček navíc a ještě po návratu z hospody budeš muset hodit všechno do pračky, protože puch z mého jídla, který jsi musel přetrpět, ti zůstal v oblečení a to jenom kvůli hovadu, co si dovolí v restauraci obědvat, když ty tam chceš svobodně kouřit. Koneckonců já vlastně jíst nemusím, to je jenom takový zlozvyk, kdežto ty kouření potřebuješ, abys přežil. Proč vlastně rovnou nepřejmenovat hospody na kuřárny?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 14:46 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Nic. Taky tam nechodím. Je mi totiž bráněno do hospody chodit. Třeba bych si někdy ráda zašla, ale kuřáci v nich (spolu s mými plícemi, které ten kouř špatně snášejí) omezují moji svobodu a nedovolují mi to. Domnívám se, že je rozumnější žádat kuřáky, aby přestali v mé přítomnosti kouřit, než si huntovat plíce pobytem v tabákovém puchu.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 17:23 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Btw, skodlivost alkoholu od koureni nema zase tak moc daleko. A pokud chcete pit v hospode kavu nebo caj,.tak na to jsou cajovny/kavarny, nebo i ruzne cukrarny.
    29.3.2007 17:43 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    A jsou nejake Pivarny, kde me nikdo nebude zabijet?
    29.3.2007 18:02 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Kdyz uz jsme u toho, spocitejte si kolik ridicu pod vlivem alkoholu spusobilo smrtelnych nehod a dejte to do pomeru s lidmi-nekuraky, co zemreli kvuli kurakum...
    29.3.2007 19:51 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    No, tak to jste se dostal na sikmou plochu! Kuraci zabiji o nekolik radu vice lidi, nez opili ridici. Podivejte se do statistiky svetove zdravotnicke organizace, kolik lidi rocne zemre na nasledky pasivniho koureni. Mimo to, ozrali ridici jsou taky naproste hovada. Ovsem tim se koureni ve spolecnosti obhajovat neda. Kdyz on zabiji, tak ja muzu zabijet taky? On za to jde do kriminalu. Vy zatim ne. Zatim!
    29.3.2007 20:09 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Ukazte mi to statistiku.
    29.3.2007 20:26 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Jste liny si to hledat a ja mam delat tu praci za vas? Nebudte k smichu. Vas to zajima, tak navszivte strycka googla a hledejte. Muj problem to neni. ja uz ji videl.
    29.3.2007 20:48 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Je tak jednoduche ohanet se necim, co clovek nema. Ze?
    29.3.2007 22:14 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Prosim vas. Reknete mi jeduny duvod, proc bych si takove informace nekam ukladal, zalohoval??? Jse pri plne smyslech?
    29.3.2007 21:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Kdyz uz jsme u toho, spocitejte si kolik ridicu pod vlivem alkoholu spusobilo smrtelnych nehod a dejte to do pomeru s lidmi-nekuraky, co zemreli kvuli kurakum...
    Opět pitomé srovnání, protože aby to bylo validní, musel bys srovnávat úmrtí způsobená pasívním kouřením a úmrtí způsobená pasívním alkoholismem. Když mluvíš o nehodách způsobených opilci, postav proti tomu nehody způsobené kuřáky. Najednou to nedává smysl, viď?
    masožravá palma avatar 29.3.2007 19:08 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Třeba bych tam chtěla jít, protože tam jdou moji kamarádi, se kterými bych si chtěla povídat a kterým pobyt v kouři vadí méně než mě. A v čajovnách, kavárnách i cukrárnách mnohdy není situace o nic lepší než v hospodách. Další věc je také třeba to, že když vypiji v průměru méně než jedno pivo za měsíc, tak kouř, který nadýchám v přítomnosti kuřáků za stejnou dobu, mi škodí výrazně více než alkohol.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 21:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Btw, skodlivost alkoholu od koureni nema zase tak moc daleko.
    Pití alkoholu ovšem nijak neomezuje lidi kolem. Takže vůbec nemá cenu to vytahovat jako argument.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 14:30 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Já Vás blokovat právě začínám. Nelíbí se mi sice kuřáci, ale ještě méně se mi líbí způsob jakým prezentujete svoje názory. Rozhodně je Váš projev IMHO místy na stejné úrovni jako projev pana Zímy. Domnívám se, že dobře vychovaný člověk by měl umět i svůj nesouhlas vyjádřit kultivovaně.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 14:45 3ad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    tak tak. suhlasim. uz som to napisal aj v tom zapisku o fajceni - diskusia sa zvrhla do osobnych invektiv miesto argumentacie.
    29.3.2007 17:26 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Pak doporucuji zablokovat vetsinu ne-li vsechny co sem ted pisou, nebot si mohou podat ruce. Kdyz se to vezme z gruntu, obhajuje si kazdy to sve uplne stejne. Vcetne Vas.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 19:08 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Vás bohužel zablokovat zatím nemohu, protože jste se nezaregistroval :-).

    KKK1 jsem zablokovala protože jsem jeho projev sledovala již delší dobu, nejen v tomto a předchozím blogpostu. Přestože s mnoha jeho názory souhlasím, nelíbí se mi především jeho postoj, že tyto názory jsou jediné a obecně pravdivé. Nelíbí se mi ani to, že občas užívá výrazivo, které je IMHO na danou situaci příliš silné a často reaguje na něco, co je ještě zdvořilé, urážlivě. Navíc si o to výslovně řekl ;-).

    Domnívám se, že dost lidí tady dokáže diskutovat zdvořile. I například pasmen, se kterým vůbec nesouhlasím a který IMHO argumentuje občas dosti nevalidně, se - dle mého názoru - vyjadřuje většinou vhodněji než KKK1.

    Vím, že v diskusi občas trochu neférově hraji na emoce, ale doufám, že to dělám spíše tak, že ukazuji svoje emoce nebo formou mírných jedovatostí, přímým urážkám, které si podle mě nezaslouží nikdo, se snažím vyhýbat. Pokud si myslíte něco jiného uveďte prosím odkaz na konkrétní příspěvek.

    A přečtěte si prosím moji patičku. (To je taky důvod k blokování KKK1 - druhá část druhého řádku :-D)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 19:56 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Proti Vasemu vyjadrovani nemam nic,ani v nejmensim.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 20:13 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Já tak pochopila vaše vyjádření "obhajuje si každý to své úplně stejně", protože to podle mě není pravda. Ano, každý si obhajuje to své, ten co tak nečiní se IMHO chová jako zbabělec a hlupák, ale někteří si to obhajují tak, že všechny ostatní nazvou pitomci, jiní vyhledávají a žádají argumenty, případně vysvětlují své pocity. Myslím si, že tyto přístupy jsou naprosto odlišné.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 20:21 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Na svem vyjadreni si trvam. Jen rikam, ze tim nebylo mysleno nic ve zlem.
    masožravá palma avatar 29.3.2007 20:33 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Nikdy jsem si nemyslela, že by jste tím mohl myslet něco zlého, jen se mi stále více zdá, že jsem Vaše vyjádření vůbec nepochopila.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 20:47 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Hmm, dobra tedy. Existuje jedno rceni.

    "Cistemu vse ciste".

    Tim je mysleno asi tolik. I kdyz clovek vidi, ze se deji takove a takove veci, nema potrebu je neustale komentovat. Vi, ze vzdycky se ma zacinat u sebe sameho.....

    ...a vracim se k tomu, ze si muzeme vsichni podat ruce. Tedy kuraci si je nejprve radne umyji :)
    masožravá palma avatar 29.3.2007 21:06 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Jo s tímhle souhlasím. Jsem ukecaná, musím mít poslední slovo a ke všemu se vyjádřit :-).
    Tedy kuraci si je nejprve radne umyji :)
    :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    29.3.2007 17:45 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    Jak by jste se vyjadril, kdyby vam tito lide pocuchali zdravi? Uslovi: "jdi mi k sipku" by asi nebylo to prave orechove. Ne kazdy se muze kurakum vyhnout!
    29.3.2007 20:03 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ignorujme hulváty
    10-tý je co?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.