abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:22 | IT novinky

    Eric Lengyel dobrovolně uvolnil jako volné dílo svůj patentovaný algoritmus Slug. Algoritmus vykresluje text a vektorovou grafiku na GPU přímo z dat Bézierových křivek, aniž by využíval texturové mapy obsahující jakékoli předem vypočítané nebo uložené obrázky a počítá přesné pokrytí pro ostré a škálovatelné zobrazení písma, referenční ukázka implementace v HLSL shaderech je na GitHubu. Slug je volným dílem od 17. března letošního

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Zajímavý projekt

    Sashiko (GitHub) je open source automatizovaný systém pro revizi kódu linuxového jádra. Monitoruje veřejné mailing listy a hodnotí navrhované změny pomocí umělé inteligence. Výpočetní zdroje a LLM tokeny poskytuje Google.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:44 | Zajímavý software

    Cambalache, tj. RAD (rapid application development) nástroj pro GTK 4 a GTK 3, dospěl po pěti letech vývoje do verze 1.0. Instalovat jej lze i z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 14:55 | Nová verze

    KiCad (Wikipedie), sada svobodných softwarových nástrojů pro počítačový návrh elektronických zařízení (EDA), byl vydán v nové major verzi 10.0.0 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 13:22 | IT novinky

    Letošní Turingovou cenu (2025 ACM A.M. Turing Award, Nobelova cena informatiky) získali Charles H. Bennett a Gilles Brassard za základní přínosy do oboru kvantové informatiky, které převrátily pojetí bezpečné neprolomitelné komunikace a výpočetní techniky. Jejich protokol BB84 z roku 1984 umožnil fyzikálně zaručený bezpečný přenos šifrovacích klíčů, zatímco jejich práce o kvantové teleportaci položila teoretické základy pro budoucí kvantový internet. Jejich práce spojila fyziku s informatikou a ovlivnila celou generaci vědců.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    20.3. 04:44 | Zajímavý článek

    Firefox 149 dostupný od 24. března přinese bezplatnou vestavěnou VPN s 50 GB přenesených dat měsíčně (s CZ a SK se zatím nepočítá) a zobrazení dvou webových stránek vedle sebe v jednom panelu (split view). Firefox Labs 149 umožní přidat poznámky k panelům (tab notes, videoukázka).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.3. 00:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.9 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 146. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.3. 00:11 | Zajímavý software

    Dle plánu byla vydána Opera GX pro Linux. Ke stažení je .deb i .rpm. V plánu je flatpak. Opera GX je webový prohlížeč zaměřený na hráče počítačových her.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.3. 19:22 | Nová verze

    GNUnet (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 0.27.0. Jedná se o framework pro decentralizované peer-to-peer síťování, na kterém je postavena řada aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.3. 04:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace (technické detaily) o bezpečnostním problému Snapu. Jedná se o CVE-2026-3888. Neprivilegovaný lokální uživatel může s využitím snap-confine a systemd-tmpfiles získat práva roota.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1125 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    25.1.2021 21:10 gedlubna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Někoho zas chytli jak mu plešatá kočka olizuje vajca pomatlaná tuňákovou pastou. Nehodil by se ti spíš právník namísto ankety?
    25.1.2021 22:29 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Nehodil by se ti spíš právník
    taky bych si tipnul - navíc si myslím, že se říkalo, že se vrátil zpátky k tý Polce a tam v tom Polsku to berou s tím týráním zvířat přece jen vážně. I když u těch jeho koček to bylo vždycky sporný, jestli se vůbec jedná o zvířata.

    Ale v každym případě žije a nás všechny by určitě zajímalo, jestli se povedlo to rande s tou Jílkovou Marcelkou.

    Jó, to byly časy.

    kotyz avatar 26.1.2021 00:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Příloha:
    milacku, ojedu ti cicu...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.1.2021 01:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    dost creepy zrovna od tebe :(
    25.1.2021 21:19 Pinochio
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    A co prevtelovani ♀kluk<>♂holka?
    xxxs avatar 25.1.2021 21:29 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    ved ani nie je. ked lubis deti, mrtvoly a zvierata platonicky, tak si safe. ked zneuzivas niekoho kto tomu este nerozumie, nemoze rozumiet, alebo hanobis mrtvolu, tak sa nediv. a ktore z toho sa teda vykrystalizovalo?
    25.1.2021 22:29 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Nechtějí tě v krámě pustit k mrazáku s kuřecím?
    kotyz avatar 26.1.2021 00:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    a bejt treba nacek je taky uplne v pohode dokud to delas sam doma a nikdo o tom nevi? mezi myslenkama na posilani lidi do plynu a prcanim malejch deti neni v zasade rozdil. a dokud nic neudelas tak by to melo bejt perfektne legalni, ne?

    a ted se podivame do diskuse co si o tom mysli odbornici...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.1.2021 00:30  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Čekal bych větší toleranci od největšího perverzáka na abclinuxu.
    Bedňa avatar 26.1.2021 07:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Bohuš Matuš je príkladom, že to ide aj v reále.

    "Free Hat"
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    26.1.2021 09:53 Slizek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Nepletes si to s Marosem?
    26.1.2021 11:33 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Mareš, Martin Mareš
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 26.1.2021 00:30 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...

    si myslim že tady jako vubec nejde voto jestli se má hnilička s bendou šlágrem paroubkem a dalšíma těma 'rádi' ale voto že porušili vládní nařízení :O :O kdybyse tam v tom hotelu zavřeli třeba na pár tejdnů abyto byla jakože karanténa tak ať si tam dělaj co chtěj aje mi to jako jedno :O ;D

    když ale vláda rozhání lidi za míň tak todleto jako nejde u politiků vubec torelovat zlášť když sami předtim tlačili roušky/ruce/rozestupy včetně nesmyslnejch kulvajtovin >:C >:C by mě jako zajímalo vo kolika podobnejch akcích jako nevíme :O :/

    26.1.2021 01:56 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Teď vážně....
    Proč stát nesmyslně šikanuje polygamně založené jedince?
    Plánují s tím třeba Piráti něco udělat?
    26.1.2021 08:37 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    No já nevím, živě si pamatuju jak se Dr.Rát svýma dvěma ženama veřejně chlubil v oficiálním (místním) tisku.

    I když, je pravda že ho zavřeli. Že by tohle byl ten pravý důvod?
    26.1.2021 10:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    protoze tu islam nechceme
    26.1.2021 17:06 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Muslimové jí hovězí. Zakažme hovězí.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 26.1.2021 21:07 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    27.1.2021 09:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    cesi take ji hovezi
    27.1.2021 19:25 ___
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Jenom špatní češi.
    27.1.2021 19:29 ____________
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Naopak, špatní lidé maso nejedí. Viz Hitler.
    27.1.2021 20:10 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Češi by také chtěli mít víc drahých poloviček. Proč si myslíš, že je tak častá nevěra?
    29.1.2021 14:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Protože mají lidé plné zuby manželky. Dvou manželek by měli plné zuby dvakrát rychleji.
    29.1.2021 21:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    A co teprve dvou tchýní... :-D
    26.1.2021 12:44 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Jak je stat sikanuje? Tim, ze nelze uzavrit manzelstvi s vice zenami? To neni sikana polygamnich. Proste se jen nevejdou do dane definice a nikdo je nenuti uzavirat manzelstvi. Proste manzelstvi je pro monogamni uz z definice.
    26.1.2021 17:05 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Vícečetná manželství se u nás trestají vězením. To šikana je.
    Jinak jde stejnej argument použít proti homosexualitě, takže ho buďto připustíme v obou případech, nebo v ani jednom.
    27.1.2021 09:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    boze to jsou nesmysly

    polygamie je narozdil od homosexuality nemoralni, protispolecenska a podporuje nepřátele civilizace a statu
    27.1.2021 15:42 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Asi tak... :D
    Padesátková, šedesátková argumentace proti homosexualitě je TOP.. :D
    ⧠ A = 0 avatar 27.1.2021 05:24 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Někteří by chtěli, ale ti čeští Piráti na teplých místečkách, kde mají teoreticky možnost něco ovlivnit, na to bohužel kašlou, a místo toho se přidávají ke lživé kampani „manželství pro všechny“, která ovšem neprosazuje žádné manželství pro všechny, nýbrž jen pro stejnopohlavní páry.
    Nevolte zmrdy.
    27.1.2021 09:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    pokud bolsevici knuci, tak to delaji dobre
    Darth Phantom avatar 4.2.2021 08:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...

    No počkej, soudruhu, ty to máš nějaký pomotaný. Tady soudruh je bolševik i Pirát. A v tom je právě to rovnítko.

    No a právě tady soudruh v lodičce se pohoršuje nad zpátečnickými soudruhy na teplých místečkách, kteří mají kontrarevoluční názory. Oni ještě neví, že by se mělo běžně brát 48. pohlaví s 24, transgender černošská lesba s nekrofilním hermafroditním eskymákem.

    S takovými Slánskými, trockisty a kontrarevolučními živly tady soudruh v lodičce na příštím sjezdu bolševické Pirátské strany zatočí po bolševicku v taláru Josefa Urválka.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    26.1.2021 07:24 Doxtor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    K lasce je treba souhlas a porozumeni obou stran. Coz u nekerych -filii nepujde ze jo?
    26.1.2021 07:47 Spolek ČEPEK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Mlčení = souhlas.
    Jendа avatar 26.1.2021 13:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Jasně jsem té ovečce dal na výběr a) a b). Vybrala si bé…
    26.1.2021 17:07 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Průměrný majitel psa ti řekne, že dokáže poznat, co se jeho mazlíčkovi honí hlavou a co se mu líbí nebo nelíbí.
    Bedňa avatar 26.1.2021 18:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Tu si ale ovečka jasne vybrala a bača Jenda si nemusel nič domýšľať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    26.1.2021 10:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Zvire, pokud to neni zrovna krecek, umi souhlas a nesouhlas vyjadrit jasne. Znasilnit kobylu bude radove nebezpecnejsi a tezsi nez znasilnit zenskou.

    Co se mrtvol tyce, je to sice nechutne, ale z hlediska souhlasu/nesouhlasu nevidim rozdil od sexu s vibratorem nebo nafukovaci pannou.

    U deti zalezi na veku, je asi trosku rozdil, zda jde o batole nebo protrelou trinactku. Asi nikdo neveri, ze se mozek magicky zmeni uderem 15. narozenin.
    26.1.2021 17:08 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    S nekrofilií by měl být vyžadován předchozí souhlas nebožtíka.
    27.1.2021 09:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Asi ano, ale pokud ten souhlas nemas, je to asi jako by sis bez dovoleni pujcil neboztikovo auto, ale nikoliv znasilneni ci pohlavni zneužití
    27.1.2021 21:29 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Existuje tu paragraf hanobení lidských ostatků. :)
    29.1.2021 14:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    sex je hanobení? spíš naopak, ne?
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 26.1.2021 21:04 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 41 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...

    Zvire, pokud to neni zrovna krecek, umi souhlas a nesouhlas vyjadrit jasne. Znasilnit kobylu bude radove nebezpecnejsi a tezsi nez znasilnit zenskou.

    ve světě sou už vo moc dál hele :O :O :D :D

    27.1.2021 19:27 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Právěže u 13 se tělo mění rychlejc než mozek, proto je to nelegální.
    27.1.2021 19:32 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Jasně, a v okamžiku 15. narozenin (nebo až v okamžiku vydání občanky?) je mozek najednou hotov. Totální nesmysl.

    Spousta 13letých je z tohoto hlediska dávno dospělá ale někteří nejsou ani v těch 15. Ostatně ta věková hranice je v různých zemích různá a u těch chytřejších není takto ostře ohraničená.
    27.1.2021 21:28 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Samozřejmě že ne. V patnácti letech dosáhne 95% vyzrálost populace určité hranice. :-) Je to něco jako s věkem pro kandidatury. Někteří požadovaného mentálního věku nedosáhnou nikdy, ale to se dost těžko vymáhá.. :-)
    27.1.2021 15:52 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    To rozhodně není případ zoosexuality, mnohdy je to zvíře, kdo takové aktivity s člověkem aktivně vyvolá.
    26.1.2021 09:07 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Tak já nejsem expert na teorii práva, ale AFAIK tento princip platí a je zahrnut v termínu "právní stát". Kriminální (a jiná oficiální) perzekuce za "to co člověk je" automaticky každou zemi vyřadí z kategorie "civilizovaná země" to kategorie "human rights abusing shithole".

    28.1.2021 13:39 Seržant | blog: Seržantův zápisník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    "human rights abusing shithole"
    Do této kategorie bohužel spadá velká část Západu - kdysi vyspělého a svobodného. Dneska je mnoho názorů a problémů, které když zastáváš resp. veřejně přiznáš, tak tě dostanou do problémů. To, že "někým jsi", nevadí, ale nesmíš to nikomu říkat - když to uděláš, tak máš problém - a to bez ohledu na to, zda jsi někomu ublížil nebo ne. Bohužel, do této fáze se Západ dostal.
    26.1.2021 12:42 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Ona je snad nejak sexualni orientace kriminalizovana sama o sobe? Dost o tom pochybuji. Kriminalizovany jsou konkretni ciny. V tomto je nase pravo reklbych pomerne svobodne. Neni vsak svobodne v tom, ze jsou veci, o kterych nesmite verejne pochybovat a zpochybnovat je.
    28.1.2021 13:57 Seržant | blog: Seržantův zápisník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Za "dětskou pornografii" se často považují i materiály, při jejichž výrobě žádné dítě zneužito nebylo - např. kreslené obrázky a filmy nebo záznamy dospělých lidí, kteří vypadají jako děti nebo jsou tak aspoň oblečeni, případně dobrovolné posílání fotek či videí mezi těsně neplnoletými puberťáky (kteří mezi sebou mají celkem zdravý a normální vztah). K té kriminalizaci lidí, kteří nikomu neublížili, tedy skutečně dochází.

    Pak tu máš skutečné dětské porno, při kterém nějaké děti zneužity byly, ale pak na to kouká někdo, kdo je nezneužil (a často za to ani nezaplatil, takže tady není finanční motivace pro tvůrce takových materiálů). Tohle zákon hodnotí jako jeden z nejhorších zločinů - přitom ale bychom mohli být rádi, že se dotyčný uspokojuje sám doma u počítače a nechodí na "lov" někam na plavecký stadion, před hřiště nebo před školu. Jistě, je to odporné a těm obětem nebude příjemný pocit, že se nad jejich dřívějším utrpením někdo uspokojuje, ale pořád je to "dívání se na dřívější záznam" výrazně někde jinde, než reálné ubližování dětem - je to spíš na úrovni porušení autorského práva nebo jízdy načerno.

    Muž, který se zaobírá představami sexu s nějakou třináctiletou slečnou, je pro mě relativně zdravý a normální - oproti homosexuálovi. Pokud se někomu líbí předškolní resp. sexuálně zcela nevyvinuté děti, tak to už mi úchylné přijde - stejně jako ta homosexualita. Ale dokud to jsou jen představy, nebo pokud jde o dobrovolný vztah mezi dospělými svéprávnými lidmi, tak ať si provozují, co chtějí.
    28.1.2021 13:33 Seržant | blog: Seržantův zápisník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Tady je krásně vidět pokrytectví homosexuálů nebo lépe řečeno homosexualistů (homosexuálové jsou v těch kampaních často nevinně a jsou spíš v roli obětí pošahaných aktivistů - podobně jako třeba černoši a BLM/Antifa/far-left). Oni se snaží ohnout institut manželství, aby vyhovoval i jim, ale když jim řekneš, že ty jiné úchylky jsou na stejné úrovni jako ta jejich, tak se budou děsně rozčilovat. Přitom je to, jak píšeš - nevadí, že jsi úchyl nebo že se chováš nepřirozeně - dokud neubližuješ ostatním a děláš s nimi jen to, s čím souhlasí, tak si dělej, co chceš. Když někdo bude chtít mít vztah se psem nebo se dvěma ženami, tak je to stejně úchylné a nepřirozené, jako když chce mít vztah s mužem (se stejným pohlavím) - ale dokud s tím všichni zúčastnění souhlasí, tak proti tomu nic nenamítám, je to jejich věc. Jen to prosím nenazývejme manželství. Manželství je vztah jednoho muže a jedné ženy.
    30.1.2021 18:58 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Mně osobně vadí akorát tyhle kecy o "nepřirozenosti". Homosexualita je přirozená. Může se ti líbit nebo ne, můžeš být nácek nebo libtard, přírodě je to jedno. Homosexualita je jí vlastní.

    Manželství má význam různý v různých kulturách. Osobně mi jako středoevropanovi přijde přijatelnější manželství dvou osob stejného pohlaví, než manželství tří a více osob. V Arábii to mají naopak.
    |🇵🇸 avatar 30.1.2021 19:53 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Manželství, potažmo registrované partnerství, jak se o něm vede jakási veřejná diskuze, je právní vztah ve věcech, do kterých tak či onak vstupuje stát. Týká se sdílení informací (např. o zdravotním vztahu), společného majetku, právního zastupování… Je přirozené, že lidé mají o něco takového zájem.

    Historicky stát začal manželství jako právní vztah rozpoznávat z praktických důvodů, když domácnost byla zásadní ekonomická jednotka, kterou pro něj bylo důležité podporovat. Toto pojetí je ale zastaralé, když se během 20. století podoba domácností a vztahů výrazně proměnila: dnes tu máme nukleární rodinu, partnerské vztahy v rodině takřka výhradně romantické a nikoliv ekonomické.

    Že někdo chce mít romantický vztah např. se zvířetem? Manželství (registrované partnerství) naráží v tom případě na skutečnost, že to zvíře nemůže dát právně závazný souhlas. To samozřejmě můžeme jako společnost změnit, ale pak doporučuji se důkladně zamyslet, co bude vyžadování souhlasu znamenat pro inseminace v chovech, případně naopak kastrace, ba dokonce porážky…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.1.2021 02:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Lze rozlišovat zvířata hospodářská, divoká a společenská.
    1.2.2021 13:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Může dát právně závazný souhlas silikonová panna?
    4.2.2021 17:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Pokud je osazena strongAI jednotkou, tak rozhodně ano.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2021 23:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pondělní zamyšlení ohledně legislativy...
    Dík všem, byl to takovej sociální průzkum ;)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.