abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    KOMIX - Volební hlas

    3.10.2020 00:00 | Přečteno: 1008× | KOMIX | poslední úprava: 2.10.2020 17:09

    Koho budete volit? Losnu, Mažňáka nebo třeba Bahňáka?

    Dnes jsem málem zapomněl narýsovat komix. A víte, kdo za to může? Politici! Dělají si neustále nějaké referenda nebo volby, stále s tím jenom otravují, vkrádají se do našich domácností snad skrze všechny mediální platformy a kanály a chudák slušný člověk pak nemá klid na práci. Nebylo by nám lépe bez našich volených zástupců i samotných voleb? Tak dobře volte, ať jsou letošní volby konečně ty poslední :-D

     

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    KOMIX - Volební hlas, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Blaazen avatar 3.10.2020 00:14 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Postavy v komixu nemají roušky. Nedá se nic dělat, musím to prásknout hygieně.
    3.10.2020 00:21 Roucho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Virusy maji 3d strukturu a v 2d komixu nedokazou prezit. Rousky jsou protagonistum zbytecne. Ale vy zmetci jste 3d a jak vas potkam na ulici nahore bez, tak vam pres hubu natahnu vase slipy!
    3.10.2020 13:17 dnes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    dnes v autobuse rousky tak polovina lidi

    uz se to rouskoblbeckum sype
    3.10.2020 14:16 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Uz su prakticky vsetci z toho autobusu mrtvi a o mrtvych len dobre.
    Jendа avatar 3.10.2020 15:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Jak si vysvětluješ březnové události v Itálii a v New Yorku?
    3.10.2020 16:32 dnes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    to je snad zrejme, virus se tam vymknul. kontrole a zahltil zdravotni system
    3.10.2020 18:25 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    3.10.2020 18:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    zaprve, absolutni kvantifikatory nemaji v biologii co delat

    zadruhe, 4.5 neni nic strasneho, nestovice nebo spalnicky maji 18
    4.10.2020 07:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Za prvé, absolutní kvantifikátory si potom spočítáš na hřbitovech. Ještě není konec.

    Za druhé, kolik měla Španělské chřipka? Na nějakých padesát až sto milionů mrtvých to stačilo. Reprodukční číslo není nejdůležitější údaj...
    4.10.2020 11:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    samozrejme ze neni, ale to tikej tomu nemohl nevymknout
    6.10.2020 23:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    nauč se psát vole
    Jendа avatar 3.10.2020 20:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    A roušky teda nepovažuješ za jeden z rozumných způsobů, jak to držet pod kontrolou?
    4.10.2020 00:59 dnes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    ucinnost je pochybna a je to imho velice drahe opatreni - neprijemne, hygienicky problematicke, zdravotne problematicke, ekonomicky problematicke (nez nekam jit utracet s rouskou radeji spousta lidi zustane doma)

    pravidelna desinfekce rukou (okamzite po kontaktu s kontaminovanym povrchem) je imho ucinnejsi a neni problematicka + rozestupy, vyhybat se davum
    Jendа avatar 4.10.2020 04:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Mně teda přijde dezinfekce rukou podstatně nepříjemnější než mít roušku. Vyhýbat se davům snad taky neznamená „radeji spousta lidi zustane doma“?
    ucinnost je pochybna
    Tak na tuhle diskuzi asi bohužel nemám.
    PepaSFI avatar 4.10.2020 09:46 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    mě teda desinfekce rukou nějak zásadně nevadí. Teda pokud je dobře použitelná. Mám pocit že v Kauflandu měli ty desinfekční stojany ještě před koronašílenstvím. Je to snadno použitelné, vůně alkoholu mi nevadí.

    Ale zažil jsem i jiný případ. Šel jsem onehdá na poštu, kdo zná, v Třebíči na Demlový, vedle toho starýho obchoďáku. U vchodu cedule abysme použili desinfekci. Dobrý, respektuju, ten personál si tam užije kontaktu s infekcema vehementně. Mačkací pumpička a vedle hora papírových utěrek. To mi mělo být podezřelý. Zmáčknu pumpičku a do ruky mi vyhřezne něco mezi vazelínou a lepidlem. Kurvadrát co teď s tím? Já potřebuju manipulovat s papírama! No spotřeboval jsem asi půl hektaru těch papírových ručníků než jsem to z rukou dostal.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Josef Kufner avatar 4.10.2020 10:55 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Jo, to už se mi stalo také. Bylo tam snad dezinfekční tekuté mýdlo. Co jsem sehnal několik balení malého Sanitolu, tak nosím v kapse ten a nepoužívám ty nabízené pochybnosti, neboť většinou to děsně smrdí.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    4.10.2020 12:19 dnes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    neumim si predstavit, co komu muze vadit na kvalitni desinfekci, snad jedine nejaky nabozensky odpor k alkoholu. v kvalitni desinfekci nema co smrdet.

    ale pokud nekdo resi, kde je jaky stojan a s jakou desinfekci, tak pouziva desinfekci blbe. protoze tezko je stojan vsude tam, kde by ji clovek mel pouzit. desinfekci je treba nosit v kapse
    Josef Kufner avatar 4.10.2020 12:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Ono alkohol není zrovna jemná záležitost a druhá hlavní složka dezinfekčního gelu, typicky glycerin, je na regeneraci a promaštění alkoholem vysušené kůže. Pokud má někdo kožní problémy a je citlivější, má popraskanou kůži nebo různé vyrážky, tak to nemusí být vůbec příjemné. Vem si jak štípe dezinfekce v nějaké odřenině a představ si, že celé ruce máš pokryté drobnými, třeba i jen sotva viditelnými ranami, kam si ten alkohol zaleze.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    4.10.2020 13:04 dnes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    tak to bych chapal u mimina ale dospely clovek snad nejake stipnuti vydrzi - zvlast kdyz by s takovyma rukama tu desinfekci mel pouzivat koronavorus nekoronavirus

    ja glycerin do deainfekce nedavam mnohem vice mi vyhovuje aloe vera
    PepaSFI avatar 4.10.2020 13:18 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    když vím že mi špiritus nedělá dobře, tak si pořídím svoji desinfekci takovou co mi nevadí. To je jak kdyby diabetik šel do cukrárny, nacpal se sladkým a začal řvát že tam je všude cukr.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Jendа avatar 4.10.2020 17:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Mám problémy s kůží (záděrky, rozpraskaná kůže na prstech a kolem nehtů). Když jdu do obchodu (teď se začátkem druhé vlny výjimečně), tak si radši dávám na ruku pytlík/rukavici.
    4.10.2020 22:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    jaky problem mata rukavice resit?
    xxxs avatar 5.10.2020 00:06 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    narusenu ochrannu barieru.
    Jendа avatar 5.10.2020 02:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Že si sáhnu na něco, co někdo poprskal, a pak se to postupně dostane do pusy/nosu/očí. A nebo naopak, že jsem bezpříznakově nakažen, a opatlám něco, a někdo jiný se pak nakazí z toho.
    JiK avatar 5.10.2020 14:07 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Vědci: Nákaza koronavirem se "v podstatě" nešíří dotykem předmětů

    Hele, I Čudlik z Blistů, to je takový etalon koronapanikařů a lepsolidí, tam linkuje články, ze toho 3/4 roku v rukavicich bylo celkem zbytečně. Samosebou nebudu nikomu bránit aby chodil s igelitovymi sáčky na rukou, dělal jsem to taky, když mi bylo 7 a soudružky učitelky nás na cvičení CO strašily, jak na nás zlý Reagan ze západního Německa pošle neutronové bomby aby nám ukradl vydobitky socialismu...
    5.10.2020 15:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    ze toho 3/4 roku v rukavicich bylo celkem zbytečně
    Jakého 3/4 roku v rukavicích? Spory se tady vedly primárně o roušky a ekonomická opatření.
    5.10.2020 15:04 *
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    To právě ale rukavice vůbec neřeší, jedině ta desinfekce.
    Jendа avatar 5.10.2020 19:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Jaktože ne? (a proč je doktoři používají?)
    5.10.2020 23:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Aby nezanesli bordel do rány! Rukavice, na rozdíl od kůže, hravě stáhnou a hodí do koše.

    Rozhodně je nenosí proto aby se sami nenakazili. A rozhodně ne pořád. A totéž platí o rouškách. To jen idioti si pořád naivně myslí, že rouška představuje nějakou ochranu před virovou nákazou.
    6.10.2020 20:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    A proč je nosí na pitevně? ;-)
    6.10.2020 20:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Protože to funguje i obráceně. Ale upozorňuji že se bavíme o rukavicích. Mimochodem, zajímalo by mě, kolik pitváků nosilo při práci roušky předtím než vypuklo tohle hype.
    7.10.2020 08:43 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    To jen idioti si pořád naivně myslí, že rouška představuje nějakou ochranu před virovou nákazou.
    Hele, 12 leta holka ktera rozsekala tvoje argumenty :-)

    7.10.2020 10:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Přečti si tam laskavě i tu diskuzi, ano? Nikdo nezpochybňuje, že rouška má ochranný efekt. Jenže záleží na tom kdy, kde a jak dlouho se používá a jaký má být cíl té ochrany.

    Když tě zavřu do klece, tak tě taky ochráním, aby tě náhodou nesežral tygr. Ale opravdu by mne zajímalo, jak dlouho bys v ní vydržel.
    Jendа avatar 6.10.2020 00:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Pokud má někdo jiný v něčem stejný názor jako Kapica, nechť se přihlásí, rád zareaguji.
    6.10.2020 19:50 Pete
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    to si ale uplne stejne zaneses i s temi rukavicemi

    vlastne lepe, protoze na jejich povrchu vir lepe prezije
    Jendа avatar 6.10.2020 21:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Když si je pak sundám (tak abych se vnější strany nedotkl) a na jejich povrch mnoho dní nesahám? Jak?
    4.10.2020 07:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Účinnost roušek je překvapivě vysoká: https://www.idnes.cz/technet/veda/rousky-respiratory-ucinnost-covid-koronavirus-interaktivni-esej-grafy-kalkulacka.A200924_101645_veda_mla

    A časté mytí rukou je ještě důležitější, samotná dezinfekce nestačí.

    Vyhýbat se davům je samozřejmě úplně nejlepší, zabednit se doma a nevystrčit nos fungovalo i za morových ran, na Covid to má stoprocentní účinnost. Proto mají v Austrálii 300 nemocných s chřipkou, oproti 131000 loni ;-)
    PepaSFI avatar 4.10.2020 09:32 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    s tím popisem v článku vpodstatě souhlasím. Jsem cynickým praktikem a člověkem technického smýšlení, na ideologie a politiku mě moc neužije. Stručně se dá říct že špatný filtr je při rozumném použití lepší než žádný. Někdy paradoxně může být špatný filtr lepší než dobrý, což se v první vlně rouškománie dělo. Prostě lidi zblblí tím že viry jsou hrozně maličké, dělali roušky tak důkladné, že to nešlo prodejchnout a tak stejně přisávali bokem páč nikdo ten votlemek nemá dokonale napasovanej. Filtr není síto! Filtr pracuje jinak, není to o malých dírkách.

    Zase se na to podívejme z pohledu techniky. Staré motocykly a automobily měly filtr vzduchu jiný než dnes. Byla to jen drátěnka, podobný chumel drátků jako je na drhnutí připáleného kastrolu, trocha oleje k tomu. Byly v tom mezery že by tím prolezla moucha střední velikosti. Zachytávalo to prach? Jistěže ano! Jak to? S těma obrovskýma mezerama? Filtr není síto. Je to prostě tak, že zrnko prachu letící v proudu vzduchu, vlítne do té drátěnky, mezi ty pokroucené, mastné drátky a zkrátka nevybere zatáčku. narazí do drátku a přilepí se na mastnotu. Je to dokonalé? Není, něco projde. Ale stačí to na to aby motor mohl fungovat bez větší újmy.

    Podobný je to s rouškou. Je to dokonalý? Není. Ale něco to zachytí. I rouška nedokonale nasazená, netěsnící, funguje aspoň jako deflektor, sníží rozprach do okolí. Akorát podnosníci s rouškou pod frňákem, ti to teda vyhrávají. To je jak mít drahej oblek a šulina z gatí venku.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    4.10.2020 12:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Jo, ten filtr vzduchu je dobrý příklad, pár Avií jsem za život potkal... Nebo v sekačce je jen kus molitanu namočený do oleje. Důležité je rozvíření protékajícího vzduchu a zachycení těch větších částic, které díky tomu narazí do vláken. Dvouvrstvá bavlna, trochu sepraná a chlupatá, by to mohla dělat docela solidně. Ty nejmenší kapénky to sice nezachytí, ale velké dávky ano. A i když rouška úplně netěsní, člověk to aspoň funí do stran, a ne druhému rovnou do očí!
    6.10.2020 08:33 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Takze ty nosis rousku namocenou do oleje nebo tu jen tak zvanis? A vis proc se ty filtry uz nepouzivaji? Presne, protoze staly za hovno.

    A vis ty tupce proc stoji zahovno rouska? Protoze je behem max hodiny nebezpecnejsi, nez ji vubec nemit. Protoze kdyz na tebe nekdo prskne, tak se to na ni pekne ulozi, a ty si to pri jakykoli manipulaci pekne rozmazes po ksychte.

    Rouska totiz funguje jako koncentrator vseho svinstva kolem kteryho projdes.

    A kdyz sme u tech filtru, a motoru, o kterych nic nevis, protoze kdybys vedel, tak taky vis, ze prostym odstranenim filtru muze vzust vykon az o 10%. To je co? Rouska funguje zas uplne stejne = brani prutoku vzduchu. Ostatne "oprava" VW spociva v tom, ze do sani pridali hustejsi mrizku = vykon sel doprdele.

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    PepaSFI avatar 6.10.2020 18:38 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    roušku netřeba do ničeho máčet. Suché částice chytáme do vlhkého, vlhké do suchého. Teda ona ta rouška je taky trochu vlhká a pak tam je víc vlivů které to chytají ale nebudem to komplikovat.

    Proč se ty filtry nepoužívají? No ony se používají, jen ne tak všeobecně a že by stály za hovno, to bych taky neřek. Největší problém mají v tom že vyžadují obsluhu a to se dnes nenosí.Že to po nějakých hodinách provozu někdo musí vymontovat, vyprat a ošetřit. Běžný papírový filtr se prostě mění při pravidelném servisu, který se dnes dělá pokud možno po co nejdelším čase, anebo až je tak zasviněný že se motor začne hlásit o svý práva.

    Ano, rouška je koncentrátor všeho svinstva. To je funkcí a údělem filtrů a je to tak dobře a má to tak být. Pokud ten hadr někdo nosí až mu na něm rostou Hadovky smrduté, tak to není problém toho hadru.

    Prostým odstraněním filtru může vzrůst výkon až o 10%. No on možná může ale se mu nechce. Těmahle pohádkama jsem si prošel taky. Někdy před 30 lety. Ono zas není tak těžký to změřit, realita bude někde okolo 1%, u dnešních aut spíš neměřitelná protože do toho kecá elektronika.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    4.10.2020 12:23 dnes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    je nutno rozlisovat ucinnost kvalitni ciste suche a spravne pouzite rousky v laboratornim pokusu a ucinnost zpoceneho mokreho hadru v 90%+ nespravne pouzivaneho
    4.10.2020 12:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Zpocené mokré hadry se přes léto nekonaly, a natáhnout si tu roušku trochu těsněji přes noc nevidím jako problém. Pořád tam je i v nejhorším případě účinnost větší než nulová, takže díky tomu bude aspoň o pár nakažených méně. A to je účel, protože nic víc pořád ještě dělat nejde.
    PepaSFI avatar 4.10.2020 13:12 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    zas teda abysme nešli do extremů, ono to nebude tak horký jak nám ta zombie apokalypsa v médiích z chytrých hlav hlásá. Pokud by ta breberka byla tak strašně nakažlivá a nebezpečná, tak to už by prodavačky v obchoďákách byly dávno ve špitálech přikurtovaný na šlauškách a káblech. Rukavice u pokladen nevidím nikde, roušky buď úplně volně nebo na půl ksichtu. Nedivím se jim, správně to není ale nedivím se. Nasírá mě to když to mám na sobě chvilku. Musejí sahat na peníce, na zboží ochmataný kdovíkým, mluvit s lidma v hluku, s lidma staršíma, nahluchlýma, ještě přes to debilní plexisklo co tam myslitelé vymysleli aby to šlo hůř. Stejně se mluví bokem, mimo ten antivirový pancíř, protože to by si museli ukazovat prstama, Projdou tam tisíce lidí kteří se chovají jak úplní trotli, mačkají se na sebe, jestli si aspoň umyli pracky potom co byli na hýzliku nebo se vrtali v chobotu enbo si zrovna kejchli do ruky, to si taky iluze nedělám. A přesto prodavačky žijou. Neslyšel jsem že by někde vychcípal Kaufland nebo museli do Penny pozvat brigádu hasičů na výpomoc.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    4.10.2020 12:12 zítra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Problematická je pro lidi s dermatitidou, hlavně když je povinná. Zejména alkohol na atopickou pleť je vážně libůstka.
    4.10.2020 12:21 dnes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    ja trpim na ekzemy od mala ale alkohol mi nevadi. ano, vadi mi nektere nekvalitni desinfekce, kde clovek podle smradu premysli, zda je to smesny odpad z chemicke tovarny

    btw co ekzem a rouska? to je peklo
    4.10.2020 14:46 zítra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Já mám atopák od narození na obličeji a rouška vůbec nevadí. Dezinfekce mi hnusně loupe kůži.
    4.10.2020 16:36 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Jendo, dej si mokrej hadr nejen přes ústa - to je málo. Můžeš orouškovat i jiné orgány a dosáhneš tak konečné nirvány. A navíc ještě posílíš mír.

    Že ty seš jedním z těch humanoidů, kteří to mají na hubě i tam, kde nemusí? V lese, na ulici, v autě, doma.... I stará musí mít v posteli "roušku".... ;-) Že mám pravdu?
    Jendа avatar 4.10.2020 17:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Že ty seš jedním z těch humanoidů, kteří to mají na hubě i tam, kde nemusí? V lese, na ulici, v autě, doma.... I stará musí mít v posteli "roušku".... ;-) Že mám pravdu?
    Nemáš.
    Gréta avatar 3.10.2020 15:16 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas

    mužeš mailem prej tam jako teďko maj nakoupený 'to wifi' :D :D ;D ;D

    Jendа avatar 3.10.2020 01:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Čekal jsem mikrovlnné zesilovače a vyděsil jsem se, že mě Hovorka tak stalkuje.
    Gréta avatar 4.10.2020 14:24 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas

    mi je jako jasný že ty krabičky nejsou plný diamantů a jinejch pokladů aže se veskutečnosti platí za knowhow + člověkohodiny specialistů ale co je teda jakoby konkrétně tak strašně moc prodražuje ty zesilovače????? :O :O

    sem jednou šroubovákem koukala do rozbitý televize navyhození a tam taky byla taková plechová krabička s konektorem na coaxiální šňůru akorát to všecko bylo připájený k desce. a strašně blbě se to páčilo :D ;D tadleta krabička rozhodně nestála miliony ale eště se musel doplácet nějakej eko poplatek za likvidaci tý televize :D :D sou takový krabičky principem +-stejný a laciný sou jenom protože to čínský děti s danejma parametrama vedne vnoci vyrábějej ve velkým nebo tam maj ještě něco navíc???? :O :O

    Jendа avatar 4.10.2020 17:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    mi je jako jasný že ty krabičky nejsou plný diamantů a jinejch pokladů aže se veskutečnosti platí za knowhow + člověkohodiny specialistů ale co je teda jakoby konkrétně tak strašně moc prodražuje ty zesilovače????? :O :O
    To bych taky rád věděl, protože logicky další krok (až to spustíme a zjistíme že to funguje) je zařídit to levnější. Jako uvnitř je asi dost hodně čistého křemíku, a ještě bych čekal, že ta fabrika bude mít mizernou výtěžnost, a kupuje to pár lidí, takže to je drahé protože custom polovodiče…
    sou takový krabičky principem +-stejný
    Tak tohle je na 5 GHz, což je pro mě magie, a v televizi taky asi nemáš kilowatt. Malé výkony (do 1 W) jsou i na těchto frekvencích skoro zadarmo, máš to v každé wifině. Vlastně když nad tím tak přemýšlím, tak se vzrůstajícím výkonem se cena za watt spíš zvyšuje. Ale bohužel nejde koupit 1000 wifin, protože slučovat to je taky složité.
    Josef Kufner avatar 4.10.2020 18:35 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Ono to není magie jen pro tebe. Ono to je magie tak nějak obecně a je tam strašně moc proměnných, které ovlivňují vlastnosti VF obvodů. Není to jen o součástkách, ale i o tvaru cestiček na PCB, rozmístění všeho a tak vůbec. Cena je v tom to vychytat a zprovoznit, což moc lidí neumí.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.10.2020 08:45 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Nezapomenu kdyz spolubydlo odevzdal vrabci hnizho a byl jedinej, komu na 10G ten zesik fungoval. Ostatni mastili plosnak a nefungovalo to. Ostatni taky vsechno dukladne spocitali, on se na pocitani vysral, a ladeni probihalo v povznesene alkoholove nalade dloubanim a ohybanim dratku za poskytovani odbornych rad "tak udelej tu baguli cinu vetsi, predtim to vypadalo lip".

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    Josef Kufner avatar 6.10.2020 10:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    No... přesně tak. Ta strategie, že se to odhadne tak nějak aby to neshořelo a něco dělalo, a pak se to doladí na prototypu, není vůbec špatná. Jen musíš vědět kam sáhnout a čím hnout.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    HO▽ORK△ avatar 9.10.2020 16:41 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Přiznávám, že minimálně jednou jsem skutečně vykradl tvůj zdejší podpisový text :-D. Tuším, že to bylo něco ohledně amuletů proti 5G sítím.
    3.10.2020 08:31 jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Mumie se vrací :
    https://gofile.io/d/K4f31q
    PepaSFI avatar 3.10.2020 11:33 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    mě napadl jiný film
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    4.10.2020 20:26 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Volební hlas
    Nemam rad podporovace vladnich narizeni. Uvedomujete si, ze i kdyby na krasne ty vase rousky fungovaly, ze ve jmenu hypotetickeho snizeni rizika pro nektere skupiny berete svobodu a narizujete neco vsem pod hrozbou pokut? To, ze se lide dobrovolne vzdavaji svych svobod na zaklade nejakeho plukovnika, mne opravdu desi.

    Kdo se chce chranit, at se izoluje ci nosi respirator. A tim to hasne. Narizenimi jen prodluzujeme agonii a oddalujeme stav promoreni a kolektivni imunity.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.