abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla nalezena vážná bezpečnostní chyba v telnetd z balíčku GNU InetUtils. Týká se verzí GNU InetUtils od 1.9.3 z 12. května 2015 až po aktuální 2.7 z 14. prosince 2025. Útočník může obejít autentizaci a získat root přístup, jelikož telnetd nekontroluje předaný obsah proměnné prostředí USER a pokud obsahuje "-f root"…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Komunita

    Stanislav Aleksandrov předložil patch rozšiřující KWin (KDE Plasma) na 3D virtuální desktopové prostředí (videoukázka v mp4).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 05:55 | IT novinky

    Digg (Wikipedie), "místo, kde můžete sdílet a objevovat to nejlepší z internetu – a nejen to", je zpět. Ve veřejné betě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 01:44 | Komunita

    Po .deb balíčcích Mozilla nově poskytuje také .rpm balíčky Firefoxu Nightly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 00:33 | IT novinky

    Vývojové prostředí IntelliJ IDEA slaví 25. narozeniny (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.1. 23:55 | IT novinky

    Vedení společnosti NVIDIA údajně povolilo použití milionů knih ze známého 'warez' archivu Anna's Archive k výcviku umělé inteligence, ačkoliv vědělo, že archiv tyto knihy nezískal legální cestou. Žaloba, ve které se objevují i citace interních dokumentů společnosti NVIDIA, tvrdí, že NVIDIA přímo kontaktovala Anna's Archive a požadovala vysokorychlostní přístup k datům knihovny.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    19.1. 14:33 | Zajímavý software

    Grafický správce balíčků Myrlyn pro SUSE a openSUSE, původně YQPkg, dospěl do stabilní verze 1.0.0. Postaven je nad libzypp a Qt 6. Projekt začal na SUSE Hack Weeku 24.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    19.1. 13:44 | Zajímavý projekt

    Vývojáři se podařilo vytvořit patch pro Wine, díky kterému je možné na linuxovém stroji nainstalovat a spustit Adobe Photoshop (testováno s verzemi Photoshopu PS2021 a PS2025). Dalším patchem se podařilo umožnit dokonce instalaci téměř celého Adobe Creative Cloud Collection 2023, vyjma aplikací Adobe XD a Adobe Fresco. Patch řeší kompatibilitu s windowsovými subsystémy MSHTML - jádrem prohlížeče Internet exporer, a MSXML3 - parserem

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    19.1. 13:33 | IT novinky

    Hackeři zaútočili na portál veřejných zakázek a vyřadili ho z provozu. Systém, ve kterém musí být ze zákona sdíleny informace o veřejných zakázkách, se ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) nyní pokouší co nejdříve zprovoznit. Úřad o tom informoval na svém webu a na sociálních sítích. Portál slouží pro sdílení informací mezi zadavateli a dodavateli veřejných zakázek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    19.1. 12:22 | Nová verze

    Javascriptová knihovna jQuery (Wikipedie) oslavila 20. narozeniny, John Resig ji představil v lednu 2006 na newyorském BarCampu. Při této příležitosti byla vydána nová major verze 4.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (11%)
     (38%)
    Celkem 543 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 17:04
    Rozcestník

    KOMIX - Patch kabel

    18.1.2025 14:48 | Přečteno: 1812× | KOMIX

    Pokud nemá pozlacené konektory, tak ho za občasného obracení pečeme do zlatova :-).

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.1.2025 15:47 Bacsa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    To vy v česku, sliezsku a morave "patch" čítate ako peč ?
    18.1.2025 17:53 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Ano. Jak u vás?
    18.1.2025 23:10 slovák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    pač
    cbrpnk avatar 19.1.2025 13:06 cbrpnk | skóre: 10 | blog: bl0gium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    páč pač je správně! :D
    19.1.2025 15:40 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    No nevim, slovnik uvadi vyslovnost / pætʃ / nikoliv / patʃ /
    20.1.2025 15:10 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    jasný, česky prostě páč
    20.1.2025 17:30 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Když můžou prznit anglinu amíci, australani a já nevím kdo ještě, proč by nemohli češi? :-)
    20.1.2025 17:35 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Dokonce je pro to i slovo, czenglish a správná výslovnost je čengliš.

    Tou v čr hovoří většina středního menežmentu.
    20.1.2025 18:17 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Jo jo, czenglish se s oblibou každý vysmívá, ale přitom to jen ukazuje omezenost vysmívajícího se, protože nikdy nevytáhl paty z tadytý kotliny, aby zjistil, že takto angličtina proniká do každýho jinýho neanglickýho jazyka.
    21.1.2025 01:23 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Naopak, tomu se právě vysmívaj lidi co ty paty vytáhli a teď slyší jak jejich šéf machruje čenglišem a dělá ze sebe před rodilýma mluvčíma kašpara a ani o tom neví. Například velmi ftipné slovo velmi často používané je focus, v čengliši vyslovováno fakjůs. Nejlépe ve spojení "ví ár fakjůs tu" No nesmál by ses, kdybys to slyšel?
    21.1.2025 10:35 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Ale jo smál, zní to vtipně. Ale obdobně jsem byl pobaven spoustou jiných zkomolenin od lidí různých národností. Namátkou mě napadá třeba osoba, která zatvrzele vyslovovala sheet jako shit.
    19.1.2025 13:10 Bacsa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    U mna v Manchestri patč (to t tam pocut). Na slovensku bezne pač pripadne doslovne patch :-)
    18.1.2025 17:05 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Na tom druhem obrazku je Ales pisici diskless sendvic wiki?
    20.1.2025 11:39 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Látej si Žako ten svůj patchwork a nepoužívej slova kterým nerozumíš. Lezou ti z toho nesmysly.
    18.1.2025 18:51 jožo z košíc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    čítáme to ako tukabel :-D
    18.1.2025 21:18 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    https://m.youtube.com/shorts/uKnpUYxGsJ8
    19.1.2025 07:07 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Pobavilo. Nazev patch kabel mi prisel vzdy mimoradne debilni.
    19.1.2025 13:13 Stréc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Patch kabel říkajó jen vyholene linuxačky, ty normální bobrovité temu říkajó ethernet kabel :-)
    Max avatar 20.1.2025 05:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    To je nepřesné, patch kabel značí nějaký krátký kabel, který slouží k propojení dvou prvků. Říká se tím tedy konkrétní věc. To samé optický patch kabel značí, že nejde o 20km vlákno, ale že jde o krátký optický kabel, který propojuje dva blízké prvky a je osazen konektory.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.1.2025 14:28 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Tak si zajed do Pelhrimova, tam sice neni krematorium ale elektro obchod a zeptej se na patch kabel a nikoho ani nahodou nenapadne ti ukazat neco jineho nez ethernet. Maximalne se te zeptaji na Shield, CAT nebo Cross :-D
    Max avatar 20.1.2025 15:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Asi jsi nepochopil, co jsem napsal, jinak si tvou reakci nedovedu představit.
    Já se vyjadřoval, že "ethernet kabel" není přesné a mělo by se říkat "patch kabel".
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.1.2025 16:50 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    A ja si nedovedu predstavit, ze nekdo pod patch kabel zacne blouznit o kratke optice. Te se rika pigtail.
    20.1.2025 18:21 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Chceš tady někoho mistrovat, ale pigtail je úplně něco jinýho.
    20.1.2025 19:23 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Jo mistre, tak si dej do googla "pigtail cable" a prepni na obrazky. Za kazdy s RJ45 si muzes dat frtana. A garantuju ti ze budes mit suchy vecer ;-)
    Max avatar 20.1.2025 23:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    To, že se běžně používají nějaká označení chybně a někteří to papouškují, neznamená, že je to správně. Rozdíl jsem už linkoval.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.1.2025 06:47 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Praveze presne o to jde! Jak se to papouskuje tak se to i obecne chape:
    • patch = ethernet s RJ45
    • pigtail = optika nebo tenky koax
    • linux desktop = sracka
    Max avatar 21.1.2025 08:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Viz ten link níže.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.1.2025 08:50 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    • koroptev = kokot
    21.1.2025 14:40 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    rika "autor" diskless sendvicu, autor vyroku "ZFS má limit 256TB idiote!",... :D
    21.1.2025 16:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Poslouchej Žako, pokud mi hodláš přisuzovat výkřik kdejakého anonyma, tak máš očividně problém se zdravým rozumem.
    21.1.2025 16:51 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Se na ty "anonymy" nejak podezrele vymlouvas :-)
    22.1.2025 07:35 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Kdyby RealJ netrpěl selektivním čtením a rozuměl psanému textu, tak by pro něj bylo hračkou rozeznat co je a není můj text. Kupříkladu by věděl, že používám výhradně Btrfs, takže limity ZFS mi jsou naprosto egál.
    22.1.2025 16:12 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    ale jo, Alesi, a ridicak nema taky ten tvuj imitator...
    23.1.2025 09:22 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Pokud nebydlí v řiti světa jako ty Žako, tak ho nepotřebuje.
    27.1.2025 11:56 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    nepotrebuje != neni schopen ho udelat
    3.2.2025 18:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Každý není všeumělec jako ty. Normální jedinec zná své limity.
    21.1.2025 10:53 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Bla bla bla. Patchcord se úplně běžně označuje jak ten s RJ45, tak ten s SC/LC konektory. Pigtail v optice na jedné straně nemá nic a na druhé je konektor a zakončuje se tím optická trasa v optickém rozvaděči. Pigtail také nemá žádnou ochranu a je tedy na jakékoliv propojování zcela nevhodný.
    21.1.2025 13:13 _-_-_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Optika a ochranu? A ted tu o Karkulce. Proti cemu? Prokleti?
    Max avatar 21.1.2025 14:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Pigtail má odhalené páry, můžeš jednoduše zlomit vlákna atd. Patch kabel má ochranu kolem vlákna, aby nešel tak ohýbat, nešlo ho tak jednoduše zlomit, nešlo ho tak lehce poškodit špatnou manipulací atd.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.1.2025 16:53 :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    A helemese tak patch kabel je nakonec bužírka jo? Maxi, už se nestrapňuj.
    Max avatar 21.1.2025 17:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    To nikdo nenapsal. Nechápu, proč si takové hlouposti vymýšlíš? A ještě tak okatě :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 20.1.2025 23:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Označení pigtail se hojně využíval u wifi pro propojovací koax.
    V případě optiky lze použít také, ale není to úplně alternativou pro patch kabel, viz např. toto vysvětlení
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.1.2025 08:30 Porca misera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    A ze to v tom videu maji spatne te nenapadlo? Ve videu neni zadny patch kabel, v obou pripadech ukazal pigtail.
    Max avatar 21.1.2025 14:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Pokud mezi těma dvěma kabelama nevidíš rozdíl, tak jsi slepej, no. Nevím, co bych k tomu měl říci víc.
    Pokud chceš vysvětlení třeba od dodavatele/výrobce kabelů, tak třeba tady: The Difference Between Fiber Optic Patch Cord and Fiber Optic Pigtail.
    Že mezi tím nerozlišují některé eshopy a různí lidé na tom nic nemění. Prostě to označení používá spoustu lidí blbě.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.1.2025 16:55 Fax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Pokud v sekci komix = humor nevidis, ze te tady troli tak jsi slepej, no. Zdar Fax.
    Max avatar 21.1.2025 17:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Však já vidím, že jsi to ty a jen si měníš nick :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.1.2025 09:37 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Ne, ethernet patri vyholenym, patch kabel bobrum. :-D
    21.1.2025 19:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Nazev patch kabel mi prisel vzdy mimoradne debilni.
    Ten název je v pořádku, akorát to lidi používají blbě jako synonymum pro ethernet kabel. Patch kabel je obvykle spíše kratší nebo úplně krátký kabel pro propojení signálu mezi dvěma "krabičkama" a může to být jakejkoli druh kabelu, nejen ethernet, třeba optický kabely, audio, RF koaxy a podobně...
    24.1.2025 11:07 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Takže keď mám router tesne vedľa NAS s funkciou multimediálneho PC, tak to mám prepojené kratučkým patch káblom a nie ethernetovým káblom? Dobre vedieť, len neviem načo mi bude taká informácia.
    24.1.2025 11:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Protoze ne kazdy je socka a mame in NAS co ma SFP fibre modul. A ten patch kabel pak neni ethernetovy.
    24.1.2025 14:16 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Keby som mal NAS s SFP, tak to pripojím do menežovateľného switchu, nie do routeru. Keby si s takým niečim prišiel do styku, tak pochopíš.
    24.1.2025 17:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Ja se radeji ani neptam jaky styk jsi mel s hardwarem ty :-D :-D :-D
    24.1.2025 18:55 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Keby som mal NAS ktorý sa pripája optikou do routeru, tak ten by nemal SFP ale mal by GBIC konektor. Mal som to k dispozícii.
    25.1.2025 08:16 8===>
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Tak to muselo byt v minulem tisicileti ze? GBIC je starozitnost, SFP fiber je 3x rychlejsi. Po styku jsi ho doufam utrel od semene :-)
    25.1.2025 10:47 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    A čo to má s tvojím zamieňaním pripojenia a sieťových prvkov, okrem tvojho vlhkého sna?

    Odhliadnuc od toho, že FC zvláda 128Gbit/s jedným smerom (256Gbit/s obojsmerne) a pri interconnecte dvojnásobok. Takže je o 112Gbit/s rýchlejší ako terajší strop 400Mbit/s pre ethernet.
    27.1.2025 10:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Takže keď mám router tesne vedľa NAS s funkciou multimediálneho PC, tak to mám prepojené kratučkým patch káblom a nie ethernetovým káblom?
    Oboje. Ethernetový patch kabel. Až si ten NAS dáš do sklepa a protáhneš si ten ethernet kabel zdma, už to patch kabel nebude.
    27.1.2025 11:50 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Ten NAS som postavil na μPC ktorý je 1/4m od routeru a je prepojený eternetovým káblom. Keby som nepotreboval bridge networking (mám tam zopár VM exponovaných do intranetu), tak sa s tým nekašlem a nechám to cez WiFi. A cez stenu ten kábel nejde.

    Je to teda patch kábel ak nie je zasunutý do patch panelu a zároveň nejde cez stenu?
    27.1.2025 15:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Za mě jo, ethernetový patch kabel :)
    27.1.2025 16:31 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    No vidíš, a mne je jedno ako kto rôzne volá ten kábel. Mne vyhovuje že mi ten kábel poskytuje všetko, čo požadujem. Minule mi ten kábel dokonca navaril takú fantastickú fazuľovú polievku, že som až od susedou počul ako sa krútiac hlavou pýtali, či ide búrka. Že počujú hrmieť.
    Max avatar 20.1.2025 05:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Je zajímavé, že spousta těchto slovních hříček člověka vůbec netrkne a všimne si toho, až mu to někdo ukáže :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.1.2025 07:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Ještě by ten kabel mohl olepit náplastí.
    20.1.2025 14:25 Tim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Nektere deti vyrustaji na tomhle.
    20.1.2025 15:48 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Holy cow, wtf is this???????
    20.1.2025 20:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Staré sračky s novým jménem...

    https://www.google.com/search?q=mončičák
    21.1.2025 08:35 Jitka Zelenkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Tak to te soudruzi z kremlu zas vybavili dezinformacemi. Uspech Cabbage Patch Kids uvedenych v 1982 zpusobil poprask u Mattela a hledali nejakou rychlou alternativu aby dohnali konkurenci. Tu nasli v japonskem Monchichi, ktere bylo uplne nezname mimo ostrovy vychazejiciho slunce a prelicencovali to do USA v 1985.
    21.1.2025 09:12 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Jistě, zachraňovali to mončičáky vyráběnými od roku 1974. Sem je valili Maďarští soudruzi a nějaký Mattel jim byl úplně u koňského zadku. Aktuálně si stádečko těchhle potvor můžeš prohlédnout tady, když budeš mít cestu kolem jako já:

    https://muzeumjaromer.cz/vystava-kouzlo-hracek-28-11-2024-23-3-2025/
    21.1.2025 13:35 pijaner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Nepletes si to s čeburaškem?
    21.1.2025 20:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Já ne, ale ty si to pleteš s Teletubbies.
    20.1.2025 15:09 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Dycky páč, vodjakživa. Páč kabel je správně.

    Ne peč, tak to musijó takhle volat někde na morávě, nebo to je henten hantec z města BrrrNO.
    20.1.2025 16:45 Hrdobec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Patch kabel
    Tož na tuty každé zahlási pač i u nás.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.