abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 02:00 | Nová verze

Byla vydána stabilní verze 2.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Lakka 2.0 obsahuje například LibreELEC 8.0 nebo RetroArch 1.5.0.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 23:44 | Pozvánky

24. 5. 2017 od 9:00 proběhne v Brně na Fakultě informatiky MU (Botanická 68a) v místnosti D2 jednodenní konference Industry Cocktail (Facebook), na které máš šanci nahlédnout do způsobů využití nových technologií v aktuálních projektech z různých průmyslových odvětví. To, že složité problémy se neřeší jen v laboratořích a způsoby, jakými se s nimi vypořádat v praxi, rozeberou přednášející z jednotlivých firem.

mjedlick | Komentářů: 0
včera 23:33 | Nová verze

Byla vydána verze 0.69 populárního telnet a ssh klienta PuTTY. Podrobnosti v přehledu změn. Řešen je také bezpečnostní problém ve verzi pro Windows.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
28.4. 13:11 | Nová verze

Po téměř dvou letech byla vydána nová verze 4.0 linuxové distribuce Audiophile Linux (též AP-Linux-V4). Tato distribuce vychází z Arch Linuxu, používá systemd, správce oken Fluxbox a vlastní real-time jádro pro nižší latence. Z novinek můžeme jmenovat podporu nových procesorů Intel Skylake a Kaby Lake nebo možnost instalace vedle jiných OS na stejný disk. Pokud se zajímáte o přehrávání hudby v Linuxu, doporučuji návštěvu webu této

… více »
Blaazen | Komentářů: 7
27.4. 18:55 | Nová verze

Byla vydána nová stabilní verze 1.9 (1.9.818.44) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Z novinek vývojáři zdůrazňují podporu nového vyhledávače Ecosia. Ten z příjmů z reklam podporuje výsadbu stromů po celém světě (YouTube). Nově lze přeskupovat ikonky rozšíření nebo řadit poznámky. Nejnovější Vivaldi je postaveno na Chromiu 58.0.3029.82.

Ladislav Hagara | Komentářů: 20
27.4. 17:00 | Nová verze

Byla vydána verze 3.7.0 svobodného systému pro správu obsahu (CMS) Joomla!. V oznámení o vydání (YouTube) se píše o 700 vylepšeních. Opraveno bylo také 8 bezpečnostních chyb.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
27.4. 08:22 | Komunita

Grsecurity (Wikipedie) je sada bezpečnostních patchů pro linuxové jádro (porovnání se SELinuxem, AppArmorem a KSPP). Od září 2015 nejsou stabilní verze těchto patchů volně k dispozici. Dle včerejšího oznámení (FAQ) nejsou s okamžitou platností volně k dispozici už ani jejich testovací verze.

Ladislav Hagara | Komentářů: 80
26.4. 23:33 | Komunita

OpenBSD 6.1 vyšlo již 11. dubna. Po dvou týdnech byla vydána i oficiální píseň. Její název je Winter of 95 a k dispozici je ve formátech MP3 a OGG.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
26.4. 18:55 | Nová verze

Byla vydána verze 2017.1 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux. S vydáním verze 2016.1 se Kali Linux stal průběžně aktualizovanou distribucí. Aktualizovat jej lze pomocí příkazů "apt update; apt dist-upgrade; reboot".

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
26.4. 18:22 | Nová verze

Po téměř pěti letech od vydání verze 2.00 byla vydána nová stabilní verze 2.02 systémového zavaděče GNU GRUB (GRand Unified Bootloader). Přehled novinek v souboru NEWS.

Ladislav Hagara | Komentářů: 28
Chystáte se pořídit CPU AMD Ryzen?
 (4%)
 (35%)
 (1%)
 (6%)
 (45%)
 (9%)
Celkem 347 hlasů
 Komentářů: 50, poslední 27.4. 04:06
    Rozcestník

    Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova

    Na stránkách Debianu bylo zveřejněno prohlášení k zatčení vysokoškolského učitele matematiky a aktivního vývojáře Debianu, člena Debian Haskell Group, Dmitrije Bogatova (Дмитрий Богатов). Klíče Dmitrije Bogatova byly pro jistotu ze systémů odstraněny. Dle ruských vyšetřovatelů měl Dmitrij Bogatov ze svého počítače pod jménem Ajrat Baširov (Айрат Баширов) psát do diskusního fóra sysadmin.ru a vyzývat k násilnostem na Rudém náměstí. Dle právníka Dmitrije Bogatova záznamy z bezpečnostních kamer dokazují, že se Dmitrij Bogatov v inkriminovanou dobu u svého počítače vůbec nenacházel. Dmitrij Bogatov provozoval výstupní uzel Toru [Hacker News].

    18.4. 05:55 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Grunt avatar 18.4. 09:12 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Má štěstí že není z Turecka. Tam by dostal rovnou trest smrti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.4. 23:08 tomvec | skóre: 23 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    V Turecku (zatím) trest smrti není. Ale oni to zvládnou při výslechu nebo při nočních hrátkách dozorců v base.
    18.4. 09:33 Spitzbube
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Za to může Brusel, humanitární bombardování vedené NATO a agresivní politika USA!
    18.4. 11:49 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Ti toho zprasili dost, ale o tom koho zatkne Putin fakt nerozhodují.
    Petr Tomášek avatar 19.4. 02:15 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Ti toho zprasili dost
    No, jestli to nebude spíš putinovská propaganda, nezdá se mi, že by toho za nějak moc zprasili...
    19.4. 19:44 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Nebude. Civilistů zabitých při tom "humanitárním bombardování" je dost, zemí dlouhodobě rozbitých intervencemi NATO taky ( Irák, Libye, Afghánistán .. v Moorově Bowling for Columbine je hezký přehled starších amerických intervencí ). Co všechno zprasil Brusel stačí sledovat v reálném čase - třeba jen kolem muslimských migrantů v poslední době toho byla spousta. Ale i tak je to možná pořád ta lepší půlka světa.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 19.4. 21:13 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 40
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Lepší půlka světa? Ono záleží na tom, co člověk od toho světa očekává. Mé představy (vlastně snění) je naprosto mimo všechny ideologie. Bohužel lidská (ne)kvalita není schopna naplnit představu lepšího světa, jelikož sází na sakra nízké pudy.
    Petr Tomášek avatar 20.4. 09:12 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Civilistů zabitých při tom "humanitárním bombardování" je dost

    Ale pořád je to jen zlomek civilistů, kteří by byli zabiti, kdyby se žádné "humanitarní bombardování" nekonalo.

    Irák

    Irák nebyl "rozbit" intervencemi NATO, ale stratigckými teroristickými činy, které prováděl Abú Músaf Al-Zarqáví. Daleko nejhorší vliv na Irák mělo předčasné stažení amerických vojsk "mírotvorcem" Obamou a fakt, že Obama nachal volnou ruku Al-Málikímu, aby terorizoval sunitské obyvatelstvo, což pak, jak známo, vedlo k masivnímu vzestupu islámského státu.

    Libye

    Za stav Lybie může jedině posranost Obamy, který tam shodil pár bomb, místo, aby tam poslal pozemní vojska.

    Afghánistán

    Zase, za stav v Afgánistánů může jedině a pouze vygumovaná džihádistická ideologie a taky to, že se z něj NATO v čele s USA předčasně stáhli.

    třeba jen kolem muslimských migrantů v poslední době toho byla spousta

    A co jako máš na mysli? Já teda vidím problém hlavně na straně východoevropských států, kteří nechtějí přijímat uprchlíky a nechávají to Německo...

    pavlix avatar 20.4. 14:28 pavlix | skóre: 53 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Tebe by si měli najmout jako vojenského experta.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 20.4. 15:54 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 40
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    To je pouhý důkaz toho, že propaganda funguje.
    little.owl avatar 21.4. 10:24 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    A o tom jste take uz mluvil s okresnim hejtmanem?
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    21.4. 23:00 tomvec | skóre: 23 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Ad Irák, Libye, Afgánistán (a Sýrie a další)

    Tam by byl klid, kdyby se do toho USA/NATO a vlezdoprdelecká EU nesrala a nechala to na místních vládcích. Jenomže oni nechtěli skákat tak, jak USA pískají.

    Ad muslimští migranti

    Hulíš teda kvalitní matroš...
    pavlix avatar 18.4. 10:48 pavlix | skóre: 53 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Takže ho zatkli za exit node, jestli to dobře chápu.
    Grunt avatar 18.4. 10:58 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Nemyslím si. Spousta vzdělaných lidí (jakože vysokoškolský profesor matiky asi žádný Ruský orangutan co zrovna slezl ze stromu nebude) je proti oficiálnímu (putinovskému) režimu a oficiální štvavé propagandě. Divil bych se kdyby to byla výjimka. Že provozoval exit node už je spíš takový bonus, třešínka na dortu. Jsem rád že nemusím žít v Rusku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 18.4. 11:12 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 40
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Prostě je to rebel. :)
    18.4. 11:16 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Jo, a navíc na to má nástroj.
    little.owl avatar 18.4. 11:50 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Je to rebel! Pri zatykani tri vojaky tezce zranil, dva zhmozdil a jednoho zesmesnil.
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    18.4. 11:57 Zubatynegr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    "štvavá kampaň" :D no ty máš dost, ty ovce podlehlá "štvavé kampani" uSSa. Ještě jsi zapomněl doplnit, že nechceš žít v "agresívně rozpínavém" Rusku, ňoumo. Pomoooc, strašák...
    Grunt avatar 18.4. 12:00 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Štvavá kampaň ruských imperialistů a diverzantů z RT. Ještě nějaké otázky? Rádio Jerevan vše rádo vyjasní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.4. 01:26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Dříve se lezlo do zadku Rusku a kritizovalo se USA, dnes se leze do zadku USA a kritizuje se Rusko. Rozdíl v tom není, same shit, different assh*le. Bohužel, tohle některým jednodušším jedincům nedochází.
    pavlix avatar 19.4. 08:26 pavlix | skóre: 53 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Vždycky se lezlo do zadku oběma.
    19.4. 12:52
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    To je možné, nic to však nemění na faktu, že je tohle černobílé vidění světa a lezení někomu do zadku hloupé.
    Grunt avatar 19.4. 12:53 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.4. 15:33 cuba | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    I beg to differ. Lezlo se a leze do zadku dál. Ale celkem jasně hovoří migrace. Kolik rusů odešlo do Evropy/USA a kolik naopak? Tento poměr celkem jasně určuje, kde se žije relativně lépe. Můžeme kritizovat zahraniční politiku, můžeme kritizovat vedení států, ale tenhle aspekt je celkem jednoznačný. Až bude větší migrace evropského obyvatelstva do Ruska, tak je jasné, že je v Rusku lépe. Dnes a za posledních sto let to opravdu dlouhodobě neplatí (výjimkou mohou být období světových válek).
    19.4. 20:23 luv | skóre: 17 | blog: luv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    podle tohoto meritka je podle wikipedie nejlepsi mistem pro zivot Oman, Libanon a Katar
    java? shapes and colors ... with an angle grinder!
    Petr Tomášek avatar 19.4. 02:25 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    A co jiného to je, než štvavá kampaň, to jak rusko rozšiřuje samé lži. To si ale člověk, kterému putin vygumoval jeho mozeček, jako ty, nemůže připustit, žejo?
    pavlix avatar 19.4. 08:24 pavlix | skóre: 53 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Proč tuhle idiocii musím potkávat i tady. Politické diskuze na úrovni mateřské školy. Pohádejte se o tom, kdo z vás je větší idiot. Prosím. :D
    19.4. 12:47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Potrefená husa​?
    Grunt avatar 19.4. 12:48 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Dodám že mají dobré učitele…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.4. 19:08 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Tak zase si v nějaké ČR, kde je trestné schvalovat něco, o čem ti nadčlověk tvrdí, že je teroristický čin, i když to vidíš jinak. Na druhou stanu tu není trestné, pokud obama spáchá 500 teroristických činů s dronama, protože takové masivní vraždy přece teroristickým činem nejsou. Ale když máš na hrudi bombu, tak to teroristický čin je. Přitom v tom nevidím rozdíl. Vražda jako vražda.
    18.4. 19:23 petrfm | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    +1 Teroristé křičí chytejte teroristy :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Ovoce avatar 18.4. 23:51 Ovoce | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Řeknu k tomu jen to, že když Američani vybombardujou humanitární konvoj nebo nemocnici (zdroj vody, atd...), tak to bude s velkou pravděpodobností omylem a nechtěně, ne proto, že chcou deptat obyvatelstvo co je pod tou palbou. O Putinovi a jeho kamarádech z klubu diktátorů tohle říct bohužel nemůžeš.

    Tolik k tomuto populárnímu paargumentu že "obě strany jsou zlý!!!!11one - tudíž Rusáci nejsou svině".
    19.4. 00:04 petrfm | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Jak jsi prisel na to, ze americane vrazdi lidi omylem a rusove umyslne?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Ovoce avatar 19.4. 00:22 Ovoce | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Na to jsem nepřišel, to je jasný každýmu, kdo se nerozhodl za každou cenu zarytě věřit svýmu realitě navzdory nebo prosě není čurák a trví že černá je bílá z nějakého finančního nebo ideologického důvodu, ač ví, že černá je černá.
    19.4. 00:31 petrfm | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    To je argument, úplně jsi mně posadil na prdel :-) Tak jo, máš pravdu, přesvědčil jsi mně, přece nebudu za čuráka, to jako ne :-D
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Petr Tomášek avatar 19.4. 02:33 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    1) američané lidi nevraždí, ale zabíjejí případně popravují

    2) "cui bono" - američani z toho nic nemají, jenom by si poškodili image. rusům je to jedno, protože žádnej image nemají, tak si můžou dovolit lidi vraždit, aby je zastrašili. I když je pravda, že oni to spíš budou assadovci, kdo vraždí civilisty, rusové tomu jen nebrání a dodávají jim k tomu výbavičku...
    21.4. 05:22 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Ano, zabíjejí. A sem, tam civilisti, auto s uprchlíky a podobně. Ono je to na obou stranách stejné. Američani nemají taky žádný image. Rusové dodávají zbraně jedné straně, američani druhé, a tím si obě strany pěkně očistí ruce od špinavé práce. A jen sem, tam se pošle nějaká ta raketa nebo dron, někde se něco "demonstrativně" vyhodí do vzduchu a udělá se čestný přelet, aby bylo jasné kdo má kde zrovna navrch.

    Bylo to tak vždycky, lidi se nepoučí, není to nic jiného než repríza předešlého a boj mezi velmocemi. Buďme rádi, že ta nárazníková zóna se přesunula z evropy na blízký východ.
    Grunt avatar 18.4. 19:33 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Však mi ani nemluv. Obama byl nositel Nobelovi ceny za mír a oproti tomu zašlému oranžovému kapitalistickému zaprděnému dědkovi inkarnace Ježíše co šířila lásku a mír kama prošel. Když vidím jak dědek autorizuje mazání vesnic kdesi v horách z mapy světa pomocí Massive Ordnance Air Blast bomb (která doposud nebyla nikdy použita krom testování!) tak se popadám za hlavu. 1914 znovu a dokola akorát teď nejsou žádní Allies ale aliance a žádná (Německá) Říše, ale federace. Už jen nějaký ten hodící se kázus belí. Blb jakýsi. Doufám že ho včas defenestrujou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 18.4. 19:47 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Obama byl nositel Nobelovi ceny za mír

    Proč by dávno mrtvému Nobelovi nosil nějakou cenu? Ještě za mír?

    oproti tomu zašlému oranžovému kapitalistickému zaprděnému dědkovi inkarnace Ježíše co šířila lásku a mír kama prošel

    Problém jsou konzervativci, nikoliv jmenovitě pologramotný Cheeto Mussolini. Už za Obamy kriplili funkčnost Kongresu… a před Obamou úřadoval válečný zločinec Dubya.

    Grunt avatar 18.4. 19:57 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Proč by dávno mrtvému Nobelovi nosil nějakou cenu?
    Předpokládám že protože má prd co na práci. Asi proto.
    nikoliv jmenovitě pologramotný Cheeto Mussolini
    Dědek je problém. Dokud tam nebyl tak byl klid.
    válečný zločinec Dubya.
    Však to je jedna banda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 18.4. 20:08 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Dědek je problém. Dokud tam nebyl tak byl klid.

    Prd. I za Obamy ovládala GOP Kongres a kriplila funkčnost státu – teď si naopak může protlačit takřka libovolná zvěrstva, a to ať už tam bude Angry Cheeto, nebo Mike „Balls to the Van der Waals“ Pence, nebo jiný dobytek.

    Petr Tomášek avatar 19.4. 02:38 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Když vidím jak dědek autorizuje mazání vesnic kdesi v horách z mapy
    Až na to, že tam žádná vesnice nebyla, respektive vesnice byla kus vedle a tam se nikomu nic nestalo. Ale jasně, tobě je takovej detail jedno, hlavně, když jde plivat na američany...
    k3dAR avatar 19.4. 04:29 k3dAR | skóre: 44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    k tomu plivani neni potreba hledat duvody... vyvrazdeni puvodnich obyvatel a ukradeni jejich svetadilu je ti malo?
    dobra: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_the_United_States
    https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_United_States_at_war
    https://en.wikipedia.org/wiki/Military_history_of_the_United_States
    http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx
    PS: pripadne nadavky jako "ruskej vypatlanec" si nech, neexistuje vaha kde je na jedne strane usa a na druhe rusko, podle ktere by to oznaceni melo byt relevantni ;)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Grunt avatar 19.4. 09:36 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Třeba mě šálí zrak, ale já v těch záběrech vidím zavodňovací terasy (používá se to na pěstování rýže a jiných vodomilných plodin) a v zaměřovači jakési uskupení zemědělských šopek, které je vzápětí evaporizováno. Ale co já vim, nejsem odborník na špionáž. Třeba je to maskovaná filiálka na výrobu CBRN materiálu.
    se nikomu nic nestalo
    Sure…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Petr Tomášek avatar 19.4. 02:28 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární ad hominem

    Zobrazit komentář
    k3dAR avatar 19.4. 04:36 k3dAR | skóre: 44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    v ktere fazi to prestava byt teroristicky cin? ve fazi kdy utoci usa? jaky je rozdil kdyz terorista spacha atentat v usa a kdyz usa vysle vojaky/armadu do jeho zeme? zajima te co bylo drive? zajima te ze utok toho jednotlivce kteremu rikas terorista muze byt moralnejsi nez utok armady kterou omlouvas? opravdu si myslis ze je v poradku abys chtel zavrazdit jeho deti ktere s potencionalnim zlem sveho otce nemaji nic spolecneho?
    nezastavam ani jednu stranu, jen mam pocit ze si to predstavujes az moc cernobile a je otazka jestli to zlo v tobe (armadach i dalsich "jenom" civilistech) neni vetsi problem nez to proti cemu bojujes a jestli to nahodou neni protni pricina toho nasledku...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    pavlix avatar 19.4. 08:31 pavlix | skóre: 53 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    v ktere fazi to prestava byt teroristicky cin? ve fazi kdy utoci usa?
    Terorismus je zvrácená forma politického aktivismu, takže pokud se zabíjení dopouští armáda USA, tak je to už „jen“ válečný zločin, nebo ne?
    ⧠ A = 0 avatar 19.4. 08:41 ⧠ A = 0 | skóre: 8 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Umíš číst? Hranice je naprosto jasná. Teroristický čin to z definice není, pokud se jedná o aktivitu USA a jejich spojenců. Naopak pokud zabíjejí jejich protivníci, velmi pravděpodobně se o teroristický čin jedná. To je snad zřejmé.
    Nevolte zmrdy.
    19.4. 23:37 petrfm | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Přesně tak. Sto let na ně shazují bomby, vyvražďují jim celé rodiny a mažou z mapy vesnice, aby jim mohli krást ropu, protože nic jiného, poctivého, co by je uživilo neumí a teď přišli na to, že efektivnější bude je nazývat teroristy, protože na ně nemávají kolem cest, když se jim tam prohánějí v tancích, jako jiní debílci v tom "civilizovaném" světě, co stavějí děcka na patníky, aby mávaly vrahům vlaječkou, když si přesouvají bojovou techniku a cvičí na další humanitární vyvražďování.

    IMHO nejvíc teroristů je v armádě USA. Těch muslimských radikálů je proti nim hrstka a nebýt USA, pásli by si v klidu svoje krávy a pěstovali kokain.

    Jako upřímně, vyvraždit mi někdo rodinu do třetího kolene, asi by mi to taky zamíchalo životními prioritami. Je lehké někoho odsuzovat jenom proto, že na něj média nejsilnější propagandy světa ukazují prstem a dělají z něj teroristu ve FULL HD.

    Zajímalo by mně, jak by se tvářili příznivci USA, kdyby jim v médiích pouštěli FULL HD záběry pomalu umírajících dětí - obětí toho "neúmyslného" humanitárního bombardování nemocnic a civilních objektů, co má za úkol především odstrašit teroristy od těch hrůzných činů s plynem, apod.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Fluttershy, yay! avatar 19.4. 23:47 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Petr Tomášek avatar 20.4. 08:46 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    v ktere fazi to prestava byt teroristicky cin? ve fazi kdy utoci usa?
    Teroristický čin je z definice takový, jehož cílem je zasévat strach a je zaměřený na bezbranné lidi, kteří s tím nic nemají společného. Což o USA nejde nikdy tvrdit.
    jaky je rozdil kdyz terorista spacha atentat v usa a kdyz usa vysle vojaky/armadu do jeho zeme?
    když terorista spáchá atentát třeba v USa, pak mu jde o to zabít co nejvíc nevinných lidí a rozsévat v lidech strach a tím připravit půdu pro násilné šíření islámu.

    když USA pošlou armádu do jeho země, pak jedině proto, aby přesně tomuto zabránili.
    zajima te co bylo drive?
    dříve tu byla vypatlaná ideologie svaté války (džihádu), ta je kořenem všeho.
    zajima te ze utok toho jednotlivce kteremu rikas terorista muze byt moralnejsi nez utok armady kterou omlouvas?
    Ne nemůže být morálnější a jestli tohle jsi schopen tvrdit, tak to jenom vypovídá o tobě, jaký jsi vygumovaný magor!
    Grunt avatar 20.4. 09:25 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Teroristický čin je z definice takový, jehož cílem je zasévat strach a je zaměřený na bezbranné lidi, kteří s tím nic nemají společného. Což o USA nejde nikdy tvrdit.
    Excelentní soupis blábolů. A v pralesích Vietnamu dle tebe šířila US Army a USMC místo kapitalismu (o který tam nikdo nestál) co? Lásku a mír pomocí napalmu a daisy cutteru? Proto když vidím padat GBU-43 na zemědělské terasy hluboko v horách je mi naprosto jasné o co jde.
    když USA pošlou armádu do jeho země, pak jedině proto, aby přesně tomuto zabránili.
    Nechci do toho kecat ale USA je stát založen na terorismu a založen teroristy z dob občanské války. V podstatě teroristický stát s nejdelší tradicí. I dle Wikipedie.
    tak to jenom vypovídá o tobě, jaký jsi vygumovaný magor!
    Tramtadadá, že by potrefená husa?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    k3dAR avatar 22.4. 19:33 k3dAR | skóre: 44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Teroristický čin je z definice takový, jehož cílem je zasévat strach a je zaměřený na bezbranné lidi, kteří s tím nic nemají společného.
    kdyz USA vysle armadu nebo bombardery co ciziho statu, myslis ze jeho bezbranni obyvatele nemaji strach? ze nejsou bezbrani? ze nemaji rozbombardovane sva mesta? neprichazi o infrastrukturu? o pitnou vodu? a zasobovani potravin? o skoly? skolky? nemocnice?
    když terorista spáchá atentát třeba v USa, pak mu jde o to zabít co nejvíc nevinných lidí a rozsévat v lidech strach a tím připravit půdu pro násilné šíření islámu. když USA pošlou armádu do jeho země, pak jedině proto, aby přesně tomuto zabránili.
    tohle je jasna znamka ze mas vymytej a/nebo vypatlanej mozek, jednoduse se tomu rika dvoji metr, v danem kontextu kdy souhlasis s vrazdenim podle smeru je to ovsem mnohonasobne horsi...
    Ne nemůže být morálnější a jestli tohle jsi schopen tvrdit, tak to jenom vypovídá o tobě, jaký jsi vygumovaný magor!
    to je tvuj nazor, ja si naopak myslim ze sem jasne psal nestrane a snazil se ti nastinit ze by jsi mel videt veci z obou stran, ocividne jses ale opravdy "vygumovanej magor" kterej vidi USA jako predstavitele dobre kterej ve jmenu "dobra" muze vyvrazdit vsechny co jsou proti tomu... nebo co mu nedaji ropu...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Heron avatar 22.4. 20:15 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Ono vůbec celý tyhle tahanice kolem toho co je a co není teroristický čin je politika sama o sobě. Dva příklady. Když se stal útok na ten autobus těch fotbalistů, tak se nakonec přišlo na to, že to teroristický čin nebyl, protože cílem bylo pohnout s cenou akcií a na tom nějak nahrabat. (Patrně kdyby ten pachatel měl doma otevřenou jistou knihu ale nic by na tom nevydělal tak by to teroristický čin byl.) No a u nás se potom za teroristy považují amatéři, kteří sice vůbec nic neudělali (protože museli chodit do práce a jediní, kteří měli v té jednotce čas na akce, byli nastrčení policisté), ale protože "chtěli" zaútočit na vojenský vlak (který byl teda asi z papíru, když by jej molotov poškodil), tak to pochopitelně teroristé jsou.

    Jestli se v tom někdo vyzná, tak ať na to napíše návod. Já v tom vidím jen politiku a snahu někoho potrestat trochu víc, než někoho jiného. Logiku to žádnou nemá.
    Grunt avatar 22.4. 20:43 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Termín terorismus je úplně na stejné úrovni jako kontrarevoluce za socialismu. Prostě kdo nejhaluje za kapitalismus s námi, ten je terorista a hajluje proti nám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.4. 08:37 Aleš Kapica | skóre: 45 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Každý kdo se sere tam kde nemá co dělat, aniž by ho někdo pozval, je darebák. Je zcela zásadní rozdíl mezi válkou občanskou a válkou k níž se někdo zavázal kupř. spojeneckou smlouvou.

    Dnes je velmi populární plivat špínu na Rusko, takže se dozvídáme i takové věci jako, že za občanské války ve Španělsku podporovali Rusové tu "zlou" stranu. Což je ale pouze důsledek známého rčení: "Dějiny píší vítězové". Ve skutečnosti podporovali legálně zvolenou republikánskou vládu, ale tím kdo nakonec zvítězil byl samozvaný diktátor Francisco Franco. Dobrák ze stejného soudku jako je Erdogan, současní vládci na Ukrajině či opoziční síly v Sýrii. Ti znají pouze jedinou politickou metodu jak se vypořádat s protivníky - místo hledání kompromisu je raději rovnou zaříznou.
    Petr Tomášek avatar 20.4. 08:48 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    aniž by ho někdo pozval
    Myslíš tím stylem, jako "pozvali" sovětská vojska v r. 1968?
    Petr Tomášek avatar 20.4. 08:54 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Dnes je velmi populární plivat špínu na Rusko, takže se dozvídáme i takové věci jako, že za občanské války ve Španělsku podporovali Rusové tu "zlou" stranu.
    Pěkný slaměný panák. Demagog jsi zručný!
    18.4. 12:04 etch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Debian, to je ten projekt kriminálníků a sebevrahů? To be se mělo zakázat takový věci a ty linuxy taky, je to jedna pakáž.
    18.4. 12:21 tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    you made my day :-D
    18.4. 13:14 humanoid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Deborah (kurva) + Ian (samovrah) + Dmitrij (kriminalnik) + k tomu este systemd !!!
    18.4. 13:19 mln
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    A logo debianu vyzera ako vyrezané nožom do živého mäsa. Možno sa zachvílu dočítame aj to že admin Modrej velryby bol aj adminom Debianu alebo nejaky admin Debianu mal v pocitaci ichtyologický atlas kde bol obrazok modrej velryby a teda je to terorista a siritel kultury smrti.
    18.4. 14:53 humanoid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Ale ved to bol predsa Dmitrij :D Preto ten TOR exit node :D
    18.4. 15:31 karma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Konečně to někomu dochází, že ten balíčkovací systém nedělá lidskému mozku dobře.
    18.4. 21:19 bába
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    já bych všechny ty internety zakázala
    18.4. 14:48 petrfm | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Co všechno na ten debian dneska nesvedou. A když za to náhodou nemůže debian, tak je v tom samozřejmě alespoň rusko :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    19.4. 08:25 HonzaRez | skóre: 18 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    A když nemáte Rusko, dejte tam špetku Asada, ten sarin to příjemně provoní...
    http://bandzone.cz/_90972
    19.4. 23:38 petrfm | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    A když nemáte nic ani na rusko ani na asada, tak tam dejte severní koreu, vždyť je to jedno, hlavně když se z hrnce kouří :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Petr Tomášek avatar 20.4. 08:58 Petr Tomášek | skóre: 36 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Je neuvěřitelné, jakým způsobem můžou někteří zaslepenci omlouvat zvěrstva ruska, asada nebo severní koreji.
    20.4. 09:45 Aleš Kapica | skóre: 45 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Jestli se v téhle diskuzi někdo projevuje jako zaslepenec. Tak jsi to ty.
    20.4. 10:19 RM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Jj, ten tu diskusi pod zprávičkou pěkně zaprasil.
    pavlix avatar 20.4. 14:34 pavlix | skóre: 53 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    Mně přijde neuvěřitelné, jak může někdo omlouvat zvěrstva kohokoli.
    k3dAR avatar 22.4. 19:22 k3dAR | skóre: 44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    a ze ty si nepripadas jako zaslepenec co omlouva zverstva USA?
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    20.4. 13:21 mike
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    "hope that he receives fair treatment and due process". Jakoze v Rusku? Je tu nekdo, kdo tomu veri?
    20.4. 13:28 petrfm | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Projekt Debian k zatčení Dmitrije Bogatova
    A není to jedno? Jestli tě odsoudí ve zmanipulovaném procesu, nebo na tebe ušijou obvinění z terorismu a odsoudí tě podle práva? Výsledkem je žalář. Jediný rozdíl je v tom, co ti budou pouštět v televizi a co budeš jíst.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.