NÚKIB upozorňuje na kritickou zranitelnost v SharePointu. Jedná se o kritickou zranitelnost typu RCE (remote code execution) – CVE-2025-53770, která umožňuje neautentizovaný vzdálený přístup a spuštění kódu, což může vést k úplnému převzetí kontroly nad serverem. Zranitelné verze jsou pouze on-premise verze a to konkrétně SharePoint Server 2016, 2019 a Subscription Edition. SharePoint Online (Microsoft 365) není touto zranitelností ohrožen.
Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.
Dle analytics.usa.gov je za posledních 90 dnů 6,2 % přístupů k webových stránkám a aplikacím federální vlády Spojených států z Linuxu.
Jak si zobrazit pomocí Chrome a na Chromiu založených webových prohlížečích stránky s neplatným certifikátem? Stačí napsat thisisunsafe.
V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.
Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.
Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.
Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).
V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.
Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).
Taky se divím, že někoho baví se na to dívat. Chápu, že se někomu třeba líbí ty auťáky nebo ty padlé ženy na nich, ale závody? Dvě hodiny (?) tam formule jezdí po okruhu, ani se moc nepředjíždějí, není ani příliš vidět, jak si kdo vede (mimo ukazatelů na obrazovce). V záběru je jedna jedoucí formule, za půl minuty jiná, pak další... Jednou za půl hodiny dá režie záběr na okruh z výšky. A k tomu ty vzrušené řeči komentátorů o tom, jestli pojede támhle Hamilton do boxů, nebo nepojede. Pak konec, výsledky (rozdíly mezi jezdci samozřejmě minimální) a první tři se postříkají nějakými rychlými špunty, či co.
Sledování závodů formulí je pro mě něco jako sledování teleshoppingu v 3.55 ráno. Ale nikomu to neberu.
Zajímavější momenty se odehrávají mimo závodiště. Tuhle průmyslová špionáž, onde si šéf automobilové federace nechává dávat nářez, případně se stáje hádají o to, kdo má příliš kulatá kola...
+1
Aktivne F1 nesleduju, ale rekl bych, ze napr. oproti plavani, behani nebo nekdy i fotbalu maji pro me zavody F1 o neco vic vzrusujicich momentu. Je to trosku neco jineho nez cesta Praha-Brno (ikdyz priznavam, zrovna na D1 si clovek obcas taky uzije).
Proste je to taky obtizny drzet rychlost auta na maximum, aby te nekdo jinej nepredjel a zaroven vcas pribrzdit, abys zatacku projel a nehodil smyk, a zaroven ne moc brzo, aby ten nekdo druhej nepredjel. A zrovna u F1 tohle muzou byt opravdu malinke rozdily, ktery deli zavodniky od vyhry.
Narozdil od plavani, kde plavec proste skoci a plave na plny pecky, na konci se otoci a plave na plny pecky zpatky. U behani sprintu je to bez otaceni to samy, u delsich behu si musi bezec akorat spravne rozlozit sily. No a u fotbalu je to nekdy jenom kopnout mic jednomu, ten prihraje druhymu, ten to ztrati a tak to samy provede protihrac - no a tohle sledovat 90 minut je fakt moc. V hokeji je to aspon rychlejsi:)
Ale samozrejme chapu, ze nektery lidi milujou beh, jiny plavani a jiny fotbal:)
To urcite:) V F1 ma zavodnik jistou trat bez ruznych prirodnich prekvapeni.
Ale i tak, ted jsem trosku koukal na kvalifikaci a je to sranda, jak dokazet asi 10 aut dojet behem 1 vteriny, casy se lisi o nejaky setiny. To pak v zavode je opravdu nutna soustredenost a presna jizda, protoze chyba se tresta prohrou.
Na obrázku je vidět difuzor týmu Brawn GP (vlevo), který čelí protestu a větší difuzor Renaultu (vpravo), který patří mezi protestující týmy.Když pominu fakt, že nevim jak jsi přišel na to, že má Renault křídlo větší, unikla ti základní věc. A to ta, že v celém tom sporu nejde o velikost, ale o zdvojení.
Tiskni
Sdílej: