abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byly zveřejněny informace o kritické zranitelnosti CVE-2025-55182 s CVSS 10.0 v React Server Components. Zranitelnost je opravena v Reactu 19.0.1, 19.1.2 a 19.2.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 02:44 | Komunita

    Bylo rozhodnuto, že nejnovější Linux 6.18 je jádrem s prodlouženou upstream podporou (LTS). Ta je aktuálně plánována do prosince 2027. LTS jader je aktuálně šest: 5.10, 5.15, 6.1, 6.6, 6.12 a 6.18.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.23.0, tj. první z nové řady 3.23, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 6.0 webového aplikačního frameworku napsaného v Pythonu Django (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:55 | Nová verze

    Po více než 7 měsících vývoje od vydání verze 6.8 byla vydána nová verze 6.9 svobodného open source redakčního systému WordPress. Kódové jméno Gene bylo vybráno na počest amerického jazzového klavíristy Gene Harrise (Ray Brown Trio - Summertime).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 05:11 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za listopad (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Nová verze

    Google Chrome 143 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 143.0.7499.40 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 13 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.12. 19:33 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,2 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,42 %. Procesor AMD používá 66,72 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.12. 15:22 | IT novinky

    Canonical oznámil (YouTube), že nově nabízí svou podporu Ubuntu Pro také pro instance Ubuntu na WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.12. 13:11 | IT novinky

    Samsung představil svůj nejnovější chytrý telefon Galaxy Z TriFold (YouTube). Skládačka se nerozkládá jednou, ale hned dvakrát, a nabízí displej s úhlopříčkou 10 palců. V České republice nebude tento model dostupný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (47%)
     (19%)
     (18%)
     (23%)
     (15%)
     (25%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 426 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    Zazpíváme si s Turkem o Turkovi

    22.10. 22:24 | Přečteno: 1053× | O všem možném

    Tohle je fakt povedený Pojďme si zazpívat s Filípkem Turkem a jeho kámošem Ričrdem Čedem (jak mu říká Bratříček). Ono se tomu nedá jinak než smát. Btw jsem jediný, komu připadá, že si tam volíme čím dál větší dementy? Ale aspoň vznikají takovéto skvosty, takže cajk.

    Píseň o Filipu Turkovi

    No řekněte, není na tom světě hned veseleji?        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.10. 22:53 (_:_)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Nejvíc bych chtěla vidět obličej Babiša, když zjistil s kým musí sestavovat vládu :-) Tenhle týpek zatím podrazil úplně všechny, tak proč by to neudělal i tentokrát? :-) A to jsem si naivně myslela, že nejslabší článek bude SPD s kandidáty z pomocné školy. Snad na jejich okamžik slávy taky dojde :-)
    🇹🇬 avatar 27.10. 01:15 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Nejvíc bych chtěla vidět obličej Babiša, když zjistil s kým musí sestavovat vládu

    ja xift světovýho leadra nutelly když zistil že bude čtyry roky v koutě šoupat nohama jako řadovej poslanec, ropušana jak rychle na mvčr zapíná všecky skartovačky a digikomouše když zistili že ten příkop co tady celou dobu kopali vykopali akoráttak jenom kolem sebe a bába je izoloval vod věčiny placenejch funkcí ve sněmovně :D :D :D :D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    23.10. 01:05 Ladislav Hagara | skóre: 106 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jenom další AI břečka. Takhle ničit písničky. Naštěstí na mě vyskočil Pokáč.
    Max avatar 23.10. 09:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Mně se to líbí. Text je složen pěkně, a o ten jde. Pokáč dobrý, ale textem je slabší.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    🇹🇬 avatar 12.11. 00:40 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Text je složen pěkně, a o ten jde. Pokáč dobrý, ale textem je slabší.

    na druhej poslech dost trhá uši hlavně to 'jedním tahem hajluju'. Jak se jakože hajluje jedním tahem? :D

    imo se ten plagiátor ani nenamahal zahladit všecky stopy puvodniho kradenýho textu :D ;D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Max avatar 12.11. 10:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Přetvoření díla pro nekomerční použití za účelem parodie, satiry, kritiky apod. není podle mně plagiátorství a spadá to pod fair use.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    🇹🇬 avatar 13.11. 00:19 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi

    to asi ne, nicmeně furt to bude vypadat jako vykrádačka, nedodělek nebože autor neměl dost fištronu by vymyslel nějakej vlastní verš nebo ňák jinak to slovičko 'tahem' nahradil/vobešel. Težko se to pak muže měřit se skutečným profesionalnim autorským txtem pokáče :D ;D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    13.11. 16:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Například v Německu spadá i pod trestní zákoník. V duchu dobrých německých tradic a evropských hodnot :-D
    24.10. 19:48 …
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    zprvu me to taky pobavilo ale jinak s tebou souhlasim.
    24.10. 19:51 …
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    ne teda tady, uz je to 1/2 mesice stary.
    23.10. 11:12 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Zatim na turecky songy vede Pokac nad Hoskem 1-0
    23.10. 14:13 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Tak to je hustý, text fakt skvělej, a ten hlas tvl, něco mezi gotem a neckářem.... No dlouho to tam nebude...
    Max avatar 23.10. 15:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Koukal jsem, že o tom psali na novinkách, na iprima a i na jiných portálech :D. Asi proto to má 200k v tak krátkém čase :DDD
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.10. 17:12 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Že Novinky nepsaly třeba o tomhle:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZpNlaHhdKBk
    23.10. 19:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    ten rouming se mi líbí čím dál víc
    23.10. 21:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Nejlépe ve státě, kde soudci odmítají soudit Dozimetr, protože nechtějí mít "nehodu" ;-)
    Glee avatar 24.10. 07:33 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jste oba kreteni, bwoyz. Budouci osadnictvti bude pouze pres tohle.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    24.10. 08:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    takže klasika - víš hovno, děláš hovno, ale pyskuješ do všeho (když zrovna nelžeš) :-)
    24.10. 10:18 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Tak uz ho nech, on to ma tezke. Kdyz na Novinkach pisou o Fialovi, svine jedny, konspirace, kdyz nepisou o Fialovi, svine jedny, jeste vetsi konspirace. Kdybys jako on musel od rana do vecera vysilovat kvuli konspiracim perfidniho Londyna, CIA, Sorose a dozimetricke mafie, tak bys take nebyl s to napsat jednu vetu, aniz by to byl dezo blitek.
    24.10. 10:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    člověče to je možný - myslíš, že je za to alespoň nějak odměňovaný? Třeba jednou za rok vánoční kolekcí a týdnem dovolené na mácháči (od ROH)?
    🇹🇬 avatar 27.10. 01:16 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    ten rouming se mi líbí čím dál víc

    jj libtardi tam teďko krasně bulej kuli těm svejm zaslouženě prohranejm volbám, radost to sledovat :D :D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Max avatar 24.10. 12:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    No, Turkovo písnička je vtipná a vystihuje jeho aktuální kauzy. Ta o Fialovi, jak bych to řekl, to je něčí brekot, že nemá prachy. Vesměs se tam celou dobu říká "nemám prachy kvůli Fijalovo drahotě". Aspoň teda v prvních třech čtvrtinách, pak už mně to nebavilo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Agent avatar 24.10. 15:32 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Takřka kdykoliv když přijdu do obchoďáku, tak vidím plno lidí a plný koše. Halt Fyjalová drahota
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Max avatar 24.10. 16:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Asi jsi nepotkal maminku samoživitelku, která kvůli Fyjalově drahotě nemůže bydlet ani v 1+1 na Praze 1
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.10. 22:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Vis co je v tomhle hlavni problem?

    Zneužívaní - kdyby se případy jako je 40 lety 20x soudně trestaný jedinec, co jen žere zdroje dokopal do práce a třeba i placení alimentů, dani a tak podobně, aby ty zdroje vytvářel, tak by peněz pro tyto holky co jim v živote něco nevyšlo, nebo se něco nepovedlo bylo až až…
    Glee avatar 25.10. 05:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Zneužívaní - kdyby se případy jako je 40 lety 20x soudně trestaný jedinec, co jen žere zdroje dokopal do práce a třeba i placení alimentů, dani a tak podobně, aby ty zdroje vytvářel, tak by peněz pro tyto holky co jim v živote něco nevyšlo, nebo se něco nepovedlo bylo až až…

    To samo neni spatna uvaha, Jachymove! ;-) A co teprve ty cerstve Bohnice, ze?

    Vsema deseti. I kdyby jen balvany kutaleli!
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    25.10. 08:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    i kdyby jen balvany kutálel
    A víš, že to není špatný nápad?

    Jestli v Bohnicích, nebo v Jáchymově je jedno - mohl by působit edukativně na turisty jako upomínka jedné historické postavy a oni by za to platili a ještě by udělal něco pro své zdraví

    Vidíš, že z tebe občas vypadne i něco smysluplného - stačí kulatý kámen, kopec, nějaká kasička, kam by mu házeli peníze a je hotovo

    Dobrej plán!!!
    Glee avatar 26.10. 02:27 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jestli v Bohnicích, nebo v Jáchymově je jedno

    Neni. Ale asis nesledoval domaci zpravy, co? :-(

    Ty mas svoji bublinku, Max ma svoji bublinku, nu coz, karavana jede dal.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    26.10. 14:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    to, že se rád plácáš ve sračkách a užíváš si je je tvoje věc, ale nebuď smutný, že ostatní nemusí když nechtějí :-)
    Glee avatar 27.10. 03:37 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Ty bohnicky sracky, o kterych tu tak fundovane mluvis (opakuju, byla to velka kauza), se te tykaj uplne stejne jako me.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    27.10. 07:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    já jsem začal mluvit o Bohnicích? Fakt? A je to moje mluvení o Bohnicích ted s tebou v pokoji?
    Glee avatar 28.10. 04:43 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Neb jsi porad nebyl konkretni, tak:

    já jsem začal mluvit o Bohnicích?

    To tema jsem nadnesl ja, nicmene vyjadril ses jako bys reagoval na tu konkretni aktualni problematiku:

    Jestli v Bohnicích, nebo v Jáchymově je jedno - mohl by působit edukativně na turisty jako upomínka jedné historické postavy a oni by za to platili a ještě by udělal něco pro své zdraví

    Souvisi to tedy nejak bez oslich mustku s aktualni kauzou? Jestli ne, tak aspon dej hint, kam miris.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    28.10. 08:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    jak mám vědět jestli s tím souvisí Jáchymov, nebo Bohnice - já to nijak místně nevymezoval - s tím si začal ty

    podle mě to má dá se říct celoplanetární působnost

    příklad: tenhle jedinec není žádný robin hood bojující proti zlému systému, to je jedinec co rád ubližuje a ještě je na sebe za to hrdý

    a společnost stojí ochrana před ním hromadu peněz - a ty by se daly použít třeba právě pro pomoc těm svobodným matkám

    28.10. 10:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Simtě naděláš, takových je:

    https://nasregion.cz/patnactilety-ukrajinec-brutalne-napadl-a-znasilnil-zenu-u-soudu-neprojevil-zadnou-litost-365583/

    Jenže státu se to přece finančně vyplácí :-D
    28.10. 11:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Takže tobě nevadí ani to svinstvo co udělal ten Ukrajinec? Co tě na tom svinstvu furt tak přitahuje, že ho nejsi schopný odsoudit?
    28.10. 21:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Odsoudil ho soud.

    Ale věřím, že ty bys rád odsuzoval, střílel, věšel a posílal do plynu :-D
    29.10. 08:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Ale já nepsal že by si měl odsoudit jeho - ptal jsem se proč nedokážeš odsoudit to svinstvo co spáchal - běžně ti takhle uniká smysl věcí?

    A k tomu zbytku - ty věříš tolika zhovadilostem, že si klidně věř i téhle další co si napsal. Je demokracie. Můžeš věřit čemu chceš
    Glee avatar 29.10. 02:12 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    jak mám vědět jestli s tím souvisí Jáchymov, nebo Bohnice - já to nijak místně nevymezoval - s tím si začal ty

    Tak psal jsem "cerstve Bohnice", nedoslo ti to, ale budiz.

    Jinak jako jasny, se zbytkem se souhlasit samozrejme v obecne rovine da.

    Ale vypada to, ze od ledna snad konecne zacne platit jakasi unifikovana metodika posuzovani techto magoru a snad se i navysi pocet naprosto nedostatkovych detencnich "luzek". Uvidime.

    V tyhle bohnicky kauze to samo primarne neposral primar, ale soudni znalec.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    29.10. 08:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    nedoslo ti to, ale budiz.
    Došlo, ale v globálu to není důležitý - chyby se budou dít vždycky
    Glee avatar 31.10. 04:56 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    I ty jeden tajemniku strany! :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    26.10. 13:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-i-cerny-most-je-uz-moc-drahy-misto-kde-se-hrouti-socialni-bydleni-prahy-288382

    To víš, každá holt není ajťačka nebo pětidemoliční poslankyně se statisícovými příjmy :-D
    Max avatar 29.10. 00:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Stále je tu možnost žít jako za tvého oblíbené komunismu, tj. více generací v jednom domě.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.10. 22:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Stále je tu možnost žít jako za tvého oblíbené kapitalismu, tj. více generací v jedné ratejně.
    Max avatar 31.10. 13:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Větší hloupost tě už nenapadla, co? :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.10. 18:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Hlupáku vše hloupé ;-)
    🇹🇬 avatar 27.10. 01:17 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Že Novinky nepsaly třeba o tomhle:

    vo mým pávkoj ani bukanýrech taky nenapsali a to sem měla nad libtardama rok a půl s AI pisničkama naskok a dokonce to dycky mělo i klip :D

    ....svět tenkrat asi eště nebyl připravenej :O :D :D ;D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Jendа avatar 26.10. 05:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jak se tohle dělá technicky? Umí to melodii podle předlohy, nebo tam někdo musel dát "noty"? A pak si je to interpretovalo samo?
    🇹🇬 avatar 27.10. 01:27 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi

    zní a vypadá to jako suno :O ;D

    tam máš buďto uplně zakladní režim kde tu generovanou pisničku ňák popišeš podobně jako když generuješ třeba vobrázek, noa pak hele víc pokročilej režim kde si mužeš vygenerovat text a ten upravovat nebo jako rovnou napsat vlastní ňákej :O ;D

    Vod doby co sem to naposled použivala (hele pávek, hele digikomouši) tam přibyla novinka ato přidání/uploadnutí ňáký referenční pisničky noa to bude nejspíš přiklad i tohodlenc turka :O ;D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Max avatar 29.10. 00:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Ono to Suno je. Dnes každý používá Suno. A tady je originál: Suno: Miluju a hajluju (Cover).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    🇹🇬 avatar 27.10. 01:05 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi

    nejvíc nejveselejší chucpe na tom je, že kuli tomu turkově domělýmu nacizmu nejvíc bulej ty libtardi, který tady doteďka pardonovali banderu, azov, ukronácky, zpochybňovali holocaust a etnický násilí na ukraině, hulákaj nacistickej pozdrav 'gerojum slava' nebo všude možně posvětě v různejch hnusnejch diktátorskejch nebo polototalitních režimech nakupovali napřiklad nekonvenční dáávno zakázaný fosforový bomby pro neonácky z batalionu azov :D :D :D :D

    ....myslimže už sem na to přišla, libtardům asi vadí že turek hajluje jenom tak jako a neni to žádnej vopravdickej nácek jakejma navopak voni skutečně sou :D :/ :D :/

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    27.10. 09:24 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    :-)
    Max avatar 29.10. 00:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    To, že má sklony k nácovství, na tom se vozí převážně media. Reálně je to jen prolhaný pozér, který si hraje na chlapa, ale když se má k něčemu jako chlap postavit, tak začne lhát a vymýšlet si různé hlouposti jako nějaké malé dítě na základce a k tomu začne komponovat ukřivděná videa s lyrickou hudbou na pozadí. To už je pak jen třešnička na dortu. Jeho obdiv k vekslákům a mafiánům taktéž veřejně prezentuje. Tohle fakt musí imponovat jen naprostým idiotům. Šáša Krusty hadr.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    🇹🇬 avatar 12.11. 00:38 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    To, že má sklony k nácovství, na tom se vozí převážně media

    na sto honů to smrdí čučkařinou tajnejch služeb, hlavně načasováním tý kauzy páč novináři sami vo sobě by takovou medialní bombu 100% vodpálili eště před volbama :D

    A je taky zajimavý že ta kauza začala +- ve stejnou dobu kdy se pan prezident pávek svejm loutkovodičům zase jednou utrch ze špagátů a do medií blábolil cosi o tom že nechá budoucí ministry prověřit bezpečnostní informační službou, noa za pár dní deník n, ve kterým mimochodem sám agent pávek seděl v mediální radě, rozjede tudlectu akci jako přes kopírák vzatou vod stbáků :D

    Reálně je to jen prolhaný pozér,

    pro věčinu politiků je bruSSelský koryto finální meta jejich kariery, turek se toho 3. řijna vzdal a vratil se do tuzemský politky aniž si moch bejt jistej tim že ty volby vyhraje, nóó takže si myslim že to neni člověk co mluví do větru a skutečně mu de o zastavení zelenýho moru :D ;D

    jestli tohodle cile chce dosahnout třeba ňákým tim pozerstvím mi je celkem jedno, hlavněže poteče zelená krev :D ;D

    tak začne lhát a vymýšlet si různé hlouposti jako nějaké malé dítě na základce a k tomu začne komponovat ukřivděná videa s lyrickou hudbou na pozadí.

    asi si pr team motoristů spočital že je tadlecta taktika boření medialniho image nácka pro ně víc výhodnější. bych mu spiš radila zautočit, stočit to do vtipu nebo využit medialni silu nepřitele proti jemu samotnýmu jako to uďál před prezidentckejma volbama trump když řikal do medií jednu kravinu za druhou a libtardi se před normálníma lidmama znemožňovali tim když to uplně seriozně z vážnejma tvářema všecko factcheckovali :D :D

    měl si třeba nasadit na hlavu esesáckou helmu, nalepit si pod nos hitlerovskej knirek a jít položit kytku do terezina, z toho by se novinaři mohli uplně zblaznit ale pro normální lidi by to byl furt jenom vtip :D :D :D :D

    Jeho obdiv k vekslákům a mafiánům taktéž veřejně prezentuje

    a je jich u motoristů víc nebo míň než v dozimetru, kampeličce, na dopravním podniku vokolo hřiba nebo v pávkově hradní partě?? :P ;D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Max avatar 12.11. 10:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    1) Jj, je to spiknutí na globální úrovni :DDD
    2) Odpůrci PP by se už měli rozhodnout, zda je PP loutkovodič, nebo loutka. Je to od nich dost schizoidní, když jednou tvrdí to a pak zase opak.
    3) Je to tak, je to hrdina, že odešel z EU. Však už se jeho kámoš vekslák nechal slyšet, jak mu Turek dluží a že by k němu měl být štědrý.
    4) Nejde jen o kauzy s náckovstvím, chová se tak vždy u všeho.
    5) Jj, to je hodnotný argument, obhajovat grázli, protože jsou přeci i jinde, takže to vlastně nevadí.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.11. 23:36 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Takových zasloužilých převracečů kabátů už bylo:

    https://www.denik.cz/z_domova/emanuel-vajtauer-general-elias-protektorat-cechy-a-morava-kolaborant-zahada-tisk.html

    Jeden Pávek navíc, český standard ;-)
    🇹🇬 avatar 13.11. 00:13 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jj, je to spiknutí na globální úrovni

    spiš lokální :D ;D a jak viš, v týdle zemi je i nemožný možný :D :D svědci z dozimetru samou radostí vyskakujou z voken, premier si každej měsíc vodnáší v igelitce z kampeličky meloun v drobnejch nevoznačenejch bankovkách, ministr vnitra si telefonuje s organizovaným zločinem, řechkova 91. skupina informačního a kybernetickýho boje nacvičuje ovlivňování volbeb tim že je i sama skutečně vovlivňuje, komouši z neziskovek rozhodujou kterej web se vypne etc

    V kontextu všech tědlectěch spolehlivě prokázanejch udalosti se tadlecta konkretni čučkařina vubec nezdá nemožná, spíš se navopak zdá dost pravděpodobná :D ;D

    Odpůrci PP by se už měli rozhodnout, zda je PP loutkovodič, nebo loutka

    107 neni žádná sláva ale taky to z něj nedělá uplnýho dementa, určitě je schopnej nějakýho samostatnýho vykonávaní vydanejch rozkazů. Vostatně, když byl vybranej jako potenciální bolševickej špion pro nasazení na zapad, tak se u něj předpokladalo že zvládne ňák samostatně vykonavat vyzvědně-sabotážní činnost i bez přímejch rozkazů jeho nadřízenejch z KGB :D ;D

    ale když ho nehlídaj, nefunguje telepromter nebo příde nějakej nečekanej dotaz vod novinářů nebo z publika tak blabol na sebe dlouho nenecha čekat, jednou blábolí o 'mimořádnejch volbách' což naše ustava vubec nezná, plete si zákon se záchodem, planety hvězdný soustavy...... noa nebo s předstihem do medií vykecá tajnej plán bejvalejch stbáků z bis na házení vidlí do sestavování příští vlády :D :D :D ;D

    Je to tak, je to hrdina, že odešel z EU. Však už se jeho kámoš vekslák nechal slyšet, jak mu Turek dluží a že by k němu měl být štěd

    dluch by se určitě víc líp cáloval z platu a nahrad europoslance :D ;D

    Nejde jen o kauzy s náckovstvím, chová se tak vždy u všeho.

    noa asi mu to funguje když přesto dostal vic jak 20k preferenčnich hlasů :O ;D

    pan prezident pávek by měl konečně pochopyt že už nežijem za totality a měl by respektovat demokratickou vuli lidu a menovat ho ministrem :D ;D

    Jj, to je hodnotný argument, obhajovat grázli, protože jsou přeci i jinde, takže to vlastně nevadí.

    třeba si to už vodpracovali 'službou demokracii' :P :P

    ja spiš hlavně nechapu proč by todle měl bejt problem jenom v připadě motoristů když u jinejch to nevadí. Navic u motoristů to sou zatim spíš jenom bachorky z řiše konspiračních teorií, ale řibovejch šedesát klacků měsičně na tajnym učtu nebo +7 mrtvejch vokolo dopravního podniku/dozimetru sou relalita :D ;D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Max avatar 13.11. 02:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    dluch by se určitě víc líp cáloval z platu a nahrad europoslance :D ;D

    Z EU těžko budeš vyvádět nějaké prachy pro sebe domu. V lokální politice máš větší možnosti si přijít nečernotou na vyšší prachy, a nejen pro sebe, ale pro kámoše.

    ja spiš hlavně nechapu proč by todle měl bejt problem jenom v připadě motoristů

    To je jen tvůj pohled, protože je pro tebe Turek modla. Já úplně tak stejně budu kritizovat lidi z ODS, piráty a další. Když se tu nastolila diskuse o Turkovi, tak se tu rozebírá Turek, ale je až vtipně smutné, jak se ho jeho ultra fans snaží obhajovat.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    🇹🇬 avatar 15.11. 20:53 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Z EU těžko budeš vyvádět nějaké prachy pro sebe domu.

    bruSSel měl na letošek rozpočet skoro 200 miliard euro přičemž nemá žádný ty mandatorní vydaje takže všechny ty penize šly na různý takový bohulibý učely jako sou 'podpora našeho evropského způsobu života', 'silnější Evropa ve světě', 'nový impuls pro evropskou demokracii, 'Zelená dohoda pro Evropu', 'Odolnost a hodnoty', 'Sousedství a svět', 'fond Kreativity', 'fond soudržnosti', 'program pro zaměstnanost a sociální inovace', 'Program Občané, rovnost, práva a hodnoty', 'Fond pro spravedlivou transformaci' etc etc etc etc.........

    asi nemusim vymenovávat všecky ty tunely by bylo jasný, že v bruSSelu se dá krást víc a líp než v domácí politice. Pro politika je na to potřeba udělat jenom jednu jedinou věc, přidat se k tý libtardí dekadentní idelologii a nestavět se jí do cesty. A moc dobře si zpomínám jak alexandr alexandrovič vondra po eurovolbách nabizel turkoj coby eště nezařazenýmu europoslancoj kolaboraci s odesackou/lihoveckou frakcí v europarlamentu a turek to vodmít :D ;D

    To je jen tvůj pohled, protože je pro tebe Turek modla...........je až vtipně smutné, jak se ho jeho ultra fans snaží obhajovat.

    ttssss sem volila svobodný a extra sem kuli tomu jela přes pulku republiky. Turka chci protože libtardi ho nechtěj a snažej se ho zlikvidovat nedemokratickou cestou, to je nejlepší možný doporučení co mu mohli dát :D ;D

    jako u všech politiků je i u turka poctatný jaký nazory a postoje hodla zastavat, jestli se chce plazit po zemi před bruSSelem nebo jestli bude před nim bránit svou zem, jestli chce greendealem ničit prumysl a ekonomiku nebo jestli ten komunizmuz bude vymycovat, jestli bude v zahraniči spíš dveře votevírat nebo jima doslova teatrálně práskat jako jistej buřtik lipavskej. Že je sranda sledovat jak kuli jeho vosobnímu životu libtardi kvičej je spíš jenom přijemnej bonus, na politiku jeho vosobní život nemá žádnej vliv a je na urovni bulváru to furt pitvat :D ;D

    Já úplně tak stejně budu kritizovat lidi z ODS, piráty a další. Když se tu nastolila diskuse o Turkovi, tak se tu rozebírá Turek

    akorátže neni žádná náhoda že ve veřejným prostoru je 'akcentovanej narativ' právě ten turek a ne třeba kampelička nebo dozimetr :D ;D


    si hlavně uvědomuju co se tady děje. nejdřiv se namíru ušije a schválí 'lex babiš' jako by snad politiku v týdle zemi mohli dělat jenom proletáři (a je tragikomický že s tim zakonem přišli pravě lidi z prejže pravicovýho uskupení spolu :D :D ironická třešnička na dortě je, že kdyby se ten zakon měl skutečně do puntiku dodržovat tak by museli rezignovat i jurečka, šláfnberg, černín a další držitelé pozemků příp. firem co čerpaly nějaký dotace) a pak se dělá medialní dělostřelba že je babiš ve střetu zajmu, kromě toho tady máme *čtrnáct let* tahnouci se politickej proces vokolo dávno vrácený dotace na čapí hnízdo za kterou báboj maximalně tak hrozí podminka ze který ho na 99.99999999% jeho advokati stejně nakonec ňák vysekaj :D :D

    Pak jiřina pospíšil, euromarxistickej extremista kterej by nejrači popravoval za plakáty jako ňákej pravověrnej člen nsdap, na tradiční českej zpusob udá pitomia za 'chirurga z dovozu' což nejspíš skončí dalším politickým procesem, tentokrat postaveným eště na mělčích zakladech a o to je zajimavější že kuli takový pitomiově pitomině ropušanovi fízli uďáli razii u nějaký tý šefky kampaně spd a nemocnou ji vodvedli k vyslechu čimž sami porušili zakon a srovnani s gestapem neni uplně mimo misu. Noa pak 'hodnotový politici' blábolej že tomio nemuže vykonavat uřad přecedy sněmovny protože je přece trestně stihanej. celkem chucpe, sami ho udaj a likvidujou v politickým procesu kterej nemá sebemenší šanci na uspěch a přitom si současně stěžovat že je trestně stihanej :D :D

    noa prozatim nakonec tady mame tudle kauzu turek a jeho komentů na sockách který napsal před x lety zhruba ve věku kdy se jiný 'z mladické nerozvážnosti' v tvl sedmadvaceti upisovali ksč a vojencký rozvědce, tedy moskvě a kgb. Nejstarší turkuv blabol je iirc taky nějakejch těch 14-15 let, vražda se promlčuje po dvaceti, navíc nepochybuju že by se v českým národě nenašlo za těch x let nespočet vochotnejch udavačů coby turka za některej ten blabol davno nenaprašili. Že se to teďka znova celý votevírá je děsně podezřelý a dost to smrdí, zlášť když přihlídem k babišovejm a pitomiovejm kauzám :D

    celý to na mě pusobí dojmem, že neschopný strany pětitotalice co nevobstály v demokratickejch volbách (a co podporu lidu a tedy svuj relalnej mandát pro vykonavani uřadů ztratili ještě někde dáááávno před polovičkou svýho funkčniho vobdobí :P :P) se snažej lidi, který nedokážou porazit politicky demokratickým střetem idealů a myšlenek, zlikvidovat spřátelenejma mediama a zneužíváním statniho aparatu, fízlama a čučkařema, podobně jako se levice v usa snaží zničit trumpa. Všecky ty tři naše připady nesou dost podobnejch znaků a je tady navíc patrnej trend přivostřovat a současně snižovat nutnost mit nějaký skutečný dukazy pro vodstřelení toho danýho člověka. Ja chci žít v demokracii, ne fízlokracii, soudcokracii, libtardkracii nebo šafr-lukačovič-simkaničkracii. Nejlepší zpusob jak tudlectu snahu čučkařů, presstitutů a demokraticky poraženejch oligarchů hodit do kanálu a zabránit jim v případným dalším vodstřelováním eště jinejch možnejch budoucích ministrů je udělat přesnej vopak toho, co chtěj, tedy turka na ministerskej post menovat. Pokud by tadlecta uměle vyvolaná dehonestační čučkařina uspěla, libtardi by v ní nepochybně pokračovali i u dalších men ze kterejch maj butthurt, ie. macinky na ministerstvu životního prostředí proti kterýmu už teď libtardí zelený 'vědci' pišou nějaký blbečkovský dopisy :D ;D

    ....a teď si přectav, že se těm čučkařům pod ruce dostane vobyčejnej člověk, i vlivnej miliardář co má na špičkový advokáty musí chodit 14 let k soudu a eště nemá dobojováno :D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Max avatar 15.11. 23:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jak jsem psal, je fakt vtipné, jak ho jeho ultra fans brání. Každý argument je bizardnější. Je i pozorudhodné, jak jeho ultra fans za něj i okatě lžou podobně jako to dělá on. Vejce vejci.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    🇹🇬 avatar 16.11. 01:34 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jak jsem psal, je fakt vtipné, jak ho jeho ultra fans brání.

    kolikrát eště musim zvopakovat že sem volila svobodný? :P :P :D ;D

    bizardnější

    na slovičku bizardní je hele uplně zevšeho nejbizardnějšejší že se spravně piše uplně bez 'd' :O ;D z fleku mužeš nastoupit k simkaničoj nebo bratkovskýmu jako korektor :D ;D

    Je i pozorudhodné, jak jeho ultra fans za něj i okatě lžou podobně jako to dělá on

    a byl by i ňákej příklad tý udajný lži, nebo levá peruť prostě jako teďko nově rozšířila tu uměle vyvolanou dehonestační kampaň i na jakoukoliv vobhajobu turka?? :P :P :D ;D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    Glee avatar 16.11. 02:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    kolikrát eště musim zvopakovat že sem volila svobodný? :P :P :D ;D

    Kdo chce dezolata bit, bizardni hul si najde.

    z fleku mužeš nastoupit k simkaničoj nebo bratkovskýmu jako korektor :D ;D

    Pravdepodobne by vycnival tak na CT, tam se myslim snazej, i kdyz je zas tak moc nectu, spis pozoruju z povzdali. :-)

    a byl by i ňákej příklad tý udajný lži, nebo levá peruť prostě jako teďko nově rozšířila tu uměle vyvolanou dehonestační kampaň i na jakoukoliv vobhajobu turka?? :P :P :D ;D
    Tohle uz nema s levici nebo pravici nic spolecnyho, to je proste uz tabor lidi, kteri pozaduji odstrihnuti od Ruska 4ever (apod.)! Tohle se teda Yankum podarilo no. Vychod EU uz nebude mit tranzitni poplatky, tj. urcitou paku (kdo pistel nejvic kvuli NS, vime ze?) a asi se drtive majoritni moc vraci zpet na zapadni pobrezi EU. Ursula uz vycitila krev a zada si vlastni spionazni "stredisko", Kajino totiz vuuubec nestaci. :-D
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Max avatar 18.11. 08:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    To, že jsi volila svobodný neznamená, že nevlhneš i z Turka.
    A pokud chceš lež, co jsi napsala, tak třeba to, že psal sračky na socky v předávné době, když byl snad náctiletý. Pravdou je, že ty sračky tam psal i před pár lety. Jedna z věcí, ve které je konzistentní od mlada, kdy vlhnul z Jonáka.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 09:22 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Maxi neblbni, takovýhle výlevy v době kdy na hradě sedí kovanej komouš a teď se klaní na národní třídě jsou zbytečný. Turek si to přece odpracoval, a i s těma romama pracuje. Tak nevym co vyšiluješ. Libtardí úderka koukám vymývá mozky i chytrejm lidem, demisní vláda a jejich souvěrci lžou i média imrvére lžou a nadávaj lidem. Celý to vypdaá na převrat - první krok je odlidštit ty co chceš dostat od válu a tohle teď všude probíhá. To jsou samí fašisti, mafiáni, dezoláti prorusský kolaboranti - to všechno jede a má to za úkol vyvolat nenávist proti nastupující vládě. Přitom jsou to všechno jenom lži - pokud by něco z toho byla pravda tak kde je naše země? vždyť babiš už byl premiérem a ve vládě spoustu let, okamura už je leta v parlamentu. Tak se prober a zamysli se. Babišův střet zájmů je jenom účelovka, jak ho dostat od válu a zakrýt špínu co se děla za fijaly - dozimetr, bitcoiny, šifrovaný telefony, nemocnice a tak dále - protože to všechno ukazuje že ta pravá mafie nám tu vládla teď. Nic jinýho za tim není.
    Max avatar 18.11. 10:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Když nesouhlasím s lhářem, co obdivuje a kamarádí s veksláky a mafiány, tak to znamená, že jsem postižený nějakou libtardí úderkou? Co je tohle za dementní argumenty?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 18.11. 10:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jinak co je lež na tom, že se veřejně hlásil k obdivu Jonáka a ke kamarádství s ním? A to nejen v mládí, ale i poté, co ho pustili z lochu? To samé jeho nejlepší kámoš Chlad, který se netají, čím se živil a co ojebával a nedávno se nechal slyšet, jak mu Turek dluží, že ho dostal tam, kde je.
    Říkáš lži, ale sám Turek tohle ventiluje, to si nikdo nevymýšlí. Když k tomu připočtu, jak si vymýšlí ohledně různých věcí a jak se kroutí a lže, když něco posere, tak je to nevolitelný odpad. Profiluje se jako rovnej pravej chlap, ale reálně se chová úplně opačně.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 11:08 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    peníze v mafiánské kampeličce, peníze ze zakázek v nemocnicích, dozimetr asi 6 mrtvol, šifrovaný telefony, pokus o legalizaci výnosů kriminální činnosti skrzevá bitcoiny. Tohle je ta pravá mafie, nějakej vexlák a rasista jsou proti tomu žabaři. Pokud tohle nevidíš, libtardí úderka tě zaslepila nenávistí a proto tady píšeš nenávistný nesmysle ty. Jakej je babiš mafián? má akorát čapák a střet zájmů, kde tam vidíš mafii? Jo ano je to bezkurpulózní podnikatel, nepřátelsky přebíral firmy, ale jak jinak chceš vybudovat miliardovou firmu? Choval se jak dobytek, ale zatim nic co by bylo proti zákonům v čr, až teď možná čapák, 30 nebo 50 mega, vrácenejch. okamura, populista a politický podnikatel no a co? Populismus neni trestnej, a tahaj ho max za plakát. Ale ruku na srdce, ty sem chceš lidi co s nožem běhaj po městě? Ty tady chceš mít situaci jako v německu, británii a i jinde, kde takhle nožem přišly o život dohromady stovky možná už tisíce lidí? Turek je akorát přiblblej frajírek. Ale zase proti 6 nebo kolika mrtvolám v dozimetru, pokusu ojebat s bitcoinama, co to je? A i na hradě sedí kovanej komouš, tak vo co go? Joa ten turek má o řízený revoluci pravdu. sám jakeš to řikal. Inscenace mrtvýho studenta od stb to jenom dokazuje.
    Max avatar 18.11. 11:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Argument whataboutismem není argument. Ukazovat, že vekslák je ok, protože někde někdo dělá větší průser, to je fakt argument na palici.
    Podsouvat mi, že když nebudu volit prolhaný vekslkáky, tak tu hrozí FR/EN stav, to je další pitomej argument.
    Ty předpokládáš, že když nesoulasím s Turkem, že nesouhlasím se vším, co "slibuje". To je docela tvůj sakr mylný předpoklad. Vidíš to strašně nesmyslně černobíle.
    Já prostě nemám rád křiváky a je mi fakt jedno, zda hlásí vše, s čím souhlasím. Jakmile jde o sráče, tak prostě smůla, já takový odpad volit nikdy nebudu, i když tam bude 100% soulad s mými názory.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 12:46 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Tak jsem to asi nemyslel, vol si koho chceš. Ale jsem jenom chtěl ukázat že lháři, křiváci a mafiáni jsou právě ve tej vládě v demisi, a teď to jsou navíc ti co nejvíc křičí lhář, rasista, prorussák dezolát kriminálník a já nevim co ještě. A ty to tady po nich opakuješ. Mě to vyzněléo jako kritika celý nový kliky.

    Turek myslim neni zlej člověk, ano je to blb a pozér, maximálně takovej trochu "autobazarník" tu trošku obložit pitomce nebo naivky, ale mafián a kriminálník ve smyslu že sou za nim mrtvoly podle mě neni, zatím všecko co dělá vyznívá že si honí ego.

    A vysvětli proč si myslíš, že kdybychom přijali milion migrantů z afriky a blízkýho východu, že by to tady nevypadalo jako v německu, britániii, švédsku atd.?
    Max avatar 18.11. 13:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Tak mrtvoli za sebou snad nenechává nikdo inteligentní. To byli devadesátky. Každý s trochou rozumu saje prachy jako šedá eminence.
    Těžko říci, co je. Já ho osobně neznám a do jeho kšeftíků nevidím, jen to, co sám říkal a co dělá.
    Tu poslední otázku nechápu. Já jsem vesměs proti migraci, nevím, co bych měl vysvětlovat. Jezdím Německo, šéf také a za tu dobu třeba Hamburg má krásně začínající ghetto. Známá dělala sestřičku v nemocnici v DE a když se vrátila k autu, které parkovala před nemocnicí, tak bylo na špalkách a kola nikde.
    Osobně si myslím, že se bez migrantů neobejdeme (z hlediska ekonomiky, růstu apod., ostatně třeba ve zdravotnictví se to značně ukazuje), ale raději migranty z východu, než z dálného jihu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 14:15 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Tak zase tak explicitně to vysvětlit jsem nechtěl, ale dík, já myslel, že ta narážka na FR/EN stav byly míněna tak, že ten stav tady prostě nenastane a proto není nutný volit ty prolhaný veksláky - za to jsem si dosadil babiše a celej zbytej jeho squadry azury (okamuraturekrajchl atd). Můj názor je ten, že pokud by pokračovali fialovci, FR/EN/DE scénáři se nevyhneme. Jestli to je důvod volit někoho jinýho? Pro mě ano, ale nemusí to bejt zrovna babiš suita teda.

    Jináč já měl auto na položenejch starejch gumách loni na podzim, na sídlišti. Byl jsem asi už třetí... Jestli to souviselo s migrací netuším, spíš to vidim na nějaký feťáky. Protže mi lajzli plecháče za pár stovek...

    Jinak s tim přijímáním migrantů kvůli řešení ekonomiky, něco na tom je, ale hlavní je najít cestu jak zvýšit porodnost. Přímé peníze to nespraví, naopak, peněžní pobídky posilují porodnost nízko příjmových skupin, což asi úplně nechceš. Hlavní směr by měl být ulehčit návrat matek střední třídy do práce - tedy hlavně jesle, zkrácení mateřské a daňové úlevy... Plus zvyšování kvalifikace celé populace podporou kvalitního školství a hlavně zkrácení šk docházky, aby se ti graduanti dostali dřív do pracovního procesu.
    Max avatar 18.11. 15:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    S tou porodností jsem četl nějakou analýzu, že to není tak, že by byla úplně nějak mega klesající tendence, ale je spíše tendence to posouvat do vyššího věku, což dělá reálně tu jakoby díru v porodnosti.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 16:40 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Nemyslím si, podívej se v grafy na počty narozených dětí vs zemřelí a pak na úhrnná plodnost. Podle té křivky teď (5-10 let zpátky) skončila generace husákovců, a od té doby počet narozených setrvale klesá, takže pokles co je vidět za poslední 4 roky bude dále pokračovat. Nic moc vyhlídky. Plus se podívej na statistiku úhrnná plodnost - paradoxně za babiše stoupala, a v 21. roce v kovidu se to zlomilo a teď jde relativně rychle dolů - což opět znamená, že se nebude rodit víc dětí. Ta díra je způsobená, řekl bych, mnoha faktory, hlavně ekonomika mladých, nemožnost sehnat lepší bydlení, plus tomu nepřidává ani neustálé strašení válkou a ruskem za hranicema. Osobně bych se ani nedivil kdyby tam byly nějaký dlouhodobý pozůstatky po covidu ať už psychický nebo biologický co ovlivňujou plodnost ale to je moje spekulace hodná (d)ezo scény.

    Asi nejpravděpodobnějš bych řekl je to možná ten yolo efekt - fatalismus globální pandemie, strachu z ekonomické nouze a blížící se války a mladý chtěj stihnout co to dá než zaklepou bačkorama někde v nemocnici/podmostem/vzákopu...
    Max avatar 18.11. 19:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Ten odkaz na ekonomiku je dobrej vtip. Lidé se mají čím dál lépe. Životní úroveň stále roste. Rostou ale i nároky. Každý by chtěl hned bydlet sám, ve vlastním atd. Hlavním argumentem je matka samoživitelka, co nemůže bydlet na Praze 1.
    Můj děda stavěl svépomocí a hafec let si nemohl koupit ani pivo, jak šetřil (plus samozřejmě velká zahrada, zvířectvo, pěstování ve velkém atd.). V domě jsme bydleli dvě generace pěkně pohromadě, což bylo kdysi dost běžné. Sousedi třeba nyní bydlí v jednom domě ve třech generací. Vždy trošku přistaví, aby měli trochu soukromí a bydlí se. Běžně je v rodinách x aut atd. Já pět let bydlel v režimu spolubydlení, abych našetřil, užil si atd. Jeden člen rodiny je se ženou zaměstnán ve fabrice a i tak dokázali dosáhnout na hypo a mají vlastní barák (ona je teď bez práce - nemoc a stále to dokáží utáhnout). To samé další člen rodiny, oba dělají ve fabrice a koupili si vlastní dům na hypo.
    A to ani nemluvím o komfortu takového bydlení. Dříve uhlí, špinavý sklep, nezateplený barák, rozdíl třeba deset stupňů mezi místnostma. Dnes zateplený baráky, konstantní teploty, automaty nebo tepelka atd.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 21:53 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Kámo žiješ v jinym století. Co stavěl dědek nebo s kym bydlel nikoho nezajímá a téměř nikdo z mladejch 25+ na to nemá, ani schopnosti, nervy, sílu, vůli ani pravděpodobně většinou ani peníze. Dneska se nikdo kvůli stavbě nebude moc omezovat plus už neseženeš žádnej levnej pozemek možná v nějaký řiti. Lidi co měli průměrnou mzdu někde 30-40 čistá ruka si před deseti dvanácti lety mohli dovolit koupit 2kk (2-3mega v praze) a s +- nulou na účtu, možná i 3kk v paneláku v původnim znění... A dneska, i ty co maj nadprůměrný mzdy řádově kolem 50-60 čistá ruka si můžou za to koupit v praze tak maximálně 2kk (7-8mega) a to ještě musej mít tak 2 mega našetřený. To neni žádnej posun v životní úrovni. V roce 2015 stálo 5tiletý auto 150k dneska za podobný pětiletý dáš 300+ a mzdy se za 10 let nedvojnásobily...
    Max avatar 18.11. 21:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Díky, že jsi potvrdil má slova, lidi se mají čím dál lépe a hlavním argumentem tebou podobných je Praha, i když jinde člověk koupí barák s pozemkem za 3,5 mega. Já třeba nedávno koupil barák v Praze za 6.5 mega. Ale chápu, nemáš argumenty, tak vytahuješ matku samoživitelku a byt v Praze přesně jak jsem psal.
    A ten tvůj argument se 100% hypo je také mimo, rok 2008 jasně ukázal, že to tak nejde.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 22:15 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    To to tvoje nedávno bylo kolem roku 2010 +- 2 roky. a těžko věřit jestli vůbec, žes ho koupil na trhu a né od nějakýho známýho pod cenou. Protože třeba už v roce +-2015 stál barák v řitních řeporyjích +- 8 mega. A argumentovat tim, že ty sis koupil barák tak já kecám je směšný. Mmchdm v roce 2015 si za to už v praze nekoupil ani pozemek protže i v satelitech stálo +-600m2 tak 3+ mega. Někde v díře u hranic v teplicích koupíš 100m barák a 2000 mnetrů za 4 mega i dneska. Ale kdo tam chce bydlet, že. Zkus to koupit v praze.
    Max avatar 18.11. 22:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Před rokem a přes realitku, co jsem našel na sreality ;-). 1000m, nová střecha, velký zahraní domek taktéž s novou střechou, studna...
    Bratr koupil za 3.5m a bratránek koupil za podobnou cenu také. Ale samo, že ne v Phe, ale kousek od ČB.
    Jak říkám, jsi typická ukázka toho, jak se obchoduje s bídou. Když kdokoli nemá na byt v Praze, tak je bída. To je prostě fakt lool.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 23:10 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    To nevim cos koupil, je mi to jedno, přeju ti to, ale teď stojí jakejkoliv barák s 1000m pozemkem v praze minimálně 14mega a před rokem to nebylo lepší. Měls teda buď zprdele kliku, anebos jenom nalakoval nějakou chatku v kolonii nebo možná s nějakým důchodcem na dožití. Jinak si to nedokážu vysvětlit, protože ta cena není vůbec realistická. Já hledám už dlouho a nic takovýho jsem v inzerci za posledních minimálně 5 let neviděl. nejlevnější jsou dobitý řadovky za 10+mega. Asi tak.
    Max avatar 19.11. 08:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Je to asi dva roky, co jsem přemýšlel nad domem v Říčanech, kde byl také za relativně drobný peníz. Ale nebyl po rekonstrukci a neměl dvě koupelny, takže by se ti to nelíbilo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.11. 09:04 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Říčany nejsou praha, jsou řiť ze který trvá hodinu až dvě se někam dostat. Stejně jako všechny satelity kolem prahy. do centra, když máš štěstí 45 minut a to sockou a když to navazuje. V jednu ráno máš akorát uber za 500,- jinak si nedáš ani pivo.
    Max avatar 19.11. 09:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    "Socka" jede z Říčan do Prahy 27min. To je sakra dobrý čas i na poměry dojíždění jen v rámci Prahy. Ano, poslední "socka" jede v půl jedné ráno, resp. to je poslední denní, pak jsou noční spoje, takže to máš evidentně hodně nastudované :DDD.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.11. 12:06 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    tvl dej si říčany - dejvická teď je to 50 minut jenom socka + 15 minut než se odněkud na tu socku doyebeš. Zpátky v noci je to hodinu a půl s tim že jedou asi 2 nebo 3 spoje. To fakt chceš. Je to prostě díra, to můžeš bydlet v pardubicích a vyjde tě to nastejno.
    Max avatar 19.11. 12:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Tak Dejvická je druhá strana Prahy, to není centrum.
    K nám do práce dojíždějí Pražáci hodinu i déle. Prostě to trvá přejet Prahu na druhou stranu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.11. 13:15 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    No vidíš, a to je přesně ten důvod proč člověk hledá bydlení tak aby to měl do práce pár zastávek sockou, max čtvrthodinu autem. A to je to proč jsou tvoje nabídky za barák za pár šušňů někde v řiti irelevantní a místo toho se řeší blbej byt za 15 nebo kolik míčů.
    Max avatar 19.11. 14:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    A až změníš práci, tak budeš prodávat byt a nakupovat nový někde u práce?
    Nebo kvůli tomu, aby jsi to měl pár minut do práce, tak přijmeš horší práci?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 18.11. 22:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jinak dodám, že průměrná čistá mzda v ČR je 34kkč. Hypo za 3,5m je cca 22kkč/měsíc splátka. Když jste dva, tak ti zbyde 35-40kkč/měsíc.
    Fakt bída, co?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.11. 23:17 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Já mluvim o člověku jako o jedinci. Za 3.5 mega nekoupíš v praze nic v čem se dá rozumně bydlet. Znova, 2kk teď v obyvatelnym stavu stojí 6-7 mega. To za průměrnou mzdu teď nesplatíš. V roce 2010 byl 2kk za necelý 2-3 mega a to s naspořenym půlmíčem ze stavebka šlo i s tehdy průměrnou mzdou.
    Max avatar 19.11. 08:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Však to pořád nemusíš opakovat dokola. Jak už jsem řekl, dříve dvě/tři generace v jednom domě = bída, pak dvě genarace = bída, pak jedna generace v jednom domě = bída. Dnes je zjevně ukazatelem bídy osamocený člověk, co nemá na byt v Praze. Sorry, ale tahle argumentace je fakt lool.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.11. 08:56 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    S to nepochopil, ty píšeš jak se máme líp a líp, a já píšu o tom, že reálná hodnota průměrný mzdy klesá. Že před lety sis mohl dovolit to co teď za ekvivalent nemůžeš. Tkže tim chci říct, že se máš líp ty, protože ti příjem evidentně slušně roste, ale lidi co maj furt půměr jsou na tom čim dál hůř. To je celý. To žesi myslíš jak je všecko růžový a zlepšuje se anžto máš slušnej příjem je megalool. A jinak ne, já se nemám špatně, ale aspoň vidim co se kolem děje a bohužel nemám štěstí na dobrý nabídky domů v praze na metru takže musim kupovat byty za plnu palbu čímžto pádem nemám zkreslenou představu o životě a cenový realitě ve který žijou normální lidi.
    Max avatar 19.11. 09:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Pokud jsi si nevšiml, tak nemluvím jen o sobě, uvedl jsem dalších x případů z okolí. Tvůj hlavní argument je nutnost bytu v centru Prahy a události krátké doby. Já říkám, že v dlouhodobém horizontu se mají lidé čím dál lépe (mají sé lépe než v roce 1950, než 1960, než 1970, než 1980, než 1990, než 2000, než 2010) a argumenty typu "samoživitelka nemá na byt v Praze, fňuk" jsou mimo.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.11. 12:00 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    ano tak jako můžeš argumentovat a zcela po právu i nesmyslným přirovnáním že za doby bronzový sme bydleli v jeskyni zatímco dneska máme pěkný ubytovny se švábama štěnicema a feťákama za zdí. Prostě seš mimo, kdo tvrdí že barák v praze s 1000m pozemkem stojí dneska 6.5 mega je prostě zralej na blázinec. S demagogem co srovnává 1950 a dnešek se nemá cenu o ničem bavit.
    Max avatar 19.11. 14:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Roky 1990, 2010 apod. jsou roky doby bronzové? Když budeš průměrovat po 10 letech, tak je tam snad pokaždé růst na všech frontách. Vždy tam byla nějaká krize, ale nakonec to vždy dopadlo tak, že se po vyřešení krize měli lidé lépe, než před ní, protože prostě jde všechno kupředu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 07:15 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Když budeš průměrovat po 100 nebo 1000 letech tak se taky zvedáme tvl. Po 10 000 letech možná ještě taky, ale po milionu už jsme furt na tom samym. To je naprosto stejný jako když uvedeš je to super, máme se líp než v roce 1950, což si uvedl. Demagogie. Jediný co je směroplatný, je že můžeš porovnávat roční průměry a podle toho už pár let klesáme. A to bude s menšíma nebo většíma výkyvama nahoru dolu pokračovat dál. Nic jinýho nedává smysl, protože a to ještě tak tak se ti do toho ročního průměru promítá skoro aktuální inflace. Jenže tyto nevidíš, protože to jednak nechceš vidět a druhak protože to necejtíš v peněžence. Pokud bys to cejtil v peněžence, tak bys tady pokrytecky žvanil, což to nepředpokládám, protože mám o tobě dobrý mínění.
    Max avatar 20.11. 08:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Já to bral jako posloupnost a opakovaně jsem uvedl 1990 i 2000 i 2010 a ty, aby jsi měl něco v ruce, tak se pořád točíš na 1950.
    Já vidím velké výkyvy kvůli krizím, které přicházejí a odcházejí. Je to jako s akciovým trhem. Já vidím v horizontu pár let jen dlouhodobý růst, ty vidíš, že za leden byl propad, tak začneš brečet, že je krize.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 09:00 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Co to meleš, jak brečim že je krize???? To že jsme v útlumu a lidem se žíje hůř, protože reálná hodnota peněz klesá je fakt. To že ty to zprůměruješ po deseti letech - (což mmchdm znamená, že máš nejspíš fondy co to těch deset let hedgeujou, a ano jseš dobrej, rosteš dáváš do toho všechno a vyplácí se to, a ostatní jsou prostě neschopný a měli se líp učit a dělat lepší práci a tak dále) - neznamená pro někoho kdo žije z aktuální výplaty nic. Ty se máš líp než před deseti lety, a všichni v tvojí bublině taky, já se taky pocitově i příjmově mám pořád o dost líp než před deseti lety, ale aktuálně řešim nějaký záležitosti a bohužel zjišťuju, že momentální situace je i pro mě horší, než před těma deseti lety kdy jsem řešil to samý.
    Max avatar 20.11. 09:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Já nemluvím o naspořených prachách, ale o životní úrovni.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 09:22 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Kámo seš prostě mimo, i ta tvoje životní úroveň klesá. tady máš tu realitu.
    20.11. 09:33 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    abys to nevzal doslovně, tvoje životní úroveň samozřejmě neklesá, ale obecná životní úroveň jako statistický ukazatel klesá.
    19.11. 18:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Když už teda pořád vytahuješ ty matky samoživitelky, tak si uvědom, že problém není to, že takové existují, ale to, že takoví jako ty je mají úplně v prdeli:

    https://medium.seznam.cz/clanek/betynka-kamaradka-me-pozvala-do-obchodu-kdyz-jsem-zjistila-co-plati-holkam-za-kasou-zustala-jsem-v-soku-209625

    Ty můžeš házet miliony jenom proto, že ony nemůžou dětem dát svačinu do školy, a ještě k tomu je urážíš.
    Max avatar 19.11. 21:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Já je nevytahuji. To lidi, co tvrdí, jaká bída je tady. To je totiž jejich jediný argument. A karkar je dalším důkazem, je sám a nechce o 30min déle dojíždět do práce, takže fakt nutně potřebuje byt v centru Prahy, ale je bída, tak si to nemůže dovolit.
    Dále bych rád věděl, jak matky samoživitelky urážím? A ano, některý jsou mi putna. Pár jich znám třeba na Xku a když píšou: "Nedokážu být s chlapem v jedné domácnosti, nemám ráda, když vedle mně spí, vím, je to moje chyba, prostě mi to vadí" a pak "nakonec jsem to zabalila, chci být sama, ale chtěla jsem dítě, tak jsem si ho pořídila" a završí to tím, že "No, za Babiše jsem vycházela trochu lépe, nemám ho ráda, ale slíbil navýšení platů, tak ho budu volit." A to se třeba bavíme o inteligentní osobě, co učí na škole. A ano, i v rodině máme matku samoživitelku, která prostě narazila na parchanta. Se dvěma děckama bydlí v patře nad rodiči, komplet byt pro sebe, našla si nového přítele, který jí podporuje a věnuje se dětem atd. Příběhy jsou různé, ale ty máš prostě hned jasno.
    Když nad tím přemýšlím, v rodině máme těch samoživitelek více, i bez rodiny.
    Samozřejmě jsou samoživitelky z nefunkčních rodin, které jsou na vše sami, ale to, že žijí z ruky do huby není přeci ukazatel bídy.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 07:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Nikoliv jaká bída je tady, ale že roste počet lidí v bídě žijících. Ty z druhé strany vidíš, že roste počet těch, kteří se mají jako prasata v žitě. Nedošlo ti jak to souvisí?

    Inteligentní osoby, učící na škole, podporovaly Kalouska, který jim snížil platy. Tím se radši moc neoháněj. To bys mohl rovnou citovat inženýrku Kačenovou :-D
    Max avatar 20.11. 08:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Já nežiji mezi lidmi, co se mají jako prasata v žitě, já žiji mezi lidmi, co dělají ve fabrikách.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 09:09 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Lidi, co teď kupujou nemovistosti, a to seš ty a ti o kterých to sám píšeš, si v porovnání s průměrem populace v ČR žijou jako prasata v žitě. Více než polovina populace v čr na koupi nemovitosti typu rodinný domek prostě nemá. Podle mého odhadu, tak zatímco před těma 10-15 lety si koupit nemovitost mohlo dovolit tak 30-40 % top vydělávajících lidí dneska to bude tak 10-20%. Tzn že se tak o 1/3 snížila skupina co si nemovitost můžou pořídit. A ten pokles akceleroval během posledních 5 let.
    Max avatar 20.11. 09:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jj, "podle mého odhadu" je opravdu krásný argument :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 09:15 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    A co ? tys kromě svejch známejch co kupujou nemovitosti vůbec žádný argumenty nedodal a zpochybňuješ i staťák.
    20.11. 07:49 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Jenže se zamysli, takovejch lidí v podobný finanční situaci jako ta tvoje pani ze X je v republice podle mě tak víc než polovina, všechny tyhle lidi z marketů, obchodů, úředníčci z pošt, pracovníci z malejch a státních firem, sekretářky, a pod, kde maj taktak max lehce nadprůměr, viděj, že zatímco za babiše si mohli dovolit třeba i něco uspořit, jet na dovču bez úvěru, dneska ani ťuk a i na žrádle vydaj o třetinu víc a všechno včetně nový pračky je pro ně větší problém a to nemluvim o hypotéce které zdražily o desítky procent.

    A samozřejmě že počet samoživitelek co žijou z ruky do huby je ukazatel - bídy, pokud to číslo roste. A já jsme přesvědčený, že roste. Tady máš graf a zajímá tě pomoc v hmotné nouzi - to jsou ty tvoje samoživitelky zrukydohuby. Zatímco za babiše se postupně snižoval, tak za fijaly najednou šlo všechno nahoru. a jde to pořád. Výdaje jako je příspěvek na péči nebo nemocenské roste pořád, protože se valorizuje inflací (apsoň myslim), to není dobrý ukazatel. Sociální podpora je zase zkreselená kovidem a babišovým vyhazováním peněz z vrtulníku.
    Max avatar 20.11. 09:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    V těch datech vidím absolutní částky, což nedává moc smysl a do hmotné nouze jsou zahrnuty ty kontroverzní příspěvky na bydlení, na které dosáhne kdejaký jouda, který nemusí mít finanční problémy.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 09:14 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Ano přesně, sociální výdaje státu rostou raketově, ale ty budeš pořád tvrdit i u tý jediný statistiky která je nejmín zkreslená, že se máme líp a líp ...než v roce 50 minuláho století :-) protže to jsou všecko joudové a netáhla co podváděj. Hahahahaaaa. vtip dne. A to jenom proto, abys nemusel přiznat že prostě nemáš pravdu a žiješ v bublině s vysokým statusem a máš proto zkreslený pohled na realitu.
    Max avatar 20.11. 09:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    A přitom stačilo napsat, že ti došly argumenty.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 09:23 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    nené kámo, argumenty došly tobě, a to už v okamžiku, kdy si začal životní úroveň národa korelovat se sebou a tvejma známejma, který nemaj problém nakupovat teď nemovitosti.
    20.11. 09:28 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    A ještě by mě zajímalo, proč máš takový nutkání si nepřiznat, že jseš v česku elita? Prostě nejseš obyčejnej člověk, stejně jako většina tady na fóru, věřim že všichni tady maj těžce nadprůměrný příjmy, tipnul bych si, že víceméně všichni patřej platama do horních deseti procent... Takovej valgring, realj a další prostě vědi kde stojej, a myslim že se nesanžej přispůsobovat realitu, aby se někam stylizovali...
    Max avatar 19.11. 21:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    ty můžeš házet miliony jenom proto, že ony nemůžou dětem dát svačinu do školy

    Tak to je hustá dedukce, ty jsi asi nemocnej, ne? :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.11. 07:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Charles Dickens?
    13.11. 16:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Že by odpudivý komoušský převlékač kabátů začal také bidetovatět? :-D
    🇹🇬 avatar 15.11. 21:03 🇹🇬 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Že by odpudivý komoušský převlékač kabátů začal také bidetovatět?

    pavek je furt konstantně na svým maximu, navic narozdil vod bidetova v pavkově mozku toho nemá moc co erodovat :D :D

    by nevypadal jako to, co veskutečnosti je, tak se předem domlouvaj u novinářů votázky a když přece jenom nějakým nedopatřením padne ňáká ta předem nedomluvená, tak třeba čt rychle vypne kameru. Projistotu taky do pávka nalili pár univerzálních frází kterejma de vodpovídat na 'neplánovaný dotazy', což je typicky nějaký mlácení prázdný hodnotový slámy. Je uplně fascinujicí jak sou lidi schopný takový trapný divadýlko hradní partě žrát :D

    teďko se nově hradní šašek pustil do bitvy na kterou nikdy neměl, do babišova udajnýho střetu zájmů, nóó, takže je uplně jasný že to neni jeho vlastní iniciativa. Jednání na hradě prej probíhaj tak, že tam sedí bába sám proti pávkoj kterej má po každý straně nějakýho svýho 'poradce' který za něj fakticky to jednání vedou zatimco pávek tam sedí jenom kuli fotkám pro media a jinak je tam houby platnej. Sem zvědavá jestli budou 'poradci' i při rozhovorech kandidatama na ministry. Byla by děsná sranda sledovat kdyby todle měl řešit sám, třeba by lidi konečně viděli co za rudýho hňupa si zvolili :D :D

    stasi se probouzí 🕵️🇩🇪 indové říděj🚚🇮🇳 plavba🍉🛶
    18.11. 16:48 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    tvl máš recht, teď jsem viděl na seznamu nějaký fotky z údajnýho jednání pávka s burešem, a hle skutečně, prezidenčík tam měl po každé ruce jednoho "poradce". To je fakt ultrahnus tohlencto. Nejhorší zneužitá psychologie vyjednávání jaká může bejt tři na jednoho, nechutné. A když přijde na lámání chleba klidně si dosvědčej cokoliv, plus bůchví co je to zač ti poradci a pro koho skutečně pracujou a zda za tim není nějaká klika co chce babiše připravit o majetek tím že zneužije info co tam pávkovy přednese...
    18.11. 18:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    prezidenčík tam měl po každé ruce jednoho "poradce"
    Jaký to rozdíl proti starému krokodýlovi, který si opakovaně namazal na chleba profesůrka Drahouše i s jeho naslouchátkem v uchu :-D

    Mimochodem, pro koho pracuje prezidentčík?
    18.11. 22:00 karkar | skóre: 12 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    To je mi trochu záhadou, je fakt že ho vodí sorosovská klika a podpora ziskovek tomu jenom nahrává. Takže bych tipnul nějaký nadnárodní kapitál co plánuje využít připravovaného budoucího chaosu a pokesu cen veškerých nemovitých věcí ke skoupení všeho co jde. Taková ta klasika, pak zavedou megadaně a ostatní prodají i ten zbytek. No a potom nastoupí ekonomicky ovládaná budoucnost, kdy si budeš měsíčně kupovat úplně všecko a kdo bude zlobit nedostane kredit na používání auta nebo vlaku :-)
    18.11. 19:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zazpíváme si s Turkem o Turkovi
    Ty hele, jak to popisuješ, tak se mi úplně vybavila ta scéna z Podfu(c)ku:

    https://www.mojevideo.sk/video/1b3f0/ty_jsi_ten_nejvetsi_k_.html

    Nechceš na to třeba pustit nějakou éj-áj a přemalovat tam ksichty? :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.