abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | Bezpečnostní upozornění

    Společnost Eclypsium se na svém blogu rozepsala o bezpečnostním problému počítačů Framework. Jedná se o zranitelnost v UEFI umožňující útočníkům obejít Secure Boot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:33 | Nová verze

    Editor kódů Zed (Wikipedie) po macOS a Linuxu s verzí 0.208.4běží také ve Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 17:44 | IT novinky

    Apple dnes představil 14palcový MacBook Pro, iPad Pro a Apple Vision Pro s novým čipem M5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 13:55 | Nová verze

    Debian pro mobilní zařízení Mobian (Wikipedie) byl vydán ve verzi 13 Trixie. Nová stabilní verze je k dispozici pro PINE64 PinePhone, PinePhone Pro a PineTab, Purism Librem 5, Google Pixel 3a a 3a XL, OnePlus 6 a 6T a Xiaomi Pocophone F1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | IT novinky

    Operátor O2 představil tarif Datamanie 1200 GB . Nový tarif přináší 1200 GB dat s neomezenou 5G rychlostí, a také možnost neomezeného volání do všech sítí za 15 Kč na den. Při roční variantě předplatného zákazníci získají po provedení jednorázové platby celou porci dat najednou a mohou je bezstarostně čerpat kdykoli během roku. Do 13. listopadu jej O2 nabízí za zvýhodněných 2 988 Kč. Při průměrné spotřebě tak 100 GB dat vychází na 249 Kč měsíčně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace o útoku na zařízení s Androidem pojmenovaném Pixnapping Attack (CVE-2025-48561). Aplikace může číst citlivá data zobrazovaná jinou aplikací. V demonstračním videu aplikace čte 2FA kódy z Google Authenticatoru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 07:11 | Zajímavý projekt

    Free Software Foundation (FSF) spustila projekt Librephone, jehož cílem je vytvoření svobodného operačního systému pro mobilní telefony. Bez binárních blobů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    14.10. 16:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 7 s kódovým název Gigi linuxové distribuce LMDE (Linux Mint Debian Edition). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Linux Mint vychází z Ubuntu. LMDE je postaveno na Debianu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.10. 16:33 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 144.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Vypíchnout lze lepší správu profilů. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 144 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.10. 14:55 | Bezpečnostní upozornění

    Discord potvrdil únik osobních údajů přibližně 70 000 uživatelů. Incident se týká uživatelů po celém světě, především těch, kteří v rámci ověřování svého věku nahráli do aplikace doklad totožnosti. Únik informací se netýkal systémů samotné platformy, ale došlo k němu přes kompromitovaný účet pracovníka zákaznické podpory u externího poskytovatele služeb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (38%)
     (46%)
     (19%)
     (21%)
     (24%)
     (17%)
     (21%)
     (18%)
     (17%)
    Celkem 229 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník

    DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu

    20.11.2007 09:01 | Přečteno: 4615× | jen tak

    Zdravicko

    Vzhledem k tomu, ze obcas ctu jak diskuzi tak blogy vim, ze s mnozi z vas s pc a podobnyma hrackama i spite:-) Bylo tomu drive i u me. Prority a zajem se vsak meni a u me se zmenil. A jak to tak byva a u IT zvlast clovek zaostane driv nez se nadeje.

    Uz ale k veci. Streco si koupil DVD rekorder a novy pocitac. Tato investice mela ze ucel to, ze z DVD rekorderu nahraje vystrihany film na DVD ROM a po te vypali na pc jako DVD nebo jako kopii DVD ROM. Co cert nechtel ma tam astala visty. Obecne mi ted o operacni system az tak nejde, spise bych rad nekoho zvas poprosil o podobne zkusenosti s touto problematikou. At uz z linuxem nebo s win.

    DVD rekorder zaznamenava na medium datovy tok s koncovkou tusim VBR. To byla vec ktera me zarazila.Cekal jsem ze prijdu ke krabicce ktera na medium vypali xxx.mpeg nebo tak neco podobneho. Pak bych asi moc problemu nemel.

    Za kazde vase zkusenosti a typy jak tuto vec vyresit a nasledne ji naucit i meho streca (clovek kterej s pc nic neumi) diky :-)

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dalibor Smolík avatar 20.11.2007 09:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Já úspěšně kombinuji stolní DVD rekordér a počítač (s Linuxem). Jde o to, co s tím chcete dělat. U mě nastaly různé situace: Např. převod z VHS na DVD provádím pouze na stolním DVD bez použití počítače, ale pokud jde o kopírování DVD, činím přes počítač (k tomu lze použít např. grafický program k9copy, případně lze použít skripty pro příkazovou řádku, v případě zájmu dodám), dále mám kameru s HDD, která ukládá soubory ve formátu .mpg. Tyto soubory raději projedu programem avidemux k indexaci a pak přes mandvd převedu do souborů .VOB, což je již DVD formát, čitelný na stolním DVD přehrávači, atd. ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.11.2007 09:22 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Myslite ze ma pouzite DVD ROM medium nejaky vliv na kopirovani dat obsazene na tomto mediu?
    V podstatě nic nevím
    Dalibor Smolík avatar 20.11.2007 10:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Asi ne ... záleží na tom, co člověk s těmi daty chce udělat. Zda chce zkopírovat kompletní strukturu DVD (a pak vypálit nové DVD) nebo stačí převést např. do kontejneru AVI ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.11.2007 11:26 MartinS | skóre: 13 | blog: F | Troubky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Máte zkušenost s převodem "chráněných" VHS-->DVD ?
    --oldpackage
    Dalibor Smolík avatar 20.11.2007 11:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Ano, negativní :-). Chráněné VHS jsem na DVD nepřevedl ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.11.2007 11:38 MartinS | skóre: 13 | blog: F | Troubky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Řešení by bylo, ale kvůli jednorázovému převodu je ta investice vysoká. http://www.correct.cz/detail.php3?typ=VSS442&odvetvi=av.video
    --oldpackage
    Pinhead avatar 20.11.2007 10:51 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Cekal jsem ze prijdu ke krabicce ktera na medium vypali xxx.mpeg nebo tak neco podobneho.
    Tohle podle mě neumí zatím žádný DVD rekordér. Jestli se pletu, tak mě někdo opravte. Sám bych si chtěl něco podobného pořídit.

    Stejně tak s tím stříháním reklam to není tak úplně jasný. Prý se jenom zindexují a skryjí, takže pak vypálený film má stejnou velikost jako s reklamou.
    Complete the pattern, solve the puzzle, turn the key.
    Dalibor Smolík avatar 20.11.2007 11:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Tohle podle mě neumí zatím žádný DVD rekordér.
    Neumí. Soubory .mpg je potřeba převést přes dvdauthor na VOBy a standardní strukturu DVD, jinak nepůjde ve stolním přehrávači pustit.
    Ve stolním rekordéru lze reklamy skrýt (nikdy jsem to nedělal). Jde to i v počítači - dokud je soubor ve formátu .mpg. Tam to jde klasicky střihnout a spojit soubory .mpg znovu dohromady a pak vypálit.
    DVD-R (+R) se musí ve stolním rekordéru uzavřít (avšak po případné úpravě reklam), RW nemusí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.11.2007 12:30 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Ale DVD rekorder na medium neuklada soubor v xxx.mpg
    V podstatě nic nevím
    Pinhead avatar 20.11.2007 13:15 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Jasně, tak to myslím. DVD rekorder neumí převést film do mpg. Naopak přehrát to umí už snad každej novější, ne?
    Complete the pattern, solve the puzzle, turn the key.
    20.11.2007 13:27 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    A cim prevest ten film co nahraje DVD rekorder do mpg?
    V podstatě nic nevím
    Pinhead avatar 20.11.2007 13:34 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    No to se právě musí vypálit na DVD-RW (nebo DVD-RAM, podle toho co to umí) a pak normálně grábnout v PC. Já to dělal naposledy v K9Copy, ale jsou i jiný.
    Complete the pattern, solve the puzzle, turn the key.
    20.11.2007 12:28 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Ses trihanim nevim jak to funguje ale zvladl to i strejda. Ale je dost mozne ze tam zustanou a jen se skryji tudiz velikost souboru se nezmeni.
    V podstatě nic nevím
    20.11.2007 11:11 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    To DVD se obecně musí napřed v přehrávači uzavřít/finalizovat/etc. než je použitelné jinde.
    Pinhead avatar 20.11.2007 13:50 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Tak vida, tak už umí i nahrávat do mpeg-4
    LG RH200MHS, držitel loňského ocenění EISA, kromě velikého disku nabízí jednu zajímavou vlastnost. Umí nahrávat přímo do MPEG-4. Pokud jste televizní maniaci, nahráváte si spousty pořadů na pevný disk a chcete ušetřit místo je LG možná ten pravý. Proč možná? MPEG-4 filmy z HDD na DVD nevypálíte
    Jak dobře koupit DVD/HDD rekordér
    Complete the pattern, solve the puzzle, turn the key.
    20.11.2007 17:28 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DVD - ROM, prevod a kopirovani z DVD rekorderu
    Nie je mpeg-4 ako mpeg-4 ale to bude asi verzia2(divix, xvid,..) a nie 10(h264,....)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.