abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:22 | Zajímavý software

    Navigace se soukromím CoMaps postavena nad OpenStreetMap je nově k dispozici v Google Play, App Store i F-Droid. Jedná se o komunitní fork aplikace Organic Maps.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    4.7. 19:33 | Nová verze

    Vývojáři OpenMW (Wikipedie) oznámili vydání verze 0.49.0 této svobodné implementace enginu pro hru The Elder Scrolls III: Morrowind. Přehled novinek i s náhledy obrazovek v oznámení o vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    4.7. 15:22 | IT novinky

    Masivní výpadek elektrického proudu zasáhl velkou část České republiky. Hasiči vyjížděli k většímu počtu lidí uvězněných ve výtazích. Výpadek se týkal zejména severozápadu republiky, dotkl se také Prahy, Středočeského nebo Královéhradeckého kraje. Ochromen byl provoz pražské MHD, linky metra se už podařilo obnovit. Výpadek proudu postihl osm rozvoden přenosové soustavy, pět z nich je nyní opět v provozu. Příčina problémů je však stále neznámá. Po 16. hodině zasedne Ústřední krizový štáb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 46
    4.7. 02:33 | Nová verze

    Po více než roce vývoje od vydání verze 5.40 byla vydána nová stabilní verze 5.42 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 64 vývojářů. Změněno bylo přibližně 280 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    4.7. 01:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.5 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 138. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 16:33 | Zajímavý software

    Sniffnet je multiplatformní aplikace pro sledování internetového provozu. Ke stažení pro Windows, macOS i Linux. Jedná se o open source software. Zdrojové kódy v programovacím jazyce Rust jsou k dispozici na GitHubu. Vývoj je finančně podporován NLnet Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 12:33 | Nová verze

    Byl vydán Debian Installer Trixie RC 2, tj. druhá RC verze instalátoru Debianu 13 s kódovým názvem Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 03:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 02:33 | Nová verze

    Libreboot (Wikipedie) – svobodný firmware nahrazující proprietární BIOSy, distribuce Corebootu s pravidly pro proprietární bloby – byl vydán ve verzi 25.06 "Luminous Lemon". Přidána byla podpora desek Acer Q45T-AM a Dell Precision T1700 SFF a MT. Současně byl ve verzi 25.06 "Onerous Olive" vydán také Canoeboot, tj. fork Librebootu s ještě přísnějšími pravidly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 01:33 | Komunita

    Licence GNU GPLv3 o víkendu oslavila 18 let. Oficiálně vyšla 29. června 2007. Při té příležitosti Richard E. Fontana a Bradley M. Kuhn restartovali, oživili a znovu spustili projekt Copyleft-Next s cílem prodiskutovat a navrhnout novou licenci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (27%)
     (7%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 356 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 5.1.2006 22:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký
    To je pravda. Život je někdy hodně hořký. Mám teď tak trochu problémy v rodině. Hádá se 'to tu' a ne málo. Mám z toho hrůzu. :-(
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.1.2006 23:13 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký
    Hmm, to znám, prožívám, nebo spíš prožíval jsem to doma velmi často. Teď už to nějak člověk nebere když se s rodiči potkávam jednou za čas. Jen je mi líto, když vidím mamku ve stavu na zhroucení.
    Isah avatar 5.1.2006 23:15 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký

    No, je to smutný zápis, ale naštěstí je většina problémů o kterých píšeš, řešitelná díky psychoterapii. Já vidím za mnohem větší problém tu lhostejnost okolo těch obětí týrání, ale i alkoholizmu. Možná, kdyby se našel někdo, kdo o týrání té dívky věděl a kdyby ten někdo jen trochu zasáhl...

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    5.1.2006 23:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký
    V psychoterapii jsou jen ti, co jsou ji ochotni podstoupit. Nikoliv vždy ti, kteří ji potřebují. To je smutná psychoteraputická pravda.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 5.1.2006 23:47 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký

    To máš pravdu. Měla jsem na mysli to, že kdokoliv z okolí té dívky mohl zasáhnout. Sousedé, lidé z práce...

    My jako psychoterapeuti se musíme vyrovnat s tím, že tak jako tak nemůžeme pomoci všem, kteří by byli potřební a někdy i těm, kteří by o to stáli, ale my to nezvládáme z mnoha důvodů. /Nesedne Ti klient nebo Ty jemu, to určitě znáš.../

    Chápu Tvůj smutek a rozumím Ti.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    6.1.2006 10:38 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký
    Nezlob se na mě, ale ta Tvá myšlenka o tom že někdo zasáhne je trošku mimo. Většina lidí z těch co mohli zasáhnout za Tebou po chvíli (dnech, měsících, letech) přijdou s tím, jak je jim to líto , že to všechno viděli, slyšeli, o všem věděli a podobně a když se jich zeptáš proč nezasáhli, tak se na Tebe koukaj ublíženě, protože oni Ti přece vyjadřují účast a Ty se jim troufáš šáhnou do svědomí.

    Většna z nich kouká přes okno co se děje, ale nehnou prstem, jenom si o tom pak povídají nad kafem jak je to hrozný co se u sousedů děje.

    tohle je moje zkušenost a už se mi víckrát potvrdila. Krásnej princ přijede jen v pohádce.
    vencour avatar 6.1.2006 12:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký

    Hm, lidi jsou moc pohodlný. Nesouhlasím s tím, že budou koukat ublíženě, myslím, že jim to přijde blbý, že by se mělí míchat do cizích věí. A nepřijde jim, že takhle se bude jednou rozhodovat o nich - že jim nikdo nepomůže.

    Mělo by v tom hrát i roli, na jakém městě se to odehrává, jak moc se lidi vidí, znají a jak si vidí do talíře. Stejně tak snad i sociální a kulturní vyspělost a zvyklosti dané společnosti. Tj. jak moc je "tržní". (Teďka si nejsem jistý, zda i u buddhistů dochází k častému týrání žen. Nevim, kdo už by měl být snášenlivější, než oni.)

    Jednou mi někdo napsal: "idealistů jsou plný hřbitovy".

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.1.2006 13:16 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký
    v tom případě je zvláštní že se jednalo o lidi, kteří se vždycky starali o cizí věci - vždycky je hrozně zajímalo, co se kde děje a vždycky museli o všem vědět - je ale pravda, že když se jich člověk zeptal, tak to nikdy nepřiznali, ale kdyby zvědavost svítila, tak je po problémech s drahou elektřinou.

    S tou ublížeností si myslím, že je to pravda - ten člověk si o sobě myslí, že je kdoví jak citlivej, hodnej a bůh ví jakej a Ty mu to tou svojí nevhodnou otázkou "proč něco neudělal" rozbiješ.

    Jestli je to velký nebo malý město není až tak úplně pravda dá se to zažít všude.

    ale tohle: idealistů jsou plný hřbitovy je pravda na 100%
    vencour avatar 6.1.2006 15:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký

    Idealisti? Mám pocit, že jinak to nejde, jinudy cesta nevede, než v nesouhlas s tím, co je kolem, s vírou v něco lepší. Tj. stav je nějaký, že na to třeba dojedou, ale "zaplaťpámbů za ně", že tu jsou.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Isah avatar 6.1.2006 13:36 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký

    Je to Tvá špatná zkušenost.

    Krásnýho prince bych sem vůbec netahala. Nemá s tím co dělat. Moje zkušenost je jiná. U nás lidi v domě poměrně rychle reagovali na týrání dítěte a jedné staré paní, v práci jsme pomohli kolegyni, kterou manžel třískal. Můj kamarád mi nedávno taky vyprávěl o tom, jak v noci přestěhovali kamarádku, kterou mlátil partner, k sobě do domu...

    Já těch lidí, kteří se nebojí zasáhnout vidím kolem sebe dost. Někdy je spíše problém s lidmi, kteří to zase "s pomocí bližnímu přehánějí", ale na druhou stranu i ti odvedou dost dobré práce

    Nepatřím mezi idealisty.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    6.1.2006 14:09 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký
    jo je to má zkušenost, ale neber to jako útok proti Tobě - obdivuju každého, kdo dokáže pomoct a něčemu takovýmu se postavit i když to může dost bolet.

    Jen poukazuju na to, že za jedním takovým je v oknech okolo vystavenejch 159,5 čumilů co nehnou prstem.
    vencour avatar 6.1.2006 00:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký

    Hm, tohle je hodně hustý téma. Hraje v tom roli to, jak si kdo co bere, jak se snaží koho a co chránit. Někdo se třeba trestá, za svoje třeba i domnělé hříchy.

    Mám dojem, že jeden nevyvážený vztah plodí další, nedostatek lásky a citu je poznat, přenáší se to dál.

    Je to těžké zasahovat do cizích osudů, pokud sami nechtějí. Osvěta nezachrání vše. Snad se v tom míchají mateřské, vlastnické a majetnické pudy? Je moc těžké v tom zasahovat, hraje v tom roli i neznalost, ostych před okolím.

    Je dobře, když se lze spolehnout na přátele či sousedy. Pořád se ovšem dotýkáme toho, že danou věc bude sledovat či řešit bytost s lidskými slabostmi. Neboli že objektivita je těžká. Ovšem "roztrhnout ty dva od sebe" lze snad vždycky? Aspoň dočasně.

    Pro mne to obnáší to, že je "dobré si vybírat" a prověřovat.

    Občas si ale říkám, že bez lidské agresivity bychom jako lidský druh asi takhle (snad) snadno nepřežili? Čili vidím, že tu je a jsem v rozpacích, kam s ní.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 6.1.2006 15:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život je někdy hodně hořký

    Pamatuju na jeden díl Krajních mezí, kde bylo u soudu zařízení, co umožnilo člověku provádět soud nad sebou samým - a nevinný se sám odsoudil. Čili (i) podle toho říkám, že není vše vidět, ne vše se přizná našemu okolí a ne vše to okolí vidí a dobře si vyloží. A navíc člověk není stroj a nejedná vždy logicky a tak, aby se mu to později líbilo.

    P.S. a hlavně musím vyjádřit autorovi poděkování, že našel sílu se s ostatními podělit - i to mu může pomoci. Tj. babrám(e) setu v životě a zapomínám(e) na to, proč to vlastně napsal - pro tu vzpomínku (?). Přeju nám všem, ať máme svá mementa, co nám říkají, že bychom měli být lepší, víc se snažit, vnímat, pachtit se za tím prchavým štěstím, víc měřit a méně řezat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.