abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 882 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    18.7.2009 00:52 | nic | poslední úprava: 4.1.2019 14:46

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Co jste poznali? (Více možností!)
     (36 %)
     (57 %)
     (57 %)
     (14 %)
     (29 %)
    Celkem 14 hlasů

    Anketa

    Pro zoufalce: Poznali jste vůbec něco?
     (13 %)
     (87 %)
    Celkem 69 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 18.7.2009 01:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...ani prd úchyle! žádná z mejch oblíbenejch pornochobotnic! Doufám že dá freshmouse zas link na nějaký kočky, u tý poslední maďarky sem si natrh uzdičku :-D
    Michal Fecko avatar 18.7.2009 01:33 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.7.2009 03:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    hmmm, žena domvníka mi houpla v čůůůůůůůůůůůůůůůůůůrákovy, ale co s toho, když nemam kozy... ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.7.2009 11:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Hmmm, nějak jsem se za střízliva s těma kozama nepochopil :-D
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 12:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...ani prd úchyle! žádná z mejch oblíbenejch pornochobotnic!

    Kolik jsi toho viděl, ty chytrolíne?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.7.2009 11:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Chytrolín viděl jen to co mu naposílal Kotyz ;-)
    19.7.2009 19:52 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...ani prd úchyle! žádná z mejch oblíbenejch pornochobotnic!
    Tak teď zrovna ve zpravodajství TV N@va byla reportáž o velkém množství krakatic na kalifornském poběží, které obtěžují chapadly potápěče. Kakže pokud si to někdo chce zkusit na živo, hurá do USA :-)
    hikikomori82 avatar 18.7.2009 01:36 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    0

    Asi to so mnou nie je až také zlé :D
    hikikomori82 avatar 18.7.2009 01:39 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Jedine ze by trojka bol Knives?
    elenril avatar 18.7.2009 07:57 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ani náhodou, trojka je Emiya Shirou ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 09:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    No, skoro. (V podstatě máš pravdu.) ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 08:15 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Zjevně koukám na úplně jiné věci. :)
    Dent avatar 18.7.2009 10:18 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Jooo, joooo, JOOOOO!!! Konečně aspoň jeden! Číslo 5 je ten zmetek z Appleseedu, jediného anime, co jsem kdy viděl... Hades, že jo?
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 10:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Bingo!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dent avatar 18.7.2009 12:22 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Kdybych chtěl shlédnout i něco jiného z žánru anime s podobnou tématikou jako Appleseed (tedy hodně akce), co byste mi jako znalec doporučil?
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 12:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Jednoznačně Ghost in the Shell. Nejlepší kyberpunkový nářez vůbec. Je to manga, výborný film (mimochodem inspirace pro Matrix), jeho podivné pokračování a především dvě série a jeden film Solid State Society.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 15:46 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Souhlasím. Anime rád nemám, nekoukám na něj, ale Ghost In The Shell II: Innocence je jedním z nejlepších filmů, jaké jsem kdy viděl.
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 15:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...Ghost In The Shell II: Innocence...

    Zrovna ten mi přišel hodně divný. Takový moc intelektuálský.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 15:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Mám rád divné filmy. Divné knihy. Divnou hudbu.

    Samozřejmě mám rád i konvenční formy umění, ale divné a avantgardní věci mě často nutí přemýšlet.
    18.7.2009 16:01 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ... o věcech, které by mě jinak třeba nenapadly.
    elenril avatar 18.7.2009 16:18 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Nechápu, co všichni vidí na původních filmech. Mně přišly už po druhém shlédnutí dost nudné a myšlenkově překonané například SACem.

    Celkově bych animované GITSy seřadil takhle: SAC: SSS > SAC: 2nd GiG > SAC > GITS > Innocence.
    18.7.2009 16:41 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Tak hlavně že nebyly nudné už na první zhlédnutí. ;)

    Zkus ten film (Kókaku kidótai, tedy „jedničku“) vnímat v kontextu doby. Byl to po dlouhé době průlom v japonské animaci a jejím vnímání na Západě (před tím se něco podobného povedlo filmu Akira v 80. letech). Jedna z prvních věcí, kterou tady řada fanoušků anime a/nebo cyberpunku měla možnost vidět. Navíc ten film je vážně dobrý. Jasně, není to průměrný zábavný popcornový akčňák, ale má slušný scénář, hudbu, vizuální zpracování…

    Bohužel v Innocence se Ošii nechal unést ve svém techno-filosofickém blábolu, ve kterém si „libují“ především pozéři a pseudointelektuálové, po technické stránce to tak výrazný posun nebyl a ani baset to nezachránil. Rozhodně nenaplnil očekávání.

    SAC seriály a film(y) jsou bližší Širóově komiksové předloze. Mnohem akčnější a také odlehčenější. Kókaku kidótai a obzvlášť Innocence jsou spíš Ošiiho díla.
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 16:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    +1
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 18.7.2009 17:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ghost in the shell - jednicku sem videl a libila se mi hodne, Innocence (dvojka) se mi uz tak nelibila (ikdyz to bylo vizualne hodne promakany, lepsi jak ta jednicka), Stand alone complex sem nevidel. Dal se mi libil Akira a Appleseed i Appleseed Ex machina (taky vizualni orgie). Pak jeste nejaky to Final Fantasy (Spirits within a Advent children, asi toho je natoceno vic, ale vic sem toho nevidel). Proste obri mece, obri bouchacky a roboti obleky rulez. :-D Jo taky Animatrix, na ten bych zapomel, tam taky bylo par dobrejch kousku (hlavne Posledni let Osirise a Druha renesance I. a II.).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xsubway avatar 18.7.2009 21:58 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Ghost in the shell ....

    jj, jednička měla prostě silnou atmosféru, kterou marně hledám u dalších filmů z tohoto žánru, ať už jsou jakkoliv vizuálně "více" ohromující ...

    kotyz avatar 18.7.2009 22:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ghost in the shell ....
    Dvojka na me byla naka moc slozita, videl sem ji asi dvakrat kratce po sobe a v nekterejch mistech sem se proste ztracel. Treba ten "strasidelnej" zamek do kteryho sli asi trikrat a pokazdy se stalo neco trochu jinyho ikdyz to na prvni pohled vypadalo stejne. Appleseed mi sednul trochu vic, to byla hlavne akce. Ted uz nevim v cem to presne bylo, jak tam bojovali v ty obri letajici fabrice Poseidonu, Halconu (diky Google a Wikipedie, ta moje pamet), myslim ze to byl Appleseed Ex Machina (mel bych si to zase pustit).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.7.2009 23:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ghost in the shell ....
    Ten zámek je jedna z mých nejoblíbenějších částí. Surrealismus jak vyšitý, paráda.
    18.7.2009 17:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Bohužel v Innocence se Ošii nechal unést ve svém techno-filosofickém blábolu, ve kterém si „libují“ především pozéři a pseudointelektuálové, po technické stránce to tak výrazný posun nebyl a ani baset to nezachránil. Rozhodně nenaplnil očekávání.
    A ta byla jaká? Čtyřmetrové meče? Mrkající prsaté lolitky v punčoškách? Chapadla? Ptám se upřímně, jsem jenom pozér a pseudointelektuál, který asi nedokáže ocenit vcelku dobrý film.
    18.7.2009 17:44 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    No moje očekávání byl film, který má hlavu a patu a přinese něco nového. A nebuď tak uražený. Lolitky já radši neprsaté a s kočičíma ouškama. ;)
    18.7.2009 17:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Já nejsem uražený. Jen mi někdy přijde legrační, nad čím vším jsou schopni se fanoušci anime rozplývat. Tak jsem se ze zvědavosti zeptal, co bys od kvalitního anime filmu očekával ty.

    Je vcelku častý jev, že když se objeví něco, co má hloubku, nebo je nějakým způsobem šibnuté, objeví se řeči o pseudointelektuálech. Hlavně cokoliv, co se nějak vymyká, dostává často nálepku pseudo. Zajímavé. :-)

    Minimálně zajímavá kombinace ruční kresby s CGI a ta zvláštní pochmurná atmosféra celého filmu se spoustou náznaků a nedořečených věcí, mi přišla hodně dobrá.
    18.7.2009 18:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Za sebe jen – neřekl bych, že jsem fanoušek anime. Mám rád filmy i seriály. Západní i východní. Hrané i animované. V podstatě se podívám rád na kterýkoli žánr, od dětských filmů po filmy s tíživou sociální tematikou.

    Od „kvalitního“ filmu bych očekával hlavu a patu, nebo naopak nějakou zvrácenou dadaistickou experimentální jízdu, pocit z dobře stráveného času, určitou míru „zábavnosti“ – kterou může navodit i nějaké to hloubání. V Innocence jsem žádnou hloubku nenašel. Přitroublé citování filosfů stále dokola mi nepřijde hluboké. A ta vizuální stránka – nic nového.
    18.7.2009 18:07 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ten film jsem si užil hlavně díky té dusné a surreálné (to je to slovo!) atmosféře. Ale jak už jsem řekl, mám rád tyhle zvláštní věci. Někomu jinému to vyhovovat nemusí.

    Mohl bys nadhodit pár linků na stejně vizuálně zpracované filmy? Dík.
    18.7.2009 18:19 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Takhle z hlavy mě napadá třeba o nějaký ten rok starší korejský Wonderful Days (u nás vyšlo na DVD jako Zkáza Ecobanu). Tam kombinují 3D CGI pozadí, sádrové skulptury / reálné modely a 2D cellovou animaci.

    Jinak z (nejen) vizuálních ujetin se mi líbí řada věcí od STUDIO4℃, třeba Mind Game a jejich nejrůznější experimentální krátké filmy.
    Václav 1.8.2009 22:50 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Mind Game je luxusní!
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    18.7.2009 18:23 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Jinak zkus jiné Ošiiho filmy, natočil i řadu hraných. Třeba tě to zaujme. Některé jeho starší věci mám rád. Jeho nejnovější (?) počin Sky Crawlers (THORA vydali Blu-ray rip třeba) mě také příliš nenadchnul, ale přišel mi snesitelnější než Innocence (u toho jsem se vážně musel smát, přišlo mi to jako hrozná křeč) a objevila se tam i sem tam nějaká zajímavá myšlenka. Jen to bylo takové nějaké dlouhé. A jsou tam pěkná letadýlka. A samozřejmě nechybí baset.
    18.7.2009 19:14 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Mazec, díky moc.
    19.7.2009 14:55 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Od Ošiiho mám rád třeba (první) film Patlabor. Celkem pěkná pomalá detektivka plná typických Ošiiho filmařských technik, které opakuje i v Kókaku kidótai a Innocence.. A shodou okolností se tenhle film točí kolem nového uzavřeného operačního systému pro jejich labory (mechy). :) (Hint: THORA vydali pěkný BD rip.)
    18.7.2009 17:57 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Čtyřmetrové meče? Mrkající prsaté lolitky
    Kde, kde? Chci, chci! Ale bez těch punčošek a chapadel :-D

    Jinak skoro nevím, o čem se bavíte. Viděl jsem Appleseed a Ghost in the Shell a nijak mi to v paměti neutkvělo. Akorát na GITS mě upoutala hudba, Kenji Kawai se nezapře (závěrečná opera v Avalonu je nezapomenutelná).
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    18.7.2009 18:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Asi ti nepomůžu, kámo, v tomhle já nejedu. :-D
    18.7.2009 18:42 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Teď jsem si ten soundtrack stáhnul a je to prostě ono. Z úvodního a ga maeba, kuwashime yoini keri s tím děsivým tremolem mi běhá mráz po zádech. To je nářez :-)

    David Kolibáč si může za domácí úkol dohledat originál a transkribovat ho pořádně do češtiny ^w^

    :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    18.7.2009 19:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ba, je to jeden z mých nejoblíbenějších soundtracků. Skvěle dotvářel atmosféru celého filmu.
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 20:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    David Kolibáč si může za domácí úkol dohledat originál a transkribovat ho pořádně do češtiny ^w^

    To je narážka na co? Nebo snad čteš mailing list překladatelského týmu KDE?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 23:07 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    To není narážka na nic, ale pochlub se, co se děje na tom mailing listu :-) Jenom jsem si tak uvědomil, že sem cpu zcela zjevně anglickou transkripci (česky znám snad jenom cunami), což může u takového patriota jako jsem já vypadat těžce nepatřičně :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 23:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...pochlub se, co se děje na tom mailing listu :-)

    Zrovna nedávno (v souvislosti s tím mým posledním článkem) jsem opravoval v překladu KDE4, konkrétně v Kitenu, nějaké hovadiny a v KGeography jsem aplikoval českou transkripci na japonské prefektury. Strašně jsem tam řešil, jestli se má česky psát Tokio, nebo Tókjó.

    Jenom jsem si tak uvědomil, že sem cpu zcela zjevně anglickou transkripci...

    V češtině se musí používat česká transkripce (protože j dělá bordel). Přehled třeba tady.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 23:28 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    To je zajímavý, gya tam je, ale gay tam není, a Kyosuke by se mělo psát Kjosuke… :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 23:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...gay tam není...

    Ani nemůže. Odporovalo by to koncepci jazyka (otevřené slabiky plus 'n').

    ...Kyosuke by se mělo psát Kjosuke…

    Jo, mimochodem... neví o něm někdo něco?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 23:54 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Taky už si nějakou dobu říkám, kde ten chlap je. Určitě sepisuje nějaký ten elaborát o Scheme, který z něj vytloukám už víc než dva roky. :-D
    19.7.2009 07:30 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Vlastně je to Kjósuke. :)
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 18:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    A ta byla jaká?

    Major. Trošku víc akce. Méně zbytečných citací filosofů (pokud je neznáš, je ti to k hovnu). Méně "rozblemclý" příběh. Ale už jsem to viděl dávno a zrovna na tohle se znova dívat nebudu. Ovšem baset byl skvělý.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    elenril avatar 18.7.2009 17:50 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Samozřejmě GITSu neupírám historické zásluhy, ve své době to byl rozhodně převrat. Ale řekl bych, že dnes už kromě nostalgické hodnoty moc nabídnout nemůže. Není to tím, že by tam chyběla akce - moje oblíbená anime jsou těžce neakční. Jen mi nějak chybí motivace se na to dívat znovu.

    A SACu křivdíš - hlavní příběh v obou sériích (přebytek standalone dílů je mimochodem hlavní věc, co mi na SACu vadí) je IMO hlubší, zajímavější a celkově lepší, než původní GITS.
    18.7.2009 18:06 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Já se SACu vůbec nijak nesnažím křivdit a tím, že je akčnější a odlehčenější, nemyslím vůbec nic špatného, ba naopak. Ty nesmyslně spojuješ Ošiiho filmy, které jsou založené na jeho vlastní interpretaci, se SAC, který je spíš blížší původním komiksu (který jsem mimochodem také četl a je velmi zábavný).
    frEon avatar 18.7.2009 20:09 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    +1 Haibane Renmei a Mushishi mam moc moc rad
    Talking about music is like dancing to architecture.
    18.7.2009 21:40 zelial
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    mushishi je paradni ukolebavka. a  ma paradni soundtrack.

    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 20:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...moje oblíbená anime jsou těžce neakční.

    Furt lepší než šónen ai.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 18.7.2009 12:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    To sem taky videl a stejne sem ho nepoznal.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Limoto avatar 18.7.2009 12:37 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    To je hnus...

    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 12:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Co je hnus?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Limoto avatar 18.7.2009 13:06 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 13:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Originální odpověď... sice nevím, co se ti na tom tak nelíbí, ale budiž.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 18.7.2009 13:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Nekdo tomu proste nehovi. Me se taky nelibi vsechno, ale Appleseed, GITS a Ghibliovky to me celkem bere. Skoda ze se z toho u nas neda sehnat moc kousku na DVD, mam akorat Spirited Away, udajne by mela bejt k sehnani i Princess Mononoke, ale nenasel sem. Zbytek mam jako divx/xvid ripy (a jen jednu matrosku, ale ta se mi na starym pc docela sekala, na novejsim uz je OK) s titulkama tak hnusnyma ze sem si je musel cely odpoledne precasovavat a opravovat chyby. Ja chci kvalitu a nevim kde ji vzit (na warforu a rapidu zjevne ne, v ceskejch eshopech s dvd taky ne).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.7.2009 14:11 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    U nás vyšla Cesta do fantazie (Sen to Čihiro no kamikakuši), Království koček (Neko no ongaeši), Zámek v oblacích (ve skutečnosti Howl no ugokuširo, ačkoli název by seděl spíš na jiný film studia Ghibli – Tenkú no širo Laputa). Pak nějaké věci vydal brněnský MIDO Film (Vexille 2077, Bible Black, Kitaró, Cyber City Oedo 808, zatím bohužel samé chujoviny). Měl by vyjít Evangelion 1.01, údajně se jedná i o filmech Kókaku kidótai (Ghost in the Shell, ale nejsem si jistý, zda jde o ty od Ošiiho, nebo o ty seriálové). V Levných knihách údajně vyšlo nějaké (1.) DVD s Inujašou. Také vyšla Paprika od Kona a film Cowboy Bebop: Tengoku no tobira (pod názvem Lovci odměn).

    Před lety na VHS vyšla Mononoke hime, údajně také Akira. Viděl jsem také Nilse Holgersona, ale pouze ve filmové verzi, kterou sestříhali Němci (a novou hudbu složil Karel Svoboda), Sonic X…

    Možná si na něco ještě vzpomenu.
    kotyz avatar 18.7.2009 14:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Cestu do fantazie mam, Kralovstvi kocek sem v eshopech taky videl, ale prislo mi to moc jako pohadka pro deti (musel bych videt, z textu distributora moc chytrej nejsem), o Zamku v oblacich nevim (ale videl sem na cesky televizi s dabbingem jako Hauluv pohyblivy zamek nebo tak nejak, takze by me to moc neprekvapilo), Laputa se mi libila vic, ale v tv ani na dvd sem ji nikde nevidel. Na warforu sem videl dvd s jednim dilem Appleseedu a GITS, melo to myslim japonskej a italskej dabbing, titulky tam bud nebyly nebo pridany rucne. Takze nekde to vyslo, ale u nas zjevne ne. S anime to tu neni prilis ruzovy, ale kdo hleda najde. Bohuzel ja sem zatizenej na originalni dvd nebo aspon kopie 1:1 a tech tu moc neni.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 14:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    S anime to tu neni prilis ruzovy, ale kdo hleda najde. Bohuzel ja sem zatizenej na originalni dvd nebo aspon kopie 1:1 a tech tu moc neni.

    Podívej se na česká fóra (manga.cz, otakuland.cz), jestli v okolí není někdo, kdo by ti mohl něco půjčit. Jinak budeš muset nakupovat na zahraničních (ideálně japonských e-shopech) a těžce cálovat, navíc k tomu budeš dost možná mít přiblblý dabing. Jo a u nás to není růžové z "opačného" důvodu --- je tu nějaká kabelovka vysílající anime a skupující licence, příslušná anime se tu pak nesmí undergroundově šířit a jsou "zavírány" fanouškovské skupiny tvořící ripy s hard-suby. Což je blbé z důvodů výše zmíněných (fakt mě nezajímá seriál XYZ vysílaný na v blbý čas na stanici kterou nechytám, navíc s debilním dabingem a místy i s cenzurou).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 15:18 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Tak ony se nesmí šířit ani u nás nelicencované tituly (mezinárodní úmluvy). Jde spíš o projev jakési dobré vůle, že fansubovací skupiny (některé) přestanou s vydáváním svých fansubů daného díla. A co se hardsubů týče… to je spíš projev zaostalosti, většina zahraničních skupin už naštěstí dělá softsuby. :)

    Ta kabelovka je jinak Animax, něco snad šlo i na AXN. Něco vysílají s titulky, ale co jsem četl, tak ani po letech nedokázali odstranit technické problémy. Občas prostě vysílají titulky k jiné episodě, různě se jim to rozjíždí, sem tam to pustí s maďarským zvukem…
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 15:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Tak ony se nesmí šířit ani u nás nelicencované tituly (mezinárodní úmluvy).

    Teoreticky nesmí, ale vydavatelé to tolerují, protože to zaujme lidi a ti si pak koupí nějaký ten předmět, takže vydavateli se to vyplatí. Jakmile to ale začne být v daném státě licencováno, skupiny to musí zabalit (protože distributor).

    A co se hardsubů týče… to je spíš projev zaostalosti, většina zahraničních skupin už naštěstí dělá softsuby. :)

    To je věc názoru, já mám hardsuby z nějakého iracionálního důvodu rád. ^_^ (Ale softsuby jsou lepší.)

    Ta kabelovka je jinak Animax, něco snad šlo i na AXN.

    Jo, to jsou oni... hajzli. ^_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 18:14 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Neřekl bych, že by to vydavatelé tolerovali a při tom kalkulovali s „reklamou“, to je spíš taková oblíbená povídačka v „otaku“ komunitě – jakmile je nějaké anime licencováno… fansubování vesele pokračuje dál, jen třeba pod jménem jiné skupiny. A hle, z „reklamy“ je najednou nepřítel číslo jedna.

    Stejně se ripují oficiálně vydaná DVD/BD licencovaných titulů. Stejně tak se ripují a nelegálně šíří ne-anime tituly. Bez ohledu na práva.
    18.7.2009 15:24 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ad Neko no ongaeši – ano, je to taková pohádka, nebo spíš dobrodružný film. Mně se to líbilo. :) Laputa u nás nevyšla, je to škoda, taková pěkná verneovka. Jo teď jsem si vzpomněl – připravuje se vydání Naušiky.

    V tahání DVD ISO moc smysl nevidím, bonusový materiál zpravidla za nic nestojí (světlou výjimkou budiž doprovodné komentáře režiséra / tvůrců FLCL a Cowboy Bebop, u kterých se člověk vážně nasměje) a dnešní ripy kódované h.264 jsou prakticky bez viditelné ztráty kvality.
    kotyz avatar 18.7.2009 16:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    No ty dvd image, to si vynucuje situace. Na televizi se mi na to kouka proste lip nez na monitoru a ikdyz mam dvd prehravac co teoreticky umi divx/xvid a titulky vcetne cesky diakritiky, v praxi na tom poradne fungujou akorat ty dvd. TV vystup na grafice sice mam, ale ani po dlouhym experimentovani sem z nej nedostal koukatelnej vystup. Takze tak. Mozna casem bude nejaka krabicka jako popcorn hour, ale ani to prej neni takovej zazrak jak to vypada. Musi se nechat ze jedina jistota je mplayer na pc, ten prehraje fakt vsechno a dobre. Jen kdyby bylo mensi, tissi, vykonnejsi a se scartem a hdmi. Takze sem ted vlastne popsal naky HTPC s linuxem. To by mozna nebylo spatny reseni, ale kde na to vzit?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.7.2009 18:31 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Akira s českým dabingem vyšla na VHS u Intersonicu v roce 1994. Jeden kamarád ji někdy v roce 1998 n. 1999 promítal v Brně na FSS. Ve videopůjčovně ležela vedle Krtečka mezi kreslenými pohádkami. Jo, to už je dávno...

    Zajímalo by mě, kolik z lidí, kteří si tu kazetu v 90. letech koupili, tuší, jakou sběratelskou raritu teď mají doma :-)
    18.7.2009 18:34 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Je to skoro až neuvěřitelné, že to tehdy vyšlo. Vůbec nechápu to řízení osudu. Nejspíš dostali práva v nějaké balíku. (No, já jsem hrozný pirát, tak jsem si později promítal DVD rip od Zhentarimu (zx) a nově BD rip od THORA. ^_^)
    18.7.2009 18:42 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Mimochodem, není to ta Akira, ale ten Akira. ;)
    19.7.2009 19:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ve videopůjčovně ležela vedle Krtečka mezi kreslenými pohádkami.
    To je docela dobré umístění - Japonci mají našeho Krtečka opradu rádi - viz www.krtek.jp .
    20.7.2009 23:01 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    To vím. Ale že na něm budou ujíždět i takoví drsňáci jako Šinju z Dir en Grey, to jsem fakt nečekal :-) Viz fotky z jejich pobytu v Praze.
    elenril avatar 18.7.2009 14:13 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Jdeš na AniDB, vybíráš anime, vybíráš skupinu (ze začátku podle hodnocení, pak podle zkušenosti), připojuješ se na jejich IRC a sosáš od XDCC botů. Kvalitní skupiny teď všechno vydávají v MKV/h.264/{vorbis/AAC/DTS}/ASS. Akorát zrovna u SAC bych si počkal do podzimu na Blu-ray ripy :-)
    kotyz avatar 18.7.2009 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    HD v MKV ne, to by mi komp nemusel utahnout (720 mi nektery fungujou, nektery se uz sekaj, ale 1080 ani nahodou). Preferuju dvd image a kdyz uz nejsou tak stary dobry avicka. Ale diky za tip, znamenam si. Zatim sem znal jenom otakuland.cz kde sem obcas hledal titulky co sem nenasel jinde.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.7.2009 15:07 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    A co mas za grafickou kartu?
    kotyz avatar 18.7.2009 15:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    GF 7600 - zadny vdpau :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    elenril avatar 18.7.2009 15:15 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Tak za prvé MKV nerovná se HD. MKV je pouze kontejner, nacpat se do něj dá cokoliv (a až do nedávna to bylo především SD).

    A za druhé DVD image není takový zázrak jak si asi myslíš - americká DVD jsou často strašně odfláknutá, a to do takové míry, že dobře udělané ripy občas vypadají lépe při mnohem menší velikosti a s lepšími titulky.
    kotyz avatar 18.7.2009 15:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    tjn, ale dneska uz to je spis to hd. a na pocitaci co sem mel predtim se mi sekalo i sd kdyz to bylo v matrosce. takze se ji spis vyhejbam kdyz je na vyber.

    dvd si muzu pustit na tv a vypada to lip nez na monitoru, proto sem si je tak oblibil.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    elenril avatar 18.7.2009 15:44 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ani dnes není žádný problém sehnat cokoliv v SD (pokud je to sehnatelné i v HD). Prakticky vždy to ale bude v matrošce, protože je ve všech směrech lepší než avi/ogg/atd...

    Mýty o tom, že je náročnější na výkon jsou nesmysl - čas který procesor stráví v demuxeru je zanedbatelný v porovnání s dekódováním. Před rokem jsem se sám hrabal v demuxeru mkv v Fmpegu, takže vím o čem mluvím.

    I starý, ošklivý a pomalý celeron 2.8 Ghz co mám v desktopu bez problémů zvládá ty nejnáročnější SD DVDripy (350 MB/díl Mushishi od niizku, mňam), takže jestli tvůj ne a není nějak moc starší, tak bych hledal problém jinde. Například v staré verzi libavcodecu.

    kotyz avatar 18.7.2009 16:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Nemam dost vzorku na vyzkouseni, ale fakt bych prisahal na to ze to je o trochu narocnejsi nez avicka. A kdyz to dava hd avicka jen tak tak, tak uz si to na hd matrosce zuby vylame. Ten komp co sem mel predtim (PIII 1GHz, GF 6200, 512MB SDRAM) si je lamal i na sd matrosce. Proste az budu mit dvoujadro a novejsi geforcku s rozchozenym vdpau, pak budu matrosku vyhledavat. Ale ted uz sem se parkrat nachytal, ze sem stahoval x GB soubor kterej sem pak moh akorat smazat protoze to nehralo ani po ruznejch tricich (thready, loopfilter, spravny vo a dalsi) z mplayerhq.hu.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.7.2009 16:52 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    SD MPEG-4 (XviD a snad i některá AVC/h.264) v Matrjošce jsem přehrával na starém Athlonu 1.4 GHz s 256 MB RAM a Radeonem 7500.

    Samozřejmě není tak docela pravda, že MKV si oproti AVI něco nevezme, je to trochu složitější formát na parsování, ovšem je to spíš zanedbatelné, na mojí staré sestavě výše se to nijak neprojevovalo; taky před lety mohlo mít vliv to, že knihovny pro podporu MKV byly celkem mladé a plné chyb.
    19.7.2009 20:01 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Když něco nejde přehrát ani po aplikaci veškeré dostupné čerbné magie, tak je tu ješťe možnost video překódovat do méně náročného formátu. Pokud se na to budete nakonec koukat jako já na běžné ne-HD televizi, stejně nemá moc cenu jít nad nativní rozlišení PALu, protože pokud to nezmenší prehrávač, udělá to stejně grafické karta (resp . TV enkodér, co dělá z RGB signálu PAL) a většinou o dost hůř.
    18.7.2009 15:28 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    No co vyprávěl kamarád (jeden z prvních lidí v ČR, kteří se zabývali ripováním anime DVD v ČR a ripnul i několik DVD svého času pro Zhentarim), tak japonská DVD nejsou o moc lepší. Procházet celý seriál (nebo i film) snímek po snímku v AviSynthu, mazat duplicitní snímky vzniklé zprasenou konverzí framerate… zábava na dlouhé večery.
    19.7.2009 00:21 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    Prakticky vždy jsou lepší. ;)

    18.7.2009 17:35 rufuss
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    A není to tím, že máš okna a používáš K-Lite Mega Codec Pack? :D

    Já na své sestavě E1600/2GB/GF 7050 pouštím klidně 1080p bez trhání jak pod Win7(VLC,KMPlayer super, MPC Homecinema škube i u Haali rendereru), tak i pod Ubuntu (VLC, Mplayer, Totem super)

    Jen je pravdou, že když jsem použival K-Lite tak to škubalo jak blázen. Ale po přechodu na CCCP je vše jak má být.

    kotyz avatar 18.7.2009 19:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ne, mam mplayer a linux. 1080 mi nejde ani omylem, 720 jak ktery.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 18.7.2009 14:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Hmm, firefox ma kecy o neduveryhodnym pripojeni k https://anidb.net/, ale myslim ze to muzu bezpecne odignorovat nebo ne?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2009 14:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ser na FF.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2009 14:14 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Jinak co se (obrazové) „kvality“ týče, zkus THORAnime, Animesuki (zpravidla je tam napsané, zda se jedná o HD verzi atp.), BakaBT. Dnes už řada fansub skupin vydává HD verze.
    18.7.2009 14:30 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Ja mám pár a väčšinou to je v mkv/ogm/mp4 (mpeg4v2, h264, aac, ogg)

    v prílohe prikladám filmy.

    ps. poznal som len 2 aj keď Appleseed som videl ale asi vo mne zanechal dosť málo aby som si spomenul.
    18.7.2009 23:31 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    Myslim, ze 2 je z Elfen Lied.

    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2009 01:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Je. A konkrétně je to kdo?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.7.2009 09:21 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    S mensou pomocou som si nakoniec spomenul, je to Mayu.

    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2009 11:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Takže chcete výsledky? Čtyřka dělala potíže...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 19.7.2009 11:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Chceme! ~_^
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2009 11:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Fajn, chtějte. ^__^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2009 11:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    Takže výsledky:

    1. Ódži Tanaka a Sato (rockeři v důchodu ze seriálu Black Heaven)
    2. Maju (tulačka ze seriálu Elfen Lied)
    3. Archer (služebník Rin, budoucnost Širóa Emiji ze seriálu Fate/Stay Night)
    4. Jasuo Iwakura (otec Lain ze seriálu Serial Experiments Lain)
    5. Hades ("nepřítel bioroidů" z filmu Appleseed)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.7.2009 14:33 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)

    Oj, tak to jsem selhal, čtyřku jsem měl mít :)

    19.7.2009 14:59 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Já si říkal, že ten brýlatý chlápek je mi povědomý a měl bych ho znát, ale zaboha jsem si nemohl vzpomenout. Holt Lain jsem viděl někdy před devíti lety. :)

    A samozřejmě Appleseed (mimochodem to OVA z 80. let je příšerné) jsem mohl taky poznat, kdybych se býval podíval pořádně. Druhý a třetí titul znám alespoň podle jména, první mi neříká nic.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2009 17:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    ...mimochodem to OVA z 80. let je příšerné...

    To je parádní! Skvěle se u něj spí!

    Druhý a třetí titul znám alespoň podle jména, první mi neříká nic.

    Vřele doporučuji, zásadní záležitosti (Elfen Lied a Fate/Stay Night jsou pro mě srdcovky). Zvláště Black Heaven (hardrockový nářez, fakt sranda, ačkoliv na to je i 13 dílů hodně).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    elenril avatar 19.7.2009 19:40 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eXtreme anime avatars 2 (part two; avatars strike back)
    Anime Fate/Stay Night mě moc nenadchlo. Zato hra (jestli se visual novel dá označit jako hra :-) ) je skvělá, hlavně druhá a třetí příběhová linie (anime bohužel zpracovává první).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.