abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 562 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2014 20:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    To si děláš srandu, ne? V době nedělního oběda napíšeš zprávičku, při odpoledním čaji se e-mailem dožaduješ schválení a když to není do večeře schválené, hodíš to blogu... Pojďme si popovídat o netrpělivosti.

    Nehledě k tomu, že ta zprávička byla IIRC duplicitní a v tomhle znění by asi neprošla.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 6.4.2014 21:21 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Ja som si nesťažoval, skôr som to tu napísal ako upozornenie adminom aby to náhodou neschválil po dvoch dňoch, keď to už je v blogu. To že nepoznám "EN gramatiku" som tu už viac krát spomínal, ale myslím si že ten preklad nieje až tak mimo.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2014 21:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Možná nestěžoval, ale podstatné jsou činy – ty jsem popsal.

    Nejde ani o gramatiku, nýbrž o formu zprávičky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 6.4.2014 21:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Blížil sa večer a podľa nerakcie som čakal, že správička nieje v súlade s pravidlami na zverejnenie, tak som si to hodil do blogu. Nijak nechcem znížiť tvoju prácu pre tento portál.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2014 21:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    No nic, mám pocit, že to končí u klasického o koze a o voze. Stává se mi to nějak často.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 6.4.2014 21:58 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    To si děláš srandu, ne? V době nedělního oběda napíšeš zprávičku, při odpoledním čaji se e-mailem dožaduješ schválení a když to není do večeře schválené, hodíš to blogu... Pojďme si popovídat o netrpělivosti.

    Nehledě k tomu, že ta zprávička byla IIRC duplicitní a v tomhle znění by asi neprošla.
    Nijak ti to nevyčítam len neaktuálna správička mi príde ako neaktuálna správička. Nemyslím to nijak ironicky každý máme aj svoj reálny život.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2014 22:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Ta e-mailová konverzace je z úterka.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.4.2014 22:03 majkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Bedňa, pokud nejsi členem kamarádčaftu, nemáš na zprávičku nárok.

    Ale pozor, ředitel tohoto portálu Davkol tu před časem zakazoval dávat zprávičky i do blogů.

    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2014 22:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    lolwut?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.4.2014 23:11 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    se s tim smiř, tady pravda nikoh nezajímá a buď jsi na straně zla = Doli, CZ NIC a Microsoft, nebo nejsi.
    8.4.2014 01:31 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Davkol: Svým vyjadřováním podporuješ, že si kre*en, jak už tady nejednou zaznělo.
    Bedňa avatar 7.4.2014 11:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Ja si myslím že Davkol je úplne v pohode a trochu aj chápem, že sa nevedel rozhodnúť, či zverejniť tak trochu flame správičku, nebral by som to tak vážne.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.4.2014 21:05 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    není nic zbytečnějšího než včerejší noviny ... :-p

    p.s. je to Kay, ne Key, a je to tentýž Kay, který je full of shit - připomínám pro případ kdyby tu náhodou lennartův fanklub chtěl tvrdit, že Linusova slova o léta trvajících problémech jsou přehnaná a že to je jenom ojedinělý suboptimální případ reakce na bug ale určitě ne systémový problém s (klíčovými) vývojáři systemd, a že Kay je vlastně príma chlapík atd.
    Bedňa avatar 6.4.2014 21:27 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Linus písal Key, tak som to opísal :)

    +1
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Max avatar 6.4.2014 22:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    On existuje nějaký "lennartův fanklub" ? :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 6.4.2014 22:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Nieje to fanklub je to cirkev. Základ je neopravovať, vždy treba všetko zhodiť a modliť sa že to nikomu pôjde.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.4.2014 00:17 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    kdyz s nekym nesouhlasim, tak misto argumentu je lepsi zacit urazet. because logic!
    7.4.2014 00:28 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    btw, stejne tak tu neni zpravicka o reakci LP - https://plus.google.com/115547683951727699051/posts/VYRaUuh1tkt

    za to zrejme muze cirkev linuse torvalda, vid?

    ftr, ja v tomhle pripade nejsem ani na jedne strane, ale zarazi me opakovane projevy stupidity nekterych mistnich diskuteru...
    Bedňa avatar 7.4.2014 11:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    https://plus.google.com/115547683951727699051/posts/VYRaUuh1tkt
    Prečo ju nenapíšeš?
    ale zarazi me opakovane projevy stupidity nekterych mistnich diskuteru...
    Mňa zas štve arogancia toho spratka a to že sa veci neopravujú, ale zahadzujú.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.4.2014 22:55 pavel stumpa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Já už psal o tom zprávičku v pátek odpoledne, ale panem Kolibáčem odmítnuta jako flamebait a nelíbil se formát odkazů. Nemám náladu to přepisovat, původní text dávám sem. Ať si to každý přebere.

    Linus Torvalds se negativně vyjadřuje na LKML tady a tady k ignorantskému přístupu vývojářů projektu systemd k řešení bugreportů, konkrétně vůči Kayi Sieversovi a bug reportu #76935. Dokonce vyhrožuje, že omezí commity do jádra od Sieverse, které protlačují přes Grega K. Hartmana.
    Za zmínku stojí i v diskuzi odkazované hlášení chyby #74589 a vyjádření dalšího z vývojářů systemd L. Poetteringa.

    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2014 23:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Nemám náladu to přepisovat

    OK, takže ji mám smazat? Ocenil bych aspoň odpověď na e-mail. Protože ten text tak jak je, je jazykově problematický, a to teď pomíjím, že za tím čuchám touhu zalynčovat si.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.4.2014 23:17 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    jo, kolibáči, kolibáči, teď jsi něco jako antikrist :-D za chvíli budou chtít tvojí globální blokaci. Taky jsem tu dělal schvalovače zpráviček*, pak jsem někomu šlápl na kuří oko a teď jsem globálně zabanovaný, výtej v cenzurovaném světě.

    * pro jistotu dodávám, že je to lež, ale blbců je moc

    admin: zrušení mezer
    7.4.2014 10:59 pavel stumpa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Klidně ji smaž. Na ten mailový požadavek, tak jak byl formulovaný, jsem neměl chuť a vlastně ani nevěděl jak odpovídat.
    Fluttershy, yay! avatar 7.4.2014 12:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Provedeno.

    BTW Greg KH je AFAIK Kroah-Hartman, tj. Kroah není jeho prostřední jméno, aby to bylo G. K. Hartman, pokud to dobře chápu. Docela by mě zajímalo, jak a proč to je.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bedňa avatar 7.4.2014 13:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Prvé je priezvisko matky a druhé priezvisko otca, teda až má španielských rodičov.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.4.2014 13:59 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    To ale není úplně genderově korektní, že? Nemělo by se to psát přes sebe? :-)
    6.4.2014 23:11 Buddhus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Kolibáć je známý kre*én, neřeš ho a směj se mu spolu s ostatními :-)
    6.4.2014 23:21 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    :-D a přitom je tu jeden z nejnormálnějších, hold nerdům se nezavděčíš.
    6.4.2014 23:25 Buddhus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Nejnormálnější? Proto na něj vždy vzápětí pochvalně reaguješ? ;-)
    6.4.2014 23:44 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Heh. To asi väčšina Linusových vyjadrení neprejde lebo "flaimbait" ;-)

    I.e. to nie je flaimbait. To si len Linus nebral servítku a pomenoval veci tak ako sú. Tak ako to robí vždy. A má recht.
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2014 23:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Druhá věc je, jak je formulována zprávička.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.4.2014 06:25 Martin | skóre: 4 | blog: Atilius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Já teda nevím, můj server to není, ale na jednu stranu se strašně kouká, jestli zprávička není flame, a jestli má tu "nejlepčí" češtinu, na druhou stranu jste zablokovali komentaře DWéčka, v blozích se objevují naprosté kraviny, viz např ten poslední blogpost Jardíka...
    Max avatar 7.4.2014 07:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Jak to souvisí? Blogům se dává svoboda, maximálně dochází ke stažení z hlavní strany (pokud blog neodporuje zákonům, poté by se asi přistoupilo ke smazání). V případě reklamy se minule přistoupilo ke smazání blogu včetně komentářů, které bych osobně nechal (pro mně to bylo moc radikální, ale v tomto případě se aplikovalo pravidlo, které platí pro celý portál). Občas nějaká výjimka je.
    Stejně tak jako smazání onoho blogu se řešil i DW. Pokud nejsi línej, tak si projdi pár stovek jeho komentářů zpět a možná změníš názor, nebo aspoň pochopíš, proč se k tomu přistoupilo.
    Sečtečno a podtrženo, porovnáváš tu výjimku s ucelenými pravidly, které zde platí od počátku věků.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4.2014 07:58 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    a další diskuze, kde se řeším já :-)
    7.4.2014 10:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    V případě reklamy se minule přistoupilo ke smazání blogu včetně komentářů, které bych osobně nechal (pro mně to bylo moc radikální, ale v tomto případě se aplikovalo pravidlo, které platí pro celý portál).
    a to je všechno, co nám k tomu řekneš?

    klepnul tě někdo přes prsty abys držel hubu a krok?

    posledně jsi psal "Pokud jde o smazání celého blogu včetně komentářů, tak s tím samozřejmě nesouhlasím a nejsem z adminů sám, který vznesl dotaz, kdo a proč. Až se to dozvíme, tak o tom rozhodně budeme informovat." - přehlídnul jsem něco?
    Max avatar 7.4.2014 11:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Ano, přehlédl. Dotyčný (Luboš) se přihlásil a důvody sdělil přímo do zmíněného blogu (předtím jsme si to vyjasnili mailama). Myslím tedy, že jsem se postaral o to, co jsem přislíbil. A samozřejmě si stále stojím za svým, že se to takto nemělo řešit a komentáře měly být ponechány.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4.2014 12:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Ano, přehlédl. Dotyčný (Luboš) se přihlásil a důvody sdělil přímo do zmíněného blogu
    kde, můžeš dát odkaz?

    - v oné diskusi má celkem dva příspěvky, pokud dobře vidím, jeden se týká doubledoublejú, a druhý praví:
    Promiň, ale není možné tolerovat, aby nějaká agentura nebo firma tady prováděla nábor, zatímco jiné firmy platí za AbcPráce nebo přímo za celý boxík (jako Jobs.cz nebo jindy Oracle).

    Kdykoliv se nějaká HR nabídka objevila v poradně, byla vždy odstraněna bez předchozího vysvětlování nebo zamykání. V blogu se nic takového ještě neobjevilo, ale postup zde je aplikován stejný.
    tak tedy za prvé, z "postup je aplikován stejný" mi nijak neplyne, že by se k tomu přihlásil ("smazal jsem to já")

    za druhé, nemám tak dobrou paměť ani mi to nestojí za čas trávený hledáním, abych to mohl říci určitě, nicméně domnívám se, že lže - několikrát v diskusi padlo, a odpovídá to mým chabým vzpomínkám, že různá nežádoucí inzerce se v minulosti v blogách již objevila (a řešení bylo jiné)

    a za třetí, jakkoli se shodneme na "není možné tolerovat", tak to vskutku není důvodem mazat cokoli více než jen tu reklamu samotnou, takže ne, podle mě důvody nesdělil
    Max avatar 7.4.2014 12:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    S první částí souhlasím.
    Druhá část je asi vinou mojí, jelikož když jsme si to vyříkali a on se vyjádřil pod blogem, tak mně se vše automaticky spojilo, ale neuvědomil jsem si, že se to tak nemusí stát všem.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 7.4.2014 12:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Špatně jsem se vyjádřil, myslel jsem tím, že souhlasím s tím, že to tak vždy úplně nebylo, tedy s souhlasím s tebou.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4.2014 11:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    ok, ď. za info
    7.4.2014 16:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Vyjádřil se pod blogem kde?
    Quando omni flunkus moritati
    Max avatar 8.4.2014 07:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Tam, kde to kavol linkuje : diskuse#60
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4.2014 00:23 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    jeden post bez kontextu a vysvetleni situace je flaimbait jako prase, wtz!

    btw. vysvetlis nam, proc ma linus recht? (honest question)
    7.4.2014 13:33 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    To, že má Linus recht, to je axioma ;-)

    Asi preto, že som ešte nevidel nikoho, komu by sa ju podarilo vyvrátiť?
    Max avatar 7.4.2014 06:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Jen chci jako admin podotknout, že s davkolem souhlasím, není to tak, že by byl nějak zaujatý apod.
    Osobně také nechápu tvůj přístup, nejdřív napíšeš zprávičku v rozporu s pravidli, když jsi požádán o úpravu (což je standardní věc), tak se ani neobtěžuješ odpovědět, ale začít neprávem do někoho v diskusi kopat, na to línej nejsi :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.4.2014 10:50 pavel stumpa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Nějak nechápu nechápu tvoji logiku. Podle vás jsem napsal zprávičku v rozporu s pravidli, ale já se s tím neztotožňuju. Hlavně s tím, že jde o flamebait, bez obtěžování to jakkoli konkretizovat. Tak nelze hned vyvozovat, že jsem línej ji opravit. Prostě na takový přísup nemám náladu. Sorry. Když se tu o tom tématu objevil blogpost, dal jsem to sem hlavně kvůli těm odkazům. Nevím co v tom hned vidíš za "kopání".
    Max avatar 7.4.2014 12:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Zprávička měla nevhodné odkazy a nebyla neutrální. Ty na to máš jiný názor, což nekritizuji, jen to, co přišlo poté. Nicméně celé to tak jako tak beru za prkotinu a nehodlám se tady hádat o takový hlouposti. Své názory oba známe, evidentně se neshodneme, ale komentářovou nudli kvůli tomu snad dělat nebudeme, ne? :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 7.4.2014 13:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Já bych si dovolil Kolíbáčův výrok mírně upravit: Zprávička o systemd nebyla zrušena, protože šlo o flejmajt, nýbrž protože flejmbajty na téma „systemd vs zbytek světa“ jsou už ohrané a nudné. Kdyby to záleželo na mě, tak bych všechny flejmbajty na téma systemd s konečnou platností zakázal povolovat, min. do doby než si najdete nového třídního nepřítele.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.4.2014 13:50 drunkezz | skóre: 34 | blog: kadeco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd

    no vidis ...a ja mam zas opacny nazor...osobne si myslim ze nakolko je poettering arogantny FAS, co zavadza do devel comm neprijemne metody, dufam ze sa odboj proti tymto metodam, potazmo systemd ako takemu (pac implementacia je hrozna)(tu je aj copyleft ludi z REDHATU brno), len poriadne rozhori a treba ho podporovat

    D.

    Sešívaný avatar 7.4.2014 17:32 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Problém je v tom, že diskuse pod každou takovou zprávičkou o systemd se zvrhne v obecný bashing systemd, který se opakuje pořád dokola a nikam nevede. Zprávička se vydá, zase se pod ní lidi pohádají na 200 komentářů a budeme tam, kde jsme byli - v prdeli. O tom, kam se jednotlivé projekty ubírají, se totiž nerozhoduje, světe div se, v diskusích na Abíčku, ale mailing listech vývojářů a ještě více v gitech jednotlivých projektů. Nechcete systemd? Zapojte se do vývoje OpenRC, spravujte ho ve své oblíbené distribuci, propagujte ho technickými články.
    7.4.2014 19:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    proč se mám zapojovat do vývoje, když mi současný stav vyhovuje, tedy nechci (ani neumím a nemám čas) kódit nic nového? - jediné, co si přeju, je, aby mi systemd nerozbíjel to, co mi funguje ...
    7.4.2014 20:36 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    neptej se lebo se picu dovis.
    7.4.2014 20:06 PavelC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    To ze tu nejaka firma chce prevzit kontrolu nad Linuxem, na kterym odevzdalo praci a cas spousta dobrovolniku, ruznymi podlymi praktikami jako znasilnenim initu a systemovych nastroju, ignorovanim norem jako posix, vytvaret umyslnou nekompatibilitu, ty protlacit do distribuci a snazit se tak diktovat vyvoj, tak s tim se smirit nehodlam. Rady jako vyvijejte si vlastni init sice vypadaji politicky korektne, ale ve skutecnosti to jke pokrytectvi a plivnuti do tvare, jako kdyz zlodej nekomu radi at si vec koupi.

    Jen doufam ze se najde v komunite sila, treba i pod vedenim samotneho Linuse, a vytvori nejakou rozumnou a maximalne zpetne kompatibilni evoluci sysv-initu. Prispivam taky, ale takove low-level veci nedelam.

    7.4.2014 20:11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    +1
    Sešívaný avatar 7.4.2014 23:08 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Vzdávám se. Na toto už opravdu nemám sílu reagovat.
    8.4.2014 01:28 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Spíš nemáš argumenty, protože ten příspěvek výše je hluboká pravda.
    7.4.2014 08:15 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Aha, tak panove se neobtezuji testovat - JA takovy kernel neprovozuji, tak me nezajima, co budou delat ti, co ho provozuji? A opravit? Joo, az naprsi a uschne? Ano, LP me konecne definitivne presvedcil, ze systemd mi na pocitadlo nesmi. Neverim, ze cokoliv z toho, co s timhle pristupem dela, nebude za nejakou dobu pruser.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    7.4.2014 20:39 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    tak stabilni kernel je ruska ruleta s o trosku plnejsim zasobnikem nez pred deseti lety uz od dob, co kdosi tusim linus prohlasil, ze testovani si ma delat distribuce a zrusil lichy/sudy branche devel/stable a faze freeze/deep freeze
    7.4.2014 21:09 jk001
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    no ale Linus taky nepise takovy prasarny, jako "Ja to takhle nepoustim, takze me to nezajima a nehodlam se tim vubec zabyvat...". Lennart je zlo, a IMHO mel (on a jeho banda) delat v microsoftu. Nebo mozna tam ma bratra a ten navrhnul dlazdice :D
    7.4.2014 23:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Koukám, že někdo opřád ještě nepřišel na to, že liché/sudé verze nefungovaly, protože distribuce backportovaly věci z liché do předchozí sudé, aby se k novým funkcím (a ovladačům) dostaly dřív než za dva roky. Co distro, to jiný kernel, k ničemu než k bordelu a stabilní (ve smyslu sudá verze - stabilní) ta používaná jádra stejně nebyla
    Quando omni flunkus moritati
    8.4.2014 07:46 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    To jo, ale chyby se opravuji a udrzuje se nekolik rad jadra, pokud nekdo opravdu nepotrebuje bleeding edge, ma obvykle dost casu na to, aby vydrzel, nez bude opraveno, co bylo rozbito. A samozrejme, ze podpora distribuci a uzivatelu je dulezita. A pochybuji, ze by Linux byl nekdo ochotny pouzivat, kdyby Linus na ohlasene problemy odpovidal: "tuhle konfiguraci nepouzivam, trhni si".
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Bedňa avatar 7.4.2014 11:21 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Moc pekné, ja by som to hodil na hlavnú stranu :) Jako tiež ma to trochu štve že prejde aj nepodstatná správička a toto sa blokne. Stále sú tu ale blogy, takže vždy sa to dá obísť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.4.2014 14:05 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Konspirace odhalena. Iniciály šefredaktora portálu LD se nápadně podobají iniciálům LP! To nemůže být náhoda :-)
    8.4.2014 13:41 psio
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    rADOn avatar 8.4.2014 15:26 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Jasne, za vsechno muze NSA. Dyt uz je to trapny, autor toho pamfletu se ani neobtezuje zkontrolovat si zakladni fakta ale hlavne ze vi kdo za vsechno muze.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    8.4.2014 18:35 rbc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Proc ta hysterie ? Nevsim sem si ze by za _vsechno_ mohla NSA, ale jeji spinave a zrejme nelegalni praktiky nelze bagatelizovat. A ze je dulezitym a dlouholetym obchodnim partnerem RedHatu je snad fakt. A financovani vyvoje uvedenych klicovych komponent linuxovych systemu RedHatem je taky fakt. Tak radikalni zmeny co ted probehly (systemd) jsou bezprecdentni tak 15 let dozadu.
    Mam uz dost zkusenosti na to, nez abych veril na nahody a hodne strycky. Aneb "follow the money" ...
    rADOn avatar 8.4.2014 18:50 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Follow the money? A jaky money tedy ma NSA z opicarny kolem systemd? Kdyby byla rec o SSL tak nereknu ani kvak, to JE jejich pisecek. Ale tohle je padly na skebli, nekdo proste nema rad systemd, nema rad NSA a je moc paranoidni aby poznal rozdil mezi korelaci a kauzalitou.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    8.4.2014 20:29 rbc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Tak to sis udelal nesmyslnou zkratku nebo necetl odkazovany blogpost. Rec je o taktice RedHatu ziskat vetsi vliv a kontrolu nad vyvojem Linuxu a systemd do te mozaiky patri. NSA je zminena jako vyznamnej partner, ktera z takovy pozice mohla, muze a bude moc daleko snadnejc protlacovat svinarny co potrebuje. O prime kauzalite NSA -> systemd nebylo ani slovo. O strategii posileni vlivu ano.
    rADOn avatar 9.4.2014 11:26 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Prave ze cetl. "Redhat vydelava penize a proto je vinen…" Takhle jde dokazat cokoliv komukoliv. Stejne presvedcive si muzu vymyslet ze autor toho zvastu je tajny agent Canonicalu ktery je ovladany MSS. Neni snad Canonical znamy (narozdil od redhatu) tim ze skutecne uzurpuje vedeni projektu? Nesnazi se snad cina o vliv v africe?

    Nebo krtek placeny z Redmondu. Copak jsi neslysel o _NSAKEY? Ti jsou naprosto jasni, a Redhat se snazi sabotovat prave proto ze na otevreny vyvoj nemuzou aplikovat svuj vliv tak jako na propriterani software. (A navic Brno nenasli na mape a nevi kam poslat typky v trenckotech.)

    Srsly, dobre znejicich a podstatne lepe podlozenych spekulaci vymyslim kolik se ti zlibi. A nemuzes mi je vyvratit, protoze jsi tajny od FSB ktera se snazi podryt ekonomickou silu zapadu rozsevanim sporu.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    rADOn avatar 9.4.2014 14:39 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    A to jeste nic neni, ultimatni konspiracni teorii ktera ma navic tu vyhodu ze se teprve stane vymyslel Charlie Stross.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    9.4.2014 13:33 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Dost by mě zajímalo, jak konkrétně by NSA zvládla do F/OSS kódu dostat backdoory skrz Red Hat. Ono je tady totiž jednak dost podobných paranoiků a druhak je dost těžké jakkoliv ovlivnit build aniž by si toho někdo všiml. To už mi přijde pravděpodobnější cinknutí kódu upstreamových projektů skrz zaplaceného "nezávislého" jednotlivce.
    pavlix avatar 9.4.2014 14:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    A skrze toho jednotlivce by navíc získali širší záběr.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 8.4.2014 21:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Dík, pekné čítanie, to preberanie nadvlády nad Linuxom ma tiež pekne štve. Tak len dúfam že nedôjde na moje slová čo som už kedysi písal.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.4.2014 10:20 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    A opraví si teda Linus a spol. tu chybu v kernelu, nebo ne?
    9.4.2014 10:55 Voransky | skóre: 8 | Český Krumlov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    V tom vlákně je diskutován patch limitující frekvenci zápisu do /dev/kmsg, jako ochranu proti takovému chování...takže ano :-)
    9.4.2014 12:24 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linus nechce opravovať chyby po vývojároch systemd
    Jo někde jsem o tom viděl zmínku. Měli by bejt ještě rádi, že našli takovou chybu. ;)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.