abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 882 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Windows 7 v MSDNAA

    16.8.2009 15:12 | Jiné

    Zdravím všechny příznivce skvělého operačního systému Windows a tímto oznamuji, že v MSDNAA (alespoň co se týče ČVUT) je již dostupný ke stažení Windows 7 Professional EN x64 a x86 včetně Windows 7 Language Packu. Stahujte a užívejte, ale mějte na paměti jedno: nelze používat komerčně!

           

    Hodnocení: 35 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vlastikroot avatar 16.8.2009 15:17 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Co kdybychom vsichni co dostali na linuxexpu widle 7 je ritualne upalili a modlili se za jardikovu pravovernost ? :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jardík avatar 16.8.2009 15:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jste dostali Win 7? A můžete je používat komerčně? Nechceš mi je dát, alespoň bych ušetřil pár kaček, já ti za to věnuji knihy Používáme Mandrakelinux 10.1 a Mandrake Linux 10 a k tomu přihodím všechny vypálené distribuce linuxu :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    vlastikroot avatar 16.8.2009 15:28 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Dostali jsme nakej beta build :-D nebo co to je za shit. Ale i kdybych mel widle7 na komercni pouziti, tak ti je nedam, radsi bych je hodil do popelnice nebo obetoval tuxovi, nez abych nekoho podporil ve widlactvi (jeden z nejvetsich hrichu):-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    vlastikroot avatar 16.8.2009 15:32 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    xkucf03 avatar 16.8.2009 15:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Já bych je asi nechtěl ani zadarmo – než by z nich člověk udělal použitelný systém (a desktop), dalo by to hodně práce. To mám jednodušší si nainstalovat Javu, Glassfish a PostgreSQL na Linux a můžu to rozjet hned, a nemusíš řešit nějaké aktivace a jiné pí*oviny.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.8.2009 13:33 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    trvalo mi to asi 20 minut + zprovozneni meho mala, ale neber to za bernou minci, jsem nadprumerne schopny jedinec a tobe to muze trvat treba 2 dny

    17.8.2009 13:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    jasně... 20 minut trvá jen instalace čistých windoze... no ale pokud to někdo považuje za použitelný systém, proč ne...
    17.8.2009 15:11 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    jako by tomu na linuxu bylo jinak ... 

    17.8.2009 17:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    na linuxu tomu určitě jinak není, u některých distribucí (především vykutálené aktualizace (rolling updates) jako archlinux nebo gentoo) to je i víc, nikdy bych netvrdil opak. Ale tvou ironii sem taky nepoznal tak to sry..
    vlastikroot avatar 17.8.2009 13:57 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Nadprumerne schopny jedinec :-D :-D LOL, kdybys byl nadprumerne schopny jedinec uz sis napsal system svuj, nebo aspon pouzivas/vyvijis opensource ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    17.8.2009 15:00 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    a kdyby uloha znela "dosadte do prispevku tagy <irony> </irony> tam, kam by se vzhledem ke kontextu nejlepe hodily", bylo by to pro tebe srozumitelnejsi? a kolik je takovych uloh ve tvem zivote, ktere mijis zcela bez povsimnuti a reagujes na ne pritom s podobnou rozhodnosti a jistotou (v tomto pripade jeste stadovym fundamentalismem, ale to bude asi tim blbym vekem -  puberta hadam)?

    vlastikroot avatar 17.8.2009 16:19 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Po tom co se tu zacli obevovat lidi typu acci, uz mi tyhle veci ironicke neprijdou;-) omlouvam se za nepochopeni a nemistny (avsak pravdivy, ve sve podstate) komentar.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    xkucf03 avatar 16.8.2009 15:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    ale mějte na paměti jedno: nelze používat komerčně!

    A k čemu mi to pak bude? Já potřebuju rozjet nějaký byznys a potřebuju, abych z toho času prosezeného u počítače taky neco měl. Tímto Widnows akorát dokazují, že jsou systémem pro malé spratky, kteří na nich akorát hrají hry (nekomerčně) :-P

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Salamek avatar 16.8.2009 15:34 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    +1
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Jardík avatar 16.8.2009 16:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jestli je chcete používat komerčně, tak si musíte koupit licenci. Když hold chcete pořádný systém, musíte si zaplatit. Když nezaplatíte, nezbyde vám nic jiného než se s*át s linuxem a spol, kde skoro nic nefunguje a je to pomalý.
    Věřím v jednoho Boha.
    xkucf03 avatar 16.8.2009 16:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    viz – nechtěl bych je ani zadarmo.

    A děkuji za optání, v mém linuxu (s 32-bitovými i 64-bitovými knihovnami) mi funguje všechno a je to rychlé :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Salamek avatar 16.8.2009 17:00 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    já ani kdyby mi platili 30 000Kč
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    16.8.2009 20:06 Gonio- | skóre: 2 | blog: moje | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

     No to já bych si zase dal říct...

    Myslíte si, že máte pravdu ? To je rozdíl mezi námi dvěma, já mám totiž jistotu, že ji nemám.
    Marián Kyral avatar 17.8.2009 21:45 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Ale jo. Jako dualboot proč ne. Stejně do win bootuji jen jednou za čtvrt roku, abych doinstaloval aktualizace ;-)

     

    Windows Vista jsem instaloval známému a občas to hodně připomínalo Linux. Najednou může být přihlášeno více uživatelů, Když je třeba, tak se systém zeptá na admin heslo... Ale to bylo asi tak všechno.

    Salamek avatar 18.8.2009 02:35 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    njn ale podmínka na těch 30k by byla nepoužívat nic jiného než widle...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    16.8.2009 15:37 lendacon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

     hmm.. STU zatial Windows 7 v MSDNAA nema, jedina zmena je ze uz tam nie je beta verzia dostupna.

    Samae1 avatar 16.8.2009 15:54 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Fuůuj ty 64b Windowsy určitě obsahují spoustu 32b balastu fůůůj, normální lidi co maj 64b procesor sebou nebudou tahat hordy knihoven fůůůj (a určitě se najde něce v 16b fůůůj)
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    16.8.2009 16:19 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    16b veci tam vraj nefunguju. Takze museli po 15 rokoch prekompilovat solitaire.
    Jardík avatar 16.8.2009 16:33 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jsou tam i Windows Server 2008 a z nich jde oficiálně odinstalovat nebo si vůbec neinstalovat WOW64, takže žádnej balast tam neni. Z Windows 7 to jde taky vyhodit, sice neoficiálně, ale ...
    Věřím v jednoho Boha.
    Samae1 avatar 16.8.2009 16:41 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    , ale ...
    nepůjdou tam bulánci ;) :(
    Co když chce člověk plně(normální) 64b desktop a nechce se v tom patlat ? má smůlu! fůůůj fůůůj fůůůj
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    Jardík avatar 16.8.2009 18:07 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Se koukněte na opensuse, tam taky nejde mít čistě 64b desktop, protože tam má závislosti 32bit knihovnách - např. bez 32bit knihoven tam nejde z oficiálního repozitáře nainstalovat nvidia ovladač, yast závisí na 32bit šmejďárnách i když je to 64bit aplikace.
    Věřím v jednoho Boha.
    16.8.2009 18:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    A ty "32bit šmejďárny" ti vadí kvůli spolykanému místu na hdd nebo z náboženských důvodů..?
    Jardík avatar 16.8.2009 21:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    To druhý :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Michal Fecko avatar 16.8.2009 16:21 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    -1
    kozzi avatar 16.8.2009 16:28 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Super jdu tam mrknout, hned je stahnu a nekomu strelim

    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Max avatar 16.8.2009 16:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Mně by stačil jen ten klíč, co ti to vygeneruje :)
    A nebo bych mohl říci kamarádovi. Ten je na stavárně a chtěl win, tak jsem mu udělal ten znalostní test a zpřístupnil mu je :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.8.2009 16:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    A jakej je rozdíl oproti buildu 7100, kterej se dá stáhnout už docela dlouho? (nebrat pls jako posměšnou otázku, skutečně bych to rád věděl, ten tvůj zápisek je totiž na informace poněkud skoupý ;-))
    kozzi avatar 16.8.2009 16:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

     Tak minimalne hlavni rozdil bude v tom ze ten build 7100 ma omezenou dobu funkcnosti proste ti casem prestane fungovat (pravdepodobne brano asi tak ze nebudes moc pouzivat aktualizace). A mozna tu budou i dalsi omezeni jako jsou ruzne systemove utility pro adminy, pocet stanic ktere mohou byt propojeny atd, ale to nevim

    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    16.8.2009 17:30 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Pokud mluvite o RC verzi, tak od brezna 2010 se zacne kazde dve hodiny sama vypinat, o cca par mesicu pozdeji uz nepujde zapnout vubec (pokud bude jako beta verze, pak to bude zarizeno BSOD).

    Pokud ne, pak se omlouvam za vyruseni v prubehu diskuze :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    16.8.2009 17:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jj, nejspíš mluvim o RC verzi (:-D), dík za info vám oboum...
    hajma avatar 16.8.2009 18:19 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

     

    Pokud mluvite o RC verzi, tak od brezna 2010 se zacne kazde dve hodiny sama vypinat, o cca par mesicu pozdeji uz nepujde zapnout vubec (pokud bude jako beta verze, pak to bude zarizeno BSOD).

     

    takze se to od finalni zas az tolik nelisi :-)

     

    21 promarněných znaků
    16.8.2009 18:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    17.8.2009 00:35 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Takhle jsem se už dlouho nenasmál. Skvělý postřeh.:-D
    vlastikroot avatar 16.8.2009 16:50 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Mimochodem, Jardo, nezda se ti ze amd64 architektura stoji za uplny hovno ? Co jsem koukal na popisy ia64, tak mi prisla mnohem domakanejsi, treba v poctu registru nebo paralelismu instrukci. Jinak ted jsem si silne overil pri ruznych pokusech s inline asm v C, ze x86 32bit je kupa hoven a neda se s ni nic poradne a efektivne delat. Nejhorsi je ten pocet registru (jen 4 univerzalni registry).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    16.8.2009 17:50 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Samozřejmě že je lepší. Je navržena bez zpětné hardware kompatibility na rozdíl od toho šmejdu od AMD.

    16.8.2009 17:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jj, +1, dělám v asm především na psp (MIPS-based device) (na PC to zdaleka tolik nepotřebuju) a to je jiná paráda, 32 registrů do základu + 2 special regs na dělení či násobení + 32 dalších na system control coprocessoru + 32 dalších na FPU coprocessoru + 128 na VFPU coprocessoru, které se navíc daj namapovat do všemožných matic... prostě paráda. Akorát je otrava těch jenom 16-bit immediate values a delay-sloty jsou taky humor, njn, takový už RISC-based architektury sou...

    Na PC aby člověk furt všecko rval na stack...
    16.8.2009 17:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Koukám ale na wiki a zjišťuju, že na ia-64 to přeci jen nemá
    The architecture implements 128 integer registers, 128 floating point registers, 64 one-bit predicates, and eight branch registers. The floating point registers are 82 bits long to preserve precision for intermediate results.
    ;-)
    kozzi avatar 16.8.2009 17:59 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

     :-D

    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    vlastikroot avatar 16.8.2009 18:11 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    No ale furt je ten RISC na tom ohledne registru uplne jinde nez x86 :-D Jinak ia64 se mi libi, skoda ze se nedela vic procesoru nez itanium, asi bych to rad videl jako moji dalsi architekturu (jeste se mi libi ppc64, cell).
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    16.8.2009 18:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jj, ia-64, cell a spol. (ppc64 neznám) se mi taky hodně líbí. Lidi s Playstation3 (cell) na tom normálně jednou i linux - jakási distribuce Yellow Dog, ale prej nic buhvíco :-(
    Škoda, že tyhle platformy na desktopech zatím ne a ne prorazit...
    vlastikroot avatar 16.8.2009 18:34 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Praveze cell je ppc64 jadyrko + 8 specializovanych jadyrek. Docela by me zajimala moznost portovat linux (nebo nejaky jiny OS, treba L4 mikrokernel) na muj siemens x65 mobil, je tam arm926ej-s bez FPU (gcc target existuje). Mam tam sice podporu pro ELF binarky, bohuzel SVN s vyvojovyma nastrojema a prikladama zdrojaku uz davno nefungujou, cele je to takova one-man-show spatlanina, takze si s tim nemuzu nijak moc hrat.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    17.8.2009 03:24 eoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jak by to taky mohlo prorazit? Za poradny hardware se musi poradne platit, na desktopu budou vzdycky jen ty levne intelacke kalkulacky.
    16.8.2009 20:48 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    No vidis, a na FELu nam rikali, ze Intel v navrhu IA64 udelal chyby, ktere vsichni ostatni vyrobci 64b chipu opravili uz pred 20 lety.
    vlastikroot avatar 16.8.2009 22:15 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jake konkretne chyby ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    17.8.2009 02:14 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Sorry, to jsem z hlavy vypustil uz pred 10 lety.
    17.8.2009 03:25 eoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    IA64 pred deseti lety?
    17.8.2009 09:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    No ono Itanium / IA-64 není nějaká žhavá novinka (jako cell apod.) jak by se mohlo zdát. Už tu je dost dlouho... citát z wiki:
    Intel announced the official name of the processor Itanium, on October 4, 1999.
    Nicméně myslím si, že alkoholik přehání nebo si to s měčím plete...
    17.8.2009 11:08 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Já pamatuji když vydali Pentium III jako "výplň" času než doženou "drobné zpoždění" na Itaniu.
    17.8.2009 15:29 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Bud si jisty, ze se neplete.
    V jednom predmetu ve druhaku az tretaku jsme delali referaty. Kazda skupina jinou architekturu. A skutecne tam bylo jako novinka i Itanium. Ze skoly jsem 5 let pryc, takze 9-10 let celkem.
    Kdyz se podivam kolem, tak je celkem jasne, ze IA64 za 10 let zadnou diru do sveta neudelalo.
    Jako tresnicka: nas byvaly Oracle DBA delal na Ukrajine v bance, ktera koupila IA64 databazove servery. Casem pohoreli na chybe, pro kterou byly patche pouze pro x86 a SPARC. Oficialni vyjadreni Oracle: IA64 opravovat nebudeme, neni to pro nas dulezita architektura.
    17.8.2009 17:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Tehdá to novinka byla, to v každým případě, dnes ne...

    Úspěch ta platforma neměla, ale je otázka, jestli to bylo způsobeno chybami té platformy, nebo spíš tím, že ji Intel nedokázal marketingově protlačit. Imho je dost těžké protlačit úplně novou platformu... Místo toho tu máme zavedenou platformu x86, která sice trpí spoustou nevýhod, ale je marketingově silně zakořeněna. To je také důvodem, proč pro x86 vznikaj neustále nějaké berličky typu 3DNow!, SSX atd.

    Vkládal jsem jisté naděje do Larrabee - nového projektu od Intelu, jenže prý má být x86 kompatibilní, což mě dost děsí. No uvidíme, jak se situace vyvine. Čekal bych nárůst popularity cellu a byl bych tomu rád, ale to je samozřejmě nejisté...
    xkucf03 avatar 17.8.2009 18:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Ono nejde až tak o marketing, jako spíš o zpětnou kompatibilitu – úplně nová architektura se těžko prosadí, pokud na ní nefungují staré aplikace – i kdyby měla sebelepší marketing.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    otasomil avatar 16.8.2009 17:06 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Pro nekomercni (domaci) pouziti si muzete na torrentech dohledat finalku a uz predaktivovanou - vse je uz prolomeno. Pirati nespi narozdil od M$.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Max avatar 16.8.2009 17:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Co vím, tak poslední hack s klíčem od Lenovo už nepremává a o dalším nevím. Buď tedy spím já, nebo ty :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jardík avatar 16.8.2009 18:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Pro nekomercni (domaci) pouziti
    Ale nelegální.
    Věřím v jednoho Boha.
    Heron avatar 17.8.2009 15:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Pro nekomerční domácí použití je nejlepší použít RC verzi. Ještě zbývá více než půl roku života.. Pak koupit plnou nebo použít něco jiného.
    16.8.2009 17:14 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    I kdyby mi za to zaplatili, radeji budu na svem linuxovem stroji ... Takove zapisky bych doporucoval na zive.cz
    ZeX/OS - http://zexos.org
    16.8.2009 17:58 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Na co je ten Windows 7? Potřebuji to?
    Salamek avatar 16.8.2009 18:02 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    taky si říkám, v repositářích to není :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    16.8.2009 18:28 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Čtyřicet dva.

    Na debilní otázku ještě debilnější odpověď.

    Jendа avatar 16.8.2009 18:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    V MSDNAA STVčka to ještě není, ale ani mě to netrápí. Jediné, co jsem z toho kdy použil, byly Windows XP - nainstaloval jsem je do VirtualBoxu a od té doby nespustil :-).
    16.8.2009 18:27 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    To jsi fakt hustý frajer.

    16.8.2009 18:32 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Zase další onanie "linuxáku" jak je Windows ee a superduper Linux nejlepší OS na světě a přilehlých galaxiích. Někdy si připadám trochu divně, když na tom hrubě nepoužitelném OS (aktuálně MS Windows Vista) dokážu pohodlně pracovat, aniž bych se osypával, padaly mi programy, skákaly modré obrazovky a podobně - nebo že bych měl nějakou speciální verzi? :-)

    Abclinuxu je dobrý a užitečný web (Linux často a rád používám), pokud ovšem člověk nečte "komenátře" u určitých zpráviček a blogů, či se vyvaruje zdejšího gay-PR.

    Jendа avatar 16.8.2009 18:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Z toho si nic nedělej, já si zase připadám divně, když na tom hrubě nepoužitelném OS (už dlouho Debian s KDE) dokážu pohodlně pracovat, aniž bych se osypával, padaly mi programy, řešil bych dependency hell, musel neustále něco kompilovat, nefungovala mi polovina hardwaru a podobně - nebo že bych měl nějakou speciální verzi? :-)
    otasomil avatar 16.8.2009 18:51 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Resite tu pi*****y.

    Ovsem win 7 je cracknut a funguje unlimited - na tom trvam.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    16.8.2009 19:04 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Tak proč někdo za nepoužitelný OS označuje něco, s čím jen neumí pracovat, nevyhovuje mu či jej z nějakého důvodu nemá rád? Pokud je na linuxovém webu něco o Windows či na Windows webu něco o Linuxu, obvykle vypadají komentáře k těmto článkům či zprávám jako závod o to, kdo je víc retardovaný.

    16.8.2009 19:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Pro někoho může skutečně být windoze nepoužitelný (a vajsverza), jelikož použitelnost systému je spíše subjektívní pojem. Niméně s retardovaností zmíněných příspěvků souhlasím, vo tom žádná...
    16.8.2009 19:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jendа avatar 16.8.2009 19:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Tak proč někdo za nepoužitelný OS označuje něco, s čím jen neumí pracovat, nevyhovuje mu či jej z nějakého důvodu nemá rád?
    Pokud si pamatuji, tak jsem nikdy jen tak neřekl, že je Windows nepoužitelný. Vždycky jsem k tomu připojil nějaké argumenty. Odpovědi byly obvykle ve smyslu "tak si nainstaluj Cygwin, nějaký SW na virtuální plochy a vylepšení chování oken, tuhle stáhni toto a když ještě tady nastavíš tohle, tak to budeš mít úplně stejné jako Linux". Děkuji, ale to si můžu ten Linux nainstalovat rovnou, že.

    Naopak, "<konkurenční os> je na ho*no" slýchávám spíš od Windowsáků. Obvykle vypadá debata takto:
    Linux je na <sprosté slovo>

    A jakou distribuci jsi zkoušel?

    Linux je na <sprosté slovo>, protože v něm nefunguje <hra>
    16.8.2009 19:16 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Já tím nemyslel konkrétně vás, jen že to tak dělá hodně lidí. Pro vás Windows nepoužitelný je, na tom není nic divného. Pro spoustu lidí by zase byl absolutně nepoužitelný ten Debian s KDE. A na tom zase není nic divného.

    otasomil avatar 16.8.2009 19:36 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Opet vecne nekonstruktivni flame jestli jedno nebo druhe.

    Je to jako by se stengrovali heterosexualni lide s homosexualnimi (bez ohledu zda jsou to muzi ci zeny) Nic takoveho se nedeje tak proc by se melo neco takoveho dit na poli OS.....

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Jendа avatar 16.8.2009 20:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Ale zase se třeba perou fanoušci při hokeji, nebo jak se jmenuje ta hra s tím míčem...
    otasomil avatar 16.8.2009 20:08 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    No proste je to bezvychodna situace.

    Asi se pudem picnout.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    16.8.2009 18:54 kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA

    Do VMwaru půjdou. A když se osvědčí možná do dualbootu místo Visty kde jsem nebyl už leta :)

    Grunt avatar 16.8.2009 20:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows 7 v MSDNAA
    Jé, hele. Microsoft Windows OpenDesktop Edition?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.