abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (7%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 140 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    25.9.2011 16:21 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Ja si jako zvukovou kulisu v posledni dobe poustim Jets'n'Guns OST (Machinae Supremacy), Anamanaguchi, Blue Stahli nebo Chiptune radio na di.fm.
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    25.9.2011 16:23 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    DNB
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    25.9.2011 16:24 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    to mela byt reakce na blogpost, nejak sem se preklikl.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Fluttershy, yay! avatar 25.9.2011 22:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To zní dost dobře.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Grunt avatar 25.9.2011 16:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    U lidí postižených tinnitem, když se snaží zaspat nebo soustředit se jako jedna z terapií používá tzv. Tinnitus masker. V podstatě mašina generující širokopásmový bílí šum. Ten pracuje na principu psychoakustického maskování (tedy stejného jako MP3 nebo jiný libovolný psychoakustický kodek), tedy amplituda šumu zamaskuje všechno pod ní a nejsme to schopni vnímat (ani když jsou to hlasy v hlavě). Navíc šum jako takový nenese vůbec žádnou informaci, takže ho mozek začne velmi brzo ignorovat a tak v podstatě dosáhneme kýženého snížení dynamického rozsahu vnímání. Libovolná hudba není dobrá, protože jednak tonální komponenta má SMR až 24dB (do šířky nemluvě vůbec) a dost často se mění a tak zaměstnává mozek už sama o sobě, protože nese informaci. Bílý šum má výborné maskující vlastnosti, SMR jen 4dB (jinýma slovama na spektrálním obraze vše co bude 4dB pod hranicí amplitudy plochého širokopásmového šumu už nebude lidským mozek vnímatelné). Když se snažíš odstínit od okolí, vyzkoušel bych to. Můžeš použít buď čistý bílí šum nebo všelijaké takové ty nahrávky šumění moře, řeky, lesa a tak (to je v podstatě také šum jen s jinou barvou, tedy spektrální charakteristikou – ten by jen měl být navržen tak aby se barva měnila spojitě a ne příliš často aby nevyvolával stimulus v mozku). Sám to chci v brzké době vyzkoušet na své máti, která pochází vysoko z hor a spánek jinde než v odhlučněné zvukové komoře je pro ni utrpením.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.9.2011 16:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    A nebo záleží co si za druh magora. Opravdu vím o existenci lidí co musí při spaní nebo soustředění mít nějaký pravidelný rytmus (Jestli si viděl film Se7en jak si před spaním rozhoupe Morgan Freeman ten metronom, tak věz že něco takového skutečně existuje), který když přestane tikat, tak se vzbudí. Jestli si takový blázen, tak si kup prostě budík.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.9.2011 19:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    S takovým člověkem jsem musel nějakou dobu spát. Buď musel mít sluchátka, nebo obludně tikající budík ruské výroby. Když bylo úplné ticho, byl z toho nervózní. Ale naštěstí spal tak tvrdě, že ho umlčení budíku přiklopením kastrolu nevzbudilo, i když je pravda, že takto zatlumený budík stále tikal s inteznitou běžného budíku.

    PS: Zajímalo by mně, co by takový lídé dělali v deprivační nádrži, kde člověk plove v teplé vodě, izolován od všech smyslových podnětů. Buď by se musel soustředit na tep vlastního srdce, nebo by se (ještě víc) zbláznil ...
    Grunt avatar 25.9.2011 21:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Když bylo úplné ticho, byl z toho nervózní
    To zas bacha. S tím mají problém zase měšťáci, kteří jsou zvyklí na neustálý hluk. Mě nedělá problém ani jedno, tedy ani ticho, ani rachot. Snad i nějaké to nepravidelné rušení bych snesl, ale opravdu ticho a ťik, ťak, ťik, ťak, kuku, kuku, (a čekat zas hodinu)…no z toho mi normálně prdají žilky v hlavě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.9.2011 22:50 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Asi máš pravdu, dokud jsem bydlel hodně v centru, tak jezdili kolem baráku tramvaje na otevřeném podloží a bylo slyšet jak přejíždějí přes ten otevřený spoj. Já jsem z toho byl časem tak nervozní, že jsem se nemohl soustředit na učení nebo práci, když žádná tramvaj nejela, a čekal na další.... Tak jsem se naučil to přehlušit stabilní hudbou (Floydy, Jethro, Oldfield..)
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Grunt avatar 25.9.2011 22:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jo a co teprve když ti jezdí kolem baráku bojové šaliny a celý se třepe, motorkáři asi permanentně pořádají pouliční závody a kofoly mají permanentní noční párty. Ale člověk si zvykne. Když někdo takový pak má odjet třeba do hor, tak prvních pár nocí, to ticho to je terror.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 26.9.2011 01:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Mě zase šíleně zneklidňují zvuky s periodou 0,5-60 s, hlavně když nejsou frekvenčně stabilní (kapání vody - mezi kapkami je pokaždé jiná mezera). A na spaní musím mít úplné ticho, takže třeba když nechávám něco počítat přes noc, dávám počítač do kuchyně.
    belisarivs avatar 25.9.2011 17:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Zajimave cteni. Ale jednu OT poznamku si neodpustim.
    širokopásmový bílí šum / čistý bílí šum
    To te tohle vazne netrisklo do oci?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 25.9.2011 17:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Co? Bílí šumové. V čem máš zase problém? :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 25.9.2011 18:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak to pak meli byt i "sirokopasmovi" ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    25.9.2011 19:50 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Mně připadá bílý šum moc rušivý, mnohem lepší se mi zdá šum růžový, který sice neumí maskovat tak, jako šum bílý, ale zní mnohem méně rušive a více "přírodněji". Dokonce se prodávají generátory, co umí několik druhů růžového šumů, které zní například jako svist (nebo svistot?) větru, hukot příboje nebo zvuk padajícího deště.

    Jinak použití bílého šumu jako maskování se dá použít v okamžiku, kdy je třeba najednou udělat v divadle nebo ve filmu (i když tam to funguje jen v kině) opravdu hrobové ticho. Stačí před tím řekněme deset-dvacet minut postupně pouštět stále silnější bílý šum a najednou ho prudce vypnout.
    Shadow avatar 25.9.2011 20:22 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To je tak zajímavé, že jsem se po něčem takovém podíval a našel jsem tohle:
    play -c 2 -n synth pinknoise band -n 2500 4000 reverb 20
    Vyžaduje to sox a funguje to pěkně (zdroj).
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Grunt avatar 25.9.2011 22:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Na to stačí i blbé Audacity.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.9.2011 22:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Já měl za to že umí jenom white noise. Nebo na ty ostatní "barvy" je nějakej externí plugin?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.9.2011 22:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Příloha:
    No nevím jak ty…

    Jinak stačí vygenerovat bílý a pak si můžeš ekvalizérem tvarovat obálku dle libovůle. On na druhou stranu otočený také nezní vůbec špatně a též by se u toho dalo rozjímat:

    play -c 2 -n synth pinknoise band -n 2500 100 reverb 20
    Ono by to chtělo asi nějakou řídící modulaci a pozvolna přecházet mezi nima podobně jako v Limbu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.9.2011 22:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak sou tam generátory dva, jeden se jmenuje "šum" a druhej "white noise source" a ten "šum" má předvolby bílý/hnědý/růžový. Pamatuju se že sem si s tim kdysi hrál a některý vygenerovaný pazvuky byly celkem příjemný ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.9.2011 22:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Ono ať tam dáš na frekvencích libovolné číslo, tak to zní docela dobře furt.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.9.2011 21:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Mě se zase líbí to "šumění moře" z OSD v PlayStationu 2 (v kombinaci s rotujícíma modrýma krychlema to je fakt něco) :-D Zajímalo by mě jak to dělaj, jestli to je nahranej sampl co běží furt dokola nebo se to generuje v reálnym čase ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.9.2011 21:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Co to?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.9.2011 22:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To je tohle
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.9.2011 22:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    A mam takovej pocit že když se to nechá chvíli bejt tak to šumí hlasitějc. Párkrát sem to takhle nechal běžet naprázdno jenom kvůli tomu šumění a po pár minutách bylo určitě o dost intenzivnější. Jinak ten startup sound (hned na začátku jak sou ty krychle a logo ps2) je dost hroznej a navíc obludně nahlas, to už se mi párkrát stalo třeba v noci že sem to zap a měl sem na televizi malinko vytočený volume a vylít sem ze židle jak to zařvalo :-D To šumění proti tomu je docela potichu. I na tom youtube v komentářích některý lidi píšou že je ty zvuky v menu děsí ještě dneska :-D Možná by se tim daly vyhánět kočky z gauče ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.9.2011 21:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To je jedno. Co se týče tinnita, tak se dokonce dělá nějaké vyšetření kdy se určuje jeho frekvence (i když by mě zajímalo jak když je jenom v hlavě) a pak se prostředí navrhuje tak aby nepřetržitý šum byl jen na té frekvenci tinnita a maskoval ho, ale jinak se pouští normálně zvuky z přírody. Je to na míru třeba jako brýle. Třeba šum lesa, tomu se ani barva určit nedá, protože to je taková pokroucená mrcha, ale šum jako šum. Hlavně že v kritickém pásmu maskuje. To je hlavní. I když to musí být také docela zajímavé, protože já si našel zvuky moře a z toho neustálého šplouchání by mi asi také brzo šplouchalo.
    Jinak použití bílého šumu jako maskování se dá použít v okamžiku, kdy je třeba najednou udělat v divadle nebo ve filmu (i když tam to funguje jen v kině) opravdu hrobové ticho. Stačí před tím řekněme deset-dvacet minut postupně pouštět stále silnější bílý šum a najednou ho prudce vypnout.
    Jo? Toho jsem si nevšiml.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.9.2011 22:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tinnitus, to mam možná taky, občas mi píská (nebo zvoní) v uchu docela výrazně přes den a v noci když je všude ticho tak je to takový slabý neustálý pískání. A někdy nevim jestli to pískání je z televize, trafíček k disku a switchi nebo to dělaj uši. Je na to nějaká "norma" kdy to je ještě normální a kdy už je to nemoc?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.9.2011 22:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Je na to nějaká "norma" kdy to je ještě normální a kdy už je to nemoc?
    Nemoc je to vždy od té doby když tě to začne obtěžovat nebo vadit. Též mi občas píská v uších, ale většinou je to jen krátkodobě třeba vlivem vyrovnávání tlaku (klasicky po probuzení nebo po opici). Někomu to hučí furt. Někomu do toho je všemu ještě furt někdo kecá a tak.
    A někdy nevim jestli to pískání je z televize, trafíček k disku a switchi nebo to dělaj uši.
    50 Hz. snad ještě poznáš i poslepu, ne? Mě to teda píská na dost vysoké frekvenci a nemám s tím problém – zatím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.9.2011 22:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Vono to možná píská i furt, ale jenom sem tam si to plně uvědomim. Na to trafíčko sem přišel až po nějaký době, protože to je dost vysoko a navíc potichu tak sem si myslel že se mi to jenom zdá a nebo mi píská v tom uchu :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.9.2011 22:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak z toho bych si nic nedělal. Já repráky ani nevypínám. Bez toho pískání bych prostě zaspat nemohl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 2.10.2011 10:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Spínaný zdroj nepíská na 50Hz :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 2.10.2011 11:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Ale trafo v podobě vynutí jo. Stejně jako ostatní mašiny na AC (repráky, …). Teda ještě s přídavkem nějakých harmonických.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.10.2011 11:33 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Není to spíše 100Hz? Je tam dvoucestný usměrňovač.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    3.10.2011 14:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    No ten je ale až za tim trafem, ne?
    3.10.2011 16:00 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Ano, ale otázkou je, co mu tam vlastně hučí. Jestli je to naindukovaných 50Hz ze sítě nebo to hučí kvůli blbé filtraci.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    Grunt avatar 3.10.2011 17:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Nevím. Já to měřil a ono je toho strašně moc. Spíš než o frekvenci je lepší bavit se o frekvenční obálce. I v běžné drátu s 230/50 je pár harmonických (pokud to teda neovlivňuje to vinutí). 100Hz a 50Hz? To poznáš sotva (zvlášť s kupou harmonických).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 3.10.2011 17:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Přílohy:
    Ještě jsem zapomněl na fotodokumentaci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 25.9.2011 22:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    slabý neustálý pískání
    Aha. Tohle jsem přehlédl. To už by průser být mohl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 25.9.2011 22:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Ale musí bejt ticho jako v hrobě, jinak to neslyšim.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.9.2011 01:27 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tohle taky mám.
    kotyz avatar 25.9.2011 23:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Pískání ještě jde, horší je slyšet hlasy ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.9.2011 23:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    A zvlášť takový, co ti poroučí co máš zapálit a koho zabít ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 25.9.2011 22:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Dokonce se prodávají generátory, co umí několik druhů růžového šumů, které zní například jako svist (nebo svistot?) větru, hukot příboje nebo zvuk padajícího deště.
    Jinak si myslím, že než ho synteticky vytvářet je prostě dobré si něco nahrát a je to. Docela dobré jsou třeba různé ambient smyčky z různých her.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 25.9.2011 22:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Zkousel jsem si zajit u nas do lesa. Nejaky pycus tam porad knucel na nejake chcipline a jezdil vsude mozne (dokonce maji ti vymastenci v lese udelanou drahu mezi stromama, des bes), takze bych nahral asi pekne prd. Chce to zmizet uplne nekam do haje.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 25.9.2011 22:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak si stěžuj mně. Já za to určitě můžu. To zkus třeba v noci, no.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 25.9.2011 22:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To bylo jenom takove povzdechnuti.
    IRC is just multiplayer notepad.
    25.9.2011 17:06 Teyras
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Osobně mám nejradši instrumentální věci typu Psychostatus nebo Soul Cycle, nevnucuje se to, ale poslouchá se mi to dobře
    Fluttershy, yay! avatar 25.9.2011 21:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Díky, to zní výborně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    belisarivs avatar 25.9.2011 17:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Mne se docela zalibilo neco jako tohle. IMHO celkem fajn relax.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 25.9.2011 17:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jo, jo. Minimalismus. Zkus tohle. To je přesně ten druh tikání kdy každé tiknutí způsobí jedno přerušení a u kterého nemůžu nic dělat. Tik, ťak, tik, ťak…to je příšerné. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marcela* avatar 28.9.2011 19:40 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Příjemná skladba. Vybavil se mi asociačně Tenhle klip, který na mě působí pohodově. Navíc obrazový zážitek skvělý :-). Čas od času si ho pustím, abych se pokochala..

    Jistě je tam růžový "šum" :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.9.2011 17:28 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí

    jednou jsem měl pocit, že jsem se zbláznil a furt jsem slyšel kolem sebe pípat ptáčky

    - pak jsem si všiml, že po hrátkách s mikrofofonem jsem ho nevypnul a jen pohodil na okno. No a za okno si sedla sýkorka a pípala - já ji neslyšel, ale mikrofon ji pobral a pak mi pípala ze sluchátek i repráků

    Václav 25.9.2011 17:30 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak různě podle nálady. Hlavně by to ve většině případů nemělo mít příliš rozeznatelný text, aby odváděl mou pozornost. Takže klasiku (Čajkovský, Šostakovič, Bach, Smetana), anime OST (hlavně .hack, Tsubasa chronicles, Cowboy Bebop), Pink Floyd, občas pořádný nářez (Masturbace, Jig Ai)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    25.9.2011 18:01 hacup | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Fluttershy, yay! avatar 25.9.2011 21:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To jako fakt? IMHO to je nechutné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.9.2011 18:46 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    S oblibou poslouchám toto. Uklidňuje mě to a pomáhá se soustředit. Pro představu, doma je ticho (to je tak kolem 10. večer), z repráků se line výše odkazovaná hudba a já v klidu programuju. Je to balzám na duši. Pustím si postupně všechny skladby co tam má nahrané.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    25.9.2011 19:27 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jako zvukovou kulisu si pouštím to co rádia nazývají "noční proud hudby". Ten nejprůměrnější popík pro noční vrátné od deseti večer do pěti do rána, a hlavně žádné kecy a už vůbec ne reklamní, žádný "zpravodajský vstup", žádný debilní rozjuchaný moderátor s ještě debilnějšími pindy, žádné "písničky na přání" typu Zahrajte Vaškovi, Móně, Kláře, Píďovi..., zkrátka to, čemu se říká "hudební smog" a nad čím si každý muzikant odplivne.
    Fluttershy, yay! avatar 25.9.2011 20:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak hodně muzikantů a hlavně zvukařů (a audiofilů) si hlavně odplivne nad zvukem rádiových skladeb (loudness war).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.9.2011 19:42 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    cat /dev/urandom > /dev/dsp
    
    Fluttershy, yay! avatar 25.9.2011 20:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Třeba u mě nefunguje. ~.^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.9.2011 22:26 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    U mne ano (ted otestovano). Malem mi upadla hlava. ;-)
    25.9.2011 23:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Třeba u mě nefunguje. ~.^
    Nejspíš není funkční emulace OSS Alsou. Některé modrení desktopové distribuce jí možná už ani defaultně nemají nainstalovanou.
    Dreit avatar 26.9.2011 18:34 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    aplay /dev/urandom

    ...hádám že se to moc lišit nebude

    Nope
    Jendа avatar 26.9.2011 19:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak to jsme upgradovali z OSS na ALSU, a teď ještě pro uživatele Pulse Audia:
    paplay /dev/urandom
    houska avatar 25.9.2011 19:56 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí

    většinou poslouchám jednotlivě písničky z youtube - aktuálně u mě jedou písničky Lucie a Wanastovek

    dost často používám sluchátka prostě jako špunty do uší - bez hudby
    Fluttershy, yay! avatar 25.9.2011 20:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Co máš za špunty? U svých sennheiserů (dřív CX400, teď HD 215) slyším vlastní dech a tep.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 26.9.2011 01:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    No já když jsem si poprvé nasadil tlumiče zvuku pro pracovníky v hlučných provozech, bylo to dost WOW hlavně z toho důvodu, že jsem třeba neslyšel mnutí rukou (zmatený mozek - vidí, cítí, ale neslyší), ale tep ani dech ne.
    houska avatar 26.9.2011 10:35 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    koss spark plug
    Fluttershy, yay! avatar 26.9.2011 10:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Suffer.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    houska avatar 26.9.2011 13:12 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    nejsem takovej magor bych dal dva litry za sluchatka :)
    Marián Kyral avatar 26.9.2011 19:19 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jak člověk jednou pozná ten rozdíl, není cesty zpět ;-)
    27.9.2011 00:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jak člověk jednou pozná ten rozdíl, není cesty zpět ;-)
    Mam dojem, že tohle říkaj i fanoušci zlatých drátů...
    Jendа avatar 27.9.2011 01:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    zlatých drátů
    Optických nebo napájecích? :-) (pozor pozor, mluvíte s člověkem, který nepozná rozdíl mezi originálem a 96kb/s Vorbisem!)
    Grunt avatar 30.9.2011 13:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Pche. Co sluchátka, v tom už se hrabe dneska kdejaká lamka, ale poraďte radši pořádný mikrofón.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    houska avatar 27.9.2011 08:13 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    vetsinou posloucham hudbu z youtube a tam je to fakt jedno ;o)
    kotyz avatar 26.9.2011 20:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Žejo, stačí Porty Pro za nějakejch 6 stovek (ikdyž bejvaly doby kdy ty dva liry stávali taky, dneska už je maj skoro všichni a nikoho s nima neohromíš) ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 26.9.2011 20:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Neohromíš, ale nasereš. Naštěstí se mi zdá, že těch kokotů dunících na celý autobus výrazně ubylo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 26.9.2011 20:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Mě taky, ale možná jen nejezdim stejnýma autobusama jako ty dunící kokoti ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.9.2011 01:45 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Ono stačí mít jakákoliv nešpuntoidní/nepeckoidní sluchátka a už to budí pozornost.
    Dreit avatar 28.9.2011 12:35 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí

    Přesně tak, navíc když je zdobí lepidlo z tavný pistole a na každý mušli cinch konektor (ukroutil se kabel)

    Nope
    Rezza avatar 25.9.2011 20:31 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Zjistuji posledni dobou, ze pustena televize dokaze dobre odfiltrovat od vseho a jeste ji nevnimam :D
    kotyz avatar 25.9.2011 21:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To mam podobně. Co mam v pokoji televizi tak sem přestal úplně poslouchat rádio, který sem do tý doby používal proti tichu. Akorát to nevnímání nefunguje vždycky a někdy je lepší jí vypnout (třeba při čtení něčeho co si chci přečíst opravdu pečlivě a ne jenom projíždět nadpisy a komentáře jako třeba tady blogy na abíčku). Možná by bylo na čase si nasyslit do sbírky nějakou ambientní muziku pro takový příležitosti, kdy to chce větší soustředění. Hodně dobrý jako kulisa je třeba Panorama na ČT2, škoda že to třeba někde na netu nestreamujou celej den :-D Jo a znam lidi co bez zapnutý televize neusnou, tak daleko sem to ještě nedopracoval (na spaní mam nejradši ticho, proto nikdy nebudu mít velkej uptime, protože na noc se ten komp prostě vypnout musí), ale někdy se mi stane že když se večer natáhnu na kanape a čumim na bednu tak u toho třeba na 3 hodiny usnu - jako nějakej důchodce, jen bez toho ovladače v ruce :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    25.9.2011 20:36 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Poslední dobou poslouchám The Kooks, Kaiser Chiefs, Bloc Party, sem tam to proložím nějakým reggae nebo klasikou (B. Smetana apod.) + průběžně Sto zvířat, Horkíže Slíže, Wohnout, Znouzectnost. Při práci mi hudba které rozumím (a kterou rád poslouchám) nevadí. Mnohem větší vliv má melodie. Kdybych si pustil něco jako techno, zvracení do mikrofonu nebo vondráčkovou, tak nic neudělám.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Fluttershy, yay! avatar 25.9.2011 21:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jak souvisí zvracení do mikrofonu s melodií?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.9.2011 21:04 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    SR P1 medzi 1:30 a 5:30 vysiela "sum mora" :-) vo svedsku sa musi pracovat v tejto dobre extremne dobre :-)
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2011 21:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    momentálně horkýže :-D
    25.9.2011 22:18 Atrament
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    něco jako tohle
    belisarivs avatar 25.9.2011 22:32 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    No, pri tom bych snad nezvladl ani jednoduchou matematiku.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.9.2011 09:29 Atrament
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Mně takové pohodovky vždycky tak správně, příjemně naladí to se mi pak přemýšlí a soustředí jedna radost... Co naopak nesnesu jsou rádia - reklamy, žvásty úchylných moderátorů a popové rychlokvašky to je to pravé peklo nesnesitelnosti...
    belisarivs avatar 26.9.2011 22:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Tak o tom zadna. To je peklo.

    Pokud to nejak podvedome nezacne clovek filtrovat tak hotovo.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marián Kyral avatar 25.9.2011 22:33 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jak kdy. Mám tady široký výběr od klasiky, přes folk, folklór, pop, rock až po metal. Obecně mám raději melodičtější věci, takže techno ani DnB nehrozí ;-)

    Poslední objev - Billy Joel - Piano man.
    25.9.2011 23:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Poslední objev - Billy Joel - Piano man.
    Pěkný!
    25.9.2011 23:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Nic ;-)

    ...hudbě se věnuju zvlášť... teď se učím toto. Mimochodem, je už legální to sdílet podle současných zákonů? Je to z roku 1931.
    25.9.2011 23:49 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Imho podle současných zákonů by měl kopírovací monopol skončit 1.1.2012, 70 let po smrti autora.
    26.9.2011 01:30 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Techno je docela dobrý jako kulisa.
    Bystroushaak avatar 26.9.2011 01:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Dříve jsem dost často poslouchal při programování trance, pak psytrance a teď mám nejraději jisté druhy dnb (B-Complex, Comatron, Chase & Status), ale dříve jmenovanými určitě nepohrdnu. Dnb mi dost pomáhá dostat se do stavu podobného meditaci (takt pro mozek), kdy je kodění jedna radost :)

    Jinak asi takhle:
    http://www.youtube.com/user/Bystroushaak#p/c/69722E26B3BCB939/61/-9byeU40-dw
    http://www.last.fm/user/Bystroushaak

    Dál mám dost rád soundtracky. Zimmer, Trevor Jones, Clint Mansel, Max Richter atp..
    Max avatar 26.9.2011 08:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    V jobu většinou online radio s klasikou. Občas, když chci poškádlit kolegu, tak pustím Káju. Doma jinak všechno, co lze (soundtracky od her, z filmů, rock, pop, nemám něco zcela vyhraněného, názvy ani texty písní, natož kapel, si nepamatuji atd., dlouho jsem neobměňoval svůj music park :-/).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.9.2011 10:38 Sleep_Walker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Zalezi to dost na aktualnim stavu, ale nejlepsi vysledky mam se starym DnB typu Photek. Pokud spim, pustim si Speed metal ci London Elektricity.
    26.9.2011 18:09 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    sleepwalker je skvělá věc od Ohm square, kterou jsem si nedávno pustil a pak mi zněla v hlavě celou noc a druhej den :-D

    Jinak za starší věci od Photka a LE +1
    Petr Tomášek avatar 26.9.2011 11:12 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Radio D-dur (a pokud jsou tam nějaké příšerné opery, tak přepínám na Classic-FM).

    Vše pochopitelně přes net ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Indiánský lotr avatar 26.9.2011 11:33 Indiánský lotr | skóre: 24 | blog: ucim_sa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Otevřu okno a poslouchám ptáky, a šustění listů na stromě, hudba netřeba :-) Mám klid naštěstí, ale vím co to je za utrpení bydlet v činžáku,...
    Jendа avatar 26.9.2011 18:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    I v paneláku se dají dobře zvukově odizolovat byty od sebe. Akorát ho nesmí navrhovat ekonomický stavitel.
    28.9.2011 02:10 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Poslouchat ptáky a šumění listů bych mohl leda někde na samotě. Na vesnici, kde máme chalupu, je i ve všední den opdpoledne často větší hluk než ve městě (tedy pokud nebydlíte vedle rušné silnice) a to ani nemluvím o víkendech. A i ti ptáci jsou schopní občas pípat velmi otravně ...
    kotyz avatar 28.9.2011 13:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    To je samá cirkulárka a sekačka a do toho ještě smrdí hnuj :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.9.2011 11:53 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    tenshi(tecka)ru poznas?
    Fluttershy, yay! avatar 26.9.2011 12:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Jo, ale co s tím? Něco podobného existuje i na jistém zápaďáckém webu, který je tak nějak oficiálnější/legálnější/..., akorát z hlavy nevím URL.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    26.9.2011 12:57 polymorf | skóre: 14 | blog: tar_zxpf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    >> Co posloucháte za zvuky (hudbu) na pozadí při práci nebo vůbec při nějaké činnosti vyžadující soustředění?
    > Jo, ale co s tím?

    wget -O - $URL | mpg123 -

    (alebo tak nejak, plus videl som co pocuvas tak reku spomeniem)
    Fluttershy, yay! avatar 26.9.2011 15:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Aha, já to asi blbě pochopil, tam totiž psali něco o torrentech. Já myslel khinsider.com.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jakub Lucký avatar 26.9.2011 14:36 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Stereomood.com a variantu dle nálady...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    26.9.2011 17:57 xhombre | skóre: 10 | blog: xhombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    The Doors, ideálně Riders on the Storm
    26.9.2011 18:13 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí

    Pod vplyvom tohoto blogu a debaty pod ním som včera objavil boží rádio: Ancient FM.

    Kto má rád Blackmore's Night alebo napr. Dead Can Dance, určite ho to zaujme.

    www: http://www.ancientfm.com
    Amarok hlási, že je to takýto prúd: http://64.34.217.25:7066

    SomaFM commercial-free internet radio
    Chytrex avatar 7.10.2011 19:42 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zvuky na pozadí
    Rock nebo metal a když chcu změnu tak metal.. Nejlíp mě odříznou od světa věci typu Anthrax, Death, Obituary, občas nějaký Gothic metal ale rozhodně ta hudba musí mít říz.. Rozhodně nemůžu použít jako kulisu ucajdané "oplodňováky"...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.