abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 39
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (65%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 167 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník

    Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA

    13.2.2015 19:36 | Přečteno: 1821× | Zahraničně politické školení a průprava | poslední úprava: 13.2.2015 20:17

    udělí cenu za lidská práva. Za boj proti násilí páchanému státem i islamisty udělí česká humanitární organizace Člověk v plísni ocenění Homo Homini syrské učitelce Suád Naufalové. Úvodní věta ze zprávy z dnešních lidovek postačí, v bločku si procvičíme důvody a další souvislosti.

    Financování Člověka v plísni

    Nedá to moc úsilí dopátrat se k jádru pudla. Přeskočíme rovnou zdroje jako státní rozpočet, Evropskou komisi a Operační programy - to vše jsou peníze daňového poplatníka. Mnohem zajímavější je třeba takový Open Society Fund. Za ním stojí vcelku profláknutý podporovatel barevných revolucí na celém světě George Soros. Ještě mnohem zajímavější je NED - National Endowment for Democracy. To jsou prostředky od americké vlády a to činí již z této "humanitární" organizace ne nevládní neziskovku, ale úplně a otevřeně vládní. Nebudu nějak bagatelizovat lidská práva v Sýrii, je to tam na evropské poměry určitě špatné. Nikde jsem však za celou dobu existence Člověka v plísni, založeného při účasti České televize nenarazil ani na jednu zmínku, jedinou větu ba ani jediné slovíčko o lidských právech v Saúdské Arábii. Buď je Člověk v plísni jednooká "humanitární" organizace, a nebo má nastavený úhel pohledu jako ČT a slouží jako nástroj různých Sorosů a NEDů. Mám celkem jasno a to už dávno. Dnes už není žádným tajemstvím, že Američané mají již dlouhou dobu permanentní zájem Sýrii humanitárně vybombardovat. Či spíše dobombardovat, k humanitárnímu bombardování tam toho už moc nezbylo. Proto budou udělovány ceny "nezávislých" "nevládních" neziskovek za lidská práva z rukou pracovitého styčného důstojníka CIA.

    Další neziskovky

    Další neziskovky jsou na tom velmi podobně. Namátkou bych vypíchnul ještě o něco bizarnější neziskovku "Nesehnutí"- ti se věnují gender studies a ochraně přírody především v zájmových oblastech mocností (to bude určitě náhoda) jako je Gruzie, Ázerbajdžán a další. Člověka v plísni a Nesehnuté pojí jeden společný zdroj financování - je to opět Open society Fund - tedy celkem známý George Soros. Určitě to bude jen shoda náhod. A jako třešničku na dortu bych uvedl nedávný počin další neziskovky. Cenu World Press Photo získal překvapivě snímek dvou bukvic z Petrohradu. Po vousaté zpěvačce Conchitě Wurst to už nemůže být žádné překvapení.

    Závěr

    K politické propagandě se už dnes otevřeně zneužívají ceny za lidská práva ve vybraných částech světa a kdysi umělecká soutěž World Press Photo se změnila v soutěž politickou. To je ale jenom pár střípků z celé mediální manipulace.        

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.2.2015 20:36 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Kdepak, Burda USA a Izraeli vydechnout nedá. Už se třesou, jde po nich. :-)
    Darth Phantom avatar 13.2.2015 20:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Prosimtě dědku, tři si radši svůj ochablý úd. Nejsi vtipný, nejsi originální, jsi jen vygumovaný vypitý dědek.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    13.2.2015 20:58 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ale Burdo, ty mi podsouváš čím sám trpíš. Neber si to tolik, ty a soudružka jste takový komický figury, co stále školí a proškolují ty ostatní z té politiky. Zřejmě máte obsesi. Ty rozhodně nejsi ani vtipný, ani originální, dokonce ne ani chytrý.Ale snažíš se. :-) Já mám legraci z politologů tvého typu. Takových natlačím za minutu kýbl. Po ránu.
    Darth Phantom avatar 13.2.2015 21:09 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ty natlačíš po ránu tak kýbl hoven, dědku :-D. Kýbl hoven natlačíš i na internet. Tvoje provokace mě nebaví, jdi do prdele.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    13.2.2015 21:17 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Nebud hrubý Burdo, to nedělá dobrý dojem, když se neovládáš. To by si jako politolog nemohl mluvit do televize nebo rádia. :-)

    Tvé úvahy jsou jako od Hájka z Protiproudu. Máte podobný styl. Nejste příbuzní?
    13.2.2015 21:46 Miriam ka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Táhni do prdelé, kreténé.
    13.2.2015 21:57 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Aby ti nepraskla žilka Burdo, to víš střední věk tady, mizerná životospráva a ještě se rozčilovat. To ti fakt neudělá dobře.
    14.2.2015 12:49 tel: 737847317
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Bůh tě vidí, Jílku, ty s tím svým bajpasem se už brzy budeš smažit v pekle.
    14.2.2015 12:56 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ale slinto, protři si oči a brejle, abys líp viděla. Bplševici jako si ty se budou smažit v pekle s Putinem a Leninem. :-)
    13.2.2015 22:25 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Myslela som si, že sa Vám sem nasáčkuje ten emocionálny debil a amorálny psychopat. Preto som si len prečítala Váš blog a radšej sa tu neukazovala, dúfajúc, že sa možno tak neprilepí. Ale on je ako chriacheľ na podrážke. Neprestne sa lepiť. Úsmevné je, že sa zmocnil objavu toho webu z mojich linkov. Je presne ten typ, ktorého veľmi dobre charakterizujú v jednom tamojšom člnku.:). Už mi zas písal ako chobotnička_sam odkaz a komentár na môj blogu inde, ale zmazala som ho bez prečítania a vydezonfikovala po ňom... Skúšal to i jeho (vtedajší alebo ešte vždy súčasný?) kamarát amigapower kedysi, ale jeho komentáre som tam ponechala, lebo som si ešte nebola istá, či to je jeho vlastná iniciatíva, alebo si dedo vycvičil zase vodcu svorky, aby mu mal kto kryť chrbát...

    A Miriam so svojimi "blogmi" sa po jeho zjavení niekam spodela...:)

    No, možno ho už konečne klepne a bude pokoj!
    13.2.2015 22:33 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Jo, soudružka přišla. Dokonce se stížností. No pod tak "kvalitním" blogem by bylo škoda nezačít nějakou politickou debatu. Čteš soudružko vlka? Nejspíš asi ne. Je na tebe příliš chytrý. To by si zřejmě nevydýchala. Nebo by musel zavřít debatu. :-)
    13.2.2015 22:36 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Debordelizace hlavy

    Tohle si soudružko přečti. Ne že by ti to pomohlo, ale snad aspoň pochopíš, jak si na tom :-)
    13.2.2015 21:23 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Nebo, že by si opisoval tady? Vlk bloguje

    Ten se aspoň umí vyjadřovat, má slušné odkazy, umí německy a rusky, má spoustu spolupracovníků. Prostě umí. To ty asi nebudeš, co? :-)
    13.2.2015 22:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    13.2.2015 22:50 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Hlavně ten obraz Ilji Muromce je zvlášť dojemný. Teď nevím jestli je to Repin. A si jo, ten maloval takové výjevy. :-) Inu na začátek diskuse ruský bohatýr, panečku to je symbol. :-)
    13.2.2015 23:01 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Jinak ten soudruh tu propagandu ovládá. Ještě, že je tak polopatistický. :-) Abychom netápali. Už se nedivím, že Zima, soudružka učitelka a Burda jsou tak informovaní. :-)
    Darth Phantom avatar 13.2.2015 23:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Prosimtě dědku, dej si oraz a tři si úd. Infantilní dědek je pohroma.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    13.2.2015 23:11 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Burdo, mě to začalo bavit, hlavně, když vím odkud čerpáš ty své vědomosti. To fakt nemá chybu. :-)
    13.2.2015 23:26 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ty vůbec nic nevíš a nechápeš, je mi tě líto. :-(
    13.2.2015 23:36 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Jo, polituj mě, Voloďa TĚ POCHVÁLÍ. Třeba ti věnuje repliku toho obrazu. Hele, ale tohle by se ti mohlo líbit.

    Wiliam Turner

    Ale soudružce to neukazuj, byla by zmatená. :-)
    14.2.2015 13:24 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Aby jsi pochopil, informace slouží ke zpracování. Z odkazu mužeš čerpat mnoho informací, které můžou a nemusí být pravda. Zároveň nahlíží do myšlení Rusů a Ruska. Tak či tak jsou to zajímavé analýzy na vysoké úrovni, které musíš umět zpracovat. Se spoustou věcí souhlasím, protože jsou dost logické a na některé věci házím myšlenkovou karanténu. :-)

    Ku příkladu to že Francie stratila svoji suverenitu a projevem je likvidace svého vojenský průmysly nedodáním Mistralů, címž se vyřadila z dodávky letadel typu RAFEL do Indie, je jednoduše výrok pravdivý... :-) Toliko k faktům. :-)

    14.2.2015 14:01 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zimo, já se tě na nic neptal a tvje bolševický mínění je mi k smíchu. :-)
    15.2.2015 02:23 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Aneb, kde nejsou fakta, jsou alespon urážky... Jílku Jílku... Nevydržel jsi nepsat viď? :-))) Jsi slabej, když se neodvážíš se přihlásit, kopat pod anonymem umí každej,ty internetovej bojovníku... :-)
    13.2.2015 23:48 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    nuž, s tou Katyňou to prehnal... ostane, nebol to jediný masový hrob poľských dôstojníkov... boli to antikomunisti a poľskí patrioti... tak sa ich MOSKVA zbavila, to sú jednoducho hist. fakty... Rusi sa so stalinizmom ešte nevyrovnali a to, že ich teraz vohnal Západ do izolcie, ich vieru vo veľkého vodcu len posilní
    14.2.2015 00:07 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Soudružko, ten je věrohodný asi jako tvoje panneství. Když už Burda pořád vyzývá ke tření údu, tak by sis mohla třít vagínu, aby se ti v mozku trochu rozjasnilo. Máš ho přesně tam.
    14.2.2015 13:29 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Nesmíš taky zapomínat na to že Polská svoloč si z Československa po Mnichovu taky utrhla. :-)) Toliko k Polské historii...
    15.2.2015 01:08 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Isteže. Poliaci tiež neboli svätí a na oplátku, po tom, ako Ukrajinci spáchali genocídu na Poliakoch vo Volyni (100 000 vyvraždených), tiež Poliaci vraždili Ukrajincov - pozabíjali ich okolo 20 000. Katyň tiež nie je len dielo etnických Rusov, ale aj etnických Ukrajincov z vtedajšieho Sovietskeho zväzu. Vzhľadom na historické vzťahy Poliakov a Ukrajincov je zaujímavá tá dnešná nezištná pomoc ukrajinskej armáde zo strany Poľska.:)

    A ešte večerníček:)).

    jeden rozhovor s obramcami ukrajinského blogpostu na východe Ukrajiny z ukrjinskej TV http://youtu.be/fGzdFtFjMVU
    13.2.2015 23:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zajímavé info že už to nejsou vlastenci, ale radiálové? Zajímavý posun... :-)))
    13.2.2015 23:43 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    No jo, budou válčit, co by dělali jinýho? Přeci toho nenechaj, když se tak hezky rozjeli. :-) Dostanou Darwinovu cenu.
    14.2.2015 00:02 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    tohto sterého debil by mohli zvoliť do ukrajinského parlamentu, tvrdí, že sa vie biť:), spoń by mu tm niekto rozbil tú zasranú papuľu :)
    14.2.2015 00:08 patentovy zakon Burda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Jo soudružko, tvoji kámoši. Tvá krev a tvůj vzor :-)
    14.2.2015 02:02 tel: 737847317
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Úvaly Zvláštní škola čtvrtek 17:30-19:15
    14.2.2015 07:35 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tam slinto chodíš? Do zvláštní školy, uklízet? :-)
    14.2.2015 09:04 tel: 737847317
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Akce Odchyt Jílka!

    Úvaly Zvláštní škola čtvrtek 17:30-19:15 :-)
    14.2.2015 09:07 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tak ho tam hledej :-)
    14.2.2015 12:44 tel: 737847317
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    PLB středa od 16.00 stanice 31

    Konec vodníka Jílka v Čechách
    14.2.2015 12:59 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Máš to slinto popletený, ale nevadí. Pav.31 tě rád na detoxu uvítá :-) Jílek ti to tam zařídí, když ho požádáš.
    14.2.2015 13:18 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tohle máš na Cestu do pekla slinto. tam už ti tak hezky hrát nebudou. Ať si taky Burda poslechne něco pěknýho, americkýho a nenahání s tebou pořád tu balalajku. :-)
    13.2.2015 23:50 Andrej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    14.2.2015 00:14 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    14.2.2015 10:36 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Přítel soudružky Daniely

    Ta si ale umí vybrat :-)
    kyknos avatar 14.2.2015 13:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zápisky z Bohnic?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Darth Phantom avatar 14.2.2015 15:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA

    Ještě pár informací pro upřesnění. V Praze vznikne nové centrum. Mezi zakladateli překvapivě figuruje Člověk v plísni.

    Nějaké konspirační teorie bych se z toho neodvážil vyvozovat. Nyní už vím, že dovážení aktivistů do ČR na náklady daňových poplatníků patří k nejobvyklejším a rutinním humanitárním činnostem. Stejně jako vaření bořšče na Majdanu, dovážení Kocába se Schwarzenbergem do Kyjeva, to jsou obvyklé humanitární činnosti provozované Člověkem v plísni. Nyní už vím, že podpora a příprava ozbrojeného puče proti legitimně zvolené vládě patří do humantární sféry.

    Když nastala opravdová humanitární katastrofa na Donbase, Člověk v plísni jakoby zmizel z povrchu zemského. Kromě jedné propagační zásilky, která skončila bůhví kde, nedoručil humanitární pomoc žádnou.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    14.2.2015 16:01 patentovy zakon slinta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Kdy vyrazíš Burdo s transparentem a vlajkou na protest? Jo, budeš mít českou vlajku, nebo sovětskou? Holt ti lidé nejsou podle tvých geniálních pžředstav, neměl bys to tak nechat a zachránit je! :-)
    kyknos avatar 14.2.2015 16:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    USA jsou spojenci, at si tu zakladaji co chteji.

    Pokud to nasere tebe a dalsi putinovske nacky, jedine plus :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.2.2015 19:24 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ty budeš asi Charlie Hebdo. Dnes ste mali protimuslimskú demonštráciu, dúfm, že si si dobre zahajloval.
    14.2.2015 19:32 Andrej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Hele, tahni do Ruska ty hnido spinava!!!
    14.2.2015 20:16 tel: 737847317
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    táhni do detoxu, parazite
    14.2.2015 20:53 Andrej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Nerozciluj se, nebo se ti zatmi pred ocima :-)
    kyknos avatar 14.2.2015 20:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    za ty co hajlujou tu kopes ty, ne?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.2.2015 01:39 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    tvoje vedecké závery sú nevyvrátiteľné.)
    15.2.2015 14:44 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Proč se hádáš s Rusíncem, který obdivuje myšlenky Zemanovy strany Práv občanů, místopředsedu dokonce má nastudovanýho. Krafe o pravici, a obdivuje bandu ruských naplavenin v Česku.
    If you don't ask, you don't get
    14.2.2015 23:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ok, takže jestli správně chápu pointu blogu, tak jsi objevil, že státní televize ČR (tj. státu uprostřed EU, připomínám) a organizace k ní přidružená nejsou tak úplně politicky nezávislé. Tomu říkám objev století. Prostě, státní televize ... a ona není politicky nezaujatá! OMG. Zajímalo by mě, co napíšeš přístě, něco jako že obloha ve skutečnosti není zelenofialová, jak jsme si všichni dosud mysleli, nýbrž modrá? :-D

    P.S. podobné hnidy se dají najít prakticky na čemkoli. U většiny odkazů od místních Uctívačů ginga břízy mi trvalo tak max. 5 minut do objevení vazby na Kreml... A něco podobného bude platit určitě i u Ukrajinských médií jakož i u téměř libovolných jiných...
    15.2.2015 01:18 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ako škrtáš ten text? už sa mi to raz podarilo, ale teraz mi to píše, že tá či oná značka nie je povolená...:)
    Prostě, státní televize ...
    Ako je to u vás s koncesionárskymi poplatkami? U nás musí platiť každý, kto má prípojku na elektrinu. Televízor mať nemusí:). Takže by som si priala, aby verejnoprávny rozhlas a TV boli naozaj verejnoprvávne a nslúžili krieristickým záujmom nejakého riaditeľa. Keď zrušia koncesionárske poplatky a nebudú ich dotovať z našich daní, nech si tam kecajú čo chcú.
    15.2.2015 01:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ako škrtáš ten text? už sa mi to raz podarilo, ale teraz mi to píše, že tá či oná značka nie je povolená...:)
    <del> ... </del> ;-)
    Ako je to u vás s koncesionárskymi poplatkami?
    Nejsem si jistej, ale myslimže podobně. Ideálně bych si taky přál, aby byla veřejnoprávní TV nezaujatá (ať už kterýmkoli směrem), ale na TV prakticky nekoukám, takže mě to až tak netankuje...
    15.2.2015 02:53 prepáč, už sa neprihlásim, až zajtra:)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    aj s tým <<del> som to skúšala... je tým, že nemám v debničke linux?

    ja mám TV ako kulisu, ale väčšinou len spravodajské kanály, aby som s mohla rozčuľovať:))... ale občas omylom dajú nejaký dobrý európsky :)) film ... tento som videla aj v maďarčine a hoci maďarsky normálne nerozumiem, rozumela som :)...
    15.2.2015 14:58 prepáč, ešte sa neprihlásim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    hastroš

    funguje to, chýbala mi tam tá palička :) vďaka
    Darth Phantom avatar 15.2.2015 17:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ale na TV prakticky nekoukám, takže mě to až tak netankuje...
    To já taky ne, ale kdekdo to dělá jako třeba Lojzík, který si zvolil celkem přiléhavě ke své přezdívce přívlastek dementní...
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 15.2.2015 17:30 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    takže jestli správně chápu pointu blogu, tak jsi objevil, že státní televize ČR

    To ani tak ne, to jsem zmínil spíš jen tak okrajově. Ale když už jsi to nakousnul, tak se k tomu vyjádřím. Jediný správně nastavený úhel pohledu ve veřejnoprávních sdělovacích prostředcích tady už jednou byl za komunistů. A navíc tím ČT a Čro porušuje nejen svůj vlastní kodex, ale i zákon o České televizi. V kodexu i zákoně se vysloveně hovoří o objektivních, vyvážených a všestranných informacích. A to je přesně to, co ČT nedělá a její praktiky připomínají totalitní sdělovací prostředky. O úhlu pohledu nic v zákoně o ČT ani v kodexu není. Ať si klidně vysílají propagandu EK, ale proč by za to měl povinně platit každý majitel bedny a rozhlasového přijímače povinně výpalné. Čiže bych s tim OMG trochu přibrzdil.

    Cílem blogového procvičení bylo spíš upozornit na ty groteskní ceny za lidská práva a World Press fota. Pochopitelně že činorodý agent a zástupce organizace CIA v tísni nikdy nepředá cenu za lidská práva aktivistovi z Guantanáma či Saúdské Arábie. No a že už se zneužívá k politickým účelům i umělecká soutěž tak to už je do očí bijící. Proti komu jsou ty ceny namířeny a v čím zájmu byly ceny uděleny ti snad dojde, jsi celkem důvtipný hlodavec. No a to všechno proniká k člověku jak jinak než skrze média. Takže býti hloubavcem a ne hlodavcem, to je poselství blogového procvičení :-D

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.2.2015 17:53 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Jediný správně nastavený úhel pohledu ve veřejnoprávních sdělovacích prostředcích
    ň

    aj vy ste na to alergický?:) Presne toto som vedľa napísala kyknosovi, určite bude nasledovať spŕška vedecky podložených nadávok do nacistiek a boľševičiek... :)

    onehdy to presne vystihlo Vlkovo:)...(tu u nás sa tak volá aj jedna obec:))

    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/02/08/media-nejen-o-ukrajinskem-konfliktu-7-2-2015-aneb-fizlove-a-udavaci-maji-zne/
    15.2.2015 18:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    To ani tak ne, to jsem zmínil spíš jen tak okrajově. Ale když už jsi to nakousnul, tak se k tomu vyjádřím. Jediný správně nastavený úhel pohledu ve veřejnoprávních sdělovacích prostředcích tady už jednou byl za komunistů.
    No to máš sice pravdu, ale ukaž mi, kde a kdy to tak nebylo / není. Který stát má nebo někdy měl objektivní TV, ať už státní nebo soukromou?

    Vsadim se, že Россия-1 bude mít někde v ruském zákoně podobnou teoretickou definici objektivity a pravdivosti, která v praxi kulhá na 5 ze 4 nohou. A co se týče USA, tak tam AFAIK stádní televize nemají, ale jejich nejsledovanější de-facto státní kanály taky mají solidní bias (ehm, Fox News, ehm).
    Cílem blogového procvičení bylo spíš upozornit na ty groteskní ceny za lidská práva a World Press fota.
    Kritiku ceny Člověka v tísni chápu. V čem je problém s tím World Press Photo jsem vůbec nepochopil.
    Darth Phantom avatar 15.2.2015 18:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    s tím World Press Photo jsem vůbec nepochopil.
    Rusko "bije" homosexuály. Nemohou tam poskakovat po ulicích v obskurních latexových oblečcích a hulit si péra na ulici na Gay parade, když to řeknu takhle obhrouble. Asad, spojenec Ruska, zase bije islamisty z IS a proto bude humanitárně vybombardován. To je 1+1 = 2, jak by řekl V. Zima.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kyknos avatar 15.2.2015 18:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    a mimozemstanum zjevne pripada biti homosexualu v poradku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.2.2015 18:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Možná jenom nemam ty správný konspirační buňky, ale přijde mi, že proti intolernaci vůči homoorientaci se může protestovat i zcela bez geopolitických souvislostí...
    Darth Phantom avatar 15.2.2015 19:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA

    Uf, to je fuška s tebou. Cílem těch dvou cen od neziskovek (hádej kým je financován Člověk v plísni) je zdiskreditovat Rusko a jeho spojence. (snad už to takto bude stačit)

    Že nemá letošní cena World Press Photo gepolitický podtext, tak to mi připadá jako vyprávět o Perníkové chaloupce a Karkulce.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.2.2015 19:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Uf, to je fuška s tebou. Cílem těch dvou cen od neziskovek (hádej kým je financován Člověk v plísni) je zdiskreditovat Rusko a jeho spojence. (snad už to takto bude stačit)
    Ty sice dnes a denně na blogu zdiskreditováváš USA, ale když to udělá někdo jinej Rusku, tak je to špatně :-D Ale ne, teď vážně, tuhle pointu jsem pochopil a technicky vzato máš pravdu...
    Že nemá letošní cena World Press Photo gepolitický podtext, tak to mi připadá jako vyprávět o Perníkové chaloupce a Karkulce.
    Takže podle tebe má geopolitický podtext jen pro to, že jsou na ní dva homotýpci v Petrohradě? Hele bejt tebou přestanu ty konspirace šňupat, dokud je cesty zpět :-D
    Darth Phantom avatar 15.2.2015 20:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Homotýpci jsou všude na světě. Ještě nikdo nevyfotil dva homotýpky v Saúdské Arábii pro World Press Photo. Proto beru stále tvoje vyprávění o nezaujatém vybrání vítěze World Press Photo jako pohádku o Sněhurce a to bez šňupání:-). Ale jistý pokrok tady je
    tuhle pointu jsem pochopil a technicky vzato máš pravdu...
    tak to bych opravdu nečekal :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.2.2015 20:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Homotýpci jsou všude na světě. Ještě nikdo nevyfotil dva homotýpky v Saúdské Arábii pro World Press Photo. Proto beru stále tvoje vyprávění o nezaujatém vybrání vítěze World Press Photo jako pohádku o Sněhurce a to bez šňupání:-)
    Nezaujatý výběr to určitě nebyl, ale to ještě neznamená, že za tím je politický zájem USA a Ilumináti :-D
    16.2.2015 04:30 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ty pořád nechápeš že někde se něco může a někde zase nemůže... Je uplně jedno kdo za tím je, ju? :-)
    16.2.2015 08:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zajímalo by mě, co měli podle tebe udělat. Asi si měli říct něco jako "No, tohle je pěkná fotka, ale odpůrcům západu a fanouškům Ruska by se nelíbilo, že kritizujem Rusko a nekritizujem USA/spojence USA, takže budeme muset někoho poslat do Arábie, aby tam udělal homofotku a tu budem muset vyhlásit za vítěznou, nedá se svítit. Odpůrci Ruska budou mít smůlu, protože jejich názor je méně uvědomělý."

    Takhle nějak si teda představuješ umělecké ocenení, chápu to správně?

    A nenapadlo tě třeba v rámci tvého osvíceného ne-ovčího myšlení, že se jim ta fotka prostě líbila?
    16.2.2015 10:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zase nechápeš. Jde o soubornost a vyváženost. Ta není. A to ukazuje buď na to, že jistí lidé jsou vysoce mentálně omezní, a nebo je to přímo záměr.

    V obou případech se jedná o tristní stav společnosti.

    16.2.2015 14:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zase nechápeš. Jde o soubornost a vyváženost. Ta není.
    Jasný, já vim, jak si ty představuješ vyváženost. Vývaženost tvých komentářů je asi taková, že USA=zlo a Rusko=dobro. To i ten Phantom je o řád vyváženější než ty.
    16.2.2015 16:14 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zase cpeš někomu něco co neřekl. :-) Vyváženost je otázkou míry a míru lze vyjádřit počem svinstev, mrtvol, mučených lidí, územích zisků(kontrol) za jednotku času. A jestliže před rokem 1989 bych souhlasil s tvrzením že ZLO sídlí v Kremlu, tak teď sídlí v USA... To jsou jednoduchá fakta a obě ruce ti nebudou stačit na spočítání těch kurváren. Jednoduše máš pocity, ale to nejsou fakta...
    kyknos avatar 16.2.2015 17:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    A proč by proboha mela byt umělecká soutěž vyvážena?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 20:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Protože pokuď není, tak jde o propagandu, pokuď se to týká politických témat. :-)
    kyknos avatar 16.2.2015 20:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    non sequitur
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Jak to že ne vyplývá? :-)
    kyknos avatar 16.2.2015 21:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    protože umění je umění, umělec si může dělat co chce a hodnocení je zcela subjektivní

    kdyz nekdo prohlasi za umeni hovno ve sklenici od okurek, nemuzes rict nic, a kdyz nekdo prohlasi, ze se mu to libi a vyhlasi to za vitezne dilo, nemuzes rict taky nic

    leda si zalozit vlastni soutez
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:20 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Já to to popíšu v muzice jo, aby jsi to lépe pochopil? Umělecká vrstva lidí dříve plnila formu odreagování majoritní vrstvy. Dnes je posunuta do role vykladačů víry. A s tím je spojena manipulace lidské mysli.
    kyknos avatar 16.2.2015 21:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    co to je za nesmysl? kdyz se ti nelibi dechovka, poslouchej rap, nidko ti zadnou hudbu nevnucuje
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:35 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    To si jenom myslíš. :-) Ve výsledku je to obrázek o spoustě věcí.

    Když si poslechneš rádio a hrajou ti tam anglický písničky, tak jeto ukázka o tom že:

    1) tvůj národ není schopen vyprodukovat a nabídnout dostatečně žádoucí materiál.

    nebo

    2) tvůj národ je vystaven soustavné asimilaci s jinou nadřazenou kulturou.

    V každém případě Česká Republika je kolonií a je soustavně překopávána na okres s místním nářečím za potlesku všech pitomců v okresu. Nu co, slabí jedinci jsou slabí jedinci. Postupně ti slabí budou nahrazeni silnějšími to je život. :-)

    kyknos avatar 16.2.2015 21:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    tak kdyz te bavi poslouchat michala davida a dalsi vytvory ceske hudebni sceny, poslouchej, nikdo ti nebrani

    mne by to, co povazuji za poslouchatelne, stacilo tak na tyden :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 00:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ale to tom to přeci není. Já osobně taky jedu v zahraniční produkci. Ale to neznamená že nemužu napsat to co jsem napsal.
    kyknos avatar 17.2.2015 00:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    tak psat muzes co chces, jsem posledni, kdo by ti v tom branil... ale nedava to smysl
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 17.2.2015 00:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    a ad kolonie, nic takoveho nevidim, ale i kdyby, nevadilo by mi zit v kolonii, pokud by byl kolonizator civilizovany a sdilel se mnou stejnou kulturu... coz usa sdili... ovsem jeste nedavno jsme byli ruska kolonie a to bylo dost hrozne, protoze stejnou kulturu nesdili
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 01:21 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Je ti 38 let. Tedy reálnej socík pro tebe zkončil když ti bylo 14 let. To ani nemužeš tvrdit že by jsi něco zdílel když jsi to reálně nezažil. Mě bylo v roce 1989 10 let a jediný co si pamatuju že jsme místo soudružko měli začít řikat ve škole pane... :-))) Jde o to zda-li ti ty hodnoty byly vsugerovány a nebo je to tvá svobodná vůle. Osobně se domnívám že jde o mix. Co se týká Rusáků v té době, tak šlo o přibližně stejný model jako je tu dnes(kolonie), akorát dle mého soudu byla propagada té doby spíše komická a měli jsme pořád vlastní i když nedokonalej průmysl.

    Ty, ale moc nechápeš co to je kolonie. Kolonie neslouží ke zdílení hodnot s pány, ale k vytěžení zdrojů. :-) Vše ostatní je jenom zástěrkou, metod řízení ať už v jakém-koli sociálně/politickém modelu.

    kyknos avatar 17.2.2015 02:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zažil jsem toho hodně a když přišla revoluce věděl jsem naprosto přesně o co jde. Už třeba jen proto, ze po mých příbuzných komousi aktivně šli. V srpnu 88 jsme na táboře protistátními divadelními scenkami vyděsili vedouciho skoro k smrti, věděli jsme naprosto přesně která bije a rozhodne nás k tomu nikdo nenavadel ba přesně naopak.

    Zdroje tu vytěžili právě ti rusaci.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 02:49 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tak to jste byli hodně hustý. :-))) Zdroje jsou i lidské, také se těží.
    17.2.2015 17:22 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    V srpnu 88 jsme na táboře protistátními divadelními scenkami vyděsili vedouciho skoro k smrti
    no, tak "protištátne" scénky v pionierskom tábore, to si viem predstaviť:-)...to ste určite hrali tú scénku, ako bratia Mašínovci zastrelia toho poštára na mopede... alebo... tak nič, to bola asi scénka z niečoho iného:))
    kyknos avatar 17.2.2015 17:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Pionýrský tábor to rozhodne nebyl, na ty jsem nejezdil
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.2.2015 21:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    to je jako bys rval, ze hitparada na radiu evropa 2 je nevyvazena, protoze v ni neni dechovka a metal :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 18:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ty seš akorát alibista. Když jde o kritiku Ruska, tak požaduješ přísnou vyváženost i tam, kde to nedává smysl (estetická soutěž), zatímco když jde o kritiku USA, tak je to prostě sídlo zla a basta. Tak tady nevykládej o vyváženosti...
    16.2.2015 18:42 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    No, čistě technicky, když se podíváme, kolik válek a útočných akcí vyvolaly USA po 2.světové válce v porovnání s Ruskem, tak určitě vedou na body. Když vezmeme počet jejich vojenských základen po celém světě a všechno to zdůvodňování národními zájmy USA, nebo oprávněnost útoků na diktátora Kaddafího, ale adorování krále Saúdské Arábie s ještě horším režimem, tak bych také byl pro větší vyváženost.
    If you don't ask, you don't get
    kyknos avatar 16.2.2015 18:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Myslím, ze je ovšem nutné rozlišovat působení na naší, západní civilizaci. Tam ma USA čistý štít, respektive je v plusu, zatímco Rusové těžce v minusu. Co se děje někde ve třetím světě je sice hezké téma k moralizovani, ale prakticky to je jedno.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tak to je vysoce chybný závěr. Pokuď chceš dále rozsekat, jen pokračuj, rozemelku tě argumenty jako maso do šišky salámu. :-) Zpočnu první argumentací: IRÁK, JUGOSLÁVIE, AFGÁNISTÁN, IRÁK, LIBYE. Dále do historie totální genocida Indiánského obyvatelstva, anexe Texasu, Havaje, atd... USA jako jediná země na světě svrhla na lidi atomovou pumu. Boží to to země neomezených možností. Aneb pro kokota kokotů ráj. :-)))
    kyknos avatar 16.2.2015 21:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    hezka velka pismenka a co jako? civilizovaneho sveta se tyka jen ta jugoslavie a tam zasahli zcela pravem a spravne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:15 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Jugoslávie proběhal bez mandátu OSN. Výsledky vidíš dnes na Krymu. Když cochcárna, tak pořádná viď. :-) Jiank mantra civilizovaného světa leží ve slovech, dobít, zotročit a vytěžit...
    kyknos avatar 16.2.2015 21:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    mandat osn je irelevantni, protoze rusti gauneri vetuji cokoliv proti jejich zajmum
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:21 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Takže teorie mrdání ja? :-) Tak se potom nediv že někdo bude jebat tebe. Bože to jsi fakt tak debilní? :-(
    kyknos avatar 16.2.2015 21:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ne, ale zvlaste v zavaznych vecech, kde jde o zivot, jako je valka, si nepotrpim na byrokracii a formality

    na to je cas v miru, kdyz nejde o nic podstatneho
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:37 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    lepe řečeno více takových jako jsi ty. :-) A do parlamentu, do vlády, za jaderné tlačítko. Více takových kapacit! :-)))
    kyknos avatar 18.2.2015 00:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    jiste, nechat lidi umirat, protoze chybi razitko...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.2.2015 12:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    To razítko je rozdíl mezi chaosem a státností.
    kyknos avatar 18.2.2015 13:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    a statnost je nejaka hodnota sama o sobe?

    ja uprednostuji chaotickou zachranu zivotu pred statem organizovanou genocidou
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.2.2015 15:34 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Když nemáš státnost, tak nemáš řád. Když nemáš řád, nemáš zákony a právo. Když nemáš zákony a právo, tak lidské hodnoty se rovnají nule. Když se lidské hodnoty rovnají nule tak se krade, znásilňuje a vraždí...
    kyknos avatar 18.2.2015 16:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    non sequitur už v prvním kroku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.2.2015 15:58 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    A zbyde jenom pozice síly rovnající se pravdě silnějšího. :-)
    kyknos avatar 19.2.2015 17:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    vzdycky je to o pravde silnejsiho

    proto musi zustat zapad nejsilnejsi

    nastesti to neni tak tezke, protoze svoboda podporuje kreativitu a ta zase technickou prevahu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.2.2015 22:06 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tka potom popíráš princip demokracie a defakto říkáš že západ prach sprostě lže, protože má na to právo silnějšího. Gratuluji k příznání skutečného stavu věcí. :-)) Kyknos za předvedený kotrmelec dvakrát HUrÁ! :-))))
    kyknos avatar 19.2.2015 22:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ono se pravo silnejsiho (vuci nepratelum) nejak vylucuje s demokracii (uvnitr)?

    zopakuj si recke dejiny :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.2.2015 00:10 otrok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    zopakuj si recke dejiny :)
    Přesně tak. Účast majetného bílého muže na moci není žádný novověký natož americký vynález.
    21.2.2015 02:14 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    No ale tím zase potvrzuješ co jsem napsal. Třikrát hurá, nejde tu o šíření demokracie, ale o porážku nepřátel. Díky za opětovné potvrzení. :-))))
    21.2.2015 09:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ty sis myslel, že jde o šíření demokracie? :-D Tomu nevěří ani lidi o mnoho víc na západ než ty (např. v USA).
    kyknos avatar 23.2.2015 15:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    jsitak naivni nebo takovy troll?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.2.2015 21:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    treba kdyby nedejboze neco jako osn bylo za druhe svetove a usa by cekalo na mandat pred invazi do evropy ---
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 21:37 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Neznáš historii.
    kyknos avatar 16.2.2015 21:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    zato ty jsi uplny profesor historie
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 00:12 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    To nejsem, ale snažím se používat mozek.
    16.2.2015 23:30 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Pokud se domníváš, že zásah v Jugoslávii byl právem (protože to podpořili pravdoláskaři Havel s knížetem), a demokracie tam zvítězila vytvořením největšího opiového překladiště Kosova republika, a čirou náhodou ještě s US základnou, tak nemám další argumenty.
    If you don't ask, you don't get
    kyknos avatar 16.2.2015 23:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ano, myslim, ze srby bylo treba zastavit, chovali se tak nejak podobne jako nyni rusove
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 00:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Na to nejsou důkazy. :-) Velice dobře si pamatuji rozhovor s bývalým agentem naší rozvědky(mimochodem ten samý který zařidil komunikaci Východu se Západem v kubánksé krizi), který byl pozorovatelem v Jugošce a spolu s jedním švýcarem měli podepsat jistý dokument který nebyl ve shodě s realitou. A ten Švýcar(nebo Němec už nevim) řekl památno uvětu. JÁ NEJSEM ŽÁDNÝ NATO AGENT. A tak to nepodepsali ani jeden. Nu což bombardovalo se stejně... Nu toliko k realitě a k pochopení FAKTU že na všech stranách jsou slušní lidé a PSYCHOPATI.
    kyknos avatar 17.2.2015 00:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    na co nejsou dukazy? slysel jsi treba o vukovaru? jen tohle samo o sobe by plne ospravedlnilo bombardovani belehradu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 01:31 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    17.2.2015 11:28 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    No, pokud jsi už ve 13 letech naprosto přesně věděl, jak děláš protistátní divadlo, tak je zřejmé, že rozumíš naprosto přesně i situaci v Jugoslávii začátkem 90.let, Střednímu východu, nebo občanské válce na Ukrajině. Málokdo se narodí tak talentovaný, kdo má tak brzy o všem jasno, a nemusí pochybovat, zdali náhodou není jeho názor výsledkem dobré mediální masáže.
    If you don't ask, you don't get
    kyknos avatar 17.2.2015 13:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    mam kamaradku, ktera prezila vukovar a tedy informace z prvni ruky

    taky jsem v byvale jugoslavii nekolikrat byl a mluvil s mnoha lidmi

    ale mozna na me byla ivana a dasli lide nasazeni jako agenti, aby me medialne zmasazovali a ja pak dvacet let po udalostech pokracoval v masazi na abclinuxu

    dava to smysl :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 14:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tyhle zkušenosti jsou jedny z těch nejlepších, věřím ti je. Já mám zase informace z východu Ukrajiny přímo od lidí. Takže vím jak pracuje zdejší propaganda. Co se týká Bývalé Jugoslávie nemužeš nadržovat jedněm a druhý považovat za totální ZLO. Všichni dělali prasárny ale vměšovat se do Jugošky a bombardovat ji bez mandátu OSN byla totální prasárna ze strany NATO...
    kyknos avatar 17.2.2015 17:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Nemyslím si. Jedine, co bych označil za prasarnu je, ze se čekalo tak dlouho ( jako obvykle). Nálet nato mel přijít už při obléhání Vukovaru. Ušetřilo by to mnoho životu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 17:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA

    Flašinet s kolovrátkem s příběhem o Vukovaru mi přijde proti tobě jako neotřelý vypravěč. Zločiny se tam děly na všech stranách. Je celkem jednoduché označit za původce zla výlučně jednu stranu a pak si vystavět toto. To byl totiž jediný a skutečný cíl zásahu Spojených států teroristických.

    Základna byla vystavěna na území tehdejšího Srbska (bez souhlasu Srbska), a dnes to je narkostát Kosovo. Jen tak lehce připomenu další důvody agrese, jsou tady.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kyknos avatar 17.2.2015 18:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Srbsko prohrálo válku, válku, kterou samo jako agresor vyvolalo. To, že přišlo o část území je zcela normální.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 23:13 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Pokud si neuvědomuješ, že jediný cílem Amíků bylo získat bez souhlasu legálního státu zdarma území pro svou další vojenskou základnu na šíření jejich verze demokracie a občanské svobody, tak je zbytečné dál argumentovat. Stejně jako když obhajuješ ilegální zřízení Opiové republiky Kosovo.
    If you don't ask, you don't get
    kyknos avatar 17.2.2015 23:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    nevidim na americke zakladne nic spatneho, cim vic takovych zakladen v evrope, tim lepe
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 23:22 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Pro přibloidy je to lépe, s tím souhlasím
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 17.2.2015 23:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Což o to, ale do Evropy už se jich víc nevleze. Teď už jsou potřeba hlavně v Asii.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 17.2.2015 23:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    na ukrajine vcetne krymu by se hodily
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 17:48 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ešte dodám, že v dobe humanitárneho bombardovnia si myslela, že USA chcú zabrániť tretej svetovej vojne a upokojiť situáciu na Balkáne, kde vybuchli nezmyselné nacionálne vášne...keď to povedl taká moráln utorita, ko Havel, tak to musel byť pravda... podrobnosti ma vtedy veľmi nezaujímli nemali sme internet:)
    Grunt avatar 17.2.2015 18:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zato při Medackém masakru žádné bombardéry nepřiletěli, Kanaďani museli hnát Chorvaty kulometama, nesmělo se o tom mluvit a před soudní tribunál si nikdo nesednul. Měl jsem tu čest s jedním Bosňákem ve Vídni a pouze jsme se shodli na nesmyslnosti celého konfliktu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 17.2.2015 19:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    já nevím, proč je pro někoho tak těžké rozlišovat původní agresi a následnou obranu

    ano, při vysídlování němců nebo při dobývání německa se také dělo spousta svinstva a v ideálním, sluníčkovém, světě by se to jistě obešlo bez řady zbytečných obbětí, často i nevinných lidí... jenže primární odpovědnost za to mělo nacistické německo

    stejně tak v jugoslávii nesou srbové zodpovědnost i za srbské oběti
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 17.2.2015 21:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    No jo, a Bosňáci, ty si za to vlastně můžou sami, protože to jsou mudžáhedíni už z principu. Se nemůžu dočkat až se něco jako Islámský stát dostane až po Sarajevo. To zas bude napravování starých křiv na všechny strany… samozřejmě pouze spravedlivých. Primární odpovědnost budou zase nést srbové.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 21:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Primární odpovědnost budou zase nést srbové.
    Neměj mu ta za zlé, že je vygumavaný debil. Mýliti se je lidské.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.2.2015 21:41 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    te do toho skáčem (sa ospr. Gruntovi:))...
    já nevím, proč je pro někoho tak těžké rozlišovat původní agresi a následnou obranu
    Ja to tiež nechápem, kyknos, ... ty máš rád mytologické príbehy? Sledoval si na Donbase udalosti aspoň zhruba od toho začiatku mája 2014? http://youtu.be/i_7z68DQxvo

    *V jednej inej diskusii mi už hopkajúci Ukrjinec nadáv do katsabov že vraj, keď oni, kyjevskí bojovníci z slobodu dôjdu do Blavy, povešjú nás:). Ešte ho dnes trochu vyprovokujem, aby mi ešte povedal niečo zaujímavé:)).
    kyknos avatar 17.2.2015 21:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Sledoval ale ne z ruských zdroju
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.2.2015 23:31 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    A z akých teda zdrojov? z kyjevských? Hromdaskoe, 1+1? CNN, BBC ?
    kyknos avatar 17.2.2015 23:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    ze zapadnich a z ukrajinskych
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 17.2.2015 21:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ježišikriste, vééén! … babo
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.2.2015 23:29 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Si odporný, ale nemá to nič spločné s tvojou slovenskosťou ani s češstvom. Si starý hundroš:).
    Grunt avatar 17.2.2015 23:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Babo jedna. Vy ten Donbas naperete úplně všude. I do diskuse o koních.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.2.2015 23:35 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    A Vy, grunt, zas ten Slovenský štát, bačov, ovce a kozy.

    Toto diskusia o koňoch nie je a ja Vám diskutovať nebránim, naopak, ešte vás povzbudzujem:). Tak sa ma láskavo nesnažte režírovať. Aj tak sa Vám to nepodarí :-).
    17.2.2015 17:40 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tak, aby som ťa nenapínala, ja som po tých cestách s polozborenými a opustenými dedinami, kde Srbov zabíjli Chorváti a Srbi Chorvátov, prešla s niekým, kto tam za tej vojny aj dlho pred ňou žil a dôverne poznal vzájomné vzťahy, a nebol pôvodom ani Srb, ani Chorvát... mal taký názor, že Juhoslovanovk tomu vzájomnému vraždeniu postrčili...Tiež tam niekto oživil ustašovské tradíie:)...http://www.ceskatelevize.cz/porady/10350835414-kolaborovali-s-nacisty/212382551210011/
    Grunt avatar 17.2.2015 18:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    mam kamaradku, ktera prezila vukovar a tedy informace z prvni ruky
    A kolik máš kamarádek co přežili Operaciju Oluja?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 17.2.2015 19:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Operacija Oluja je zhruba ekvivalent osvobození protektorátu od nacistů a následného vysídlení němců z československa
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 19:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Pro vygumovance tvého typu ano
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 17.2.2015 19:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Bohudík, že Slováci a my máme vlastní stát a nemísili jsme víc než v přiměřeném množství. Slovanské národy jsou banda debilů a nacionalistických výpitků.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 17.2.2015 19:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    myslim, ze mame do horke balkanske krve hodne daleko

    i ti slovaci, kteri jsou proti cechum dosti balkansti :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 17.2.2015 20:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Asi jako Ukrajinci a Rusové. A nebo máme tak chladné hlavy, ale jen dokud nejde o obsazování prázdných Německých usedlostí nebo ustanovování Slovenského štátu, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 22:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Dáme si na dobrou noc pohádku o hodných Chorvatech 1 a Ustašovcích, a o zlých Srbech z Bělehradu. Vypravěč z Perníkové chaloupky kyknos to potvrdí.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 17.2.2015 22:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    A? I když tady máme spoustu pomníku místních hrdinů a veřejně se o tom nemluví, dle místního historika byla Lanžhot za války baštou fašistů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 23:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    A? Když tohle o ničem nevypovídá, tak to může vypovídat alespoň o tom, že je kyknos vypatlaný debil.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 17.2.2015 23:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ale, nevykládej…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.2.2015 00:06 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    A prečo sa o tom verejne nehovorí? S vaším Ústavom pre štúdium totaltných režimov skúsenosti nemám, ale na www toho nášho sa dajú dohľadať miestni gardisti aj arizátori.

    http://www.pametnaroda.cz/epoch/detail/id/1

    nic moc, teda
    17.2.2015 22:49 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    S tým Slovenským štátom by si mohol prestať... trochu si preštuduj moderné dejiny Slovenska, v poslednej dobe vyšlo veľa zaujímavých knižiek a skús sa pozrieť na tie 20. - 30. roky aj zo slovenského hľadiska, nie iba z toho paternlistického českého...Prvda je taká, že posledná kvapka bola Viedenská arbitráž. My sme stáli pred sofiinou voľbou, nebola žiadna dobrá možnosť. Mli sme navonok kože inú právnu formu, ale nijakú smosttnú politiku. Holocoust- to áno, je to naša zodpovednosť, u vás to robili Nemci, ale postoje obyvteľstva sa až tak nelíšili. Najmä na Morave. Veď odtiaľ utekli Židia do Uhorska. Aj tí v našich mestečkách a dedinách pochádzali z Moravy alebo z Haliče...Nedá sa povedať, že by sa Česi postavili za židov ako napr. Holanďania. A nakoniec aj Slováci, lebo na Slovensku bolo v pomere k počtu nežidovských obyvateľov podstatne viac ukrývaných a zachránených ako u vás.
    17.2.2015 22:29 flhkewozwnzssah | blog: kyknošovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Ale no tak...aj v tých 90. rokoch to bolo nafúknuté, Slováci vyvaľovali na televízor oči ako mucha puk, že pár babiek demokratiek, nejakí tí vnuci vo vibramách a pár obstarožných "matičiarov" , čo niekde mávjú dáždnikmi a vrhajú vajcami bohviekde, možno až v Trenčiarskej stolici:)), vydávajú za "Slovenský národ." To bolo urážlivé pre väčšinu Slovákov, pretože to tak nebolo. nakoniec, j tie výskumy po rokoch jasne dokázali, že Slováci sa nkoniec s rozdelením iba zmierovli. Nič iné im neostalo:). Dobre, že sme sa nikdy nezbíjali- a ani nebudeme, dúfam.
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 15:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA

    Civilizace existovala na území dnešního Iráku a Sýrie už v době, kdy lidé v Evropě po sobě házeli kameny v pralese. Zákon delšího klacku platí samozřejmě dodnes, nehledě na OSN a nějaké mezinárodní právo. Ale přepadávat státy na druhé straně zeměkoule na základě vymyšlených záminek v rámci předpřipraveného tažení mi přijde přece jenom na 21. století jako dost velké chucpe.

    Libye se stala součástí třetího světa až po osvobození a demokratizaci. Předtím to byl nejbohatší a nejvyspělejší stát Afriky.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    16.2.2015 20:55 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Popsal jsem ti dvě údobí a dvě supervelmoci dvě zla. Takže mě nemužeš utopit na nevyváženosti, protože to jaksi z heldiska psaného textu není možné. Leda že by jsi byl naprostý ignorat. :-)
    17.2.2015 13:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Anebo to znamená, žes nebyl vyváženej nikdy :-D
    17.2.2015 13:24 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    To by znamenalo že jsem nezahrnul nějakou další stranu, kterou bych měl zohlednit. :-)
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 15:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    , tohle je pěkná fotka, ale odpůrcům

    No hele, nevim jestli jsi viděl i ty ostatní fotky, ale tobě se ta fotka (i kdyby byla bez popisku) skutečně tak líbí a připadá ti lepší než ostatní? Mě to přijde jako nastrojená naaranžovaná kašpařina. To že má být intimní chvilka? To musela být intimní chvilka jak stehno před objektivem fotografa. Ta soutěž se stala festivalem politicky angažované fotografie.

    v rámci tvého osvíceného ne-ovčího myšlení, že se jim ta fotka prostě líbila?
    To mě napadlo, ale že se jim tak strašně líbila fotka po umělecké stránce, a jako autentická momentka, tak tomu nevěřím ani trochu.

    A když už se tady rozvinula debata o vyváženosti, tak prostě musím připomenout toto. Záměrně uvádím odkaz na "seriózní mainstreamové" médium. A proto tvrdím, že se nikdy v této ani jiné soutěži pořádáné "nevládními" neziskovkami nejenže nikdy neobjeví snímek "Dvě homoklády v Dallasu při intimní chvilce", ale takový snímek v soutěži politické fotografie nikdy nevyhraje. A tuplem ne v době vrcholící mediální štvanice.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.2.2015 16:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    No hele, nevim jestli jsi viděl i ty ostatní fotky, ale tobě se ta fotka (i kdyby byla bez popisku) skutečně tak líbí a připadá ti lepší než ostatní?
    Mně se líbí ta se spřeženíma, ale to je jen proto, že jsem zatíženej na přírodní scenérie a ty fotky s lidma tolik neocenim, ať už jsou homo nebo hetero.
    Mě to přijde jako nastrojená naaranžovaná kašpařina.
    Samozřejmě, že za tim jsou Ilumináti. O tom nepochybuju.
    A když už se tady rozvinula debata o vyváženosti, tak prostě musím připomenout toto.
    No jo, Bible belt je kapitola sama o sobě. Tam je to s náboženstvím asi ještě větší idiocie než v Rusku. Nicméně, pokud by hypoteticky zvítězila homofotka někde z Bible beltu, tak se vsadim, že ty nebo Zíma nenapíšete vůbec nic. Vzhledem k tomu, že požadujete vyváženost vždycky zásadně jen a pouze když je na talíři Rusko, tak vám tu starost o vyváženost médií opravdu moc nevěřim :-D
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 16:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Samozřejmě, že za tim jsou Ilumináti. O tom nepochybuju.
    Ale no tak, králíčku, to je velmi laciné si zase vypomáhat zase ilumináty :-D. Čili ty si opravdu myslíš, že se tam jen homokládili v temné místnosti a pak tam přišel fotograf, zaklepal na dveře a slušně se zeptal "Můžu si vás vyfotit?" To snad ne :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.2.2015 17:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Čili ty si opravdu myslíš, že se tam jen homokládili v temné místnosti a pak tam přišel fotograf, zaklepal na dveře a slušně se zeptal "Můžu si vás vyfotit?"
    Samozřejmě, že ne. Ve skutečnosti to bylo naaranžováno v ateliéru v USA, snímek fotil sám John Kerry. To je přece logické. U těhle věcí se stačí zeptat "Komu to prospěje?" a pak si na to dát odpověď podle své politické orientace. Nic víc není k odhalení pravdy potřeba.

    Jinak ještě k té vyváženosti: Má podle tebe nebo Zímy Rusko vyváženější média než EU? Proč může mít Rusko nevyvážená média a EU nesmí?
    Darth Phantom avatar 17.2.2015 18:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tak fajn, to už beru jako poslední výkřiky do tmy. Takže si to shrneme: Do Petrohradu přijel fotograf z Dánska, zazvonil u dveří a vyfotil si homosexuály v intimní chvilce a vyhrál World Press Photo. Na zvonku měli ti dva napsáno "Homosexuální občané Petrohradu". Tím bychom to mohli uzavřít. Rusko vyváženější média nemá. Skákat na špek všem mediálním presstitutům, kteří píší články za 30 stříbrných ale rozhodně nebudu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.2.2015 18:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Tak fajn, to už beru jako poslední výkřiky do tmy. Takže si to shrneme: Do Petrohradu přijel fotograf z Dánska, zazvonil u dveří a vyfotil si homosexuály v intimní chvilce a vyhrál World Press Photo. Na zvonku měli ti dva napsáno "Homosexuální občané Petrohradu".
    Jinými slovy podle tebe nebylo možné tu fotku vyfotit jinak než na politickou objednávku. Není možné se třeba znát s lidma apod., protože Petrohrad je 1300km od Dánska, mluví se tam jiným jazykem a svět zatím vůbec není globalizovaný. Fotografové navíc typicky necestují, s lidma se nebaví, jazyky obvykle neumí, že. Logika.
    Rusko vyváženější média nemá. Skákat na špek všem mediálním presstitutům, kteří píší články za 30 stříbrných ale rozhodně nebudu.
    Až bude Rusko nevyvážené ohledně kohokoli, není potřeba nic psát, proč by se jako mělo? To samé média v Číně, jejich nevyvážeností není potřeba se jakkoli zabývat. Indie, Japonsko, Koreje, další státy? Ditto, nezájem. Zatímco až bude EU/USA nevyvážená ohledně Ruska, tak nezapomeňte se Zímou napsat blogísky aspoň čtyři, protože vyváženost, férovost a objektivia informací dodávaných lidem je co? No přece hlavní.
    kyknos avatar 15.2.2015 20:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    soudruhu, zajímalo by mě, co si představujete pod takovým nezaujatým výběrem v umělecké soutěži .)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 04:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Zajeď do Saudské Arábie a z "prdele" se tam vyfoť někde na veřejném místě jak si dáváš hudlana třebas s panem Jílkem. Uvídš sám jak demokratický bude proces. :-)))
    kyknos avatar 16.2.2015 18:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    Nějak nevidím souvislost mezi tímto blabolem a uměleckou soutezi
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.2.2015 20:52 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Š. Pánev, pracovitý důstojník CIA
    To jenom k tomu aby jsi pochopil že bodá se jenom tam kde je potřeba. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.