Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).
Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.
Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.
Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.
V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.
Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).
Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.
Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.
Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).
Tiskni
Sdílej:
2) Rusko nemuže tušit zda nenese jadernou hlavici.
3) Raketa byla balistická s dosahem na území Ruské federace.
4) USA ze z toh ovšeho posrali natolik že zveřejnili zprávu na CNN.
5) V České kolonii O TÉTO ZPRÁVĚ CELKEM PRD.
Místní Hýkalové Iáá PROSTĚ budou bránit Ukrajinu a USA i kdyby jim do prdele rožhavený drát strkali. Imbecilní nevzdělný plebs to jednoduše blíže a blíže přibližuje jadernému celosvětovému konfliktu.Bliju z VÁS...
2) To nemužeš vědět. Jako velmoc to musíš řešit.
3) Pošli dokaz. Docela zajímavá informace.
btw dohoda pri odovzdavanu jadroveho arzenalu - Rusko sa viazalo drzat uzemnu integritu UA...Tech dohod tenkrat bylo... treba nerozsirovat NATO smerem k Rusku...
Tie iste strely Rusi bezne pouzivali pred par rokmi v CecenskuA taky letaly tesne na cile tesne u hranic s USA/Cinou/Indii/dopln jakoukoliv jadernou velmoc? Protoze to je to, oc tu bezi.
US inteligence odpaleni nekolika short range ballistic missiles z uzemi ovladaneho Ukr. vladouJazykem kterého kmene to hovoříš? Mě nezajímá co zaznamenala US inteligence a oznámila skrze CNN. Mě spíš zajímá který psychopat (nebo psychopatové) tohle nařídil a hlavně jsem u vytržení z toho kam až to došlo a co to mohlo způsobit.
Mě spíš zajímá který psychopat (nebo psychopatové) tohle nařídil a hlavně jsem u vytržení z toho kam až to došlo a co to mohlo způsobit.tí istí, čo nariadili cvičenie ukrajinských raketometčíkov:), ktorí 1.x v živote vysúšali Buk na zostrelenie civilného lietadla tak som rozmýšľala, Porošenko, Tymošenková, Turčynov a ďalší členovia chunty začínali v Komsomole... tí, čo bojujú v Donbase majú ped sebou tie isté svine, čo kedysi vykeciavali za kecpultami na komsomolských schôdzach
Bordel v Kyjevě byl nátlak politický, asociační dohoda byl jasný nátlak ekonomický. Kdo první začal s porušováním smluv? Obojí je ve smlouvě zakotveno. Dko by si pak měl lámat hlavu s nějakými "smlouvami"? (neratifikovynými)
To je naprosto otřesné, jací psychopati v té juntě jsou. Kdo tohleto nařídil? balistické rakety tak to už je přespříliš.
Tak to mají velké štěstí,Mohl bys to rozvést, kdo že má to štěstí, moudrý muži? Jsem si naprosto jistý, že vypouštění balistických raket směrem Rusko by si kyjevští hajlhitlouni ovládaní americkými generály zkusili jenom jenom jednou. Což se nejspíš stalo mi teď,ty rakety podle všeho Rusko sestřelilo.
Když tam vidím tu sebranku, co tam pálí raketomety a dělostřelectvem do měst,Myslis Rusaky, kdyz vybombardovali Groznyj v Čečensku a z milionoveho mesta udelali ruiny? Nebo kdyz strileli ty tve oblibene balisticke rakety (OTR-21 Tocka) do na mesta v Gruzii?
Ne,to opravdu nemyslim. Myslím válečné zločiny Prasenka a jeho junty na Donbase. Zanech svých stupidních demagogických odboček, si už s tím trapný,vygumovanej Faune. Groznyj není milionové město, tak to ani náhodou. Čečensko bylo jestli se nepletu vždy v Ruské federaci. Z Grozného je dnes výstavní město. Rusové si dělají pořádek na svém území a nelítaj na druhou stranu zeměkoule jako někdo.
Co je dnes z Falúdže a Iráku? Nebudu blíže popisovat válečné zločiny "četníků". A Gruzií už di taky do prdele. Že to začala Gruzie ostřelováním Cchinvali potvrdilo i nějaké vyšetřování EU. Když slizký americký poskok Saaškašvili dráždí svého souseda bosou nohou v době Olympiády, nemůže čekat nic jiného než protiúder.
kdyz strileli ty tve oblibene balisticke rakety (OTR-21 Tocka) do na mesta v Gruzii?To nebylo nic strasneho, muzes se presvedcit. Osobne bych strelam s touhle ucinnosti moc neveril. Tesi mne, ze to jeste nekdo zere.
S tím že tyto rakety jsou schopné nést jadernou hlavici a bylY vystřeleny směrem na RUSKO. Paráda, strčit hlavu do prdele, pardon do písku a dělat že vše v pořádku. To může jenom PRIMITIVNÍ DEBIL!!!Pohonil jsem, díky. Střílet jadernými hlavicemi na vzdálenost 50-70km (dostřel těch raket co tu někdo dole linkoval) není přijatelné ani pro hodně velké zoufalce (když se blbě obrátí vítr, tak máš velmi radioaktivní spad nad vlastním územím, což bys imho nechtěl), nehledě na to, že Ukrajina žádné nemá. Rozdíl mezi střelou z děla a touhle raketou je v podstatě jen dvojnásobný dostřel a několikanásobná nosnost. Ale proč se preventivně neposrat, aspoň bude trocha vzrušení.
Možná se budeš divit ale i česká armáda měla ve výzbroji kanón který je schopen odpalovat jaderné hlavice.
Ty se nezodpovědně oháníš tím že Kyjevští Fašouni by neposlali Jadernou hlavici, že to by nikdo normální neudělal. A co říkáš na to že Kyjevští Fašouni ostřelují a zabíjejí civilní obyvatelstvo své vlastní země. To považuješ za zdravě uvážlivé chování???
Chápeš???
druzí mávaj kladivy a srpysovietska vlajka nad Reichstagom...symbol konca veľkého utrpenia a obetí ich vlasti, nie iba symbol komunistickej minulosti, to by si mohol pochopiť, podobne ako tá georgijevska lentočka je symbolom boja za obranu vlasti pred fašistami - to je to, na čo sú potomkovia účastníkov II. svetovej vojny na území bývalého Sovietskeho zväzu hrdí a oprávnene.... tie symboly vytiahli hlavne, aby dali najavo odpor voči fašizmu, čo na západnej Ukrajine vyliezol z hrobu za masívnej podpory zahraničných intrigánov a aby vyjadrili spolupatričnosť s Rusmi - oproti šíriacej sa štvavej protiruskej kampani, nie aby velebili stalinský Sovietsky zväz, ako sa to zámerne interpretuje. No a pokiaľ ide o ľavicové a protioligarchické zmýšľanie pracujúcich ľudí Donbasu, ešte stále to neznamená to, čo sa snažíš naznačiť. Že je to to isté ako tá šialená ultranacionalistická ideológia, ktorej prepadli pohrobkovia bnderovcov na Západnej Ukrajine! Ľudia na Donbase chú sociálnu spravodlivosť, aby ich krajina bola dobré miesto pre život jej obyvateľov, ale to neznamená, že chcú späť režim bývalého stalinského Sovietskeho zväzu.
Vždyť oni začali proti fašismu bojovat jen proto, že jim nic jiného nezbylo, když Wehrmacht stál před Leningradem a 200 km od Moskvy.Neco podobneho se da rict i o Francouzich, nebo ne?
Mimochodem Putinův režim je mnohem víc fašistický než ten, který je na Ukrajině.To pochybuji. Autoritarske jsou oba, ale Rusko fasisticke? Nesmysl.
To je asi jako kdybych přišel někam do Osvětimi se swastikou na trikuto teda nie je, ale dá sa z toho tvojho výroku aspoň vyčítať, čo si naozaj myslíš, napriek tomu, že sa po celý čas snažíš predstierať "nestrannosť"
to teda nie jeDůvod?
ale dá sa z toho tvojho výroku aspoň vyčítať, čo si naozaj myslíš, napriek tomu, že sa po celý čas snažíš predstierať "nestrannosť"No na to bych moc nesázel, vzhledem k tomu, že máš tendence moje příspěvky chápat jinak, než jak je zamýšlim. (To není nic proti, já mám s těmi tvými úplně stejný problém, prostě si moc nerozumíme
máš tendence moje příspěvky chápat jinak, než jak je zamýšlimtak ti poviem ako si ťa predstavujem a ty si potom môžeš dať dokopy, či ti až tak nerozumiem :) si melanchoflegmatik:),extrovertnejšie sa správaš len medzi známymi, trvá ti, kým sa rozhodneš byť otvorenejší, radšej zboku ticho pozoruješ, nemáš potrebu sa nejako nápadne presadzovať, správaš sa dosť rezervovane, dávaš si pozor, pred kým čo povieš, vždy si to najprv premyslíš, keď sa schyľuje k ostrejšiemu konfliktu, radšej potlačíš zvedavosť a nenápadne sa zdymíš skôr ako by ťa niekto mal do niečoho zatiahnuť...vzerá to navonok, že si dosť ľahostajný, ale v skutočnosti o všetkom dosť premýšľaš, neharmonické vzťahy by ťa dosť trápili a tak sa radšej vyhýbaš ich riziku...tvoje +: citlivý, tolerantný, premýšľavý :)
druzí mávaj kladivy a srpyPřehlédl jsi datum? 9. května! Tedy den vítězství nad fašizmem, který prostě slaví se stejnými symboly s jakými je tenkrát do toho Berlína kaťušemi dokopali. Zbytek roku se tímhle neohánějí, toho se nemusíš bát.
Přehlédl jsi datum? 9. května! Tedy den vítězství nad fašizmem, který prostě slaví se stejnými symboly s jakými je tenkrát do toho Berlína kaťušemi dokopali.Vítězství nad fašismem ať slaví (proti tomu rozhodně nic nemam), nicméně když u toho budou používat tyhle symboly, tak se imho celkem nemůže nikdo divit, když to vzbudí konotace se SSSR. Proč nemůžou použít něco jinýho?
Stejne tak by si treba Indie mohla stezovat, ze Britanie pouziva Britskou vlajku, protoze to ma negativni konotace..Umím si představit, že kdyby tam někdo přišel demonstrovat s britskými vlajkami, že by to skutečně negativní konotace vzbudilo.
... hajlhitlouni ... Mate prosim nejake zdroje pro to, abyste mohl dane lidi oznacovat tak, jak jste je oznacil? Nebo jen papouskujete retoriku nekterych medii o nacistech a Banderovcich? Kdyz jsem o banderovcich v kontextu s timto konfliktem cetl poprve, zdal se mi potom sen o tom, jak Stepan vstal z hrobu.malá ukážka - historický sprievod keby ste chceli, odim, napochodovať v esesáckej/gardistickje uniforme na Slavín v Bratislave a hajlovať tam (vykrikovať Na stráž!) a pred pomníkom padlých ovietskych vojakov by ste začali velebiť tradície, na ktoré nadväzujte a volať pritom : Čecha do mecha a mech do Dunaja! a "Smrť Rusákom!", asi by Vám zavolali sanitku
Na jake ze tradice navazuji? Nechapu, proc se mi toto snazite vkladat do ust. Nikdy jsem nic takoveho nerekl! Muj prispevek, na ktery jste reagovala, byl uplne o necem jinem.ani som vás necitovala, ani som vám nič nikam nevložila a bolo to k vášmu výroku vyššie
takže asi těžko s nimi bude někdo na Ukrajině střílet na svoje obyvatelstvo.A koho tedy?
Tipuju to na snahu Ruska odvést pozornost od toho BoeinguJá ti rozumim, do ukrajinské armády se infiltrovali ruští agenti a odpálili čtyři balistické rakety. Teď už ale mazej do klece ty magore
Nikdo žádné balistické rakety neodpálil.Odpálil!... Neboj, obracovia Donbasu nájdu aj ďalšie... zatiaľ na dnešnom konci diskusie na ukážku jeden fragment. Ľudia na Donbase dôsledne zbierajú dôkazy a dokumentáciu k všetkým tým zločinom chunty proti ľudskosti a zdravému rozumu. Ak sa USA nepodarí vyvolať 3. svetovú vojnu a Tymošenkovej včas skrútia ten volant na hlave, kým neodpáli balistickú raketu s atómovou náložou na Rusko, bude Medzinárodný súd s vojnovými zločincami z Kyjeva. To sa potom nasmejete na vlastnej hlúposti.
Aneb blbečkové začnou přehazovat mrtvé vidlema, s tím že jde o hnuj... Prasata.
dnes 10:13 kralуk | skóre: 27 | blog: Untitled
Re: UKRAJINA ODPÁLILA BALISTICKÉ RAKETY SMĚREM NA RUSKO.
No to je teda krása. Jedni tam mluví o Hitlerovi jako o osvoboditeli, druzí mávaj kladivy a srpy, tomu teda říkám politická kultura. Není divu, že to v týhle zemi šlo do kytek...
Abc fortunes | PRISM-break | The NSA (No Secrecy Afforded) Certificate Extension
dnes 11:07 zxvc
Re: UKRAJINA ODPÁLILA BALISTICKÉ RAKETY SMĚREM NA RUSKO.
kdyz si clovek vybira mezi stalinem a hitlerem, pro spoustu lidi byl hitler to mensi zlo. treba pro finy.
dnes 11:15 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
Re: UKRAJINA ODPÁLILA BALISTICKÉ RAKETY SMĚREM NA RUSKO.
V globale udajne vyvrazdil menej ludi.
dnes 12:28 kralуk | skóre: 27 | blog: Untitled
Re: UKRAJINA ODPÁLILA BALISTICKÉ RAKETY SMĚREM NA RUSKO.
To je možné, ale jakej smysl má se k tomu odkazovat dnes? Máchat někde nějakými hakenkreuzy nebo kladivosrpy je v dnešní době imho jen pro fanatiky...
prefetovanu halucinujucu hlavickujediné, čo som kedy "fetovala" bolo množstvo použitých ponožiek mojich 4 synov:)
ako dopracovala od konstatovania...Už polemiky o tom, kto vyvraždil menej a kto viac, sú morálny relativizmus, ak to nechápeš... okrem toho z tej nadväznosti replík vyplynulo skôr, že Hitler vyvraždil "menej", čo je obvyklý "argument" slúžiaci na upieranie zásluh toho Ruska na porážke nacizmu, ktoré títo upierači stotožňujú so "zlom komunizmu" (nekritické myslenie) Stalin nie je Rusko, a Rusko nie je Stalin - o.i. pod Stalinom si najviac vytrpeli Rusi (Sovieti) samotní, kdežto nacisti sa zamerali na nižšie rasy, medzi inými v neposlednom rade na Slovanov. A nemyslím si, že si dokázal oprávnenosť posudzovať inteligenciu a duševné zdravie zúčastnených. Zatiaľ si nič z toho sám nepreukázal.
jediné, čo som kedy "fetovala" bolo množstvo použitých ponožiek mojich 4 synov:)Ano, jsi zaslouzila matka. A neunavna agitatorka. Ted si musis vybrat, jestli Ti soudruh Putin ma dat Leninův řád nebo Řád rudého praporu. Zaslouzis si oba. Kez by uz skoncily prazdniny a nekdo te zamestnal....
OMG, o com tocis? Kde som nieco podobne napisal? :D Vkladas mi do ust, co som nikde nespominal. Bud si mylis vlakno/osobu, alebo mas fetacke halucinacie...Ty děláš, jak kdybys tu byl nový. SSK se prostě nasere pod každou netechnickou diskuzi a rozdává tam svoje moudra nalevo/napravo tak dlouho, dokud lidem neznechutí i jen pohled na slovenské příspěvky. Vůbec tu nejde o diskuzi, dosažení konsenzu, něco se dozvědět, či se někam posunout. Prostě se nudí, má spoustu času, který potřebuje nějak zabít a zdejší diskuze jsou vhodné v tom, že na ní neustále někdo reaguje. Tím že tohle vlákno budeš prodlužovat vůbec ničeho nedosáhneš, protože už teď jsi se chytil do pasti jak myš, která se snaží diskutovat s kočkou. Kočka ale nemá zájem diskutovat, ale hrát si s myší a sekat do ní tlapou. Nedostaneš odpovědi, jen další sračky které často ani nedávají syntakticky smysl, protože cílem je hra, ne se k něčemu dobrat.
někteří tihle lidi jsou si ve skutečnosti svým navenek naprosto pevným názorem podvědomě nejistí, a tudíž potřebují psát neustále příspěvky propagující svou pravdu, aby o ní sami sebe přesvědčili.môžeš menovať tyhle lidi? :)... seba môžeš vynechať:) kralyk, kralyk, tvoja skalopevná istota o tom, že máš hotový a správny názor na veci na rozdiel od "těch lidí" je závideniahodná...ty a bystrouško ste excelentní politologickí analytici, kdežto "ti lidé" sú oproti vám úplní sraľovia:)
môžeš menovať tyhle lidi?Ne zjevně ani nemusim, přihlásí se sami
bystrouško ste excelentní politologickí analytici, kdežto "ti lidé" sú oproti vám úplní sraľovia:Tak já se tedy obhájím, i když zkušenost mi radí, že to stejně nemá smysl a sám si nabíhám: Už jsem tu mnohokrát deklaroval, že je mi politika "v prdeli". Na rozdíl od ostatních neobědvám s politickými vůdci, abych znal plány západu a východu, ani nemám přístup k ověřeným zprávám rozvědky, abych věděl co se skutečně děje, co je manipulace a co jen běžný šum novinářů, kteří potřebují primárně prodávat a triviality jako vyváženost, objektivita a pravdivost (pravda? čí pravda?) jsou na seznamu priorit někde dole (to není stížnost, prostě konstatování faktu). Proto jsem se zde ani nezapojil do politických diskuzí - všimni si, že všechny moje příspěvky se týkají buďto technických parametrů použitých zbrojních systémů, nebo chování diskutujících, kteří jsou často jak prasata v chlívě, kde hraje hlavní roli kdo má ostřejší kly a dokáže hlasitěji zakvičet. Dění na Ukrajině je mi docela ukradené, protože na mě vůbec nezáleží tudíž neexistuje jediný důvod, proč bych se měl snažit k tomu zaujmout nějaký postoj. Kdybych byl vojákem, předsedou pro krizový vývoj, či politikem, asi bych se to nějak snažil nastudovat a reagovat na základě ověřených zpravodajských informací, které by mi dodala BIS, nebo někdo jiný, relevantní. Takhle by to však jen bylo plýtvání časem a emocemi. Někteří lidi to potřebují, někteří mají jinou náplň života, těžko říct, jestli lepší, nebo horší. Představa, že to jediné co mi dodává vzrušení do života je politická diskuze o aktuálních štěcích někde ve světě, zaujímání černobílých názorů na základě zkreslených zpráv a jejich obhajoba pořád dokola v nesmyslných hádkách, které stejně vůbec nemění chod světa či názory lidí ani na naprosto lokálních úrovních, je sice lehce smutná, ale každý si může plýtvat životem jak chce. Do těhle diskuzí jsem se zapojil jen proto, že když několik hodin programuji, tak se pak potřebuji nějak uvolnit a myslet chvíli na něco úplně jiného, tak proč neopravit několik technických detailů, jako že ne každá balistická raketa je hned mezikontinentální, termojaderná a vede k MAD a konci světa.
Kočka ale nemá zájem diskutovat, ale hrát si s myší a sekat do ní tlapou. Nedostaneš odpovědi, jen další sračky které často ani nedávají syntakticky smysl, protože cílem je hra, ne se k něčemu dobrat.Je vidieť, bystroušák, že a vyznáš. Presne toto ste robili od začiatku - a vždy sa vás vyrojilo naraz niekoľko (a vždy tých istých, prípadne ste si na seba vzali nejakú tú neregistrovanú novú prezývku). Presne si popísal, ako sa správaš sám. Ibaže na to nemáš. A to ťa ako vidím štve.
Logických argumentů je doopravdy hodně. Jeden z nich jest např. ten, že Su-25 má maximální dostup cca 7 km - s nákladem zbraní a paliva je to samozřejmě méně. MH17 letěl o 3 km výše. Dále pak je maximální rychlost Su-25 zhruba stejná jako cestovní rychlost B777. Dostoupat do takové výšky a ještě MH17 dohonit je tedy pro tento stroj téměř nemožné.
Přijde vám toto vysvětlení dostatečně neretardované?
Nemá. To se sice dá v některých zdrojích dočíst, ale je třeba se nad tím maličko zamyslet. Su-25 je stroj pro přímou podporu pozemních vojsk - musí tedy fungovat dobře v nižších rychlostech a malých výškách. Pro lety takhle vysoko prostě není navržen, protože v nich nepotřebuje operovat. Hmotnost střely R-60 není tak podstatná, jednak je nutné je nést v párech, druhak problémy působí i zvýšený aerodynamický odpor. Střela R-60M má dostřel 8 km a Su-25 nemá radar, takže pro zachycení cíle je nutné spolehnout se na IR senzor rakety.
Sice je možné, že hodně odlehčený a nevyzbrojený Su-25 by se do požadované výšky doškrábal, byl by ale fest na hraně svých konstrukčních možností. Jedna věc je té výšky dosáhnout, druhá je tuto letovou hladinu udržet. Představa, že by Su-25 takto dohonil jiné letadlo a ještě na něj zaútočil je dost fantastická. Dále mi není jasné, jaký šílenec by na tuto misi vypravil Su-25, které je pro ni krajně nevhodné namísto Su-27 či MiGu-29.
Máš na mysli tuhle fotografii části trupu, která určitě NEmůže pocházet z jakékoliv jiné části letadla? http://thenypost.files.wordpress.com/2014/07/531864755_96785675.jpgTohle sice vypadá jako kus pláště kokpitu na levé straně, ale není mi jasné, co tato fotogragie má dokazovat. Je na ní vidět spousta děr více či méně nepravidelného tvaru. Kov je někde prohnutý dovnitř, jinde ven. Rozhodně mi to nepřijde jako důkaz po střelbě kanonem.
Napadá mě hned celá řada důvodů. proč zasáhnout přímo kokpit. Myslíš že tě nájemný vrah radši střelí do břicha, abys hodinu řval bolestí a upozornil na něj celé okolí, nebo do hlavy?Sorry, ale tohle není úplně šťastná analogie. Assasin, který svou obět zlikviduje nenápadně má sice výrazně větší šanci z místa činu uniknout, ale tohle se nedá aplikovat na dopravní letadlo. To je přece neustále sledováno na radarech, takže o nějakém "nenápadném" sestřelení nemůže být řeč. A když už bysme v této rovině chtěli uvažovat, daleko lepší je zaútočit zezadu zespoda, odkud útočící stroj nebude vidět určitě než se kovbojsky snažit trefit kokpit. Navíc zvuk projektilů trhajících plášť kabiny by mohl být slyšet na CVR.
Letadlo s dírou v čumáku letící 1000 km/h určitě neuletí tisíce kilometrů, už jen náporem vzduchu se při té rychlosti bude loupat jak suchý rohlík, což přesně odpovídá tomu druhému plechu srolovanému dokulata, který byl původně hned za kabinou...To si taky dovolím zpochybit. Např. B732 Aloha Airlines ztratil snad čtvrtinu konstrukce střechy a bezpečně přistál (AAH243), dál lze zmínit třeba BAW 5390. Četl jsem i o ruské Su-27, které za letu odpadl překryt radaru a také se to obešlo bez následků - bohužel se mi teď nepodařilo najít zdroj.
Solidni prizpevek. Evidetne sledujes stejne zdroje jako ja. Po prostudovani toho, co udela letecky kanon bych se rad zeptal, jak hodnotis realisticnost hypotezy o sestrelu dvojkanonem z ukrajinskeho Su-25 v 10.3 km, ktera se evidetne jiste skupine velmi libi?Sice nevím, jak ji hodnotí dotyčný. Podstatnější bude, že odborníci na letectví to hodnotí jako totální píčovinu.
Ty informace o zaručeném dostupu se dost liší a hlavně budou hodně záviset na počasí, zejména teplotě vzduchu v dané výšce. Podle zveřejněných informací ruského vojenského radaru byl nějaký letoun (rusové nikdy kategoricky neřekli, že jde o Su-25) zachycen ve stoupání těsně před tím, než MH17 rapidně změnil kurs a rychlost. Dle jejich informací zachytí radar v režimu, ve kterém 17. července pracoval cíl bez odpovídače ve výšce 5 km a více. Výšky potřebné pro účinný zásah MH17 tedy nejspíš vůbec nedosáhl, i kdyby toho byl technicky schopný.
Su-25 v 10 km asi nebude patřit k nejlépe řiditelným strojům, takže trefit zboku relativně malý cíl jako kabina letadla, navrch bez chytřejšího LCOS zaměřovače by byl doopravdy kumšt. Fakt, že by celý plán musel být perfektně načasován, aby se MH17 do palebné zóny Su-25 vůbec dostal je jen malý bonus.
Tisková konference z Russia Today s anglickým překlademNavíc nic nedokazuje že to byl Su-25, Rusové řekli pouze "letadlo velikosti Su-25". Do toho se radarový obraz Mig-29 nebo Su-27 bezpečně vejde.Cože? Su-27 je skoro 2x větši než Su-25, MiG-29 je podobné velikosti. Ten by ale na to letadlo zaútočil PLŘS a ne kanonem.
Ale zkusíme to jinak. Představ si že letíš proti dopravnímu letadlu, a máš tepelně naváděné rakety. Co si myslíš že je nejteplejší část toho letadla? Z tohohle úhlu to určitě nejsou motory, protože velké turbofany je spolehlivě odstíní. Zbývá aerodynamický ohřev, probíhající nejvíc na čelních částech letadla, což je příď a náběžné hrany křídel a kormidel. Nejteplejší a navíc velká plocha je právě ta příď, kde je kabina...Snímače tepelně naváděných PLŘS se navádí na horké spaliny motorů o teplotě 700 °C i víc. Aerodynamický odpor trup letadla takhle moc ani zdaleka neohřeje, pokud nebudeme uvažovat nadzvukové rychlosti. Z toho důvodu mají PLŘS schopné útočit na cíl z přední polosféry chlazené snímače a i tak se navádí a motory, ne kabinu nebo křídla.
R-60M je malá raketka s tuším 3,5 kg bojovou hlavící. Je dokonce zaznamenán případ, kdy R-60 zasáhla BAe-125. Dokázala sice odtrhnout motor od trupu, ale stroj bezpečně přistál [1]. B777 je výrazně větší a nejspíš i pevnější. Očekávat, že R-60 způsobí poškození, kvůli kterému se stroj částečně rozpadne ve vzduchu se asi moc nedá. Nejspíš by došlo k něčemu podobnému jako v případě zásahu Airbusu A300 Strelou nad Bagdádem.
Zboku se střílí blbě, ale když víš ve kterém koridoru letadlo poletí, prostě si na něj počkáš a budeš ho mít plus mínus pár kilometrů přímo před zaměřovačem. Nejde o bonus ale o cíl, třeba když v něm letí někdo důležitý: Dag HammarskjöldNovinky.cz spekulující o 50. let staré události... co na to říci?
ze by se melo Rusko nejak kolektivne potrestatMňa toto štve už v princípe. Ako si múže jedna veľmoc, ktorá si uzurpuje právo byť svetovým policajtom, hoci o to očividne ostatný svet nestojí, dovoliť na niekoho uvaľovať sankcie, nútiť k tomu svojich "poddaných" - a to ešte takými podvodmi a brain washingom, akých sme svedkami. Ako a opovažujú falošne moralizovať, ak všetci vidia, nielen teraz, ale aj koľkokrát v minulosti, že účelovo pekrúca fakty, podnecuje vnútroštátne konflikty, ktoré spôsobujú utrpenie miliónom ľudí. Hlavne, že to nie sú Američania... Ale to iba zatiaľ, lebo ako napísal jeden americký komentujúci Obamov prejav o sankcách inde, lebn dovtedy, kým neostane na svete jediný živý človek, a ten potom, keď to zistí, spácha samovraždu... Ja si vôbec nemyslím, že USA by mali byť sudcom a vykonávateľom spravodlivosti. Teraz spätne ako nastolia spravodlivosť po tom, čo sa ukázalo, že kosovksá armáda páchala vojnové zverstvá a naozaj obchodovala s orgánimi Srbov? Vrátia tí Američania s transplantovanými orgánmi to čo bolo tým Srbom ukradnuté? Tam minule som nechala ten úryvok z Krvavých sonetov (napísané pod dojmom I. svetovej) od Hviezdoslava, ale asi si nikto nevšimol, že tam ten náš básnik/ filozof vyslovuje i presvedčenie v pozitívny vývoj slovanského sveta a v jeho duchovný prínos, keby (bol) mal možnosť a neboli by jeho početné národy stále v područí, cudzími ničené, ušľapávané, zbavované svojho slovanského povedomia, a s Rusmi (Puškin) a rusofilmi polemizuje, že nie ukrytím sa pod krídla veľkého ruského národa, ale vo vzájomnosti a v obohacovaní sa navzájom môžeme vytvoriť duchovnú alternatívu pre lepší svet. To je aj moje presvedčenie: my nie sme Američania (ani Nemci napr. nie sú) a netreba sa nechať rozdeľovať v mene ich záujmov. Je aj iná cesta ako ich vojny.
In our most recent (May 4) memorandum to you, Mr. President, we cautioned that if the U.S. wished “to stop a bloody civil war between east and west Ukraine and avert Russian military intervention in eastern Ukraine, you may be able to do so before the violence hurtles completely out of control.” On July 18, you joined the top leaders of Germany, France, and Russia in calling for an immediate ceasefire. Most informed observers believe you have it in your power to get Ukrainian leaders to agree. The longer Kiev continues its offensive against separatists in eastern Ukraine, the more such U.S. statements appear hypocritical.
We reiterate our recommendations of May 4, that you remove the seeds of this confrontation by publicly disavowing any wish to incorporate Ukraine into NATO and that you make it clear that you are prepared to meet personally with Russian President Putin without delay to discuss ways to defuse the crisis and recognize the legitimate interests of the various parties.
palec hore
2) Ukrajinská vláda, pardon banda vypatlaných fašistů, prodala celý východ firmě shell na těžbu břidlicových plynů. Nařídila zákaz ruštiny a za celou situací na Krymu a východní části si může sama.
3) Rusko udělalo co muselo z hlediska svých strategických zámů, USA by se nechovalo jinak.
4) Kdyby jsi ty vystřelil balistickou raketu blízko hranic USA, tak už by jsi měl na krku intervenci ze strany USA.
5)Ze strany Ukrajinské Junty probígá genocida východního obyvatelsta, to je nepopiratelné. A nevotravuj s dukazy na netu je toho spousta.
6) Ukrajinská vláda bude souzena za genocidu.
7) Evropa je hnaná do války z Ruskem čímž si USA chce zachránit svoji prdel. My jako Evropa/kolonie USA na tom ekonomicky zapláčem.
1) Západ aktivně ovliňoval Ukrajinu s cílem její destabilizace. (Ale za to muže Rusko viď)
2) Rusko řeklo že když se Ukrajina přikloní k EU tak zruší veškeré zakázky s Ukrajinou a zvedne cenu plynu. Paráda, tkaže celý východ je už teď bez práce protože se zavíraj perspektivní podniky.
3) Pujčka od MMF Ukrajině byla podmiňovaná uděláním reforem které zbídačený ukrajinský náro jetě více zbídačí, voz snížëní duchodů atd. Z vlastní osobní zkušenosti s Ukrajinci VÍM že ani ze současního důchodu nedokáží vyžít.
4) Obchod se shellem je prasárna kdy samotní ukrajinci budou mít zplynu akorát velký hovno a zničenou půdu protože frakování je ekologické svinstvo. nevím kde jsi přišel na to že to bude svatý grál pro ukrajinu.
5) Celý problém ukrajiny spočívá jenom a pouze ve vojenském obkličování Ukrajiny. Na obyčejné ukrajince se SERE...
6) Celá verze reality spočívá v tom že by se měli lidé dohodnut nad svojí budoucností a nééé dělat převraty ala Mejdan kdy hrstka populace podporovaná EU/USA změní režim a pak začnou zakazovat Ruštinu na východě lidem kteří jak ojediný odváděj daně a něco tvoří protože tma jsou doly, zbrojní průmysl, velké ocelárny atd... garantem územní celistvosti Ukrajiny je totiž USA/Rusko a USA tuto dohodu porušily. Vměšováním se do záležitostí Ukrajiny. Víš Nuland a podpora na změnu režimu ve výše 5 miliard dolarů.
1) Lžeš. na to jsou fakta tak ze sebe nedělej debílka.
2) Napsla jsme pouze fakt, zase ze sebe chceš dělat debílka?
3) Ano izrael dělá co musí, už má za tebto týden krev 1300 lidí žen a dětí. jenom ty sankce nějak ne a né přijí. Paráda. Souhalsíš s okupací a genocidi palestinco Sionisty? Pokud ano jsi psychopat.
4) ANO souhlas.
5) ANO je to cílená genocida Rusky smýšlejících a mluvících obyvatel.
6) ANO pujde to na vrub EVROPY, přičemž USA se budou jenom smát. To jsme v evropě tak najivní blbečci? A nebo se jedná o korupci, tedy vlastizrádné jednání našich představitelů? Sázím na korupci a vlastizradu!
Bombardování SRBSKA: Nelegální, bez mandátu OSN, USA si s celou EVROPOU Vytřela prdel.
Válka v Afánistánu: Trvá déle více než tam byli Rusáci s výsledkem NULA!!!!
Válka v IRÁKU: 1 milión mrtvých, výsledek NULA!!!!
Válka v LÍBYI: z nejvyzpělejšího státu Afriky udělali nefuknčí stát uz hromadou mrtvol ze kterého museli i evakuovat Americkou ambasádu. Výsledek NULA!!!!
Podpora IZRAELE s genocídou Palestinců: Výsledek Tisíce mrtvých, genocida jedna báseň.
Podpora GRUZIE v genocidě Osetie: TISÍCE MRTVÝCH!!! Výsledek NULA!!!
Podpora AL-QAJDY V Sýrii: Tisíce mrtvých, výsledek NULA!!!
Podněcování nepokojů na UKRAJINĚ alias MAJDAN: Tisíce mrtvých Výsledek NULLA!!
Beru jeno ma pouze fakta, vše ostatní jsou jenom vyplody tvé bujné fantazie. Přijdeš mě tak vymaštěnej jako když se vykálíš a ty svý hovna ještě zatepla sežereš.
V Putinově dlouhodobém plánu je pravděpodobně připojit k Ruské Federaci mimo jiné i Českou Republiku.Máš pro to nějaký důkaz, kromě svých papírů na hlavu?
V Putinově dlouhodobém plánu je pravděpodobně připojit k Ruské Federaci mimo jiné i Českou Republiku.Je fajn mit tu nekoho, kdo vi, co se Putinovi honi hlavou
Já to potář nechápu ZIMO, co je podle tebe tak skandálního na tom, že Ukrajina bojuje proti Rusku? Jestli sis toho ještě nevšiml, tak Rusko začalo válku proti Ukrajině. Nebo se snad podle tebe Ukrajina snaží získat Rusko pod svojí nadvládu? Mě totiž přijde, že je to spíš naopak.Tohle je hloupý vtip, že jo?
Jsi trochu pozadu. Ačkoliv bylo už od začátku jasné, že "tajemní" proruští ozbrojenci na Ukrajině byli Ruští vojáci, tak už to dávno potvrdilo i Rusko. Nenapadá mě, jak lépe definovat započetí války, než jako akt, který spočívá v poslání vojenských jednotek do cizího státu, aby tam ty jednotky bojovaly proti občanům (i vojáci jsou občané) toho státu.To ti pošeptal Putin do ouška?
Složení parlamentu se po Majdanu nijak nezměnilo,Neni pravda, parlament majdanci minimalne dvakrat procistili, poprve hned prvni vecer, podruhe tenhle mesic.
Výsledek Ukrajinského tažení: 7000mrtvých v armádě, 1 milión uprchlíků v Ruské federaci a stovky možná tisíce mrtvých civilistů.
1+1=2
Ano je faktem že Rusko dodává zbraně, nejspíš i taktickou podporu, ale nebojuje tam jejich armáda. Tedy tvrzení že tam bojuje RUSKO je naprosto lživé
Na Ukrajinské straně bojují žoldáci ze západu za prachy a jsou podporování USA/EU. Zrovna Poláci i Češi tam dodávají zbraně.
Vím to naprosto přesně protože znám ukrajince z Východu osobně!!!
Takže: Máš málo informací? chceš manipulovat? A nebo jseš uplně blbej?
Mohl si vybrat buď nechat potlačit svůj vojenský vliv, nebo porušit mezinárodní právo.Jenze vybrat si "nechat potlacit svuj vliv" znamena, ze ten vliv by ziskalo NATO. Coz z nasi perspektivy muze vypadat dobre, ale to neznamena, ze muzeme cekat, ze si to Rusove nechaji donekonecna libit.
Kbysy si vybral nechat to být, tak by to pro něj bylo sice smutné, ale takové věci se holt v životě dějí. On si ale vybral porušit mezinárodní právo, což je zásadní problém!Takove veci se holt v zivote deji. Popisuje je treba tato knizka, kterou ti vrele doporucuji k nahlednuti. Ale uvidime. Muj odhad je, ze Putin se nenecha zatahnout do primeho konfliktu s Americany, ale proste bude ty separatisty na Ukrajine podporovat, dokud to tam Americane nevzdaji (nejspis v dusledku nejake chyby). Existuje nadeje - snad je to pravda a dohodnou se.
Existuje nadeje - snad je to pravda a dohodnou se.Kéž by! Pokud s tím bude Ukrajina souhlasit. Dost bylo neštěstí a krveprolití. Třeba s tím zavčas přestat. Záleží teď nejvíc na tom malém zákeřném zmrdovi, jak se zachová.
buď nechat potlačit svůj vojenský vliv, nebo porušit mezinárodní právoNěco jako mezinárodní právo existuje jen na papíře, v reálu na něj sere Bílý tesák. Američani při přepadávání zemí na Blízkém východě a jinde na něj kálejí zvysoka a nečiní jim žádné potíže. Platí právo většího klacku.
Kbysy si vybral nechat to být, tak by to pro něj bylo sice smutné,
No ty vole, ty máš dost. To je území se zásadním strategickým významem. Kdo ovládá Krym a Sevastopol ovládá Černé moře. Rusové tam mají námořníky přes 200 let a teď si to nechají vyfouknout po nějakém zinscenovaném puči?
On chce dobýt Ukrajinu, vždyť ji právě dobýjí.Co by s ní dělal? Se zkrachovalou zbankrotovou zemí v chaosu. To je právě to jediné co neudělá, protože na to všichni čekají jak slepice na flus.
Ty jsi tak naivní.Tak ty jsi v tom případě turboblb
Kurva, jak to může být vina západu? Na Ukrajinském území bojují Ukrajinští vojáci proti Ruským vojákům. Rosové jsou jediní, kteří to mohou ukončit. Jak to může být vina někoho jiného, než Ruska?Jasně. A Husajn měl ve sklepě ZHN, Al-kajdu založil Usáma, FED je státní instituce a 20 tisíc dezertérů z UK armády uteklo proto, že těch "ruských vojáků" (jinde jim říkají separatisti nebo teroristi) je málo a je potřeba navýšit jejich počty. LOL
Rusko na oficiální úrovni reprezentují takový blázni, kteří touží dobývat státy a díky tomu Rusko útočí na Ukrajinu, zabírá území a vraždíV americkem filmu ze soudniho prostredi by se objevila hlaska "namitka ctihodnosti, spekulace"
Proti tomu, že Rusko je agresor nemáš argumentTy tvrdis, ty argumentujes, jasne?
jediné co nato dodáš je, že prý: "Zástupce Ruské státní dumy je regulérní blázen."Ehm... pouziji kralykovo "nic takoveho jsem nedodal". Zirinovskij neni zadny zastupce dumy. Je to poslanec, byl zvolen. Tobe demokracie asi hodne vadi, ze?
mají ostatní představitelé Ruska dostatek soudnosti, aby zastavili útok na Ukrajinu?Vidim, ze zijes ve svem paralelnim svete, na realite nezavislem, takze asi tezko cokoliv vyvracet (treba sledovat casovou posloupnost akci a tak). Ale bavis dobre.
Výsledek: Spokojené obyvatelstvo, NULA MRTVÝCH!Technicka: dva tusim byli, tesne pred odtrzenim. Pak toho mladase z Kyjeva s odstrelovackou vytahli z ukrytu za usi. Jeho dalsi osud neni znam.
Hloupý vtip bylo 30 tisíc ruských vojáků bez insignií pochodujících po Krymu. Anexe cizího území se vždy brala jako válečný akt.Vážně? Opravdu VŽDY?
ha ha ha... urážanie slovenských pivovarov, to vám ide skvele... by ste sa z nás aspoň hneď pos*aliTy prostě nezklameš, vždy spolehlivě paušální výklad
celkovo spoločná štátnosť bola pe Slovákov prínosom, to dobre vieme:)Konspirační teorie: Rozdělení ČSR bylo společně zosnováno majitely hokejových týmů z USA a Ruska, protože věděli, že Československý tým by všem nakopal řitě ve většině následujících mistrovství, olympiád atd.
Ty prostě nezklamešzase si "porozumel", ako vždy:)... ty si to nemyslel nijako útočne s tým Šarišom, pochopila som to ako celkom dobrý vtip a len som naň nevážne odpovedala myslela som, že to správne pochopíš, keď som to poistila ešte aj tou poznámkou pod tým: Teraz vážne...
Konspirační teorie:Ten pokus o iróniu je odpoveďou na čo? Ja som to, že spol. štátnosť bola pre nás prínosm myslela tak ako som to poveala- bola. Takže nechápem tvoju posmešnú reakciu. Preber si láskavo, či si správne vysvetľuješ, čo je ako myslené a či tvoje chápanie nie je ovplyvnené kolektívnym vedomím tvojej sotne:) .
zase si "porozumel", ako vždy:)... ty si to nemyslel nijako útočne s tým Šarišom, pochopila som to ako celkom dobrý vtip a len som naň nevážne odpovedala myslela som, že to správne pochopíš, keď som to poistila ešte aj tou poznámkou pod tým: Teraz vážne...Ok, tak jestli to nebylo myšleno vážně, tak to pardon.
Ten pokus o iróniu je odpoveďou na čo?To byl akorát vtípek (nicméně myslim si, že společnej hokejovej tým by opravdu byl nejspíš dost dobrej). Jinak si taky myslím, že společná státnost by byla spíš přínosem. Nějaký negativa by to určitě taky mělo (jako všechno), ale celkově bych byl pro.
společnej hokejovej tým by opravdu byl nejspíš dost dobrejto by sa Slováci nemohli tešiť z českej prehry
Lol, ta tvoje argumentace mě fakt dostává do kolen. Musím tě ale informovat, že jestli si myslíš, že jsi tím teď všechno vysvětlil a všichni teď s tebou díky tvé neprůstřelné argumentaci náhle souhlasí, tak se mýlíš.Musím tě informovat, že nemyslím. Mě je tak nějak úplně jedno, jestli se mnou všichni, nebo konkrétně ty, souhlasíte. Nemám potřebu přesvědčovat tebe, Stena, nebo kohokolov jiného. Ostatně jsem přesvědčen, že by to byla marná snaha. Argumentů tady i jinde v diskuzích máš kvanta. Mě jen dostávají do kolen ty vaše zasvěcené názory
Hele buď piš k věci, nebo nepiš nic. Je to tvoje rozhodnutí.A tohle je zase tvůj diktát! Takhle si představuješ svobodu projevu, fašoune?
Nemusí sa nikde pridávať - na nijakú stranu - na diskusii na abclinuxu. Kľudne nech nieje ani v jednej. Len nech sa nehrá že má všetko v malíčku a že je nad vecou, keď totiž príde vojna k nám, tak takíto sa poserú prví.No, tak tenhle směr logiky nějak nestíhám sledovat. Nemá to mít v malíčku, protože se jinak posere první? Nebo co vlastně chceš říct? On to může mít úplně v prdeli, protože jeho názor je co do možnosti cokoliv ovlivnit nepodstatný, stejně jako ten tvůj. Na to jestli bude válka nebo ne to nemá vůbec žádný vliv a kdyby náhodou byla, tak prsení se někde na abclinuxu před X lety bude mít úplně nulový podíl na to kdo se posere a kdo ne. Jediné co se dá říct je že to nakonec stejně dopadne úplně jinak, protože nejsi ani věštec, ani stratég. Jen další jouda z diskuze, který si myslí jak to všechno prokouk a zvedá si tím pocit vlastní důležitosti.
jouda z diskuze,
"dle Slovníku nespisovné češtiny se slovo „jouda“ používá pro označení hlupáka, důvěřivého a naivního člověka (jako ekvivalent uvádí slovník slovo „trouba“). Nejedná se tedy o sprosté slovo, rozhodně je to ale slovo nespisovné a hanlivé."
Takže ako tomu rozumieť? Všetci tunajší diskutéri sú joudové, čo si zvyšujú pocit vlastnej dôležitosti - alebo je to vyhradené len pre vybraných? Mne je skôr divné, že niekoho zaujíma len tá "technická časť dskusie" o zostrelení civilného lietadla tam, kde denne umierajú desiatky civilov, z ktorej sú vyháňaní ľudia po desaťtisícoch, a to všetko kvôli prachom oligarchov a korporácií, kde akýsi blázni v réžii geopolitických stratégov nastolili fašistický teror a rozvrátili krajinu, vývoj ktorej sa nás aktuálne a bezprostredne týka.
A že to nemôžeme ovplyvniť? Nuž, ktovie. Minimálne sa možno postaviť proti brainwashingu toho hlavného prúdu médií a manipulácii verejnej mienky. A to už sa aj v celkom veľkom meradle darí - babka k babce, budú kapce:).
Všetci tunajší diskutéri sú joudové, čo si zvyšujú pocit vlastnej dôležitosti - alebo je to vyhradené len pre vybraných?Představ si, jak se sejde pět pantátů v hospodě, popíjejí pivo a hádají se o tom kdo za co může na Ukrajině, jak je to hrozné a jak balistické rakety způsobí konec světa. Čím déle to trvá, tím je diskuze radikálnější, až na sebe nakonec různě pořvávají. Pak se z toho vynoří skupinka, která si odhlasuje, že válka by byla špatná a proto si odhlasovali že nebude, k tomu přece stačí aby si to nepřáli. Pak jdou domu. Úplně stejně působí tahle diskuze, jen místo "no a Franta říkal" se tu používají videa z youtube, pocity a dojmy, téměř bez vyjímky postavené na propagandě obou stran, dezinformacích a nekompletních zprávách z médií, kterými se tu jinak opovrhuje. Na případnou i probíhající válku nemá žádný vliv to, na čem se domluvíte, ani to k jakému názoru tu kdo dospěje (což je to na co jsem reagoval původně), protože nikomu relevantnímu na tom vůbec nezáleží, ba dokonce se nejspíš ani nikdy nedozví co jste si tu vymysleli a jak si to představujete. Celé je to podobné jako motlitba - čas strávený děláním něčeho irelevantního, aby měl člověk pocit, že něco změnil a udělal pro věc, i když ve skutečnosti vůbec nic neudělal.
používají videa z youtubeCo mas proti youtube? Marii Harf je dobry a tobe ne?
"Jednou se takhle na ukrajinském náměstí Nezávislosti shromáždili... Velvyslanci USA, Francie, Španělska, Německa, Dánska, představitelka vlády USA Victoria Nuland, senátoři USA Chris Murphy a John McCain, ministr zahraničí Německa Guido Westerwelle, ministr zahraničí Nizozemska Frans Timmermans, vrchní komisařka pro zahraniční vztahy a bezpečnost EU Catherine Ashton, bývalý prezident Gruzie Mikheil Saakashvili, europoslanec Jacek Protasiewicz, litevský ministr zahraničí Linas Linkevičius, mluvčí litevského parlamentu Loreta Grauzhinene, bývalý premiér Polska Jaroslaw Kaczynski, český senátor Jaromír Štětina...
...a obvinili Rusko z vměšování do vnitřních záležitostí Ukrajiny."
Boli tam 3 úlomky z lietadla na ktorých je vidieť ostrely od ťažkého guľometu, pričom streľba bola veľmi , veľmi intenzívna, strely od tých ostrelov sú veľmi charakteristické a nikde sa nestretajú. Celý čas sa nás pýtajú, či sme nevideli pozostatky rakety. A naša odpoveď: nie, my sme ich nevideli. Keby tam boli, aj tak by sme ich nemohli rozpoznať, lebo sme sa to nenaučili a nevieme, ako vyzerajú. No teraz už na miesto prišli špecalisti z tejto oblasti, ktorí sa tým zaoberajú.z ruštiny
stopy po tej streľbe
- aby som bola presnejšia
Právoplatně zvolený prezident si nechá diktovat DAVEM co má dělat,Tohle mi připomnělo Husáka v prosinci 1989
V letech 1973-1979 publikoval fejetony, povídky a cestopisná pozorování v Lidové demokracii a Naší rodině, méně často i v jiných časopisech. V nakladatelství Vyšehrad byl již připraven k vydání jeho historický román Zvěst, ale pro četné pasáže, které byly nekonformní tím, že odporovaly socialistické ideologii, byla kniha stažena z edičního plánu. V té době začal uvažovat, zda neodejít do exilu. Od roku 1945 byl totiž členem skautského oddílu, a zůstal skautem i po roce 1950, kdy bylo Skautské hnutí zakázáno. Působil dokonce ve vedení ilegálního skautského oddílu a to až do roku 1958, kdy byla existence tohoto oddílu odhalena a následně byl Frýbort propuštěn z Ústředního ústavu geologického. Navíc v té době pomohl svému příteli při pokusu o útěk na Západ, a když se útěk nezdařil, měl Frýbort na krku další „kádrový“ malér. Byl potrestán dalším kádrovým opatřením - propuštěním z funkce vrtného dělníka a přeřazením k lopatě na šachtě Nosek. Další problém na sebe přivolal tím, že se v letech 1969-70 živil jako autodopravce, což bylo při komunistickém kádrování ohodnoceno jako projev kapitalistických sklonů a stalo se zdrojem trvalé ostrakizace.Talže jeho disidentská činnosť pozostávala v tajnej činnosti v Skaute. Ale v tých najhorších normalizačných rokoch hojne publikoval:). Román mu nevydali - no, možno bol blbý:). To nech tvrdí tomu, kto seno žere! Moje prvé také akože ozajstnejšie stále zamestnanie bolo na jednom mieste, ktoré bolo úložiskom nepohodlných o. i. novinárov, bývalých prac. TV, teda, na chvíľu ich tam po previerkach odložili a potom ich (2 prípady, ktoré som počula už len od starších kolegov) diagnostikovali ako psych. chorých... Keď tak široko publikoval, normaizačný režim mu dôveroval. No a tí emigranti z 80. rokov boli neraz celkom prominenti požívajúci dôveru nmadriadených súdruhov, šli za lepším bydlom.
dost mozna jde o nepotvrzenou zpravu.to by byla prvni dobra zprava po dlouhe dobe...
Ať jsou manipulace informacemi v západním mainstreamu jakkoliv rozsáhlé, tak daleko nikdy nezacházejí. http://blisty.cz/art/74160.html#sthash.xnWGlYll.dpufs týmto nesúhlasím, sledujem aj ukr. TV, napr,. to Hromadskoje, a to je miestami ozaj hnus ( fat mi to pripadá tak, že na UKR ľudia podľahli podobnej psychóze ako Nemci za Hitlera) či už tie rakety vystrelili ( tá správa mohla byť provokácia s cieľom zatiahnuť Rusov do konfliktu) alebo nie, fakt je, že kyjevský režim je zločinný, pácha neskutočné zločiny na vlastbnom obyvateľstve a jeho predstavitelia si zaslúžia spravodlivosť ... a som si istá, že ju zjednajú Ukrajinci nie práve humánnym spôsobom, podobne ako s Causescovcami Rumuni ( fosforové bomby tiež UKR vyhlasujú za propagandistické drísty opolčencov, ale to už nezatlčú)
nedělá-li, jak se tak pěkně česky říká, někomu zadarmo volazadarmo to nie je
používaj svoje prevleky, špinavec a nehovor za mňa, aj tak sa nezmôžeš na viac ako na jednu rátku vetu, aj tú si musíš dať do prekladača, idiot!nedělá-li, jak se tak pěkně česky říká, někomu zadarmo volazadarmo to nie je
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/343952-separatiste-pry-znovu-odpalili-raketu-ze-systemu-buk-a-zasahli-bezpilotni-letoun.html
Tak si shrneme vyjadreni UA oficialnich mist.
1. Separatiste nemaji BUK (tudiz vojensky stroj museli sestrelit Rusove)
2. Separatiste maji BUK a sestrelili s nim malajske letadlo
3. Separatiste nemaji BUK, protoze ho odvezli
4. Separatiste maji BUK a sestrelili s nim dron
Je to vlastne takovy jojo-BUK, kdyz je potreba, tak je, kdyz je potreba, aby nebyl, tak neni. Ted jeste aby vsevidouci oci teb BUK neBUK nasly (a nemyslim zrovna tu fotku, ktera vznikla nejspis jinde nez je nam predkladano k vereni.