abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:22 | Zajímavý článek

    Pornhub zveřejnil podrobné statistiky za rok 2025. V části věnované zařízením a technologiím se lze dočíst, že 87 % přenášených dat směrovalo na telefony, 2 % na tablety a 11 % na desktopy. Operační systém Linux běžel na 6,3 % desktopů. O 22,4 % více než před rokem. Firefox má na desktopu 8,4 % podíl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:11 | Pozvánky

    Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak dorazte na prosincovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. O čem budou tentokrát strahováci referovat? Téměř každý už si všiml významného zdražení RAM a SSD, jsou zde ale i příjemnější zprávy. Průša uvádí

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) podporuje vyjádření partnerů ze Spojeného království, kteří upozorňují na škodlivé aktivity společností Anxun Information Technology (též „I-S00N“) (pdf) a Beijing Integrity Technology (též „Integrity Tech“) působících v kyberprostoru a sídlících v Čínské lidové republice (ČLR). Tyto společnosti jsou součástí komplexního ekosystému soukromých subjektů v ČLR,

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 04:55 | IT novinky

    Společnost Pebble představila (YouTube) prsten s tlačítkem a mikrofonem Pebble Index 01 pro rychlé nahrávání hlasových poznámek. Prsten lze předobjednat za 75 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 04:22 | IT novinky

    Společnost JetBrains v listopadu 2021 představila nové IDE s názvem Fleet. Tento týden oznámila jeho konec. Od 22. prosince 2025 již nebude možné Fleet stáhnout.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 146.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 146 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:00 | IT novinky

    Před rokem převzala Digitální a informační agentura (DIA) vlastnictví a provoz jednotné státní domény gov.cz. Nyní spustila samoobslužný portál, který umožňuje orgánům veřejné moci snadno registrovat nové domény státní správy pod doménu gov.cz nebo spravovat ty stávající. Proces nové registrace, který dříve trval 30 dní, se nyní zkrátil na několik minut.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 11:33 | IT novinky

    IBM kupuje za 11 miliard USD (229,1 miliardy Kč) firmu Confluent zabývající se datovou infrastrukturou. Posílí tak svoji nabídku cloudových služeb a využije růstu poptávky po těchto službách, který je poháněný umělou inteligencí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | IT novinky

    Nejvyšší správní soud (NSS) podruhé zrušil pokutu za únik zákaznických údajů z e-shopu Mall.cz. Incidentem se musí znovu zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). Samotný únik ještě neznamená, že správce dat porušil svou povinnost zajistit jejich bezpečnost, plyne z rozsudku dočasně zpřístupněného na úřední desce. Úřad musí vždy posoudit, zda byla přijatá opatření přiměřená povaze rizik, stavu techniky a nákladům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    8.12. 18:44 | Komunita

    Organizace Free Software Foundation Europe (FSFE) zrušila svůj účet na 𝕏 (Twitter) s odůvodněním: "To, co mělo být původně místem pro dialog a výměnu informací, se proměnilo v centralizovanou arénu nepřátelství, dezinformací a ziskem motivovaného řízení, což je daleko od ideálů svobody, za nimiž stojíme". FSFE je aktivní na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (47%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 451 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    13.9.2012 09:37 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    A tohle je nekdo ochotnej pouzivat? Prosim vas, z tech, kdo jo, reknete mi proc a co vas k tomu vede. Rad bych to pochopil.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    cezz avatar 13.9.2012 10:32 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Ked sa k tomu dokopem, planujem to pouzit na pravidelnu mesacnu zalohu par webov, ktore teraz zalohujem dost nepohodlne a z toho dovodu aj dost nepravidelne. (tam je kriticky faktor cena, keby slo o profi riesenie tak to najskor riesim inak)

    Tiez uvazujem, ze to pouzijem na dlhodobu zalohu fotografii, kde sa vlatstnymi prostriedkami k danej cene a spominanej spolahlivosti v domacich podmienkach proste nedostanem.

    Inak by som povedal, ze je to super riesenie pre pripady, kedy su zalohy na dlhsie obdobie vyzadovane zakonom a realna potreba pristupu k datam je nepravdepodobna. Co sa tyka ceny za obnovu dat, tak mi to pripada, ze ak je to pre niekoho privela, mozno tie data nem zmysel zalohovat.. (alebo ich zalohovat nejakym inym sposobom)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    jose17 avatar 13.9.2012 10:35 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    dokazete zabezpecit 99.999999999 % spolahlivost ulozenia dat? ja so svojim externym usb wd diskom ulozenym v rovnakej miestnosti ako pocitac rozhodne nie. takze mozny dovod preco o glaciere uvazujem: paranoja.
    Ja vim, on vi, ty nano!
    13.9.2012 11:02 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    A Amazon to garantuje? (ted to nema byt flamebajt, realne mne to zajima)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    jose17 avatar 13.9.2012 11:16 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    pri s3 ano. u glaciera by to mohlo byt podobne (ale nenasiel som)
    Ja vim, on vi, ty nano!
    13.9.2012 11:20 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Asi jsem slepej, ale vidim tam jenom SLA co se tyce uptime, ne uchovani dat...
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    jose17 avatar 13.9.2012 11:26 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    jo, uz som si to vsimol aj ja. kazdopadne, ci uz sla je alebo nie je, amazon nie je nejaka pidifirma a na ich storage rieseniach stavaju svoj business trebars tarsnap alebo dropbox, takze stale by som im veril ovela viac ako svojim diskom so smartom a od vyroby chybnymi (maskovanymi) sektormi..
    Ja vim, on vi, ty nano!
    13.9.2012 11:27 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Takze duvod, proc to lidi pouzivaji = marketing zas a znovu :) Dobre vedet.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    jose17 avatar 13.9.2012 11:30 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    jj, je to o dovere. podobne ako pri open source.
    Ja vim, on vi, ty nano!
    cezz avatar 14.9.2012 14:19 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Viz moj comment nizsie. ;-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    cezz avatar 14.9.2012 14:18 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Dal si zly link, je to priamo pri popise sluzby. "annual durability of 99.999999999% for an archive"
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    14.9.2012 14:26 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    No, ze je v popisu sluzby napsano, ze je to na to navrzene, jeste neznamena garanci :)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    jose17 avatar 14.9.2012 14:26 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    ano, ale stale tam nepisu o tom, ze by taku spolahlivost niecim garantovali.
    Ja vim, on vi, ty nano!
    cezz avatar 15.9.2012 18:42 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    To je pravda, tak beriem spat. Na druhej strane je nejaka podobna sluzba, ktora by toto nejako garantovala? (myslim tu spolahlivost) Nejak si to neviem predstavit, ako by to realne malo byt ratane. (a overitelne zo strany zakaznika)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    17.9.2012 09:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    dokazete zabezpecit 99.999999999 % spolahlivost ulozenia dat?
    Já ne, ale taky nevím o nikom, kdo by 9 devítek nabízel.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    13.9.2012 11:41 asdfasdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    2TB disk najlacnejsi stoji 86€ sa ludia spamatajte!!! Natiahnite cez neho TrueCrypt AES s 25 pismenovym heslom a keysuborom a na to zalohujte...
    jose17 avatar 13.9.2012 11:47 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    ma v sebe zabudovany raid1 a hostovanie vo vzdialenej lokacii? navyse naco by som platil 1.9 TB nevyuziteho miesta :-)
    Ja vim, on vi, ty nano!
    13.9.2012 11:52 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Si rikam, ze bychom ve vpsFree nejakou takovou sluzbu mohli udelat za *normalni* penize... Kdyby byl zajem, zaklad naprogramovanej mame - pristup pres WebDAV, SFTP (bez SCP ale, cisty SFTP).
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    jose17 avatar 13.9.2012 11:56 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    noooo.... tak to by ma celkom zaujimalo.. :-)
    Ja vim, on vi, ty nano!
    Marián Kyral avatar 13.9.2012 17:45 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    To by mně taky zajímalo. Pro mně jsou nejcenější fotky. Jpegy nahrávám na flickr, ale chtělo by to někam nahrát i rawy. A těch už bude tak 300 - 400 GB.
    13.9.2012 19:49 i3kar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    a takych ako ty budu tisice :-D
    Marián Kyral avatar 13.9.2012 20:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    A to je dobře, nebo špatně?
    13.9.2012 21:30 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Kolik dat tak potrebujes ukladat a jak castej pristup k nim potrebujes? Teda otazka plati obecne na vsechny, co by meli zajem.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    13.9.2012 21:54 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Vychazi mi to pri uctovaci jednotce "250GB" asi na 200 Kc za jednu mesicne, tzn. 800 Kc za 1TB. Dalo by se?
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    Jakub Lucký avatar 13.9.2012 23:13 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    A jak provozované? Na jednom stroji, nebo mirror? Uložené v RAIDu, nebo plain? Na jakém spojení?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    14.9.2012 10:04 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Jedna velka masina storage masina (Xeony 2600, 128GB RAM, Supermicro double-side storage chassis), hromada RAID5 pospojovanych pres LVM (pokud to nevymyslime lip, to je k diskuzi), na standardni vpsFree lince (tzn. hodne silne do NIX/SIX, ale trochu min nadseni bychom byli pri vetsim provozu do zahranici). No jasne, ze by se to dalo mirrorovat, ale to by tu cenu zvedlo na dvojnasobek (navic mit zalohu zalohy, yo dawg, I heard you like backups...)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    14.9.2012 10:06 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Já na zálohy používám http://disk.wedos.com/ a zatím spokojenost. Zálohuju každý den scriptem. 30GB/50Kč měsíčně, 100G/100, 1TB/300. Včera měli slevu 40% na nové objednávky. Je tam sice limit na počet souborů, ale truecryptový oddíl to jistí.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    14.9.2012 10:13 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Tak ja bych si k Wedosu v zivote nic nedal, uz jenom kdyby mi melo vadit jak spamujou ceskej internet se svyma uzasnyma nabidkama (navic jsem jeste nepotkal cloveka, kterej by napr. ty jejich VPS chvalil - teda krome tech, kteri je temer nevyuzivaji).
    Kdyz vidim tu cenu, tak si rikam, ze budto to musim prepocitat, ze jsem se asi nekde seknul ve vypoctu, nebo tu kapacitu prodat vikrat, nez realne je (overselling), nebo pouzit nejlevnejsi desktopovy hardware (coz by se sice dalo, ale mne uz rozmazlilo Supermicro :-( :-D)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    14.9.2012 10:35 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Já VPS chválím a snad ji i používám. Mám na ní MySQL DB s asi 10M záznamů, jede na tom web, který tu DB docela používá, přistupuje se tam i z externích programů, které tam stále něco kutí. Teď mám 3GB RAM a 90GB HDD, předtím jsem měl jen 1GB RAM a bylo to velice silně na hraně, možná už za ní.

    Občas se mi stávalo, že VPS zdržovalo čekání na I/O. Po přechodu na vyšší variantu problém nemám vůbec. Chodí to skvěle (klep, klep na dřevo). Asi díky více RAM.

    Desktopový HW tam rozhodně nemají. Stačí se mrknou na jejich web.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    14.9.2012 10:50 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    V pohode, ja jenom vychazim ze statistiky - od nas k Wedosu tusim zatim nikdo neodesel, ale od Wedosu k nam (vpsFree.cz) uz nekolik lidi. Ne ze bych to chtel nejak hrotit, jako konkurenci je neberu, vpsFree je proste jenom jina volba a komu to vyhovuje, ten to voli - neni to komercni aktivita, aby mi zalezelo na pospinovani "konkurence" a premlouvani ostatnich :-)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    jose17 avatar 14.9.2012 13:20 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    mne by vyhovovalo: kapacita 200 GB (kludne bez mirroru), uploadovat nebudem rychlostou viac ako 300 kB/s, download kludne obmedzeny na 1 MB/s (prip. aj tak, ze sa bude dat stahovat len mimo spiciek). a cenu bych si predstavoval do 50 Kc mesacne (s dph).
    Ja vim, on vi, ty nano!
    14.9.2012 14:12 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Aha, no, za tu cenu by se nam to ani nezaplatilo.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    Marián Kyral avatar 14.9.2012 14:50 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Na Flickru platím 45 USD na dva roky, což je nějakých 850 Kč. V ceně je neomezený upload i download. Ovšem jen fotky (jpeg) a videa.

    To množství dat, které tam za takovýchto podmínek mají, je pro mně nepředstavitelné. Ale Yahoo si to může zřejmě dovolit. Infrastrukturu mají společnou s ostatními službami a na HW mají jistě dojednány speciální slevy.

    Já osobně bych dal za 500 GB maximálně 2 000 Kč/rok.
    jose17 avatar 18.9.2012 16:21 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    s amazonom sa dokazem na takuto hranicu dostat pri predpoklade, ze robim jeden fullrestore (optimalne rozlozeny) raz za 4 roky (co by pri sekundarnej zalohe - primar ide na externy usb disk - stacit). tak mozno toto je finalna odpoved na Vasu prvu otazku :-)
    Ja vim, on vi, ty nano!
    13.9.2012 16:13 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Mě to celé připadá jako řešení pro velké firmy jako náhrada za páskové jednotky. Pokud budu mít ukldat něco jako 10 TB měsíčně třeba ve 100GB kusech v objemu uskladnění na 2 roky, a potřebovat jen občas něco. Tak se dostanu na ceny, které jinak těžko realizuji.
    gtz avatar 13.9.2012 18:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    No já bych použil nějaké SAS/SATA pole s možností doplnit počet disků dle potřeby. Ceny za tyto pole jsou dnes celkem na nízké úrovni. Pro hraje rychlost obnovy dat. V případě obnovy 100GB po netu by tato operace trvalo celkem hodně dlouho a stejně budu čekat než se stáhne část zálohy a pak musí udělat restore, který může trvat taky hodně dlouho. No já sám bych použil nějakou FC/SATA hlavu a to celé bych doplnil křížem nějakým LTo robotem umístěným někde jinde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Josef Kufner avatar 13.9.2012 20:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    V případě obnovy použiješ kabelový přenos. Hodíš nový disk do kabely a odletíš k zálohovacímu serveru si to zkopírovat. Malý výlet jako bonus.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    gtz avatar 13.9.2012 21:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Celkem hodně drahý a pomalý špás. Výlet jako bonux, ale pro velkou firmu to může být likvidační. Odpovídal jsem na to jak psal, že by velká firma mohla tím nahradit nějakou pásku. Alternativu vidím nějaké malé řešení na bázi 2U/4U serverů vybaveného HS disky. Udělal bych na server/storage full zálohu pak bych stroj umístil někde mimo barák a přes geocluster bych tam zálohoval jen inkrementy. V případě velkého průseru by data mohly být nazpět skoro okamžitě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.9.2012 00:42 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    Jenže pokud jsem to dobře pochopil tak jejich učet je 1 cent za jedno giga za měsíc? (bez ceny za obnovu) což je tedy $10,24 za měsíc za tera a za ty dva roky něco jako 250 TB dává režii $2 500 za měsíc, tak to nevím jak se to ve 2U/4U nákladově provede za takovou cenu. A Typické použití které mne napadá, že firma si bude archivovat záznamy bezpečnostních kamer. (Stejně se na ně nikdo v naprosté většině případů nebude dívat, ale když by byl problém tak je možné záznam najít probrat.) A takových operací jsou desítky, které se zaarchivují a ve většině případů je nikdo nepotřebuje, ale je dobré je mít pro "strýčka příhodu".
    15.9.2012 00:43 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amazon Glacier a riziko špičiek (burst downloadov)
    A ještě pokud chci se dovědět nějaké záznamy půl roku staré, tak mne zase tak moc trápit nebude když jejich zpřístupnění je v rozměru hodin.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.