abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 59
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (69%)
     (7%)
     (12%)
     (13%)
    Celkem 199 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Blaazen avatar 30.5.2020 00:08 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    A přitom stačí obyčejná alobalová čepička, která kromě 5G sítí chrání i před čtení myšlenek.
    30.5.2020 08:27 BioGaia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Američtí vědci zjistili, že veganům 5G absolutně neškodí. Dokonce pak takle lze detekovat i vegany podvodníky, kteří z času na čas zhřeší a dají si gumového medvídka.
    31.5.2020 20:31 Jiri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    To je skvele!
    31.5.2020 22:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Není to tím že mají z nedostatku B12 děravý mozek a 5G vlny jím projdou jako sojanéza na sluníčku?
    1.6.2020 08:43 ⑳
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    To je urban legend Ⓜasaku. Napr. drozdi obsahuje B12 ve vic nez dostacujicim mnozstvi a protoze se kvasinky nepovazuji za zvire tak je basti i Ⓥegani. Nebo si jej daji v nepasterizovanem Ⓟivku :-) Navic se to tyka jenom konvertitu, potencialni problem s B12 maji prevazne jen exⓂasaci. Deti Ⓥeganu s tim problem nemaji zadny.
    Jendа avatar 30.5.2020 01:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Nám do kanceláře jako spolehlivou ochranu před 5G i všemi ostatními sítěmi pořídili tohle (kopie v příloze kdyby to chtělo login).
    Gréta avatar 30.5.2020 02:35 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř

    videjko dostupný třeba stalkhubem hele ;D

    noa neměly tydlety 5G sítě mit nějakej problém stim žeby jakoby měly rušit některý meterologický družice?? :O :O

    Jendа avatar 30.5.2020 02:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    noa neměly tydlety 5G sítě mit nějakej problém stim žeby jakoby měly rušit některý meterologický družice?? :O :O
    O tom nic nevím.
    Gréta avatar 30.5.2020 03:06 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    3.6.2020 13:54 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Ahoj Gréto! Jsem tvůj velký fanoušek, proto se chci zeptat, kdy bude další zápisek? Něco jako na rande na rypadle, ale tentokrát z ulic Minneapolisu nebo LA - jak rozbíjet výlohy, kolik televizí dokáže unést jeden člověk, jak si rychle převlíknout kalhoty, když se ukáže, že majitel obchodu má brokovnici, jak si vymývat slzák z očí mlíkem, nebo kam hlásit, když ti policajt nabacal pendrekem, když jsi odnášela ty televize. Hodilo by se zmínit i finanční stránku věci, aneb že jsou všichni určitě pojištění, takže se vlastně nic neděje, nic jim chybět nebude a ještě na tom vydělají. Jen nevím, kde vezme ty peníze pojišťovna, asi si je nechá natisknout od vlády, ale to už nějak vymyslíš.
    vencour avatar 3.6.2020 14:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Jejda!
    Už na nás útočí anonymové provokativními otázkami ... o ničem?
    Je to podsouvání názoru?
    Zazněly vůbec nějaké argumenty?
    Přeje si anonym vůbec argumenty jiné než násilí, pendrek a beznaděj?
    Věděl by Jan Tleskač?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Gréta avatar 4.6.2020 21:08 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř

    nóóóóóó možná by se jako moh udělat nějakej takovej malilinkatej uplně neviňoučkej trošičku rasistickej vtípeček :O :O :D :D ;D ;D

    jestli jako bude vo víkendu hnusně tak jako něco zkusim dát dohromady ;D ;D

    5.6.2020 15:41
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Na ten vtípeček je teď vhodná doba - slunka znejistěla a elfové čekají na notičky.
    30.5.2020 10:14 3anon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    K zotročení dojde až nástupem 6G sítí. Není bez zajímavosti, že cílová frekvence je 666GHz a konečně se to biblické číslo šelmy odhaluje ! Přijde z východu (jasně že se to vyrobí v Číně) a bude železným žezlem (6G anténa) vládnout národům.
    30.5.2020 12:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Ví někdo, proč mají být 5G sítě taková katastrofa? Už mi přišel nejeden spam na téma "5G moc moc špatné", ale nějak nechápu, čím se tahle generace liší od předchozích natolik, že je potřeba se chránit a bránit před zotročením (zatímco u 4G to třeba nebylo.)
    Quando omni flunkus moritati
    30.5.2020 13:32 Jen ja znam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Protoze stacil jiz zkusebni 5G provoz a svetem se prohnal covid19. Kdyz to spusti naplno tak to bude mnohem horsi!
    30.5.2020 13:48 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Lebo vaci s oznacenim 5 znacia koniec civilizacie a predstavuju prichod diabla. Napriklad kernel 5.x, html5, vsetko je to odporny odpad od debilov pre debilov, takze s 5G to nebude ine!
    30.5.2020 14:30 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Je to o kompromisu. Naše civilizace je roky programována, aby měla ráda sedmičku, ale bála se třináctky a taky nerada dostávala za pět, naši přátelé krytí Velkou čínskou zdí zase mají rádi syrové netopýry a bojí se čtyřky. Je proto logické, že se čínské technologické firmy snaží přechod ze 4G sítí co nejrychleji uspíšit. A můžeme si být jisti, že 7G sítě budou zase nejvehementněji prosazovat exportéři demokracie, kteří recitují otčenáše skoro tak často jako natahují brokovnici. Buď budou nákupy vysílačů, nebo Texaský masakr zbytků suverenity – tak snad si vybereme správně…
    Jendа avatar 30.5.2020 14:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Z konspiračních webů jsem vydestiloval, že tvrdí, že používají frekvence a modulační schémata, které se u předchozích nepoužívaly, a které na rozdíl od těch předchozích narušují buňky. A že se předpokládá s mikro BTSkami na každém roku, takže budeš ozařován z mnohem větší blízkosti.
    30.5.2020 15:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Kam na tyhle věci lidi chodí... :-)
    Quando omni flunkus moritati
    1.6.2020 10:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Předmět: Trestní oznámení - Koronavirus je hoax, kryje skutečnou příčinu, a to je 5G, kontrola z úrovně Vaší genetické informace
    Quando omni flunkus moritati
    30.5.2020 17:15 RBS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Modulace jsou prakticky stejne jako u 4G. Pasmo 3.5-3.7Ghz se taky pouziva u 4G. Mikro BTS je ve vetsich mestech taky plno. V podstate jedina zasadni novinka proti 4G je pasmo 700Mhz.
    Jendа avatar 30.5.2020 17:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Ano, já vím.
    30.5.2020 18:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Tady se zase sešli všeználkové. 5G operuje na 3 pásmech. Nejnižší je frekvencí takřka úplně stejné jako 4G a má i stejné pokrytí. Bohužel taky takřka stejnou přenosovou rychlost. Nejvyšší pásmo operuje mezi 25 az 39 GHz. Díky tomu má vysokou přenosovou rychlost ale bohužel jsou vlny taky hodně pohlcovány překážkami. Proto musí být buňky operující na nejvyšším pásmu strašně malé. Pro lido z toho plyne to že pokud budou u sebe mít 5G operující v nejvyšším pásmu, jejich tkáně budou absorbovat mnohem více energie z vlnění než teď a taky budou mít vyšší šanci na to že budou bydlet pod anténou. Způsobí větší expozice oproti 4G rakovinu nebo nějaké jiné zdravotní potíže? To se neví, neexistuje žádná studie který by to potvrzovala ale taky neexistuje žádná studie která by to vyvracela. Ne všichni v odborné komunitě jsou s 5G spokojeni.
    31.5.2020 13:32 RBS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Ono je tech pasem trochu vic ale ve vetsi mire se nejspis budou pouzivat jenom ty 3. Napr svycarsky swisscom ma ted v provozu jenom 3.5Ghz (N78), na spouste BTS uz je i 700Mhz(N29) ale to zatim nevysila. Do budoucna je v planu jeste 1500Mhz(N75). Pasma z druheho rozsahu N257-N261 budou dobre tak maximalne na vnitrni pokryti nejakeho nakupniho centra.
    30.5.2020 22:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Já jsem někde četl, že to začala nějaká pomluva v rámci konkurenčního bojet, ale nemůžu to teď najít.

    Což by nebyla novinka, tímhle způsobem vznikly konspirační teorie o očkování...
    Gréta avatar 31.5.2020 00:20 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř

    že se řiká že očkování dělá dětem autizmus je tim že autizmus se jakoby začíná projevovat tak nějak ve stejnou dobu kdy se jako chodí nato vočkování hele :O :O

    31.5.2020 12:56 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    U mě se autismus projevuje taky. Žena říká, že jsem autista, protože všude jezdím autem.
    Tak to bude tím očkováním.
    A jak ty to Gréto teda děláš, když vám taťka auta doma zakázal? Dá se jet do školy karbonovou plachetnicí?
    31.5.2020 16:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Dá se jet do školy karbonovou plachetnicí?
    Do školy se dá většinou jet na kole. Horší je to, když chce člověk jet někam a vzít si s sebou nějakej náklad / větší množství věcí, to pak ty zatracený auta přestávaj mít alternativy...
    vencour avatar 31.5.2020 18:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Sdílení věcí a lokální sklady v rámci občanské společnosti, třeba Junáka, Sokola?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    31.5.2020 19:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Propagoval bys sdílení manželek? I to už tu bylo.
    31.5.2020 19:47 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    No ty kráwo. Ideologie jak řemen. :-D
    31.5.2020 20:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Takový věci existujou a nepřijde mi na tom nic moc extra ideologickýho. Spíš je otázka, jak moc to je reálně praktický. (Nemam s tim zkušenost natolik, abych mohl říct.)
    31.5.2020 21:10 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Já ten vencourův komentář pochopil tak, že by se sdílely ty věci, které bys jinak potřeboval tahat s sebou. Což u něčeho fungovat může, ale nejspíš ne tak, aby to odstranilo potřebu s sebou cokoliv vozit.
    vencour avatar 1.6.2020 13:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Asi tak, pokud jsem členem nějaké komunity, oficiální nebo jen příznivec, obvykle si navzájem vyjdeme vstříc.
    Občas stačí i jen to, že se člověk nebojí a nestydí ozvat, plánovat, dobře oslovit, poznat sebe i své okolí.

    V jednom dílů Pána Času bylo něco jako "test jedním slovem" - pokud ten, kdo něco chce, to dokáže formulovat jedním slovem, pokud to slovo najde a je to to, co dává smysl, tak "prošel". Čili když je shledán důvěryhodným. Tam to dokázali najít, vyslovit, mít shodu. I jako nápad by to mohlo inspirovat. A stejně tak, pro omezení nějakého rizika, čím méně / více někomu věřím, tak stejným směrem mohu i poskytovat něco potřebné.

    Další příklad? Buňky odboje, zřejmě obecně. Historii zná aspoň povrchně, tady na AbcL určitě lépe, většina z nás. Prý se osvědčily v režimu nejpřísnějšího utajení jen o velikosti 3 lidí a taky znaly jen toho před sebou a za sebou, aby v nouzi, třeba na Gestapu, toho ani nemohly tolik říci. Nebo aby se tam nějaký divoch jen tak nevetřel.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    1.6.2020 17:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Nejde o velikost buňky, ale o to, že každý zná jenom dva svoje sousedy v řetězu. A když ho náhodou odhalí, tak stačí vydržet 48 hodin, aby ti dva měli čas zmizet.

    Jenže to je teorie, kdekoliv přerušený řetěz by přestal fungovat navždy, takže stejně musí být někdo kdo jich zná víc a napojí ho. Ale ve skutečnosti to bylo většinou tak, že se znal každý s každým.

    A když si ještě zpravodajci v Londýně mysleli, že používají bezpečné šifry, zatímco je náckové četli skoro na počkání celou válku...
    vencour avatar 1.6.2020 17:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Mně přijde, že píšu o tom samém, velikost tří rovná se mez a znalost dvou "dál".
    Ok, napsal jste to explicitně.
    Dík za komentář.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.6.2020 05:19 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Ano, chtěl jsem to upřesnit. K těm londýnským zpravodajcům doporučuji Válku šifer od Janečka, vyskytuje se v Levných knihách. Dost hororové čtení. Trochu to vysvětluje několikanásobnou likvidaci českého odboje.
    vencour avatar 2.6.2020 19:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Jejda, asi bych měl říci, že mi připomínáte staré dobré časy AbcL, kdy tu mohl člověk žasnout skoro pořád ... jak kvalitně se tu diskutovalo.
    Pardon, pokud jsem se někoho dotkl, všechno zase nesleduju. A pan Píša je tak zjev nadčasový, toho musím zmínit, děkuji pane za Vaše příspěvky.
    Jo, kdysi jsem zahlídl zmínku na Palbě, teď jsem se k tomu zase dobral (Palba / RČS / odboj) a pak odsud další link a citace ...
    Myslím, že naše vzájemné špičkování je ku prospěchu diskuse, ale rád bych se zeptal, jak jsi myslel "začneš s některými pojmy zacházet poněkud uvážlivěji." Mohl by jsi konkretizovat?
    Jinak kniha z roku 1992 je sice fajn, ale vůbec nepostihuje současný vývoj a některé šifry a principy které v roce 1992 byly bezpečné, jsou již dávno překonané.
    Jelikož se danými věcmi profesionálně zabýváš, určitě víš, jaké mám na mysli.

    Jako další knihu problematiku hezky encyklopedicky popisující a dostupnou pro ty, které to zajímá http://www.albatros.cz/phprs/view.php?c ... 2006110102
    Když se tu bavíme o rozlousknutí šifer, nedá mi vzpomenout zpravodajského důstojníka Moravce, který na palubu letadla odlétajícího v předvečer okupace vzal 12 nepotřebných zpravodajců jejichž jedinou devizou byl styk s dublérem A54, místo kryptoanalytiků, a ještě byl tak hloupý, že instrukce, jak se má šifrovat (které mu vypracoval náš přední kryptoanalytik Rohatý, kterého do letadla jako nepotřebného nevzal) nepochopil a pro komunikaci s odbojem se používala pouze substituce a úplná dvojitá transpozice - systém STT, jehož způsob luštění byl popsán již v třicátých letech.

    Kromě toho se na způsobu šifrování domlouval předávanými depešemi!!!
    Němci neměli proto žádný problém rozkrýt síť spolupracovníků. Plukovník Moravec přispěl k zadržení a likvidaci českého odboje takovou měrou, že by měl být za své činy alespoň posmrtně degradován na vojína a odebrána veškerá vyznamenání. Likvidace organizace Obrana národa, Smrt parašutistů, Lidice, atd...
    V logice této věci je jasné, že A54 byl nastrčeným agentem. Zprávy od něj a řízení styku s ním měli Němci k dispozici, ale nezlikvidovali ho. Ale zlikvidovali např. Tři krále...
    Takže jo, kdysi jsem to četl ... a dnes jsem znova ... otřesen.
    Ten Váš tip beru v patrnost, do kategorie "po cestě", ne "do 24 hodin sehnat". A i tak dík.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.6.2020 01:01 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Na to že Moravec nevzal do Anglie kryptoanalytiky jsem už taky v nějakém článku nebo pořadu narazil. A dost mě to zarazilo, protože bych pak skoro čekal, že Němci museli všechny depeše mezi odbojem a Anglií číst, ale přesto se přitom podařilo odstranit Heidricha a dokud se nepřišel udat Čurda, tak gestapo reálnou stopu nemělo. Ale asi bych neměl psát blbosti a nějakou knížku od Janečka si konečně sehnat.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    3.6.2020 05:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Ono to na začátku Němcům chvíli trvalo, než tu šifru prolomili, ale od jednačtyřicátého četli skoro všechno. O chystané popravě Heydricha věděli předem. Ale když se Londýn pokoušel změnit šifry, byl obrovský problém, protože šifranti v jednotlivých umístěních se nebyli schopní naučit nic nového a pak místo šifrování hashovali.

    Ale na druhou stranu, Angličané v té době používali šifru Playfair, která se velmi osvědčila za Búrské války :-D
    31.5.2020 21:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Není většího bordelu než v nářadí, které nepatří jedné konkrétní osobě.
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 1.6.2020 13:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Již jsem psal výše, v omezené uzavřené skupině je to méně pravděpodobné.
    Jako ajťák zpravidla taky nějaký ten základ nosím s sebou, konzolový kabel, redukce, patch kabel, krimpovací kleště apod.
    Ona je to vlastně vizitka toho, komu věříte = chování člověka k lidem je dost často podobné tomu, jak se chová k věcem.
    A taky jedna hláška z klasiky - "buď to má smysl udělat dobře ... nebo to dejte Rimmerovi".
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Gréta avatar 31.5.2020 18:23 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř

    nóó máme jakoby takovou popelnici na kolečkách videjko :O :O :D :D ;D

    31.5.2020 18:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Týpek taky dobrej. "Have you used plastic?" - "We're not the climate messiah". Tím mě fakt dostal. Si může s Grétou podat ruce ;D ;Đ
    1.6.2020 08:53 Arnold
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Ale ten svincik tam zustal po Terminatorovi ne ?
    Gréta avatar 2.6.2020 21:41 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř

    tobyto jako třeba byly vystřílený náboje z brokovnice sluneční brejle vybitý atomový baterky a nééé plechovky vod fazolí a jiný eko smetí :O :D :D ;D

    1.6.2020 11:35 bsdbest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    pretoze to je o 1G vacsie pretazenie ako 4G
    30.5.2020 16:07 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Jestli vony nejsou v tom 5G ty celovodiče.
    Tuhle jsem potkal Kateřinu a říkala, že Hrdobec už má celovodičovej mobilní Vizionář.
    31.5.2020 08:59 Hrdobec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Toz plebsu je uplne jedno jestli to frci na polovodici, celovodici nebo ctvrtvodici, hlavne ze to stoji bura a je tam cednik jmenem android a par spywaru od cinskych pratel. Byti Verou P. tak bych vsechny tyhle sracky zakazala, ale co nadelas nad blbosti nevyhrajes. To ale BLEKu neznamena, ze se o to nemame pokouset! A proto ta elita lidstva co neco ma v hlave nosi iPhone, datluje na Macu a ma holku(y). Ano Cockine jsi odhalen, nikdo na svete nerika nejlepsim telefonum co tahle galaxie zna (Apple iPhone) mobilni vizionar, pouze BLEK.

    Toz vitaj a jestli nejsi moc vytizeny Gretou tak sem tam muzes vypustit i tradicni pulnocni glosu ne ?
    31.5.2020 11:49 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Mobil zásadně s polovodičema a od Sony. Dobře se mu odemyká bootloader a díky tomu na něm je skvělý LineageOS.
    Laptop jedině Latitude od Dellu se skvělým Linuxem Mint. Desktop zásadně Elitedesk od HP taktéž s báječným Mintem. Server jedině od HP s CentOS. A občas si nějaké to PC postavit...

    Tak žijí opravdoví muži. Kampak na mě s celovodičema. Nejsem robot ani metrosexuál.
    Gréta avatar 31.5.2020 12:23 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    vencour avatar 30.5.2020 16:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Snad nekazím moc srandu skoro srandou, kdo ví, komu to NASA zadá. A kdo to nakonec postaví, po těch letech.
    A když tak něco trochu staršího a vážnějšího, nějaké ty meteosaty, lze porovnat, jak se po letech měnily parametry i jaké frekvence se používaly používají pro komunikaci.
    P.S. čas -4:29 do startu Crew Dragonu, pokud vyjde počasí.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.5.2020 20:33 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Proti 5g je nejlepsi rouska na hubu a cervena mikina, ktera z cloveka udela chlapa, ale nesmi se prat. Jakmile mikinu vyperete, ztraci schopnost.
    Gréta avatar 31.5.2020 00:28 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř

    nóó já si myslim žeby se jako ta mikina měla konečně pořádně vyprat a prát a prát a prát ažse ji tamta špína konečně pustí :O :D :D ;D

    30.5.2020 20:40 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    U nas v Sudetskych hvozdech se 5g nebojime. Cesi nam nedotahli jeste ani 4g. :-)
    31.5.2020 10:18 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Já tedy mám o sudetských hvozdech a jejich obyvatelstvu jiné zprávy. Blbost u většiny tamního obyvatelstva dostoupila takové míry, že kámoš po 30 letech definitivně přišel o své iluze, a raději dojíždí rachotit do Prahy.
    31.5.2020 13:04 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Jsou i Chude Sudety. :-D Ale mas pravdu, potomci novych kolonizatoru jsou velmi specificti ve vztahu k praci, majetku a patrne i 5G. :-D
    3.6.2020 22:37 Michal Kolesa | blog: kolinux | Čerčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Účinný škapulíř
    Tyhle komikxy si mus9m zkázat, nebo jejich anti humornostsee mnou pračt)í.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.