abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.16 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.17. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Pozvánky

    The Catch 2025, oblíbená podzimní CTF (Capture the Flag) soutěž, začne v pondělí 6. října přesně ve 12:00. Letošní ročník s podtitulem TCC Power Grid prověří znalosti hráček a hráčů na scénářích spojených s elektrickou rozvodnou sítí. Kromě hlavních výher čekají na soutěžící ceny až do 50. místa a také speciální bonusy za nejrychlejší řešení či kvalitní write-upy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.9. 17:22 | Nová verze

    Společnost System76 vydala beta verzi Pop!_OS 24.04 LTS s novým desktopovým prostředím COSMIC. Videoukázky na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    26.9. 16:22 | Komunita

    Komunitní Wikikonference 2025 aneb setkání s tvůrci české Wikipedie plné přednášek, diskuzí a novinek ze světa Wikimedia, proběhne v sobotu 8. listopadu 2025 v Didaktikonu Kampusu Hybernská v Praze. Hlavním tématem letošního setkání je otázka, která hýbe nejen komunitou, ale i širší společností: „Je Wikipedie jenom pro boomery?“

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    26.9. 12:55 | IT novinky

    Konsorcium devíti evropských bank zakládá novou společnost, která bude vydávat vlastní stablecoin navázaný na euro. Cílem projektu je posílit evropskou pozici v odvětví digitálních financí a omezit dominanci amerických firem na kryptoměnovém trhu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    26.9. 12:00 | Nová verze

    UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch, vydala Ubuntu Touch 20.04 OTA-10, tj. desáté stabilní vydání založené na Ubuntu 20.04 Focal Fossa. V plánu bylo také vydání Ubuntu Touch 24.04-1.0. To bylo ale odloženo. Vyjde ještě jedna RC verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    26.9. 04:55 | IT novinky

    Společnost Qualcomm na Snapdragon Summitu 2025 představila nové čipy: Snapdragon 8 Elite Gen 5 pro mobily a Snapdragon X2 Elite Extreme a Snapdragon X2 Elite pro PC. Do LKML (Linux Kernel Mailing List) byly odeslány příslušné patche (Snapdragon 8 Elite Gen 5 a Snapdragon X2 Elite).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.9. 23:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 32.0 svobodného softwaru OBS Studio (Open Broadcaster Software, Wikipedie) určeného pro streamování a nahrávání obrazovky počítače. Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.9. 16:44 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.9. 16:22 | IT novinky

    NFS (Network File System) má letos 40 let. Jeho tvůrci zavzpomínali na MSST Conference. Sun Microsystems vydal v prosinci 1985 zdrojové kódy NFS vývojářům mimo Sun.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (40%)
     (49%)
     (11%)
     (14%)
     (16%)
     (14%)
     (18%)
     (14%)
     (13%)
    Celkem 125 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 24.9. 17:28
    Rozcestník

    KOMIX - Zatčen za hatecrime

    7.9. 18:26 | Přečteno: 1852× | KOMIX | poslední úprava: 7.9. 21:02

    "Policie" zatkla Grahama Linehana, "tvůrce" sitcomu "Ajťáci". Takže od likvidace díla k "likvidaci" samotného "autora" to trvá "zhruba" pět let, "dobré" vědět :-D.

    V komixu "použité" "hlášky" pochází právě ze čtvrté episody třetí série, tedy té dnes nejvíce "cenzurované". Lituji "nově příchozí" generace "lidí", protože nebudou "vědět" jak vypadá "Internet", kolik "Internet" váží a že ho osobně demagnetizoval "starosta internetu" Stephen Hawking :-D. Tak snad se jim to v té "temné" budoucnosti podaří v "nezcenzurovné" podobě alespoň "někde" "upirátit" :-).

    PS: Zdejší "redakční systém" má prý "určité problémy" s "uvozovkami" a "občas" je "sám od sebe" bez vyžádání "někam" "přidá", tak jsem "mu" chtěl "ušetřit" čas. Beztak má už hodně "práce" s odstraňováním "vtipů", jestli správně počítám, tak v té odkazované "editované" "Grétině" zprávičce stále ješte "nejméně dva" "latentně" přetrvávají "mezi řádky"! Ale zdá se, že pro "redakční systém" jsou některé "vtipy" naprosto neviditelnými, už "mu" dál nebudu napovídat, ať raději "marně tápe" dál ;-).

           

    Hodnocení: 78 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.9. 19:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Ono se toho dnes nesmí říkat tolik, nejčastěji pravda... ;-)

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-policie-na-londynske-demonstraci-na-podporu-propalestinske-organizace-pozatykala-temer-900-lidi-40537586
    Když letos v lednu položil během protiválečného protestu v centru Londýna květiny na památku desítek tisíc Palestinců, kteří zemřeli během války v Pásmu Gazy, předvolala si ho k výslechu Metropolitní policie.
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-mezi-gazou-a-holokaustem-vidim-paralely-rika-prezivsi-nacistickych-hruz-285431
    7.9. 20:19 ברוך השם
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Desitek tisic? Tak to klobouk dolu pred IDF, ze poslalo pod drn tolik teroristu. Holt kdo seje vitr...
    |🇵🇸 avatar 7.9. 23:08 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: genocida
    Když nevpustí kojeneckou výživu, definitivně umlčí ty nejhorší teroristy, uječené a uslintané.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.9. 04:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: genocida
    Pemprsky a olvejsky, nejnebezpečnější zbraně palestinských muklů v koncentráku Gaza :-D
    Gréta avatar 8.9. 12:08 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 'vtipy'

    už si 'našel' ty 'skovaný' 'vtipy', 'redakční systéme'?? :P :P

    7.9. 21:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    od kdy tě začala pravda zajímat?
    7.9. 22:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Bude zajímat tu novou ministryni vnitra? :-D
    7.9. 22:45 :11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Ministryne by spise potrebovali v kremlu, nebo mafie zeny ke korytu nepousti?
    7.9. 22:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Která mafie? V bruselských úřadech nebo v bruselských ulicích?

    https://www.echo24.cz/a/HtHnK/svet-zpravy-denik-belgie-se-brzy-chysta-nasadit-do-ulic-bruselu-armadu-nasili-gangu-je-nezvladatelne-bude-zrizena-domobrana

    Ale vidím, že ještě nejsi o dotyčné věci informován, takže tomu dáme pár hodin či dní...
    8.9. 08:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    nevím, ale dotaz byl na tebe, škoda, že sis toho asi nevšiml :-/
    7.9. 22:44 :22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Nech ho hnupa. At vidi kus demokracie a ze mu na ty propalestinske sracky tady nikdo neskoci. Az na ponika.
    7.9. 22:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Zvláštní, že ty propalestinské sračky říká Žid, který přežil holocaust, zatímco proizraelský parlament tleská ukrajinskému náckovi, který se ho aktivně účastnil.

    A říká toho víc:
    V Česku ho udivuje i dvojí standard v diskuzi o mezinárodní politice.

    „Pokud ruská raketa zničí několik bytů a zabije jednoho člověka a několik dalších zraní, mezi nimi třeba dvě děti, je to hlavní zpráva v mainstreamových médiích. Když v ten samý den zemře v Gaze sto lidí, většina z nich žen a dětí, je o tom v médiích jen drobná zmínka,“ poukazuje.
    8.9. 14:48 :33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Jo to je zvlastni. Neodbihej ale od faktu ze propalestinske sracky jsou sracky. Palestinci moc dobre vedi co treba udelat s temy mafiany z Hamasu, jeze pak by museli zacit pracovat. Takze je lepsi poslouchat pohadky o tom, ze za vsechno muzou zidi.
    Glee avatar 9.9. 04:07 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    zatímco proizraelský parlament tleská ukrajinskému náckovi, který se ho aktivně účastnil.

    Eeeeh, to myslis Hunku, nebo neco dalsiho? Za krater moc nelezu, jen v pripade pochybnosti. :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    8.9. 01:07 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Když letos v lednu položil během protiválečného protestu v centru Londýna květiny na památku desítek tisíc Palestinců, kteří zemřeli během války v Pásmu Gazy, předvolala si ho k výslechu Metropolitní policie.

    To je dost zavadejici formulace vzhledem k tomu, ze ona demonstrace neprobehla uplne v klidu.
    Mimochodem, from the river river to the sea se sice hezky rymuje, ale preklad do cestiny je proste smrt Zidum.
    |🇵🇸 avatar 8.9. 01:26 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum

    Program izraelské hlavní vládní strany Likud, „from the river to the sea“ je program izraelské hlavní vládní strany Likud.

    The right of the Jewish people to the land of Israel is eternal and indisputable and is linked with the right to security and peace; therefore, Judea and Samaria will not be handed to any foreign administration; between the Sea and the Jordan there will only be Israeli sovereignty.

    Likud Party: Original Party Platform

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu on Thursday rejected the premise of a Palestinian state and promised that Israel will take over the entire region it currently occupies, “from the river to the sea,” according to an English translation on the Israeli news channel i24NEWS.

    Benjamin Netanyahu Just Said “From the River to the Sea”

    Velký Izrael známe?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.9. 08:43 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    Ted presne nevim, jestli se snazis dokazat, ze v izraelske vlade sedi genocidalni extremiste srovnatelni s genocidalnimi extremisty z pro-Palestisnkych rallies (coz nemam problem uznat, navic, sledujes-li kontext, jen to podtrhuje, jak zavadejici je formulovat predvolani Mr. Kapose jako "po te, co polozil kytky"), nebo predstiras, ze veris tomu, ze na tech rallies jsou priznivci Likudu propagujici tam myslenky Velkeho Izraele (v tom pripade pozdravuj Radovana a Gretu, az doplujes do rise alternativnich faktu).
    Gréta avatar 8.9. 12:17 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum

    nechcete si to soudruzi libtardi rači vyřikat pěstma v ňáký biotechnologický rabolatoři hele :P :P :D ;D

    8.9. 21:07 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    Že zmiňuješ ta alternativní fakta, pořád se tu vyskytují blbečci, schopní tvrdit že Ukrajina bojuje proti korupci. Přitom realita je zcela opačná:

    Korupce na Ukrajině „metastázuje“. Starý systém vzdoruje změně

    Boj tam ale samozřejmě probíhá, protože jednotlivé mafie mezi sebou bojují o větší podíl "trhu":

    Na Ukrajině vypukla „válka“ mezi bezpečnostními a protikorupčními úřady

    Se stim smiř.
    8.9. 21:41 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    Ciste ze sportu, docetl jsi to alespn k tomu "ruska agrese"? Jak si ten vyraz vysvetlujes? :D
    8.9. 22:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    Jak si vysvětluješ tu zkorumpovanou černou díru na peníze, vysávající celou Evropu?
    Glee avatar 9.9. 04:18 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    Jak si vysvětluješ tu zkorumpovanou černou díru na peníze, vysávající celou Evropu?

    Tak vysava skoro celou, toz ano, ale pro Evropu to sou drobaky (dustojne, ze?). A tech X procent, co si nastrkaj ukrolicci do kapes prece nikoho netankujou.

    Proto je dodavani hotovejch zbrani/munice (vlastne cehokoliv) lepsi varianta, nez prachy na zbrane, neb nejsou early 90s a tak si to ukrajinsti olicci s dustojnikama jen tak nevyvezou do sveta.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    9.9. 09:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    škoda, že neumíš odpovědět ani na takhle jednoduchou otázku :-/
    9.9. 10:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    Dočetl jsi aspoň k tomu "Korupce na Ukrajině"?
    9.9. 11:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: herrenvolk si žádá lebensraum
    tak neumíš no, tvoje škoda no
    8.9. 05:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Nevyhrál náhodou Netanyahu volby slibem konečného řešení palestinské otázky?

    To máš jako s tou vůdčí rolí Německa v Evropě, kterou už zase prosazuje německý kancléř. Tenkrát Hitler, dnes Merz.
    8.9. 08:56 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Jasne, jasne, my vsichni jsme Hitler. A Merz se schazi se Sorosem v baru Kochba, kde u sklenky Huhu koktejlu planuji, jak, samozrejme po te, co vyhladi Palestnice, zdrazi pivo, nastoli vegetarianstvi a provedou nasim detem tranzici, Uhodl jsem?
    8.9. 09:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    chybí ti tam že všechny peníze co zbydou pošlou na Ukrajinu, kde za ně budou babičkám tisknout hk na trička…
    8.9. 11:51 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Překlad do češtiny nedává smysl, jelikož umřem nakonec všichni (bílý, žlutí, černí). Dokonce, takto zjednodušeně napsáno, by šel brát i pozitivně. Jelikož život věčný je za trest a smrt je vysvobozením od bolesti a útrap.
    8.9. 09:25 karkar | skóre: 10 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Yess, tenhle se fakt poved!!!! :-)

    Beru si popkorn :-)
    8.9. 09:53 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Přiznám se, že já se na tom blízkým východě totálně ztrácím. Pletu si Irán, Irák a z dvojce Palestina, Izrael vůbec netuším na čí jsme straně. Snažil jsem se to nastudovat z Wiki, ale to je takovej bordel, že lituju ty, co se tím živí. :-) Dnes jsem u nás četl leták - Nábor dětí do kurzu Izraelské sebeobrany - tak předpokládám, že fandíme tý Palestině a k Izraeli zaujímáme pozici obrannou.
    8.9. 14:45 Donald Truth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Vse co potrebujes vedet je, ze palestinci jsou cikani. Se samopaly.
    8.9. 17:47 Z
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Nebo:
    • Gaza po dobu 400 let patřila Osmanské říši.
    • Od roku 1918 do roku 1948 patřila V. Británii.
    • Od roku 1948 do roku 1967 patřila Egyptu.
    • Od roku 1967 do roku 2005 patřila Izraeli.
    • V roce 2005 Izrael jako gesto dobré vůle vystěhoval z Gazy 10 000 Židů, kteří zde žili déle než Palestinci zrušil 17 Židovských osad etnicky vyčistěnou předal ji Palestincům aniž byla splněna podmínka rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 242.
    První co Palestinci udělali - rozmlátili všechno co zde Židé zanechali a prosperující Gazy udělali Gazu závislou na humanitární dodávkách. Přes hraniční přechod Sufa týdně projelo z Izraele 7 151 nákladních aut s potravinami, přes přechod Karni to bylo 8 008 nákladních aut s obilím, přes přechod Nahal Os projelo sedm milionů litrů paliva, včetně 3 394 tun ropné nafty. Do Izraele z Gazy byli převáženi palestinští Arabů k specializované léčbě. Výsledek. Nebylo dne, kdy by se v Izraeli nevyhodil v kavárně v autobusech na tržišti sebevražedný atentátník. Sebevražednými atentátníky byly i děti. Stejně tak v Egyptě Hamas prováděl bombové útoky v letoviscích a zabíjel turisty. Egypt se státem Izrael se dohodl o vybudování zdi kolem Gazy a stanovení přechodů. Sebevražedné útoky ustaly, ale Hamás přešel na odpalování raket a vraždění židů. Vypáli jich 8 000 na Izrael s cílem ničit a zabíjet.

    Nemůžeme házet všechny palestince do jednoho pytle. V podstatě všichni co něco měli v hlavě jsou v zahraničí. V samotném Izraeli žije přes 300 000 palestinců s izraelským pasem a občanstvím. Gazane o nich nechtějí slyšet, považují je za zrádce. Jejich jediný hřích je, že nevěří báchorkám zaslepenců a chtějí žít normálně v normální zemi.

    Dnešní Gaza je mafiánský stát, kde Hamás se zbraní v ruce zotročuje vlastní lidi. Podobně jako jiné totalitárně-mafianske státy jako Sev. Korea, Rusko nebo Čína je jim osud obyvatel úplně u prdele a berou je jako kanón futr. Dobře to slouží propagandě, kterou tiktokem odkojení zombici ve vyspělém světě (na čele se zdejší redakcí) žerou i s navijákem. Přitom stačí použít VLASTNÍ mozek.
    8.9. 18:39 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Tak mi to nedalo a pohledal jsem, ale nikde jsem nenašel co je na tom pásmu Gazy tak světobornýho, že se o to melou. Kdyby se jak Izrael, tak Palestina stahli a ti co tam zůstanou si založili vlastní stát, tak je klid.
    8.9. 21:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    někdy od 2005 tam měli palestinci samosprávu a izrael ztama stáhl hromadu lidí

    dopadlo to jak dopadlo
    8.9. 21:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    a co je na tom fleku tak zajímavého? nikde jinde palestince z nějakého důvodu nechtějí tzn nemají kam jít
    11.9. 16:29 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Ten flek muzes srovnavat s lunikem IX ve Felvideku nebo s kteroukoliv jinou cikanskou osadou typu Chanov. Taky tam nikdo nepracuje, taky jsou tam vsichni mistni zavisly na pomoci zvenku, taky se tam pari prevazne incestem, taky nadavaji na vsechny kolem… jediny rozdil je, ze tem cinkanum v Kosicich nikdo nedava zbrane zatimco cikanum v Gaze ty zbrane dodavaji pres ruzne kanaly dalsi cikani. A proc je jine arabske staty nechtej? To mas stejne jako s Chanovem, vzal by jsi si za souseda nekoho z Chanova? Nevzal. Jedine mozne reseni je otevrit hranice smerem do egypta a pak metr za metrem bombardovat nez vsichni odejdou. Pak hranice zavrit a bude z toho zpatky misto k zivotu.
    12.9. 04:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Rozdíl je v tom, že do Chánova přivandrovali cikáni a ostatní odtamtud utekli sami, zatímco do Izraele přivandrovali Židé a vyhnali odtamtud Palestince.

    Takže podle tvého vzoru by mělo být řešení udělat koridor do Německa a pak Chánov bombardovat metr po metru, dokud všichni neodejdou?
    13.9. 02:10 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Radovane, jiz jsem si zvykl ze o historii vis uplny hovno. Zide byli v oblasti Israele pred vice nez 5000 lety stejne tak tam byli i arabove. Precti si nekdy koran a dovis se ze sex s 8 letou manzelkou je v pohode a pokud to neni manzelka tak je v pohode ji po znasilneni zabit protoze zhresila. Taky je v pohode krast, vrazdit,… zajimava to knizka… dovis se neco i z historie a treba nebudes za uplnyho debila v diskusich.
    13.9. 06:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Je vidět že o historii víš úplné hovno ty, navíc jsi xenofobní nácek. Takže několik upřesnění:

    - Ti Židé, kteří tam žili před tisíciletími, tam žíjí stále, jenom změnili náboženství, přijali Islám a teď se jim říká Palestinci.

    - Současní Izraelci jsou přivandrovalci z devatenáctého/dvacátého století a značná část z nich nemá původ v tehdejším starověkém Izraeli. Jde pouze o náboženství, které jejich předkové přijali.

    - Sex s osmiletou manželkou nebyl tabu ani pro Židy, ani pro křesťany, jistě si o tom doplníš vzdělání. Já tyhle úchylárny popisovat nehodlám, v tom se vyžíváš ty.

    - A protože jistě nechceš dopadnout jako ta německá učitelka, která po prohlášení "Mohamed byl pedofil" vyletěla na dlažbu, musíš mluvit takhle:
    Mohamed si vzal Aišu za ženu, když jí bylo šest let. A protože byl moudrý muž, tak s ní souložil až od devíti.
    9.9. 07:35 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Díky za odkaz. No tak teď je míč na straně Palestiny. Jenom mě teda fascinuje, kde berou pořád ty zbraně.
    9.9. 09:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    9.9. 20:32 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Tak to je hodně silná káva. :-) Tady je pak každá rada marná, když to takhle vedou.
    8.9. 21:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Ten seznam mafiánských států je dost neúplný, chybí ti tam například Kosovo a Ukrajina.
    9.9. 07:14 Jitka Zelenkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Ukrajina je demokracie, prave proto Putina (a tebe) sere. Chtel ji asi napsat Belorusko.
    9.9. 10:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Tak tohle je vtip týdne :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
    Gréta avatar 9.9. 11:57 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    a to jako eště neřekla že liberální :D :D :D ;D

    9.9. 17:40 Jitka Zelenkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Jako vtipy stranou, kremelske podrztasky jako Kucma jsou jiz pase a od oranzove revoluce je Putka nasranej, ze se ukrajinci demokraticky vzdaluji od carbatusku. Ze to resil po par salamovych koleckach (donbas, krym) plnou invazi az za Zelenskyho byla spatna kalkulace, pac si myslel ze utece.

    Takze ano, v porovnani s Ruskem je na Ukrajine demokracie a nebala bych se ani toho liberalizmu :D
    9.9. 19:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    I starý komančobijec Mašín jasně řekl v ČT, že na Ukrajině demokracie není a Azov je banda nácků. Jen banderofilní liberasti pořád blábolí svoje lži.
    Gréta avatar 10.9. 21:11 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    už to řekla už to řekla :D :D :D :D

    btw pokud se něco musí vohledně demokracie, svobod etc porovnavat s ruskem nebo činou by to vypadalo aspoň trošku svobodný neni moc v prospěch tý věci :D :D to je uplně stejný jako přinýst domu vysvěčení se samejma čtyrkama a na svou vobhajobu řikat že neruda dostal samý pětky. ať budeš na nerudu ukazovat sebevic, jedničky z toho svyho viza nenadělaš :O ;D

    11.9. 09:10 Sokrates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Demokracie není o jedničkách, tu snad neměli ani v antickém Řecku. Jde o to že ji máš! :)
    11.9. 09:50 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Demokracie je hlavne iluze svobody pro manipulovatelnou luzu. A take prostredek zavedeni totality a diktovani tem, kteri jsou trochu ci vice odlisni. Je to prostredek udrzeni statniho zrizeni, socialismu a totality - statniho zla ve vsech podobach.
    Gréta avatar 11.9. 12:04 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    tvl dyď si ale řikal že demokracie je jenom tak dobrá jako zdělání který ji vobklopuje takže jedničky sou na dělaní demokracie potřeba :O :O :D ;D

    Gréta avatar 9.9. 12:02 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Ukrajina je demokracie

    je to prostě jako taková demokracie kde se nekonaj volby, přectavitele statu nemaj duvěru lidu a kdyby skončil valečnej stav tak budou muset utýct zezemě by je jejich vlastní spoluvobčani nepověsili, ale jinak to je uplně normální demokracie /s :P :P :D ;D

    9.9. 12:06 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    eh, technická - víš proč tam teď nebyly volby, že jo?
    Gréta avatar 9.9. 12:37 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    vim, ukroustava umožňuje prezidentoj ziskat status diktatora ale už nijak nezajišťuje cestu z diktatury zpatky k demokracii :P :P

    btw na doněcku a luhancku volby byly noa to se tam přimo bojuje, takže imo neexistuje voběktivní duvod pro to neudělat volby i na ukrajině. Rusáci by určitě radi zařidili přiměři na dobu konani voleb páč i voni stejně jako my všichni móóc dobře věděj jak by pro současnou banderovskou juntu ty volby skoro jistě dopadly :O ;D

    9.9. 13:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    takže víš proč tam ty volby nejsou, víš že je správně že tam nejsou, akorát se ti to nelíbí a chceš to okecat no

    Tvůj problém
    9.9. 13:12 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Proc je spravne, ze tam volby nejsou? Proc by nemohly byt volby, kdyz se zeme brani? Tim spise, kdyz armade "dochazeji" dobrovolnici (=klesa vule relevantni populace se branit) ?
    9.9. 13:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    jak zajistíš svobodné volby na území, které je tvoje, ale je okupované cizí armádou a nad kterým nemáš žádnou moc ani kontrolu?
    9.9. 13:35 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Na vysvetlenou: Za mne je demokracie take zlo - mensi nez diktatura, ale stale zlo ;-) Pokud vyjdeme z toho, ze tedy mame demokracii a nechceme zrusit statni zrizeni, pak se ma volit tam, kde to lze fyzicky realizovat. A dnes neni problem realizovat i elektronickou volbu... Nic to nemeni na faktu, ze odvody do armady a branna povinnost by mely byt zruseny. Uzemi maji branit dobrovolnici ci zoldaci, na ktere se lide dobrovolne slozi! To nejlepe reflektuje mnozstvi zdroju, ktere je lid na danem uzemi ochoten vynalozit na jeho obranu! Pokud jsou muzi odvadeni do armady nasilim pod hrozbou trestu, pacha na nich jejich vlastni stat utocne nasili!!!
    9.9. 13:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    To co navrhuješ už tady v podstatě bylo ale neosvědčilo se to

    Vyvinuly se z toho systémy co máme teď
    9.9. 14:06 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Vidis, a stavajicim systemum dochazi dech, tak je treba to zkusit jinak :-D :-D
    9.9. 16:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    To co navrhuje se dost dobře osvědčovalo po několik tisíc let v největších říších historie.
    9.9. 17:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    A že to teda nevydrželo do ted?

    Ale neboj, nemusíš odpovídat

    Klidně zase zdrhni :-)
    9.9. 19:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Kolik těch říší existuje doteď?

    Ale neboj, kolo dějin se stále otáčí...
    9.9. 21:14 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Omg, ja nechci zadnou risi.. staci omezit tento stat. Kazda privatizace a omezeni statu je krok dobrym smerem. A samozrejmosti bude tribunal se zlocinci z doby lockdownu :-D
    9.9. 22:44 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Jenže právě tou privatizací ty říše vznikaly. Vládce privatizoval všechno pro sebe a svoje věrné :-D
    Glee avatar 10.9. 02:34 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Omg, ja nechci zadnou risi.. staci omezit tento stat. Kazda privatizace a omezeni statu je krok dobrym smerem. A samozrejmosti bude tribunal se zlocinci z doby lockdownu :-D

    Kdo ten tribunal zorganizuje a kdo ho povede? Co kdyz nedojde ke shode v techto otazkach? Logicky prece ty privatni subjekty nebudou asi vsechny mit zajem o ten tribunal, kdyz lockdowny hrajou do karet nemalo hracum. Takova situace ma velky potencial skoncit jako pif-paf. ;-)

    Hele, vim zes to myslel jako joke, ale vlastne jsi sam vyrknul tema spravedlnosti a jeji vymahatelnosti tam, kde nejsou pravidla. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    10.9. 09:04 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Kdo tvrdi, ze nemuze na volnem trhu fungovat decentralizovane pravo a soudnictvi?
    10.9. 11:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    tak že to může fungovat zkouší tvrdit kde kdo, ale že to dlouhodobě nefunguje potvrzuje historie

    10.9. 13:38 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Kde jsi vzal, ze to dlouhodobe nefunguje? :-D To, ze nefunguje socialismu a centralni planovani, vime zcela jiste z teorie i empirie. To, ze kapitalismus a volny trh je efektivnejsi, take proste vime. Co tam mas dal? :-D
    10.9. 13:49 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    A kde teda dlhodobejšie fungovalo decentralizované právo a súdnictvo? Za podmienky nezanedbateľnej hustoty obyvateľstva pochopiteľne, nie že mám jednu farmu každé 2 dni cesty...
    10.9. 13:52 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Divoky zapad? Stary island? Mezinarodni pravo? Obchodni pravo na urovni rozhodcu a arbitrazi? Zrovna rozhodci dolozku muzes podepsat i v cechach ;-)
    10.9. 21:10 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Na ten bájny starý Island platí presne to o hustote obyvateľstva.

    Na Divokom Západe si hneď, ako vznikli nezanedbateľne veľké mestečká, ustanovili sudcov, šerifov a ich pomocníkov, ktorí centralizovane (na úrovni územia daného mesta) vymáhali jedno právo. Nie že by v jednom meste pôsobilo viac šerifských a sudcovských skupín, pracujúcich podľa rôznych zákonníkov. Neviem, či sa niekedy riešili spory medzi mestami navzájom, ale mám za to, že ak, tak sa dovolávali centralizovaného právneho systému vznikajúcich USA, ktorý sa akurát kvôli veľkej vzdialenosti bežne príliš konzistentne nevymáhal.

    Medzinárodné právo - áno, vzťahy medzi jednotlivými štátmi majú rysy ankapu resp. anarchie ako takej, ale práve na tom vidíme, ako spoľahlivo to funguje - kto si to môže dovoliť, vo svojom záujme ide niekoho iného vybombiť...

    Obchodné právo je podriadené centralizovanému právnemu systému toho-ktorého štátu.
    10.9. 16:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Například v Afghánistánu tak funguje stále. Koneckonců, středověké evropské soudnictví bylo také dost decentralizované, vlastní šibenici mělo každé trochu větší město s více než třímístným počtem obyvatel. Samé dobré vzory :-D
    8.9. 10:45 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Komix podareny. U nas se chysta dalsi omezeni svobody slova statem, kdy se zase zakaze o necem mluvit a neco propagovat... O necem nesmime uz vubec pochybovat... <joke>Za chvili bude jiste zakazana i kritika izraele :-D, aby si to kolibac take uzil</joke>
    Gréta avatar 8.9. 12:06 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    dik za tudlectu praktickou ukazku streisand efektu :D :D :D :D

    10.9. 17:39 Heretik 《小魔神》
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Opatrně s tama hláškama, dneska něco neškodného řeknete a zítra to už může být trestné.
    10.9. 21:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    kolik myslíš, že bude sazba třeba za tohle?
    10.9. 22:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    |🇵🇸 avatar 10.9. 23:24 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Gréta avatar 11.9. 01:01 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    ale stejně to je zajimavý, +3 atentaty na trumpa, teďko na vobhajce tradičnich hodnot ale žadnej na tu senilní bidenovic mumii nebo jeji libtardí roztleskávačky :O :O

    možná by teda jako stačilo vodzbrojit jenom libtardy, beztak to sou nesvepravny lidi co mavaj fanglema terroristickejch skupin, schvalujou zatykani za vtip a pak navopak žertujou když je zabitej někdo z druhyho tabora :D

    |🇵🇸 avatar 11.9. 01:06 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    2025 shootings of Minnesota legislators: On June 14, 2025, Minnesota state representative Melissa Hortman was assassinated in a shooting at her home in Brooklyn Park, Minnesota, United States. Hortman, the leader of the state House Democratic caucus, was killed alongside her husband, Mark. Earlier that morning, state senator John Hoffman and his wife, Yvette, were shot in their home in nearby Champlin and hospitalized.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Gréta avatar 11.9. 01:22 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Boelter wrote that he had "no party preference".
    in his car was a stack of flyers for the "No Kings" anti-Trump protests
    |🇵🇸 avatar 11.9. 01:29 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    copium

    Ten odstavec toho říká mnohem víc: konzervativec, proti potratům, prepper… no a zoufalec.

    Ale jak říkal Charlie Kirk: „I think empathy is a made up New Age term that does a lot of damage

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    11.9. 06:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Fakt si nejsem jistej kolik z vás 3 opravdu pochopilo o čem ten obrázek je :-/
    Gréta avatar 11.9. 12:01 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    určita podobnost tady je, graham byl zatčenej kuli dělání si legrace z transek noa na toho influencera střileli zrovna když mluvil vo agresivitě transek nóó takže možným spojujicím prvkem vobou těch věcí je tzv. transfobie, neboli nenavist transek vuči všemu normálnímu a hlavně humoru :D ;D

    ....ale ok už ho kobylu přestanu rajtovat, ikdyž si teda jako myslim žeto je děsna legrace :D :D :D ;D

    11.9. 16:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Tak jo, u tebe už si tim nepochopením jistý jsem…
    Gréta avatar 13.9. 17:32 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    pane tuhaček, jak bych ten vobrazek mohla chapat když sem ho ani neviděla a vidět ani nechci když už sem viděla ten gleeuv mainstream a zpětně nechci vidět ani ten :D

    13.9. 18:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    a tak je to s tebou se vším - nechápeš, nevidíš, nechceš vidět - tak se nediv, když jsi pak mimo mísu…
    Gréta avatar 14.9. 02:29 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    pane tuhaček, fakt jako nejsem zvědava na to jak černá fetka nabrala ukrajinckou uprchlici na kudlu, tydlecty negativní externality toho vašeho libtardismu byly celou dobu předpokládatelný a šokovat mužou jenom zaslepený libtardy, normální lidi věděj k čemu vede neregulovaná migrace a pozitivní diskriminace

    Glee avatar 14.9. 03:09 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    tydlecty negativní externality toho vašeho libtardismu byly celou dobu předpokládatelný a šokovat mužou jenom zaslepený libtardy
    Dpc, co mi unika?! Ja mel za to, ze Dugin* je v tomhlemstom na strane opatrnosti (nebo aspon ho sere to "pampersovani" cernokozcu), tudiz tezko mu tohle vycitat. Nebo jsem zas neco prosvih?

    *Dugine, regni se, vystupuj jako jedno alterkokot (jako ja nebo Greta) a budes oslovovan ve vsi ucte. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    14.9. 05:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    kdybys radši gretě vysvětlil, že na tom obrázku nic z toho co píše není - aby zase nebyla mimo...
    Glee avatar 14.9. 13:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    kdybys radši gretě vysvětlil, že na tom obrázku nic z toho co píše není - aby zase nebyla mimo...

    Coz jsem ovsem prave udelal. Skoda ze sis nevsim.

    Jinak kdyby ses radsi zaregistroval, at nemusime rozlisovat mezi agresivnima a kultivovanyma podrztaskama... Ta entita v teto diskuzi u tohoto blogu je celkem fajn. Byla by skoda, aby to nekdo pokazil. Nebud srab. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    14.9. 14:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Coz jsem ovsem prave udelal. Skoda ze sis nevsim
    Nevšiml no - už jsem ti párkrát psal, že mám někdy problém rozumět tomu co chceš říct ¯\_(ツ)_/¯
    Jinak kdyby ses radsi zaregistroval, at nemusime rozlisovat mezi agresivnima a kultivovanyma podrztaskama...
    Netlač na pilu prosím - to nestačí, že se občas i vrátím do diskuse, když ta se propadne na druhou stránku blogů/zpráviček?

    To třeba beru jako důkaz, že se tomu tady fakt věnuju dost a řekl bych, že jsem názorově dost konstantní, že by se to mělo dát rozeznat :-)
    Glee avatar 14.9. 15:14 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Nevšiml no - už jsem ti párkrát psal, že mám někdy problém rozumět tomu co chceš říct ¯\_(ツ)_/¯

    Krucipisek, ze ty jses vlastne Lipavskej? :-)

    Netlač na pilu prosím

    Ale to je nemile. Osloveni te nemine, lakomý Dugine. :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    14.9. 20:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    tak se teda domluvíte, jestli jsem Ducháček, Dugin, nebo Lipavský?
    14.9. 20:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Nebo jsi svině z foltýnovské trollí farmy?
    14.9. 21:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    myslíš? A proč si to myslíš? Protože si dovolím tvé komentáře prohnat přes google a ukázat ti, že lžeš, nebo jsi mimo?

    Na rovinu - to by zvládl i pracovník noční ostrahy v Kauflandu po 7 směnách v kuse a base bráníku na ex…

    Glee avatar 15.9. 03:33 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    tak se teda domluvíte, jestli jsem Ducháček, Dugin, nebo Lipavský?

    Nerad oslovuji nazvem cloveka, co sam sebe nazyva polo-interpunkcnim znamenkem, no. To jsem cely ja. :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Gréta avatar 15.9. 13:35 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    tak se teda domluvíte, jestli jsem Ducháček, Dugin, nebo Lipavský?

    jediný co zaměrně zkomolil je meno tuhaček nóóóó takže si jako myslim že to je pravě pan tuhaček :O ;D

    15.9. 15:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    seš takhle mimo i v reálném životě, nebo tam je to lepší?
    Gréta avatar 15.9. 15:51 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    ....a navic se rožčiluje když se vo něm řekne žeto je tuhaček, to je dalši jasnej dukaz že to tuhaček dovopravdicky je :O :D :O :D

    15.9. 17:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    já se rozčiluju?

    No, nevím jak bych ti to řekl, ale ne, emoce nevzbuzuješ žádné

    Možná trochu zvědavost, ale tím to končí

    Sorry :-/
    Gréta avatar 16.9. 21:51 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    celej pan tuhaček, ten taky dycky řiká že se nerožčiluje když se rožčiluje :D ;D

    17.9. 01:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    víš už alespoň co je na tom obrázku, na který si reagoval, aniž bys ho viděl?

    A deje se ti tohle často? Že reaguješ na něco, o čem nemáš ani páru?
    Gréta avatar 18.9. 14:37 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    to je rouming žejo, nóó tak to asi jako bude ňáká libtardí propaganda, asi jak se soudruch řib hubičkuje se soudružkou von lejnovou nebo takovýho něco podobně hnusnýho :D ;D

    19.9. 14:06 gratulace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Glee avatar 11.9. 13:45 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Fakt si nejsem jistej kolik z vás 3 opravdu pochopilo o čem ten obrázek je :-/

    Bylo to vsude v mainstreamu. Ale ten Roumix je proste nechutnej.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    11.9. 16:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Když tak mě oprav prosím, ale nestalo se nedílnou součásti tohoto svinstva to, že to (dokud si toho nevšiml Elon) v mainstreamu právě nebylo?
    Glee avatar 12.9. 05:03 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Když tak mě oprav prosím, ale nestalo se nedílnou součásti tohoto svinstva to, že to (dokud si toho nevšiml Elon) v mainstreamu právě nebylo?

    To kamo popravde netusim, ale asi narazis na to, ze to v CZ mainstreamu vylezlo na povrch lvovy teprve pred nekolika dny. Me to zas tak netankuje, to je normal USA, nas vzor, tudiz jsem skimnul ty internety a nasel neco z 27.08.25 na The Independent.

    No a ted ti sami se v tom rejpaj, jako v ty blaznivy, pravdepodobne predcasne propusteny retardovany kunde, co si zasla za damou na hajzl a pak se ukojila v OC Smichov. Och och, ta prava obcanu na svepravnost, za to schovame cokoliv! :-) Jo a jasne, ze se kratkodobe slo po tech doktorech, co ji pustili ven. Jak dopadli ani nevim. Ale kde je hranice kdy cloveka byt docasne zbavit svepravnosti? :-/

    Kazdopadne tusim, ze krve bylo na zemi podobne jako pri prustrelu krkovice z dvouset yardu, jestli se nemejlim, eh - eh, jen si nandam skalp.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    13.9. 19:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    jde o to hlasité ticho co o tom vládlo dokud o tom Elon nenapsal na X

    PS, za jak dlouho myslíš, že se třeba na ČT24 objeví to co se ted děje v Londýně?
    Glee avatar 13.9. 20:49 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    jde o to hlasité ticho co o tom vládlo dokud o tom Elon nenapsal na X

    Jo, rozumim a vypada to, ze resis celkem zajimavou vec. Nevim jestli se dostanes za paywall, kazdopadne i z diskuze se da lecos dozvedet.

    PS, za jak dlouho myslíš, že se třeba na ČT24 objeví to co se ted děje v Londýně?

    Sak zrovna dneska informovali, ze tam protestuji ti zli extremni pravicaci s rowdies, zatimco ti moudri kontruji vlastnim pochodem. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 14.9. 00:52 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Jinak kdyz uz jsem nakous to Premium, tak trebas tohle bych si rad precet.

    Btw. ten Trkal z diskuze (pro ruzne idnesacke Biliny, Jilky, Svetozare Repky, apod. tezkej prorusak) nezridka pise to, co se opravdu za par dnu az tejdnu objevi i u nas v tom oligostreamu. Kdyz me neco trebas obcas zaujme, tak si to zacnu overovat a nakonec casto najdu potvrzeni kde jinde, nez u Ukrajincu. :-) Byt tam je to spis boj mezi frakcemi politickeho spektra.

    A rozumim teda dobre, ze v tobe drima jista nespokojenost s CT? :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    14.9. 15:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Glee avatar 14.9. 15:23 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Neni to ten samej, co tvrdil, ze o GPS spoofing ze strany Ukrajiny nemohlo v zadnem pripade jit, i kdyz par dronu se dle svych drah letu evidentne marne snazily vratit nad uzemi UA?

    Never Americanum, Rusum, Ukrajincum, Koudelkovi, ani Foltynovi, nebo tak nejak to mam v prirucce... :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    14.9. 16:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Moje komunikační karty říkají, že tomu dáme ještě pár dní ;-)

    A copak to povídá ten Zadolárek?

    Druhý nejdůležitější muž Ukrajiny oznámil, že je na útěku. | Lubomír Zaorálek

    To mě vždycky strašně bavilo, že politici začínají mluvit rozumně, když jsou to bývalí politici...
    |🇵🇸 avatar 14.9. 16:15 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Radovanových „ještě pár dní“ je něco jako Trumpovy dva týdny.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    14.9. 20:36 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    No to víš, když se může vyjadovat metaforicky světový státník. kterého pak v Bruseli při fotografování postaví na okraj poslední řady k záchodu, tam co bych nemohl já. A oba dobře víme, že těch "pár dní" může trvat pár hodin i pár let, protože na každou svini se najde řezník:

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-belgicky-festival-kadroval-izraelskeho-dirigenta-kvuli-gaze-nakonec-mu-zakazal-vystoupit-40538641

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-nemame-atomovou-bombu-abychom-zastavili-izrael-v-gaze-posteskl-si-spanelsky-premier-netanjahu-mu-vmetl-inkvizici-40538715

    https://www.sport.cz/clanek/ostatni-sachiste-izraele-dostali-ve-spanelsku-zakaz-pouzivat-svou-vlajku-vsichni-odmitli-hrat-5290012

    Vzpomínáš co jsem tu před pár lety psal? Takže to bysme zatím měli sankce proti Izraeli, zákazy kupování izraelských výrobků, šikanování izraelských občanů v zahraničí, ještě se očekává zablokování peněz Izraelců na zahraničních kontech, zákazy startu izraelských sportovců na olympiádě, blokace izraelských bank a zabavení majetků židovských oligarchů spřízněných se sionistickým režimem a jeho fýrerem Netanyahuem...

    Ten samozřejmě válku a genocidu může kdykoliv okamžitě ukončit, běž mu to říct :-D
    |🇵🇸 avatar 14.9. 20:42 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Co to meleš, vořechu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    14.9. 20:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    ty vole neblbni, dyk zase zdrhne…
    14.9. 21:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Apropos. tohle pobaví:

    https://web.archive.org/web/20250911163616/https://www.amazon.com/dp/B0FQMF466K
    Publication date ‏ : ‎ September 9, 2025
    14.9. 21:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    hele skvělý - to by konečně mohlo něco znamenat vid? Ale bacha - ten záznam je z 11. 9. určitě dohledáš i záznam z doby vydání, ať je to sichr - že jo?
    14.9. 22:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Zkusil ses podívat přímo na Amazon? To by teprve mohlo něco znamenat :-D
    15.9. 08:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    zkusil, ale nedaří se mi - zvládneš to ty proísm? At v tom je jasno?
    Glee avatar 16.9. 04:22 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Zkusil ses podívat přímo na Amazon? To by teprve mohlo něco znamenat :-D

    War of the Dugins. The Rock fights Lucy Lawless in a Netflix divorce film, which will you leave without any emotions! 89%
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 16.9. 04:24 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    you < prohodit > leave

    Az tak sem se nudil a tak moc me to uspalo. :-P
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 15.9. 03:10 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Co to meleš, vořechu?

    Ses peknej nevdecnik, von ti da tri odkazy, kery hrajou do tvych karet a ty ho za to nazves sukinsynem. Opravdu zacinam mit obavu o tvem dusevnim zdravi...

    Btw. kolik lidi tu vlastne hrajes? Jen _ a Radovana? Nebo...?

    Ale myslim si, ze jsi si celkem dobre vedom, ze tento portal s Rootem prohral na plne care a tak nezbylo nez vsadit na notu svobody slova. Doufam, ze to budes drzet dal, pac linux tu opravdu skoro nikoho nezajima (poradna je ale fajn a blogy jsou death techno, yeeeeeaaaaah).
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Gréta avatar 15.9. 13:33 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Btw. kolik lidi tu vlastne hrajes?

    jj vypadá to že si zapoměl přepnout profil, takle agresivni ten kuň normalně nebejva :D

    |🇵🇸 avatar 15.9. 14:37 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit

    NPC Radovan ve třech komentářích třikrát změnilo téma.

    Na internetu nikdo neví, že jsi pes, tak nemá smysl psychologizovat, zda to je stařecká demence, nová dodávka špiritusu na trollí farmu, nebo rozbitý kontext bota. Za mě klidně všechny tři varianty dohromady.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Glee avatar 16.9. 03:52 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    NPC Radovan ve třech komentářích třikrát změnilo téma.

    Tak to mas stesti, ze se ti dva psi utkavaj na tvym pozemku a ty z toho mas prijmy, ze?

    Na internetu nikdo neví, že jsi pes, tak nemá smysl psychologizovat

    Heh, od tebe vlastne vtipne.

    Za mě klidně všechny tři varianty dohromady.

    Ale ano, nic nelze vyloucit.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    16.9. 19:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Pro primo - nejsem to ale ten, zcela binární heterosexuál. Tak si to oprav. Já tě také neklátím.

    Pro secundo - NPC beru, mě žádný loutkář neřídí, jsem zcela autonomní neřízená střela. Křižující po náhodné trajektorii oklikou k cíli :D
    17.9. 01:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    mě žádný loutkář neřídí
    Jako že lžeš z vlastní, svobodné vůle?

    Ok, tak jo

    Tvůj problém
    15.9. 17:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    já jsem tady za sebe - poznáš mě, že nelžu a když napíšu něco neověřené, tak to k tomu rovnou připíšu a umím přiznat chybu

    Tzn Radovan nemůžu být

    Gréta taky ne, protože mám rád eu a v podstatě i green deal

    A David taky ne, protože odmítám na rozkaz respektovat někoho kdo odmítá respektovat mě

    Možná bych mohl být glee, ale tolik chemie bych už asi nedal :-D
    Glee avatar 16.9. 03:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    poznáš mě, že nelžu a když napíšu něco neověřené, tak to k tomu rovnou připíšu a umím přiznat chybu

    Jo a obcas tu vydstis max nakou siru a pak se tvaris, zes to nebyl ty, ale ten druhej Dugin. Tohle ti nezeru.

    Možná bych mohl být glee, ale tolik chemie bych už asi nedal :-D

    Chapu, ze mineno jako joke. Na to ze jses vychovanej dezokratizmem, tak asi dobry. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    16.9. 07:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Neměl bys nějaký příklad, toho co považuješ za dštěni síry? Zajímalo by mě co bereš jako ofendovani - ať vím pro příště…
    Glee avatar 17.9. 01:01 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Neměl bys nějaký příklad, toho co považuješ za dštěni síry?
    Pamet mas preci dobrou, tak vis, co tu nedavno psalo agresivni podtrzitko, od ktereho ses (jestli jsem te dobre pochopil) distancoval. Hledat to nebudu, neni to tak dulezite.

    Zajímalo by mě co bereš jako ofendovani - ať vím pro příště…

    Ale no taaaak, prave na to reagujes. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    17.9. 01:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    škoda, čekal jsem od tebe víc
    Glee avatar 17.9. 01:10 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    Jestli sis myslel, ze me zamestnas takovou prkotinou, tak sorry, nope.

    Anebo chces snad tvrdit, ze to agresivni podrzitko jsi nakonec byl ty?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    17.9. 01:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    mě mrzí když někdo tvrdí něco pro co nemá podklad no
    Agresivní podtržítko jsi nakonec nebyl ty
    Jak to mám vědět? Podtržítko může být každý

    Myslím, že nejsem sám komu vadí lhaní

    Máš nějakou teorii proč někdo lže i když ví, že mu to nikdo nežere?
    Glee avatar 17.9. 01:27 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bullshit
    mě mrzí když někdo tvrdí něco pro co nemá podklad no

    Ja ten podklad mam, jen se nehodlam obtezovat ho ted v nocnich hodinach hledat. Vim ze prijde na radu dalsi citove vydirani, ale co uz, vzhledem k tomu ze...

    Jak to mám vědět? Podtržítko může být každý

    Ale o tom tu uz dobrou ctvrthodinu hovoríme, Mlho. Pak se mozna nebudes moci divit te kolektivni vine, ktera bude dopadat i na tebe, duh.

    Máš nějakou teorii proč někdo lže i když ví, že mu to nikdo nežere?

    Sorry, me se tato otazka, formulovana jakoby samotnym Lazarem netyka, tak ji adresuj na spravna mista. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Gréta avatar 11.9. 11:55 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    odstavec toho říká mnohem víc: konzervativec

    ale prosimtě, d*ckipedie je vychylena doleva noa pro libtardy je uplně každej konzervou, libtardimu nalepkovani a fabulacim nema cenu přisuzovat vahu a musime se pozitivisticky soustředit pouze na prokazanou skutečnost noa dukazy nas bezesporu vedou doleva :D ;D

    proti potratům, prepper

    to sou všecko typický levicový hodnoty. Prepperství celkem dobře štimmuje dohromady s libtardím drang nach osten a strašením valkou stejně tak jako se strašením klimatickejma změnama, voboje nesmyslně a nepodloženě prorokuje strašlivou katastrofu na kterou je potřeba se ňák jakože chystat, nóó a čim víc člověk těm libtardím bludům věří, tim víc logicky se chystá na tu katastrofu a tudiž se stava prepperem :O ;D

    Noa zakazy potratů jsou běžná levičácká praxe, stači si zpomenout na komoušký potratový komise kdy pro to člověk potřeboval razitko uřadů který vovšem dycky nemusel ziskat. A protože dneska čelime děsně podezřelýmu propadu porodnosti, teďko neřešim jestli zato muže vovočkovávání veterinární vakcinou, psychický škody během lockdownu, propad ekonomiky kuli zelenejm zakonum etc, ale jak by ten problem libtardi řešili. A vzhledem k tomu jak furt inklinujou k etatismuzu, řešení všeho socialnim inženýrstvím, uřední buzerací a silnou rukou státu, de předpokladat že se k těm potratovejm komisím budou libtardi chtit zase vratit :D

    no a zoufalec

    dyď to povidám, typickej libtard. sem rada že se na tom konečně schodnem :P :D :D ;D

    11.9. 16:34 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    To je snadne, guverner statu Utah prohlasil ze ve state Utah je porad povolenej trest smrti a ze dotycny pachatel s tim ma pocitat. Kirka jsem znal osobne, povidali jsme si na par nepolitickych akci, normalni chlap, v nekterych vecech jsem s nim souhlasil, v nekterych ne. Nemyslim, ze si zaslouzil zastrelit. Ono se to ale dalo cekat, kazda socialisticka svine je svine a nic na tom nezmeni ani kdyz se oznaci nalepkou demokrat.
    12.9. 16:06 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    A neni teda nacase prehodnotit vztah ke zbranim, kdyz konzervy, maga dementi a jiny nackove ty pistole ani neumej pouzivat a padaj jak mouchy?
    Gréta avatar 13.9. 17:29 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    nóó ten šilenej libtard měl prej celkem kladnej ztach ke zbranim když dokazal zabit člověka na 200m a eště si vyrejvat na nabojnice ňáký antifácký lgbt hesla jako vystřižený z programu pirátcký strany :D

    takže usuzuju že ta libtardí antigun agitka je jenom snaha vodzbrojit věčinu populace stim že vozbrojený budou jenom libtrdi, vostatně jak řikal vychodní učenec lenin, jeden člověk s puškou vovládá sto lidí bez pušek, kdyžtak mě voprav, narozdil vod tvý lenin nema čestny misto v mý knihovničce :P :P :D ;D

    13.9. 19:25 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Leninu neznám, ale dneska náckové řikaj, že zlýho týpka s puškou zastaví jen hodnej týpek s puškou. Tak to moc nevychází a zlý maj nějak navrch
    Gréta avatar 14.9. 02:16 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    šak tu levičackou vraždicí zrůdu zastavil jeho vlastni vozbrojenej tatik :D ;D

    14.9. 09:35 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Nevim jak u nácků doma, ale my teda na sebe pušky nevytahujem :-)
    Gréta avatar 15.9. 13:30 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    nóó tak to asi jako nikdo nepatřite mezi ty stoprvní soudruhy s puškama :P ;D

    15.9. 00:43 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Sorry, ze diskutuje bez reserse. Sem se konecne kouknul co to je za toho mrtvyho typka a i na toho jeho vraha a nejak nechapu tvoji agitaci. Ten mrtvej je nejakej pologramotnej diskuter, co se snazil prikladem naucit lidi na univerzitach co jsou argumentacni fauly. A ten jeho vrah je dite od typka, kterej ten styl toho mrtvyho miloval. Jen nemel na svyho kluka cas, tak ho nechal hrat pocitacovy hry tak moc, ze zblbnul (viz napisy na nabojich a svedectvi spoluzaku). Chapu, ze to je tragicky, ale nejak porad nechapu, proc to tankuje lidi jinde nez v jeho meste? Nebo proc v tom nekdo vidi politiku? Ze o tom psal PedoSenil President?
    Glee avatar 15.9. 02:59 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Sorry, ze diskutuje bez reserse.

    No to musis asi zamykat obrazovku pred kidama, kdyz zrovna des nekam do pyce, byt jen na chvilku. :-)

    Chapu, ze to je tragicky, ale nejak porad nechapu, proc to tankuje lidi jinde nez v jeho meste? Nebo proc v tom nekdo vidi politiku? Ze o tom psal PedoSenil President?

    Mas recht, deni v USA na takove urovni nikterak EU neovlivnuji. Jen ted nevim jestli se jedna o kida duhovo-vlajkovyho ponika, nebo nekoho dalsiho z peti odnozi chvilkaru. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    13.9. 21:00 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Možná že spíš dochází k přehodnocení vztahu k fašistickým transkám šířícím nenávistné projevy a páchajícím hatecrime:

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-komiksovy-vydavatel-dc-vyrazil-trans-spisovatelku-kvuli-nevhodnym-komentarum-k-vrazde-charlieho-kirka-40538683

    A páchajícím i xenofobní teroristické útoky, jako na tu Ukrajinku v metru. Uvidíme co se časem proflákne na Kirkova vraha.
    13.9. 21:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    A páchajícím i xenofobní teroristické útoky, jako na tu Ukrajinku v metru.

    Máš to lhaní už alespoň nějak diagnostikované, aby se to dalo léčit?

    Tam nejde o žádnou xenofobii a terorismus

    Tohle je ten problém:

    borec měl být dávno v léčebně a před soudem by měli stát ti soudci/soudkyně co ho z nechali běhat venku

    Ti jsou za její smrt spoluodpovědní
    13.9. 21:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Léčit se měl ten nenávistí zaslepený transúchyl, jenže kdyby ho do toho někdo nutil, byl by obviněn z nenávisti k menšinám. Takže zodpovědní jsou nikoliv lékaři a soudci, ale tihle fašisté, kteří je zastrašují a šikanují.
    13.9. 22:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    ty nikdo nezastrašoval - jedna (pozor - toto nemám ověřené - mohl to napsat někdo jako je třeba Radovan na abclinuxu, tudíž to může být lež) soudkyně ho prý 6x pustila jen pro to, aby ho mohla pak “léčit” ve své firmě zabývající se pomocí podobným jedincům

    Dělali to z přesvědčení

    Něco jako když někdo třeba dokresluje hk na fotky babiček ze lvova nebo odkud a podobně
    Glee avatar 15.9. 03:17 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    soudkyně ho prý 6x pustila jen pro to, aby ho mohla pak “léčit” ve své firmě zabývající se pomocí podobným jedincům

    Hehe, sem tusil, ze te tento nazor chytne za gule. Ale bylo by super, kdybys to overil no.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    15.9. 07:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Také by mohl ověřit těch dalších šest propuštění.
    15.9. 08:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    vždyt píšu, že to nemám potvrzené a že by to mohla být radovanovina - jen že mě ta možnost nepřekvapila
    15.9. 08:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    ale něco jsem o ní našel https://cbsaustin-com.translate.goog/news/nation-world/judge-under-fire-after-release-of-repeat-offender-charged-in-fatal-train-stabbing?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=wapp&_x_tr_hist=true

    To šestinásobné propuštění bude asi blbost, spíš to asi mělo být něco jako před 6 měsíci

    ¯\_(ツ)_/¯
    15.9. 14:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    A tohle už jsi našel?

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-vrah-z-temnych-zakouti-webu-portret-muze-podezreleho-z-atentatu-na-kirka-286091
    ... měl romantický vztah s partnerem, který procházel procesem „přeměny z muže na ženu“.
    Deža ví ;-)
    |🇵🇸 avatar 15.9. 14:34 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    To je dobrá ilustrace toho, proč prakticky nečtu Lukačovičovy Zprávy. Bulvár a normalizace křesťanského nacionalismu.

    Éterem proudí různé hypotézy, např. o akci Mosadu nebo Groypers Nicka Fuentese.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.9. 20:06 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Problém ani tak není v tom, jestli noviny vlastní ten nebo onen. Ale pokud existuje střet zájmů, tak je naprosto jistý, že majitel neodolá. A v případě Lukačoviče je ten střet zájmů v tom, že mu došli nápady (jinak by neplkal na twitteru apod., ale zakládal novou firmu) a přešel do brutální defenzivy až skoro paranoi, aby o svůj majetek nepřišel (zase viz jeho twitter a jiný kanály za poslední roky nebo fakt, že reorganizuje strukturu svých korporací). Nepomáhají tomu ani akce Strnada, který se pokusil násilně odkoupit seznam zprávy, aby měl svoje médium pro lobbing za sebe.

    Zajímavý v tomhle je, že IMHO v podobný defensivě je i Musk a proto šel do politiky místo aby založil novej startup.
    15.9. 20:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Jo, říká se toho víc, například že střílení do krku je metoda Mossadu. Viděl jsi jak pěkně chlejstal? Dost dobrá trefa na tu dálku, co říkáš?

    https://dodiri.cz/2025/09/10/atentat-na-pravicoveho-aktivistu%f0%9f%87%ba%f0%9f%87%b8/

    Tohle ti v ČT neukážou.
    Glee avatar 16.9. 04:10 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Tohle ti v ČT neukážou.

    To neukaze nikdo ve zpravodajskym primetimu, nutno dodat. Z pochopitelnych duvodu.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    16.9. 07:41 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    16.9. 11:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Technická - od kdy tebe něco jako je realita zajímá?
    16.9. 13:25 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Minimálně od té doby, co tady lžeš :-D
    16.9. 14:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    a jedem znova? Nebo už si konečně nějakou moji (neřešenou) lež našel?
    Glee avatar 16.9. 04:05 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Hele, dobre, ze sis zainvestigoval, ale ty vazne potrebujes prekladac? Jako nic ve zlym, jestli neumis, tak neumis. Ale je to teda celkem hodyci-se-cepice. :-)

    Jinak koukam, ze se kolem toho motal i Charlie Kirkovicka. Zlatej nas Hobitin, kurwa!
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    16.9. 07:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    Jo, víceméně potřebuju. Holt Husákovo dítě. No začal jsem se učit anglicky až pozdě a do hlavy už to moc neleze, takže překladače jsou pro mě docela fajn. Zase si ale pamatuju věci, na který by tady některý nejradši zapomněli a nemám problém jim je připomenout :-)
    Glee avatar 17.9. 01:08 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime
    překladače jsou pro mě docela fajn

    No to kazdopadne, ja se ukrajinstinu nikdy neucil, takze se mi to cte celkem slozite, tudiz jasan, taky vyuzivam.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    13.9. 11:33 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Zatčen za hatecrime

    Kluci, oni už eurobolševici cenzurují i The IT Crowd? To mě děsí. Ty skoro 20 let staré ripy nemůžu nikde najít, dlouho už jsem to neviděl a právě jsem dostal chuť to znovu sjet.
    Pro mě je to legenda. Něco jako generační výpověď...

    Nějaký tip, kde to stáhnout v původní, eurobolševiky nezkriplené verzi, by nebyl?


    Zdravím soudruha Kolibáče.
    Gréta avatar 13.9. 17:23 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše b64
    amUgdG8gcHJlaiBuYSB6a291a25vdXQuY3ogcHJlaHJhanRvLmN6IGZhc3RzaGFyZS5jeiBpIGRhbMWhaWNoIGFsZSBrdmFsaXRhIGEgcm96bGnFoWVuw60gaW1vIHZvZHBvdmlkYSBkb2LEmyBwb8WZaXplbsOtIHTEm2NoIHJpcMWvIDpE=

    jinak myslimže se tadlecta cenzurovací moda jednou přežene a pak to zase vyndaj z trezorů, skřivanci na niti nebo všichni dobrý rodaci taky prej měli veřejnou premieru až někde po revoluci a do tý doby to lidi znali jen z vypravěni, myslimže my sme na tom vo trošku lip :D

    13.9. 22:26 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: b64
    Jako nic moc no... To ty moje původní z dávných časů byly lepší. Ale bylo to na nějakých CD a ta zmizela kdesi v časové smyčce. Možná by už ani nešla přečíst.
    Na fastshare jsem našel něco v dobré kvalitě, ale to jsou asi ty dabované do češtiny, to už Kolibáč určitě prostříhal.
    Možná jen špatně hledám.
    Glee avatar 15.9. 03:53 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pirateni veledil a tim ochuzeni pred soudem braniciho se autora
    Možná jen špatně hledám.

    Tohle je sestipruhovy Adidas. S reklamama od Ukacek. Enjoy! :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.