abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Zajímavý software

    Iniciativa Open Device Partnership (ODP) nedávno představila projekt Patina. Jedná se o implementaci UEFI firmwaru v Rustu. Vývoj probíhá na GitHubu. Zdrojové kódy jsou k dispozici pod licencí Apache 2.0. Nejnovější verze Patiny je 13.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | Zajímavý článek

    Obrovská poptávka po plynových turbínách zapříčinila, že datová centra začala používat v generátorech dodávajících energii pro provoz AI staré dobré proudové letecké motory, konvertované na plyn. Jejich výhodou je, že jsou menší, lehčí a lépe udržovatelné než jejich průmyslové protějšky. Proto jsou ideální pro dočasné nebo mobilní použití.

    karkar | Komentářů: 1
    včera 19:55 | Nová verze

    Typst byl vydán ve verzi 0.14. Jedná se o rozšiřitelný značkovací jazyk a překladač pro vytváření dokumentů včetně odborných textů s matematickými vzorci, diagramy či bibliografií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Specialisté společnosti ESET zaznamenali útočnou kampaň, která cílí na uživatele a uživatelky v Česku a na Slovensku. Útočníci po telefonu zmanipulují oběť ke stažení falešné aplikace údajně od České národní banky (ČNB) nebo Národní banky Slovenska (NBS), přiložení platební karty k telefonu a zadání PINu. Malware poté v reálném čase přenese data z karty útočníkovi, který je bezkontaktně zneužije u bankomatu nebo na platebním terminálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 13:22 | Upozornění

    V Ubuntu 25.10 byl balíček základních nástrojů gnu-coreutils nahrazen balíčkem rust-coreutils se základními nástroji přepsanými do Rustu. Ukázalo se, že nový "date" znefunkčnil automatickou aktualizaci. Pro obnovu je nutno balíček rust-coreutils manuálně aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 04:55 | Komunita

    VST 3 je nově pod licencí MIT. S verzí 3.8.0 proběhlo přelicencování zdrojových kódů z licencí "Proprietary Steinberg VST3 License" a "General Public License (GPL) Version 3". VST (Virtual Studio Technology, Wikipedie) je softwarové rozhraní pro komunikaci mezi hostitelským programem a zásuvnými moduly (pluginy), kde tyto moduly slouží ke generování a úpravě digitálního audio signálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:22 | Nová verze

    Open source 3D herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE) byl vydán v nové verzi 25.10. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 20:11 | Komunita

    V Londýně probíhá dvoudenní Ubuntu Summit 25.10. Na programu je řada zajímavých přednášek. Zhlédnout je lze také na YouTube (23. 10. a 24. 10.).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 13:22 | Nová verze

    Gemini CLI umožňuje používání AI Gemini přímo v terminálu. Vydána byla verze 0.10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.10. 12:55 | Pozvánky

    Konference OpenAlt 2025 proběhne již příští víkend 1. a 2. listopadu v Brně. Nabídne přibližně 80 přednášek a workshopů rozdělených do 7 tematických tracků. Program se může ještě mírně měnit až do samotné konference, a to s ohledem na opožděné úpravy abstraktů i případné podzimní virózy. Díky partnerům je vstup na konferenci zdarma. Registrace není nutná. Vyplnění formuláře však pomůže s lepším plánováním dalších ročníků konference.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (48%)
     (20%)
     (20%)
     (24%)
     (18%)
     (21%)
     (18%)
     (18%)
    Celkem 268 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    22.9.2005 23:17 Premek
    Rozbalit Rozbalit vše black..... co?
    Black metal? To co je? Jedine Ramones ;-)
    22.9.2005 23:23 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Ale Přémo, klidni hormon :-)
    22.9.2005 23:26 Premek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Ja jsem v naprostem klidu :-)
    22.9.2005 23:31 Premek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Jooo, muj hormon. Tak ten je taky uz v klidu.
    22.9.2005 23:33 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Tak vidíš, gratuluji:) tak si můžeš přečíst, co to vlastně black metal je, dal jsem odkaz na Wikipedii :-)
    23.9.2005 08:58 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    To jsem nebyl já :-)

    Ale i přesto ti musím říct, že Cradle of Filth je pěkná dirty filthy sra*ka. Cau
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    23.9.2005 09:25 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Nechápu jen, že když Tě něco nezajímá a nemáš to rád, tak tam musíš lést a vyjadřovat svůj názor, který nás tu všechny "strašně zajímá".
    23.9.2005 09:49 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Já to říkam tobě, abych ti otevřel oči :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    23.9.2005 09:50 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Díky, ty už mi otevřelo ranní kafe
    23.9.2005 09:49 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Shrnul bych to takto, promiň, myslel jsem že jsi to Ty:-), ale když vlezu na nějaký blog, kde je něco, co mě nezajímá, nemám to rád, ale neovlivňuje mě to, nanejvýš, že na hlavní stránce bude chvíli link na blog, tak mi obsah může být jedno. Stačilo napsat nejsem to já! Nesnáším, když někdo takto odsuzuje hudbu/operacni system/cokoli jiného co mám rád. Sem přišli diskutovat ti, co je to zajímá. Že napíšeš o něčem, že je to s***, tak je to jak ty, co tu stále kritizujem (windows jsou sr***, linux je na h**** ) a jim podobní. Trošku primitivní ne? Stačí říct, hm takt o neposlouchám. Pokud mě blog nezajímá, tak ho nečtu...
    23.9.2005 09:54 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Jak můžu vědět, jestli mě to ne/zajímá, když si to nepřečtu?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    23.9.2005 10:01 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Dovol mi malý příklad, pokud si myslíš o CoF to, co jsi napsal, tak vůbec blog číst nemusíš, když se jmenuje Cradle Of Filth, pokud si to tedy přečteš, tak Tě nic a nikdo nenutí "všem to tu natřít svým bystrým úsudkem a výborným hudebním vkusem". Stačí se nevyjadřovat. Nebo také stačí napsat inteligentněji asi něco ve smyslu "Tak to neposlouchám."
    23.9.2005 10:01 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    A už vůbec neříkám, že to neposlouchám. Občas nějakou tu s****u rád poslechnu :)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    23.9.2005 10:02 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Seš beznadějnej případ ... :-)
    23.9.2005 07:38 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Co to je Ramones jsem taky přečetl až teď na wikipedii. :-)

    COF rules!! ;-)
    Nemám rád NVidii!
    23.9.2005 10:10 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    Tak tak! LOL :-)
    24.9.2005 12:17 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black..... co?
    taky radsi punk
    23.9.2005 06:27 Fox | blog: Foxovy zápisy | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Cradli
    "Kolébka špíny" není špatná hudba. K jejich skalním fandům sice nepatřím, ale su zvědavý s čím přijdou.
    23.9.2005 08:03 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše blakc metal
    ano, rozjeďmě plamennou válku o pravý black metal :))) Což CoF asi nejsou. Beru je asi tak jako HIM v doomu. Přičemž všechno z toho poslouchám. Občas. Ale u mne jednoznačně vede naprosto nejlepší mostest treu blakc metal in Dagestan SSR. To je panečku rachot.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    23.9.2005 08:21 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    Já už dávno škatulkuju hudbu jenom tu, která se mi líbí, co mi nevadí a co nesnáším.

    Jinak ty Dagestánci jsou asi pásci, ale nejde mi od nich nic stáhnout...:-(
    Nemám rád NVidii!
    23.9.2005 08:26 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    vono to není až tak vážný...
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    23.9.2005 08:28 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    btw ten jejich eshop :)))
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    23.9.2005 12:21 Martina+++
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    Ty máš rád Luttinena?
    24.9.2005 10:25 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    jasne, ale ne tak jak si myslis. ja ho mam rad jako chlap chlapa...
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    26.9.2005 00:00 Martina+++
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    A jak si myslim, ze ho mas rad?? V ty my otazce nebylo nic zaludnyho... Me prekvapuje prave to, ze ho nekdo ma rad jako cloveka. Ja treba mam rada muziku IN, ale on jako osoba mi dost nesedne...
    26.9.2005 08:40 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    parafraze cimmrmanu. Ja ho neznam. Mne se jenom docela libi jeho rakenroly. A to docela dost.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    Nejsemtu avatar 23.9.2005 11:25 Nejsemtu | skóre: 14 | blog: Nejde Smazat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black metal
    Eh, jenze kdyz se chces s nekym o muzice bavit, tak je potreba ji umet charakterizovat. Na otazku "Tu kapelu neznam, co hrajou?" tezko odpovis "Libi se mi to" (aniz by ten druhy ukoncil rozhovor s vyrazem "u Satana, to je debil" v ocich). :-).
    23.9.2005 12:09 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black metal
    No tak to jó, to někam tu kapelku zařadím. Myslel jsem to tak, že mi je jedno, jestli je to atmosférický nebo stratosférický, nebo pure nebo kdovíjakej jinej druh black metalu (nebo jakýkoliv jiný hudby). Takhle jsem to dělal, když jsem byl mladej, že jsem odmítal poslouchat i jiný druhy muziky, když to nebyl zrovna death metal a podobně a teď na starý kolena si poslechnu třeba i Beethovena.

    BTW, právě poslouchám Accept - Restless and Wild, a vzpomínám na doby, kdy jsem Accept objevil (1985)...:-)
    Nemám rád NVidii!
    Nejsemtu avatar 25.9.2005 18:15 Nejsemtu | skóre: 14 | blog: Nejde Smazat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: black metal
    To nevím, když jsem byl mladej poslouchal jsem hodně divný věci - především folk a country, české. Ale když jsem potkal Sepulturu s Arise, tak se to moc změnilo :). Ale takovej ten kvílivej metal (Iron Maiden, Accept, apod.) nemusim dodneška.
    23.9.2005 08:40 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    Ano pravý black to není, hodně lidí tento styl řadí jako Atmosferický Dusk Black metal. Opeth jsou taky deathová kapela, ale slovíčko progressive před tím vyčaruje z nich to co jsou :-). Hodně poslouchám i čistě blackové kapely (Satyricon, Mayhem), ale jsem docela skalní fanda CoF :-)
    23.9.2005 11:08 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    23.9.2005 12:20 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    Supr, taky nový album, už se těším, btw už jste slyšeli novinku z letošního roku od Children of Bodom? Je to taky super. Neposlouchám z metalu jen black (ikdyž v 90ti % ano :)
    23.9.2005 15:46 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    Ne, ale dovolím si tiše předpokládat, že musí být vynikající :-)
    Copak toho není dost?
    23.9.2005 23:52 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blakc metal
    Myslím, že si můžeš dovolit toto prohlásit nahlas, a já bych se pod to podepsal :-). Ano, je vynikající.
    Nikola Ciprich avatar 23.9.2005 08:33 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše prima!
    doufam ze tam zas bude hostovat nejaka zpevacka (treba znovu Liv Christine ;-))
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    23.9.2005 08:42 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: prima!
    Snad jo, změna stylu od Damnation se krásně propracovává, Nymphetamine bylo jakoby "pokračování" ikdyž se dost prvků ještě změnilo a něco vylepšilo, tak snad pojedou stejným směrem. Fakt se těším!
    Nejsemtu avatar 23.9.2005 11:15 Nejsemtu | skóre: 14 | blog: Nejde Smazat
    Rozbalit Rozbalit vše Jo!
    Taky moje krev. Musim ale rict, ze takova Anorexia Nervosa nebo Luna Ad Noctum mi prijdou hudebne silnejsi.
    23.9.2005 12:16 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jo!
    Nejde jinak, než souhlasit :-)
    23.9.2005 12:38 JeanVEGA | skóre: 17 | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše joj ten Cradle...
    po Midian super super, ale teraz... a Nymphetamine s tymi punkovymi rytmami... hadam sa pozviechaju a KONECNE hodia poriadny black ako za mlada:-)
    ČVUT FEL, sometimes hell, ČVUT FIT, almost always sh*t :)
    23.9.2005 12:45 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: joj ten Cradle...
    Trošku jsem čekal, kdy se objeví zástupce druhého CoF ostrova (pro neznalé, midian, je poměřně přelomové album, od té doby se styl CoF maličko změnil a rozdělil jejich fanoušky na více skupin). Já patřím k milovníkům jak Principle, V Empire, tak Nymphetaminu a Damnation, nás je však nejmíň :-) Ale s punkovými rytmy mírně nesouhlasím, jsou to heavy metalove vydrnkávačky a la Iron Maiden, jak uvedl sám Dani. Ale to je věc názoru, já zrovna teď poslouchám Anorexii Nervosu a za chviličku mi tam přijde právě Principle a pak Cruelty, pak dám možná Dissection nebo Dimmu :-)
    23.9.2005 13:04 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: joj ten Cradle...
    Musím říct, že jedna z nej skladeb od COF je podle mého skromného mínění Haunted Shores z Dusk and..., dobře promíchaná směs brutálu s pohodovkou. Jinak se mi líbí jejich vývoj, kdyby hráli pořád to samý co na začátku, tak by to byla nuda, ale neškodio by, kdyby si teď zase malinko na ty začátky vzpomněli - takový uzavřený kroužek by to byl...;-)
    Nemám rád NVidii!
    23.9.2005 13:13 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: joj ten Cradle...
    Souhlas. Haunted Shores mám taky hodně rád. Potom také Mother of Abominations s Nymphetaminu, Satanic Mantru z Midian s Tearing The Veil From Grace. To je taky bomba :), a pak balady z Principle :-)
    6.10.2005 13:29 Satharoth
    Rozbalit Rozbalit vše BM
    Cradle nieje black metal, Cradle je sracka pre male deti...fuck off
    1.12.2005 23:26 thing
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cradle Of Filth
    CoF je goth metal, ziadny black...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.