abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    15.1.2011 12:03 Rupikulko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    IMHO práve verzia s odkazom napĺňa formálne znaky spamu. Inak je to proste duplicitný obsah. ;-)
    16.1.2011 00:32 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Nějak si to snažím srovnat v hlavě a mám tak trochu pocit, že za to určitým způsobem mohou ženy.

    Na kazdem tlachu je pravdy trochu. Byly k tomu nakonec donuceny tisiciletym jednanim muzu vuci zenam.
    Dalibor Smolík avatar 16.1.2011 11:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Kolem emancipace - jedna historka od našich známých. Každý měsíc mají službu na umývání schodů v domě, kde si sami uklízejí. Jednou žena měla nějakou uzávěrku, pracovala do tří do rána. Tak muž vzal kýbl a šel umývat schody. Naprosto normální? Nikoliv.
    Už byli druhý den pomlouváni, jaká že to musí být ta "jeho" cuchta, když uklízí ten její chlap.
    Je k tomu třeba komentář? Máme hodně, hodně daleko do civilizace ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 16.1.2011 21:26 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Ano, to je typické. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 00:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    A teď si představte, že ten muž už si příště dá pozor, aby takovou práci dělal. Obrátí se to ještě proti němu samotnému. A tak je to s tou emancipací u nás.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.1.2011 08:21 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    ....A tak je to s tou emancipací u nás.

    Jakou maji hodnotu jizlive kecy proti hodnote dobre a vcasne umytym schodum? Na me tady taky zpocatku valili oci prez plot sousedi ze lezu do vysky po zebriku a rezu retezovou pilou vetve ze stromu. Ja jsem mela strach ze jim jedna z vetvi rachne do okna, oni meli strach ze slitnu dolu. Zvykli si, dokonce mi prez plot podali spravny pilnik abych si tu pilu nabrousila, ze mi to pujde lepe. Lidi si za cas zvyknou na vsechno, i na me.
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 09:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Ano, pravda je, že na ženu s motorovou pilou v ruce si už lidé zvykli i u nás. Muž s kýblem v ruce je podpantoflák. Přičemž vím, že i majitel větší firmy v Indianě (dobrý známý) doma bez problémů uklízí a oba společně malují pokoj :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.1.2011 16:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    ...a ze mě si utahujou když na koleji vařim... :-D
    Marcela* avatar 15.1.2011 12:04 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Já nenapíšu poznámku o vaší zkaženosti, jen malinko štiplavý koment. :-)
    Opilí nejsou od rána, ale trvale. Dokonce jsou v takovém stavu, že nesmí přestat prudce pít, protože by zemřeli.li. .. Nějak si to snažím srovnat v hlavě a mám tak trochu pocit, že za to určitým způsobem mohou ženy
    Hlavně že si ten pán, co vám psal, našel viníka! ;-)

    Bodejť by ti chlapci na Ukrajině nechlastali „světovou ligu,” když se nemusejí v podstatě starat o to co je doma potřeba. Chování které produkují je takřka normou, emancipace žen na Ukrajině zřejmě není zas až na takové úrovni aby si mnohá žena troufla být sama.
    Zajímavé. Z tohoto vyznívá, že je emancipace vlastně prospěšná. Protiřečíte si trošku v tom, že na jednu stranu často emancipaci kritizujete a uvádíte jako škodlivou pro vztahy. Přičemž špatně fungující vztahy uvádíte jako jeden z průvodních jevů u závislých. A na druhou stranu si zde posteskáváte, že emancipace žen na Ukrajině není na takové úrovni, aby si žena troufla odejít od ožraly. Čímž by se "odvinila".
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.1.2011 14:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Kritizuji nikoliv emancipaci, ale některé chování, které nemá s emancipací nic společného a je proti rozumu, ženám samotným a proti jejich dětem. Například ženy, které si pořizují děti, bez zapsání otců do rodného listu a další. Kritika chování není kritika emancipace, stejně jako kritika zlodějny není kritika systému, ale kritika zlodějů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.1.2011 16:10 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Taky sem Jendo proti tomu, kdyz si nekdo furt v lihu naboucha kvantum deti s ruznejma zenskejma, ani si to nepamatuje, a v duchodove senilite je zacne hledat na xichtbuchu. Tady sme Jendo my jilkovci zajedna, stejne vychovany, dobre¨s to ty drzy zensky nandal! Palec hore.

    Este neco takovyho spichni, treba do tyvy, za vsechnou muzou ty zensky, kdyby nechtely, tak s nama jilkovcema ty anjstajny nemaj!
    15.1.2011 16:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Já tě chápu jmenovče, takový jako ty, co si nejen děti nenadělají, ale oni si ani nevrznou. A z toho jim hrabe v palici jako tobě a píši nehorázné hovadiny do komentářů. Stejně je to príma pocit vidět někoho, kdo je na tom jako ty, pak ujeden vědomí si, jak ti ostatní jsou na tom o mnoho lépe. Než ty :-) Ajnstajne.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.1.2011 19:18 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    píši nehorázné hovadiny do komentářů.

    Píši, to teda já, teda jako vlastně vy - no to je zcela nečekaná kritika Jílek, slibný začátek k pokání, ještě zdrávas a někoho pro sichr srazit ze schodů.

    Jinak tady paní Marcelo máte asi smůlu, jestli má něco Jílek zmáknutý, tak kvalitu chlastu a rodinných vztahů na rodné Ukrajině. Nebo jak co bylo, když se tam tenkrát narodil.
    15.1.2011 21:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Že si hovado modeno, ať už vystupuješ pod jakýmkoliv nickem nemusíš inzerovat, to je zcela jasný ty vypitá palice. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.1.2011 22:24 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jendo, Modeno s velkým 'M', tak se píší jména. Proč si jako alkoholik myslíš, že všichni ostatní musí taky chlastat? Děláš mimo chlastu a chatování ještě něco jinýho? Napiš třeba zážitky z divadla. A proč s tebou nikdo nekomunikuje na tvejch vlastních stránkách? Nebo jim to mažeš? Jendo, Jendo, mám o tebe starost, už se zase vracíš ke svému vulgárnímu slovníku, který ti tolik nesluší - k tomu inteligentnímu obličeji s kudrnatými vlásky, klenutým nosánkem a pivním břichem :-).
    15.1.2011 22:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Ty to máš už fakt v tý škeci vypitý,když ani nevidíš, to není o mýšlení, to je o faktech. :-) Zřejmě piješ samý sajrajty a slepneš, protože nevidíš komentáře pod blogy a nerozeznáváš tváře a postavu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.1.2011 22:46 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Reakce za 6 minut, dobrý Jendo! Je vidět, že máš plnohodnotnou životní náplň. A zase o chlastu - tobě se o tom i zdá,jestli teda chodíš někdy spát. Jinak tvoje postava je snadno rozpoznatelná, asi tě měli tahat za nožičky - holt se každej rodičům nepovede, viď!
    15.1.2011 22:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jo jo, je vidět že ten chlast tě bere, mluvíš jako vypitá hlava, nevidíš komentáře,, nevidíš tváře, evidentně ti slábne zrak z chlastu a vypovídá ti rozum. Co mi ještě povíš, když reaguješ během několika minut. Něco o své pracovní a životní náplni? Už tě někdo o něco požádal a byl si někomu prospěšný, nebo jen žebráš na rohu a dvacku na kořalku? :-) Pošli fotografii manekýne.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.1.2011 23:05 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Dobrý Jendo, zkracuješ to, seš ve střehu, asi tvoje pipina dneska kvoká v jiným kurníku, co :-)? Víš, jakej je mezi náma rozdíl? Ty myslíš na chlast a celé dny sedíš jen u počítače, aby ses mohl s někým pohádat. Já si z tebe teď večer po dobrém filmu Nicholsona v TV dělám chvíli prdel, ale pro tebe blbá zpráva, nebudu tady ani zítra, ani příští týden, mne ta hodinka s tebou docela stačí.

    Jinak tě asi potěším s tou prospěšností, zrovna teď na tvé požádání odpovídám, zcela zdarma, bez podepsané smlouvy. Tvůj xicht, i tý tvý slepice jsi dobrovolně zveřejnil, tak se nediv tak radostné reakci fanoušků exotických produktů.
    15.1.2011 23:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Vážně mi něco poskytuješ? A že tu nebudeš? Budeš dělat veřejně prospěšné práce za výtržnosti v opilosti? Chudáku. Ale ted je hezky, tak ti ta oranžová vestička bude slušet. Kecáš že máš televizi. To sis jen přečet program v novinách co si sebral v metru. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 15.1.2011 19:53 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Já tomuhle komentáři moc nerozumím. Zejména, co mají s emancipací společného ženy, jež si pořizují děti a nezapíší je do rodného listu...? To pokud vím dělají především naši spoluobčané tmavé pleti, aby vyzískali co nejvíce sociálních příspěvků od státu.

    Reagovala jsem na to, že co si vzpomínám, psal jste vždy o ženské emancipaci v hodně podobném duchu jako o ekoteroristech či socialistech. Čili ne moc lichotivě. A najednou nečekaný názorový obrat ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.1.2011 20:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Já jsem žádný zvrat neudělal, vy jen občas čtete jen něco, ne všechno. Tímhle selektivním čtením trpí mnozí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.1.2011 21:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    PS: To nedělají jen spoluobčané tmavé leti, ale běžně lidé, kterých znám docela dost, holt pracuji v obblasti, kde jsou tyhle příklady velmi často. Co s e týče emanciopace žen, jsem pro ni, pouze jen říkám, že žena má nejen práva, ale a to především. Povinnosti. A to si mnohé "emancipované" ženy nechtějí uvědomit.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 15.1.2011 23:25 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    jen především (spoluobčané tmavé pleti) ;-)

    Blog jsem přečetla kompletně, výběr citací, jež mě zaujaly či znepokojily, je pochopitelně selektivní. A teď asi uslyším, že jde o rozdíl mezi psaným a čteným :-).

    Již vás nebudu trápit, je tu dost trapičů. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    15.1.2011 23:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Mě netrápíte, nemluvil jsem o jednom blogu, ale o více blozích a tam opravdu čtete selektivně.Na to jse, vás upozorňoval dávno. Jinak nevím jestli mě trápí cizí mindráky, které pisatele vyjadřují směrem k mé postavě, věku, vzhledu. kdyby trápili, tak s easi nebudu psát. oni jen ukazují jak jsou skutečně na tom. :-) Milionáři a manekýni. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    15.1.2011 23:49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    to te musi srat joudo. a jeste mlady a perspektivni. a zdravy sportsmeni. v televizich nevystupujou, oni si je kupujou.
    15.1.2011 23:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    jako, že jsou tady mladý manekýni a milionáři a ty patříš mezi ně. hele neber tolik toho heráku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 16.1.2011 10:41 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    opravdu čtete selektivně
    To je váš názor, já si to nemyslím.:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.1.2011 00:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Co s e týče emanciopace žen, jsem pro ni, pouze jen říkám, že žena má nejen práva, ale a to především. Povinnosti.
    O co má víc povinností než chlap?
    16.1.2011 02:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Má stejně povinností. O tom není řeč že jich má víc, ale nemá jich méně, jak se některé ženy domnívají.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 01:14 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    .... žena má nejen práva, ale a to především. Povinnosti.

    Neplati presne to same pro muze? Jak se s jejich 'pravy a povinostmi' vyrovnavaji muzi? Nevyhybaji se jejich povinostem opoustenim rodin, utekem k jine zene, utekem k chlastu? Neni snahou mnoha muzu otcovstvi zaprit aby nemuseli na dite platit? Co jineho zenam zbyva nez nezodpovedneho otce zaprit, vyuzit socialni pomoci za ucelem preziti? Hazet spinu na zeny je podly, praveky zvyk, priviligovany byl po tisicileti muz. Leccos mi prave v tomhle neni jasne.
    16.1.2011 02:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Co jineho zenam zbyva nez nezodpovedneho otce zaprit, vyuzit socialni pomoci za ucelem preziti?

    Čím velkorysejší sociální systém, tím nižší úsilí o osobní odpovědnost. Stát má za úkol dbát na to aby byly dodržovány práva a povinnosti, nikoliv aby saturoval potřeby kohokoliv. Třeba matky, která zapře otce svých dětí. Jiní občané nemají povinnost podporovat ty, co se vyhýbají svým povinnostem, třeba té že jasně označí toho, kdo je otcem, a má tedy vyživovací povinnost, kterou si neplní. To opravdu není problém těch druhých.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 05:18 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jiní občané nemají povinnost podporovat ty, co se vyhýbají svým povinnostem

    S tim absolutne souhlasim, ale to same plati jak pro zeny tak pro muze. Takze nejenom pro zenu, i pro muze plati ze ma prava a hlavne: POVINOSTI! (o cemz zminka nebyla). Vyhodou zen oproti nedavne minulosti kdy pracovaly od rana do vecera zadarmo je dostupny dustojny zpusob obzivy-placene zamestnani. BTW, zajimalo by me jak velke procento zen/matek vyuziva velkoryseho socialniho systemu oproti muzum? Co stoji stat vic? Matka s ditetem o ktere se stara nebo napr. nezodpovedni muzi kteri maji k agresivite, kriminalni cinosti mnohem vyssi predpoklady nez zeny? (Mam na mysli cinost jakehokoliv druhu spojenou s naklady na dopadeni pachatele, soudni rizeni, uvezneni).
    belisarivs avatar 16.1.2011 09:57 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Takze nejenom pro zenu, i pro muze plati ze ma prava a hlavne: POVINOSTI! (o cemz zminka nebyla).
    A toto je co?
    Vyhodou zen oproti nedavne minulosti kdy pracovaly od rana do vecera zadarmo je dustojny zpusob obzivy-placene zamestnani.
    Tomuto moc nerozumim. Co myslite tou nedavnou minulosti? Tipnul bych si, ze muz i zena na tom byli stejne. Muz drel na poli, zena doma. Kdo na tom byl lepe?
    nezodpovedni muzi kteri maji k agresivite, kriminalni cinosti mnohem vyssi predpoklady nez zeny?
    Tohle je mysleno jak? Jako ze maji muzi celkove mnohem vyssi predpoklady pro agresivni chovani? Tak to je pak podpasovka. A hodne manipulativni. Protoze opomiji ruzne dalsi veci, ktere prirozene agresivnejsi muzi vykonavaji a ktere jsou prinosne (treba hasici).
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 16.1.2011 10:40 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    nezodpovedni muzi kteri maji k agresivite, kriminalni cinosti mnohem vyssi predpoklady nez zeny?
    Tohle je mysleno jak? Jako ze maji muzi celkove mnohem vyssi predpoklady pro agresivni chovani? Tak to je pak podpasovka. A hodne manipulativni. Protoze opomiji ruzne dalsi veci, ktere prirozene agresivnejsi muzi vykonavaji a ktere jsou prinosne (treba hasici).
    To, že je muž od přírody agresivnější a taky silnější, je fakt, nikoliv podpásovka ani manipulace. Z toho důvodu se jich nachází ve vězeních nepoměrně větší procento, než žen. ;-)

    Jinak ano, i síla a průbojnost může být přínosná, pokud se využije ku prospěchu. Proč ne?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 16.1.2011 10:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    To, že je muž od přírody agresivnější a taky silnější, je fakt, nikoliv podpásovka ani manipulace.
    Jiste. Podpasovka je nezminit i benefity, ktere z toho plynou. Ono koneckoncu to, ze jsme to dotahli az sem (stali jsme se dominujicim zivocisnym druhem) je primarne zasluha muzu. O tom, ze drtivou vetsinu vynalezu objevili muzi, nemluve.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 16.1.2011 10:54 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    To je debata na dlouho, těžko bychom se dobrali rozumnému závěru. Každopádně je nesmysl přít se o to, zda-li je lepší muž nebo žena :-). Ani jeden, ani druhý.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.1.2011 11:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Každopádně je nesmysl přít se o to, zda-li je lepší muž nebo žena. Ani jeden, ani druhý.
    . .. ...čili vítězí rermafrodyti? :-D
    Marcela* avatar 16.1.2011 11:05 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Vítězí pejskové :-).

    Ne, vážně, v tomhle nikdo nevítězí. Jedeme v tom společně, neoddělitelně :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.1.2011 00:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Hele, já poslední dobou zjišťuju, že mam problém se svojí sexuální orientací, jsem heterosexuál a to už dneska není normální...

    Nechcete spoleečně se Mnou zachránit rasu? ;-)
    Marcela* avatar 17.1.2011 12:54 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    U běžím, miláčku ;-). Splodíme malá Amígata, heboučká jak koťata. Budou se k světu mít a místo mléka pivo pít ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 13:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Podejť by nebyla jak koťata. Vždyť vy dva se tu už kočkujete pěkně dlouho! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 18.1.2011 10:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.1.2011 18:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Tak kdy na to vlítnem? ;-)
    20.1.2011 21:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    <šeptem> Zkus ji pozvat na voperu ;-) </šeptem>
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.1.2011 22:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    ...naší budoucnost vidim v Hamburku,
    zplodíme syna - kleine Brožurku,
    magazín Spiegel mi dá titulku,
    alles gute já žiju v Německu.

    Všichni jsou už v Německu,
    auf wiedersehen, já tam taky jdu... :-D

    (To neni moje...)
    Marcela* avatar 18.1.2011 10:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Dobrý :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.1.2011 22:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Co s tim kafem? Tam se přece vždycky můžete sebrat a jít do... pryč ;-)
    Marcela* avatar 20.1.2011 10:10 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Takhle je to roztomilejší ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.1.2011 21:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Já jsem celej roztomilej... a skromnej :-D To risknete, ne? ;-)
    Marcela* avatar 20.1.2011 22:10 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Snad nechcete naznačit, že jste skrblík...? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 10:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Tučný raději do Mexika ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.1.2011 22:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Dalibor Smolík avatar 19.1.2011 09:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    LOL :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2011 22:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Když Německo, tak něco pořádného :-)
    An de Eck steiht ´n Jung mit´n Tüddelband
    in de anner Hand ´n Bodderbrood mit Kees,
    wenn he blots nich mit de Been in´n Tüddel kümmt
    un dor liggt he ok all lang op de Nees
    un he rasselt mit´n Dassel op´n Kantsteen
    un he bitt sick ganz geheurig op de Tung,
    as he opsteiht, seggt he: hett nich weeh doon,
    ischa ´n Klacks för ´n Hamborger Jung
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 21.1.2011 10:57 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Ano, na Majoru Zemanovi si také ulítávám. I když to byl ďábelsky vypečený seriál. Ale skvěle kumštýřsky udělaný.

    Taky přidám ještě něco německého :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 21.1.2011 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Tak nezapomeňte dnes večer na Barrandově, dávají Třetí housle :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 16.1.2011 11:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jasne. A tam prave mirim.
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.1.2011 21:41 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    O tom, ze drtivou vetsinu vynalezu objevili muzi, nemluve.

    S prihlednutim na fakt ze byly zeny nucene vedeckou, spisovatelskou cinost publikovat pod jmenem muze je zname. Ze vzdelani po staleti patrilo vyhradne muzum neni treba pripominat.
    belisarivs avatar 17.1.2011 10:09 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    S prihlednutim na fakt ze byly zeny nucene vedeckou, spisovatelskou cinost publikovat pod jmenem muze je zname. Ze vzdelani po staleti patrilo vyhradne muzum neni treba pripominat.
    Kdo chce, hleda zpusob, kdo nechce, hleda duvod. Marie Curie-Sklodowska to dala, Ada Lovelace taky. Proc ne jine?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 16.1.2011 10:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    PS: a toto
    Co s e týče emanciopace žen, jsem pro ni, pouze jen říkám, že žena má nejen práva, ale a to především. Povinnosti
    je co? ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 16.1.2011 10:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Konstatovani, ze u spousty zen pozoruje jenom pozadavek vetsich prav, ne povinnosti. A uprimne receno, muj pohled se zas tak nelisi.

    Ja osobne nemam problem povazovat zenu za sobe rovnou, ale na feministicke kydy zacinam byt alergicky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 16.1.2011 11:00 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Konstatovani, ze u spousty zen pozoruje jenom pozadavek vetsich prav, ne povinnosti
    Trefil jste hřebík na hlavičku. V tom zřejmě ten zakopaný pes.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.1.2011 23:06 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Konstatovani, ze u spousty zen pozoruje jenom pozadavek vetsich prav, ne povinnosti. A uprimne receno, muj pohled se zas tak nelisi

    Stale mi vrta hlavou a nemohu prijit na to o jaka prava a povinosti jde. Tim ze se jedinec rozhodne vstoupit do partnerskeho vztahu se nahle jeho prava a povinosti meni? Vuci komu? Vuci sobe, vuci partnerovi? Podle me je partnerstvi tym ktery by mel spolupracovat. Vztah zalozeny na pravech a povinostech je dle meho nazoru predurcen k rozpadu. Jedinec neztraci touhu po svobodnem rozhodovani, svobodnem konani jen proto ze prijal do sveho zivota ciziho cloveka/partnera.

    belisarivs avatar 17.1.2011 10:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Stale mi vrta hlavou a nemohu prijit na to o jaka prava a povinosti jde.
    treba povinna vojenska sluzba. Neni to tak davno, co ji zrusili. O faktu, ze v pripade valky se muzu nikdo nepta. Proste dostanou povolavaci rozkaz a trada.
    Podle me je partnerstvi tym ktery by mel spolupracovat.
    Samozrejme. Bez toho by to neslo.
    Vztah zalozeny na pravech a povinostech je dle meho nazoru predurcen k rozpadu.
    Ja mluvil o pravech a povinnostech obecne. Ne jenom v ramci vztahu. Tam s Vami souhlasim beze zbytku.

    Mluvim o tom, ze nestaci chtit stejna prava, ale je treba ocekavat i stejne povinnosti. Ve vsem.
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.1.2011 21:28 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Zdravim, Belisavrus. Muz drel na poli, zena doma. Kdo na tom byl lepe?

    Zvorat pole s kravou nebo vypujcenym konem trva nanejvyse 2-3 dny, sklizen to same. Za oracem v potu tvare pochodovala zena s detma, pole osevala zrnim nebo vazala snopy, nakladala na zebrinak. Predtim casne zrana vstala, upekla chleba, podojila kravu/kozu,nakrmila rodinu, dobytek, uklidila, vyprala, pradlo povesila, vyzehlila, zadelala na knedliky, chleba, tkala prizi, pozasivala/sila odevy, pletla, okopala zeleninu, vyrobila svicky, olej do lampy, stloukla maslo, obstarala deti, nasbirala drevo, lesni plody, sipky, trnky, pampelisky na med, cekanku na kavu, zavarovala, pekla, vyrabela vino, palenku -den co den, zatim co pantata prihlizel, komandoval, vino/palenku popijel. Popsala jsem zivot moji prababicky na okraji mesta Prahy.

    Ze maji muzi vetsi sklon k poruseni zakona jsem odvodila od reality. Na malou zenskou veznici pripada celostatne 10.7 pro muze. Takze zadna podpasovka.
    16.1.2011 21:33  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    nejvetsi ponizeni zenou zaziji chlapci v tanecnich - tam musi letet k nejakemu devceti a rici: 'smim prosit'
    16.1.2011 22:09
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    a jeste kdyz ten hosanek ma 166 cm :-)
    16.1.2011 22:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    a ted si představ ty upocenej frajere, že si vybere tu nejhezčí holku a jde s ní pak domů a ti "velikání" tedy tělem, rozhodně ne duchem, jen závistivě čuměj. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 22:38
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jendo ty ses fantastickej, jak ty to delas? A kdyz jsi byl mladej, to uz byly tanecni? Ale jak jsem te poznal, pro tebe je rodinka predevsim, nedelni vychazky s kocarkem, a moudre blogy s radama pro ty, co nerozumi rodinnym vztahum.
    16.1.2011 22:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Konečně jsi pochopil, že jsem úžasnej a ty jsi zamindrákovaný kriplík, který neví kudy kam, jsi starší než já, takže si jistě pamatuješ důchodče, jaké to bylo, když si slintal na holky a ony se ti smály, co? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 22:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    jaké to bylo, když si slintal na holky a ony se ti smály, co? :-)
    Dát si to do souvislosti s těma 166 cm a mnohé se vysvětluje :-/
    16.1.2011 23:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    No jo králíku, mě od mládí holky balily a je tomu tak dodnes. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 23:14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    mas na mysli tu zrzavou gulasovou slepici :-)?
    17.1.2011 00:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Nechápu. Před chvílí jsi mluvil o přesném opaku.
    16.1.2011 22:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Z mé zkušenosti to slowrock bohatě vynahradí ;-)
    belisarivs avatar 17.1.2011 10:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Zvorat pole s kravou nebo vypujcenym konem trva nanejvyse 2-3 dny, sklizen to same.
    To jako ze sedlak pracoval jenom tyden v roce? Ale jdete.

    Vase prababicka vyrabela vino a tvrdy clast? To se mi nezda. To delali chlapi.

    To ostatni jsou fyzicky celkem nenamahave prace (tim nechci naznacovat, ze by nedelala poradnou praci, o tom zadna). Ono kolem toho pole a baraku celkove bylo podstatne vice prace a treba muj deda se nadrel jako kun.
    Ze maji muzi vetsi sklon k poruseni zakona jsem odvodila od reality. Na malou zenskou veznici pripada celostatne 10.7 pro muze. Takze zadna podpasovka.
    Ale jo. To ja nepopiram. ja tvrdim, ze je podpasovka rici A ale nerici B. Jako treba ze na kazdych 10.7 hasicu u nas pripada 0 hasicek ;-)

    O policajtech (ano, vim, ze u nas jsou i policistky, ale zase ten pomer...), zachranarich, zasahovych jednotkach .... nemluve.
    IRC is just multiplayer notepad.
    16.1.2011 22:15 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Tohle je mysleno jak?

    Muj dotaz znel: Co stoji stat vic? Zena s ditetem nebo soudy, veznice? Netvrdim ze vsichni muzi jsou zlocinci, neradi. Statisticky maji muzi vyssi procento poruseni zakona oproti zenam. Nastesti je tech solidnich muzu a zen prevazna vetsina.

    belisarivs avatar 17.1.2011 10:28 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    OK. To beru.

    Mne se jenom nelibi to jednoznacne prohlaseni, ze muzi casteji konci v kriminale. Ano je to pravda. Muzi jsou agresivnejsi. Ale ma to i nesporne vyhody, ktere jednoznacne prevysuji ty nevyhody.

    To, ze cast z nich zkonci v kriminale zdaleka neprevazi nad faktem, ze diky vyssi agresivite muzu jsme jako druh vubec prezili.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 16.1.2011 10:35 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Přehodil jste trošku výhybku. Milada mluvila především o povinnostech mužů. Rodičovských a vyživovacích povinnostech. Kteréžto přináleží stejným dílem mužům, jako ženám.

    Z vašich vyjádření je dost cítit, že ty povinností vyžadujete hlavně od těch žen. Jakože stejná práva, ale zato více povinností ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 16.1.2011 10:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Má stejně povinností. O tom není řeč že jich má víc, ale nemá jich méně, jak se některé ženy domnívají.
    Z vašich vyjádření je dost cítit, že ty povinností vyžadujete hlavně od těch žen. Jakože stejná práva, ale zato více povinností ;-).
    Jakze?

    IRC is just multiplayer notepad.
    Marcela* avatar 16.1.2011 10:50 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Tohle bylo opravdu prvotní spontánní vyjádření pana Jílka:
    Co s e týče emanciopace žen, jsem pro ni, pouze jen říkám, že žena má nejen práva, ale a to především. Povinnosti
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.1.2011 14:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Já ho nijak neberu zpátky, pokud potřebujete polopatické vysvětlení, tak vám ho postupně poskytnu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 15:26 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Nevím jak slečna (paní?) Marcela, ale já bych tedy poprosil o polopatické vysvětlení slova "především". :-)
    16.1.2011 15:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jo na prvním místě jsou povinnosti, prává přicházejí ruku v ruce s plněním povinností. Především.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 15:49 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Tak jde asi o to, jaká konkrétně práva máte na mysli. Především. Ne?
    Marcela* avatar 16.1.2011 21:36 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Ano, podobná věc by mě taky zajímala.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.1.2011 22:18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Nemyslel Jílek především zejména?
    16.1.2011 22:35 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jo na prvním místě jsou povinnosti, prává přicházejí ruku v ruce s plněním povinností. Především.

    At hledam jak hledam, nenalezla jsem zadny soupis povinosti a prav tykajici se vyslovne zen. Napodobne, nenalezla jsem nic o povinostech a prav muzu. Pokud mate link na prislusnou stranku, velmi bych ocenila kdyby jste ho zde uvedl. Dekuji. Nerada bych rozebirala neco o cem nemam sirsi vedomosti. Podle me ma clovek jen jednu povinost-stat se sobestacnym.
    16.1.2011 22:40
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Myslim, ze to vyslo v nadaci J.Jilka se sponzorskym prispevkem ODS Gbely, s predmluvou kardinala Vlkodlaka.
    Marcela* avatar 16.1.2011 23:26 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Vybavila se mi v souvislosti s komentáři v tomto blogu písnička od Olympiců, jak se tam zpívá
    Proč je zlato drahý kov

    a proč je tolik prázdných slov

    proč chce každý být největší?

    Posečkej lásko má okamžik

    vždyť svět je veliký otazník

    Pořád se jenom ptáš

    a odpovědi tý se nedočkáš

    Protože proč? Protože relaxační flejm.:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 16.1.2011 21:33 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Já myslím, že krásně stačí označení jménem ;-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.1.2011 14:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Stát má za úkol dbát na to aby byly dodržovány práva a povinnosti, nikoliv aby saturoval potřeby kohokoliv. Třeba matky, která zapře otce svých dětí.
    Já si myslim, že není možný zapření otce dětí odsoudit šmahem, že to ja špatné naprosto vždy ve 100% případech. Samozřejmě, v mnoha případech to špatné je.

    Nadruhou stranu ta žena k tomu může i velmi dobrý důvod.
    Pokud například ten otec je agresivní, sebestředný a má velmi špatnou schopnost sebereflexe, pak zapřít ho mi přijde jako rozumný tah pro ochranu sebe a svých dětí.
    16.1.2011 14:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Pokud například ten otec je agresivní, sebestředný a má velmi špatnou schopnost sebereflexe,

    Pak si s takovým nepořizuji děti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 14:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Souhlas... Ale lidi dělaj chyby...
    16.1.2011 18:55
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Ale lidi dělaj chyby

    treba Jilek udelaj minimalne ctyry...
    16.1.2011 18:56
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    udelal...
    16.1.2011 19:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Jílek je šikovnej a umí, ty máš zastydlý semeno a nemůžeš ho dostat ze sebe jinak než potem skrz čelo. Uleví to, ale dítě nezplodíš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.1.2011 19:25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    prává přicházejí ruku v ruce s plněním povinností. Především.

    Maďáriš? Rusňácky?
    16.1.2011 19:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Si to tak neber, jsi závistivý blb, který mě potřebuje aby si vylil svoje komplexy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 16.1.2011 15:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    To je jasné. Jenže někdy se to dopředu nepozná. Leckterý žárlivý a sobecký chlap je před svatbou milý a pozorný, když získává dívku svého srdce .. a řada dívek naletí. Pak už bývá pozdě. Těmito vlastnosti zejména oplývají muži z jinu Evropy, ale i někteří Češi a Slováci ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.1.2011 15:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Problém je v tom, že znám několik žen, nejsou to ani cikánky, ani socky a přesto si ty dámy pořídily dítě bez manžela a dokonce ani nechtěly stálého partnera. Chtěly být matkami, ale bez partnera. Což spoustě lidí nedochází a je pro ně nepředstavitelné. Bohužel ty ženy, když se dostanou do existnčních potíží, tak pak najednou je jejicgh hrdinství přechází. Dokonce ani ti partneři nebyli ani agresivní, ani hloupí, pouze jen matky podlehly jakési své představě, že pokud budou mít dítě bude jim bez partnera snáz a ony budou moci vychovat své děti podle svých představ.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 16.1.2011 18:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Chtěly být matkami, ale bez partnera.
    Jo, tak to je jiný problém. Jednak si neuvědomují, do čeho vlastně jdou - a jednak těm dětem již předem odepírají právo na tátu, jehož role v rodině je nezastupitelná.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.1.2011 19:32 ábé
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    znám několik žen, nejsou to ani cikánky, ani socky a přesto si ty dámy pořídily dítě bez manžela a dokonce ani nechtěly stálého partnera.

    Asi se na tebe nakonec pořádně podívaly, ty východňárská krasoto :-)
    16.1.2011 19:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Neztrácej nervy, když se podívají na tebe, je jim jasný, že prostě nic od tebe nemůžou čekat. Zbytečně by vlhly. A nakonec by jen byly nervozní ze zbytečného těšení. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 16.1.2011 21:37 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    To zní nelogicky, ale budiž ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.1.2011 22:10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    + 1 :-)
    Marcela* avatar 16.1.2011 21:30 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    nechtěly stálého partnera
    podlehly jakési své představě, že pokud budou mít dítě bude jim bez partnera snáz a ony budou moci vychovat své děti podle svých představ.
    Tak to nepovažuji za normální a přirozené chování, taková žena patrně trpí nějakou psychickou poruchou. Nevím, jestli zrovna tohle má nějakou spojitost s emancipací..

    Jediný smysl mi to dává v případě lesbičky, čijící s partnerkou. Tam by se to ještě chápat dalo, že z principu nechce muže jako partnera. I když i tam je to diskutabilní, dítě tátu zkrátka potřebuje, bez ohledu na sex. orientaci mámy.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    17.1.2011 00:03 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Caasem se muze kompatibilita partneru zmenit. Rekneme si to uprimne. Zamilovany jedinec je ochoten prehlednout partnerovy nedostatky. Pokud nema s partnerstvim predesle zkusenosti neuvedomuje si jejich pozdejsi dosah. Nemyslim ze zeny konci problemove partnerstvi lehkovazne. Obvykle k tomu maji zavazny duvod. Netroufala bych si tak snadno osobni rozhodnuti o svem zivote tak snadno odsoudit. Konec koncu je to muj zivot.
    16.1.2011 23:26 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Dosažením zralosti se objevují i solidní partneři. Partneři na které je spolehnutí. Možná ti partneři nejsou dokonalí podle jejich mladických představ, ale to je právě ta zralost, že se představy o dokonalých partnerech mění na představu o dost dobrých partnerech. Partnerech, se kterými se dá žít. Žít a vychovat děti.

    Kdy nastala pane Jílek zralost u vás, v kolikátém manželství? Nebo ještě zrajete?
    belisarivs avatar 16.1.2011 09:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Neplati presne to same pro muze?
    Samozrejme ze ano.
    Jak se s jejich 'pravy a povinostmi' vyrovnavaji muzi?
    Uplne normasne.
    Nevyhybaji se jejich povinostem opoustenim rodin, utekem k jine zene, utekem k chlastu?
    Problem neni nikdy takto jednostranny. Zeny se po svatbe dokazi pekne zmenit (uz ho mam posychrovaneho, tak co bych se dale pretvarovala) a z nekterych se dokazi stat pekne svine. Sam jsem to mohl krasne pozorovat. Pak utek od takove zeny neni vyhybani se povinnostem, ale vylozene otazkou preziti.
    Neni snahou mnoha muzu otcovstvi zaprit aby nemuseli na dite platit?
    Mohl bych poprosit o nejake konkretni cislo? Kolik procent muzu toto dela? Ja to ve svem okoli nikde nepozoroval. Takze usuzuju, ze to bude vzhledem k ostatnim hodne male procento.

    A nedelejme si iluze. Nektere zeny chteji s muzem otehotnet aby ho dostaly do chomoutu.
    Co jineho zenam zbyva nez nezodpovedneho otce zaprit, vyuzit socialni pomoci za ucelem preziti?
    A ta nezbytnost zapreni toho otce spociva v cem? Jaky je jeji duvod, jestli se muzu zeptat?
    priviligovany byl po tisicileti muz.
    Tak proc s tim zeny neco neudelaly? Vzdyt jich je/byla ~1/2 populace.

    Navic bych netvrdil, ze muz byl privilegovany. Prece jenom armada, doly, stavby ... to nebyla zadna selanka.

    A kdyz za prvni republiky dostaly zeny volebni pravo, neudelaly ani prd pro to aby se dostaly i na takovato "privilegovana" mista.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.1.2011 09:15 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Zeny se po svatbe dokazi pekne zmenit (uz ho mam posychrovaneho, tak co bych se dale pretvarovala) a z nekterych se dokazi stat pekne svine.

    Ono to plati i naopak. "Tak konecne je tehotna, mam ji posychrovanou!" A z nekterych doposud pozornych muzu se mohou stat pekni svinaci. Z druhe ruky, teprve rodicovstvi ukaze co v muzi doopravdy je. Skoro vzdy trpelivy, rozumny, hodny tata, ochotny zaskocit kdyz vyvalene nove mamince tecou nervy. Proc jeste place? Co mu je? Honem s nim k doktorovi! Tak proc s tim zeny neco neudelaly? Vzdyt jich je/byla ~1/2 populace. O tom bude asi nejlepsi si popovidat s vasi maminkou nebo babickou. Jina generace, jiny mrav. Typuji vas na inteligentniho muze takze verim ze kdyz se nad tim zamyslite, najdete spravnou odpoved sam.
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 09:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Souhlas, tenhle problém je u obou pohlaví podobný ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 10:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Typuji vas na inteligentniho muze...

    Ten se poved'. ^_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.1.2011 11:24  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    jeste pord premyslim, zda je to dvojsmyslne a nebo jestli jenom rajtujete na gramatice.

    Jiste myslel/a, ze on je takovy typ muze ..
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 11:43 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Dvojsmyslné. Holt jsme na AbcLinuxu a ne na Jílkově blogu, ač se to nezdá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Marcela* avatar 16.1.2011 10:33 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    +1
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    xxx avatar 15.1.2011 13:03 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Tento komentář není spam.
    Please rise for the Futurama theme song.
    15.1.2011 15:38  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    ibk{mf {btsbofk

    sem zvedav, jestli to Vencoure zase smaze. (ta slozena zavorka napovi, ale lide jako JS to urcite nepotrebuji ...)
    15.1.2011 16:06
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    A čo je to taký ten spam?
    20.1.2011 16:33 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    vy ste tú slovenskú vetu preložili doslovne z ruštity:-) и что это такое... ako to robíte, že máte tam hore prázdny chlievik?
    Max avatar 15.1.2011 16:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Buď sem chcete přispívat a v tom případě nevidím důvod sem ty články nepsat, nebo sem nechcete přispívat a pak nevidím důvod jsem cokoli psát.
    V případě, že sem nechcete přispívat, resp. nechcete mít duplicitní text a jen chcete upozorňovat na novinky na svém blogu, tak nevidím důvod, proč tak činit právě zde. Buď čtenáře zajímáte a oni sledují váš blog na vašich stránkách(budou zřejmě zaregistrováni a nechají si posílat infa), nebo oblíbence nemáte a tímto chcete jen křísit nějaké flejmy od oponentů, popř. urážlivou diskusy bez sebemenší úrovně.
    Docela by mně tedy zajímalo, co těmito zápisky, které bych opravdu označil za spam, sledujete?
    Zdar Max
    PS: Jen tak pro upřesnění : Dříve, když jste plival jeden zápisek za druhým a výpis blogů se jich začal plnit, tak tomu se říká tapetování, na které si někteří uživatelé stěžovali (musím přiznat, že i moje tolerance tenkrát pokulhávala a říkal jsem si, že už je to opravdu moc). Nyní jste se umírnil, ale zato místo zápisků se jedná o spam.
    Měl jsem sen ... :(
    16.1.2011 01:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Nevim, jakou diagnózu mají lidé, které tyhle flejmy baví, ale v pořádku rozhodně nebudou...
    16.1.2011 03:30 Nemám rád
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    a proc sem pises kralyku ty kasli na to a mas klid a cas na praci
    16.1.2011 15:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Hm, máš recht, já se občas neudržim... no nic...
    17.1.2011 11:31  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    xaйзле завcяный
    17.1.2011 11:33  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    oprava:

    xaйзле заcpяный
    belisarivs avatar 17.1.2011 14:17 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Blahoslaveni chudi duchem.

    Porad se do pana Jilka strefujete, jenom kvuli nemu tu spamujete, a ono porad prd.

    Co vy jste za cloveka? Nejste ten nemocny Dad, co tu ma 15 identit, chudak?
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.1.2011 14:47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem byl pilný časně z rána
    Što takoje Dad - dáduška?

    Što takoje graždan Jílek - durak?

    Što takoje Belisarivs - sámyj charóšij?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.