abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    18.12. 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.12. 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (8%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (8%)
     (8%)
     (23%)
     (31%)
     (23%)
    Celkem 13 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 12:54
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    11.1.2010 19:58 | Other | poslední úprava: 10.11.2016 17:14

    -        

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.1.2010 20:10 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Nikon používá stejný bajonet od června 1959. Ale není to hlavní důvod proč jsem si jej vybral. Tím bylo spíš že mi nejlíp padnul do tlapy. :) Další byl třeba ten, že pentax nemá ekvivalent sklům 300 mm f/4 a delším. On vlastně aktuálně vůbec nemá slušný teleobjektiv. Nebo ano?
    David Ježek avatar 11.1.2010 20:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    pentax má 300/4.
    11.1.2010 20:30 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    pravda. 300/4 pentax má. nevšiml jsem si. :)
    gtz avatar 11.1.2010 20:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Měl jistě, používal jsem VIVITAR Series 1 a jako to byl teleobjektiv celkem slušný. Bohužel jsem již přešel na CANON, takže snad má.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.1.2010 07:36 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Ano. Bajonet je stejný. Bohužel na velkou část AF těl (a nemusí být ani moc nová - stačí třeba taková F80) si MF objektiv sice nasadíš, ale jejich spolupráce bude omezená. Plná spolupráce se týká jenom očipovaných objektivů. A očipovaný MF Nikkor znám jenom jeden: pancake Ai-P 45/2.8. A navíc u novějších těl už začínají vynechávat i motorek AF, takže s ne-AF-S Nikkory nefunguje ostření. Sice tenhle krok chápu, ale příliš nepotěší.

    Oproti tomu když na aktuální low-end K-x nasadíš nejstarší bajonetový Takumar co seženeš, tak si budou bez problémů rozumět.

    Jak je to s teleobjetivy ti nepovím, protože se o ně nezajímám. Mě by se od Pentaxu nejvíc líbila kombinace K-x + DA 15 mm Limited + DA 21 mm Limited. Ale protože mám důležitější věci za které je potřeba utrácet, tak si zatím vystačím s *ist-DS + FA 28 mm ;-).
    12.1.2010 08:45 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Ale proto jsem také říkal, že to nebylo kritérium podle kterého jsem vybíral. :) Prostě mě ta věta v článku trošku pobavila.
    gtz avatar 11.1.2010 20:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Proč je to v minulém čase byl ?? Snad je skvělý dále.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    David Ježek avatar 11.1.2010 20:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    já si byl jistý, že to sem za mne někdo napíše, ten přítomný čas. ano, pentax je skvělý stále.
    gtz avatar 11.1.2010 20:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Také si myslím
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.1.2010 07:52 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Spíš bych řekl, že Pentax je tak trochu jiný. Bezproblémově spolupracuje se starými objektivy (PK přímo, přes redukci s mírnými omezeními i M42×1, P67, P645). V rámci třídy má nadprůměrný hledáček. Méně agresivní algoritmy postprocesu uvnitř foťáku (=> sice víc práce, ale také volnosti pro fotografa). A k tomu nádherná sklíčka z řady Limited. Někdo tohle ocení(me), někdo ocení spíš výhody mainstreamu (Canon/Nikon) v nepřeberném množství příslušenství originálního i třetích stran.
    hikikomori82 avatar 11.1.2010 21:11 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Když jsem před časem napsal blog oslavující manuální doby Minolty, čekal jsem, že se na mě sesype vlna kritiky ve stylu "proc jako Pentaxák glorifikuješ Minoltu?". Nestalo se...
    Možno to bude tým že miestne osadenstvo neonanuje nad fotoaparátmi ale nad niečím iným. Preboha ved je to len blbý foťák.

    p.s.: Zenit-E rulezzz
    David Ježek avatar 11.1.2010 21:19 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    ale to já přece vím, že zde se onanuje nad jinými věcmi ;-).
    kraven avatar 11.1.2010 21:31 kraven | blog: underworld
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Len ty stale nad fotakmi =]
    AnachronyX avatar 11.1.2010 23:11 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Trochu OT, ale zajímalo by mě, jak si stojí ve srovnání s ostatními Canon?
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    David Ježek avatar 11.1.2010 23:41 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    mě osobně je canon ukradenej, takže to bude případně muset sepsat někdo jinej (stejně tak nikkory, zuika atd, já skončím s minoltou a pentaxem) ... Herone? :-D
    Heron avatar 12.1.2010 10:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?

    Já o tom nic nevím, mám foťák pouze k rekreačním účelům a mám k disposici pouze 4 (5) objektivů.

    • 70-200 f/4 L IS USM - vynikající teleobjektiv za relativně přijatelnou cenu
    • 70-200 f/4 L USM - starší verze předchozího, troufnu si říct, že na crop 1.6 15Mpix není (moc malé pixely, nehodí se na 1:1 výřezy, s tím novějším si to můžu dovolit)
    • 50 f/1.8 II - základní 50, plasťáček za necelé 3 litry, ovšem překvapivě pěkný bokeh, škoda malého počtu lamel
    • Tamron 17-70 f/? - ve svém Canonu jsem ho ale ještě neměl, kamarád je spokojen
    • 18-200 3.5-5.6 IS - vynikající objektiv pro zobrazení všech vad :-D. Přesto s tímto seťákem mám nacvakáno nejvíce fotek včetně dvou svateb. Na 15x10cm či obrazovku to s odřenými uchy stači.

    Co bych o tom měl psát?

    11.1.2010 23:47 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    To je asi jako ptát se na porovnání značek procesorů, grafických karet, disků… Výsledkem je vždycky akorát přestřelka, která nemá vítěze, jen spoustu poražených.
    AnachronyX avatar 11.1.2010 23:52 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    O. K., jen jsem se zeptal, digitálních foťácích se nevyznám. Do budoucna uvažuji o pořízení a Canony mi podle recenzí přišly docela fajn. Netušil jsem, že je to něco jako Sparta vs Baník ;-)
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    12.1.2010 00:04 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    12.1.2010 08:03 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Nevýhodou Canonu je skladba originálních objektivů: nižší modely mají mizernou pověst (a asi celkem oprávněně), střední třída prakticky chybí, top třída je zbytečně předražená (pro amatéra, u profíka se zaplatí). Naopak výhodou je jejich množství.
    12.1.2010 08:50 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    V tomto je na tom Nikon ještě hůře. Canon má alespoň střední třídou pokrytý cekem široký rozsah ohnisek. U Nikonu bohužel v této třídě najdete jen 300 mm/4. Něco jako 400/5.6 úplně chybí. Mají buď "entry level", nebo až pak profi skla, která jsou ale ukrutně drahá (100k+). Např na fotografování wildlife je to pro amatéra velmi omezující faktor.
    12.1.2010 10:16 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    nižší modely mají mizernou pověst (a asi celkem oprávněně)

    To IMHO nejde takhle generalizovat, některé modely jsou dobré, některé špatné.

    12.1.2010 13:41 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Jen pro představu, na kolika finančně začíná u digi foťáků střední třída? Na deseti tisících?
    kotyz avatar 12.1.2010 14:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    co je podle tebe stredni trida? zrcadlovky zacinaji tak na tech 10 tisicich. pod 10 to sou bud kompakty nebo ultrazoomy (ty uz sou tak na pul cesty mazi kompaktem a zrcadlovkou, ten muj stal lehce pres 4 dalsi 2 ted vytlacim za prislusenstvi). taky sem si puvodne chtel koupit nakou tu entry-level zrcadlovku, ale i ty nejlevnejsi na me byly moc drahy. tak snad za par let ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2010 15:05 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Můžu vědět, co máš za foťák?
    kotyz avatar 12.1.2010 15:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Ježek avatar 12.1.2010 15:21 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    kámoš někdy před rokem kupoval sony a200 + 18-70, klasickej set, tehdy za 8000Kč (včetně daně atd, prostě koncová cena). a za tu cenu to bylo k dispozici snad 1/4 roku. kdo tehdy kupoval EVFko, byl u mě pako :-).
    12.1.2010 15:26 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    IMHO to nebyla jen dočasná záležitost. Už tak rok, možná rok a půl platí, že high-end kompakty stojí zhruba stejně jako nejlevnější zrcadlovky, které navíc nejsou ani o moc větší a těžší (přičemž rozdíl v obrazové kvalitě je propastný). S trochou nadsázky se dá říct, že jediný důvod, proč upřednostnit nějaký takový ultrazoom, je ten, že s ním člověk není vystaven pokušení dokupovat objektivy a další příslušenství.
    12.1.2010 15:21 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Za ceny kolem 10000-15000 Kč už se dají pořídit i dost slušné objektivy, ale neznamená to automaticky, že každý objektiv s pěticifernou cenou je dobrý.
    12.1.2010 16:48 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    To asi ano. Také to ale automaticky neznamená, že každý objektiv s pěticifernou cenou je stejně špatný jako ten s trojcifernou. Většinou je to přesně naopak. Např nemá plastový bajonet, bývá utěsněný proti prachu a vlhku, mívá konstantní světelnost....

    Tím nechci obhajovat tu drahotu. samotnému mi vadí politika nenažranosti výrobců a dovozců. nechápu proč stejná trubka stojí v USA o třetinu méně než v EU. Ale to je asi i o nenažranosti naší socialistické francouzskoněmecké unie. :(
    David Ježek avatar 12.1.2010 16:55 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    pentax K200D se seťákem = kovový bajonet na těle i objektivu a asi nejlepší seťák mezi výrobci vůbec. i to byl důvod proč pentax :-).
    12.1.2010 08:40 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?

    Proč jsi vynechal miniaturní pancake objektivy SMC-M 20/4 a 40/2.8? Jejich nasazením na malé tělo (třeba ME Super) přece vznikne krásný nenápadný kapesní foťáček (něco o co se dnes snaží třeba Olympus s kombinací E4xx + 25/2.8). ;-)

    A mohl jsi pro nezasvěcené přidat odkaz na stránky http://www.bdimitrov.de/kmp/ (určitě je znáš).

    David Ježek avatar 12.1.2010 08:58 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    ano, asi jsem je zmínit mohl, zejména ten druhý, nicméně velikost skla pro mne není kritérium. mě tyo netrápí, byť přesně chápu, co myslíš (brácha před pár dny objednaj k-x + 21/3,2 limited a těší se na tu "antivelikost" :-))- dimitrova jsem linknout měl, to napravím....
    12.1.2010 09:22 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Bráchoj trošku závidím ;-). Krásná kombinace.

    Rozměr sám o sobě žádným velkým kritériem není. Ale třeba při rozhodování mezi DA 14 mm a DA 15 mm Limited, které ve všech ostatních parametrech splňují moje požadavky, byly nakonec rozhodující právě rozměry. Takže teď šetřím na tu patnáctku.
    kotyz avatar 12.1.2010 10:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Co bude v dalsim dilu? Nikon, Canon, Olympus, Fuji? Uz se tesim. ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2010 11:50 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    gtz avatar 12.1.2010 12:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?

    Jak jsem kdysi psal mám starou kinofilmovou KONICU s objektivem Vivitar skvělé.

    Konica popř. zde

    Camera Wiki
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.3.2010 02:39 xmeda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Proc jsem si poridil Pentax K20D?

    proto.. pentax.xf.cz

    24.4.2010 00:55 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Ten web je pěkná propaganda :D
    1.3.2010 02:45 xmeda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl Pentax opravdu tak skvělý?
    Aktuálně koupitelné objektivy pro Pentax? Prý je jich pro Pentax "málo"... ale to může tvrdit jen absolutní pitomec. Se všemi to měří, stabilizuje a u MF jako jsou Zeissy, Samyang nebo Voightlandery potvrzuje ostření a trapuje. Název / ohnisko / světelnost

    Pentax DA 10-17/3.5-4.5 ED Fisheye DA 12-24/4 AL IF DA 14/2.8 ED DA 15/4 Ltd DA 16-45/4 ED AL DA* 16-50/2.8 ED AL DA 17-70/4 ED AL SDM FA-J 18-35/4-5.6 AL (Doprodej) DA-L 18-55/3.5-5.6 AL DA 18-55/3.5-5.6 AL (Doprodej) DA 18-55/3.5-5.6 AL II DA 18-55/3.5-5.6 AL WR DA 18-250/3.5-6.3 ED AL IF (Doprodej) FA 20-35/4 AL (Doprodej) DA 21/3.2 AL Ltd FA 24-105/3.2-4.5 AL IF (Doprodej) FA 31/1.8 Ltd FA 35/2 AL DA 35/2.8 Macro DA 40/2.8 Ltd FA 43/1.9 Ltd FA 50/1.4 D-FA 50/2.8 Macro DA* 50-135/2.8 ED IF IZ SDM DA-L 50-200/4-5.6 ED DA 50-200/4-5.6 ED DA 50-200/4-5.6 ED WR DA* 55/1.4 SDM DA-L 55-300/4-5.8 DA 55-300/4-5.8 DA* 60-250/4 ED IF SDM DA 70/2.4 Ltd FA-J 75-300/4.8-5.8 AL (Doprodej) FA 77/1.8 Ltd D-FA 100/2.8 Macro D-FA 100/2.8 Macro WR DA* 200/2.8 ED IF SDM DA* 300/4 ED IF SDM

    Samsung (klony Pentaxu, identická optika, pozměněné kryty s jiným názvem) D-Xenon 10-17/3.5-4.5 ED Fisheye D-Xenon 12-24/4 ED D-Xenon 16-45/4 ED SG-DX1 D-Xenon 18-55/3.5-5.6 AL D-Xenon 35/2 AL SG-DX2 D-Xenon 50-200/4-5.6 ED D-Xenon 100/2.8 Macro ( + další klony, dostupnost různá během roku a obchodu, viděl jsem i 18-250 a 50/2.8 Macro) www.samsung.com

    Sigma 4,5/2.8 EX DC Fisheye 8/3.5 EX DG Fisheye 8-16/4.5-5.6 DC (Nový) 10/2.8 EX DC Fisheye 10-20/3.5 EX DC (Nový) 10-20/4-5.6 EX DC 12-24/4.5-5.6 EX DG ASPH IF 15/2.8 EX DC Fisheye 17-50/2.8 EX DC OS HSM (Nový) 17-70/2.8-4 DC OS ASPH IF HSM Macro (Nový) 17-70/2.8-4.5 DC ASPH IF Macro 18-50/2.8 EX DC Macro 18-50/2.8-4.5 DC OS HSM (Nový) 18-50/3.5-5.6 DC 18-125/3.5-5.6 DC OS HSM 18-200/3.5-6.3 DC 18-250/3.5-6.3 DC OS HSM (Nový) 20/1.8 EX DG ASPH RF 24/1.8 EX DG ASPH Macro 24-60/2.8 EX DG 24-70/2.8 EX DG ASPH Macro 24-70/2.8 EX DG IF HSM (Nový) 28/1.8 EX DG ASPH Macro 28-70/2.8 DG 28-70/2.8-4 DG 28-300/3.5-6.3 DG IF ASPH Macro 30/1.4 EX DC 50/1.4 EX DG HSM 50/2.8 EX DG Macro 50-150/2.8 EX APO DC HSM II 50-200/4-5.6 DC OS HSM (Nový) 50-500/4-6.3 EX DG APO 50-500/4-6.3 DG OS HSM (Nový) 55-200/4-5.6 DC 70/2.8 EX DG Macro 70-200/2.8 EX DG APO HSM Macro II 70-200/2.8 EX DG APO OS HSM (nový) 70-300/4-5.6 DG Macro 70-300/4-5.6 DG APO Macro 70-300/4-5.6 DG OS HSM Macro (Nový) 85/1.4 EX DG HSM (Nový) 100-300/4 EX DG IF 105/2.8 EX DG Macro 120-400/4.5-5.6 DG APO OS HSM 150-500/5-6.3 DG APO OS HSM 180/3.5 EX DG APO IF Macro 300/2.8 EX DG APO IF HSM 500/4.5 EX DG APO 800/5.6 EX DG APO HSM 1.4x EX DG APO Telekonvertor 2x EX DG APO Telekonvertor

    Tamron SP 10-24/3.5-4.5 SD Di II LD ASPH IF SP AF 14/2.8 ASPH IF SP AF 17-50/2.8 XR Di II LD ASPH IF AF 18-200/3.5-6.3 Di II XR LD ASPH IF Macro AF 18-250/3.5-6.3 Di II LD ASPH IF Macro AF SP 24-135/3.5-5.6 AD ASPH IF AF SP 28-75/2.8 Di XR LD ASPH IF Macro AF 28-200/3.8-5.6 XR Di Macro AF 70-200/2.8 Di LD IF AF 70-300/4-5.6 Di LD Macro SP AF 90/2.8 Di Macro

    Zeiss (manuálně ostřené) T* 18/3.5 Distagon T* 21/2.8 Distagon T* 25/2.8 Distagon T* 28/2 Distagon T* 35/2 Distagon T* 50/1.4 Planar T* 50/2 Makro Planar T* 85/1.4 Planar T* 100/2 Makro Planar

    Cosina - Voigtlander (manuálně ostřené) 20/3.5 Color Skopar LS II ASPH 40/2 Ultron SL II ASPH 58/1.4 Nokton SL II 90/3.5 Apo-Lanthar SL II Close Focusing

    Samyang (manuálně ostřené) 8/3.5 ASPH IF MC Fisheye 85/1.4 IF MC 500/5.6 MC 500/6.3 500/8 MC Preset 500/8 ED MC 500/8 MC L 800/8 MC

    Falcon (manuálně ostřené) 85/1.4 ED MC 500/6.3 ED Mirror 500/8 ST 500/8 ED 500/8 SD 650-1300/8-16 800/8 ED Mirror

    LensBaby Muse LBM2P Double Glass Muse LBMPP Plastic LBCP Composer LB Control Freak LB3GPK 3G

    Hartblei - www.hartblei.com MC TS Arsat 35/2.8 Tilt Shift MC TS-PC Super-Rotator 35/2.8 Tilt Shift MC TS-PC Super-Rotator 65/2.8 Tilt Shift MC TS Arsat 80/2.8 Tilt Shift MC TS-PC Super-Rotator 80/2.8 Tilt Shift MC TS-PC Super-Rotator 120/2.8 Tilt Shift

    Zenitar Fisheye 16/2.8

    Peleng Fisheye 8/3.5

    Kenko (atd: www.amazon.com ) 420-800

    Opteka 6.5/3.5 500/8

    Phoenix 650-2600 500/8 1000/8

    Rokinon 8/3.5 85/1.4 330/5.6 500/6.3 500/1000 650-1300 650-2600 800/8

    Vivitar 19-35/3.5-4.5 28-210/4.2-6.5 85/1.4 500/6.3 500/8 650-300/8-16 800/8

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.