abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Bezpečnostní upozornění

    Dnešním dnem končí upstream podpora PHP 7.4 a tím pádem celé větve PHP 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:00 | Nová verze

    OpenRGB, tj. svobodný multiplatformní software umožňující nastavení podsvícení celé řady různých „herních“ komponent a periferií, byl po téměř roce vývoje vydán ve verzi 0.8. S podporou celé řady nových zařízení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | Nová verze

    Rocky Linux 9.1, klon Red Hat Enterprise Linuxu (RHEL) 9.1, byl vydán. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.11. 22:55 | IT novinky

    České vývojářské studio SCS Software stojící za počítačovými hrami Euro Truck Simulator 2 nebo American Truck Simulator slaví 25 let. Při této příležitosti byl na YouTube publikován třičtvrtěhodinový dokument věnovaný historii studia.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.11. 21:00 | Komunita

    Asahi Lina se pochlubila, že KDE běží už i na Apple M2. S GPU akcelerací a současně s Xonotic, glmark2 a eglgears.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 59
    25.11. 17:00 | IT novinky

    Hra Terroir, vinařský simulátor, je na portále GOG.com zdarma, akce trvá do 28. listopadu.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    25.11. 16:22 | Nová verze

    UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch (seznam podporovaných zařízení), vydala Ubuntu Touch OTA-24. Nejnovější verze je pořád založena na Ubuntu 16.04. Pracuje se na přechodu na Ubuntu 20.04.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    25.11. 15:00 | IT novinky

    V září loňského roku Intel poslal do Linuxu patche přinášející podporu pro Intel Software Defined Silicon (SDSi) aneb odemknutí dalších funkcí procesorů Xeon až po zaplacení a získání licence. Nyní Intel publikoval detaily a technologii přejmenoval na Intel On Demand.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    25.11. 14:00 | IT novinky

    Rodina jednodeskových počítačů Orange Pi se rozrostla o Orange Pi 5 s 8jádrovým 64bitovým procesorem Rockchip RK3588S. Do konce roku jej lze koupit se slevou.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kolik využíváte virtuálních ploch?
     (49%)
     (31%)
     (12%)
     (9%)
    Celkem 469 hlasů
     Komentářů: 14, poslední včera 13:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek



    Vložit další komentář
    7.9. 17:34 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    A ten script je kde?
    Max avatar 7.9. 17:38 Max | skóre: 71 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    "Aleš Kapica je vlastizrádce s pěkným psem, ale amigapower je fajn chlap s ošklivou kočkou"

    :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.9. 18:23 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Rozhodně lepší varianta, než magor, který by neměl mít doma ani křečka.
    7.9. 19:18 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    náhodou devon rex je pěknej
    Max avatar 7.9. 20:35 Max | skóre: 71 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Mě se ty kočky líbí, jsou tak ošklivý, až jsou pěkný. Klidně bych jí bral, i když tu po mě běhají už čtyři kočky.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.9. 18:05 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Sama ucast v hledisti demonstrace je brana jako vlastizrada? Co kdyz tam byli jen lide, kteri serou na valku a je jim jedno, jestli bude plyn z ruska nebo usa
    7.9. 19:18 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    vlastizrádci
    7.9. 19:22 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Mne osobně překvapil nulový průnik s množinou lidí co znám. A že jich není málo.
    7.9. 20:08 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Clovek s jinym nazorem a prioritami je vlastozradce? Neni to putinovska praktika toto nalepkovani?

    Ja si myslim, ze energetika a cela ekonomika by se mela absolutne odstatnit. Politici by nemohli delat sankce, ale mohli by apelovat na lidi, aby bojkotovali ruske produkty a energie. Kazdy necht hlasuje vlastni penezenkou! Politici si v covidovem divadelku zvykli, ze jejich debilni nefunkcni gesta zaplati stat, ale tomu se musi ucinit pritrz. Sankce valku neodvrati, je to jen politicky alibismus ktery stoji obcany spoustu zdroju.
    8.9. 14:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Kazdy necht hlasuje vlastni penezenkou!
    A jak se ty stavíš ke skutečnosti, že podstatná část lidí nemůže pro podstatnou část možností hlasovat i kdyby chtěli, protože na to nemají dostatečně tučnou peněženku? Ale zároveň často není možné nehlasovat, protože bez mnoha věcí člověk nemůže přežít / rozumně fungovat, takže jsou de-facto nuceni hlasovat pro něco, co ve skutečnosti (až tak) nechtějí.

    Není to tak trochu jako kdyby např. stát ve volbách třeba polovině lidí vzal hlasy a rozhodil je nějakým jiným stranám?
    8.9. 15:13 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    A jak se ty stavíš ke skutečnosti, že podstatná část lidí nemůže pro podstatnou část možností hlasovat i kdyby chtěli, protože na to nemají dostatečně tučnou peněženku? Ale zároveň často není možné nehlasovat, protože bez mnoha věcí člověk nemůže přežít / rozumně fungovat, takže jsou de-facto nuceni hlasovat pro něco, co ve skutečnosti (až tak) nechtějí.
    Dobre, takze ne vsichni budou bojkotovat, protoze za a) ty produkty nekupuji, protoze na ne nemaji (tezko bojkotovat neco co nekupuji, ze) a za b) bez toho nepreziji (nemaji na alternativu). V cem je tato situace horsi nez to, ze jeden (nekolik malo) politiku a uredniku udela gesto, ktere nasledne plati vsichni bez ohledu na svuj nazor? Hlasovani penezenkou je prece vice nez demokracie. Tam se projevi opravdova vule lidu a to, na kolik si ceho ceni! Muj system je rozhodne spravedlivejsi nez stavajici, kde hlasuje jeden clovek a naklady nesou vsichni. Takhle muze kazdy hlasovat sam za sebe.
    8.9. 16:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Hlasovani penezenkou je prece vice nez demokracie.
    Jenže to není hlasování. Alespoň teda já si pojem hlasování nepředstavuju tak, že třeba polovině lidí rozdáš jen polovinu hlasovacích lístků...
    Tam se projevi opravdova vule lidu
    Neprojeví. Projevila by se pouze pokud by všichni měli dostatek peněz na to, aby se skutečně mohli rozhodnout podle svého přání. Což je utopie.
    Jendа avatar 8.9. 16:43 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Pokud budeš mít na výběr ruský plyn za 1 a norský plyn za 2 (kvalita stejná) tak je pro každého jednotlivce správné rozhodnutí vzít ten ruský, protože vliv na posílení vojenského vlivu Ruska je pro toho daného jednotlivce z této transakce zanedbatelný, ale úspora 1 je hmatatelná.

    Další problém s tvou teorií „je to jenom o tom že lidi nemají peníze na hlasování“ mám v tomhle: předpokládejme, že mám dostatek peněz, a chci si koupit ledničku nebo pračku. V podstatě libovolný spotřebič v nabídce splňuje mé požadavky (z hlediska kapacity praní, peru furt na jeden program; žádné pokročilé featury ledničky nepoužívám), ale chtěl bych něco, co se hned nerozbije, a až se to rozbije, tak to půjde opravit (rozumný debugovací výstup, jde to nedestruktivně rozebrat - žádné lepené a zacvakávací plasty a vruty do plastu co vydrží jen jedno zašroubování, dostupnost náhradních dílů). Jak si to mám jako vybrat?! Z diskuze na Rootu:
    Treba pracky. Nekteri tvrdi ze pracky jiste znacky vydrzi 2x dele, ale jsou 2x drazsi. Bych do toho sel, ale co ja vim jestli to je pravda?
    Já mám problém vybrat správný notebook, a to se tím živím!
    Všimli jste si jak appky na identifikaci jedlosti hub typicky nemají žádná špatná hodnocení?
    xxxs avatar 8.9. 18:32 xxxs | skóre: 24 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    pracka je jednoduche zariadenie. oser by bol s jej elektronikou, ale vacsinou ste zdatni bastlici. trhaju sa remene, rukavy, kazi sa cerpadlo, lamu sa pruziny. to su trivialne opravy. takze staci vyberat podla kapacity, toho ako perie a zvysok je o nahradnych dieloch.
    8.9. 20:39 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Odchází SD karty...
    Jendа avatar 8.9. 21:05 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Problém pro mě, pokud si to chci opravit sám, je třeba nedostatek servisních manuálů. Řešil jsem dvě závady: rozpadlý detektor zavření dveří (z LEDek na panelu se mi podařilo natipovat že jí vadí tohle, pak jsem natipoval zapojení, a vyzkoušel přemostěním že je to v tom) a ojeté uhlíky (zapneš pračku a prostě se nic neděje, a teď to debuguj). Věci které uvádíš budou IMHO pro změnu různé custom náhradní díly, což nevím, jestli za 10 let koupím.
    Všimli jste si jak appky na identifikaci jedlosti hub typicky nemají žádná špatná hodnocení?
    xxxs avatar 8.9. 22:25 xxxs | skóre: 24 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    ja som viackrat riesil staru whirpoolku. dielov bola hromada aj po 15 rokoch. prave preto tvrdim, ze takych vyrobcov sa treba drzat.
    10.9. 00:41 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Zato všetky zhora plnené whirlpoolky staršie ako cca. tri roky majú rozbitú farbu a rôzny stupeň korózie poklopu na mieste, kde sa pri otvorení dotýka ovládacieho panelu. Pravda, počul som o jednej, ktorá to nemá - ale na tej sa vraj pralo málo, lebo dotyčný pár ešte nemá deti...
    xxxs avatar 10.9. 13:24 xxxs | skóre: 24 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    neslo mi o propagaciu vyrobcu, ale o to, ze na 15 r. stary model boli stale dostupne origo nahradne diely. ci wpool este robi nieco pouzitelne sa da vygooglit pred kupou.
    Jendа avatar 10.9. 16:28 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    ci wpool este robi nieco pouzitelne sa da vygooglit pred kupou
    No to právě nedá, když můj Google zatvrzele odmítá filtrovat podle recenzí a zkušeností zadaných v letech 2025-2030.
    Všimli jste si jak appky na identifikaci jedlosti hub typicky nemají žádná špatná hodnocení?
    xxxs avatar 10.9. 16:45 xxxs | skóre: 24 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    t.j. 2025-2030 ides nakupovat? alebo inak? tak potrebujem dovysvetlit.

    2025-2030 si pozries 2-3 roky stare modely a budes vediet co je shit a co sa da. ak sa vobec bude dat. teraz su vsetci taki ekologicki, ze sa perie s minimom vody. to sa hospodarnejsie zohreje, preto sa oplati. ale neperie a to sa asi neoplati.
    Jendа avatar 10.9. 16:55 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    t.j. 2025-2030 ides nakupovat? alebo inak? tak potrebujem dovysvetlit.
    Ne, jdu nakupovat dneska, ale potřebuju vědět, jestli se to rozbije, zrezne, a půjdou sehnat náhradní díly za X let.
    Všimli jste si jak appky na identifikaci jedlosti hub typicky nemají žádná špatná hodnocení?
    xxxs avatar 10.9. 17:23 xxxs | skóre: 24 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    tak to je velky spatny. kula nefunguje.

    overeny model, vyrobca co dlhodobo dodava diely. mensie riziko. alebo rozsirena zaruka a nech sa s tym vysporiada obchodnik.
    8.9. 19:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Pokud budeš mít na výběr ruský plyn za 1 a norský plyn za 2 (kvalita stejná) tak je pro každého jednotlivce správné rozhodnutí vzít ten ruský, protože vliv na posílení vojenského vlivu Ruska je pro toho daného jednotlivce z této transakce zanedbatelný, ale úspora 1 je hmatatelná.
    Přesně tak...
    Další problém s tvou teorií „je to jenom o tom že lidi nemají peníze na hlasování“ (...)
    jj, problém určitě není jenom v tomhle, to je víceméně pouze příklad, něco, co taknějak zrovna vidím kolem sebe...
    9.9. 07:19 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Pokud je nekdo ochoten za sve zdroje (ozeli usporu 1) bojkotovat ruske produkty, ma z toho vetsi uzitek a subjektivne se mu to vyplati. Pokud nekdo ochoten neni, koupi si, co chce. Ze je financni nerovnost? Jiste. Clovek muze bojkovat do te vyse, kterou si muze dovolit ci je ochoten vynalozit. Je to absolutne svobodne. Proc by mel nejaky politik cinit rozhodnuti, ktera maji bezprostredni a drtivy dopad na lidi, kteri jej nevolili a kteri s danym krokem (bojkotem) nesouhlasi? Politik ma vysvetlovat, pusobit na lidi, ale ne povinne stanovit, s kym smim a s kym nesmim obchodovat.
    9.9. 07:15 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jenže to není hlasování. Alespoň teda já si pojem hlasování nepředstavuju tak, že třeba polovině lidí rozdáš jen polovinu hlasovacích lístků...
    Je to hlasovani. Nerikal jsem, ze ma kazdy stejne zdroju proboha. To jsi tak zmagoreny demokracii, ze chces, aby meli vsichni stejne penez? OMFG

    Proste point je v tom, ze takto rozhodne uzka skupinka lidi a naklady jejich rozhodnuti nesou vsichni a tedy i ti, kteri danou skupinku nevolili. Co je spravedlivejsi? Kdyz kazdy muze dobrovolne bojkotovat dane produkty a sluzby v mire, kterou je ochoten a nebo kterou si muze dovolit? Nebo je spravedlivejsi, ze zastupce voleny jinou skupinou lidi rozhodne tak, ze nesu naklady jeho politickeho gesta?
    Neprojeví. Projevila by se pouze pokud by všichni měli dostatek peněz na to, aby se skutečně mohli rozhodnout podle svého přání. Což je utopie.
    Ale projevi. Projevi se v takove mire, kterou si kazdy jeden muze dovolit ci je ochoten. Ne tak, ze jeden ci malo politiku rozhodne a nasledne naklady nesou vsichni bez ohledu na to, zda politika volili a na jejich nazor.
    9.9. 10:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Nerikal jsem, ze ma kazdy stejne zdroju proboha. To jsi tak zmagoreny demokracii, ze chces, aby meli vsichni stejne penez?
    Nic takového jsem nenapsal a nic takového neprosazuju. Pouze upozorňuju na to, že to, co píšeš - tj. že prý každý může peněženkou hlasovat pro preferovanou volbu / že by se při hlasování peněženkou projevila vůle lidí - prostě a jednoduše není pravda. Když dáš hlasovat mezi A a B a ~půlce lidí zakážeš hlasovat pro A, tak z toho asi těžko dostaneš vůli lidí. Ten výsledek bude nevyhnutelně silně pokřivenej. To prostě tak je a žádné řeči o nevoleném politikovi na tom nic nezmění.
    Co je spravedlivejsi? Kdyz kazdy muze dobrovolne bojkotovat dane produkty a sluzby v mire, kterou je ochoten a nebo kterou si muze dovolit?
    To je úžasně napsaná věta. "Každý může dobrovolně bojkotovat dané produkty!" Jenom někteří to můžou dobrovolně dělat v trošku snížené míře, vlastně jako tak trochu vlastě nemůžou, a vlastně těchto lidí je docela hodně, možná většina, ale jinak fakt každý.

    Typické pravo-levičáctví. Komunisti taky tvrdili, že jsou si všichni rovni.
    12.9. 16:09 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Nic takového jsem nenapsal a nic takového neprosazuju.
    Vzdyt pises:
    Když dáš hlasovat mezi A a B a ~půlce lidí zakážeš hlasovat pro A, tak z toho asi těžko dostaneš vůli lidí.
    Nezda se, ze si protirecis? Proste pozadujes rovnost zdroju (a tedy i moznosti ekonomickeho hlasovani vlastni penezenkou).
    Ten výsledek bude nevyhnutelně silně pokřivenej.
    A situace, kdy politik voleny uzkou skupinou lidi, to proste zakaze vsem, neni pokrivena? Co asi lepe reflektuje vuli lidu? Politik nebo moznost hlasovat vlastni penezenkou, i kdyz kazdy do vyse svych zdroju a ochoty...
    Jenom někteří to můžou dobrovolně dělat v trošku snížené míře, vlastně jako tak trochu vlastě nemůžou, a vlastně těchto lidí je docela hodně, možná většina, ale jinak fakt každý.
    No a? Tve totalitni reseni, kdy je zakaz vnucen politikem bez ohledu na mou vuli, je snad svobodnejsi? Neni! Kazdy necht hlasuje svou penezenkou do vyse svych zdroju a ochoty bojkotu!
    Komunisti taky tvrdili, že jsou si všichni rovni.
    Coze? To zde prece tvrdis jenom ty. Chces totalitarske unifikovane reseni narizene politikem. Proste je jedno, kolik mate penez a zdroju, je jedno, jaky mate nazor, proste to nakazeme vsem. Jak svobodne :-D
    12.9. 18:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Nezda se, ze si protirecis? Proste pozadujes rovnost zdroju (a tedy i moznosti ekonomickeho hlasovani vlastni penezenkou).
    Nechápu, kde tam vidíš nějaký požadavek. Ty tvrdíš, že se v tvém systému projevuje vůle lidí, já tě upozorňuju, že ti to nefunguje. Máš to rozbitý. To je celý.
    A situace, kdy politik voleny uzkou skupinou lidi, to proste zakaze vsem, neni pokrivena? Co asi lepe reflektuje vuli lidu?
    Je to prašť jako uhoď, ani jedno nereflektuje vůli lidu. V jednom případě má část lidí, kteří nevolili aktuální vládu, rozhodnutí befelem od vlády, které se jim nemusí líbit. V druhém případě to samé, akorát befel jde od trhu (skrze výši příjmů, která není dostatečná pro volbu preferované možnosti).
    Coze? To zde prece tvrdis jenom ty. Chces totalitarske unifikovane reseni narizene politikem.
    Já tady žádné unifikované řešení nenavrhuju, nevim, kde to proboha furt vidíš. Upozorňuju tě na problém tvého "řešení".
    7.9. 19:20 Lorenzo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Proc by chodili na sraz tehle...eeeh...osob?
    7.9. 19:57 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jiste, vtipna skupina. Na druhou stranu opravdu chceme kadrovat nazory a oznacovat pro jiny nazor lidi za vlastizradce? Vzdyt se sami snizujeme na uroven ruskeho rezimu. :(
    7.9. 22:17 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Těch, co tohle chtějí bohužel není málo. Sami se schovávají se v anonymním davu a když je někdo vytáhne z toho anonymního hnoje na světlo, kroutí se jak pochcaná žížala.
    7.9. 22:56 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Myslis, ze hodne lidi chce cenzurovat a kadrovat?? Nebo mas na mysli, ze hodne lidi se chce kamaradit s ruskem?
    8.9. 07:00 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jo. Minimum životních zkušeností, ale chuť kádrovat a dirigovat ty druhé jim nechybí. Pokud jde o kamarádství, tak to je podle mne každého osobní věc. Osobně jsem silně racionální, takže zastávám názor, že v mezinárodních vztazích a politice nemají emoce co pohledavát. A ten kdo na nich staví a zneužívá je k vydírání jakbysmet!
    8.9. 12:57 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Mezinarodni vztahy je potreba hlavne odstatnit tak, aby politik nemohl mit primy vliv na obchod mezi firmami. Pokud bude prosazovat bojkot neceho ruskeho, at si to svou retorikou prosadi u lidi a firem, ktere tyto produkty a sluzby budou bojkotovat z vlastniho rozhodnuti a budou tak hlasovat svou penezenkou. Politici si vsak zvykli delat vznosna gesta, jejichz dopady vsak plati nekdo jiny - obyvatele a stat, ktery si na to musi pujcit.
    Člověk z Horní Dolní avatar 7.9. 20:14 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Radovan tam prijel z Ruska, SKK ze Slovenska, a jeste 3 dalsi odsud tam byli.
    Pojďme zničit Rusko
    7.9. 20:54 Zelena je trava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    To zavisi od uhlu pohledu co povazuji za vlast. Jestli rusko tak naopak nezradili :-D
    Člověk z Horní Dolní avatar 7.9. 21:52 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Aha pokud to tak je tak se omlouvam.
    Pojďme zničit Rusko
    7.9. 21:44 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Viděl jsi je tam osobně, když jsi seděl na schodech Muzea vedle Peszyňského a utíral si nudli vlajkou EU :-D

    Mimochodem, nebyl jsem tam. Ono tam bylo dost narváno i beze mě, a bude ještě víc...
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.9. 00:57 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ano, videl jsem je tam osobne.
    Pojďme zničit Rusko
    8.9. 20:36 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Tak aspoň každý osobně vidí jak lžeš.
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.9. 22:27 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ale ja nelzu, videl jsem te tam.
    Pojďme zničit Rusko
    9.9. 17:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    V tom případě buďto lžeš, nebo fetuješ a lžeš.
    9.9. 17:49 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Nelže, uzazoval mi tě na fotce.
    Člověk z Horní Dolní avatar 9.9. 18:10 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Mam to vyfoceny.
    Pojďme zničit Rusko
    11.9. 20:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Tak ukaž.
    8.9. 00:30 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    a jeste 3 dalsi odsud tam byli.

    Tvi rodice a jeden dalsi clen rodiny z Horni Dolni?

    Koukam, ze novodobi HJs FTW!
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.9. 09:35 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ano. Všichni tři jsou odsud z abclinuxu, velcí fanoušci Linuxu, ale bohužel i Ruska. Takže na ten seznam určitě patří.
    Pojďme zničit Rusko
    8.9. 10:02 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Mě by zajímalo, kde se v nich ta tolerance(obdiv) k režimu v RF bere. Je to dáno rodinou tradicí (participací v KSČ, LM, SNB, STB, ....), úspěsnou dlouholetou indoktrinací, nebo jde o vlastní nezávislé přesvědčení vybudované na zelené louce?
    8.9. 11:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Hele a nepodsouváš ty jim náhodou nějaké svoje domněnky? Je totiž dost zásadní rozdíl posuzovat zemi jako celek a jednotlivce co odtamtud pocházejí. Kdybych měl totiž stejným prizmatem pohlížet na ČR, tak by se mi zvenčí jevila jako země čuráků, se kterýma nemá cenu spolupracovat.
    8.9. 12:00 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Nepochopil jste asi otázku, můj dotaz mířil na domácí pátou kolonu (tu se značným průnikem zájmů se zájmy režimu RF), jakým způsobem se utvářel jejich hodnotový žebříček. Použil jsem označení "režim RF" což jak většina ví neznamená "zemi jako celek" ani "jednotlivce co odtamtud pocházejí".
    8.9. 15:16 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jo? Tak kdo podle tebe je ta „pátá kolona?” Všichni, co se náhodou jejich vlastní zájem shoduje se zájmy RF? Nebo všichni, co adorujou Ukrajinu, vyhlášenou korupcí a nesnášenlivostí vůči ruské menšině?

    Mně kupříkladu vadí, že někdo i mým jménem valí do té černé díry peníze a zbraně. A odmítá brát zřetel na to, že s tím nesouhlasím. Kdyby v čele Ukrajiny nestáli dementi, tak by se v takové situaci nikdy neocitla. Chápu, ty co práskli do bot. Ovšem s takovou se tamní situace nikdy nezmění k lepšímu.

    Jsem fakt zvědav jak to dopadne. Podle mě Ukrajina vysaje přebytky EU a USA a pak se na nějaké splácení dluhů z vysoka vybodne. A mezi tím tady nespokojenci opět podpoří paka, co nás během uplynulých let do těch ekonomických sraček zatáhli a teď se to snaží hodit na vládu, která není u moci ani rok.
    8.9. 16:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Vždycky mě pobaví, jak lidi, jejichž ""zájem se náhodou shoduje se zájmy RF"", mají obrovskou péči a starost o demokracii na Ukrajině...

    Kdyby ti skutečně šlo o nějakou demokracii na Ukrajině, těžko by se tvoje zájmy mohli shodovat se zájmy RF, ti by na Ukrajinu demokracii fakt nepřinesli ani blbou náhodou.
    8.9. 18:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    O demokracii na Ukrajině by mělo jít především ukrajincům. Je ti tohle sdělení dostatečně jasné?

    Já také nestojím o to aby se vměšoval někdo cizí, kdo tu nežije, do záležitostí ČR.

    8.9. 19:34 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    A myslíte si, že pokud SMO na Ukrajině uspěje, další imperiální choutky vedení RF to povzbudí, nebo omezí?
    8.9. 19:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    O demokracii na Ukrajině by mělo jít především ukrajincům. (...) Já také nestojím o to aby se vměšoval někdo cizí, kdo tu nežije, do záležitostí ČR.
    V pořádku. Však se také brání fašistické invazi.

    Takový péče o ně má furt :-D
    8.9. 20:17 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ta invaze měla svou předehru, a tahle tahanice o Podněstří není ani zdaleka u konce. Jisté je, že Ukrajina obsazená území zpět nedobude. Stejně tak je jisté, že Rusko neovládne Ukrajinu. Jenom se vyjasní, kudy povede budoucí hranice. Podobně, jako to dopadlo po 1. sv. válce na Těšínsku.
    15.9. 15:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Rusáckému zmrdovi je to jasné, chichi.

    Jané je, že Rusko musí být zničeno a rusáčtí zmrdi u nás tvrdě potrestáni.
    15.9. 17:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    V tom případě bys měl viset jako první.
    8.9. 16:52 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Chtel bych te upozornit, ze podle samotne RF, jak prohlasil jeden z jejich ministru uz v kvetnu na foru v Leningradu, je ziskani vlivu v Evrope skrze zvysovani cen nerostnych surovin. Pro tupce z pate kolony, jako jsi ty, to prelozim do srozumitelneho jazyka: "Ty vic makat, aby se Rus mel dobre".
    8.9. 18:30 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Je-li někdo z nás tupý, tak jsi to ty, protože rusy NIC nenutí, prodávat suroviny do Evropy. A je jim naprosto ukradené, jestli si pak ty jejich suroviny koupíme od nějaké třetí strany, jak se to ostatně děje už teď.

    A právě proto považuji za zcela padlé na hlavu, vyvážet na Ukrajinu zbrojní materiál, když nebude z čeho vyrobit nový, protože na to nebudou suroviny, ani energie.

    A přesně o tohle podle mne Rusku jde. Chce vykrvit země EU, aby pak přilezly ke křížku. Žádný jiný smysl ta komedie nemá, protože pro tuhle válku neexistuje vítězství. Nebo si snad myslíš, že ano?

    8.9. 19:00 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jo tak NIC nenuti... A zapad NIC nenuti si ty suroviny kupovat zrovna v Rusku, proste si vemou svetr, a Rusky standard je zrani hliny, takze ze zapadu nic nepotrebuji. Jako tyhle VELKOLEPA prohlaseni vypadaji fakt udeerne, ale o to vic jsou mimo realitu. Normalni obchodni vztahy by prospeli obema stranam.
    Chce vykrvit země EU, aby pak přilezly ke křížku.
    To byl plan uz davno. Jen tomu stala jaksi Ukrajina v ceste se suravinai na JV. Jeste tak aby tam zacala tezit a podkopavat ceny.

    Tudiz by me zajimalo, jaky spolecny zajem muze nekdo s Ruskem mit, kdyz cilem Ruska je, aby tady bylo hur.
    8.9. 20:33 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Já mám kupř. společný zájem v tom, že nechci aby se Ukrajina stala součástí NATO a EU. Proč? Stačí se podívat na Turecko.
    8.9. 21:22 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Pritom prave Rusko ji priblizilo do NATO a EU nejvic v historii...
    8.9. 22:08 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ale jdi ty brepto. Z hovna bič neupleteš.
    9.9. 13:43 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jasne, zejmena to, ze se od r. 2014 peclive drzeli sovetske vojenske doktriny je zachranilo od rychle porazky v invazi. Nevmsimnout si, ze dneska je to v podstate takova NATO B armada fakt vyzaduje radny klapky na ocich. Mozna, ze se do NATO nedostanou, protoze cl. 5 je porad velke sousto, ale mame tady priklady jako Finsko a Svedsko. Ale jiste muzes trvat dal na svem, protoze ten posledni formalni krok se zatim dostatecne nepriblizil.

    No a EU se snad nema cenu ani bavit. Protoze UA se urcite ted chysta upevnovat obchodni vztahy s Ruskem... Tak urcite ty Ruska nadzvukova stihacko. Spis si dej bacha, aby z tebe nekdo nezacal vyrabet otviraky na pivo, jak z tvejch kolegyn.
    8.9. 21:46 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    To by stálo za to blíže rozvést a dát nám šanci pochopit jak to vlastně myslíte.
    9.9. 06:53 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    9.9. 13:54 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ale prosimte, tenhle recyklat se objevil uz v Breznu, Dubnu, Kvetnu, Cervnu, Cervenci a Srpnu. Tak jeste v Zari, a predpokladam, ze dernieru bude mit, az se nasivkou SS u vojaka Azovu bude obhajovat Rusky preventivni jaderny uder...

    Pripomnel bych ti jednu podstatnou vec. Nikdo (krome nejakych vykriku) nepredpokladal, ze by se Ukrajina mohla stat clenem EU bez dlasich zmen. Pred valkou uz vubec ne.

    A argumentovat tim, ze ve valae vede Ukrajina propagandu. To uz snad autor clanku nemuze myslet vazne...
    9.9. 15:43 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Nikdo, až na ty ukrajince. Kterým to jaksi v únoru 2014 zástupci EU zapomněli říct do očí.

    9.9. 15:56 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    #68
    9.9. 00:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Je-li někdo z nás tupý, tak jsi to ty, protože rusy NIC nenutí, prodávat suroviny do Evropy.
    Jasně, a všelijaké ty NordStreamy a různé plynové dealy nám tlačej vrchem spodem za současného neustálého strašení, že bez nich zmrznem, jen tak z plezíru, viď. Určitě to nemá nic společnýho s tim, že plyn a ropa dělá 60% jejich exportu a většina toho jde do Evropy...
    9.9. 11:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Promiň, ale propagovat ekologické vytápění a při tom používat pouze jednu trubku s plynem pro celou republiku, je stejný hazard, jako mít veškeré úspory ve slamníku. Stejný jako virtuální měny, za které si při blackoutu nekoupíš ani prd.

    Kdyby místo solárů a větrných elektráren raději propagovali výstavbu bioplynových stanic, nemuseli jsme být dnes v řiti.

    Jenže v téhle zemi se energiemi neskutečně mrhá. Místo aby podporovali sekání trávy kosami a srpy, pálí benzín a elektřinu o sto šest. Místo toho, aby v noci osvětlovali jen to nejnutnější, je nasvícená kdejaká ruina a všude světelný smog. Místo aby podpořili přechod na vodíkové palivové články, subvencovali řepkového magnáta, který se dnes tváří, jako kdyby tu s prachama těch uplynulých 7 let co předcházely jeho pádu, hospodařil někdo jiný. A tak by se dalo pokračovat dál a dál…

    9.9. 12:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Tohle je přesně důvod, proč si lidi myslí, že seš bot. Vždyť to nemá hlavu ani patu. Jediný, co se z toho dá zhruba pochopit, je, že tě všechno sere a všechno víš, jak se má dělat líp...
    9.9. 15:45 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    No jestli máš problém pochopit tenhle jednoduchý text, tak se nediv, že tě považuji za hlupáka.

    9.9. 16:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Nejde o nepochopení, složitý to není, jde o to, že to je prostě náhodnej výlev, kterej na ten předchozí koment ani nenavazuje...
    9.9. 18:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    A víš co je na tom zajímavé? Ty tvoje se mi jeví nemlich stejně. Prostě já o voze, ty o koze.
    9.9. 18:33 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jinými slovy. Ty o plynu a já o tom, že už dávno měla být řešena energetika tohoto státu jiným způsobem.
    10.9. 10:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Já jsem rozporoval tvrzení, že Kreml vůbec nic nenutí prodávat suroviny do Evropy, protože to prostě není pravda. Ta závislost v těchto vztazích je ve většině případů obousměrná.
    10.9. 23:52 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    A přitom na to zrovna Němcům na rozdíl od ostatních národů stačí jediné slovo "Risikostreuung".
    12.9. 10:07 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    V tom případě bys měl uvést co by je k tomu mělo nutit a dokázat že to není pravda.

    Podle mne odmítáš akceptovat fakt, že Rusko sousedí na východě s přelidněnými zeměmi, hladovějícími po surovinách. A speciálně Čína se zcela evidentně připravuje na to, že s tamní hegemonií USA brzy zatočí.

    Myslím, že je čas na základní počty

    12.9. 11:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Podle mne odmítáš akceptovat fakt, že Rusko sousedí na východě s přelidněnými zeměmi, hladovějícími po surovinách. A speciálně Čína se zcela evidentně připravuje na to, že s tamní hegemonií USA brzy zatočí.
    Ano, částečně souhlasim, Rusko může do nějaký míry nahradit export ropy a plynu do Asie, ale není to tak jednoduchý, jak si to asi představuješ. Viz tady - to je poměrně dobrý shrnutí. V žádným případě to Rusko není schopno provést krátkodobě. Je to spíš o dlouhodobějších projektech (dodělání Síly sibiře 2), jenže zároveň čas se pro Rusko krátí - Čína se masivně pře-orientovává na zelené energie a babrat se s tim nebude, plánují maximální emise před roken 2030 (podle některých odhadů by to mohlo být dokonce kolem 2025) a dekarbonizaci do 2060 (opět jsou odhady, že to bude dřív). Šance pro Rusko je poskytnout Číně náhradu uhelných elektráren podobně, jak to chtěli Němci - plyn má výrazně nižší emise než uhlí, což by Číně pomohlo. Jenže Čína bude 1) chtít nakupovat za nižší ceny, 2) chtít, aby její importy zůstaly diverzifikovaný, a 3) stejně bude v dlouhodobém horizontu byznys s plynem a ropou snižovat ve prospěch OZE a JE...
    12.9. 18:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Zapomínáš na fakt, že plyn není elektřina. Nemusíš ho spalovat, pokud k tomu nemáš důvod. A tím důvodem může být pro Rusko klidně jenom tenhle vzkaz zemím EU: „Koukejte co s tím plynem uděláme, když o něj nestojíte. Na rozdíl od vás si to můžeme dovolit.”

    Čína se masivně pře-orientovává na zelené energie

    To je skvělá zpráva, protože s takovou bude brzy stejně v prdeli jako západní země.

    Jenže Čína bude 1) chtít nakupovat za nižší ceny, 2) chtít, aby její importy zůstaly diverzifikovaný, a 3) stejně bude v dlouhodobém horizontu byznys s plynem a ropou snižovat ve prospěch OZE a JE...

    Právě sis odpověděl na otázku, proč jsem přesvědčen o tom, že je za vývojem situace v EU čínské pletichaření. Nikomu jinému totiž ta situace do karet nehraje.

    Vycucaná Evropa jim půjde na ruku a Spojené státy budou jenom bezmocně přihlížet, jak budou postupně ekonomicky anektovat země celého světa.

    12.9. 18:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    A tím důvodem může být pro Rusko klidně jenom tenhle vzkaz zemím EU: „Koukejte co s tím plynem uděláme, když o něj nestojíte. Na rozdíl od vás si to můžeme dovolit.”
    Spíš v tom místě nejsou schopni s tim nic jinýho udělat, afaik nemají moc způsob, jak transportovat větší množství plynu ze severozápadního Ruska do jihovýchodního...
    12.9. 23:34 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Spíš v tom místě nejsou schopni s tim nic jinýho udělat
    Shortly after Russian troops crossed on to Ukrainian soil in the spring, the talk was that building LNG terminals would take three to five years. Now politicians are confident the terminal and its connecting pipeline can be built in seven months, with works finishing on 21 December and gas flowing the day after.

    Jen takovej malej uryvek. Putin si asi moc veril, tak nepozadal Cinany, aby mu to zacali stavet uz pred rokem. ;-)

    Anebo ma Ales pravdu a jen palej dolary jako v emerickejch gansta' filmech. :-)
    13.9. 08:41 plostenka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    building LNG terminals would take three to five years. Now politicians are confident the terminal and its connecting pipeline can be built in seven months
    Takze se soudruzi sami priznali, ze byrokraticke prekazky tvori 1-(7/(12*4)) ~ 85 % casu vystavby. Odhaduju ze ostatni velke stavby - jaderky, prehrady, dopravni infrastura... bude mit podobny pomer.
    13.9. 10:57 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Byrokratické překážky jsou nástroje se kterými pracují nejrůznější lobystické skupiny. A to je také příčina všeobecné a jen těžko odhalitelné korupce. Nedáš úplatek? Budem jen plnit svou povinnost a brát žádosti tak jak nám je kladou na stůl.

    Rozumíš tomu? Položí se štos žádostí, a ouřada je vyřizuje postupně shora dolů, jenže když mu tam neustále přistávají další a další, ty první zůstávají stále dole, dokud nedostane vnější podnět. A jestli je to bude úplatek, nebo pojeb, na tom nesejde.
    13.9. 11:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jen takovej malej uryvek. Putin si asi moc veril, tak nepozadal Cinany, aby mu to zacali stavet uz pred rokem. ;-)
    Požádal, LNG terminály jsou na Baltu a v Arktidě [1], ale to by tam v té chvíli už musel být konkrétní LNG tanker v rámci konkrétní zakázky, aby to bylo kam naložit... což pokud není, tak to asi prostě spálej, mně to nepřijde nijak mysteriózní...
    13.9. 11:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Čína se masivně pře-orientovává na zelené energie
    To je skvělá zpráva, protože s takovou bude brzy stejně v prdeli jako západní země.
    Oni už docela problémy mají, ale z jiných důvodů - realitní bublina, klesající růst trhu a covidová politika - neschopnost přejít od lockdownů k očkování, jako to udělal západ. OZE jim naopak dlouhodobě pomůžou.
    13.9. 14:34 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Dokud nezačnou mizet po stamilionech, nebude optimismus na místě. Nebyl bych tak radikální, nebýt relativně nedávné změny jejich populační politiky která vede k přemnožení, jaké neodpovídá jejich geografickým možnostem. Evidentně počítají s tím, že ty jejich kukačky bude živit zbytek světa.

    Ve středověku byla maximální výnosnost obilí 10 zrn na jedno vyseté. V průměru však byla výnosnost poloviční, tedy 5. Dnes je to minimálně 20, spíš více. Co to v praxi znamená? Především to, že země kde žijeme byla schopna tehdy 4x méně obyvatel než dnes. Dnes nás tu žije 10 milionů a i to mi přijde už víc než dost. Optimální počet by byl 8 milionů.

    A ejhle, když tohle číslo vydělíme čtyřmi, dostaneme se na 2 miliony což je jen o málo víc, než kolik činí odhad počtu obyvatel zde žijících před 30 letou válkou.

    Tenkrát ale přemnožení obyvatelstva nehrozilo, protože se o redukci populace starala především novorozenecká úmrtnost a semtam nějaká ta epidemie či hladomor. A když už měli jó roupy, tak začaly náboženské války, ale dá se říct, že ten úbytek náboženských radikálů téhle populaci jenom prospěl. Husitské války trvaly „jen” 15 let. Odhaduje se, že před 30 letou válkou zde žilo 1,7 mil. obyvatel a přežila pouhá polovina. Faktem je, že první matriky si tehdy na mnoha místech vystačily jen s několika listy.

    13.9. 14:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Dokud nezačnou mizet po stamilionech, nebude optimismus na místě. Nebyl bych tak radikální, nebýt relativně nedávné změny jejich populační politiky která vede k přemnožení, jaké neodpovídá jejich geografickým možnostem.
    Ano, četl jsem o té změně politiky, ale je na místě být k tomu skeptický. Čínské rodiny mohly mít 2 děty už někdy od roku 2016 nebo kolik, ale stejně toho nevyužívaly a porodnost byla nízká. Porodnost určují především ekonomické podmínky a realitní trh, kterému se v Číně aktuálně nedaří. Aktuálně to vypadá, že je populačně za pár let předběhne Indie. Nicméně i tam ta porodnost dlouhodobě klesá...

    Nerozporuju tím, že Čína je/bude dobudoucna pro západ určitý problém. To ano. Ale o něco menší, než jsem si myslel třeba dva roky zpátky...
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.9. 13:25 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Nevim. Kdyz se podivas na obdivovatele Ruska, vetsinou pro ne plati alespon jedno z nasledujicich tvrzenu:

    - Nenavidi soucasny system.

    - Jsou to radikalni pravicaci.

    - Jsou to radikalni levicaci.

    - Maji pocit ze je spolecnost odmita nebo ze jsou neuspesni.

    - Chybi jim ten typ inteligence, ktery chybi konspiracnim teoretikum, nabozenskym fanatikum, lidem kteri veri ruznym ezo-nesmyslum.

    Pozoruju tam jenom ruzne korelace a vzorce a tusim ze vetsinou to ma nejakou emocionalni / psychologickou pricinu. Napriklad ti garantuju, ze kdyz se podivas na lidi co pred 20 lety podporovali DS nebo podobne strany ktere maji blizko k neonacistum, dnes tam budou obdivovatele Putina zastoupeni vyrazne vice oproti populaci.

    Ale nedokazu to nejak pospojovat dohromady do nejakeho kauzalniho vysvetleni.
    Pojďme zničit Rusko
    8.9. 17:00 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Stačí si politické spektrum představit jak kruh a ne úsečku a ono dost věcí začne dávat smysl (průnik ultralevice a ultrapravice je větší než jsou si ochotni přiznat).
    Fluttershy, yay! avatar 10.9. 00:07 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Když to někdo bere povrchně podle estetické stylizace…

    Holt asi i ta úplně nejprimitivnější politická reklama funguje.
    8.9. 14:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Kteří? Radovan jasně psal, že tam nebyl. Ty ostatní sis rovněž vycucal z prstu?
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.9. 15:51 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ano psal. A Putin jasně tvrdil, že na zelení mužíčci na Krymu nebyli ruští vojáci.

    Další je třeba jozka, jozin nebo tak nějak se jmenuje.
    Pojďme zničit Rusko
    8.9. 09:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Hele a to je seznam z těch co byli na schodech, nebo co stáli na place? Víš, já si na pořvávání v ulicích moc nepotrpím. Ani většina z mých známých, takže mi to tak trochu připadá generátor FB, co vyrábí profily jako je např. tenhle. Vzhledem k tomu, že jsem na té platformně účet nikdy neměl a nemám, mi to přijde komické. Ale chápu, že někoho jiného by něco takového mohlo představovat problém.

    Ruža Becelin avatar 8.9. 10:00 Ruža Becelin | skóre: 39 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ono staci vyrobit par falesnych profilu, oznacit ty lidi za "informacni teroristy" nebo "stredoevropskou identitu", a cancel culture se spolu se statem postara o jejich zniceni. Kdo bude zjistovat, jestli to je pravda, kdyz to "rikali v CT"...

    Jako par let zpatky metoo.
    8.9. 15:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    "With CBDCs we will have complete control.."
    https://youtu.be/9FM4Fu2ujDE
    8.9. 15:19 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Celý článok je ako keď tvrdil niekto, že Husiti boli zlí lebo drancovali a zabíjali. Preto je minulosť čiech zlá a nehodná oslavovania sa.

    Pretože spojený západ (vrátane pápežencov) a miestni páni ktorí šli proti ľudu boli mierumilovný a hladkali ľudí predtým, ako sa ľudia nena... a išli ku kališníkom.

     

    ps. môj názor na Václavské námestie je: organizácia prebehla na popud nielen BIS (možno aj čiastočne organizovali). Nehovorím že niesu objektívne podmienky na to. Ale protestami sa nič zásadné nevyrieši. A tento článok je testovanie spätnej väzby obyvateľstva, ktoré by "malo mať vyššie IQ a byť liberálne".

    ps2. Bojuj tam kde stojíš!

    Gréta avatar 8.9. 19:01 Gréta | skóre: 35 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    uuuuuuuuffffffffff zatim tam eště nejsem :D

    8.9. 19:37 slava ukrajine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    nemuzu se dockat az nad kremlem bude vlat ukrajinska vlajka a ukrajina si podmani cele ruSSko a bude mit prvniho svobodneho presidenta volodymyra oleksandrovyče zelenskeho!
    Člověk z Horní Dolní avatar 8.9. 23:19 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Ukrajinci u Charkova pronikli až 50 kilometrů do ruské obrany

    Ale bude to velmi tezke, Rusko ma stale velkou delostreleckou prevahu, zatim to spis vidim na patovou situaci.

    Stejne je ale neuveritelne, co ukrajinska armada dokazala. Ja jsem cekal, ze Rusko rychle ovladne vzdusny prostor, v Kyjeve budou behem tydnu a ukrajinska armada se rychle rozpadne.

    Behem brezna to vypadalo, jako ze ovladnuti Kyjeva je jen otazka casu (viz 64 km konvoj). Dopadlo to takhle jen diky tomu, ze se sebehlo nekolik faktoru, ktere nikdo necekal - ruska armada se ukazala byt neschopnejsi nez kdokoliv cekal, ta ukrajinska naopak pozitivne prekvapila, vlada v cele se Zelenskym neutekla do zahranici a USA/UK vyrazne navysili pred a behem konfliktu.
    Pojďme zničit Rusko
    12.9. 18:31 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí

    Fakt nevím, jak si to rusáci vlastně představovali. Podle všeho čekali, že je budou vítat nadšení ukroši s šeříkama. Už když přešlapovali kolem Kyjeva, jsem kolegovi říkal, že nechápu proč ho neodstřihnout od šťávy. Trvalo jim půl roku, než jim došlo, že pokud mají uspět, tak jim musí zastavit vlaky a znemožnit nabíjení dronů a těch hraček co jim s nima likvidovali ty tanky. Ovšem to je typický ruský přístup. Horší už bude asi jenom ten čínský.

    15.9. 16:03 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    To rusáci prostě nedokážou, nemají na to kapabilitu.
    15.9. 17:14 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Tak dalece asi ve svém optimismu nešli, ale jak komentoval jeden z UA bojovníků po rozkopnutí dveří náklaďáku zničeného v koloně na Kyiv, z nehož se vyhrnuly přilby a štíty pořádkových sil proti demonstrantům: "Vot durakí vzali si štíty do války."
    skunkOS avatar 9.9. 06:57 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam vlastizrádců z Václavského náměstí
    Jestli to není ironie, tak postačí konstatovat, že jste hlupák.
    http://martinrotter.github.io

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.