abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 132 hlasů
     Komentářů: 9, poslední dnes 22:07
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    je Jirka analfabet?

    27.11.2006 08:47 | Přečteno: 2161× | blabla | poslední úprava: 27.11.2006 09:41

    Ne Jirka analfabet určitě není. Číst a psát umí: (Článek JXD: Jsou linuxáři rasisté?) - tedy bulvár jak ze škatulky.

    Jirkovi to vůbec nezávidím. Až opadne vlna zájmu o jeho bezhlavé strefování se do Linuxu. Koho si vybere pak?

    :D        

    Hodnocení: 27 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Co s Jirkou?
     (81 %)
     (1 %)
     (25 %)
     (6 %)
    Celkem 107 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.11.2006 08:53 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Zatím vyhrává, protože lidí, co si to přečte a hlavně těch, co zareaguje (a pak těch, co na to dále odkazují) je dost. Jediným řešením je ignorovat, ignorovat a ještě jednou ignorovat.

    BTW: kdepak zůstalo to pravidlo, že se na ošklivé věci nelinkuje ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    xsubway avatar 27.11.2006 08:55 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    diky za reakci :)
    27.11.2006 10:14 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Přitom sám autor spotu píše "až opadne vlna zájmu…" A reaguje na snad rok starý článek. Marketingově to tedy JXD zvládá dokonale, napíše jeden článek proti Linuxu a lidi na něj odkazují a polemizují s ním ještě po roce…
    27.11.2006 12:55 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    čoveče já se docela bavím. jirka je borec! :-))))
    28.11.2006 13:59 M
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Jirka je jen obyčejný feťáček :o) už jste někdy viděli feťáka, že by dokázal jen zapnout počítač? :o) ten článek je úsměvný... tohle z lidí dělají drogy pánové, buďme rádi za perfektní linux a za to, že (snad) nikdo z nás drogy nebere :))
    28.11.2006 14:12 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Hahaha, Ty budeš dobrý komik! To "snad" je jen zbožné přání.
    30.11.2006 13:50 Chleba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Tak to je trošku moc. Nepovažuju se za feťáka, ale dopravil sem už do sebe leccos a zatím mi to nijak nebránilo v už asi 6ti letém používání linuxu. To co jste napsal je hovadina. To co napsal JXD také. Co z toho plyne pro Linux? To netuším. Ale takové výlevy jako od vás dvou mě rozčilují.
    1.12.2006 10:48 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Někteří z nás tu drogami opovrhují a já si dovolujo tvrdit, že to je jedině dobře. A pomohou-li někoho takové řeči od fetování odradit, je to jen dobře. ;-)
    stulda avatar 27.11.2006 09:19 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    No podle me to akorat dokazuje, ze linux jeste neni pripraven na masove rozsireni na desktopech. Jiste, clanek je jasna provokace, ale myslim ze velke mnozstvi bfu skonci s linuxem podobne. Zkusi to nainstalovat a jakmile narazi na nejaky problem, tak to proste zabali. Na co jim je operacni system, ktery je sice zadarmo, ale ktery ani neumi prehravat mp3 bez toho, ze by museli neco slozite lovit na netu.
    27.11.2006 09:29 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Na co jim je operacni system, ktery je sice zadarmo, ale ktery ani neumi prehravat mp3 bez toho, ze by museli neco slozite lovit na netu.
    Zajímavé: dokud to bylo opačně, tak to 10 let nikomu nevadilo.
    Dalibor Smolík avatar 27.11.2006 09:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Ale no tak ... Ani Karlu IV. nevadilo, že nemá širokoúhlou televizi :-) a to byl král a císař!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.11.2006 11:47 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Třeba ano.
    27.11.2006 12:04 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Tady někdo zjevně nečetl Vita Caroli ;-)

    Secundis sedentibus in thronis meis binis, binas mundi vitas agnoscere et meliorem eligere, i televisis plasma digitalis.

    :-D
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    Dalibor Smolík avatar 27.11.2006 12:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    To je podvrh! Ten dodatek o plazmové televizi tam určitě původně nebyl :-D
    Jak známo, Karel IV zásadně odmítal ve své blízkosti obchody s elektronikou.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xxx avatar 27.11.2006 09:39 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?

    Přesně tak. JXD stáhne distribuci o které všichni tvrdí jak perfektně funguje atp. Zkusí jí nainstalovat a ona nefunguje. Někdo napíše oslavný článek, o tom jak je distribuce super, že vůbec nabootuje, jiní napíší že distribuce je super, že za posledních pár let udělala pořádný skoko v přívětivost, ale že má ještě nějaké mouchy. JXD se s tim neštve a prostě napíše, že ta distribuce je naprd. (A přidá nějakou omáčku o rasistech, aby si to vůbec někdo přečetl).

    Které zhodnocení je nejblíže pravdě, ať si zjistí každý sám.

    Please rise for the Futurama theme song.
    27.11.2006 09:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Zajímavé je, že JXD nefunguje nikdy nic. Ale to bude asi někde v kernelu napsané
    if (strcmp(user, "JXD") == 0) {
        functionality = WINDOWS_95;
    }
    
    Které zhodnocení je nejblíže pravdě, ať si zjistí každý sám.
    Samozřejmě to, do něhož musí autor dávat rasisty, aby to vůbec někdo četl :-P
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    27.11.2006 10:03 BillyThe.pilgrim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Mozna mam to takhle brzo po ranu nejake delsi vedeni, ale nejak mi nedochazi, proc testovat vysledek strcmp(...) na nulu. Nebylo by jednodussi proste if (strcmp(.....)) {.....};?
    27.11.2006 10:20 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Pokud nastane shoda, vraci strcmp 0, takze by slo treba if(!strcmp(..))
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    27.11.2006 13:18 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?

    Jsem si téměř jistej, že něco takovýho tam neni, protože přesně tenhle přepínač tam už 6 let hledám - aby LINUX začal fungovat stejně rychle jako Windows 95...

    Každý má právo na můj názor!
    27.11.2006 13:47 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Kdo mluvil o rychlosti? Zde se mluví o funkcionalitě ;-). Navíc, srovnávat rychlost Windows95 s Linuxem je úplně nesmyslné. Nebo co je v nich teda rychlejší? IP stack, plánovač procesů, správa paměti, nebo je to něco úplně jiného?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    27.11.2006 19:10 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?

    Měl jsem na mysli rychlost (a náročnost na prostředky) GUI. Je mi samozřejmě známo, že to není jádrem (které je jistě u současného linuxu mnohem kvalitnější než kernel win 95), ale šílenou strukturou X serveru počínaje a gtk konče, ale "běžný uživatel" to jaksi nerozlišuje - pro něj je prostě LINUX "ten pomalej a nenažranej systém".

    Každý má právo na můj názor!
    27.11.2006 20:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Linux - pomalej a nenažranej systém, kterej neswapuje, dokud nemusí, a se kterým se dá pracovat i při silné zátěži.

    Windows XP - rychlý a na prostředky nenáročý systém, který obsadí 100MB swapu, i když je 400MB RAM volných, a ve kterém ani nejde pohnout myší, když se intenzivně pracuje s diskem.

    Já nevím, ale něco tu nesedí.
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 27.11.2006 20:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Ale že by se daly prohodit popisky, to se taky říct nedá...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 27.11.2006 20:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Samozřejmě z části prohodit - dělat na Windows to, co dělám tady, to by vypadalo...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.11.2006 21:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Co na tom děláš?

    Kompiluješ, proč se vlastně ptám.
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 27.11.2006 21:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Jo a hraju... nebo enkóduju, a tak podobně. Občas je to fakt dost hardcore.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.11.2006 10:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Ale já mluvil jen o kódu v jádře :-D

    S tím, že je X bloatware souhlasím, ostatně jsem sem někdy napsal to stejné. O gtk nevím, většinou používám Qt aplikace a to mi přijde rychlé.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    27.11.2006 09:56 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Jediné, co JXD udělal, je, že vypálil CD bootující do nějakého DOSu a hodnotil to jako Linuxovou distribuci (viz diskuzi pod článkem). Co takhle mu k otestování poslat Windows (třeba Vista)? Kdoví, co bychom se dozvěděli :-)
    27.11.2006 10:39 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    viz tento článek, nevím jestli autor je ... no nechci být sprostý nebo ta vista je na tom opravdu tak bídně.
    Don´t worry, be happy.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.11.2006 20:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    To je lež. Autor je pouze IDIOT, který neumí správně vypálit bootovací ISO image.
    28.11.2006 11:06 Jan Nemec | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Nezbyva nez JXD doporucit, aby az pujde testovat novy bezky, aby si vlez na Kitzbuhel.
    27.11.2006 22:59 Tazi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Normálně se diskusí zavánějících flame neúčastním, ale udělám vyjímku.

    Vidím to trošku jinak. Přicházím do styku se spoustou lidí, kteří pracují s PC s nainstalovaným nejmenovaným OS. Nutno dodat, že většina z nich jsou opravdu začátečníci, nicméně velmi dobře se učí a to tím způsobem, že si zapamatují určité postupy. Ve chvíli kdy dojde na nutnost otevření faktury v PDF mají problém... sice mají odkaz na stažení Adobe Readeru, ale neví co s tím. To samé pokud jim přijde mailem od známého nějaká blbina vytvořená SilnouTečkou (abych nejmenoval;).

    Měl jsem dobrou zkušenost s nahrazením nejmenovaného OS Linuxem na domácím PC, kdy moje lepší polovička intuitivně klikala na ikonu Firefoxu a Thunderbirdu, které již znala z minula. To samé OpenOffice.org a pod. Jen se usmívala, že už nemusí vypínat počítač tlačítkem Start;)

    Zkusil jsem tedy u několika lidí, kteří nemají doma děti (hráče) a chtějí být "online" nasadit Linux a pokud to byl první PC dotyčného, nebyl nejmenší problém (krom toho, že jim bylo moc divné, že nepotřebují antivir, který mu doporučovali jeho známí), pokud to byl člověk, který již PC předtím měl, šlo jen o přizpůsobení desktopu a asi dvouhodinové povídání s praktickou ukázkou u kafe.

    Nejde o přehrávání o mp3 bez stahování z netu. Jde o to, že systém má připravit a spravovat někdo, kdo ví co dělá a to bez ohledu na použitém OS. On ten nejmenovaný OS toho po instalaci taky moc neumí a stejně majitel musí stahovat a instalovat spoustu sw.

    Nu přeberte si to jak chcete.
    28.11.2006 06:37 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Souhlas, mluvis mi z duse. Nebo z ceho to je.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    27.11.2006 09:49 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    JXD? Třeba z nás chce také vytvořit apolitické a společnosti prospěšné disciplinované jednotky pro dohled nad pořádkem... ;-)
    karoliner avatar 27.11.2006 10:13 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    trefné :-D K téhle historii se ale JXD raději nevyjadřuje a trapně mlčí. Doufá, že lidé zapomenou na jeho kariéru začátkem 90. let.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    27.11.2006 10:10 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Je to už trochu out of time. Tenhle výplod JXD se tu propíral už před nějakým časem Viz Co takhle rovnou ospamovat blázna?
    xsubway avatar 27.11.2006 10:55 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    jj, je to uz oot, ale nekteri uzivatele MS Windows radi pouzivaji titulek tohoto clanku na obhajobu sveho OS i po nekolika mesicich ...
    msk avatar 27.11.2006 10:50 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Boze, ten sfetovany idiot si este stale nekupil funkcny hardware, ktory funguje? Bootoval som ubuntu livecd na vsetkom moznom a vzdy mi to v pohode nabehlo do X.
    27.11.2006 10:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Naopak. Jirka jedná naprosto logicky. Proč by socani měli chodit do vlády, ze které je kdykoli může Mighty Mirek vyštípat, ale vláda bude přesto dál neodvolatelná? Analfabet je asi Tupolánek, když pořád zkouší nesmyslné varianty.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.11.2006 11:05 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Není Jirka jako Jirka :-)
    Dalibor Smolík avatar 27.11.2006 11:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Nojo, s tou naší vládou je to těžké.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.11.2006 11:09 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Jdi do prdele, ale před tím si přečti na co reaguješ.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    karoliner avatar 27.11.2006 11:36 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Teď točíš o čem Popletale?
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    27.11.2006 14:47 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    JXD je prinejmensim trapny lhar. Neni tomu tak davno, co mu lide kolem linuxsoftu nabizeli, ze mu ve svem volnem case predvedou ruzne linuxove distribuce a zhruba vysvetli, jak to chodi a jeho odpoved byla pomerne stroha -- pry ze nehodla tehle zalezitosti venovat zadny cas, coz v kontextu s jeho clankem vyvolava myslenky vedouci k prvni vete tohoto komentare. ;)
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    Martin Stiborský avatar 27.11.2006 20:30 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    Asi to bude tréninkem z Hulánových článků či co .. ale mě už takové bláboly ani nenaštvou ...
    Chlapík to má holt v palici pomotané no ...
    Kvík ..
    28.11.2006 23:11 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    JXD mívá i světlé chvilky. Ale nesouvisí to s Linuxem a není tam skoro žádný text. :-)
    frEon avatar 3.12.2006 20:02 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: je Jirka analfabet?
    je to debil, tak at vysvetli detem v africe, co pomalu neumeji ani cist ze si maj vydelat 10000kc na windows. Nebo ma lepsi alternativu k os zadarmo? Skoda ze clovek s takovouhle medialni moci si neuvedomuje ze darovanymu koni se na zuby nekouka a za widle se tezce plati.
    Talking about music is like dancing to architecture.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.