abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:11 | Komunita

    Jelikož vývojáři editorů Vim a Neovim začali při vývoji využívat LLM, Drew DeVault se rozhodl forknout Vim a vytvořil projekt Vim Classic. Vychází z Vimu 8.2.0148, tj. těsně před zavedením Vim9 skriptování.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.56 open source počítačové hry Unvanquished (Wikipedie), forku počítačové hry Tremulous. Instalovat ji lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | Nová verze

    FreeCAD (Wikipedie), tj. svobodný multiplatformní parametrický 3D CAD, byl vydán ve verzi 1.1 (YouTube). Po roce a čtyřech měsících od předchozí verze 1.0. Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | IT novinky

    Společnost OpenAI oznámila [𝕏], že ukončí aplikaci Sora pro generování krátkých videí pomocí umělé inteligence. Podrobné informace a harmonogram pro aplikaci a API budou brzy zveřejněny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:22 | IT novinky

    Evropská směrnice NIS2 přináší nové požadavky v oblasti kybernetické bezpečnosti, které se promítají také do správy doménových jmen. Do českého právního řádu je směrnice implementována prostřednictvím nového zákona o kybernetické bezpečnosti. Jedním z praktických důsledků této legislativní změny je posílení požadavků na dostupnost a správnost kontaktních údajů držitelů domén. Správce registru domény .cz, sdružení CZ.NIC, je v

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    včera 01:55 | Nová verze

    Jonathan Thomas oznámil vydání nové verze 3.5.0 video editoru OpenShot (Wikipedie). Zdrojové kódy OpenShotu jsou k dispozici na GitHubu. Ke stažení je i balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo na spouštění a spustit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 00:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏, Bluesky) nová verze 2026.1 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem 8 nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.3. 16:33 | IT novinky

    Vláda jmenovala novým zmocněncem pro digitalizaci a strategickou bezpečnost prvního náměstka ministra vnitra Lukáše Klučku. Ten ve funkci nahradil poslance Roberta Králíčka poté, co Králíček na tento post vládního zmocněnce rezignoval. Klučka chce do roka digitalizovat všechny státní služby tak, aby vyhověly zákonu o právu na digitální služby, přičemž dosavadní plán Fialovy vlády počítal s dokončením digitalizace až někdy v roce

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    24.3. 13:55 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 149.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Vypíchnout lze bezplatnou vestavěnou VPN s 50 GB přenesených dat měsíčně, zobrazení dvou webových stránek vedle sebe v jednom panelu (split view) nebo možnost přidat poznámky k panelům (Firefox Labs). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 149 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    24.3. 13:22 | Nová verze

    Byly vydány nové verze 5.3.0 a 6.0.0 svobodného multiplatformního programu pro skicování, malování a úpravu obrázků Krita (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Obě verze vycházejí ze stejného zdrojového kódu – rozdíl je v použitých verzích Qt a KDE Frameworks. Krita 6.0.0 je první vydání postavené na Qt 6 a stále je považovaná za experimentální. Má lepší podporu Waylandu. Přináší podporu protokolu Wayland

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1151 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník

    Opera 8 bez banneru

    21.5.2005 15:55

    Pro odstraneni banneru bez zasahu do programu samotneho staci dat servery, ze kterych si opera pomoci XACP protokolu stahuje data do /etc/hosts:
    127.0.0.1               localhost 193.69.116.13 textads.opera.com opera1-servedby.advertising.com
    
    Pro zmenu default banneru staci nahradit soubor:
    /usr/share/opera/images/operabanner.png
    
    tento navod vychadza zo zaznamu opera bez banneru.        

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.5.2005 16:04 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše hrozná móda
    Když chcete prohlížeči zakázat, aby na určité servery lezl, proč to děláte takto nesmyslným způsobem a nepoužijete prostředky k tomu určené, tedy např.

    iptables -A OUTPUT -p tcp -d $server --dport 80 -j REJECT

    případně

    ip route add unreachable $server

    Takhle se akorát budete hrozně divit, až vám na vašem počítači poběží Apache a některá z cest bude u vás existovat (až na to, že obrázek bude obsahovat něco úplně jiného a bude mít úplně jiné rozměry)…

    Navíc vaše opatření považuji za naprosto pochybené zejména z morálního hlediska…

    21.5.2005 16:23 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Navíc vaše opatření považuji za naprosto pochybené zejména z morálního hlediska…
    ... stejne jako Adblock, prepinat televizi pri reklamach, zahazovat nectene reklamni letaky do kose apod?
    21.5.2005 16:28 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Tohle je něco úplně jiného. Triky sloužící k odstranění banneru bych přirovnal spíše k tomu, že si stáhnete třicetidenní demo komerčního software a pomocí triků s preloadovanou knihovnou a upravenou funkcí time() ho budete používat trvale…
    21.5.2005 16:43 --.----...--.-. | skóre: 6 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    pripajam sa ku kritike. opera software je firma. nemoze fungovat bez zisku. produkt je to kvalitny, firma ho nechala dobrovolne, bezplatne sirit a jedine co za to chce je bud prezeranie takmer nenapadnej reklamy, alebo zaplatenie. keby firma skrachovala, tak asi tazko budete mat nove verzie Vasho oblubeneho programu.

    to je ako keby ste dali bezdomovcovi 100-vku a on Vas potom zbije a ukradne vam celu penazenku.
    21.5.2005 16:50 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    pripajam sa ku kritike. opera software je firma. nemoze fungovat bez zisku. produkt je to kvalitny, firma ho nechala dobrovolne, bezplatne sirit a jedine co za to chce je bud prezeranie takmer nenapadnej reklamy, alebo zaplatenie. keby firma skrachovala, tak asi tazko budete mat nove verzie Vasho oblubeneho programu.

    to je ako keby ste dali bezdomovcovi 100-vku a on Vas potom zbije a ukradne vam celu penazenku.
    Ano, firma ho siri dobrovolne v takovem stavu, ze neni problem tuto reklamu blokovat (nebo si nekde sehnat registracni cislo, ktere funguje uz par let totez a u novych verzi se nemeni). Ten, kdo chce firme Opera prispet, zaplati nebo bude koukat na bannery. Kdo nechce, bud si Operu upravi k obrazu svemu (a bude delat Opere reklamu aspon zvysovanim podilu mezi prohlizeci a pusobenim na zname), nebo se na ni vykasle (nahrad je dost). Moralka s tim nema co delat. PS. Tipnete si, ktera varianta se nejvic te firme NEzamlouva...
    21.5.2005 17:02 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Ano, firma ho siri dobrovolne v takovem stavu, ze neni problem tuto reklamu blokovat (nebo si nekde sehnat registracni cislo, ktere funguje uz par let totez a u novych verzi se nemeni).

    Promiňte, ale z vašeho pojetí morálky se mi chce zvracet. Připadá mi to, jako byste říkal: "Můžu vlézt kamkoli a sebrat cokoli, protože kdyby jim to vadilo, použili by takovou formu ochrany, aby to nešlo." Mám vám snad rozumět tak, že zvládne-li zručný zloděj do pěti minut otevřít nejméně 90 procent aut a pravděpodobně i většinu bytů, je jeho počínání vlastně úplně v pořádku, protože uživatelé těch aut a majitelé těch bytů jsou s tím srozuměni?

    21.5.2005 19:15 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Kdyz zlodej otevre zamek a krade, je to neco jineho, nez kdyz z nejakeho vyrobku, co jsem dostal v reklamni akci, strhnu reklamni nalepky (pripadne ho postavim tak, abych na ne nevidel).

    Co jsem sebral Opere, kdyz blokuju banner?

    To je jako kdyz vam nekdo da knizku s tim, ze na kazdy strance MUSITE nechat prouzek s reklamou na obchod. Kdyz ty prouzky odstrihnete, prelepite, protoze se na ne nechcete koukat, tak co? Koho jste poskodil?

    A jeste k zamysleni:

    A) nainstaluju si operu, blokuju banner, ale surfuju s operou (a netajim se s tim pred znamymi, ani pred webmastery)

    B) nechci byt "nemoralni", banner se mi nelibi, na operu se tedy vykaslu a prisaham na firefox

    Otazka: Jakou variantu byste zvolil coby producent Opery?
    21.5.2005 19:47 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Není podstatné, co bych zvolil jako producent. Podstatné je, co říká mé svědomí. To mi říká, že mám nabídku tří možností: za prvé Opera za peníze bez banneru, za druhé Opera zdarma s bannerem, za třetí jiný prohlížeč. Důvody, proč volím třetí variantu, nejsou podstatné (zvolil bych ji, i kdyby Opera bez banneru byla zdarma), ale odmítám variantu čtvrtou: vymýšlet finty, jak udělat Operu bez banneru zdarma. Ne kvůli tomu, že bych se bál, že ke mně vtrhne policie nebo že mne Opera dá k soudu. Vůbec ne, odmítám to kvůli sobě, protože bych se za takové chování musel stydět, dostal bych se tak na úroveň těch ubožáků, kteří ve fotodiskusích plivou špínu na GIMP, jak je naprosto nepoužitelný, protože oni by se ničeho jiného než svého kradeného Photoshopu nedotkli ani dvoumetrovou tyčí…
    22.5.2005 18:10 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Není podstatné, co bych zvolil jako producent. Podstatné je, co říká mé svědomí. ... odmítám to kvůli sobě, protože bych se za takové chování musel stydět,
    Surfuji pomerne rovnocenne tremi prohlizeci: Firefox, Opera, Konqueror - Zadny z nich me nepresvedcil stoprocentne, kazdy ma sve prednosti i mouchy. Operu jsem nekoupil a nemam v ni banner.

    Moje svedomi mi rika:

    1) na svem pocitaci si muzu delat co chci a rozhodne nemusim a nechci brat ohledy na nejaka prani, zakazy ci apely JAKEKOLIV firmy nebo JAKEKOLIV moralni instance

    2) vykaslat se kvuli "moralnim" duvodum na pouzivani Opery bez banneru je horsi nez ji pouzivat "nelegalne"
    21.5.2005 16:44 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    a pomocí triků s preloadovanou knihovnou a upravenou funkcí time() ho budete používat trvale…
    Jestli nebudu menit nic uvnitr programu, ale pouze na svem systemu? Chci-li nejakou webovou adresu blokovat, neni do toho nikomu nic. Pokud je obejiti banneru takto jednoduche, urcite o tom vyvojari Opery vedi.

    Asi jim to ale nevadi, protoze jako pro ostatni software i pro Operu podle me plati, ze daleko lepsi pro firmu, kdyz se pouziva tzv. nelegalne, nez kdyz se nepouziva vubec. Zvlast v oblasti, kde je takova konkurence jako u webovych prohlizecu. Uz jen z reklamnich duvodu.

    Zvlast kdyz se jedna o tak poucene uzivatele, ze si dokazou menit konfiguraci /etc/hosts nebo iptables ;)
    21.5.2005 16:53 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Jestli nebudu menit nic uvnitr programu, ale pouze na svem systemu?

    Jestliže si stahujete třicetidenní demo, máte ho používat pouze třicet dnů a budete-li ho používat déle, je to nesprávné, a to i v případě, že by se to ten program žádným způsobem nesnažil kontrolovat. Necháte-li v hospodě na stole peněženku, odejdete na záchod a po návratu ji tam nenajdete, ten kdo vám ji sebral, se stejně dopustil krádeže.

    jako pro ostatni software i pro Operu podle me plati, ze daleko lepsi pro firmu, kdyz se pouziva tzv. nelegalne, nez kdyz se nepouziva vubec.

    Nechtěl byste to nechat na nich? Nebo se pasujete do role jakéhosi revolučního výboru, který usoudil, že software, který není svobodný, je správné "osvobodit"?

    Zvlast kdyz se jedna o tak poucene uzivatele, ze si dokazou menit konfiguraci /etc/hosts

    Myslíte tak poučené, že se zvládnou nalogovat pod rootem a použít nějaký textový editor?

    21.5.2005 19:36 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Jestliže si stahujete třicetidenní demo, máte ho používat pouze třicet dnů a budete-li ho používat déle, je to nesprávné, a to i v případě, že by se to ten program žádným způsobem nesnažil kontrolovat. Necháte-li v hospodě na stole peněženku, odejdete na záchod a po návratu ji tam nenajdete, ten kdo vám ji sebral, se stejně dopustil krádeže.
    Prihodnejsi je, ze mi v hospode zakazete, abych se dotykal vaseho pullitru, odejdete na zachod a po navratu vam reknu, ze jsem ho dokonce zvedl do vysky (a zase postavil zpatky). Ano, dopustil jsem se nemoralniho jednani, totiz zpusobil neco jako skodu na cti(?), protoze jsem sveho blizniho nevzal vazne. Dopustil jsem se kradeze?

    30-denni demo tedy odinstaluji a znovu nainstaluji, bezi 30-denni lhuta znovu? Co kdyz budu mit program nainstalovany 50 dni a pouzivat ho budu pouze 2?

    Porad se diskutuje o fantastickych potencialnich ztratach zisku kvuli kradezi software. Ano, pokud software "ukradnu" a pouzivam a POTREBUJI ho tak nutne, ze bych si ho musel koupit, kdybych nekradl... to je nemoralni.

    Kdyz pouzivate software, ktery si nechcete nebo zatim nepotrebujete koupit, vlastne sam delate pro sebe a ostatni kolem vas tomu software reklamu (aniz byste zatizil rozpocet reklamniho oddeleni prislusne firmy). S tim opravdu nemam moralni problemy.
    jako pro ostatni software i pro Operu podle me plati, ze daleko lepsi pro firmu, kdyz se pouziva tzv. nelegalne, nez kdyz se nepouziva vubec.

    Nechtěl byste to nechat na nich? Nebo se pasujete do role jakéhosi revolučního výboru, který usoudil, že software, který není svobodný, je správné "osvobodit"?
    Vzdyt je to na nich. Az nebudou chtit, aby se Opera pouzivala, tak zvoli ucinny zamek (uz treba jen obmenovat registracni cislo s kazdou verzi jako jine programy).

    Jiste byste taky nechal na mne, jake nastaveni si na svem systemu v /etc/hosts nebo v iptables provedu.
    Zvlast kdyz se jedna o tak poucene uzivatele, ze si dokazou menit konfiguraci /etc/hosts

    Myslíte tak poučené, že se zvládnou nalogovat pod rootem a použít nějaký textový editor?
    Ano.

    BTW kdyz nebudete pouzivat znacky pro odstavce (staci dvakrat odradkovat), budete se snaze citovat, dik :)
    21.5.2005 19:55 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Porad se diskutuje o fantastickych potencialnich ztratach zisku kvuli kradezi software. Ano, pokud software "ukradnu" a pouzivam a POTREBUJI ho tak nutne, ze bych si ho musel koupit, kdybych nekradl... to je nemoralni.

    A tady se právě zcela zásadně lišíme. Podle mne je nemorální i ten, kdo software ukradne v případě, že by se bez něj jinak docela pohodlně obešel. Dost možná i nemorálnější. Je-li nějaký software za peníze, pak volím mezi dvěma možnostmi: buď mi za ty peníze stojí a koupím si ho, nebo pro mne tu cenu nemá a pak si ho nekoupím. Stejně jako je to v případě auta, rádia nebo třeba rohlíku. Argumentovat tím, že tím rohlíkem nevznikne samoobsluze žádná škoda (když jich stejně večer spoustu vyhodí), je pro mne nepřípustné.

    BTW kdyz nebudete pouzivat znacky pro odstavce (staci dvakrat odradkovat), budete se snaze citovat

    Své příspěvky píšu jako HTML, proto používám element p, když je budu psát jako hladký text, budu používat prázdný řádek.

    21.5.2005 19:57 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Ještě bych doplnil: prostě neuznávám heslo, že zločin je to jen když vás chytnou, dokonce ani ne to, že zločin je to jen když si toho všimnou. Slovo zločin tu samozřejmě není na místě, jedná se pouze o morální pochybení, ale princip zůstává stejný.
    22.5.2005 19:48 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Jjedná se pouze o morální pochybení, ale princip zůstává stejný.
    A to moralni pochybeni ma pravo soudit... jen vlastni svedomi? Pak tezko muzete vycitat neco druhym lidem, natoz je obvinovat "ze zlocinu".
    22.5.2005 19:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše html znacky
    Své příspěvky píšu jako HTML, proto používám element p, když je budu psát jako hladký text, budu používat prázdný řádek.
    Chapu, nicmene v pripade citace vase elementy p zrusi automaticke formatovani v mem prispevku. Nevidim, ze byste pouzival nejake zvlastni atributy tagu p, proto mi prislo snadnejsi (a ohleduplnejsi - ale je to na vas) uzivat formatovani automaticke:

    Systém detekuje prázdné řádky (dvakrát enter) a nahradí je HTML značkou odstavce.

    Takhle totiz musim nejdriv vsechny vase znacky v citaci smazat (nebo je doplnit u sveho textu). Nic ve zlem, myslel jsem to jako upozorneni.
    21.5.2005 22:29 ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Prostě se tady pokoušíš obhajovat neobhajitelné.... Každý program má nějakou licenci kterou se řídí. V případě Opery si ji můžeš stáhnout zdarma, ale pokud nechceš zaplatit musíš strpět reklamní banner. Jakákoli blokace je v rozporu s ujednáním a dopouštíš se warezu.

    Na tobě je přesně vidět stav morálky mnoha lidí, kteří jsou pokřiveni obcházením hesel, kódu apod z Windows, vždyť je to normální a dělají to všichni.

    Tak pokud ti vadí ten poplatek u Opery nebo ten banner tak ji prostě nepoužívej, ale nedělěj to co dělá 98% W uživatelů. Že to nevadí vývojářům nepo firmě? To jsou kecy kterými si pokoušíš uklidnit své svědomí. Ano, oni o tom, že se to zobrazování reklamy dá obejít samozřejmě ví, ale spoléhají se na slušnost uživatelů, kteří si jejich produkt stáhnou. Taková zkouška důvěry řekněme.

    Ale ono vlastně s tebou je to jen ztráta času......
    22.5.2005 19:58 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Na tobě je přesně vidět stav morálky mnoha lidí, kteří jsou pokřiveni obcházením hesel, kódu apod z Windows, vždyť je to normální a dělají to všichni.
    Je mi jedno, co je normalni a co delaji vsichni. Budu "nelegalne" pouzivat software, ktery si nehodlam a nepotrebuji koupit. Delam (pravda, stale min a min, od te doby, co jsem dal prednost Linuxu) a budu to delat v souladu se svym svedomim, stejne jako si pro svoji potrebu kopiruju hudbu a nektere knizky, protoze si nemyslim, ze tim zpusobuju nekomu nejakou skodu.

    Ve vasich ocich jsem mozna krivak, zlocinec a privedu lidskou civilizaci do zkazy. V mych ocich pouze vyuzivam toho, co mi tato civilizace vyuzivat umoznuje - a takovy pristup povazuji (byt se to zda paradoxni) za hybnou silu pokroku.
    22.5.2005 22:10 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Chápu to jako porušení dohody dobrovolně uzavřené s Operou (prohlížeč při prvním spuštění vyžaduje odsouhlasení licence). Pokud pro někoho porušení dohody není nic špatného, pak prosím, nicméně třeba já si na svých dohodách stojím a pakliže by je někdo porušoval, budu se s tím snažit něco dělat.
    Copak toho není dost?
    25.5.2005 00:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Opera Licence
    Chápu to jako porušení dohody dobrovolně uzavřené s Operou (prohlížeč při prvním spuštění vyžaduje odsouhlasení licence).
    Jiste. Odsouhlasil jsem a taky s ni souhlasim. Jen mi prosim najdi v te licenci, ze jsem povinnen koukat na bannery, kdyz si ji nezakoupim, reps. ze je nesmim blokovat, aniz modifikuji Operu.

    BTW jsem zjistil, ze porusuju uplne jinej bod, totiz:

    "You may make one copy of the Software solely for backup or archival purposes or transfer it to a single hard disk provided you keep the original disk solely for backup or archival purposes."

    Bohuzel mam tech kopii asi vic. Jdu je najit a smazat, abych nepachal zlocin.
    25.5.2005 00:57 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera Licence
    BTW jak ziskat za trochu reklamy registracni kod. Legalne ;)
    22.5.2005 12:41 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Ne, ve skutecnosti vychazi z toho, ze vetsina jejich uzivatelu jsou tak trochu fanousci a nemaji v umyslu jim skodit. A ze jakekoliv ucinnejsi kroky branici vyuziti opery bez konexe na opera.com (ci kam) by jen buzerovali jejich uzivatele.

    Opera nema monopol, kdyby jste totez udelal u IE protoze se bez nej nedostanete do banky a nechcete tem svinim prispivat, tak ani neceknu.

    Opera muze mit misto baneru nejakou textovou reklamu, operu pouzivam jen na ladeni a nemam pocit ze tam nejak rusi.

    Proste kradete aniz vas k tomu cokoliv nuti, kecy o prospesnosti si strcte nekam vedle kecu o prospesnosit sw piratstvi. Jsou dana nejaka pravidla a tim ze je dodrzite nejste jakkoliv poskozen. Kdyz nic jinyho, tak sw piratstvi poskozuje uzivatele bezplatneho sw, tady je to podobne.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    21.5.2005 17:02 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hrozná móda
    Když chcete prohlížeči zakázat, aby na určité servery lezl, proč to děláte takto nesmyslným způsobem a nepoužijete prostředky k tomu určené, tedy např.[...]
    protoze to je stejnym zpusobem v navodech pro widle. Nevim proc to tam resi takhle, asi to je jednodusi a urcitym zpusobem to funguje i na rade 9x/Me
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    22.5.2005 21:39 Boris
    Rozbalit Rozbalit vše moj nazor
    moj osobny nazor je taky,ze ak odsuhlasim licenciu na operu,ktora hovori,ze ak nechcem platit,budem sa pozerat na banery,tak jednoducho tie banery mam a ignorujem.ak si niekto mysli,ze sa banerov zbavi,je to nefer voci Opere.nazov pre takehoto cloveka nech si doplni kazdy aky chce.
    25.5.2005 00:50 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: moj nazor
    ak odsuhlasim licenciu na operu,ktora hovori,ze ak nechcem platit,budem sa pozerat na banery,
    Kde presne?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.