abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 15:33 | Nová verze

Počítačová hra Factorio (Wikipedie) běžící také na Linuxu dospěla do verze 1.0. Oficiální oznámení v příspěvku na blogu. Ukázky na YouTube. Hra byla představena v roce 2013 na Indiegogo.

Ladislav Hagara | Komentářů: 10
včera 09:00 | Bezpečnostní upozornění

Národní bezpečnostní agentura (NSA) a Federální úřad pro vyšetřování (FBI) upozorňují na linuxový malware Drovorub. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy ve FAQ. Detaily v pětačtyřicetistránkové analýze.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
včera 08:00 | Nová verze

Interaktivní výpočetní prostředí Jupyter Notebook (zobecnění dřívějšího IPython Notebook) má také variantu Jupyter Book pro vytváření rozsáhlejších dokumentů. To je nově přepracované – používá systém pro správu obsahu (dokumentace) Sphinx se značkovacím jazykem MyST založeným na Markdownu a nový systém sestavení dokumentu namísto původního Jekyll.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 5
včera 07:00 | Nová verze

Bylo vydáno Ubuntu 18.04.5 LTS, tj. páté opravné vydání Ubuntu 18.04 LTS s kódovým názvem Bionic Beaver (poznámky k vydání a přehled změn) a také Ubuntu 16.04.7 LTS, tj. sedmé opravné vydání Ubuntu 16.04 LTS s kódovým názvem Xenial Xerus (poznámky k vydání a přehled změn).

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
včera 06:00 | Nová verze

Byla vydána nová verze 1.48 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.48 bude vydáno také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
13.8. 19:11 | Zajímavý projekt

Neziskové technologické konsorcium Linux Foundation a společnosti Grillo a IBM společně představili projekt OpenEEW (GitHub) neboli open source systém včasného varování před zemětřeseními (earthquake early-warning).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
13.8. 16:33 | Nová verze

Byla vydána nová verze 5.1.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 235 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
13.8. 16:11 | Nová verze

Byla vydána nová verze 20.08.0 KDE Aplikací (KDE Applications). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení (sk), v kompletním seznamu změn a na stránce s dalšími informacemi.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
12.8. 13:55 | Komunita

Nadace The Document Foundation (TDF) zastřešující vývoj svobodného kancelářského balíku LibreOffice zveřejnila čtyřiapadesátistránkovou výroční zprávu za rok 2019. K dispozici je v nízkém (6,4 MB) i vysokém (53,2 MB) rozlišení. Nadace také publikovala statistiky související s LibreOffice 7.0. Před týdnem vydaná verze byla z oficiálních stránek stažena již 423 tisíckrát.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
12.8. 13:33 | Zajímavý článek

Když se řekne „jmenný prostor“ hodně lidí si představí xmlns v XML nebo balíčky v Javě odvozené od internetových domén. Jmenné prostory jsou ale obecný koncept se kterým se setkáme prakticky všude a odvozovat je můžeme i jinak. Článek Jména a jmenné prostory dává toto téma do souvislostí a ukazuje různé způsoby tvorby jmenných prostorů. Nahlédneme i do zajímavého světa RDF a ukážeme si, jak vytvářet URI, která budou globálně unikátní jednou provždy.

xkucf03 | Komentářů: 10
Dokážete si představit, že by váš hlavní počítač (desktop, notebook) byl v současné době založen na architektuře jiné než x86 (x86_64)? Například ARM, POWER, RISC-V,…
 (13%)
 (12%)
 (56%)
 (14%)
 (5%)
Celkem 260 hlasů
 Komentářů: 16, poslední včera 04:55
Rozcestník

KOMIX - Cesta z města

4.7. 00:00 | Přečteno: 1785× | KOMIX | poslední úprava: 3.7. 23:59

Pojedete letos na prázdniny k prarodičům? Nebo vy jste ti, kdo netrpělivě očekává příjezd vnoučků?

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Obrázky

KOMIX - Cesta z města, obrázek 1

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

4.7. 00:53 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Pojedete letos na prázdniny k prarodičům? Nebo vy jste ti, kdo netrpělivě očekává příjezd vnoučků?
Ne. A doufám že ne.
Max avatar 4.7. 01:27 Max | skóre: 68 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Se nedivím, že se ti ještě nechce do hrobu :D.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
4.7. 08:34 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Bingo! ;-)
4.7. 01:05 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
To bude asi RMS, úchyl a ještě peďák: "I am skeptical of the claim that voluntarily pedophilia harms children"
BWPOW avatar 4.7. 01:49 BWPOW | skóre: 23 | Kosice
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
RMS by nikdy nepouzival dosbox ani headset, on sa totiz nezvladne ani osprchovat.
Prisiel som, videl som, hmm ... bwpow.eu
JiK avatar 4.7. 20:20 JiK | skóre: 8 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
sprchovani je rasismus. A sexismus.
4.7. 23:07 LážoPlážo
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Ja se taky sprchuji tak 5x do roka. Mam totiz vanu a radeji se koupu!
4.7. 07:14 Hrdobec
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Toz to je takova blbost jako tvrdit, ze dobrovolne pouzivani linux desktopu nevede k poruse osobnosti.
Gréta avatar 4.7. 12:05 Gréta | skóre: 25 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města

blbost toje ten bezďák z minula jak držel ten transparent 'konec se blíží'. viděls snad jako stallmana někde držet takovejdle transparent?? :D :D ;D ;D

joa stallman nepovidá jenom vo pedofilech von bude jinej i ve víc směrech hele :O :O :D ;D

Everyone dies but not everyone lives - William Wallace ✊ ⓔⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓡⓘⓒⓗNo lives matter!!!!
5.7. 11:18
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
von bude jinej i ve víc směrech

Já myslel, že "být jinej" je dnes oslavováno. Ale zjevně se jedná jen o oficiálně schválené menšiny. ;-)

 

Každopádně, pokud to nikomu neubližuje ani nepoškozuje něčí majetek, nevidím problém. Pokud ano, je to špatné a je jedno, jestli se jedná o LGBT* nebo jiné *filie.

4.7. 12:26 ing. Čočkin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Ríša Stallman to být nemůže. Bez pohlavních orgánů mít vnoučata nelze.
5.7. 08:26 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
voluntarily

vis, co to slovo znamena?
5.7. 11:42 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Vím, víš co je neschopnost dát informovaný souhlas?
6.7. 08:49 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
ano ale to neni te to pripad

nebo jsme zeme pedofilu?
5.7. 08:28 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
voluntarily

vis, co to slovo znamena?

dobrovolna pedofilie podle americkych meritek (18 let limit) je h nas naprosto beznou a plne akceptovanou soucasti spolecnosti
Fluttershy, yay! avatar 5.7. 12:56 Fluttershy, yay! | skóre: 87 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
I'd just like to interject for a moment. What you’re referring to as pedophilia, is in fact, hebephilia, or as I’ve recently taken to calling it, ephebophilia. Pedophilia is not merely the attraction to anyone under 18, but rather a totally separate disorder (not a legal term) listed as a sexual-psychological disorder categorized under paraphilias, a group of sexual-psychological disorders in the DSM-IV and considered a disorder under the standards of the American Psychological Association. Many people could be considered ephebophiles despite the fact that they themselves may not know the term, much less what it means. Through a peculiar turn of events, ephebophilia and hebephilia became grouped under the very general and inconclusive cultural term "pedophilia," and the majority of people using the term are unaware that they are referring to non-paraphilic sexual preferences that are unmentioned in the DSM-IV and occur relatively harmlessly in a great deal of the population. There really is a pedophilia, and these people may be referring to it, but nevertheless it is a small part of what is labeled under "pedophilia." Pedophilia is labeled as a paraphilia because it is by nature unhealthy. Paraphilias are all unhealthy and destructive to relationships, but are restricted to the definitions set forth in the DSM. Pedophilia is simply grouped with the non pathologized conditions of hebephilia and hebephilia because they share a few similar traits. In reality, pedophilia separate from both and should be treated as such, and many people described as pedophiles would be better described as hebephiles or ephebophiles.
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ ⓔⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓡⓘⓒⓗCHAZ
5.7. 19:54 Miiihahaha
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Takže tě berou hříbata ?
5.7. 20:02 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
A pro tu bestialitu má jakou výmluvu?
6.7. 08:50 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
pro bestialitu neni potreba vymluva, tu je legalni provozovat a nejsou proti tomu ani moralni vybrady, maximalne nabozenske
6.7. 12:07 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Podtržítka > Pomlčky

Co je legální nemá smysl řešit, to byly i Norimberský zákony. Bohužel i dnes se najdou tací, kdo s nimi nevidí morální problém, takže mě nepřekvapuje, že někomu přijde v pořádku ošukat čivavu do kaďáku. Morálka je do jisté míry subjektivní (v tom smyslu že není vytesaná do kamene), ale je vizitkou člověka.
6.7. 22:26
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Bohužel i dnes se najdou tací, kdo s nimi nevidí morální problém, takže mě nepřekvapuje, že někomu přijde v pořádku ošukat čivavu do kaďáku.
A gayové znásilňují "do kaďáku" ty, co se ohnou pro mýdlo ve sprše, že?
6.7. 22:36
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města

Jinak doporučuji si něco o zoofilii/zoofilech nastudovat (z rozumného zdroje, například lepších studií - Miletski apod.). Nejspíš budeš překvapen, jak je tvůj aktuální pohled mimo. Stejně jako ten hloupý stereotypní pohled na homosexuály, jenž jsem popsal výše. :)

Na druhou stranu, glorifikovat jakoukoli skupinu rovněž není správné a jsem rád, že se zde najdou lidé, kteří mají na věci různé (protichůdné) názory a jsou ochotni diskutovat. Nicméně jsem toho názoru, že by diskuse měla mít nějakou úroveň a měly by v ní na obou stranách zaznívat rozumné argumenty.

6.7. 22:44 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Mě tvůj životní styl zase tolik nezajímá, jestli ho chceš propagovat, tak argumentuj rozuměji a ne ubrečeným stylem "ty ničemu nerozumíš".
6.7. 23:13 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
6.7. 23:22 Probertese
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Doporucujes? A co jeste, heroin?
6.7. 22:43 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Pokud se bavíš o znásilnění, tak je to totožné, ano. Stejně jako heterosexuál co znásilní mařenu v parku. Pokud se bavíme o styka na základě souhlasu, tak ten mohou oba homosexuálové - narozdíl od čivavy - projevit.
7.7. 07:12 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
pes i kun mohou samozrejme projevit souhlas i nesouhlas (myslim, ze kdyby kolibac nemel od kobyly souhlas, bude to jeho posledni sexualni dobrodruzstvi)

mnozi psi sex s lidmi aktivne vyhledavaji a u beznych chovatelu je to obcas vychovny problem

a nejen psi

7.7. 07:08 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
zadny logicky moralni argument proti zoofilii neexistuje, pouze nabozenske argumenty typu ne a basta fidli

6.7. 08:52 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
to bez vysvetlovat k americkému soudu
5.7. 20:23 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Pro krista, to opravdu rms rekl??? :-(
5.7. 20:57 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Má to na stále webu (kousek pod odkazem)
6.7. 10:50 FKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
ze se nad tim pohorsuje nekdo, kdo se dovolava pedofila (pro krista)?
6.7. 18:26 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Prosim? Urazis spasitele a syna boziho?
6.7. 19:31 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
6.7. 23:30 Kohen
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Bílý nebo snědý to je dnes už fuk. Poprask nastane až se provalí že Ješua byl žid.
7.7. 04:54 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
To už se provalilo, ale ještě to mnoha nedošlo. Byl to židovský rabín, měl manželku, a půlka té žebravé bandy co s ním táhla byli jeho sourozenci. Vlastní i nevlastní.
7.7. 14:30 Akolyt
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
To jestli byl s Marii M. zenaty neni dolozeno, kazdopadne to byla puvodne Jidasova druzka a Jezis ji prebral. Jidasuv bozk mohl byt druh pomsty.
7.7. 14:53 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Jo, zhrzení partneři dokážou dělat věci…
7.7. 15:00 hefo
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
To tak vôbec nebolo, predsa Judáš Ježiša zradil za peniaze, lebo bol Žid a tí sú na peniaze.

Asi to teda nebude pravda, ale mohla by byť!
7.7. 15:19 Aleš Kapica | skóre: 50 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Ty se mi zdá taky věříš každé pomluvě.
7.7. 15:35 Akolyt
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Zrejme tech faktoru bylo vice. Tech 30 sekelu je na dnesni dolary neco pres 7000$ takze malo to nebylo. Nakonec za ne bylo koupene pole, dnes je tam pravoslavni klaster. Mne spise dodnes fascinuje, proc bylo nutno Jezise zrazovat, vzdyt uredni moc mela zrejme kolem nej spousta spehu a nebylo problem ho lokalizovat. Mozna vice slo o politiku, ze jeden z jeho "vernych" se ho zrika a tedy to tak zhave s tim mesianstvim nebude ? Ono v ty dobe bylo v Jeruzaleme tech adeptu na mesiase vice a sanhedrinu hralo do karet to trochu proridit od tech nejmene pravdepodobnych (coz Jezis jako pacifista v jejich ocich byl).
7.7. 19:17 gofo
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Super analýza, teď bych ještě prosil něco z života Rákosníčka.
7.7. 19:40 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Doufám že to není oslí můstek na další debatu o rasismu...
7.7. 20:23 Elektrolyt
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Kdepak. Je normalni nenavidet pouze jeden ismus - ateismus! Mel by byt zakazan nebo alespon zarazen mezi dusevni poruchy jak to je v arabskych zemich. Totiz kdo nema tolik inteligence aby pochopil, ze vse zive pochazi pouze ze ziveho, tak se potaci na hranici svepravnosti a tedy zarazeni do ustavni pece by davalo smysl.
10.7. 11:16 -
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Ateismus je nutná podmínka duševního zdraví
10.7. 22:00 Dr. Uzel
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Cesta z města
Tak to jsi se v Bohnicich nic nenaucil kamarade.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.