abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 609 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    the.max avatar 4.1.2010 21:30 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ze by soudruzka reditelka byla placenym agentem konkurence???
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    4.1.2010 21:41 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Spíš je soudružka typická soudružka. Vtipný je taky ten výčet osob, které na žádost o pomoc buď nereagovaly nebo ho klasickou úředničtinou poslali do někam. Není divu, když to jsou samí komouši.
    belisarivs avatar 4.1.2010 22:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Clovek si rika, ze politiky lze vymenit, ze bude volit piraty nebo nejake jine nekomance, a pak si pusti "Jiste, pane ministre/premiere" a vi, ze to je v haji.

    Vyhazet vsechny ty zasmradle urednicke flakace (tim nerikam, ze jsou vsichni urednici flakaci, ja chci vyhodit jenom ty, co stoji za prd) asi nebude takova sranda.
    IRC is just multiplayer notepad.
    7.1.2010 15:03 Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak to je neuskutečnitelné. Ten systém se totiž sám udržuje v takovém stavu, kdybyste vyházel 90% úředníků podle toho jak jsou efektivní, tak stejně ti nový co tam nastoupý budou nakonec asimilování a postupně budou ztrácet na efektivitě. Znám to, sám s tím bojuju. A ještě něco - ryba smrdí od hlavy!
    belisarivs avatar 4.1.2010 21:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    To jsem se zase navecer nasral.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Saljack avatar 4.1.2010 21:51 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Já taky. Je až neuvěřitelné, jak lidé, kteří něčemu nerozumí dokážou nadělat takové blbosti.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    4.1.2010 22:00 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Také mě to pořádně nadzvedlo, ale co s tím?!
    4.1.2010 22:05 Zopper
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nevím jak vy, ale já jí jdu napsat vlastní dotaz. Možná to nic nezmění, ale když jí bude psát spousta lidí a zmedializuje se to, třeba to pomůže.
    4.1.2010 22:09 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Také mě to napadlo, ale když nekomunikuje s redakcí BL s námi také komunikovat nebude.
    belisarivs avatar 4.1.2010 22:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jo, hochu. To musis dat do CC ty spravne lidi (Nova, nejaky ten politik/starosta/papalas ...).
    IRC is just multiplayer notepad.
    mess avatar 4.1.2010 22:06 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Co takhle zkusit poslat anonymní e-mail s odkazem třeba do Novy. Sice to zkreslí tak, aby to bylo ještě dramatičtější, ale mohlo by to fungovat :-)
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    Frt avatar 4.1.2010 22:17 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    A proč má být ten email anonymní ?
    mess avatar 4.1.2010 22:26 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Aby to mohli zmínit v "reportíži" pro větší efekt. :-)
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    4.1.2010 22:27 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nemá smysl psát anonymně, ale chce to zkusit poslat spíš sem ctnamety@ceskatelevize.cz

    Bohužel se mě nedaří najít takové-hle kontakty na Novu a Primu, chtěl bych to poslat rovnou na všechny. Kdyby jste někdo našel kam posílat náměty pro Primu a Novu, tak napište prosím do diskuse.
    mess avatar 4.1.2010 22:31 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    http://tv.nova.cz/kontakty:
    Redakce TELEVIZNÍCH NOVIN
    Kříženeckého nám. 1078/5, 152 00 Praha 5, e-mail: televizni.noviny@nova.cz
    http://www.iprima.cz/kontakty
    Kontakty na Zpravodajství
    
    Jitka Obzinová, šéfredaktorka
    Tel.: +420 266 700 301
    E-mail: jitka.obzinova@iprima.cz
    
    Máte zajímavý námět na reportáž? 
    Volejte redakci zpravodajství na telefonní číslo +420 266 700 888
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    4.1.2010 22:39 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Díky, zítra to sepíšu a pošlu. Dnes jdu spát, ale asi jen tak neusnu jak jsem vytočenej.
    4.1.2010 22:34 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    A ještě víc jsem se nasral u té "diskuze"...
    belisarivs avatar 4.1.2010 23:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ze ja blbec tam sel. Jsem nasrany jeste vic.

    Je nezkutecne, jaci jsou lide idioti. Mame takove politiky, jake si zaslouzime. :-(
    IRC is just multiplayer notepad.
    mess avatar 4.1.2010 23:56 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Musíš být hodně naštvaný, když píšeš takové hrubky :-)
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    belisarivs avatar 5.1.2010 09:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jo. Vsimnul jsem toho "nezkutecne" pozde.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Saljack avatar 5.1.2010 02:12 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Mě celkem ta diskuze přišla "zajímavá". Neříkám, že se vší špínou souhlasím, ale ten anonym co tam psal, měl většinou celkem pádné argumenty. Když si srovnám co tam vše bylo napsáno a co pan Cyroň potvrdil, dívám se na celou věc úplně z jiného pohledu, než po přečtení jednoho článku.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    5.1.2010 02:59 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Je to možné... a určitě to taky bylo dost vyhrocené, já takovéhle diskuze většinou nevydržím přečíst celé.
    Jendа avatar 5.1.2010 18:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Snažil jsem se slušně odpovídat. Ale nechat se veřejně urážet nemám zapotřebí. Stačí mi Vaše nadávky v DDDV. Zamykám diskuzi a vše včetně IP posílám na Státní zastupitelství.
    W*T*F?!!?!
    5.1.2010 20:01 červená řepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    teď jsem celou diskuzi pročet, bohajeho to je fakt nevděčnej tragéd
    Fill avatar 4.1.2010 22:10 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Možná pomůže též osobní návštěva, pokud má někdo cestu kolem, nebo aspoň příspěvek za tvrdou práci (má č. ú. na stránkách).
    5.1.2010 00:14 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ten domov je v normálne zastavanej oblasti - niekde tu. Nedá sa dohodnúť o umiestnení nejakej WiFi relay v niektorom susediacom baráku?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.1.2010 00:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Na Dobré Vodě jsem WiFi neskenoval, ale hned vedle v ČB je WiFin hodně.
    regine2 avatar 4.1.2010 22:10 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Zažil jsem to samé u rodičů. Sehnal jsem jim (mají 87 let a potřebují celodenní dozor jako malé děti) umístění v Kouřimi G-Help (www.ghelp.cz), ale je to tam opravdu jako v koncentráku. Vyprané oblečení nedostávali původní, odebrali jim vše možné, nesměli poslouchat rádio... Navíc měsíc co měsíc začali zvyšovat poplatky (vydírat). Vedoucí a manažeři k nedostupní. Než bych se s byrokraty handrkoval, tak jsem sehnal nové umístění v Radkové Lhotě u Přerova (www.domovrl.cz) a je to tam nesrovnatelně lepší a levnější. Ale za všechno může zřizovatel, co manažmentu dovolí a jak si jdou vzájemně na ruku. Taky nás to jednou čeká.
    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    4.1.2010 22:16 Horst Fuchs
    Rozbalit Rozbalit vše Vrchní sestra
    Nepracuje tam náhodou vrchní sestra Mildred Ratchedová?
    4.1.2010 22:23 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nic ve zlém, ale chtělo by to možná alespoň trochu dodržovat NPOV.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.1.2010 00:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Přesně tak, eurosoudruhu, hlavně se vyjadřovat politicky korektně
    Quando omni flunkus moritati
    5.1.2010 00:23 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Já a eurosoudruh? A já a vyjadřovat se politicky korektně? Nenechte se vysmát. Jediné, co se snažím říct je, že je nesmysl odsoudit někoho jen na základě jednoho článku jednoho naštvaného jedince.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.1.2010 01:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Opravdu nevidíte rozdíl mezi "politickou korektností" a požadavkem objektivity a neutrality?
    thingie avatar 5.1.2010 01:37 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tohle říkat rozhořčenému davu.

    Mě tu sice zase dav sežere, ale popravdě, je to jenom pohled jedné strany, a nevidím v něm nic takového, co by nemohlo za určitých okolností být jenom značně přibarveným popisem podobného, co v téhle zemi prožívá každý druhý. (Jo, jasně, každej druhej není invalidní důchodce, a mnohé další. Ale stejně.)
    Růžové lži.
    Shadow avatar 5.1.2010 11:13 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Máš bohužel naprostou pravdu. S panem Cyroňem určitě soucítím, ale dokud budu mít pouze jeho písemný projev, nebudu vědět, kde je pravda (tzn. verbální nebo jiné "lynčování" personálu provádět nebudu:-)). Doufám tedy jen, že jeho podnět důkladně prošetří nějaký nadřazený orgán, a vydá spravedlivé rozhodnutí.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    4.1.2010 22:28 MoB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ani Cimrman neměl postel u okna...
    Prcek avatar 4.1.2010 22:56 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Taky jsem si říkal, že je to mix Lijavce a Přeletu nad kukaččím hnízdem :-). Ale jinak je to dost smutný :-(.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    4.1.2010 22:40 me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nemám iluze o domovech důchodců a podobných ústavech (moje manželka pracuje v sociálních službách a snaží se pořád ještě něco změnit k lepšímu, i když zatvrzelost, buranství a lenost z těch zaměstnanců pracujících 30 let na jednom místě těžko někdo dostane). Ale...

    Než bych dělal závěry konkrétního případu na základě jednoho, dvou článků od nasraného autora, poslechl bych si i druhou stranu. Čtu v tom článku pana Cyroně, že byl vyprovokován staniční sestrou, aby ji nazval "fašistickou pičou". Nepíše co ho vyprovokovalo. Vztahy tam jsou asi na bodu mrazu nebo ještě níž. Ale není to _třeba_ i jeho vinou? Nechová se _třeba_ jako cholerický zmrd i tento nespokojený člověk? Jestli _třeba_ nesklízí to, co sám zasel...

    Nevím. Neznám konkrétní fakta. A zároveň nevěřím, že nějaká kontrola papalášů nebo i rodinných příslušníků něco změní. Návštěvy a kontroly přijdou a zase odejdou. Všichni se na ně budou usmívat, ukážou jim plusy, minusy pěkně schovají. Bordel bude pokračovat, protože problém je v přístupu zaměstnanců ale také obyvatel. Ti se bojí, často nespolupracují, vzájemně stojí v opozici, a ani jedna strana nechápe, že se mají vzájemně snažit vytvořit domov. A ne přežívat v ústavu.

    Je to smutné, ale jediná naděje na změnu je podle mně v přicházejících mladých lidech, kteří se nepřijdou starat o důchodce/pacienty/mrzáky a debily, ale v první řadě o LIDI. Je ale pravda, že někdy se těm starým strukturám musí pomoct odejít...
    AnachronyX avatar 5.1.2010 00:03 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    I kdyby se choval hrozně, jak chtěl (z hlediska pravidel slušnosti), nikdo nemá právo omezovat jeho osobní svobody. Maximálně soud či policie, a to pokud by se dopustil trestného činu, jehož povaha takový zákaz podle platných zákonů umožňuje.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    5.1.2010 00:10 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ad "osobní svobody" Ale v tomhle případě nikdo jeho svobody neomezuje - nebo ho tam snad drží jako vězně?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    AnachronyX avatar 5.1.2010 00:15 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Již jen zběžné pročtení Listiny základních práv a svobod člověku odhalí, že svoboda fyzického pohybu není jedinou (státem) garantovanou svobodou (či lidským právem).
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    5.1.2010 01:19 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Mrkva asi nemluvil o pohybu, ale možnosti přejít tam, kde mají jiný "provozní řád".
    AnachronyX avatar 5.1.2010 01:29 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jak píšu níže, těch míst je tak málo, že často prostě není kam přejít. Zvlášť pokud se jedná o člověka, který potřebuje speciální péči.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    5.1.2010 01:35 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Je mi jasné, že mne za tohle ušlapete, ale... To mi dává právo nadávat lidem, co se o mě za peníze jiných lidí starají? Asi jsem zvrácenej úchyl, ale když mi někdo něco zadarmo poskytuje, tak jsem mu tak vděčný - a přijde mi to správné.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.1.2010 08:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Kdybys aspoň nekecal kraviny. Ubytovaní si samozřejmě pobyt v domově důchodců platí ze svého důchodu (v podstatě tak, že ho téměř celý odevzdávají ubytovacímu zařízení.)

    Určitě to nepokrývá veškeré náklady, ale říkat "když mi zadarmo někdo něco poskytuje" není v tomto případě na ušlapání, ale na nakopání.
    Quando omni flunkus moritati
    Saljack avatar 5.1.2010 10:58 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    A ten důchod snad vydělal? S tímhle sice nerad, ale musím souhlasit. Nevím, jak je na tom zdravotně špatně, ale napsal knihu, píše na web a dělá balíčky pro mandrivu. Neměl by mít podle mě problém získat práci spousta zaměstnavatelů hledá "postižené" lidi kvůli možnosti odpočtu daní nebo tak nějak.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    5.1.2010 11:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    A ten důchod snad vydělal?
    To není podstatné (a je to diskutabilní.) Podstatné je, že když už ho dostane, tak jsou to jeho peníze a on si jimi platí nějakou službu.
    Quando omni flunkus moritati
    5.1.2010 13:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Určitě to nepokrývá veškeré náklady, ale říkat "když mi zadarmo někdo něco poskytuje" není v tomto případě na ušlapání, ale na nakopání.
    Od ostatních zdarma dostává minimálně část péče - to snad nepopíráte.
    To není podstatné (a je to diskutabilní.) Podstatné je, že když už ho dostane, tak jsou to jeho peníze a on si jimi platí nějakou službu.
    Není to nepodstatné (a můžete rozvést, co je na tom diskutabilního?). Sice ty peníze dostane, ale dostane je z daní ostatních. A nechápu, proč si jimi platí nějakou službu, se kterou není spokojen.

    OK, mohl bych tu spustit nářky nad tím, že platím nesmyslné daně, ze kterých jde poměrně velká část na služby, které nechci využívat, ale stát mě nutí. Proč si sakra musím platit důchodové pojištění, když na můj důchod za nějakých 50 let asi nebudou v rozpočtu peníze? Proč si nemůžu spořit sám, jak uznám za vhodné? Proč musím ze svých peněz sponzorovat jedince, kteří nepracují, žijí z podpory a nikdy pracovat nebudou? Proč musím platit na Rathovské jízdné ve středočeském kraji zdarma když ho nevyužiju? Kdyby tu nebyl socialismus, a místo povinnosti přispívat ostatním (!=potřebným) by se stalo privilegium, pan Cyroň ani stovky (a možná tisíce) dalších lidí by neměly tyhle problémy.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    5.1.2010 15:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    a můžete rozvést, co je na tom diskutabilního?
    Na důchod si všichni (až na chronické nemakačenky a lidi postižené od mládí) platíme, takže ano, tvrdím, že pokud pan Cyroň někdy platil sociální pojištění, pak si na důchod vydělal.

    Ok, sice pravděpodobně zaplatil méně, než dostane, ale to je takzvaná sociální spravedlnost. My ostatní zase dostaneme méně, než jsme zaplatili a celkový součet přitom dopadne tak, že stát víc schlamstne než dá.
    Od ostatních zdarma dostává minimálně část péče - to snad nepopíráte.
    Nepopírám a tvrdím, že je to špatně. Dokud je něco částečně "zdarma", (tj. zaměstnanec, který ti poskytuje službu, může říct "vy mě neplatíte") pak ta služba samozřejmě trpí. A proto domovy důchodců, léčebny dlouhodobě nemocných a podobné vypadají tak, jak vypadají.

    Je potřeba, aby platilo jasné naseru klienta - nedostanu peníze. Jestliže je někdo zaměstnán na pozici, kde se má o někoho starat, tak ať se buď stará, nebo táhne.
    Quando omni flunkus moritati
    Saljack avatar 5.1.2010 16:26 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    To, že zaplatil méně než dostane snad znamená, že zbytek dostává od ostatních, z toho vyplývá, že si na důchod nevydělal.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    thingie avatar 5.1.2010 16:29 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ono, kdyby každý dostal právě jen přesně to co zaplatil, tak máme všichni bez nadsázky dokonale hovno. A to platí pro každého, ať už vydělal a zaplatil cokoliv.
    Růžové lži.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 11:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Neměl by mít podle mě problém získat práci spousta zaměstnavatelů hledá "postižené" lidi kvůli možnosti odpočtu daní nebo tak nějak.
    Prolez si jeho web pořádně, než něco plácneš. (nápověda: vpravo)
    Saljack avatar 5.1.2010 14:52 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Já nevím, jak to je s těmi postiženými teď, ale dříve stát přispíval na invalidy zaměstnavatelům značnou částku. Vím o dvou lidech, kteří chtěli zaměstnat invalidu (otázka je jestli z dobrého důvodu nebo pro svůj prospěch). Na jeho webu jsem nenašel jediný věc, proč by nemohl pracovat (neznám ho osobně a ani nevím přesnou míru jeho postižení), ale to co tam píše na mě začíná působit, že je to člověk, který akorát nadává na to jak se má špatně, ale nic proti tomu nedělá.

    A myslím si, že naše rodina na tom s finanční situací není na tom o moc lépe než on. Já také pobírám sirotčí důchod a ani ve snu by mě nenapadlo stěžovat si na to kolik to je (a že to není moc).

    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 15:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    špatně hledáš (nápověda: Bíbr)
    Saljack avatar 5.1.2010 16:10 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak jestli jsem pochopil, tak by vydělal 3000Kč (čistého), to by padlo na domov důchodců a co invalidní důchod ten by se krátil nebo co? Nevím, ale z tohohle mi vyplývá, že se chová jako některá skupina nepřizpůsobivých lidí, kteří taky říkají, že se jim pracovat nevyplatí a raději budou pobírat sociální dávky. No přijde ti tohle normální?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 16:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Prosim? To je snad kapánek rozdíl ne?

    Lidi s takovymhle názorem bych na tejden posadil na tu kryplkáru a poslal je do podobnýho ústavu, schválně co by mluvili potom...
    Saljack avatar 5.1.2010 17:08 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Já v tom teda rozdíl nevidím. Prostě je pro něj výhodnější nepracovat. To nemá nic společného s tím, že je postižený.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 17:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...aha, takže ty svojí práci vykonáváš zadarmo a ještě s chutí, jo? :-D
    Saljack avatar 5.1.2010 17:41 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Takže, když vydělám 10000Kč a z toho zaplatím nájem, vodu, elektřinu atp. tak dělám zadarmo?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 17:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Co je na tomto proboha nejasného??!!
    Od léta 2007 mi přispíval Ivan Bíbr částkou 7.000 Kč, šlo o státní dotaci na těžce postižené zaměstnance, to dali ještě Jiří Paroubek a Zdeněk Škromach. Ono to bylo víc, ale po odečtu daní, ZP, aj, to bylo 7.000. Tedy vlastně přeposílal ty Škromachovy dotace. Bohužel, pokud si invalida něco vydělá, jde cca 85% na úhradu DD, až do 9.900 Kč. Necelé 3.000 tedy hned vzal DD, zůstaly cca 4.000 Kč. No, a za to jsem kupoval HW, navíc jsem splácel manželčin PC.
    k 1.1.2008 snížili dotace o 4.000 Kč. Tedy, dostával bych 3.000, což by ovšem hned vzal DD. Jelikož by to nemělo smysl, pracovní činnost jsem ukončil. Za vlády ODS je tedy možnost přivýdělku těžkých invalidů v ústavech velmi ztížena, až znemožněna.
    ...já bych se na to teda vysral taky a kdo ne, tak je u mně úplnej magor! :-D
    Saljack avatar 5.1.2010 22:47 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jenže tohle je jenom státní příspěvek! To znamená, že zaměstnavatel místo 7000Kč dostává 4000Kč, když zaměstná invalidu. To by ovšem nic na platu měnit nemělo (pokud teda není dohodnutý se zaměstnancem, že bude dělat jenom za státní dotaci) a navíc v zákoně bude na 100% dáno kolik musí zaplatit zaměstnavatel ze svého, to znamená, že za 4000Kč nedělá ani náhodou. Další peníze co dostane je invalidní důchod, plus jak píše příspěvek na nemohoucnost. Což počítám bude více než 10000Kč.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 23:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...píše přesně kolik si vydělá i kolik dostává, závidíš mu nebo co? I kdyby to bylo dohromady těch 10-15, ty bys za tyhle peníze dělal?? :-D By mně zajímalo, jak by vypadala diskuse o placení vysokejch škol, to by se všem tady prozměnu kroutily i prsty u nohou, ale každá kačka co dostane mrzák z vašich (našich) daní vás pálí, fakt ubohý! Upřímě: kdybych si měl vybrat mezi studentem (kterej by si to studování zaplatit měl, jestli chce díky tomu vydělávat víc než kolben) a mrzákem, nebo důchodcem, můj výběr by byl jasnej...

    ...a jestli chceš ještě něco na téma Cyroně, sedni na autobus do dobrý vody a vyřiď si to přímo s nim, ale z vočí do vočí člověk asi kapánek vyměkne, co?
    Saljack avatar 5.1.2010 23:22 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nezávidím mu nic. Tobě přijde 10-15 málo? A jo dělal bych za tyhle peníze, kdyby nic jiného nebylo. Myslel jsem si, že zrovna invalidní lidé budou chtít dokázat, že se nezlomí a že mají nějakou svou cenu.

    Tady se vůbec nejedná o to kolik dostane, ale o to, že si stěžuje jak nemá peníze a nic s tím nedělá. Možnost přivydělat má a nevyužívá toho, protože je to pro něj údajně nevýhodné.

    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 23:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    tywoe! podívej se na ty čísla ještě jednou v klidu a spočítej si, kolik mu na ruku zbyde za něco navíc, co dělat nemusí, protože vidí, že z toho nic nemá. Ten člověk odvádí ku***sky dobrou časožernou práci zadarmo a pak mu má někdo za zlý, když si zaškemrá o pár kaček! A co zdravý vývojáři co píšou "jestli se ti můj program líbí, pošli mi 20$"? To je norma, ne? Myslim že tohle nebude ta "díra" v sociálním systému, tu bych hledal spíš někde jinde...
    6.1.2010 10:34 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ale z vočí do vočí člověk asi kapánek vyměkne, co?
    Skor slovnik p.Cyrona je dost pod uroven
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.1.2010 12:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...a o čempak jste si ty a Cyroň povídali?
    6.1.2010 15:43 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Off topic
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.1.2010 15:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    zajímavý téma :-D
    6.1.2010 17:08 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Hlavne tema nasej debaty nesuvisi s tym, ake ma p.Cyron vyjadrovanie. Aby som bol konkretny, vyjadruje sa ako kanal, obrazne dobytok.
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.1.2010 08:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jakto? Ptám se o čem jste si povídali, když tak dobře víš jakej je to "kanál"? Nebo "jedna pani povídala"?
    Saljack avatar 7.1.2010 09:24 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ono si stačilo přečíst tu diskuzi.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.1.2010 10:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    kerou?
    4.1.2010 23:04 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu

    Tak je to jenom spravne, na socky musi byt prisnost. To bychom ten kapitalismus nevybudovali, kdyby se kdejaky nemakacenko mohl zavrit do ustavu a celej den brouzdat po internetech. A co hur, on jeste prispiva do komunistickeho projektu "Fedora", ktery se unfair praktikami snazi vyznamne cleny naseho zapadniho kapitalistickeho spolecenstvi, jako napr. Microsoft Corporation, poskodit. To vsechno za penize tezce pracujicich podnikatelu! Vzdyt to je vysmech elementarni spravedlnosti a je tragicke, ze jeste dvacet let po padu komunismu se muze dit neco takoveho. Pro to jsme klici nezvonili!!!

    Je treba vyzdvihnout konani nove pani reditelky, ktere pilne pracuje na tom, aby vsichni klienti byli zdrave motivovani urychlene se zapojit do klokotu nasi korporatne-demograticke republiky. Vzdyt kazdy, kdo jen trochu chce, si praci najde!

    Well done, pi Zadražilová, well done!

    4.1.2010 23:20 me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    To je hodně trapná zkratka. Nebo tomu i věříš?
    4.1.2010 23:25 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jmenujte mi jednoho, kterej dneska není socka (sociálně slabší?). Přátelé na facebooku a dalších soc. sítí se nepočítaj ;-)
    AnachronyX avatar 5.1.2010 00:06 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Správně. Místo aby se vděčně lísal k podnikatelské ruce, jež jej ze svých těžce vydělaných peněz živí, tak on si dovoluje do ní kousat?! Jak ještě dlouho bude zkoušena naše neoliberální holubičí povaha?!?!?!
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    menphis avatar 4.1.2010 23:46 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Taky me to poradne nastvalo a navic me desi ta predstava, ze takhle mohu jednou skoncit taky.
    Prcek avatar 4.1.2010 23:55 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Podle mě se s tím uměli vyrovnat Eskymáci. Ti věděli, jak se postarat o staré lidi s demencí. Uprostřed noci je vyvedli ven do vánice, svlékli jim pyžamo, a tak je ponechali osudu. Proto nemaj Eskymáci výraz pro "starobinec".
    Arnold J. Rimmer ;-)
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    5.1.2010 00:00 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Sem okamzite te reditelce napsal, ono i kdyby vina nebyla ciste na strane personalu, tak je jasne, ze personal musi mit profesionalni pristup a pokud to nezvlada, tak jsou tam spatni lide na spatnem miste a meli by odejit.
    Prcek avatar 5.1.2010 00:03 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak to bude paní ředitelka nadšená, že jí spamuje plno lidí, to dá milému panu Cyroňovi za odměnu ještě větší kapky, než doposud :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    5.1.2010 00:14 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak pro jistotu sem i neco malo prispel panu Cyronovi na ucet, treba kdyz mu poslem vsichni tak se mu bude jednoduseji hledat neco jine.
    5.1.2010 00:21 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Kazdopadne si myslim ze reditelka, ktera nedokaze byt nad veci v takovem ustavu, tak tam nema co delat a tim ze se pripad zverejil, tak snad nebude dlouhodobe mozne, aby setrvala na teto pozici prilis dlouho.
    AnachronyX avatar 5.1.2010 00:24 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Hahaha, to bychom nesměli být v ČR. Ředitelkou takového ústavu se dost pravděpodobně stala (jako řada jiných), protože je něčí známá nebo příbuzná, případně je členkou partaje hochů, co spolu mluví. Je to jedna z podob trafik, co se rozdávají za loajalitu správné politické barvě.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    5.1.2010 00:33 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Zase bych nepodcenoval silu davu, neb jeden clovek ma znoamosti, ale 100ky lidi ma kurva znamosti a o znamostech je opravdu tady v CR vsechno. Je samozrejme mozne, ze ji jen dosadi nekam jinam, kde uz nebude tolik videt, jen doufam ze ne jeste vys neb v tomto kocourkove se zasadne nepohodlni lide neodstranuji, ale povysuji, da se predpokladat jaky lide pak delaj na ministerstvech.
    AnachronyX avatar 5.1.2010 00:38 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Kocourkov je bohužel slabé slovo, tam byli občané většinou bezelstně hloupí. Daleko lépe sedí označení Absurdistán.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    Prcek avatar 5.1.2010 01:25 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak s těmi známostmi nevím nevím, buď jsem se špatně narodil a nemám ty správné kamarády, nebo to s těmi kamaráčofty nebude tak horké, protože nikdo z mého okolí není v postavení, kdy by pro mě mohl něco protekčně zařídit. Těžko se liším od průměrného občana, takže počítám že k té protekci má přístup jen opravdu malá hrstka lidí. Kolik normálních zaměstnání připadá na jednu vedoucí pozici? Celkem dost řekl bych, a od tohoto poměru se budou odvíjet i ty počty kamaráčoftů, takže nic moc (doufám :-))...
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    5.1.2010 00:13 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    K tomuhle případu se dá těžko vyjadřovat, protože chybí stanovisko druhé strany. Byl bych ale v soudech ještě více zdrženlivý právě v souvislosti s osobou p. Cyroně, protože to není tak dávno, co oznamoval ukončení jeho aktivit pro Mandrivu a to dost nevybíravým a uraženeckým způsobem. Tehdy jsem z něj měl spíš negativní dojem.
    5.1.2010 00:19 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ono je jasne, ze postizeny clovek nemusi byt vzdy v psychicke pohode, ale ty zamestananci proste musi a rozhodne nemuzou selhat v tom, ze se budou hojit na sikane toho, kdo je stve a nepredpokladam, ze by si vymyslel veci ohledne sprchovani, zruseni internetu a podobnych pro mne zakladnich prav a ocekavanych sluzeb takoveho zarizeni.
    belisarivs avatar 5.1.2010 10:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Mohl bych poprosit o odkaz, pokud se ti ho povede vystrachat?

    Fakt je, ze v diskuzich pan Cyron az moc place nad vlastnim stavem. Mozna to ode me zni hnusne, coz nebyl zamer protoze neco takoveho nikomu nepreju, nicmene pokud je clovek nejak postizen, tak knouranim nic nezmeni.

    Cetl jsem nejake diskuze, kde porad pripominal, jak moc je postizeny, jako kdyby to ostatnim nebylo jasne.

    Jeste by me zajimalo, jestli nema nejake pribuzne, kteri by mu mohli pomoci. Clovek jeho veku prece nemuze byt ze sveho rodu sam. Co sourozenci, rodice ... ?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Jendа avatar 5.1.2010 00:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Čistě teoreticky (nemohu kvalifikovaně soudit, o případu jsem se dozvěděl nedávno a četl jsem jen několik článků) – je na tom pan Cyroň tak špatně, že nemůže jít do jiného domova důchodců?
    menphis avatar 5.1.2010 00:35 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jo ale nejde jen o p Cyrone. Protoze jestli je pravda, ze starouse sprchuji jen jednou tydne, tak je to poradny svinstvo. Stejne tak to jidlo.
    Jendа avatar 5.1.2010 00:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    A ostatní důchodci také nemohou jít jinam? Stačí rozmáznout v médiích a princip volného trhu odradí potenciální klienty před DDDV.
    AnachronyX avatar 5.1.2010 00:39 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Pokud vím, tak je míst v DD nedostatek. Je-li převis poptávky nad nabídkou, může si zřizovatel docela nadrzo diktovat podmínky dle libosti (jak vidno nejen z tohoto případu).
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    5.1.2010 11:38 Lithium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jistě. A budu už jenom hůř. Stát se bude zadlužovat víc a víc, budou přibývat hezké socialistické zákony zaručující další a další „lidská práva“, ale v praxi nebudou peníze ani lidi, kteří by se o ty důchodce podle těch pravidel postarali. Už dnes se člověk nedovolá svých skutečně základních práv typu nebýt okraden bytařem či kapsářem.

    Smutné je, že jsme se z období, kdy se vše plnilo na 120%, problémoví spoluobčané (například invalidé) prostě „neexistovali“ a podobně, nepoučili. Spějeme v podstatě k témuž. Podle zákona bude mít každý důchodce (pacient, student, pracující) spousty práv a budeme mít státem nařízený ráj na zemi, ale v kolabujícím zdravotním a důchodovém systému budou všichni držet hubu a budou vděční tomu, kdo jim za úplatek umožní předběhnout frontu ostatních a dostat se alespoň k desetině toho, na co „mají právo“. Vítejte zpět v socialismu.

    (uznávám, jsem trošičku mimo téma, berte mne jako antidada :-))
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Faune zaloguj se, stejně tě podle těch tvejch modrostrakáckejch keců každej pozná...
    5.1.2010 12:17 Lithium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Fakt si myslíš, že člověk s takovým názorem existuje jen jeden?
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 12:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...myslíš JiKa Fauníku? Ale to jsi přece taky ty a je jedno jestli se podepíšeš Kadmium, Litium, nebo chleba s máslem... :-D
    5.1.2010 13:00 Lithium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    No, Tvoje přesvědčení Ti nemám jak vyvrátit, takže Tě v tom nechám. Ale trochu se bojím, že Tě v reálném světě časem čeká nemilé překvapení, že lidí s mým názorem existuje výrazně víc, než jeden (Jestli má zrovna JiK fakt stejné nevím. Zase tak moc ho nesleduji, abych věděl, nakolik se v názorech kryjeme - každopádně v posledních x volbách jsem ODS nevolil, takže jestli je fanda ODS, tak asi ne).
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 13:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nenech se tak snadno vyprovokovat :-D Každej hned pozná, že nejsi Fauník :-D
    5.1.2010 00:37 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    No co vím (řešili jsme poslední roky pro babi, naštěstí jsme ji pak zajistili nonstop pečovatelku) tak těch DD není zas nějak hodně a už vůbec těch, kde sou volná místa, ubytují tě za tu almužnu a postarají se o tebe když budeš postižený.
    5.1.2010 00:58 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše pokud to nekdo chcete resit, tak se ptejte naddrizeneho organu, co se tam deje
    tim je v tomto pripade kraj:
    http://www.kraj-jihocesky.cz/index.php?par[id_v]=175&par[lang]=CS&par[id_typ]=18
    kontakty:
    http://www.kraj-jihocesky.cz/index.php?par[id_v]=264&par[lang]=CS
    ja ten pripad nesleduju, jenom umim rychle vyhledavat. Je mi z toho smutno, ale nemam cas to resit, mam vlastni rodinu.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 09:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nemáme od tohohle "ústavu základních práv a svobod"???!!!
    5.1.2010 10:36 kolotoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    pa "profesor" dost naříkal, když jsme si "zaplevelili" ústavu tímto dokumentem.
    5.1.2010 11:15 červená řepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    není to tak dlouho co se tu pan Cyroň hádal s freshmausem. podle mě je tento pán dost problémový sám od sebe. nebo třeba jak chtěl finančně pomoci. to mě fakt dostalo, protože to bylo ve smyslu: já mám sever s balíčky na který chodí 500 lidí měsíčně, každej jen bere a nikdo neplatí, takže jestli mi nebudete posílat peníze, tak žádný balíčky už nebudou!!! a za to všechno může ODS!!!

    ha ha je sranda že komouši a halo noviny na něj serou :) bejt po jejich tak to maj kriplové v ústavej stokrát horší (asi tak jak to bylo :))
    5.1.2010 13:58 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Zdravím. Jak vidíte, připojení dosud funguje. Děkuji autoru zprávičky. Pokusím se odpovědět a něco přidat.

    1. S Freshmausem jsme se chytli a co? :-)

    2. Vy doplácíte zaměstnavateli, že Vám dovolí pracovat? :-) A teď vážně. Tehdy jsem prostě měl finanční problémy s udržením své činnosti. Nyní mi jde skutečně jen o to, abych byl respektován jako člověk. Je pro mě nesmírně důležitý pocit, že jsem někomu užitečný, že nejsem (jen) na obtíž. Nezajímá mě mít hodně peněz, nemám drahé hadry, káru, nejezdím k moři. Zajímá mě jen PC.

    3. Ano, v KSČM jsem se zklamal, na ODS názor neměním. Jako volič váhám mezi ČSSD a Piráty.
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    belisarivs avatar 5.1.2010 14:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak to Vas asi nepotesi, ze pan Skromach chtel pri sestavovani rozpoctu sebrat miliardu z duchodu a dat ji na "porcovani medveda" (coz je klasicka mala domu, penize na detske hriste, shodou okolnosti v miste bydliste politika ...).

    Nechapu, jak se nekdo muze v KSCM po tom, co tu 42 let predvadeli jeste zklamat.

    CSSD je stejny sajrajt jako ODS.
    IRC is just multiplayer notepad.
    5.1.2010 11:23 Lithium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Pan Cyroň se bohužel v minulosti bohužel projevoval jako soběstředný ublíženeček, takže k jakýmkoliv jeho stížnostem jsem nanejvýš zdrženlivý.

    A Britské listy jsou žumpa.

    Takže tohle bych fakt neřešil.
    5.1.2010 12:00 červená řepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    jo přesně tohle jsem měl na mysli :)
    5.1.2010 12:07 Vít Profant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Kolik jsi mu poslal, chytráčku? Víš kolik udělal RPM balíčků? Za takových podmínek bych s tím taky sekl a vyjádřil bych se ještě nevybíravěji.
    5.1.2010 12:26 Lithium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Vůbec netuším, kolik udělal RPM balíčků, protože RPM balíčky nepoužívám a celkově se o ně nezajímám. Ale to není podstatné.

    Podstatné je, že pokud člověk dělá něco jako dobrovolník, tak mu tím nevzniká žádné právo vyžadovat od těch, pro které dělá, peníze. Natož právo jim nadávat, když ty peníze nepřicházejí. Komu budu posílat peníze si vybírám já, ne někdo, kdo si vymyslí, že má na mé peníze nějaké morální právo, protože ve volném čase vyrábí balíčky (a nebo něco jiného prospěšného).
    5.1.2010 18:06 Vít Profant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    No pokud něco nějak začalo a pak se nároky jenom zvyšovaly, a dotyčný, který si nemůže zajistit pořádný příjem, na tom má trávit zadarmo celé dny... Asi byste si to měl na pár dnů zkusit sám.
    Drom avatar 8.1.2010 20:02 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    To je jasny, ja uz na ty preklady taky seru, dokud nekapne nejaka ta koruna...

    wtf???
    6.1.2010 13:02 me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    +5
    5.1.2010 13:30 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    No, hezký článek... Moc hezký.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Darth Phantom avatar 6.1.2010 15:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    A Britské listy jsou žumpa.
    Britské listy šly v poslední době s úrovní dolů, řekl bych. Do žumpy to má ale ještě hodně daleko. Za žumpu bych spíš označil modrosvazácké servery idnes, které pod rouškou objektivního zpravodajství a "nejdůvěryhodnějšího portálu" v sobě skrývají častokrát větší "žumpy" než blisty.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    thingie avatar 6.1.2010 16:22 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Britské listy hlavně nikdy žádnou úroveň neměly, pouze je jejich ubohost poměrně specifická, zejména na česky psaná média, takže vypadají jinak, což si bohužel naivnější jedinci pletou s lépe, což není ani náznakem pravda. Kde idnes a podobní tupě přebírají nudné agenturní zprávy, blisty blejou naprostý (byť původní) kraviny.
    Růžové lži.
    5.1.2010 11:30 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Myslim, ze neni dostatek informaci k posouzeni situace. I kdyby mel ve vsem p. Cyron pravdu, stale mi chybi informace o tom, proc je vubec v domove duchodcu. Je totiz mozne, ze si za to muze sam. A pak je hloupe narikat nad nespravedlnosti.

    Samozrejme to nic nemeni na tom, ze s duchodci, kteri nemaji jinou moznost, protoze nemohli mit deti (nebo je prezili nebo tak neco), ktere by se o ne ve stari postarali, by se melo zachazet s uctou, cemuz nejspis v ruznych ustavech nedochazi. U tech ostatnich - dobre jim tak. Kdyz nekdo naivne veri, ze si vystaci bez deti nebo s ignorantnimi nevychovanymi spratky, at si pak uzije stari podle svych moznosti.
    thingie avatar 5.1.2010 11:50 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Protože celý život šetřit a platit si státem požadované pojištění a pak za něj ve stáří chtít základní profesionální péči v domově důchodců je amorální a zavrženíhodný postoj, zatímco nadiktovat vlastním dětem, že musí žít tak a tak a ať ani nepomýšlí na to, že se o něj nebudou pečlivě starat a mít ho každý den na krku klidně do šedesáti let jejich vlastního věku, to je to správné.
    Růžové lži.
    5.1.2010 12:05 Vít Profant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    O je invalida, není ve starobním důchodu.
    thingie avatar 5.1.2010 12:09 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jo, já to vím. Někde tam píše, že mu je nějakých čtyřicet-něco. A celé to nějak moc nechápu, protože i s potřebou celodenní péče to není úplně ideální případ pro klasický domov důchodců, navíc má, jak píše, manželku, kde moc nechápu proč je tam s ním a proč by se o něj nemohla ona starat. Ale cokoliv.
    Růžové lži.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 12:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...proč by se o něj nemohla ona starat.proč by se o něj nemohla ona starat.
    to si děláš prdel?? :-O Víš v jakym je ona stavu?! Čet jste někdo někdy jeho web???
    houska avatar 5.1.2010 13:21 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    jak píše, manželku, kde moc nechápu proč je tam s ním a proč by se o něj nemohla ona starat.
    http://www.cyron.cz/clanky/2009/blog/magdiny-vyrobky-z-keramiky.php
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 12:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...všera odstřihly od netu Cyroně, Malevičovi udělali prd, dneska možná odstřihnou mně a voni udělaj zase prd, zejtra odstřihnou Malevičovi a kvičet budou pro změnu oni, ale to aspoň bude po chytrejch pindách od věci....
    5.1.2010 13:35 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    No, nevidím nic špatného na tom, že vlastník nějaké nemovitosti odmítne nechat nainstalovat wifi anténu. To by taky někdo mohl prohlásit, že je jeho životní náplní amatérská astronomie. Taky by mu podlé vás měl povolit DD nainstalovat na střechu astronomickou observatoř? Vždyť to je nesmysl!
    Mimochodem... GPRS/EDGE/CDMA? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 15:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    kdo tady mluví o nějaký anténě?? mluvim o odstřihnutí
    5.1.2010 17:24 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    kdo tady mluví o nějaký anténě??
    "ředitelka Jana Zadražilová oznámila, že budeme odpojeni. Jsem v hrozném stresu. Sehnali jsme si firmu pro připojení přes Wi-Fi, ale vzhledem ke slabému signálu je nutno umístit přijímací zařízení na střechu. To ředitelka odmítla,"
    Pan Cyroň?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 17:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    HALÓ!!! Bavíme se tu o tom, že byl (bude) odstřižen od stávajícího internetu! To že mu chce ta <I> zakázat i alternativní řešení, je druhá (neméně smutná) věc...
    Grunt avatar 5.1.2010 12:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Dobrá voda? Proč mi to jméno něco říká?

    BTW: Tento Miroslav Cyroň?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.1.2010 18:01 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jiste.
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    5.1.2010 12:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Uvažuju, že jestli nechávaj tomu domovu tolik peněz, co někde píše, tak by nebyl špatnej kšeft si ho i s manželkou (po dohodě s rodinou) ubytovat ve volném pokoji doma, tedy za předpokladu, že přestane propagovat Operu :-).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    thingie avatar 5.1.2010 12:38 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    No, to je, obávám se, trochu podceněné, protože člověk na vozíku nějakou tu práci sežere. A za 150 korun na den skrze jídlo bych mu tak možná na oběd ohřál párky a večer přinesu pár rohlíků a sejra. (A kdyby si stěžoval, tak ho nakopu s tim, že jim to samý.)
    Růžové lži.
    5.1.2010 12:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Myslím to samozřejmě v žertu, ale někde zmiňoval, že ústavu nechává nějaký přípěvek na bezmocnost, nebo co, což dělá nějakých 8 tisíc, a když se to nasčítá... Takže by možná nebyl špatný podnikatelský plán zřídit si domov pro invalidy v mladém až středním věku s vysokými požadavky na internetovou konektivitu. Distribuční maintaineři by samozřejmě měli přednost.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    5.1.2010 14:42 Lithium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    No nevím, pak si začnou klienti vymýšlet nestandardní stravu (zahlédl jsem v článku něco o sóje) nebo budou z iracionálních důvodů odmítat některé zaměstnance, protože neznají jejich věk (ta pasáž s nedoučenou kuchařkou) ... a náklady rostou a rostou.

    Za 150 Kč pan Cyroň očekává plnopenzi s kvalitou jako v restauraci. Asi se nenašel nikdo, kdo by byl tak tvrdý, aby mu prozradil, že za 150 korun by si v dnešní restauraci koupil s bídou dostatečný denní přísun tekutin a na jídlo by vůbec nedošlo. Ten jeho kamarád ho holt tak nějak nepřímo udržuje v klamu. Jasně, že když budeš jídlo dělat hromadně pro předem známý počet strávníků a podobně, tak i na komerční bázi můžeš hodit ceny níž než restaurace. Ale zázraky nečekej, počítej, že to z těch osmi tisíc pěkných pár odsekne.

    Samozřejmě, jestli si věříš, tak si klidně půjč pár desítek miliónů a pořiď si domov důchodců.... a jestli ho na čistě komerční bázi udržíš ziskový alespoň tak, abys stíhal platit úroky, tak jsi borec. I když si to omezíš na ty mladé a středně mladé, s kterými je té práce méně a je psychicky únosnější.
    thingie avatar 5.1.2010 14:48 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Zase tak zlý to není, za 150 korun si člověk jedno jídlo dá, na pivo k tomu sice už asi, pravda, zbyde leda u obědového meníčka, ale to je život. Nicméně snídani a dvě teplá jídla denně, to jaksi… těžko. (Nerad bych opomenul dodat, že to nemam ani já. :-))
    Růžové lži.
    5.1.2010 23:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Zvláštní, u nás v maloměstě (Frenštát p. R.) si za 50 Kč v jedné restauraci dáš plné jídlo (ne menu, i když to stojí stejně) i s polívkou a mám to problém dojíst (kvůli množství), kvalitě se nedá nic vytknout. Ale samozřejmě, moc takových hospod není (mají tam narváno, mohou si to asi dovolit a nemůžou zvednout ceny, kvůli klientele okolí, asi).
    Baník pyčo!
    menphis avatar 5.1.2010 15:32 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jo ale p. Cyron pise o tom, ze jidlo nechce odebirat a presto za nej musi platit.
    Saljack avatar 5.1.2010 16:13 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tomuhle nevěřím, podle mě je to pěkná lež.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    5.1.2010 18:07 Vít Profant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jasně, všichni na tom světě jsou vlastně hrozně hodní...
    6.1.2010 01:12 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Přesvědčil jsi mě. Nepůjdu do toho :-).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    5.1.2010 15:48 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Packagery? Kto su ti dalsi?
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    5.1.2010 17:40 bezny uzivatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    jestlize je pravda, ze 'klient' dostane pote co se kriticky ozval 'prasky na uklidneni', tak se musim ptat, jestli uz je to opet tak daleko. Doposud jsem se domnival, ze praktiky z koncentracnich taboru komunistickeho typu byly v roce 1989 prekonany.

    Samozrejme ze vim, ze nic neni prekonano. Ve vsech techto pripadech se bohuzel jedna o moc, o moznost s nekym manipulovat, nekoho ponizovat. Vim od znamych, ze pred nekolika lety vysla v Nemecku kniha o stavu starobincu tam a to cteni pry bylo pouze pro silne natury.

    Stav spolecnosti se skutecne pozna podle toho, jak se chova k postizenym. U nas sice deti jeste nepocitaji na zakladni skole ty matematicke ulohy jako za Treti Rise ('spolecnost plati na jednoho invalidniho obcana 300 Kc/den. Spocitej rocni naklady pri poctu 15 tisic invalidu. ), otazkou je, kdy se i toto zacne praktikovat.
    5.1.2010 18:00 Johnnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jenomže prášky na uklidnění jsou zcela běžné - na Západě. Už se nepamatujete na Rowlingovou, která sem jezdila lobovat za postižené, kteří leží "v klecích"? V zahraničí je nadopujou a žádné "klece" pak nepotřebují. To jen tak na okraj.
    5.1.2010 18:00 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.1.2010 18:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak teď je o tom reportáž na ČT1 - Události v regionech.
    5.1.2010 18:57 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Ok, takže jak jsem si myslel... překvapení se nekonalo a DD samozřejmě všechno popřel. A teď komu věřit...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    houska avatar 5.1.2010 19:18 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    me prislo skoda, ze reditelka nechtel promluvit na kameru
    5.1.2010 19:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Upřímně řečeno, po té kampani se jí ani nedivím, bez ohledu na to, kdo má pravdu. Ať řekne, co řekne, stejně z ní média, která mají jasno předem, udělají bestii.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 19:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ČT
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 20:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ku**a, proč mi to nehraje?!
    Grunt avatar 5.1.2010 20:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Bo si lama. Mám ti to stáhnout?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 20:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jééé, dík! :-D Já mam teď v systému nějakej totem a von to neumí :-(
    Grunt avatar 5.1.2010 21:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Příloha:
    Jééé, dík!
    Prosím.
    á mam teď v systému nějakej totem a von to neumí
    Zvláštní, zrovna tím jsem to z toho dostával adresu. Ale jinak ti to nehraje možná protože to má poškozenou ASF hlavičku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 21:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Příloha:
    WOW! Mirek Cyroň je zelenej! A ta pani co hlásí zprávy na ČT taky! :-O
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 21:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Příloha:
    ehhh...
    Grunt avatar 5.1.2010 21:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    A nemáš ty čirou náhodou nainstalované Xine?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 21:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    xico? já nevim? :-D
    Grunt avatar 5.1.2010 21:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    KDE. No jejda. Existují dva multimediální frameworky: Xine(KDE) a Gstreamer(GNOME) no a co si pamatuju tak právě nezelenání byl projev kodeku Windows Media v Xine. Se divím, že to ještě neopravili.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.1.2010 21:09 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Totem to samozřejmě umí, protože mě v Ubuntu to hraje s zásuvným modulem Totem 2.28.2 a GStreamerem 0.10.25
    5.1.2010 21:17 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Dnes vyšel ještě jeden článek o tomto případu na BL Slušnost společnosti se pozná podle toho, jak se chová ke svým invalidům
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 21:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...a kde to vemu ty moduly? Jestli se smim zeptat??
    Grunt avatar 5.1.2010 21:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    gstreamer-plugins-*, ale to by měl za tebe dělat tvůj systém.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 21:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    když já mu taky všechno nedovolim :-D
    5.1.2010 21:43 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Zkus nainstalovat balíček totem-plugins (Plugins for the Totem media player). Ještě je v repozitáři k dispozici balíček totem-plugins-extra, ale ten já nemám nainstalovaný a hraje to i bez něj.
    Drom avatar 8.1.2010 20:18 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nebude to spis otazka kodeku pro gstreamer? Takovy ty -bad a -ugly :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 21:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Tak obojí mam, totem sice 2.28.1, ale mam... :-( z obou těch věcí mi tam zbyly jen "devel" :-(
    5.1.2010 23:48 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Mě to taky nevalí, 64 bitové ubuntu. A totem-plugins a i extra mám. Ale mě to nehrálo pořádně nikdy, ani s mplayerem-hq na gentoo (tam mi nakonec pomohlo změnit user agenta na mozillu, pak to začalo jít (ale musel jsem pouštět video ve zvláštním okně, emmbed mi nešel nikdy - prostě prokleté!). Ale já to neřeším - momentálně ;-).
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.1.2010 23:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    zlatej mplayer... :-(
    Drom avatar 8.1.2010 20:14 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Me to totem prehraje v pohode...
    5.1.2010 19:18 maertien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Osobne si p. Cyrone pamatuji podle tohoto vylevu: http://www.cyron.cz/clanky/2009/blog/koncim.php. Pokud je pravda, co ted rika, tak mu preji, aby dosahl zlepseni urovne sluzeb, ktere mu jsou poskytovany. Nejak se v nem ale nevyznam. Na jednu stranu rika, jak konci(o urazkach ani nemluve) a na druhou, jak je delani rpm balicku smysl jeho zivota. Osobne mu tedy neposlu ani korunu a rozhodne ho nehodlam litovat.
    Jendа avatar 5.1.2010 23:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    6.1.2010 09:07 červená řepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    chá chá chá, přesně tohle na cyroně pasuje, tomu bych věřil!
    6.1.2010 09:54 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nestandardní připojení soukromého počítače pana Cyroně k internetu domova zasahuje do ochrany dat počítačové sítě DD a zároveň dochází ke zpomalování softwaru. Internet je panem Cyroněm používán bezplatně a jeho připojení potrvá do závěrečného stanoviska zřizovatele.
    Tímhle se oháněli už v té reportáži, ale podle mě je to blbost. Jestli opravdu pan Cyroň celý den spravuje svůj web, nemá jím jak "zpomalovat software", či ohrožovat bezpečnost (u obojího by mě zajímalo, jak to provádí). Navíc mu nabízejí, že má používat počítač v "internetové místnosti a knihovně", proto nechápu, proč by na jednom počítači vadil, ale na druhém ne.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    6.1.2010 22:16 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Nestandardní připojení soukromého počítače pana Cyroně k internetu domova zasahuje do ochrany dat počítačové sítě DD a zároveň dochází ke zpomalování softwaru. Internet je panem Cyroněm používán bezplatně a jeho připojení potrvá do závěrečného stanoviska zřizovatele.
    Ona mu ho stejně nakonec asi odpojí, protože si ho nebude moci dovolit :-( Výsledkem šetření by měl být i návrh, jak zajistit připojení k internetu v pokojích všech uživatelů. Samozřejmě za předem stanovených podmínek a nikoli bezplatně.
    6.1.2010 13:13 me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Jeden můj známý je také na vozíčku. Dle videa má podobné (shodné) postižení jako pan Cyroň a je skoro stejně starý. Na vozíku je 30 let. Na záchod se sám nedostane. Ale má firmu, provozuje chráněnou dílnu, nedávno si nechal postavit barák...

    Jestli to třeba taky není o tom, že někdo chce a někdo nechce. Někdo maká, snaží se překonat vše zlé a někdo nadává, že se o něj druzí nestarají...

    Nevím do které skupiny bych se sám dostal, pokud bych skončil na vozíku. Možná by mě to zlomilo a byl bych k ničemu. Ale to bych se minimálně snažil neobtěžovat své okolí svou sprostotou.

    A jak už jsem psal výše, o stavu domovů důchodců a státních ústavech opravdu nemám iluze. Jenže taky je to všechno o lidech...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.1.2010 13:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    "Já bych ty invalidy zakázala!"
    ...ach jo...

    6.1.2010 14:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Je celkem běžné, že někdo "reaguje" na něco, co v daném příspěvku vůbec není, ale aby šel někdo tak daleko, že si i vymyslí "citát", to je novinka.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.1.2010 14:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    jj, trošku abstraktní, přiznávám, ale...

    ...to se tady můžem za chvíli bavit o tom sovětskim pilotovi, co se bez nohou přeplazil přes Sibiř a proč by teda jako nemoh Cyroň taky...

    ...některý z výše uvedených přízpěvků mi už připomínaj debaty ze školky typu: "můj dědeček má ještě většího pinďoura než tvůj dědeček"
    Darth Phantom avatar 6.1.2010 15:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...to se tady můžem za chvíli bavit o tom sovětskim pilotovi, co se bez nohou přeplazil přes Sibiř

    To máš asi na mysli Meresjeva. Ten se nepřeplazil přes celou Sibiř, to by nedokázal asi nikdo. Meresjev se plazil mnoho kilometrů po dobu asi 18 dní. Přejít celou Sibiř se údajně podařilo přejít jistému německému zajatci, kterému se podařilo uprchnout z gulagu na Dálném východě a dojít až do Íránu, což mi přijde ještě víc neuvěřitelnější (pokud je to pravda).

    O tomto počinu byl natočen film Bílé peklo", což je jeden z mála sledovatelných počinů německé kinematografie. Sovětský člověk vydrží hodně, ale árijský člověk vydrží možná ještě víc :). Bílé peklo je bezva filmík, doporučuju ke zhlédnutí.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.1.2010 15:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    Viděl jsem ;-)
    6.1.2010 22:06 stara struktura
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    pojdte, 'zkopeme' spolecne cervenou repu ...
    6.1.2010 18:32 červená řepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    on totiž ten polskej chcípák asi podvědomě tuší, že s jeho stylem života na vozejku brzy skončí :)
    6.1.2010 22:08 stara struktura
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    ...že si i vymyslí "citát", to je novinka. ...

    vy jste asi jeste nikdy nebyl na kongresu ODS ...
    6.1.2010 22:04 stara struktura
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    rika se, ze ve stari se lide zase stavaji detmi. Podle nekterych vypraveni zde to maji v domovech duchodcu promyslene, dnes je tam generace , ktera prozila valku a protektorat, ti lide se tam musi citit jak za mlada, kdyz jim zakazuji poslouchat radio ...

    Dedecek manzelky byl take v DD. Kdyz byl u nas na navsteve, tak mel pripraveny listek, co ma prinest za darky a kdyz jsme se ptali, co se stane, kdyz nic neprinese, tak se hrozil, ze ho daji na 'lezaky' pod sedativa a to by byl konec, z 'lezaku' se pry jeste nikdo nevratil zivy ...

    =^..^= AmigaPower® avatar 7.1.2010 08:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Domov důchodců odřezává packagery od Internetu
    z 'lezaku' se pry jeste nikdo nevratil zivy ...
    Potvrzuji, "u nás" v důchoďáku to bylo:

    přízemí - chodící -> 1.patro - sedící, polochodící -> 2.patro - ležící -> márnice

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.