abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 148 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 18:00
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    2.7.2010 18:03 | nic | poslední úprava: 3.1.2019 00:29

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 54 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.7.2010 18:12 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Blog alebo poradna? Vote now!
    2.7.2010 18:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Spotřebiče můžeš mít vlastní.

    Na kole někteří magoři ze 17. listopadu běžně jezdí, stojany na kola jsou uvnitř budovy.

    Spolubydlící od vedle televizi měl, ale jaký měl příjem, to nevím.

    Nejlepší sport je ten, který si můžeš provozovat sám podle libosti a ne se kvůli němu jednou týdně tahat hodinu na Hostivař (takže tím bychom vyloučili asi všechny provozované sporty, snad kromě jógy :-)). Tělocvik je prostě vždycky naprd. Pokud jsi neplavec, tak se obávám, že budeš plavání muset absolvovat. Na začátku semestru se plavou testy, podle kterých se studenti rozdělují na plavce (ti si můžou vybrat jakýkoli tělocvik) a neplavce (ti plavat musí minimálně jeden semestr). Pokud si ale vzpomínám, tak je tvoje máma doktorka, tak to doporučuju vyřešit nějakým papírem. Plavání je děsnej vopruz.
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 18:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Spotřebiče můžeš mít vlastní.

    Super, díky.

    Na kole někteří magoři ze 17. listopadu běžně jezdí, stojany na kola jsou uvnitř budovy.

    Na budovách samotné školy jsou taky stojany? Jezdí se po silnici, nebo je tam něco příznivějšího?

    Spolubydlící od vedle televizi měl, ale jaký měl příjem, to nevím.

    Tohodle se moc nebojím. Ale možná jsem jenom zmlsaný přímý, výhledem na vysílač v Brně (ačkoliv je to nějaký sto kilometrů).

    Tělocvik je prostě vždycky naprd.

    Jsou věci, které člověk sám jen tak dělat nemůže. Mít nějaká bojová umění, fotbálek nebo florbal (nebo ještě líp hokej) by se mi líbilo, ale nechci si naslepo vybrat něco, čeho bych pak půl roku litoval. Ale tak nějak jsem pochytil, že Hostivař je příliš daleko.

    Pokud jsi neplavec, tak se obávám, že budeš plavání muset absolvovat. Na začátku semestru se plavou testy, podle kterých se studenti rozdělují na plavce (ti si můžou vybrat jakýkoli tělocvik) a neplavce (ti plavat musí minimálně jeden semestr). Pokud si ale vzpomínám, tak je tvoje máma doktorka, tak to doporučuju vyřešit nějakým papírem. Plavání je děsnej vopruz.

    Moje? Moje máti je sice doktorka, ovšem věd přírodních od medicíny diametrálně odlišných. Jinak plavec jsem, rozhodně se při kontaktu s vodou jen tak neutopím. Ale nemám rád přechlorované bazény a vůbec studenou (tedy téměř libovolnou) vodu. Takže plavat nechci.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.7.2010 18:32 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Na budovách samotné školy jsou taky stojany? Jezdí se po silnici, nebo je tam něco příznivějšího?
    Něco málo tam v přízemí je. Nutno říct, že když tam stojí alespoň jedno kolo, je to dost výjimka.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 19:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Paráda.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.7.2010 20:47 Ondřej Profant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Asi jezdíme na jinou Malou stranu... obvykle tam mám problém nacpat své kolo. A to si ho ještě vyučující parkují na katedrách.

    Jinak na MS jezdím téměř výhradně na kole a pohoda. Jezdím od zastávky Veletržní a dá se to. Pokud nespěchám, tak jedu přes Letenské sady a tedy parkem.
    Limoto avatar 2.7.2010 23:16 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Tohodle se moc nebojím. Ale možná jsem jenom zmlsaný přímý, výhledem na vysílač v Brně (ačkoliv je to nějaký sto kilometrů).

    Kojál je od samotíšek necelých 50km...
    5.7.2010 23:49 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Jsou věci, které člověk sám jen tak dělat nemůže. Mít nějaká bojová umění, fotbálek nebo florbal (nebo ještě líp hokej) by se mi líbilo, ale nechci si naslepo vybrat něco, čeho bych pak půl roku litoval. Ale tak nějak jsem pochytil, že Hostivař je příliš daleko.

    Osobně jsem si prošel kanoistikou (cesta do Chuchle taky není zrovna super, podobně dlouhá jako na Hostivař), plaváním (náhodou u stejného vyučujícího, jinak bych se asi do plavání nepustil, dával nám dost volnosti – rád plavu, ale ne to, co se mi řekne) a teď chodím, už mimo školu, ale vede to stejný člověk, na aikido. To můžu doporučit, pokud ti ovšem nevadí, že aikido není tak "akční" bojový sport jako třeba karate nebo kung-fu :-D Vzhledem k tomu, že se standardně chodí na jeden tělocvik celý rok a že jsou povinné dva roky, zkušenosti s víc tělocviky nemám :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Fluttershy, yay! avatar 5.7.2010 23:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Aikido jsem chvíli dělal, není špatné, ale mnohem radši mám aikidžucu (abych se držel české transkripce *_*) a džiudžicu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.7.2010 00:16 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    (abych se držel české transkripce *_*)
    Ugh… říká se že zvyk je železná košile, a ona je to pravda! Tohle je pro mě skoro nečitelný :-D (mám už příliš mnoho zkušeností s anglickými transkripcemi)
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.7.2010 18:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Na začátku semestru se plavou testy, podle kterých se studenti rozdělují na plavce (ti si můžou vybrat jakýkoli tělocvik) a neplavce (ti plavat musí minimálně jeden semestr).
    To je docela síla, čemu se za tohle vděčí, že je plavání tak protlačované?
    2.7.2010 18:33 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Netuším. Ale je to na celé Karlovce. Ale uplaval jsem to i já, a to se sportu vyhýbám jak čert kříže, takže je to asi hlavně o oddělení plavci-neplavci.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    2.7.2010 18:59 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Kdyby jenom na karlovce ... na FELu na CVUT povidali o tom, jak studenti reprezentuji fakultu ve sportu a pak rozdali papiry, kde jsme meli mimo jine vyplnit, jestli jsme plavci, neplavci, nebo castecni plavci.

    U toho bylo malym pismem napsano, ze castecny plavec je clovek, ktery se udrzi na hladine, ale nedokaze uplavat nejakou vzdalenost za nejaky cas. Vzhledem k tomu, ze jsem nikdy neplaval v nistech, kde by byl metr a s hodinkami taky ne, tak mi ten udaj byl platny asi jako kdyby tam napsali 8.5 kiloparsecu za terafortnight.

    No ... kdyz tam napisu plavec, tak urcite zaskrtnu neco, co byl pred20ti lety svetovy rekord a poslou me reprezentovat skolu ve sportu (preferoval bych i praci s hovnocucem), tak jsem napsal castecny plavec. A pak vsechny neplavce a castecne plavce poslali povinne plavat.

    Od te doby umim cubu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.7.2010 19:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    A pak vsechny neplavce a castecne plavce poslali povinne plavat.
    Na FELu? WTF? Z mé zkušenosti je tam naprostá svoboda ohledně volby sportu...
    3.7.2010 11:23 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Je vidět, že úroveň školy jde dolů ve všech směrech... ;-) Já jsem třeba ještě povinný "test" z plavání absolvoval. Plavala se padesátka v Podolí a kdo nedal nějakej danej čas, ten měl první semestr povinný plavání.

    Jinak smysl toho je zcela zřejmej. Stát opravdu nemá zájem investovat do někoho šestiletý vzdělání, aby se mu pak utopil na Mácháči když se s nim převrátí šlapadlo... (Komu to přijde absurdní, nechť se odstěhuje do Izraele. Tam vás na vejšku ani nepustí, dokuď si neodkroutíte armádu. Nebudou do vás přece investovat, aby vám pak nějakej fundamentalista ustřelil palici.)

    A ano, považuju to za dobrý nápad. Dokonce jsem rád, že v Plzni - jak tady zaznělo - jdou ještě dál a plave se dokonce 100m. Ono romští princové se stále častěji objevují i mezi "bílejma"...

    Každý má právo na můj názor!
    3.7.2010 11:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jinak smysl toho je zcela zřejmej. Stát opravdu nemá zájem investovat do někoho šestiletý vzdělání, aby se mu pak utopil na Mácháči když se s nim převrátí šlapadlo...
    Tuhle hovadinu myslíš vážně?
    Quando omni flunkus moritati
    3.7.2010 12:09 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Tohle myslim zcela vážně. Co se ti na tom nezdá?! Stejně tak jako stát nemá zájem na tom, aby mu (budoucí) daňoví poplatníci zbytečně umírali na silnicích (a vyžaduje proto třeba používání bezpečnostních pásů v autě nebo přileb pro děti na kole), tak nemá zájem aby mu umírali ve vodě. A čim víc do někoho stát investuje (do vysokoškoláků investuje nejvíc, nejenom placenim "školného" ale i nejdelšim placenim např. zdravotního pojištění), tim na tom má větší zájem.

    Každý má právo na můj názor!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.7.2010 13:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Zaměřit se jen na plavání je absurdní a přijde mi ještě směšnější, aby v této věci vzdělávala vysoká škola. Na základce to je, na střední bych nic proti neměl, ale VŠ?!
    Isah avatar 3.7.2010 17:59 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Mě to strašně překvapuje, že po vysokoškolácích, kteří se už v podstatě specializují na určitý obor, chtějí tělocvik. To nechápu. Kdyby byl jen volitelný, fajn, ale jak jsem vyrozuměla s diskuze, je povinný, což mi přijde ujeté.

    Předpokládám, že mladý Matfyzák na VŠ ví, že by neměl pořád programovat, vysedávat u počítače a kalit, ale že mu pohyb udělá dobře. Někomu také ne. ale v tomhle by fakt měla být volba.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    3.7.2010 18:14 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Záleží jak která VŠ. Na VUT FIT třeba povinný není (ani za něj nejsou kredity, jestli to správně chápu - ještě tam nestuduju).
    Baník pyčo!
    Isah avatar 3.7.2010 18:34 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Tak to je rozumná škola. Hodiny, které se jinde věnují tělocviku mohou být využity na odbornou přípravu. Vysokoškolák už je nějak zaměřen a vlastně absolvuje odbornou přípravu. Takže vyučované předměty by měly být co nejvíc k věci. Nevím, u toho programování by se hodilo třeba trochu právnických znalostí. Netuším, jestli se to na těchto odborných školách vyučuje.

    Nás na zdrávce, na večerním studiu, mučili estetickou výchvou, kdy jsme kreslili a lepili jakési hlouposti. 2 hodiny týdně a Občanskou naukou :-). Kdybychom místo toho měli třeba Patologii nebo Internu, bylo by to lepší. Chápu, že má škola nějaký program, který musí splnit, ale u večerního studia mi to přišlo zbytečné.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2010 19:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Nerad tuhle debatu znova otevírám... ale to dotyční můžou jít na školení, když jde jenom o věci pro zaměstnání. Univerzitní vzdělání je něco jiného, ostatně toho času to byla estetika, gymnastika a geometrie.

    OT: Jak někdo může jíst odtučněný tvaroh? o_O
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2010 22:42 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Záleží jak která VŠ.
    jj, slysel jsem, ze na jedne fakulte maji na sport priblizne nasledujici nazor (citace asi neni uplne presna):
    ...a na sport, zvlaste kdo jej dela vrcholove, rovnou zapomente. Na to nebudete mit cas. Jinak kdyz jsme u toh sportu: nove nastoupivsi studenti se casto ptaji, proc nase fakulta nenabizi telocvik. Je to proto, ze u nas na fakulte se za jedinou rozumnou cinnost povazuje integrovani a derivovani!
    ...a maly kviz na zaver: o jakou fakultu se jedna? (za spravnou identifikaci autora vyroku +1 bonusovy bod :-)
    pavlix avatar 5.7.2010 12:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    o jakou fakultu se jedna?
    To asi nebude na žádné velké univerzitě, co? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.7.2010 22:57 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Vysokoškolské vzdělání by nemělo bejt jenom o specializaci na úzkej obor, ale mělo by znamenat i nějakej ten obecnej přehled, rozhled a dovednosti - zkrátka nějakou "celkovou úroveň". I na špičkovejch technickejch univerzitách v USA musí studenti např. informatiky získat povinně určitý počet kreditů z humanitních předmětů, které s jejich oborem vůbec nesouvisý (stejně tak jako studenti humanitních předmětů mají i nějaké povinné přírodovědné předměty).

    No a k týhle "celkový úrovni" zkrátka patří i nějaké ty sportovní dovednosti. Pominu-li FTVS, jedná se všude jenom o pár semestrů, nikde IMHO není tělocvik povinnej po celou dobu studia.

    Každý má právo na můj názor!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.7.2010 23:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Vysokoškolské vzdělání by nemělo bejt jenom o specializaci na úzkej obor, ale mělo by znamenat i nějakej ten obecnej přehled, rozhled a dovednosti - zkrátka nějakou "celkovou úroveň". I na špičkovejch technickejch univerzitách v USA musí studenti např. informatiky získat povinně určitý počet kreditů z humanitních předmětů, které s jejich oborem vůbec nesouvisý (stejně tak jako studenti humanitních předmětů mají i nějaké povinné přírodovědné předměty).
    Tak to s humanitními předměty je i na FELu a přijde mi to OK, ačkoliv zde musím přiznat, že jsem zaujatý, protože na příští semestr jsem si chtěl dobrovolně zapsat 3 jazyky, ale skončilo to jen u španělštiny a čínštiny :-)

    Abych to tak přiblížil, nemám nic proti povinnému tělocviku. Co mi vadí je povinný konkrétní typ tělocviku. Podobným způsobem bych byl proti, kdyby byla na VŠ povinná - co já vím - ruština.
    4.7.2010 08:04 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Abych to tak přiblížil, nemám nic proti povinnému tělocviku. Co mi vadí je povinný konkrétní typ tělocviku.

    Ale žádný konkrétní typ tělocviku obecně povinnej není. Povinný je pouze plavání pro neplavce, což je dost rozdíl. Jinak jsou i školy, třeba LF UK, kde máš opravdu povinný konkrétní typ tělocviku, respektivě "průřez" sporty. Takže prej i holky hrajou nějakou tu hodinu v semestru fotbal ;-).

    Podobným způsobem bych byl proti, kdyby byla na VŠ povinná - co já vím - ruština.

    Neni náhodou teď na FELu povinná angličtina (respektivě dokonce zkouška z AJ na vyšší úrovni)?

    Každý má právo na můj názor!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.7.2010 13:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Neni náhodou teď na FELu povinná angličtina (respektivě dokonce zkouška z AJ na vyšší úrovni)?
    Pravda. Jenže u angličtiny je přímá souvislost s oborem. U plavání bych souvislost neviděl.
    4.7.2010 14:14 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    No vida. Takže povinný konkrétní typ jazyku ti nakonec vůbec nevadí, pokuď má jako jazyk podle tebe smysl...

    A proč má plavání mezi sporty stejnou "pozici" jako angličtina mezi jazykama jsem tu doufám vysvětlil jasně.

    Každý má právo na můj názor!
    4.7.2010 14:27 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    A proč má plavání mezi sporty stejnou "pozici" jako angličtina mezi jazykama jsem tu doufám vysvětlil jasně.
    nevysvetlil. takovy beh muze byt pro zachranu zivota mnohem zasadnejsi...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    4.7.2010 15:04 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    V ČR a obecě? Nemyslim, ale zkus mě přesvědčit...

    Každý má právo na můj názor!
    4.7.2010 15:18 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    schvalne... kolikrat se dostals do situace ze ktere bylo resenim uplavat a kolikrat ses dostal do situace, ze ktere bylo potreba utect?

    navic teda je potreba dodat, ze beh je vyrazne praktictejsi... protoze jej muzes vyuzit treba k behu na vlak, autobus nebo tramvaj... k cemuz ti plavani moc nepomuze... ;-]

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    4.7.2010 15:34 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    schvalne... kolikrat se dostals do situace ze ktere bylo resenim uplavat a kolikrat ses dostal do situace, ze ktere bylo potreba utect?

    Bavíme-li se stále o situacích, kde jde o život a ne o 700Kč pro DPP, tak jsem utíkat nepotřeboval ani jednou. Zato do situace, kdy bylo pro záchranu života potřeba plavat jsem se už dostal několikrát...

    Každý má právo na můj názor!
    vencour avatar 4.7.2010 15:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Teď je ještě otázkou, kdo má jaké dispozice ve chvíli, kdy se rozhoduje, co potřebuje zlepšit. Vy jste třeba asi potřeboval zlepšit plavání. Další potřebuje něco jiného.

    Stejně tak asi se ne všichni rozhodují podle toho, co potřebují a spíše podle toho, kde si nejvíc odpočinou?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    pavlix avatar 5.7.2010 12:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Teď je ještě otázkou, kdo má jaké dispozice ve chvíli, kdy se rozhoduje, co potřebuje zlepšit. Vy jste třeba asi potřeboval zlepšit plavání. Další potřebuje něco jiného.
    Což je myslím důvod, proč to plavání není povinné pro všechny.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Isah avatar 4.7.2010 07:47 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Já si myslím, že obecný přehled máš získat na ZŠ a SŠ. Když jsou lidi, kteří na obecný přehled a rozhled kašlou je to jen jejich mínus. V průběhu studia zraješ i odborně i charakterově, takže tu celkovou úroveň získáš. Do praxe by měl jít člověk vybavený teoretickou specializační přípravou. Praxi získá v zaměstnání, určitou praxi již třeba má, protože v průběhu studia pracoval v daném oboru.

    Takhle si to představuju já. Obecný rozhled a snahu pochopit a uvažovat v souvislostech bys měl získat na základní a střední škole. Na VŠ je to už, myslím, pozdě :-)

    Některé VŠ chtějí u přijímaček celkem specializované znalosti z oboru. Třeba Psychologie FFUK nebo Peďák UK, obor Psychologie a spec. pedagogika. Je tak vidět jestli se uchazeč o obor zajímá nebo ví prd a hledá něco co by tak asi možná chtěl dělat.

    Sportovní dovednosti k tomu, aby byl člověk špičkovou kapacitou třeba v medicíně, nejsou potřeba. Je to jen určité zaměření. Někoho sport baví, tak umí mnoho sportů, ale jsou i lidé, které to nebaví a dali by přednost studiu. Těm by mělo být vyhověno.
    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2010 12:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Některé VŠ chtějí u přijímaček celkem specializované znalosti z oboru. Třeba Psychologie FFUK nebo Peďák UK, obor Psychologie a spec. pedagogika. Je tak vidět jestli se uchazeč o obor zajímá nebo ví prd a hledá něco co by tak asi možná chtěl dělat.

    Nechápu, kterého idiota napadlo, že středoškoláci se mají k přijímačkám naučit učivo prvního semestru. Podobně je to prý u nějaké chemie. Hlásí se tam moc lidí a potřebují to nějak filtrovat. *sigh*

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2010 22:47 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    A na jakou jinou aktivitu by ses ještě zaměřil? Napadá mě ještě první pomoc, ale ta je součástí jiného povinného předmětu.

    Na základce to je, na střední bych nic proti neměl, ale VŠ?!

    No vidíš, na základce to je, někde i na střední a přesto se na VŠ dostane řada neplavců (ti co nedaj ten limit neplavci jsou i když si to třeba nemyslí!)...

    Každý má právo na můj názor!
    3.7.2010 23:38 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Taky jsem to měl za zbytečnost, než jsem viděl kolik lidí neumí plavat, nebo dokonce běhat. Nebo pořádně číst, ale to je už z jiného soudku. Vlastní uvědomělost se taky nekoná a lidi si vesele degenerují. Díky za tělocvik.
    4.7.2010 01:15 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    A na jakou jinou aktivitu by ses ještě zaměřil? Napadá mě ještě první pomoc, ale ta je součástí jiného povinného předmětu.
    je az zarazejici kolik vysokoskolaku neumi varit. proto bych zavedl povine kurzy vareni! neni prece v zajmu statu, aby investoval do lidi, kteri budou umirat v dusledku hladu, ci mnohem realneji, v dusledku spatnych stravovacich navyku.
    a přesto se na VŠ dostane řada neplavců
    takze takovi lidi by nemeli byt na VS prijati?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Isah avatar 4.7.2010 07:29 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    + 1

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    4.7.2010 08:15 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    je az zarazejici kolik vysokoskolaku neumi varit. proto bych zavedl povine kurzy vareni! neni prece v zajmu statu, aby investoval do lidi, kteri budou umirat v dusledku hladu, ci mnohem realneji, v dusledku spatnych stravovacich navyku.

    Demagogie. Podívej se do statistik, kolik lidí ročně v ČR umírá na utonutí a kolik na to, že neumí vařit...

    takze takovi lidi by nemeli byt na VS prijati?

    Demagogie. To nikdo netvrdí, jde jenom o to, pokusit se s tim u takových lidí něco udělat. Nikdo tě z VŠ za to, že neumíš plavat nevyhazuje (opět kromě FTVS ;-)), jediný čím jseš za to "postiženej" je jeden až dva semestry povinného plavání.

    Každý má právo na můj názor!
    4.7.2010 14:32 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Demagogie.
    nikoliv. jen hyperbola. :-]]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Jendа avatar 4.7.2010 12:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    ti co nedaj ten limit neplavci jsou i když si to třeba nemyslí!)
    Nevím, proč bych se měl utopit při převrhnutí šlapadla, když mi doplavání na břeh bude trvat o něco déle než ostatním (pozn. limit bych asi nedal, plavu tak poloviční rychlostí, ale na hladině opravdu nemám problém udržet se libovolně dlouho).
    4.7.2010 14:00 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Lze si představit nouzové situace, kde je potřeba rychlost, respektivě související síla a technika, např. plavání v proudu.

    Nicméně ano, takovýto test může být nepřesný, v drtivé většině případů ale provede filtraci spolehlivě. Na komplexnější testování plaveckých schopností (hodnocení plaveckých dovedností, Cooperův test, ... - viz např. [1]) ale při rozřazování zkrátka není čas ani kapacity. A pro "odpírače plavání" dodejme naštěstí, jinak by povinné plavání "postihlo" lidí mnohem víc než teď...

    [1] Čechovská, I. - DIAGNOSTIKA PLAVECKÝCH DOVEDNOSTÍ

    Každý má právo na můj názor!
    Václav 4.7.2010 14:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Blbý je IMHO požadavek na uplavání toho všeho jedním stylem - změnou stylu bych se diskvalifikoval jako neplavec.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    4.7.2010 14:40 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Lze si představit nouzové situace, kde je potřeba rychlost, respektivě související síla a technika, např. plavání v proudu.
    ale jaka je pravdepodobnost, ze se to stane? lze si predstavit i situace, kde bude potreba ubehnout pet kilometru. nemel by se proto vyzadovat i beh? lze si predstavit nouzove situace, kdy je potreba se branit... nemel by se vyzadovat i box a bojove umeni? atd. atd. obavam se, ze tve argumenty stoji takrikajic na vode.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2010 14:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Zrovna plavec by při tom běhu neměl mít potíže s dýcháním.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.7.2010 15:19 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Pravděpodobnost toho, že ti to, že umíš plavat zachrání život je prostě zdaleka největší. A navíc i s tak minimálnim počtem hodin který jsou k dispozici lze dosáhnout výsledku, který "před" znamená smrt a "po" život.

    Nepopírám, že se ti může hodit bojové umění, ale pokuď na tebe pujde metrákový hovado, 13 lekcí bojového umění ti bude prd platný. Stejně jako 13 lekcí sprinterskýho tréningu (u průměrnýho FELáka). A uběhnout 5km? V dnešní době mobilů už to opravdu neni rozhodující. Vytrvalost obecně tě může zachránit třeba v horách, ale tam je už jedno, jestli si kondici získal běhánim nebo plavánim.

    Každý má právo na můj názor!
    vencour avatar 4.7.2010 15:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Přijde na to, když už se někdo na nějakej obrannej sport dá, lze chodit i mimo "přednášky". A taky u VŠ inteligenta by se dalo předpokládat, že pozná, kdy to má cenu a kdy je lepší zdrhnout.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.7.2010 21:44 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Napadá mě ještě první pomoc, ale ta je součástí jiného povinného předmětu.
    Ktorého to? Na žiaden si nespomínam.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    vencour avatar 4.7.2010 22:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Elektrikáři ji mají u padesátky. Jinde nevim.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Václav 2.7.2010 19:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    To bylo i na ZCU, nepovedlo se mi uplavat jednim stylem v danem terminu 4 bazeny a lup, plaveme s destickou :) Pripadal jsem si jako kreten, ale co :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2010 21:21 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jo jo, už v roce 1976, (kdy to ještě ani nebyla univerzita, jen VŠ). Musím bohužel potvrdit :-(
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 19:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Pokud probíhá globální oteplování, bude se docela hodit. Asi je cílem připravit na to všechny. Nevím ale, jak je to na jiných školách, totiž já jsem chodil během gymplu plavat dva roky (na nižší a na vyšším), pokud to jinde není, asi se to musí doučit ještě na VŠ.

    Jinak plavání je AFAIK jeden z nejprospěšnějších sportů vůbec. Dobrý na dýchací soustavu, praktický a zdá se být docela zajímavé jako způsob posilování.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 2.7.2010 21:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jinak plavání je AFAIK jeden z nejprospěšnějších sportů vůbec.
    Pokud ti nevadí potápět hlavu, takže neplaveš jako paní Radová (a já :-)) a nebolí tě z toho pak za krkem…

    PS: DVB-T na Pankráci na nůžky :-).
    2.7.2010 22:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jinak plavání je AFAIK jeden z nejprospěšnějších sportů vůbec.
    S tím bych celkem souhlasil, ovšem mít po dvou hodinách plavání přednášku a dvoje cvika je na draka. Mělo by to být obráceně - přednášky/cvika a až pak se jít odreagovat na plavání, což bohužel v rozvrhu není možné...
    5.7.2010 00:59 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    To je docela síla, čemu se za tohle vděčí, že je plavání tak protlačované?
    Nejspíš proto, aby případní matematici-objevitelé neskončili jako blahé paměti Hippasus, kterého pythagorejci utopili za důkaz existence iracionálních čísel :-D
    David Watzke avatar 2.7.2010 18:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Zvažuji, že bych si místo velké (o/ú)pravy horského kola pořídil skládačku nebo koloběžku.
    Myslím, žes klidně mohl vynechat zmínku o matfyzu, všem by to došlo samo.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.7.2010 19:13 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.7.2010 18:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    V Praze se dá DVB-T chytit i na kus utrženýho drátu...
    Václav 2.7.2010 19:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Na zbytek ti neodpovim, ale jako telak doporucuji badminton (jestli ho tam maj), protahnes se, je to zabava a naradi neni drahy...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    AraxoN avatar 2.7.2010 22:07 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Yeah, badminton. Hodinu a pol pobehovať s raketou, ktorá takmer nič neváži, po kúsku zeme smiešnych rozmerov. Napriek tomu je potom človek napoly mŕtvy ešte niekoľko dní. Po jednom semestri badmintonu som vďačne presedlal na kolky, ktoré boli omnoho menej fyzicky náročné. ;-)
    Václav 2.7.2010 22:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jo, ono se to zda byt nudnou a pomalou hrou, dokud si clovek neprozije poradny drajvy pres sit :D Ale stejne je to fajn.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    AraxoN avatar 3.7.2010 00:23 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Pre tých, čo sa cvičeniu snažia skôr vyhnúť (tak ako ja), by som tento šport neodporúčal. :-) ... Ono to znie jednoducho, ale je to vážny šport, ktorý vyžaduje dobrú kondičku.
    vencour avatar 3.7.2010 08:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Měl jsem v Plzni badminton dva semestry s Mr. Kroupou. Nic lepšího mne nemohlo potkat. Jo, bylo to běhání. Bylo to náročné, na dech a klouby. Dlouho jsem se tak nevyřádil. Pak jsem měl judo a taky paráda.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Václav 2.7.2010 19:42 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    BTW, kdy se stehujes? Musime udelat nejakou chlastacku novych prazskych linuxaku :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 19:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Až někdy v září. Prostě snad Albeř plus potom koleje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 2.7.2010 22:55 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Po tom co jsem s tim z osobnich duvodu sekl ti tu vejsku celek zavidim, ale coz :D Doufam ze zakalime.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.7.2010 20:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Já jsem si dal před 17. listopad v žádosti kajetánku a arnoštárnu (arnoštárna je nechutně drahá, no ale...), odtamtud je to na Malostranský parádně blízko. Ze 17. listopadu je to dost daleko. A v prváku má člověk téměř všechno na Malostranským.

    Nevýhoda je, že člověk není s matfyzáky na koleji, ale pro mě to zas takovej problém není, protože se stýkám se známými odjinud, z různých koutů. A taky samozřejmě není problém někam zaskočit s matfyzáky.

    Jo a protože v druháku dělám zase prvák, pro velký úspěch ještě jednou :-D :-D, tak se asi potkáme na Albeři. Jestli teda nějaká Albeř bude, v rozhodnutí o přijetí tento rok pozvánka nebyla, místo toho tam bylo rovnou "přijďte na zápis v září", tak nevim nevim...
    2.7.2010 20:21 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Podle harmonogramu by Alber byt mela, sice mi taky jeste zadna prihlaska neprisla, ale casu na to je IMHO jeste dost.
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 20:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Já teda v přijímacím dopise mám, že Albeř bude.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.7.2010 23:10 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jo a protože v druháku dělám zase prvák, pro velký úspěch ještě jednou, tak se asi potkáme na Albeři.
    Pokud vim, tak recyklanti na Alber znova nejezdi.
    3.7.2010 03:29 MX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jo, mas pravdu.
    3.7.2010 14:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    2.7.2010 20:18 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Vlastne spotrebice mozes, ale nie lubovolne - niektore su zakazane (napr. umyvacka riadu, pracka, klimatizacia). Mikrovlnka prejde.

    Na bicykle su na koleji osobitne priestory na niektorych poschodiach. Je ale tiez mozne mat ho na izbe.

    DVB-T je bezproblemove aj na malu antenu (pouzitelne aj v prizemi, ale tam uz nie tak dobre). Priamy vyhlad na vysielac mame (na ten najvacsi). Ale aj stvrty multiplex (ten s Ocko TV) sa da celkom rozumne chytit.

    Niekde som pocul, ze plavaniu sa neplavci vyhnut mozu, ak budu dostatocne tvrdohlavi. Neviem ale potvrdit.

    Zo sportov na MFF som mal nejake posilovanie. Nijak zvlast nebavilo, ale nevedel som si nic zaujimavejsie vybrat (tak som sa telocviku zbavil hned, ako sa dalo). Nedavno som si pridal jednu podivnu skolu a tam maju ako telocvik na vyber gymnastiku, taze chodim tam.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 20:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Díky zvláště za tu televizi.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 2.7.2010 23:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jako nevim jak tam, ale na ZCU se tomu vyhnout neslo. 4* bazen, casovy limit a jenom jednim stylem. Ve vode jsem celkem v pohode, ale zvolil jsem prsa -> nezvladl jsem uplavat -> neplavec :( A jakykoliv skore pri zkouskach to neprebije, proste vezmes desticku a jdes plavat...

    Davide, jestli na podobny srot dojde i u vas, ber to co zvladas na vytrvalost. Vzit si "na znak", nemusi me to srat :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 2.7.2010 23:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jaký byl ten časový limit a jak velký byl ten bazén? Chystám se na FEL (mno, ještě mám 3 roky), ale abych tušil, co mě taky může potkat…
    Václav 3.7.2010 00:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Člověče, to uz je par let… Ale jednoduše: pokud se na nějaký styl cítíš, ber ten a nesnaž se :D Prsa jsou na delší trasu zabíračka, pokud je nezvládáš. Jet to tehdy naznak, můžu si vybírat sport který chci…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 3.7.2010 00:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Ehm, já umím jenom prsa :-).
    Václav 3.7.2010 00:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    No, jde o to jak :) ale v klidu, bud je umis lip nez ja (velice pravdepodobne), nebo si das hodiny plavani (kredity zdarma)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2010 00:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Ale fakt, jaký je ten limit? Zhruba... Jsem prsař, dokonce jsem snad byl i nějakou náhodou na závodech, a kraul umím mizerně, motýlka vůbec a znak netuším, neb prakticky nepoužívám.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 3.7.2010 00:59 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Fakt netuším. Ale jestli ses mihnul na závodech… Pokud vim, je tam stejne dlouhy jako v Tabore, tj. 25m. Pokud ho zvladnes jednim stylem bez nejakych vetsich problemu 4* ten casovy limit fakt neni kruty, me zabila ta podminka jednoho stylu), nijak se nedes. A btw, porad mluvim o ZCU v Plzni :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.7.2010 00:02 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    No… Já osobně "umím" prsa, kraul, znak i motýlka, v prvích třech ty čtyři bazény bez problémů dám (i 50m/bazén), s motýlkem s odřenýma ušima jeden 25m a pouze prsa jsem schopen plavat vytrvalostně (třeba hodinu v kuse ve spíše svižném tempu). Ono to asi bude dost individuální. Jinak v Hostivaři jsou 25m bazény, a jestli mě paměť neklame, tak byl limit čtyři bazény v rozumném čase (už si ale nepamatuju, kolik přesně, ale asi to bude něco kolem 3 nebo 4 minut), pro ty, co chtěli jít na kanoistiku byla (celkem logicky) trochu přísnější kritéria ale i tak nám prošla jedna skoro-neplavkyně :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Václav 3.7.2010 00:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    BTW, ty to jiste neocenis, ale o moc fakultach ktere maji v bufetu vycep nevim… fel mezi ne patri :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.7.2010 00:45 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Na MFF v Troji pivo prodávají.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Václav 3.7.2010 00:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Na FEL na ZCU ho tocej :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.7.2010 00:44 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Tyjo, jelikož jdu příští rok na FEL, tak jen doufám, že tam nic takového není. Jinak bych si asi vážně zašel za doktorem pro osovobození, protože pokaždé, když vlezu do bazénu mě ještě tři dny pálí v krku a v nose (to je normální?).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    3.7.2010 10:02 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    nie je to normálne. Zrejme problémy s chlórom
    vencour avatar 3.7.2010 15:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Mam pocit, že na Radlické se čistí voda ozonem.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.7.2010 15:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Nevim, kde je Radlická, ale v bázénu v Hostivaři, kde matfyzáci plavou, se taky voda čistí ozonem. Ne, že by mi chlór nějak strašně vadil, ale ten ozon je příjemná změna...
    vencour avatar 3.7.2010 19:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Kdysi jsem pátral, co v Praze za bazény a narazil v tom seznamu na tenhle, takže vim jen to, že je. Snad SK Motorlet?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.7.2010 20:34 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Já si dotáhnu do Brna favoritku, nic jiného nemám a uvidí se...
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 20:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Nechceš jednu na náhradní díly?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.7.2010 20:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Tak nebránil bych se, ale do Olomouce cestu nemám, takže ne :). Nejhorší jsou asi ráfky, člověk vezme velký šutr a má smůlu, hliník no. Vyrovnat se to už nedá a na nová kola nejsou prachy (ale chtělo by to, až budou, asi si z ní udělám trekka :-), se zbytkem problém nemám :). Jinak je to nezmar, známý se svým trekem pořád něco má, mě to stálo celou zimu pod provizorním přístřeškem kde fučelo, pršelo, sněžilo.. pak sem na jaře potřeboval někam nutně vyjet a ani kola se nevyfoukla ;).
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 20:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jestli býváš v Brně, můžu ti to zkusit dovézt.

    Mám celé kolo, akorát mě nebavilo měnit furt duše. Náhradní špice mám, taky možná mám nějaké v podstatě nové pláště. Akorát jsem rozmlátil jeden nárazník a dynamo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.7.2010 21:09 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Zatim ne, ale prijali me na VUT FIT, tak asi budu muset :-). Kdyztak se pak domluvime...

    Co se tyce dusi, mam totalne styrele pneu s dirama, ale pichnu to tak jednou za rok... To bude ale asi tim ze ta guma je tvrda jak kamen (to zacatek jezdim s dost velkym respektem) a kaminky a podobne ji nepromacknou, nebo nevim :).

    Jinak mam tu favoritku trosku modifikovanou, berany mam stocene tak, aby se to dalo ridit podobne jako moderni kola, tedy nejezdim v nich zahakly. Na to nemam odvahu, takhle kdyz je pad (coz se s tema gumama obcas stane), neni problem okamzite seskocit.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 21:23 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Bohové! Berany á la pantáta...

    Čím dřív to vyhodím, tím líp. A pokud jsi z Kopřivnice, možná by to šlo vyřešit, když jedeme jednou za čas do Beskyd.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2010 02:23 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    hfechs@hfechs.cz jabber ;-) - aspoň dokud nezruším domácí servřík ;).
    Baník pyčo!
    5.7.2010 12:38 harmonica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Proc sis vybral FIT?
    5.7.2010 12:47 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Proč ne? :) Chtěl jsem zkusit nějaké větší město, nechtěl jsem Prahu, do Ostravy jsem si přihlášku podal též (FEI na Báni). Navíc sem absolvent el. prumky, tak mi šlo logičtější jít na VUT FIT než třeba FI MUNI. Navíc mě na MUNI dost děsí angličtina, na kterou jsem absolutně levý, ale té se nevyhnu ani na FITku (jo vím že se ji stejně naučit musím). A když se mi v Brně nebude líbit, přestoupím na Ostravu, kterou mám blíž.
    Baník pyčo!
    5.7.2010 12:50 harmonica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Mno ok.
    Fluttershy, yay! avatar 5.7.2010 13:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    A což takhle Olomouc? ~.^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.7.2010 14:44 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Ne, ten mě nezaujal (studuje to známý) ;-).
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 5.7.2010 15:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Je to tu hezčí než v Brně. Nesrovnatelně. Taky je výhoda, že centrum je malé a plné zábavních podniků, člověk nikdy nejde ožralý daleko. Jo a škola prý taky docela jde, každopádně lepší než Zlín.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Ruža Becelin avatar 5.7.2010 15:25 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Ta Olomouc ;-)
    5.7.2010 16:26 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    S tím jdi někam, pro mě to byl vždycky ten Olomouc ;-). Ale spisovně to tak je no...
    Baník pyčo!
    2.7.2010 20:35 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Případně kdyby mi nevyhovovala, koupím v tescu skládačku za 990 :-).
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 20:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    To bych radši nějakou bazarovou... Táta si ze dvou poskládal jednu parádní. Což mi připomíná, že tu mám taky BMX!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.7.2010 20:53 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Jak je to s dopravou (mezi 17. listopadu a Malou Stranou) na kole?
    Já na kole na MS občas jezdím – ne sice přímo z koleje, ale z Kobylis, které jsou ještě o kousek dál. Cesta je to příjemná, téměř všude bez aut, a je jen o maličko pomalejší než městskou dopravou. Kdybys chtěl poradit s trasou, dej vědět.
    Je kde kolo skladovat?
    Na MS je v přízemí stojan na kola, myslím, že v dalších budovách Matfyzu jsou už dneska také. Kamarádi kolejáci si obvykle kolo nechávají na pokoji, ono se při troše snahy vejde :-)
    Zvažuji, že bych si místo velké (o/ú)pravy horského kola pořídil skládačku nebo koloběžku.
    Já v Praze nedám dopustit na trekingové kolo – ještě rozumně lehké, ale odpružená přední vidlice je na malostranské dlažbě milá :-)
    2.7.2010 21:52 al-Quaknaa | skóre: 13 | blog: al_quaknaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Na kolejích existují přímo za účelem úschovy kol kolárny - najdeš si nějakou volnou na blízkém patře, kontaktuješ správce, ten ti okopíruje klíče, zaregistruje kolo a je to (pokud nechceš/nemáš možnost schovávat kolo na pokoji).

    Mimochodem, tvoje trasa by mě docela zajímala :) Už jsem slyšel několik variant, já sám jezdím trasou dvanáctky, výhodou je čas kratší než MHD, nevýhodou docela vražedný úsek nábřeží kpt. Jaroše - Malostranská. Už jsem začal zkoumat letenské sady a okolí, ale úplně vychytané to nemám.

    2.7.2010 22:14 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Trasa po nábřeží mi přijde opravdu vražedná a cyklistický pomníček opodál až příliš výmluvný...

    Mě nebaví nezdit pořád stejně, tak trasy kombinuji z následujících modulů (všechny jsou docela hezké):

    A1: Kobylisy → Ke Stírce → U Třešňovky → Nad Rokoskou → trojské koleje → podél Vltavy k Trojské lávce.

    A2: Kobylisy → Trojská → u tramvajového mostu rámusáku k Vltavě a dál k Trojské lávce.

    A3: Přemyšlenská → Písečná → K sadu (cesta příjemným třešňovým sadem) → Pod Havránkou (panelovka šíleným krpálem) → Trojská lávka.

    B: Trojská lávka → Císařský ostrov → Stromovka

    C1: napříč Stromovkou k Planetáriu, pak po kraji Stromovky nahorů na Letenské náměstí. V momentálním stavu (ach ta Blanka) ke křižovatka na Letenském nám. dost vražedná (čeká se 5min na semafory). Pak → Letenská pláň.

    C2: podél Malé říčky k nádraží Praha-Bubeneč, pak poměrně klidnými silnicemi nahorů na Hradčanskou → Chodkovy sady.

    C3: napříč Stromovkou ke kostelu Sv. Gottharda → Pelléova → (tady je to bohužel zrovna kvůli Blance neprůjezdné) Badeniho.

    (jsme nad Chotkovou silnicí, jak teď dolů?)

    D1: Myší dírou (cestička podél Chotkovy, uprostřed pár schodů) na Klárov

    D2: cyklostezka Letenskými sady (trochu drsný sešup) → za úřadem vlády na Klárov

    E1: Klárov → Valdštejnská → MS náměstí (tohle je dobře průjezdné mimo špičku)

    E2: Klárov → U lužického semináře → Míšeňská → Mostecká → MS náměstí (klidné, ale přes kočičí hlavy a někdy též přes hlavy turistů)

    (trochu zběsilá varianta na závěr, delší, ale hezká)

    DEx: Chotkovy sady → Mariánské hradby → Keplerova → Pohořelec → Nerudova (případně kolem Boromejek a Vlašskou) → MS nám.

    Mimo špičku jsem už také jednou zkoušel toto:

    CDx: Stromovkou k Planetáriu → Strossmayerovo nám. → Hlávkův most → nábřeží Na Františku (podél řeky cyklostezka) → Rudolfinum → Mánesův most → Klárov.
    2.7.2010 22:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Mikrovlnky ve vybavení nejsou, je možné použít vlastní? Bez ní umřu hlady nebo se otrávím suchým chlebem.
    proč? - za mejch časů bejvala na kolejích vcelku slušná menza ... pokud jsi závislej na mikrovlnce, předpokládám, že kupuješ hotovky na ohřátí (jinak by ti asi stačil vařič, ty tam tehdá byly), a to je minimálně stejně drahý, spíš dražší, než chodit do menzy

    btw, taky mě spolubydla zval na hromadný večeře, co si kuchtili s ostatníma Palestincema
    Jak je to s dopravou (mezi 17. listopadu a Malou Stranou) na kole? Je kde kolo skladovat? Zvažuji, že bych si místo velké (o/ú)pravy horského kola pořídil skládačku nebo koloběžku.
    skládačku nebo koloběžku? - buď to nemáš v hlavě v pořádku nebo to nemáš v hlavě v pořádku, ovšem tipuju spíš tu první možnost :-)

    (čti: buď neumíš vyhodnotit náročnost dojíždění na zmiňovaných dopravních prostředcích, nebo seš přes ně úchyl - měl jsem jednu takovou skorospolužačku, jejíž tatík dojížděl do práce z Třebíče do Dukovan na koloběžce, a rodina šla v jeho šlépějích ...)

    jinak normální silniční záležitost vcelku v pohodě, pokud tě nerozhází ruch velko(ehm)města
    Jaký je na kolejích digitální příjem ČT? Mám ten nejlevnější tuner, co eBay nabízí, tzn. s malou anténkou.
    měl jsem zato, že ČT vysílá i po Internetu?
    Který sport je v tělocviku nejlepší?
    pokud se takhle ptáš, tak pro tebe asi žádný :-)

    jinak co se týče zmiňovaného dojíždění do Hostivaře, tak za mejch mladejch let :-) se v softballu dojíždělo jen v zimě, jinak se hrálo asi 10 minut pěšky od kolejí

    taky se tam občas provozuje něco jako kanoistika, pokud máš pozitivní vztah k vodě, akorát nechceš bejt v ní, ale nevím, jaký kurzy teď jsou nebo nejsou, slyšel jsem pomluvy, že kromě pádlování na voleji se jeden čas snad i jezdilo na trojským kanále ...?
    Václav 2.7.2010 23:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Mensa je vice mene uchazejici. Ale stejne, co si student uvari, to ma :D Btw, for David: je tu hafo solidnich shopu prodavajicich japonske specialitky, souprava na sushi levna, ryze samotna taky... :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 2.7.2010 23:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    proč? - za mejch časů bejvala na kolejích vcelku slušná menza ... pokud jsi závislej na mikrovlnce, předpokládám, že kupuješ hotovky na ohřátí (jinak by ti asi stačil vařič, ty tam tehdá byly), a to je minimálně stejně drahý, spíš dražší, než chodit do menzy

    Hotovky ne-e. Ale na zpracování tvrdého pečiva (plus sýr) je to fantastické. Jinak s menzou počítám, ale žeru furt, hlavně ráno a v noci.

    skládačku nebo koloběžku? - buď to nemáš v hlavě v pořádku nebo to nemáš v hlavě v pořádku, ovšem tipuju spíš tu první možnost :-)

    Přeplněnej autobus nechával vždycky ujet, myslel si, že je to známka punku... Normální horské kolo se mi tam tahat nechce a silničku už víckrát nechci, no a doma jsem našel staré bé-em-iksko. Takže tak. Z mapy jsem pochopil, že pěšky chodit nechci a ohledně MHD viz začátek odstavce.

    měl jsem zato, že ČT vysílá i po Internetu?

    Hokej?

    pokud se takhle ptáš, tak pro tebe asi žádný :-)

    Ne, tak zajímalo mě, jestli je absolutní cipovina vybírat si některou konkrétní záležitost.

    jinak co se týče zmiňovaného dojíždění do Hostivaře, tak za mejch mladejch let :-) se v softballu dojíždělo jen v zimě, jinak se hrálo asi 10 minut pěšky od kolejí
    taky se tam občas provozuje něco jako kanoistika, pokud máš pozitivní vztah k vodě, akorát nechceš bejt v ní, ale nevím, jaký kurzy teď jsou nebo nejsou, slyšel jsem pomluvy, že kromě pádlování na voleji se jeden čas snad i jezdilo na trojským kanále ...?

    Divoká voda ano, pádlování ne. Baseball, softball a podobné hry jsem nikdy nepochopil.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.7.2010 23:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    a silničku už víckrát nechci
    eh, tady mi asi vážně něco uniká, jestliže skládačku považuješ za lepší variantu než normální silniční kolo ...
    Hokej?
    no, jestli ne, tak od toho jsou ochotní spolusíťující s televizní kartou, když už seš línej si na to zajít s klukama do hospody :-)
    Baseball, softball a podobné hry jsem nikdy nepochopil.
    to nevadí, na to jsou tělocvikáři zvyklí ;-)

    (jinak v hale se to nahrazovalo floorballem, vhledem k jisté, byť jen velmi matné, podobnosti s hokejem, bys to mohl dávat ...)
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2010 00:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    eh, tady mi asi vážně něco uniká, jestliže skládačku považuješ za lepší variantu než normální silniční kolo ...

    Na silničce obvykle člověk jezdí celkem rychle a já mám smůlu na prorážení duší.

    no, jestli ne, tak od toho jsou ochotní spolusíťující s televizní kartou, když už seš línej si na to zajít s klukama do hospody :-)

    To jsou samozřejmě více než přípustné varianty. ^.^ Jenže jistota je jistota a já navíc čumím na skoro všechny zápasy, které jsou koncem sezóny vysílány.

    to nevadí, na to jsou tělocvikáři zvyklí ;-)

    To je fajn, ale pokud se tomu má člověk půl roku minimálně věnovat, je to trošku na pováženou.

    (jinak v hale se to nahrazovalo floorballem, vhledem k jisté, byť jen velmi matné, podobnosti s hokejem, bys to mohl dávat ...)

    Floorball já rád... právě pro tu podobnost s hokejem. Akorát jak se nemůže bodyčekovat, někteří tuze rádi sekají, přičemž výstroj za moc nestojí. Brankář je v tom úplně zkriplený.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2010 02:27 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Omg, jak to s těma dušema děláš ;-). Fakt místy přes ty díry v pneu na duši vidím a rok nic (a z kopce i 70)... A teď jsem si sjel javorník a to byly pěkně ostré šutry...
    Baník pyčo!
    3.7.2010 02:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Když jsem před rokem píchl, tak to byl hřebík z desky a to se nedivím... Spíše hádám, že máš v pneu zapíchl trn, nebo máš ohlodaný konec špice, nebo ostrý výčnělek z ráfku, atd... Jinak není možné. Zkontroloval si ty kola pořádně?
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2010 11:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Píšu píchám, myslím prorážím. I ty snížené (a oblé) nájezdy na chodník jsou fatální.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2010 11:38 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Tak já mám strach o osmice, ale občas nějaký nájezd, šutr vezmu... a musím asi zaklepat ). Za to známý má trekka a mění pořád. Ale až koupím nové pneu, tak mě to asi též čeká, na těch "betonech" se už jezdit moc nedá.
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 3.7.2010 11:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    To ti přece nemůže brzdit, ne?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.7.2010 11:48 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Ale jo. Ale nedrží to tolik v zatáčkách / na blbém povrchu, takže do nich jezdím opatrně. Ale zase když víš jak se to chová, np. Ale nové gumy by to chtělo..
    Baník pyčo!
    masomlejn avatar 3.7.2010 19:16 masomlejn | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo

    Floorball já rád... právě pro tu podobnost s hokejem. Akorát jak se nemůže bodyčekovat, někteří tuze rádi sekají,... .

    Tak zkus rugby.
    3.7.2010 00:17 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    měl jsem zato, že ČT vysílá i po Internetu?
    Hokej?
    Je dost možné, že v kolejní síti bude dostupný nějaký multicast ze serveru s TV kartami. Třeba na kolejích ZČU skrze CESNET jde velká část z multicastů uvedených na http://grd.ic.cz/vlc/, které pochází z nějaké pražské sítě (možná koleje ČVUT)
    6.7.2010 00:09 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Krom výjimečných příležitostí (naposledy někdo multicastoval, co se pamatuju, olympiádu z Vencouveru) na 17. listopadu multicast neběží.
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    2.7.2010 23:15 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Je kde kolo skladovat?
    Zkuseni obyvatele koleje 17. listopadu si vyberou pokoje vedle vytahu, ktere maji o jednu minipredsinku navic, akorat na skladovani kola.
    3.7.2010 10:10 Tomáš Srnka | skóre: 7 | Bratislava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    3.7.2010 11:01 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Docela ti ty starosti závidím, jako Prazák a absolvent (jiné) uz mám bohuzel úplne jiné. Tak si tu Prahu uzij, pamatuju si, jak 'kolejáci' první rok kazdý víkend prchali domu a nadávali na Prahu, dalsí roky si zvykali a poslední rok zoufale hledali práci v Praze, aby nemuseli zpátky domu. Mej se.
    3.7.2010 14:22 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Limit byval, jestli me pamet nesali, 100 m do dvou minut - coz das, pokud nejsi chromy nebo neplavec (a v tom druhem pripade lekce plavani potrebujes).

    Z telocviku doporucuji plavani :)
    4.7.2010 03:56 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Sice konkrétně s dopravou na dané trase zkušenosti nemám, ale obecně mohu doporučit pro hledání ideálních tras mapu.
    4.7.2010 13:03 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    a za par let zase dalsi matematik, co bude delat v jave nejaky zoufaly software.
    Fluttershy, yay! avatar 4.7.2010 13:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Matfyz, koleje a kolo
    Java sucks! Qt rocks!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.