abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:22 | Zajímavý software

    Navigace se soukromím CoMaps postavena nad OpenStreetMap je nově k dispozici v Google Play, App Store i F-Droid. Jedná se o komunitní fork aplikace Organic Maps.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    4.7. 19:33 | Nová verze

    Vývojáři OpenMW (Wikipedie) oznámili vydání verze 0.49.0 této svobodné implementace enginu pro hru The Elder Scrolls III: Morrowind. Přehled novinek i s náhledy obrazovek v oznámení o vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    4.7. 15:22 | IT novinky

    Masivní výpadek elektrického proudu zasáhl velkou část České republiky. Hasiči vyjížděli k většímu počtu lidí uvězněných ve výtazích. Výpadek se týkal zejména severozápadu republiky, dotkl se také Prahy, Středočeského nebo Královéhradeckého kraje. Ochromen byl provoz pražské MHD, linky metra se už podařilo obnovit. Výpadek proudu postihl osm rozvoden přenosové soustavy, pět z nich je nyní opět v provozu. Příčina problémů je však stále neznámá. Po 16. hodině zasedne Ústřední krizový štáb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 46
    4.7. 02:33 | Nová verze

    Po více než roce vývoje od vydání verze 5.40 byla vydána nová stabilní verze 5.42 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 64 vývojářů. Změněno bylo přibližně 280 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    4.7. 01:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.5 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 138. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 16:33 | Zajímavý software

    Sniffnet je multiplatformní aplikace pro sledování internetového provozu. Ke stažení pro Windows, macOS i Linux. Jedná se o open source software. Zdrojové kódy v programovacím jazyce Rust jsou k dispozici na GitHubu. Vývoj je finančně podporován NLnet Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 12:33 | Nová verze

    Byl vydán Debian Installer Trixie RC 2, tj. druhá RC verze instalátoru Debianu 13 s kódovým názvem Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 03:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 02:33 | Nová verze

    Libreboot (Wikipedie) – svobodný firmware nahrazující proprietární BIOSy, distribuce Corebootu s pravidly pro proprietární bloby – byl vydán ve verzi 25.06 "Luminous Lemon". Přidána byla podpora desek Acer Q45T-AM a Dell Precision T1700 SFF a MT. Současně byl ve verzi 25.06 "Onerous Olive" vydán také Canoeboot, tj. fork Librebootu s ještě přísnějšími pravidly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.7. 01:33 | Komunita

    Licence GNU GPLv3 o víkendu oslavila 18 let. Oficiálně vyšla 29. června 2007. Při té příležitosti Richard E. Fontana a Bradley M. Kuhn restartovali, oživili a znovu spustili projekt Copyleft-Next s cílem prodiskutovat a navrhnout novou licenci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (27%)
     (7%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 356 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    30.12.2010 23:39 semiik | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    První!
    31.12.2010 00:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    dostaneš jedničku za snahu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.12.2010 01:31 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Někdo, kdo má opravdu vzdělání v jeho oboru, napsal, že Jílek splňuje všechny ukázky zakomplexovaného člověka - pravděpodobně kvůli chybějícímu vzdělání, nízkému vzrůstu a jazykové vadě, citové prázdnosti kvůli chybějící rodině, a zoufalé touze po uznání alespoň v pokročilém věku.

    No tohle by asi melo byt uvedeno na zacatku a konci kazde diskuze pod Jilkovym blogem, a bylo by to klidnejsi, JJ by byl chapan jako pacient.

    Marcela* avatar 31.12.2010 01:34 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Už se fakt běžte vycpat, otrapo.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.12.2010 07:17 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Marcelo, pro některé zde to "skutečné vzdělání v oboru" je pouze jejich životní zkušenost, kdy se sami roky léčí u psychiatra, i když - někteří se neléčí, a měli by, to je ta horší varianta.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    31.12.2010 09:31 MVR*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Rito, mate pravdu. Vesele obrazecky a smajliky uz nam zakazali bohuzel. Kdyz je ten Silvestr pobavme a poveselme se aspon nad výrokem „odkáži na svůj web, abych zde nespamoval.“ Stejne jako vy Rito jsem tu i ja uplne omylem. Hodne energie a vydrze do dalsich blocku v jiz temer rodinne atmosfere na abcjilka.cz . MVR*.
    31.12.2010 18:49 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    jsem rad, ze to aspon vy chapete, bohuzel nikoliv ta kucharka pana Jilka
    Dalibor Smolík avatar 31.12.2010 18:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Karle, jak to tak tipuji, autor příspěvku nebude pravá MVR.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.1.2011 01:09 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    To jsem samozrejme nepsala ja. Vlastne nevim kdo tu je omylem, kdo ne. Uz jsem se nekolikrat zminila ze na navstevnosti tohoto webu vlastnikum velmi zalezi.
    Dalibor Smolík avatar 1.1.2011 01:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    To jsem samozrejme nepsala ja.
    Já jsem to okamžitě pochopil. :-). Jinak vám přeji vše nejlepší do nového roku ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.1.2011 02:23 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Dekuji za prani, Dalibore. Do Noveho roku preji mnoho uspechu a milych prihod.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.12.2010 10:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Pacient jsi ty, tvoje příspěvky na téma "Jílek" dokonale pasujou na "syndrom méněcennosti", sociolog by jistě ještě dodal pár vět o závisti... :-D
    31.12.2010 18:32 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    máš pravdu
    31.12.2010 10:07 sigmund freud
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Myslím, že tuto otázku mi nikdo nemůže zodpovědět kvalifikovaněji než vy: Mohou být rozum a chtíč v opozici natrvalo?
    31.12.2010 10:12 MVR*
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Nevim, ja jsem o neco starsi zena nez Jan a jsem tu omylem. To budou asi ty vztahy starsich zen a mladsich muzu. MVR*.
    31.12.2010 10:51 Anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
      .-´¯¯¯`-.
    ,´          `.
    |             \
    |              \
    \           _  \
    ,\  _    ,´¯,/¯)\
    ( q \ \,´ ,´ ,´¯)
     `._,)     -´,-´)
       \/         ,´/
        )        / /
       /       ,´-´
    Marcela* avatar 31.12.2010 10:59 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Přeji všem drahoušům z abíčka, aby je v novém roce 11 čekalo jisté štěstí :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.12.2010 11:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    chybí:
    ...a Amigapowerkovi Mně!
    :-D
    Marcela* avatar 31.12.2010 11:12 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.12.2010 11:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Lísáš se dobře frajírku :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.12.2010 12:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Děkuji mistře.
    31.12.2010 12:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    za málo, jen tak dál :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 31.12.2010 19:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Připomínám Amígovi přísloví - trpělivost přináší růže! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 31.12.2010 21:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    ale von nechce ruze, von si chce zasukat! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.12.2010 21:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    aby sis někdy zašukal, musíš koupit růže. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 31.12.2010 22:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    A tie rúže si má prikladať na penis, nejak to zlepšuje erekciu? :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    31.12.2010 22:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Ne, ty předat tý co ji chce ošukat. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.12.2010 22:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    a to na nekterou vazne funguje?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.12.2010 22:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    To funguje skoro na každou. Kytky a zlato. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 31.12.2010 23:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    pravda pravdoucí ... :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 1.1.2011 10:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    To je jak ten for:

    Jaky je rozdil mezi sexem za penize a zadarmo? Sex za penize je radove levnejsi. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 1.1.2011 12:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Můj stařičký profesor ekonomie na střední škole vždycky říkal: "Studenti, pamatujte si, že svět se točí kolem dvou pólů: kolem žen a kolem zlata. Všechno ostatní je jen taková omáčka". Měl hlubokou pravdu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.1.2011 12:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Jo a když je ti ještě celkem jedno, že sex zadarmo přináší závazky, pak to docela jde. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 2.1.2011 18:45 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Nevím, jak na ostatní, za sebe můžu potvrdit, že květina a především zlato má na mě velmi povzbudivý účinek :-). I když na druhou stranu, pokud nehoří jiskra, nepomůže ani náklaďák diamantů :-)...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.12.2010 12:32 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    zdravim,

    vcelku jsem se pobavil nad tim, co pisete. Chapu, ze v hodne pripadech takoveto vztahy nemusi dopadnout dobre. Ale vzdycky je to o lidech, jak se dovedou dohodnout a byt tolerantni. Doslova je to o nalezeni reseni. A pri rozumnem vekovem rozpeti to muze fungovat i hodne/zcela dlouho.

    Obavam se, ze tak nejak i pres Vas vek nevidite uplne o cem takoveto vztahy jsou. Obcas to muze byt jen o tom, ze si chcete poklidne a naplno s nekym uzivat zivot a chcete nejake pochopeni. Me osobne a i moji pritelkyni nezajima ani tak, co nam kdo provedl, ale to, ze to funguje.

    Asi spravna otazka a zamysleni je smerem, proc tyto vztahy funguji ?

    Nebo je dobre se zamyslet nad tim, ze proc hledat mladsi, kdyz si s nimi vetsinou nebudete rozumet a nebude to fungovat, ale spolecensky by to melo byt, tak ze muz je vzdy starsi.

    Ono kazdy vztah je ve vetsine pripadu nejiste stesti.

    A trochu z praxe: deda mel cely zivot spokojene manzelstvi s o 9 let starsi manzelkou. A osobne si take v tomto smeru za posledni 4 roky nemam na co stezovat.

    gf
    31.12.2010 12:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Jestli jste si všiml, psal jsem o manželstvích, kde je rozdíl o 15 let a více, což je skoro o generaci. A to už je uplně něco jiného. Navíc, nijak jsem nevyloučil, že existují určité výjimky. Jenže ty potvrzují pravidlo. Zatím tak na dvacet takových manželství, co znám a dopadají katastrofálně je jedno podobné, úspěšné manželství.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.12.2010 13:15 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Tak s upresnenim souhlasim. Ono pokud je rozdil od tech 15 let a vice, tak si manzelstvi nedovedu moc predstavit. V tom se shodnu i s pritelkyni.

    No trochu a kratce (a pak dlouho ne) se pustim trochu lehce do psychologie....

    Nekde je ale taky chyba, kdyz vezmeme pocet rozvodu nebo nesezdanych dlouhodobe zijicich paru. Tak soucasna manzelstvi casto taky nefunguji.

    Ale jak jsem psal, tak asi zasadni otazka je, proc tyto vztahy funguji ? Nektere tedy nakratko. To je neco, cim by se mel clovek zabyvat.

    Osobne se domnivam, ze postavit nejaky rozbor spolecenskeho vztahu pouze na spatnych zkusenostech neni uplne to prave. I kdyz z toho urcite mnozstvi smeru v psychologii vychazi.

    Okolo soucasneho popisu ze strany psychologu, sociologu, terapeutu mi v mediich chybi nejaky pohled pomoci selskeho rozumu nebo necich zivotnich zkusenosti. Coz jsou casto ty nejlepsi rady, kterych nechceme ze zacatku verit. Jinak potom dochazime do stavu, kdy jako v Americe kazdy potrebujeme sveho psychologa. Ano, Ti se taky musi necim zivit...

    Jedna z chyb je taky to, ze muzi pres 50 let vidi, ze ztraci nebo nemaji silu (jakoukoli, elan). Defakto o sebe moc nepecuji. A podstatne hure se jim potom tyto vztahy chapou. Vidim to ruzne na internetu. Berte to jako myslenku, ne jako kritiku.

    gf
    1.1.2011 22:18 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    15 a vic let je na povazenou, ale muze to docasne pracovat i tak. Zalezi na povaze, objektivite a toleranci obou dvou. Po bourlivem vztahu je takovy vztah klidnou zatokou v ktere je mozne se zklidnit, vzpamatovat, najit silu 'vratit se zpatky do zivota'.
    1.1.2011 00:55 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Preji do Noveho roku splneni vsech snu a prani.

    K blogu; Zapremyslela jsem si trochu nad nim, nad vztahy pratel i nad sebou. Nad necim si povzdychnou vsichni, sem tam je pricinou povzdechnuti i ten vyssi vekovy rozdil. Kazdy z nas hleda co/kdo mu nejlepe vyhovuje. Kdyz najde cloveka s kterym je spoluziti prijemne, rozumi si, nasli svoje stesti. Rika se ze stesti je prchave. Takze nezbyva nez si ze zivota urvat alespom trochu toho prchaveho stesti a tesit se z nej kazdou vterinou zivota. Zivot jde dal a my s nim.
    1.1.2011 02:11 MUDr. Hnílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Jeníčku, ty jsi opravdu nemocnej, nejenom ta tvoje říťka. Hezky popisuješ chování na linuxu, a nějak zapomínáš, že ty tvoje popisky náramně sednou zejména na tebe. Sám to vyvoláváš, a pak se jakoby divíš reakci.

    Možná, že u tebe v blázinci můžeš pacientům zakázat reagovat, nebo dokonce zakázat mít vlastní názory, jiné, než máš ty. Ale už nejsme v době, ve který sis 40 let chrochtal blahem, pašoval a veksloval při služebkách nachrichtung hombrg, jásal v májovém průvodu, a každýho vesele udával, kdo se ti znelíbil.

    Jinak jsem pro to, aby se všichni diskutující museli registrovat, ale s uvedením všech pravdivých údajů o své osobě, žádné lži o svém vzdělání, Honzíčku pacholíčku. Slibuji, že budu po tobě hned druhým s kompletním CV.
    belisarivs avatar 1.1.2011 10:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Nevim. Sam jsem s panem Jilkem casto v opozici a nejak se nehadame.

    Spis mam pocit, ze s nim vy mate nejake nevyrizene ucty (prebral vam holku nebo neco takoveho?) a tak trpite obsesivni snahou ho nejak potopit, shodit a znevazit. A ono prd.

    Kdyby jste ho jenom nemel rad, tak na nej kaslete a nebo parkrat nekde napisete, ze je blbec protoze to a tohle a smitec. Ale ne. Vase zlucovite prispevky jsou v jeho blozich skoro vsude.

    No tak nema vzdelani, seka hrubky jak stachanovec a ma obcas nazory, ktere mi prijdou ponekud ujete a mozna mnoho dalsiho. No a? Kazdy jsme nejaky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.1.2011 12:26 MUDr. Hnilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Tvůj pocit docela chápu, sám někdy nerozumím, proč na toho pána jenom nekašlu, tady musím souhlasit. Asi jsme každej jiná nátura - myslím, že na na linuxu není druhá osoba, která mne tak dokáže vytočit (a jistě chrochtá blahem bez sebe).

    Mne prostě vadí, když někdo nasadí téma, často provokativní, pak udá linku, co by mělo být podle něj jediné správné, a ostatní jsou dementi a bolševici. A když to je v oblastech, kde nemá žádné vzdělání a jenom papouškuje, co se dočetl v jedné knížce pro tupé amíky, tak násobně. Trošku mne ale zároveň vzdělává - učím se na něm, jak se chovat (či spíš nechovat) v normálním životě, i pracovním, kde je potencionálních magorů, nebo aspoň lidí s jiným názorem víc než dost. Možná musí mít takovou netolerantní povahu ve své práci, ale to není pro normální život a mezilidské vztahy. Ostatně jeho životopis, tady často ventilovaný, dokládá, že není stavěn pro soužití s jinými lidmi, a sám napsal, že je mu lépe samotnému.

    Např. u tohodle blogu nemám žádné životní zkušenosti s věkovým rozdílem, určitě mi nesebral Jílek holku :-) - to jsem dostal skoro husí kůži, při představě těch jeho krásek z chatových webů. Ale moc by mne zajímalo, jak by hodnotil opačnou polohu věku - vždyť sám má momentálně tu kuchařku a opatřovatelku o x-let mladší.
    belisarivs avatar 1.1.2011 13:36 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejisté štěstí
    Tvůj pocit docela chápu, sám někdy nerozumím, proč na toho pána jenom nekašlu, tady musím souhlasit. Asi jsme každej jiná nátura - myslím, že na na linuxu není druhá osoba, která mne tak dokáže vytočit (a jistě chrochtá blahem bez sebe).
    To je dost blbe nechat se vytocit a selhat v protiutoku. Jeste blbejsi je se o to opakovane neuspesne pokouset. Je Vam jasne, ze tim ale spise obtezujete jine nez toho, koho chcete?
    Mne prostě vadí, když někdo nasadí téma, často provokativní, pak udá linku, co by mělo být podle něj jediné správné, a ostatní jsou dementi a bolševici.
    Kazdy ma pravo prezentovat sve nazory i udelat ze sebe vola. Je na nas, zda vyuzijeme jednoho z techto prav nebo obojiho.
    IRC is just multiplayer notepad.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.