abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevili v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (24%)
     (9%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (7%)
    Celkem 46 hlasů
     Komentářů: 5, poslední dnes 20:57
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    xvasek avatar 1.8.2010 20:52 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    V barvách se nevyznám, ale měl bych jednu poznámku - než lak opravdu zatvrdne, tak to trvá cca měsíc, dva. Pokud chceš, aby to vypadalo pěkně, je potřeba si dávat extrémně pozor, aby nepřišel k úhoně - stačí si třeba sednout zadkem na kapotu a kousek popojet a zůstane tam šmouha.

    Jinak černou barvu bych teda ještě zvážil. Nechal jsem si přestříkat na černo motorku (z povinného ručení, takže mi bylo jedno jakou barvu tam dát) a po několika letech z toho moc odvázaný nejsem. Černá je obyčejná až běda. Když si vezmu, za jaké palety jsem mohl vybírat, tak je mi to trochu líto. Dřív jsem měl Ford Taunus ('75 +- 5 let, 2.0 V6 110kW), což je prakticky podobná paráda, jako ten Rapid. Toho jsem koupil v červené (bez metalízy) a spodní polovina dveří byla černá. Byl prakticky ve veteránském stavu a když jsem ho umyl, každý si ho prohlížel. Obávám se, že to u černé nehrozí. Když teda jinak zcela pominu praktickou stránku věci; momentálně mám černé auto a trpím, i když klima má tak 20kW.
    1.8.2010 21:20 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?

    Mno ... sice má to auto ted od originálu dost daleko, ale jednou z něj +/- originál chci udělat. Proto jsem vybíral z palety barev, ve kterých se Gardovky prodávaly. A kombinace černý lak/světlý interiér se mi líbí nejvíc. Jinak černých Gardovek moc není .. zkoušel jsem to hledat na na netu (nedejbože dobovou fotku) a našel jsem snad jedno, dvě auta. Většina je červených ...

    Černých Rapidů je sice víc, ale HEZKÝCH černých Rapidů je taky brutálně málo. Většinou to bývá strašlivě doprasená hustokára oblepená plastovýma doplňkama ...

    Jinak ten Taunus musel být moc pěknej :-)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    1.8.2010 22:25 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Taunuse závidím :-) Chci přes zimu nechat přelakovat motorku a zrovna také řeším jakou barvu. Aktuálně je černá a to se mi moc nelíbí. Zatím to vidím na jednu z kombinací - bílá/černá, oranžová/bílá, oranžová/černá, vše bez metalízy. Jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    1.8.2010 21:04 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    stručně řečeno máš dvě možnosti. Buď někde objevíš (někdo ti doporučí) nějakou zaručeně kvalitní barvu. Což asi neklapne protože to bude to samý jako se ptát na nejlepší olej, nejlepší gumy, nejlepší svíčky a tak dále. Milion názorů, každý jiný. Pak na to musíš najít lakýrníka který tu barvu zná nebo půjde do práce s jemu neznámou barvou. Anebo najdeš lakýrníka a on to udělá tím co má vyzkoušené a nebudeš to dál řešit. Brácha nechal svého citroena po opravě stříkat v profi lakovně protože je to celkem nové auto a chtěl to kvalitně. Nebylo to nejlevnější, tuším asi 2000 za díl, kapota, dva nárazníky, maska, blatník a práh ale je to k nerozeznání od originálu. Takže celé auto by vyšlo v metalíze tak kolem 20 tisíc. Já ty běžné šrámy opravím sám, na 20 let starým taliánovi na tom prd záleží, jsou to takový jizvy bojovníka. Jinak teda Garde je celkem pohledné auto ale 110R je prostě bez konkurence. A když už to vylepšuješ tak tam dej taky zadní nápravu z rapida. Ta stará se chová jak nezavázaný brusle.
    1.8.2010 21:28 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?

    To jo, ptát se na dobrou barvu (tm) je koledování si o flame. Ale barva, která byla na to Raplovi musí být extra na prd. To auto sice údajne stálo 5 let na jednom místě, ale i tak .... na pohled bych řekl, že tam stojí tak 20 let.

    Myslím, že celolak za 20 000 je hodně dobrá, až nereálná cena. Mě ten člověk, se kterám jsem jednal, nabídl 25 000Kč a odcházel jsem s pocitem, že je to dobrá cena. Máš kontakt na tu lakovnu, o které jsi psal?

    Jinak z Rapida tam už jsou obě nápravy. Vlastně i ta převodovka je z Rapida.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    1.8.2010 21:45 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    asi záleží co všechno by dělal, tohle bylo lakování po nehodě, nárazníky a maska byly nenamontované, kapota a blatník nové díly. Bez světel a blinkrů takže žádné velké přípravné práce. Najdi si Autocolor Velké Meziříčí.
    gtz avatar 2.8.2010 01:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Znám a jsou dobří, výběr typu barvy bych asi nechal na profících tedy přímo na Autocolor. Jistě ti na to dají i záruku, a jistě i dobrou cenu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.8.2010 23:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    nevím, jak na autech, ale obecně mám s akrylátem jen ty nejhorší zkušenosti (o ekologistických svinstvech ani nemluvě ;-))

    (kvalitní) polyuretan je jistotka

    syntetika ... no já nevím, každá plechovka, co jsem koupil, mi přijde, že má jiný vlastnosti ... navíc obecně se mi zdá hodně háklivá na postup a prostředí

    - tak naokraj, pořídil jsem onehdy na nějaký polozrezlý šmějďárny Alkyton a Hamerite, oboje v kladívkový verzi (takhle to měli v krámu, kam jsem šel, v odpovídajících odstínech), a ten Hamerite se po chvíli začal loupat (prej 5 let ochrany, hihi), a Alkyton na tom samým drží, přitom to má skoro stejný složení

    ale jak jsem předeslal, tohle šmudlání prd vypovídá o tom, jaký jsou autolaky - pročež bych se explicitně zeptal na to, co jemně nadhodil kolega vejš, proč to nenechat na tom, kdo to bude dělat?
    gtz avatar 2.8.2010 01:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    nevím, jak na autech, ale obecně mám s akrylátem jen ty nejhorší zkušenosti (o ekologistických svinstvech ani nemluvě ;-))
    No zkoušel jsem nějaký acryl stříkat na sekačku a nakonec tam šla nějaká profi barva.
    syntetika ... no já nevím, každá plechovka ..
    no někdy i každá ma trošku jiný odstín ... a každý výrobce má odstíny jinak
    ... Alkyton a Hamerite, oboje v kladívkový verzi ...
    Já jsem na dekl od vody zkoušel použít to i to a po roce to šlo dolů. Nakonec mi kamarád donesl nějakou barvu na bázi kaučuku nebo cosi (stará předrevoluční barva a je tam dnes 5-let). Bohužel ty barvy se dnes tuším nevyrábí, protože byly neekologické a smradlavé. Nevím, ale držely na všem.

    To stejné co píšeš jsem mu psal, aby to nechal na servisu-lakovně, jistě rádi poradí bude to mít se zárukou než, aby někomu říkal, že to má stříkat tím a tím, to se taky každému nemusí líbit.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.8.2010 22:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Já jsem na dekl od vody zkoušel použít to i to a po roce to šlo dolů.
    technická: záleží, z čeho ten dekl je (a čím byl předtím natřenej), na něco to prostě moc nechytá ...
    2.8.2010 20:26 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    s Alkytonem mám taky dobré zkušenosti, nastříkal jsem si tím plechové disky. Už několik let to vypadá perfektně, dokonce z toho jde celkem snadno umýt špína z brzd.
    2.8.2010 10:32 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    odvyzt ten strep do srotu a koupit aspon trochu normalni auto
    Václav 2.8.2010 10:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Taková kráska jako škodovka Garde a do šrotu? Fuj, to je mi ale názor. BTW, byly by fotky z postupu úprav?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.8.2010 20:10 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?

    Pár fotek je tady: http://skoda-virt.cz/cz/auta/garde/6129-hrabosh-garde/

    Vysloveně z postupu mám spoustu fotek u sebe na disku :)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    the.max avatar 3.8.2010 02:05 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    tse, na zahrade mi uz asi 10 let hnije eRko, ale tata ma v jedny garazi Toledo bez prahu a ve druhe 205ku GTIcko:-D Ted pribude jeste skoda 1202.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.8.2010 10:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    skoda 1202
    Kámo, tak já za svůj život viděl asi dvě a to už strašně dávno, kde to proboha sehnal a v jakym stavu?
    the.max avatar 3.8.2010 20:43 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    U manzelciny dedy v garazi. Po zbezne kontrole, protoceni motoru, vymene naplni, pripojeni nove baterie a nafouknuti pneumatik, plne pojizdna. Stav je diky garazi velice dobry, takze nebude ani moc prace to dat dohromady. Jen skoda, ze je odhlasena. Technicak je, ale ustrizeny, takze to pujde na Vcka.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    3.8.2010 12:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    a zahrade mi uz asi 10 let hnije eRko
    Barbare!
    the.max avatar 3.8.2010 20:44 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    ja vim, taky mne to netesi:-(
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    xvasek avatar 2.8.2010 12:47 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Já vím, já vím, do not feed trolls, ale toto mi nedá.

    Mám momentálně Superba, což je oproti Taunusu zmíněnému výše asi tvá představa "normálního auta". Jasně, spotřeba je asi třetinová, má elektrická okna, posilovač řízení, díky náhonu na předek se s ním dá jezdit i v zimně, díky klimatizaci dokonce i v létě, ale kdybych si měl vybrat, v čem pojedu na dva týdny na dovolenou stylem "tak kam se dnes přesuneme? - já jsem slyšel, že v Boloni je pěkné centrum - tak super, jedeme tam", tak bych určitě bral zase Forda. Vím, kde dodnes stojí, až děcka trochu povyrostou, možná tam bude stát pořád a zase si jej koupím zpět a dám do kupy. To ševelení karburátorem plněné staré poctivé V6, podvozek, u kterého si člověk ani nevšimne příčného prahu, kapota kam až oko dohlédne, šestiválcový zátah na čtyřku a a představy, jak by asi auto jelo rychle, kdyby tam byla i pětka...

    PS: Omlouvám se za záměnu Rapida a Garde v předchozím příspěvku. :-)
    2.8.2010 17:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    No, ja mam uz skoro dva roky lagunu dci, ale tak nejak se slzou v oku vzpominam na Nevadu 2.2, sice jen ctyrvalec, ale krasnej zatah, vydrzel vsechno, mekky sedacky a presto 13 hodin cesta bez nasledku, o tom, ze je D1 rozbita jsem se presvedcil az s lagunou, predtim jsem nechapal, co si vsichni stezujou a kdyz jsem slozil zadni sedacky, tak jsem mel 180x120 ROVNYHO oplysovanyho prostoru pro spani. Schazela ji akorat sestka...
    2.8.2010 20:15 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Správně, nekrmme ho !

    Jinak na záměnu Garde-Rapid jsem zvyklý. Najdou se lidi, kteří do toho zapletou i eRko.
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    the.max avatar 3.8.2010 02:08 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    vzdyt je to jednoduchy, Garde je 'uzovka', rapid uz je 'M'ko, navic vetsinou se 130kou motorem.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    3.8.2010 07:12 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    tak zrovna taunus by dnes byl super stylovka a pojmu "Auto" se blíží řádově víc než šrot jako superb.
    2.8.2010 20:19 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    jo a taky bysme měli zbourat Národní divadlo, chrám sv. Víta, Národní muzeum a místo toho postavit nějakou puntíkatou žblabuňu. Kdybych se dnes mohl vrátit třicet let zpátky tak bych asi dostal nářez protože bych tátovi bránil dát do šrotu Jawu péráka.
    3.8.2010 07:10 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    to jsou zas kecy. az to garde bude v puvodnim stavu, nejlip na veteranskejch papirech, tak se na nej rad kdykoliv na parkovisti podivam. ale jako votuzidlo to do provozu nepatri.
    3.8.2010 17:24 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Do provozu to nepaří proč? Protože se ti to nelíbí ... ? A mimochodem chtěl bych vidět, podle čeho bys na parkovišti zrovna moje auto prohlásil za "neoriginální". Nápravy z Rapida pozná jen málo lidí a ten příčný výfuk, co byl na fotkách, už tam není. Ale přijde tam zas ... je to s ním o dost tišší !

    Votuzidlo je podle původní definice v prvé řadě oblepený plastama, zatímco ho žere rez, nebo sotva jede. Votuzidlo není každý auto, se kterým majitel zachází tak, že se Ti to nelíbí ...
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2010 14:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    To by mně zajímalo, jak jsi udělal technickou, protože při výměně motoru musíš použít motor se stejnym typovim označenim, v opačnym případě je to na laborku, protože pro Garde s MPi neexistuje ani evropský homologační číslo... :-D
    Alík avatar 2.8.2010 16:56 Alík | Iglau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    No pred kazdou technickou se motor vymeni za orig a potom zas zpet...
    Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2010 17:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    +1 :-D To mně vlastně nenapadlo, parkoviště, dva lidi a půl druhý hodily! :-D
    the.max avatar 3.8.2010 02:10 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    ...pripadne mit na technicky nekoho, kdo umi zavrit oci:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    2.8.2010 20:24 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Ano, to je jediná možnost. Přitom ten motor je paradoxně v podstatě stejný.

    Do Rapidů 136 a 135 (ty měly jen širší nápravy, jinak tvarovanou karoserii, ale jinak třeba brzdy jsou stejné) se tyto (škoda OHV s osmikanálovou hliníkovou hlavou) motory montovaly v sérii.

    Dokonce se jeden čas dal i motor z Favorita oficielně zapsat. Motor z Felicie je až na drobnosti ve tvarech spalovacích prostor, nálitku na čidlo klepání a podobných věcech zcela stejný.

    Když se ho ale pokusíte zapsat do TP, tak to nejde. Nikdo vám ale neřekne proč ... prostě protože tenhle motor tam nejde a hotovo. Žádný technický důvod, nebo problém .... prostě na to není v nějakým formuláři kolonka a hotovo. Když s tím přijedete na STK, tak vás vyhodí ešte mezi dveřma a Technická ta kontrola není ani omylem, protože o TECHNICE se nikdo bavit nebude. Smutné ....

    Naštěstí jsou doby, kdy policajt na silnici poznal i motor ze 130tky podle jiného žebrování na bloku dávno pryč ...
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2010 21:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Je to z toho (ne)důvodu, kterej jsem popsal výše ;-) technickou na to uděláš v pohodě, jestli máš patnáctku na laborku, takový auto nikdy neexistovalo, takže musí projet státní zkušebnou a dostat od nich svoje speciální číslo evropský homologace.
    2.8.2010 21:54 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Seš si tou patnáctkou jistej? Dá se to někde dohledat?

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.8.2010 22:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Nejsem, ale asi je to podle každýho auta specifický...
    2.8.2010 23:21 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Najdi si jak se přihlašují přestavby, určitě to někde bude popsané. (a pak sem hoď link, protože to možná budu potřbovat na jaře také ;-))
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    3.8.2010 07:17 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    cislo a typ motoru jde samozrejme z TP vyskrtnout, stejne tak jako cislo kastle. pak jde na tom techničáku provozovat libovolný auto, aspoň trochu podobný. jde jen a pouze o ochotu urednic na ouřadě.
    Alík avatar 3.8.2010 08:23 Alík | Iglau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    no o neco takovyho sem se snazil, mel sem v erku motor 742.12X (ze 120LS) a vyskrtnuty cislo a stejne prvni co komisar na technicky udelal bylo ze sel po cisle motoru ze keryho se da poznat i ten typ. No a samozrejme typ motoru neodpovidal schvalenym typum do erka, technicka nikde, musel sem ten motor vymenit za nejakej co tam de dat a to uz mu nevadilo
    Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
    3.8.2010 14:55 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    pokud je cislo motoru v TP vyskrtnuto, tak se nekontroluje a na motoru být nemusí nebo může být odstaněno = v automobilu muze byt jakykoliv homologovany motor
    3.8.2010 14:58 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    jinak Poplatek za výmaz čísla motoru je 50Kč v ofiko ceniku MD.
    3.8.2010 17:11 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Jj, to co tvrdí ten anonymní rozumbrada je úplná blbost.Číslo kastle vymazat nejde, protože číslo kastle (aspon u škodovky) je VIN. Číslo motoru vymazat jde, ale můžeš ho nahradit jen shodným typem. Když to borec na STK pozná (třeba podle toho, že to nemá přírubu na benzínové čepradlo) tak tě vypere jedna dvě. Pokud dáváš jiiný motor, musíš mít vyjádření od výrobce, že je ten motor záměnný. Škodovka už se k těmto autům odmítá vyjadřovat (protože jsou pro ni moc stará).
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    xvasek avatar 3.8.2010 17:42 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Jenom drobná korekce - číslo motoru jde skutečně vymazat (resp. je nahrazeno evidenčním, které nemusí být na motoru nikde uvedeno). Typ motoru vymazat nejde a pokud jej není možno určit (tj. najít někde na motoru napsaný), nejde udělat technickou ani evidenční kontrolu.
    20.10.2010 15:16 Kamil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škoda Garde: Jak rozumně lak ?
    Já osobně dávám přednost lakovnám. Mám jednu oblíbenou, kde jsem spokojen. Zatím mi vždy opravili vše levně, dobře, kvalitně a rychle. Jelikož nechci spamovat, tak vás odkážu na bezplatnou telefonní linku 800 01 01 01, kde se můžete poptat na vše, co vás zajímá o lakování :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.