abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 4
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 14
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 56
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 4
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
23.5. 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 245 hlasů
 Komentářů: 31, poslední včera 22:38
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Migilenik avatar 8.2. 17:47 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    "Každý z počítačov pripojených do siete (nod/uzol) zdieľa časť svojho diskového priestoru pre celú sieť, vďaka čomu sieť nie je závislá na žiadnom centrálnom node, ktorý by mohol niekto vypnúť."

    To může být dost záhul ne? Já tedy mám diskovou kapacitu na dnešní poměry minimální a přesto víc jak z poloviny nevyužitou, ale všichni víme, co většina sdílečů sdílí. Jinak jestli všechno jede přes proxy a všechna data se šifrují, jak je na tom freenet s rychlostí?

    "slobodné vyjadrovanie sa v akejkoľvek forme. Aj takej, ktorá bude určite šokovať (toto upozornenie prosím neberte na ľahkú váhu!)"

    Touto větou jsi mě přesvědčil abych to vyzkoušel :-D .

    Jinak tohle mohlo vyjít jako článek.
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    8.2. 18:16 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Veĺkosť zdieľaného priestoru a rýchlosť pripojenia si nastavíš sám. Samozrejme časť z toho pripojenia sa využíva v prospech celej siete. Toto si nastavuješ sám podľa seba hneď po dokončení inštalácie, keď sa ti otvorí sprievodca nastaveniami. Ale toto mám v pláne prejsť v druhom pokračovaní (asi cez víkend).

    Ako článok by to mohol byť, ale takto som to zverejnil kedy som chcel a vo forme v akej som chcel.

    Migilenik avatar 9.2. 13:00 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    tak jsem to vyzkoušel a vskutku si nelhal. Jaká hesla a (obsah stojící za těmi hesly) lze nalézt na Linkageddonu a dalších stránkách, které Freenet nabízí na své titulní straně, je tak trošku .... šokující, znepokojivé, ...

    Až se přestávám divit tomu, že podle manuálu pro provozovatele Internetových kaváren je podezřelý z terorismu každý, kdo dbá o své soukromí. A už vůbec bych se nedivil, kdyby nějaká skrytá direktiva amerických služeb zněla "zavřete každýho, kdo se připojí k Freenetu".
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    kotyz avatar 9.2. 13:29 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Dětský péčko, žejo? To bych tam přesně čekal (na TORu je taky, na jakejchsi hidden wiki) ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    9.2. 23:17 random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Teď jsem koukal, že média the Hidden Wiki objevila a hned z toho dělají hrůzu, jaký to byl ráj pedofilů. Hidden Wiki ale byla "exactly, what it says on the tin" – rozcestník tvořený uživateli, mapující TOR. Naopak porno (i dětské) tam bylo uzavřené ve vlastní sekci a ze zbytku Wiki na něj vedl všehovšudy jeden odkaz, u kterého bylo přesně napsáno, co se pod ním skrývá. Naprostá většina obsahu se týkala "legálních" stránek. Teď je ale kvůli vandalismu ze strany Anonymous celá Wiki nefunkční. Pro TOR je to celkem rána.
    kotyz avatar 9.2. 23:47 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    No já tam nikdy nebyl, tak řikam jenom co sem někdy někde čet. Jestli to tam bylo někde zašitý aby to nebylo vidět hned na titulní straně tak dobrý. Sem si to představoval docela jinak ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    Migilenik avatar 10.2. 00:15 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    no moc dobry to teda neni.

    Něco takoveho schovat a dělat že se mě to netyka ikdyž o tom vim je od spravcu dost pokrytecky.
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    Bystroushaak avatar 10.2. 18:14 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Co je na tom pokryteckého?
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    Migilenik avatar 10.2. 19:43 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    no kdyby někdo v tvem domě zneužíval děti, tak bys hot taky jen uklidil do sklepa aby to nebylo "tak na očích" a dělal že se nic neděje, že je všechno OK.
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    Bystroushaak avatar 10.2. 20:27 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Ne. Kdyby v mém domě někdo zneužíval děti, sebral bych všem nájemníkům počítače, to by ty pedofily naučilo! Kdyby totiž ten někdo neměl kam ty fotky ukládat, tak by to určitě nedělal, že?
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    Migilenik avatar 11.2. 10:39 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    tenhle komentář je uplně mimo, nikde jsem nepsal že se mají trestat plošně všichni co mají počítač, jenom ti, co o problému vědí a vědomě ho přehlížejí Protože "oni to přece nedelají".

    Spoluviníka z tebe dělá to, že o tom víš a přehlížíš to, ne to, že máš počítač.
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    Bystroushaak avatar 11.2. 14:16 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    jenom ti, co o problému vědí a vědomě ho přehlížejí Protože "oni to přece nedelají"
    A to si na TORu představuješ jak? Uvědom si prosím to, že se tu oháníš zákony, ale lidé kteří provozují Hidden Wiki se českými zákony neřídí a ani řídit nemusí. V zemi kde žijí to může být navíc zcela oficiálně legální. Potom přijde nějaký moralfag jako ty a sundá celou Hidden Wiki DDoSem, takže v podstatě sebere počítače všem v celém domě. To už se týká i mě, protože jsem jí čas od času používal jako rozcestník (ala žil jsem v domě, kde se vědělo že jeden ze sousedů je pedofil, ale nikdo nevěděl kdo).
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    11.2. 15:14 pracovnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    uz si rozmyslal nad kastraciou?
    Bystroushaak avatar 11.2. 17:57 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Rozmýšlel jsem nad kastrací trollů | Ne | Tvojí kastrací? | Ano, samozřejmě!

    Podle chuti si vyber vtipnou odpověď.

    BTW: Měl bych na to nějak inteligentně reagovat, nebo se spokojíš s tím že tě nakrmím posláním do prdele?

    Pro všechny případy:

    Inteligentní reakce

    Možná jsi unavený, možná jsi jen nedostatečně inteligentní (dement se tomu u nás v Čechách běžně říká), či nezkušený co se týče čtení psaného textu. V tomto případě tě budu muset odkázat na to co jsem napsal. Přečti si to ještě jednou. Nakresli si grafy závislosti slov, nastuduj slovní obraty, kterým jsi nerozuměl a tak jsi je přešel. Zapoj své kamarády v diskuzi nad významem jednotlivých vět. Poptej se lidí v knihovně, zajdi na univerzitu a oslov přední kapacity zabývající se jazykem a psaným textem.

    Až budeš dostatečně osvícen, pravděpodobně přijdeš na to, že mi vadí, že se s vaničkou vylévá i dítě (lol, to zní zajímavě v tomhle případě). To znamená, že kvůli takové píčovině která mě dokonale nezajímá, jako že Hidden Wiki poskytovala rozcestník i na CP se nyní nedostaneš k žádnému z tisíce linků, které mě zajímají. Samotné pedofilní stránky jsou tím samozřejmě nedotknuté a jedou si spokojeně dál, protože na ně nikdo DDoS nedělá. Činnosti pedofilů se to dotýká ještě méně, protože hořkou příchuť z toho, že někdo DDoSí jakýsi rozcestník na TORu spláchnou vylízáním prdele nějakému fakanovi.

    Jediné co se tedy změnilo je to, že nefunguje rozcestník, podobně jako kdyby někdo sestřelil katalog seznam.cz v roce 1998, kdy vyhledávače stále ještě moc nefungovaly, jen proto, že někde odkazoval na CP.

    Pro případ že jsi to stále nepochopil - pedofilů samotných se to nedotklo. Jejich stránky si stále běží, pedofilové si honí péra a vesele chrochtají při uploadu fotek z hromadné pedo-znásilňovačky na jejich pedobook.

    Ostatní lidé, kteří používali Hidden Wiki jako rozcestník na své či cizí stránky jsou teď v prdeli, protože nějaký moralfag, který se probudil ze zhnusení nad sebou samým utřel péro, pozavíral své oblíbené CP stránky a zacílil L/HOIC.

    Papáníčko

    Jdi prostě a jednoduše do prdele.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    11.2. 19:11 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Proč mají lidi jako ty tak často tendence schovávat rozumnou a správnou myšlenku pod hromady zbytečných, trapných a rádobyvtipných sraček? Fakt nechápu.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    Bystroushaak avatar 11.2. 19:29 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Protože můžeme.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    Migilenik avatar 11.2. 19:08 Migilenik | skóre: 55 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Pokud někdo sundá celou hidden wiki, protože její administrátor je neschopný a toleruje zneužívání dětí, pak je to oprávněný krok, stejně jako vyklizení baráku s neschopným domovníkem.

    A pokud ty jsi ochoten používat službu, o které se všeobecně ví, že v nekterém jejím koutku se nachází CP, tak jsi po morální stránce klesl hluboko. Ale ještě hlouběji klesáš obhajobou tohoto stavu. A zákony všech zemí jsou mi u prdele, ty se šijou na míru horkou jehlou, tady jde o čest a morálku jednotlivce. Měli jste Hidden wiki bojkotovat a ne zavírat oči, a ohánět se tím, že kdesi v tramtárii (osobně by mě zajímalo kde přesně) je legální zneužívání nezletilých.

    A ta tvá inteligentní odpoved na příspěvek pracovnika je jen monstrozni dukaz toho, jak hluboko tvá morálka klesla. Očividně máš ve jménu svých zájmů úžasnou schopnost zavírat oči nad neuvěřitelným zvěrstvem a hájit se zákony z banánových republik (o jejichž existenci dost pochubuju).

    Pokud se do vody dostane jen kapička jedu, je potřeba ji okamžitě vylít a začít od znova. Ne dál přilévat a pak stěžovat že nějací anonymní nám vylili třeba celej bazén.
    I'm a Dwarf and I'm digging a hole, Diggy Diggy Hole, I'm digging a hole. - The Yogscast
    Bystroushaak avatar 11.2. 19:28 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Pokud někdo sundá celou hidden wiki, protože její administrátor je neschopný a toleruje zneužívání dětí, pak je to oprávněný krok, stejně jako vyklizení baráku s neschopným domovníkem.
    Je to krok oprávněný pro tebe, ne pro mě. Co když Hidden wiki žádného administrátora nemá? :O
    A pokud ty jsi ochoten používat službu, o které se všeobecně ví, že v nekterém jejím koutku se nachází CP, tak jsi po morální stránce klesl hluboko. Ale ještě hlouběji klesáš obhajobou tohoto stavu.
    Lol. Jak to, že jsi vůbec schopný používat internet? Ve spoustě koutů se tu nachází CP, pokud vím, dokonce někdo z abíčka o sobě tvrdil, že je pedofil. Where is your god now?
    tady jde o čest a morálku jednotlivce
    A-ha. Takže je to vlastně poselství. Lidi jako ty už mě začínají unavovat svou hloupostí a naivitou. Nejhorší na tom všem je, že tomu snad fakt věříš.
    Měli jste Hidden wiki bojkotovat a ne zavírat oči, a ohánět se tím, že kdesi v tramtárii (osobně by mě zajímalo kde přesně) je legální zneužívání nezletilých.
    To jako proč? Mě osobně je nějaké dětské porno totálně ukradené. Pokud mě to dělá morálně špatným, tak budiž, jsem morálně špatný a vůbec mě to nesere.
    A ta tvá inteligentní odpoved na příspěvek pracovnika je jen monstrozni dukaz toho, jak hluboko tvá morálka klesla. Očividně máš ve jménu svých zájmů úžasnou schopnost zavírat oči nad neuvěřitelným zvěrstvem a hájit se zákony z banánových republik (o jejichž existenci dost pochubuju).
    Tvé odpovědi tady jsou zase úžasný důkaz, že lidé kteří se snaží páchat dobro vždy nadělají nejvíce zla.
    Pokud se do vody dostane jen kapička jedu, je potřeba ji okamžitě vylít a začít od znova. Ne dál přilévat a pak stěžovat že nějací anonymní nám vylili třeba celej bazén.
    Černobílej fag? Mám pro tebe překvapení - na světě nic není černobílé. Pokud si někdo myslí že ano, je to buď hlupák, nebo manipulant.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    11.2. 19:35 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Jde ti jen o Hidden Wiki? Protože celá tvoje logika by se dala aplikovat i na Tor obecně. Pokud se v podobném systému děje nějaké svinstvo, tak je na samotných uživatelích, jestli s tím něco udělají a případně co (anonymita hned neznamená absenci morálky => viz "kolektivní" morálka/svědomí Anonymous), ale odpálit celou službu jen kvůli tomu, že ji využívají kromě slušných lidí (kteří na ní často závisejí svým životem) i amorální kurvy, to je hodně přehnané.

    "Já bych všechny ty internety a počítače zakázala."

    (Tor vůbec nepoužívám a na Hidden Wiki jsem nikdy nebyl.)
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    Heron avatar 11.2. 20:41 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    A pokud ty jsi ochoten používat službu, o které se všeobecně ví, že v nekterém jejím koutku se nachází CP, tak jsi po morální stránce klesl hluboko.

    Zkus se zamyslet nad tím, jakou síť jsi právě použil k odeslání tohoto tvého komentáře a následně si od ní odpoj, abys náhodou morálně neklesl hodně hluboko.

    Hint: tou sítí myslím Internet a ano, pomocí Internetu běží také síť tor, kde je, dle tvého názoru, morálně pokleslý obsah. Nakonec, on je ten obsah dostupný i přes internet bez anonymních pomůcek.

    Očividně máš ve jménu svých zájmů úžasnou schopnost zavírat oči nad neuvěřitelným zvěrstvem a hájit se zákony z banánových republik (o jejichž existenci dost pochubuju).

    Jakýmže zvěrstvem? Ty s tím máš nějaké zkušenosti?

    Mimochodem, jak si představuješ, že by s tím měl lišák, nebo kdokoliv jiný, bojovat? Nikdo nemá tu moc, aby tu hidden servisu z toru vypátral a odstranil (to je taky princip toru).

    Bystroushaak avatar 11.2. 21:15 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Příloha:
    Mimochodem, jak si představuješ, že by s tím měl lišák, nebo kdokoliv jiný, bojovat?
    DDoSem a mletím o morálce v diskuzích, samozřejmě! Je to něco podobného jako motlitba.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    cezz avatar 24.2. 03:53 cezz | skóre: 23 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    V pripade freenetu obsah o ktory nikto nema zaujem po case zmizne nie? :-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    11.2. 21:15 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    v tomto smere mi omnoho horšia ako hidden wiki príde bitcoin alebo pošta, ktorou sa dajú posielať v obálke peniaze do prijímateľom kontrolovanej (ale s ním neprepojenej) schránky.

    Všimol som si tu zopár takých, ktorým sa podarilo na niečo kliknúť... spýtaj sa ich, či tam videli niečo ako click here to donate bitcoin. Obávam sa, že väčšinou ide o warez, kde to minimálne tvorca robí pre potešenie a nie pre peniaze.

    Heron avatar 11.2. 20:32 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Jak sis to představoval? Mě se právě na těchto anonymizačních sítí líbí to, že se lidé nemusejí přetvařovat a že tam je obsah, který jednak někdo chce vytvořit a někdo jiný chce vidět. Zkrátka a dobře, lidé bez masky.
    15.2. 14:50 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Mě se právě na těchto anonymizačních sítí líbí to, že se lidé nemusejí přetvařovat a že tam je obsah, který jednak někdo chce vytvořit a někdo jiný chce vidět. Zkrátka a dobře, lidé bez masky.
    Asi tak jako tihle, že?
    15.2. 15:29 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Čo je na tej fotke? Rasovo motivovaná vražda spáchaná obzvlášť závažným spôsobom alebo genocída? Na to bude sadzba do 25 rokov alebo doživotie.

    Takže ako šíriteľa takých ohavností ťa posadíme na jednu chodbu s tými vrahmi a odpykáš si svoj hanebný skutom trestom odňatia slobody na 25 rokov alebo doživotie.

    15.2. 15:35 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Co když byl v linku překlep? A obrázek měl odkazovat úplně na něco jiného. Dokaž opak.. ;-)
    15.2. 17:09 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    To je asi taký rozdiel ako medzi zabitím a vraždou. V oboch prípadoch máš problém.
    15.2. 17:52 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Jsi totálně mimo.
    15.2. 18:35 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    keď vravíš...
    8.2. 18:37 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Hmm, tím náhodným sdílením dat ostatních to hodně připomíná japonské p2p sítě jako share nebo perfect dark.
    8.2. 18:43 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Pozerám teraz na wiki heslo perfect dark: The overall structure of the Perfect Dark network broadly resembles recent versions of Freenet, only with a heavier use of distributed hash tables.

    Možno nebude náhoda, že skupina _jp_anime patrí k najpopulárnejším skupinám na Froste...

    Bystroushaak avatar 8.2. 19:05 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Freenet mi osobně moc nesednul. Nelíbí se mi nutnost mít něco nainstalované a nechat to pokud možno dlouhodobě běžet. TOR mi přijde sympatičtější, i když samozřejmě chápu, že jde o něco trochu jiného.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    8.2. 20:14 random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Jenomže na TOR se dá dost snadno útočit – seznam uzlů je veřejný, takže se dají žalovat a servery / služby dostupné v síti jdou DoSovat. Stejně tak uživatelé mohou být vystopováni podle toho, že otevírají připojení k uzlům.
    Bystroushaak avatar 8.2. 21:31 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Jenomže na TOR se dá dost snadno útočit
    No, tak tak jednoduché to zas není. Už jen proto, že uzly různě vznikají a zanikají, každý den se síť dost živelně mění. Neříkám že to teoreticky nejde, ale prakticky je to o něčem jiném.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    8.2. 22:37 random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    A skutečně vznikají a zanikají nové (unikátní) uzly, nebo je to pořád těch samých pár (desítek) tisíc počítačů, které se jenom vypínají a zapínají? Já bych řekl, že zas tak moc lidí si relay mód nezapíná – a kdo to udělá, ten asi hodlá být aktivní dlouhodobě. I podle Tor Metrics Portal je počet uzlů relativně stabilní – kdyby to bylo tak živelné, jak říkáš, kolísal by stejně, jako odhadovaný počet uživatelů, kde jsou vidět větší fluktuace.
    Bystroushaak avatar 9.2. 17:58 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Pokud já vím, relativně stabilní je počet exit nodů, relaye se různě mění, ale nejsem v tomhle ohledu zrovna nadprůměrně informovaný, takže je možné, že se pletu.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    AsciiWolf avatar 9.2. 08:08 AsciiWolf | skóre: 24 | blog: /var/log/asciiwolf.log | JN89XL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    To není tak úplně pravda. Z tohoto důvodu vznikly tzv. Tor bridges, které veřejné nejsou...
    8.2. 19:11 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    skusal som a je to nehorazne pomale... a tym nehorazne myslim pomalsie ako TOR... palec dole...
    8.2. 19:21 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    môžem cez víkend skúsiť nastaviť rýchlosť na 2MiB a otestovať to na niečom...

    8.2. 19:35 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    aj keď výsledok bude spochybniteľný, pretože populárne dáta sú zduplikované kade tade a stiahneš to rýchlejšie ako niečo rovnak veľké, ale menej populárne...
    Bystroushaak avatar 8.2. 19:22 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Rychlost máš tuším podle toho jak velké místo na disku pro freenet vyhradíš.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    8.2. 19:27 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    To sa nastavuje nezávisle na sebe.
    8.2. 19:47 random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Tím myslíš přenosové rychlosti nebo latence? Latence jsou totiž šílené (v řádu sekund), ale jinak dokáže Freenet celkem bez problémů saturovat i 16Mb/s linku – obraz CD se pak klidně stáhne během čtvrthodinky, je-li dostatečně populární a tedy rozšířený. Jenom se to musí nastavit – standardní limit je, myslím, 1 Mb/s, což je vážně dost málo. TOR oproti tomu jenom výjimečně překročí 50 KB/s.
    bambas avatar 8.2. 20:07 bambas | skóre: 19 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    No nevim nevim, obrovska redundance dat, cimz se geometrickou radou zvetsuje prostor, ktery je potreba pro ulozeni byt i maleho souboru. Celkem hnus. Navic predpokladam, ze to bude dosti pomale (zavisle na uploadu usera, ktery cast souboru sdili - a jak vime, lidi jsou svine. Hlavne v Cechach.)
    8.2. 20:27 random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Redundance je ve Freenetu řešena poměrně chytře (každý node si drží přehled o svojí lokaci (což je číslo) a cachuje pouze data, jejichž klíče se nachází poblíž tohoto čísla), takže geometrickou řadou neroste. Navíc – je to nutná podmínka bezpečnosti, nevím, proč tomu říkat humus. Jinak to bohužel nejde.

    K rychlosti: Freenet zatím používají pouze ti, co tomu rozumí a tedy vědí, že je potřeba taky něco obětovat. Kromě toho se podle uploadu routuje – node v Opennetu dává přednost spojením s těmi, kdo rychle odpovídají na požadavky. Primárně je to nástroj k rozkládání zátěže, ale proti sosačům asi taky funguje.
    Navíc v současném klientu nejde nastavovat download a upload zvlášť. :-)

    bambas avatar 9.2. 09:48 bambas | skóre: 19 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Ok, s tim cachovanim dat podle klice blizke lokace jsem nevedel, potom je to v poradku. Diky za informaci.
    9.2. 09:49 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Ten šokující obsah je opravdu velmi snadno dostupný. Tuhle jsem freent taky zkoumal, moc jsem nevěděl jak se v tom orientovat, tak jsem kliknul na Linkageddon a hned na začátku uprostřed té stránky mě do očí praštilo slovo underage (nebo bylo šokujícím obsahem myšleno něco jiného?). Vzhledem k tomu, že u tohodle materiálu je trestné i jen ho mít na disku (nebo se pletu?), není to úplně příjemný prvek.

    Rychlost taková všelijaká, zkoušel jsem něco stahovat, prvních cca 50% bylo skoro hned a pak se to zaseklo, asi ty zbyle kousky byly na pomalých nodech.

    Nějak mě Freenet nepřitáh, nemám pro to využití, tak jsem to zas smazal.
    9.2. 11:25 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Bolo tým myslené práve to. Neduh každej anonymnejšej siete.

    K držaniu niečoho takého na disku... také veci neodporúčam sťahovať a také stránky neodporúčam navštevovať (ak sa nemýlim, ten Linkageddon ti ukáže varovanie).

    9.2. 12:09 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Varování? Já si ničeho nevšim. Teda pokud tím nemyslíš text v popisu, který říkal jen něco v tom smyslu, že sice autoři tvrdí, že to není underage, ale radši si dávejte bacha. Ale to každopádně bylo jen u toho prvního odkazu. U další bylo jen suché konstatování, že je tam underage content, případně věkové rozmezí. Všechno na seznamu, který je dostupný z úvodní stránky Freenetu. Já bych pro to udělal samostatnou kategorii, s výrazným varováním. Vzhledem k tomu, že tam jsou i odkazy v jazycích, kterým nerozumím, nebylo by to IMHO od věci.
    kotyz avatar 9.2. 13:39 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    To abys nechodil ani na uloz.to, tam to je taky. A sou tam i "neškodný" anime prasárničky za který tě teoreticky taky můžou zavřít když si je stáhneš, protože obsahujou "osoby jevící se být dítětem". Třeba taková pohádka o incestu Aki Sora ... A to je jako zakázaný? Dyť tam neni skoro nic vidět! Ale zákon hovoří dostatečně nejasně, takže by tě za to mohli teoreticky i zavřít. Hnus fialovej, co všecko už máme zakázaný ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    9.2. 14:50 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Na uložto? Tam ale aspoň nevisí na skoro titulní stránce. Nebo jo? Ono do toho zákona by se možná daly nacpat i některý eshopy se spodním prádlem. Nebo v prádle je to OK?
    9.2. 10:07 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Freenet je decentralizované anonymné úložisko dát, vďaka čomu je možné anonymne a bez cenzúry zverejňovať svoje názory alebo dáta.

    a cim se teda lisi od normalniho internetu?
    AsciiWolf avatar 9.2. 10:31 AsciiWolf | skóre: 24 | blog: /var/log/asciiwolf.log | JN89XL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    a cim se teda lisi od normalniho internetu?
    Freenet je decentralizované anonymné úložisko dát
    9.2. 12:56 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Což je internet taky...
    Nicky726 avatar 9.2. 13:13 Nicky726 | skóre: 55 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    To se ti jen zdá.
    "Don't it always seem to go / That you don't know what you've got / Till it's gone." (Joni Mitchell)
    9.2. 13:40 ekko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    radsej by som dal na skusenosti toho blondaveho australana, co okrem znasilneni ma na krku aj nejaky cablegate alebo toho chlapika, co ho na NZ zadrzali kvoli firme z HK a cast serverov mala donedavna aj v US.
    Bystroushaak avatar 9.2. 18:01 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Freenet není proxy. Co jsem to tak pochopil, je to prostě šifrovaná distribuovaná databáze, proto jsou třeba všechny stránky read only a upravit je můžeš jen přepsáním novou verzí. Proto je taky plný statických stránek a dynamické tam nenajdeš.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    9.2. 12:19 Peter S.
    Rozbalit Rozbalit vše Spotreba CPU?
    Ked som to pred pár rokmi skušal totálne mi to vyťažilo CPU (už v tom čase low-end), teraz mam iný procesor ale stale je to single core low-end. Na takéto niečo by som obetoval max 20 % cpu, ale spokojný by som bol s max do 10 %. Takže je šanca že to bude mať takúto malú spotrebu? Oplati sa mi to vôbec konfigurovať a skúšať?
    9.2. 16:51 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spotreba CPU?

    Prepočítaj si. Pri rýchlosti 32KiB mi to osciluje okolo 10% na dvojjadrovom 3+3 ghz, pri 16KiB okolo 4%.

    9.2. 16:21 anonymous.pl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Hello from fellow Polish users! Greetings Cz users :-)

    Please join us on Freenet in our fight for freedom. Against ACTA. To not become USA/Corporations slaves via absurd patents.

    (Sorry for not speaking Czech) See you on freenet :-) also why not give us a visit on Sone or pl.freenet board. Just ignore the trolls on Frost.
    9.2. 16:44 aaaaaaaaaaaaaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    kotyz: nehrozi kvoli underage a podobnym to, ze u mna raz baranidlom "zaklope" policia, ze sa im podarilo aj z mojej IP stiahnut taky content? (Samozrejme na take nechodim, ale niekde to musi byt ulozene). Ked je to mozne u zdielacov filmov, tak by som sa bal aj tu, aj ked v tomto pripade o tom vobec nemusim vediet.
    9.2. 17:14 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Podobné sítě bohužel vždycky budou z velmi významné částí využívány na anonymní sdílení (nelegálního) porna. Mýlím se? Dokud nebude v případě těchto decentralizovaných systémů fungovat něco na způsob "kolektivního svědomí" Anonymous, nemá to šanci a ač jsou podobné systémy mému pohledu na svobodu velmi blízké, nebudu ochoten se zapojit. Jednotliví správci nodů by měli mít možnost ovlivnit možnost skladovat data, která někdo jiný nahrál.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    9.2. 17:51 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Nemýliš. Ale anonymný systém tomu brániť nedokáže a v tomto prípade aj preto, lebo neskladuješ dáta, ale iba pár dielikov z jednej zašifrovanej skladačky. A na tom je to postavené, že nevieš, čo skladuješ a nemôžeš to cenzúrovať nech už máš akokoľvek dobré úmysly.

    V tomto smere má Tor výhodu, že vždy môžeš skúsiť zdosovať nejakú nevhodnú hidden service. Na druhej strane to zároveň znamená, že niekto môže zdosovať dobrú hidden service.

    Čiastočným riešením môže byť Web of Trust (implementovaný v Sone alebo FMS), ktorý tomu síce nezabráni, ale aspoň to skryje.

    9.2. 18:12 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Díky za odpověď, dává to smysl. To ale bohužel asi znamená, že v podobě, jakou to v současné době má, to zřejmě nikdy nemůže fungovat a nikdy se to příliš nerozšíří. Už jenom z toho důvodu, že většinu trafficu bude tvořit nelegální svinstvo nebo "běžné" péčko a další velká data, která není potřeba sdílet takhle komplikovaně a anonymně. Jak to ale vyřešit a zároveň zachovat všechny dosavadní výhody, to nebude jen tak. Pokud je to vůbec možné.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    9.2. 18:28 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Po aférke okolo megauploadu/acta/pipa/sopa by som si nebol taký istý...

    9.2. 19:12 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Tím, že se to nerozšíří?

    U ACTA je pirátství jen zástupný problém, to si uvědomuje snad každý. I kdyby byla ta dohoda schválená, tak pirátství nebude omezeno naprosto vůbec (dokud tuto dohodu budou ignorovat Rusko a Čína). Anonymní a decentralizované sítě může v současné době (a v budoucnosti) pro sdílení velkých multimediálních dat využívat opravdu jen idiot nebo nějaký pedofilní zmrd. Všichni piráti budou používat share servery právě v zemích, kam ACTA svýma prackama nedosáhne, případně se všichni vrátí o deset let zpět k privátním FTP nebo něčemu podobnému.

    Pointa je ta, že přestože 99,9% uživatelů chce podobné systémy používat "v dobrém" (ať už to znamená cokoliv, ale rozumíme si) a pro ochranu svého soukromí, tak pokud se nevyřeší mnou popsaný problém, tak z větší části budou svou kapacitou sloužit oněm zvrhlým gaunerům, a běžní uživatelé přijdou zkrátka.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    JD avatar 9.2. 19:40 JD | skóre: 10 | blog: JDblog | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Anonymní sítě nejsou pro samozvané moralisty...
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    9.2. 20:59 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Nevím tedy, odkud pocházíš ty, ale tam, odkud pocházím já, je dětské porno tak nějak považováno za svinstvo, bez ohledu na to, jaký má ten či onen člověk svůj vlastní morální postoj. Prej "samozvaní moralisti", to mě poser. :-D
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    9.2. 21:21 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Tuším flame. Už jich tu pár na tohle téma bylo....
    9.2. 21:28 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Flame? Já nemám chuť ani čas flejmovat, ale pokud někdo ano, tak ať si poslouží.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    9.2. 21:56 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Pokud vycházím z flamů na toto téma, tak se většina lidí celkem jednoznačně shodne na tom, že výroba DP je nemorální (tedy pokud se toho účastní skutečné děti). Ale pokud jde o šíření, nebo dokonce jen přechovávání, tak zdaleka taková shoda nepanuje.
    10.2. 09:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Pokud vycházím z flamů na toto téma, tak se většina lidí celkem jednoznačně shodne na tom, že výroba DP je nemorální (tedy pokud se toho účastní skutečné děti). Ale pokud jde o šíření, nebo dokonce jen přechovávání, tak zdaleka taková shoda nepanuje.
    Což je jenom naprosto naprosto pitomý rádoby filozofický problém. Bez výroby na počátku by nebylo co šířit a přechovávat, stejně jako bez zástupů šiřitelů a přechovávačů by nebylo co vyrábět. Těžko argumentovat tím, že konkrétně já nikomu neublížil, když svojí poptávkou přímo vytvářím tlak na nemorální chování někoho jiného.
    Nežijeme v totalitě, bohužel!
    10.2. 09:56 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Ano i tohle v těch flamech zaznělo. Ale i opačný názor (např. co materiálem, co už existuje). Neříkám tak ani onak, jen říkám, co se psalo.
    10.2. 13:41 Mrkva | skóre: 20 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Ever heard about CGI?
    NSA CIA child porn nuclear bomb anthrax HMTD dirty bomb Obama Bin Laden plutonium warez anonymous homemade explosives
    10.2. 13:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Have you ever heard about a context?
    ... výroba DP je nemorální (tedy pokud se toho účastní skutečné děti) ...
    Nežijeme v totalitě, bohužel!
    9.2. 21:22 Ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Nesťahuj, neklikaj a nemusíš moralizovať. Ja viem, prechovávanie tých vecí je v ČR trestné len 5 či 6 rokov, takže možno podaktorí cítia ešte stále cítia potrebu obhajovať nedávny svojej krajiny pred celým svetom.
    9.2. 21:34 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Nechápu. Asi ztraceno v překladu.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    JD avatar 9.2. 21:31 JD | skóre: 10 | blog: JDblog | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Trochu jsme se nepochopili. Nikdo netvrdí, že dětské porno není svinsto, to je svinstvo. Jenže výskyt těchto svinstev v otevřených anonymních sítích je přirozená věc. Je to jakási známka, že ta síť je "free".
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    GeoRW avatar 10.2. 07:20 GeoRW | skóre: 5 | blog: GeoRW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    +1, na freenete je vidno, ako by to asi vyzeralo, keby bol internet skutocne free. Inak mali by sa nato pozriet vsetci zastancovia ACTA, SOPA a pod. veci. Pretoze, ked tieto zakony presadia, tak masivne rozsirenie distribuovanych, kryptovanych ulozisk je len otazka casu. A to uz potom nikto nezastavi, jedine zbavenim ludi osobnych slobod ala 1984.
    "This is to be taken with a grain of salt."
    Jendа avatar 10.2. 15:42 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    jedine zbavenim ludi osobnych slobod ala 1984
    Lid si to žádá, lid to tak chce! (pro budoucí generace, Novinky nejsou příliš stabilní: odkaz vede na diskuzi pod článkem o tom, že v USA nechce nějaká paní vydat heslo k šifrovanému disku, a lidé tam masivně tvrdí, že by heslo vydat měla)
    10.2. 16:04 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Jasné že by ho mala vydať. Veď kto nič zlé nerobí, nemá sa čoho báť!
    Jakub Lucký avatar 10.2. 16:21 Jakub Lucký | skóre: 37 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Jasně, a kdo šifruje, toho zastřelíme rovnou... A kdo jenom ví, jak se to dělá, toho zavřeme... A v procesorech zakážeme XOR... A vůbec, každý kdo umí číst je podezřelý...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    Jakub Lucký avatar 10.2. 16:19 Jakub Lucký | skóre: 37 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Tak jsem to proletěl a kromě toho, že je z toho do breku (jak už to v diskuzích těchto serverů bývá), tak je to tam plné profesionálních kryptoanalytiků
    Open Source program TrueScript
    To nejde,pokud disk zašifrujete svým vlastním kodem,tak se do něj nikdy nikdo nedostane.Všechna data na tom disku jsou zašifrovaná pod určitým šifrovacím kodem,který si každý vymyslí vlastní.nejde o uživatelské heslo,ale o šifrovací heslo,které šifruje celý obsah disku.
    divné, připojím disk jako "slave" a už se v něm hrabu...
    Zkopírovat HDD do rychlé RAMky a dešifrování nemůže trvat desetiletí. Asi detektivové mají slabé hackery.
    A každý druhý se dívá na americké filmy :-)
    SE DIVÍM ,ŽE TI EXPERTI V USA NEDOKÁŽOU ROZLUŠTIT HESLO NĚJAKÝ LAMMY!!
    tak ať zavolají experty na počítače, já myslím že by to pro ně nebylo tak složité?!
    Takže Američani jsou schopni se za 5 vteřin dostat do softwaru FBI ale prolomit heslo k ,,windowsům" neuměj?!
    A co je to za noťas, disk, nebo soft, že to fakt nejde???? pořídil bych si takovou mašinku... Nicméně si myslím, že tzv."profesionálové" si s tím sice rady neví, ale kdejakej student hacker by to zvládnul za hodinku...
    Kdyby spolupracovali s Anonymous…….
    Dejte to jen trochu schopnýmu hackerovi ....
    Tak ať si na to pozvou 16 ti letého kluka od nás který se zabývá počítačem a mají to.
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    Jendа avatar 10.2. 16:53 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Tak jsem to proletěl a kromě toho, že je z toho do breku
    A teď si představ, že máme tu, no, demokracii (nebo bychom alespoň měli mít) a tihle lidé o tom mají rozhodovat.
    A každý druhý se dívá na americké filmy :-)
    Tak ono to není zas tak složité, dokonce i o jedné takové mašince bych věděl.
    Řekneš? Ne? Tak jedeme znova…
    Jakub Lucký avatar 10.2. 18:14 Jakub Lucký | skóre: 37 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    A teď si představ, že máme tu, no, demokracii (nebo bychom alespoň měli mít) a tihle lidé o tom mají rozhodovat.
    Bohužel, demokracie je svinstvo...

    Ale ty tvoje citace jsou taky dobré...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    Bystroushaak avatar 10.2. 18:17 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    A každý druhý se dívá na americké filmy :-)
    Tak ono to není zas tak složité, dokonce i o jedné takové mašince bych věděl.
    Mašince na filmy, nebo cracking? :D
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    Jendа avatar 10.2. 18:19 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
    Citát Řekneš? Ne? Tak jedeme znova… patří k tomu, bohužel tu asi nikdo nemá kulturní referenci :( (je tak složité udržovat dvě komunity, kde jedna o druhé neví!). Vztahovalo se to k waterboardingu.
    9.2. 20:15 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

    Keď o tom nikto písať nebude, tak to tak ostane.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.