abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    .

    17.6.2010 10:45 | poslední úprava: 5.5.2013 21:40

    .        

    Hodnocení: 57 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.6.2010 10:53 Actuator | blog: actuator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Nemáte už na Slovensku henty eura? Nebo se tím platí jen v Blavě a v dědinách jedou ještě ušmudlaný koruny?
    17.6.2010 11:19 unamed | skóre: 6 | blog: unamed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Rozmýšľal som, že či písať ceny v € alebo Sk, každopádne, rozdiel medzi Sk vs. Čk a € vs. Čk je markantnejší a samotný rozdiel v cenách vyzneje krajšie v Sk ako v €. Takže asi tak. :-D
    17.6.2010 11:29 Actuator | blog: actuator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Jenže já nevím jak se má Kč k Sk. Zato Kč k € ano. Takže tvoje ceny jsou mi k prdu.
    17.6.2010 11:35 unamed | skóre: 6 | blog: unamed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    No bóže, máš to tam.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.6.2010 12:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Kde jsi vzal kurz? :-D Nechceš mi říct, že je to ten předkrizovej? :-D
    17.6.2010 13:42 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    slovenska koruna voci € nebude nikdy mat iny kurz ako 30.126, pretoze uz neexistuje
    Marek Bernát avatar 17.6.2010 18:43 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV

    Mno, keď to berieš takto, tak je zaujímavé, že neexistujúca mena vôbec nejaký kurz má :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    17.6.2010 20:31 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    vola sa to paritny kurz
    17.6.2010 10:57 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    nechcem rypat, ale slovenske koruny sa uz nejaku dobu nepouzivaju, takze sup prepocitat a prepisat na eura ;-)
    17.6.2010 11:08 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Pozri si na mape, ci tam je pokrytie DVB-T signalom: http://www.dvbt.towercom.sk/domacnosti.php?article=27

    Ak ano, tak si zozen nejakeho miestneho cloveka/firmu, co robi anteny a daj si rozchodit DVB-T.
    17.6.2010 11:30 unamed | skóre: 6 | blog: unamed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Nádherný biely fľak so závanom tej tmavomodrej, takže v reále verím tomu, že tam by som nechytil absolútne nič ani na strýkovu 15 metrovú rádioamatérsku anténu. :-D
    17.6.2010 11:19 Frettie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    No, ono DigiTV má pár podstatných nevýhod, třeba obraz k hovnu, HD žádný, EPG žádný, ...

    Skylink má naopak báječnou nabídku.
    17.6.2010 11:27 unamed | skóre: 6 | blog: unamed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Dovolím si nesúhlasiť. Na mojej 42" Samsung LCD nevidím taký rozdiel, aby sa mi ten rozdiel cien oplatil. Keby Skylink stál povedzme tých 10.000,- Sk s rovnakou televíznou ponukou (čo ešte raz opakujem, že čo sa týka ponuky Skylink, tak sa na ostatných nechytá) tak OK, bol by to argument pre vyššiu cenu, ale takto ... HD. A čo je to vlastne HD? Žeby marketingový ťah? Prepáč, ale tých pár športových prenosov a upscalované filmy na HBO mi za to vážne nestoja. A ver tomu, že keď sa to HD konečne poriadne rozbehne, tak ho bude mať aj DigiTV. A EPG, no čo ja viem, pre niekoho to môže byť argument, že prečo zaplatiť nepomerne viac, pre mňa to znamená len to, že to existuje. Ja ho vôbec nepoužívam ani na domácom IPTV (a že je poriadne, dobre, že tam nedajú aj kompletný obsah filmu so zápletkou a záverom), takže je mi totálne ukradnuté.
    17.6.2010 11:37 Frettie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Nu, taky nemáme nějakou pidi televizi, ale tak nějak - poznáš dokonce i rozdíl od hypernekvalitního digitv (ano máme a byla to chyba) a dvbt, v samotném dvbt je obraz čistší.

    A jak jsem měl možnost pozorovat i skylinka, tak to stojí za to, až uvidíš, poznáš. Zajdi si do nějakýho specializovanýho obchodu a nech si (pokud bude možnost) pustit DigiTV a Skylink vedle sebe.

    A epg, víš co, ne pořád se mi chce koukat do NB na to, co tam hraje - lehčí je zmáčknout tlačítko.
    17.6.2010 11:51 unamed | skóre: 6 | blog: unamed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Teraz mám doma síce IPTV, ale v dobe, keď som mal ešte DigiTV, tak som chcel na vlastné oči vidieť to, prečo každý nadáva na kvalitu DigiTV. Keďže som mal namontovaný motor, tak som si požičal od suseda jeho Skylink setopbox a porovnával. A výsledok bol taký, že aj keď tam bol rozdiel (napríklad pri Skylink čierna bola čierna a nie rôzne kockované odtiene tmavej ako pri DigiTV - ktoré aj tak vydím, len z metrovej vzdialenosti), stále opakujem, že za takýto rozdiel cien sa mi to vôbec, ale vôbec neoplatí. Keby DigiTV "fungovalo" tak ako teraz analóg pri svokrovcoch, tak nepoviem ani pol slova, ale v reále je ten rozdiel taký malý, že keď ho neporovnávaš, tak si ani neuvedomuješ, že je. A to EPG. No čo ja viem? Zdá sa ti 50% cena navyše opodstatnená za také niečo? Mne vôbec. A to si nemyslím preto, že ho nepoužívam, lebo aj keby som ho chcel používať, tak 50% navyše za také niečo nedám ani vo sne. A ešte raz prízvukujem, opäť porovnávam neporovnateľné, čo sa týka ponuky, lebo vychádza mi to tak, že keby Skylink ponúkal tie programy ako DigiTV, tak by stál nie o 50%, ale o 100% viac.
    17.6.2010 12:59 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Nesmysl jak prase. Sleduji prevazne sport, na tom smejdu digitv nesel pri hokeji videt puk, hraci kostickovani (ct 4 sport), hruza, to samy fotbal, skylink sd je radove lepsi o HD ani nemluvim. Jinak samozrejme muzete mit zhorseny zrak a rozdil nevidet.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2010 14:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    A jak je na tom CS Link? Má to kvalitu jako české DVB-T?
    gtz avatar 18.6.2010 15:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    DVB-S nepadá a má menší drop-outy, pokud je to vše kvalitně udělané pak je kvalita vyšší než v DVB-T. DVB-T/HD nemám zde tak to nemohu posoudit.

    Nehledě dnes na trhu jsou celkem slušné kombinované přijímače ( DVB/S + DVB/T ) v jednom. Dají se sehnat celkem za pusu ( kolem 1500,- ), ty lepší s Cryptow kolem 2500,-
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.6.2010 13:06 Frettie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Jako jo, na jednu stranu máš pravdu.

    Ale někteří lidi žijou i ve světě, kde na nějakých pěti, deseti litrech na dva roky nesejde. Raději máme kvalitu a jistotu, než rumunskou firmičku, která je řekněme nekvalitní (i její služby).

    Ale jinak ano, máš pravdu, že ten cenový rozdíl to nevyváží.
    17.6.2010 13:57 unamed | skóre: 6 | blog: unamed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV

    Ale někteří lidi žijou i ve světě, kde na nějakých pěti, deseti litrech na dva roky nesejde. Raději máme kvalitu a jistotu, než rumunskou firmičku, která je řekněme nekvalitní (i její služby).

    S tým absolútne súhlasím, lebo DigiTV je čo sa týka ostatných služieb vážne strach a hrôza. Napríklad reklamácie sú pri nej absolútne utrpenie, veď stačí si prečítať naštvané sťažnosti, ktorých je na internete asi tak milión. A personál? Keď som išiel vrátiť satelit, tak ma tam "obsluhovala" taká fuchtľa, že aká bola pekná, taká bola arogantná. Proste hrôza.

    A mimochodom, ja ten Skylink neodsudzujem, lebo napríklad na chatu to je perfektná vec, ktorá nemá konkurenciu. Raz kúpim a nestarám sa. Hlavne ide o to, že na chate aj tak nepotrebujem celé potrfólio programov (veď tam nejdem kvôly telke) a tým pádom je tá cena relatívne v poriadku. Každopádne, ale čo sa týka doplnkových (platených) programov, tak si myslím, že to už je obyčajné zderstvo. Na tú ponuku by bola normálna cena tak maximálne do 6,- € a nie 10. A toto nevyváži žiaden iný argument, lebo aj to Magio má kvalitný obraz a EPG a pritom lepšiu cenu a širšiu ponuku.

    No a čo sa týka UPC, tak to vážne chcem vydieť to indivídum, ktoré to kúpi na iný účel ako je cardsharing.

    the.max avatar 18.6.2010 09:37 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Tak jestli na 42" nevidis rozdil mezi skylinkem a digi/upc, tak by jsi mel asi navstivit ocniho lekare:-D

    Dle meho (subjektivniho) nazoru ma absoultne nejlepsi kvalitu obrazu Skylink. Kdyz se podovam na HD program na FullHD televizi ze skylinku a prepnu na ten samy na UPC, tak vidim rozdil jako kdyz prepnu na skylinku z HD programu na ten samy v SD. Jednoduse receno, to co vysila UPC v HD, tak stejnou kvalitu obrazu pozoruju u Skylinku na SD. Digi je kapitola sama pro sebe (hlavne EPG). Kvalita obrazu take docela mizerna a zrejme odpovida cene. Magio jsem bohuzel nevidel, takze nemohu porovnavat.

    Nicmene nejvice me u vsech provideru drti to, jak upravujou stale obraz tak, aby byl 'kompatibilni' se starymi 4:3 televizemi. Takove Discovery. I kdyz porady jsou vyrabeny v 16:9, tak se k nim pridava horni a dolni pruh, takze na moderni televizi mam bud roztazene xichty s pruhem nahore a dole, normalni xichty ale v cernym oramovani (proc mam potom tak velkou televizi?), pripadne si muzu udelat zoom, cimz se sice zbavim horniho a dolniho pruhu, zaroven se mi ale obraz roztahne mimo obrazovku. Teleize kterou mam bohuzel neumi zoom jen vertikalne. navic zoom nejde ulozit do pameti pro kazdy kanal zvlast a prepinani je docela sikovne ukryte hluboko v menu televize.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Jendа avatar 17.6.2010 15:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Proč je ten, kdo prodává něco draze (a lidé si to od něj zřejmě kupují), bolševik?
    xxxs avatar 17.6.2010 16:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    mozno preto, lebo je to balsoj biznis.
    17.6.2010 17:37 janko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Jooj, o tom ziareni madarov na slovensko by ti vedeli prevadzkovatelia rozpravat. Hlavne, ze my nemozeme, lebo bububu.
    Grunt avatar 17.6.2010 19:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Já nevím, ale tam u vás nepůsobí firma Urob si sám?
    DVB-T: Asi nie, keďže to nefunguje ani pri analógu
    No, na to bych hned tak nesázel. Záleží o jakou jde díru.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Rezza avatar 18.6.2010 15:22 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Vyhoda reseni s vlastnim prijimacem je ta, ze si clovek uz koupi poradny stb co neco umi. To co davali k DigiTV, au... Ale ted uz budu rusit O2 TV, to je hrozna (ne)kvalita a radsi si za usetrene prachy koupim par BD.
    gtz avatar 18.6.2010 15:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    jako nechápu proč tak draho, vždyt třeba CS-LINK pro CZ i SK se dá sehnat za 2000,- CZK. skylink, to je přece jedno kam se to dá. Prostě nějaký DVB-S přijímač a vrazí se tam karta a funguje to tak jak má. U nás i v SK.

    No pokud bys tam rval nějaký multifocus, dá se to udělat i tak, že se použije multi-přepínač pro 4 LNB a 4 výstupy na TV. Samozřejmně ty LNB musí být 4-portové.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 18.6.2010 15:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Ještě doplním, že lze koupit již hotovou sadu pro dvě televize včetně karty a to pak vychází někde na 6000 - 9000 dle vybavení.

    třeba na omko.cz nebo eltasat.cz , je to u nás na Moravě, v Blavě toho bude taky kupa takových eshopů.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.6.2010 09:25 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    Si říkám, kolik by se dalo za 500€ nakoupit knížek ;)
    19.6.2010 19:18 Frettie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    :D
    20.6.2010 22:26 ludo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV
    No rodicom som cca pred 2 rokmi kupoval dvb-s/dvb-t prijimac showbox700 (alebo 300 nie som si isty, dolezita bola pre mna mozno pripojist usb mass-storage) a aj spolu s parabolou a konvertorom to vyslo do 5000. Firmware je tam dobry, takze napriklad na digi(pouzivaju kodovanie nagra) staci zadat kody... takze pozeranie zadarmo. Inak mimochodom na dvb-s s HD sa vola dvb-s2 a prijimace su v uplne inej cenovej kategorii. Inak dalsia moznost je ak tam maju rozumny pocitac kupit dvb-s kartu..
    21.6.2010 20:00 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nenažraté svine - alebo pojednanie o možnostiach Sat TV

    A preco nepouzit napr. Opticum multiview ?  Ten vie z jedeneho LNB a jednej paraboli pozerat 2x rozny program a ma 2 ovladace, Cena je tiez priazniva nieco okolo 60 Eur bez DPH. Preco to takto komplikujes ????? Ma cutacky skylink takze staci tam kupit jednu kartu a ficis na 2 TV v dvoch izbach :).

     

    ake easy...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.