abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    vencour avatar 27.5.2020 11:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Děkuju za odvahu, že jste toto všechno napsal. Za všechny ostatní.
    "Tak trochu se bojim, že budem my hledat samoty ..." (Lenk, Pohoda)
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.5.2020 22:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Za všechny ostatní.
    Mluvte za sebe, ne za mě. Děkuji.
    Quando omni flunkus moritati
    27.5.2020 12:04 Vinicius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Úspěšnost či neúspěšnost vládních opatření se v případě COVID-19 pozná až za delší čas. Nakonec z toho klidně může i vyjít, že opatření byla třeba přehnaná a jejich výhody (nižší počet práce či podnikání neschopných v důsledku nákazy) nevyvážily ekonomické ztráty (v důsledku nuceného uzavření některých provozoven). Jak ovšem zjistit, že opatření byla přehnaná? Nevíme kolik by bylo nakažených v případě, že by byla jiná nebo žádná. Na to měla vláda jen jeden pokus na rozhodnutí a to v situaci, které žádná předchozí vláda nečelila. Při dalších volbách budou tedy vládní strany (ANO, ČSSD) zváženy a posuzovány.
    • Bylo tvrdá omezující opatření na místě nebo ne?
    • Jaké chyby vláda udělala při realizaci opatření. Byly to chyby velké nebo malé? Vynucené?
    • Byly chyby způsobené neschopností nebo zlou vůlí?
    • Počínala si vláda hospodárně při opatřování hmotných prostředků (v dané situaci na trhu)?
    • Informovala vláda pravdivě, pokud ne tak proč?
    • Jaké kroky vláda podnikla ke kompenzaci ztrát vzniklých v důsledku jejích opatření?
    • Porušila vláda ústavu a zákony. Co k tomu vedlo?
    • Poradily by si nevládní strany lépe pokud by byly ve vládě?
    Jistě by bylo možno pokračovat. A ještě něco:
    1. U kormidla jsou dvě strany hlásící se ke smíšenému hospodářství se silným důrazem na úlohu volného trhu a zastupitelské demokracii - ANO a ČSSD. Podporuje je KSČM, která se hlásí ke smíšenému hospodářství se silným důrazem na roli státu a k zastupitelské demokracii. Jistě, vzhledem k období 1948-1989 jim to nemusíme zrovna věřit.
    2. Nepřítel je hmatatelný a je jím dle WHO pandemie COVID-19. ČR je členem WHO.
    3. Hranice jsou alespoň částečně otevřené pro pohyb zboží. Pohyb osob je omezen na omezenou dobu.
    4. Společnost je rozpolcená od té doby co společnost tvoří více než jeden člověk.
    27.5.2020 12:25 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Válka je pomalu u konce. Koronavirus pomohl svět navždy změnit a již ho není třeba: souhrn
    vencour avatar 27.5.2020 12:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Aha, to jako že Slovo Boží nalezeno?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Jendа avatar 28.5.2020 22:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    nižší počet práce či podnikání neschopných v důsledku nákazy
    Furt mi přijde trochu divné porovnávat dopady jenom podle počtu práce schopných (a to i kdybychom do toho nějak započítali kvalitu odvedené práce, což s tím může zamávat klidně o řád). Kdybys třeba zvýšil věk odchodu do státního důchodu o rok a pak bys všechny, kteří ho dosáhnou, zastřelil, tak se tahle metrika taky zlepší. Přesto bych to spíš nedělal.
    lucorp avatar 27.5.2020 15:04 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    my exportujeme iba to, co u nas nechceme
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    vencour avatar 27.5.2020 15:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Kurňa to je nápad, takže budoucí spojení ČR a SR vyžene Babiše?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    lucorp avatar 27.5.2020 15:12 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    no, len to by ste potom dostali Fica, to je horsie nez filcky.
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    paul2no avatar 27.5.2020 20:20 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec

    Lidé se čínské chřipky bojí řekl bych až nesmyslně. Informace jsou zkreslené. S touhle potvorou (nikoli na ni) umřelo pár desítek lidí. Kolik lidí letos zemřelo na standartní chřipku se nikde člověk nedozví.

    Slyšel jsem jak lidé ruší ze strachu zájezdy. Ne že by jet nemohli, ale bojí se, což já nechápu. Já teda musel zrušit cestu do Splitu (měl jsem tam být minulý týden), ale stále mám plán na cestu do Trojměsta a Svinoústí, a pokud to situace umožní (otevřené hranice, deadline na rozhodnutí je konec prvního červnového týdne), tak rozhodně jedu.

    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    Fluttershy, yay! avatar 27.5.2020 20:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Hele, další antisociální zmrd – šovinistický debil s konspiračními teoriemi.

    Snad i přesto nezvyšuješ riziko nákazy.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.5.2020 20:49 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Antisocialni jsi ty a ta tva ideologicka banda. Vzdyt chcete tyt z dani sousnych lidi! Dokonce chcete vice zdanovat majetky! Dokonce jsi zde mluvil o znarodnovani a prerozdelovani pudy! Ano. Podobna retorika, jako po roce 1948. Ty bys byl skvely rudy komisar soudruhu. Jiste bys nechal povesit hodne kulaku, vid? :-D
    Fluttershy, yay! avatar 27.5.2020 21:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Kolik lidí by si muselo projít např. cytokinovou bouří, a to i na pracovišti, abyste seznali, že je potřeba dělat opatření? Jenže v ten moment by to – na rozdíl od prevence – bylo pozdě. V několika zemích pro srovnání takřka nekontrolované šíření nákazy probíhá: znamená to desítky tisíc mrtvých.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    JiK avatar 29.5.2020 15:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Hele soudruhu, mam na tebe dotaz, a jsem zvedavy na odpoved. USA ma (na 1 milion obyvatel) mene mrtvych nez Belgie, nez Britanie, nez Francie, nez Spanelsko, nez Italie, nez Nizozemsko, nez Irsko, a nez Svesko, nez rada dalsich zemi. Ptam se, je to proto ze maji genialniho a schopneho prezidenta Trumpa nebo proto, ze maji dobre fungujici kapitalisticke zdravotnictvi? :-)
    Fluttershy, yay! avatar 29.5.2020 15:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    USA ma (na 1 milion obyvatel) mene mrtvych nez [vyjmenované státy]
    United States, takže jak to vypadá podle státu se zohledněním distribuce obyvatelstva? Blbé je, když se to mimo město dostane třeba na ta jatka…

    Florida Ousts Top COVID-19 Data Scientist – proč?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    29.5.2020 16:22 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Bez toho, aby som sa staval na jednu alebo druhú stranu, by som rád podotkol, že agregované čísla ako napr. tá úmrtnosť na 1M obyvateľov sú veľmi zradné v prípadoch, keď onen jav nie je rovnomerne distribuovaný na veľkom celku. A tobôž v prípade epidemického šírenia, kde niektoré ohniská sú zasiahnuté silno, a iné málo, lebo sa tam epidémia nestihla ešte rozšíriť (prípadne sa jej šírenie mimo prvých ohnísk výrazne obmedzilo opatreniami).

    Preto napríklad aj celková úmrtnosť v Taliansku za ostatné 3 mesiace nevyzerá nejako zásadne vyššia oproti ekvivalentnému obdobiu v rokoch, kedy bola silná "bežná" chrípka, inak je to však pre konkrétne regióny, napr. Lombardiu. A porovnávať agregovanú úmrtnosť Talianska (samo o sebe hausnumero) s agregovanou úmrtnosťou USA (krajina geograficky a skladbou i distribúciou populácie dosť odlišná) je už naozaj takmer porovnávanie hrušiek s jablkami. Obe sú to druhy ovocia a dokonca malvice a dokonca aj rastú obe u nás, tak čo sa s tým budeme prndoliť?
    vencour avatar 29.5.2020 16:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jo a navíc v situaci, kdy tamní italský dominantní zaměstnavatel loboval za odložení karantény.
    Že by šedá ruka kapitalismu zasáhla?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Darth Phantom avatar 30.5.2020 10:41 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec

    Chtěl bych se zeptat autora blogu, kolik mu je. Stačí přibližně, nemusí to bejt přesně. Podle toho , jak důvěrně zná atmosféru po r. 48 a dnešek, tak musí mít na bedrech už nejmíň devět křížků. Klobouk dolů před takovým kmetem.

    Co vždycky ocenim a zbožňuju, jsou kydy o rozdělený společnosti. Tuhle debilní frázi velmi frekventovaně používají jisté politické kruhy a osoby. Pokud si bolševik brousí zuby na Strakovku a chystá vítězný únor, tak tomu je nejblíže zatím po r. 48 jistý zablešený komouš s dredy z Kliniky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.5.2020 20:38 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Hele a kde je psano, ze se vubec maji delat nejaka opatreni? At se kazdy chrani, jak uzna sam za vhodne. Hypoteticke dobro, ktere je dobrem pouze z pohledu urcite skupiny lidi, nelegitimizuje obrovske ekonomicke skody. Par mrtvych neni problem. Problem je nefunkcni ekonomika a v dusledku vice mrtvych, nez kolik zachrani ta tva opatreni.
    Fluttershy, yay! avatar 30.5.2020 21:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Problem je nefunkcni ekonomika
    Mrtvému je platná jak zimník.
    v dusledku vice mrtvych, nez kolik zachrani ta tva opatreni
    [citation needed]
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.5.2020 23:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Nefunkcni ekonomika znamena nefunkcni zdravotnictvi, coz s sebou nese zvyseni poctu obeti i na tu tvou cinskou chripku i na dalsi nemoci.
    Fluttershy, yay! avatar 30.5.2020 23:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Smyslem opatření je zamezit šíření vysoce infekční nemoci. Když se nerozšíří, logicky ji nedostane víc lidí.

    Ta opatření ani nemusejí nutně spočívat v totálním sanitárním kordonu, to záleží na organizačních a logistických schopnostech systému – typicky v řadě východoasijských zemích jsou tyto evidentně lepší, ať už je to Tchajwan, Korea nebo Vietnam.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.5.2020 07:40 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Prvni problem je, ze to stat lidem nuti. Daksi problem je, ze se to dela bez ohledu na ekonomicke nasledky, ktere jsou spatne pro lidi, firmy i stat. Kvuli cemu? Kvuli par zachranenym seniorum? Pred cim dalsim chces, aby nas stat chranil? Zavreme se vsichni do vypolstrovanych beden, tam je nejbezpecneji.
    Fluttershy, yay! avatar 31.5.2020 11:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Kde stát selhává, lidé se izolují na vlastní pěst, ať už jsou to USA, nebo Bělorusko.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.5.2020 12:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ted si uhodil tou svou vousatou hlavou o hrebicek. Kdo chce, muze se sam izolovat dobrovolne. Ale nepotrebujeme prece stat k tomu, aby to narizoval. Kdo je stat, aby omezoval svobody lidi, kteri sami na sve riziko chteji fungovat normalne.

    Dalsi vec. Jak definujes selhani statu? To je dost subjektivni. Pro mne selhava, kdyz omezuje a narizuje. Pro tebe, kdyz neomezuje a nenarizuje. Kazdy to ma jinak. Jedine spravedlive je tedy nechat to.na kazdem. ;-) Ty zalez do sklepa, ja si budu uzivat zivota i s rizikem, ze chytnu rymu. :-)

    31.5.2020 12:29 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec

    Pre teba je prvoradý tvoj zisk. Iné ťa nezaujíma.

    Kto si ty ? Aby si obmedzoval ostatních ľudi ?. Z akého dôvodu by si chcel obmedzovať slobodný prístup k službam, pokial nefungujú ako ty. To jest bezohladne a chamtivo ?

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    31.5.2020 12:56 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Priority mame kazdy jine. Ja nikoho nechci omezovat. Ja chci, aby se kazdy choval podle sveho. Kde pisi, ze chci nekoho omezovat??
    Fluttershy, yay! avatar 31.5.2020 12:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Vzhledem k tomu, že žijeme ve společnosti, některé organizační a logistické záležitosti je potřeba řešit kolektivně. Prostě protože lidé na sobě vzájemně závisejí pro přežití.

    Stojí zato dodat, že v tradičních společenstvích byli antisociální zmrdi přinejmenším ostrakizováni, protože jinak ohrožovali celou komunitu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.5.2020 12:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Aha, takze omezeni a zakazy legitimizujes tim, ze zijeme ve spolecnosti? Kde je tedy podle tebe hranice kolektovniho dobra, kdy se muze jeho jmenem omezovat svoboda lidi? Kdo komu brani se chranit a omezovat dobrovolne? Jen nechci, aby to bylo lidem nakazovano.

    Co je antisocialniho na tom chtit, aby lide meli moznost volby? Antisocialni jsi ty a tobe podobni se svymi vynucovanymi zakazy.
    Fluttershy, yay! avatar 31.5.2020 13:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    31.5.2020 15:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    27.5.2020 20:29 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Teď už to je trochu lepší, ale třeba Rakušáci začali zase vyžadovat test na koronavirus. Musí být mladší 96 hodin od odběru. Při návratu k nám to je stejně.

    Takže si nechám udělat test, výsledek mám nejdřív za 2 dny, takže z těch 96 hodin je už jenom 48, kdy mi ho uznají. Když budu venku týden, tak zaplatím 2 testy. To je dohromady tak 4 000 Kč na osobu. Při vícečlenné rodině se můžeme dostat třeba na 20 kKč.

    Dnes říkali něco o Slovensku a Maďarsku, že to jde bez testu, ale člověk se musí vrátit do 48 hodin (ponechme stranou, jak to chtějí ověřovat).
    paul2no avatar 27.5.2020 20:33 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jenže tyhle věci se mění ze dne na den. Za týden to může být zase úplně jinak.
    Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
    27.5.2020 20:56 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Doufejme, že to nebude k horšímu.

    Jinak si myslím, že třeba v Rakousku jsou trochu klidnější a nedělají takové prudké zvraty. Třeba Rakousko je s Německem domluveno na uplném otevření (až) na 15. červnu, což je pro nás podle zkušeností s naší vládou něco jako příští století.
    27.5.2020 20:55 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Vyjezd jen pro vzorne a politicky aktivni spoluobcany soudruhu! A nezapomen na vyjezdni dolozku, hranice hlida armada a mame i betonove zatrasy! Alespon mladsi rocniky vidi bolsevicky skanzen v primem prenosu! A stejne tak jako pred tim, ovecky beci a oslove hykaji souhlasnymi tony.
    28.5.2020 07:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ale nacistům to vadí.
    28.5.2020 11:28 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Vysledek nejdriv za 2 dny je blbost.

    Nevim, jak to delaji, ale kolegove sli rano na test a odpoledne uz byli na ceste do Madarska. Uz takhle odjeli na treti turnus.

    V nemocnici ti taky vezmou krev, otestuji a nejpozdeji za par hodin jdes na operaci.
    28.5.2020 13:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ten test se nedělá z krve.
    vencour avatar 28.5.2020 13:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Čekal bych nějaký stěry, podle prvního odkazu to tak vypadá.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.5.2020 22:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Informace jsou zkreslené. S touhle potvorou (nikoli na ni) umřelo pár desítek lidí.
    Mhm, třeba v Itálii, Španělsku, Spojených státech... ale to je všechno určitě zkreslené, protože vám lžou, abyste nemohl jet do Splitu.
    Quando omni flunkus moritati
    28.5.2020 08:54 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jednoduchy fakta. Pocet mrtvych. A ten je celosvetove naprosto smesny. Kdyz v to zapocitas, ze se za obeti oznacuji ti, kteri umrou na rakovinu, infarkt, mrtvici, ... protoze shodou okolnosti v sobe meli i tenhle virus, tak bez nadsazky jich na ten virus umrelo nula.

    Italie udava totiz od brezna do kvetna nejakych +- 30k mrtvych. Coz dela nejakych 10k/mes. Coz je nejakych 15% bezne umirajicich (60k mesicne). Takze i kdyby 100% z tech 30k umrelo "navic", coz je totalni nesmysl, je to cislo naprosto smesny.

    Na obycejnou chripku umira 10x vic lidi. Tudiz pevne doufam, ze specielne tebe a vsechny ostatny podobny idividua, pri prvnim podzimnim zakaslani na ulici rovnou zastrelej, jste totiz masovi vrazi.

    Mimochodem zajimavy co, ze na tuhle chripicku prakticky nikdo neumira trebas v Africe. Zeby to bylo tim, ze umele udrzujeme pri zivote mrtvoly?

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    28.5.2020 11:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jenže oni by na tu rakovinu umřeli třeba až o měsíc, rok, deset let později.

    Takže zemřeli na virus.

    Půjdeš na smrt dobrovolně dříve?

    To co se stalo je naprostá globálůní katastrofa. Vyndej si ty hlavu ze zadku.
    28.5.2020 23:05 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Tak zrovna, co se tyka tech s rakovinou, tak bys byl mozna prekvapen, kolik z nich by radsi umrelo driv.

    Ja samozrejme radsi jeste chvili zit budu, ale nevim, proc byt kvuli tomu nekde zabarikadovany. To neni zivot.

    (I kdyz ja specialne jsem tohle jaro diky karantene tak nemocnej a domlacenej ze sportu jako jsem uz dlouho nebyl. Poprve v zivote jsem byl operovan v narkoze.)

    Globalni katastrofu si predstavuju jinak. Co treba druha svetova valka? Podle me ani to nebyla uplne globalni katastrofa. (Samozrejme v mistech jako Leningrad, Varsava, Londyn, Stalingrad, Drazdany to bylo hodne hnusny, ale katastrofa?)
    31.5.2020 04:20 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Z tej 2. sv. - to sú nejaké osobné skúsenosti? Alebo prečo presne to nebola katastrofa?
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    31.5.2020 09:18 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    To je muj nazor. Za katastrofu povazuji pouze prirodni katastrofu. Za valku si lidstvo muze samo. Lidstvo povazuju jenom za takove vetsi a chytrejsi mravenecky, ale prirode jsme ukradeni. Te je uplne jedno jestli pochcipame na nase vlastni hloupe chyby. Priroda si bez nas hrave poradi.
    Fluttershy, yay! avatar 31.5.2020 11:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jak je cokoliv z toho relevantní pro tebe, větší mravenečku?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.5.2020 19:13 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Nerozumim otazce. Cokoliv z *ceho*? A proc?
    Fluttershy, yay! avatar 31.5.2020 20:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    „Příroda si bez nás poradí.“

    No a co? To jsou takové vágní kydy.

    Dílčí události a procesy (ať už je řeč o válce, průmyslové havárii – nebo prostě transformaci biotopu) ovlivňují konkrétní komunity lidí (ano, součást „přírody“) a jiných tvorů, konkrétní ekosystémy.

    To je záležitost prožitků účastníků (jejich smyslového, rozumového vnímání).

    Že i po akcelerované klimatické změně, globální jaderné válce aj. – vlastně dokud tady zbude nějaká atmosféra a, řekněme, voda – zůstanou někde na podmořské sopce nějaké bakterie (pořád „příroda“)? No a co jako? Tím spíš, když nezbude nikdo, kdo by tu realitu vnímal a dokázal myšlenkově uchopit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 31.5.2020 18:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    To mi připomíná vtip o tom, co je katastrofa a co je neštěstí ... dosaďte si, koho chcete ...
    Když zemře A, je to katastrofa, ale ne neštěstí. Když umře B, je to neštěstí, ale ne katastrofa ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Jendа avatar 28.5.2020 21:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    S touhle potvorou (nikoli na ni) umřelo pár desítek lidí.
    False
    což já nechápu
    Já to chápu. Je konec května a já pořád nemám použitelné informace, abych pro sebe riziko vyhodnotil (četnost a závažnost trvalých následků, jak dlouho získám imunitu když to prodělám; a to ještě ani nemluvím o tom, že můžu nakazit třeba rodiče, kteří jsou v rizikovější skupině).
    31.5.2020 15:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Imunitu získáš pouze u těžkého průběhu, maximálně na pár měsíců. Při lehkém průběhu imunita nevzniká vůbec.

    Následky mají všichni, většinou dlouhodobé, někteří trvalé.

    A pořád to není tak hrozné jako hodně vydařená chřipka, jednou za pár let.

    Ale to jsem tu psal už před měsícem a více. Od té doby proběhla jediná skutečně zajímavá informace, že po 11 dnech už není nakažlivý nikdo. Jenže bylo to pouze z jediného zdroje, snad z výzkumu ze Singapuru, takže nevím jak to teda je. Rád bych kdyby to byla pravda, zatím to vypadá méně věrohodně, než že to v Itálii i Číně roztahali američtí vojáci.
    27.5.2020 20:46 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Debilni divadelko cerveneho svetra, oligarchy a plukovnika ve vysluzbe. Svazacka za zenitem rozhazujici miliardami se take realizovala. A to je asi tak cele. Co chcete, kdyz nam vladnou tito a treba jeste neuspesny ucastnik superstar? Hadr na hubu a kupredu k zarne budoucnost. :-D
    28.5.2020 09:17 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Lepší, když nám vládnou tito, než kdyby nám vládli ti, které by sis přál ty.
    27.5.2020 20:52 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jinak ceskemu zivnostnikovi, kuchari, cisnikovi, sroubovakovi.. vsem uz muselo dojit, jay je asi stat v tomto podani pritel. Jak hezky se chova, ke svym obcanum. Vidime zde koncemtraci uzasne moci v rukou vlady (zakon o ochrane zdravi, zakon o nouzovem stavu), ktera umoznuje zakazat ve jmenu vseobecneho blaha skoro vsechno. Hospody jen do 11 holoto!!! A hadr na hubu!!!
    28.5.2020 08:59 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    A opovaz se napsat, ze zadny rousky pro zdravotniky nejsou, udelaj z tebe teroristu.

    https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3105866-zachranarka-kterou-kvuli-dopisu-hejtmance-stiha-policie-od-zachranne-sluzby-odchazi

    ---

    Dete s tim guuglem dopice!
    27.5.2020 22:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Pokud někdo chtěl vědět, jaká byla atmosféra po roce 1948, tak teď máme zatím nejvěrnější simulátor.
    To si děláte srandu, že jo? Srovnáváte relativně neškodná opatření trvající dva měsíce s obdobím, kdy jste jako živnostník nebo zemědělec nevěděl, kdy si pro vás přijdou a jestli vás "jenom" zavřou, nebo rovnou popraví? S obdobím, kdy se političtí nepřátelé popravovali škrcením na prkně? Vytáhněte si hlavu z toho místa, kam vám slunce nesvítí.
    Quando omni flunkus moritati
    28.5.2020 11:35 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Praveze tohle koukani jeden na druheho, kdo ma rousku a kdo nema, mi prijde podobne. A jestli nejaci ubozaci jsou schopni udavat kvuli rousce, tak jses v podstate v roce 1948. Samozrejme tresty jsou zaplatpanbuh dneska vyrazne mirnejsi, ale kdyz kouknes do diskuzi, tak nekteri by nenoseni rousky klidne trestali smrti. Popravde pred nekterymi lidmi jsem se radsi o narizenich vlady radsi ani nebavil, protoze bych za svuj nazor mohl byt mozna i ukamenovan.
    vencour avatar 28.5.2020 11:43 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jo. A proto oceňuju, že sem někdo napíše svoje pocity. Že to fakt nebyla a neni pr*el.
    Aby tomu někdo po letec vůbec věřil, co se dělo.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5.2020 10:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Nebyla prdel? Měsíc a půl jste nemohl do hospody a dva měsíce (a většina lidí reálně míň, protože v květnu už na to lidi dost kašlali a nikdo to neřešil) jste musel nosit roušku. Tedy dělat něco, co v hustě obydlených oblastech (zejména dálný východ - Korea, Japonsko) dělají běžně, protože tam holt o šíření nemocí ví své. Pokud to chcete dávat na roveň tomu, že strana a vláda rozhodla a zničila život vám a nejmíň vašim dětem, tak byste se nad sebou měl zamyslet.
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 29.5.2020 11:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Všiml jste si, co jsem napsal? Proč si myslíte, že na to reagujete nejlepším možným způsobem?
    Co píšete, jen podtrhuje moje slova, že to nebyla a není pr*del. Stále ještě ne.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5.2020 11:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Co píšete, jen podtrhuje moje slova, že to nebyla a není pr*del. Stále ještě ne.
    Šlo by to, že byste se pro jednou oprostil stylu hlubokých myšlenek a dopsal i druhou půlku svého příspěvku? Začíná slovem "protože".
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 29.5.2020 11:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ok, v porovnání se stavem před cca únorem 2020 a po květnu 2020 se jedná o dost odlišné situace, jak vnitřní, tak vnější, z pohledu člověka v ČR.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5.2020 12:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Tak to samozřejmě a nejenom z pohledu člověka v ČR - na celém světě se objevila nová choroba a je potřeba se s ní nějakým způsobem vyrovnat, ať už omezením jejího šíření, nebo urychleným vývojem nějakého léku. Nicméně srovnávat změnu stavu v ČR za těch pár měsíců, kdy se (nepočítám nemocné) postiženým obyvatelům na 1-3 měsíce zastavilo živobytí, s rokem 1948 a následnými, kdy postižení přišli o život nebo jim byl zničen, je prostě úlet.
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 29.5.2020 12:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Já nekomentuju vše.
    Ten dík byl za celou sérii zápisků. V korporaci 98% lidí veřejně mlčí a v soukromí nadává. A i tak neřeknou vše.
    Stejně tak každá "vrstva" společnosti to vnímá jinak, co se děje, viz např. názor ohledně bytové situace ... Byty prudce zlevní, nevěřte realitkám, říká ekonom. Už teď víme, že krize bude dlouhá.
    Nejsme ze všeho venku a proto nelze ani porovnávat. Možná to fakt je jako rok 1948 - kdy prý většina ještě věřila oficiálním médiím. No a možná taky ještě byli naučeni, že si musí dávat majzla, komu věří a svěřují se, od války uteklo málo času a navíc Banderovci se ještě pár měsíců před Únorem pokoušeli probít na Západ.
    Vím, že nevím vše a vážím si těch, kdo to taky dokáží přiznat, takových lidí až tolik není.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5.2020 20:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Nejsme ze všeho venku a proto nelze ani porovnávat. Možná to fakt je jako rok 1948 - kdy prý většina ještě věřila oficiálním médiím.

    Za posledních ~deset let vláda nejenom u nás salámovou metodou postupně ořezává práva a schvaluje naprosté nehoráznosti, ale lidi si všimnou, že už delší dobu plavou v hrnci, protože do něj někdo přikápl trochu oleje...
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 30.5.2020 17:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ano, já určitě neříkám vše, co vím. Vy taky ne, že?
    Hezký by bylo, kdybych dokázal tak rychle psát jako myslet, aspoň někdy.
    Čili ... jen naše vláda určitě ne. A i naše vláda má nějaké známé a neznámé závazky, ať chtěné nebo nechtěné. I vy snad můžete nějak reagovat a působit na ostatní.
    A podle formy i obsahu Vaší činnosti pak Vám ostatní odpovědí a zareagují. Nelíbí se Vám to? Tak taky něco změňte ... že by sebe?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 28.5.2020 11:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Tvoje rouška chrání mě, moje rouška chrání tebe.

    Nebýt státu a jeho penalizace, řešila by to samotná komunita – ostrakizací. Což ve zdejší současné společnosti nechceš (případy s vyhrožováním zastřelením tu taky byly).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.5.2020 21:42 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    No prave. A pritom treba venku jsou ty rousky naprosta blbost.
    Fluttershy, yay! avatar 28.5.2020 22:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jak, „no právě“? O venku v předchozím komentáři nebylo ani slovo. Navíc i venku závisí na okolnostech. Když jdu po polní cestě a široko daleko nikde nikdo, jistěže nemám roušku přes pysk. Což je situace diametrálně odlišná od např. rušného nádraží.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.5.2020 22:43 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    I na rušném nádraží ti je ta rouška úplně k hovnu. Jenom tím dokazuješ, stejně jako většina těch, co je stále nosí, že jsi absolutně nepochopil k čemu ta rouška je a kdy a proč se má použít.
    Fluttershy, yay! avatar 28.5.2020 22:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Radši budu věřit asi tuctu epidemiologů, od kterých jsem si něco přečetl/vyslechl, než brouku Pytlíkovi Kapicovi, který tu permanentně mystifikuje, mlží nebo rovnou lže.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    29.5.2020 06:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Co kdybys místo vlastního lhaní a pomluv přidal konkrétní odkaz?

    Věř si komu a čemu chceš, ale nevnucuj svoje názory druhým. Jenom tím dokazuješ jaký jsi hlupák. Víra je totiž v naprostém protikladu s racionálním myšlením.
    29.5.2020 10:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Víra je totiž v naprostém protikladu s racionálním myšlením.
    Ano, to jste tady v posledních měsících předváděl často.
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2020 17:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    kdyz kouknes do diskuzi, tak nekteri by nenoseni rousky klidne trestali smrti

    Paradoxem je, že je to z velké části přesně ta samá skupina lidí, která ještě před půl rokem horovala pro co nejpřísnější tresty pro každého, kdo by si na veřejnosti dovolil zahalit obličej. :-)

    vencour avatar 29.5.2020 17:57 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Tak nějak se definuje dav, ne?
    A klasik v Mužích v černém říká ... "člověk je chytrý, lidi (dav) jsou hloupý".
    Na druhou stranu, ono je možné, že v tomu davu je nějak (historicky) zakódována obrana proti odlišnostem, snad na Vesmíru (vesmir.cz) nebo kde jsem o tom zahlíd pár článků během posledních asi xx let.
    Takže když člověk pochopí, o co jde, snáze dokáže nalézt optimální řešení.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    31.5.2020 15:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ale kdeže, toho osmačtyřicátého by ses vůbec nedožil, protože už v roce 1942 by tě Odin udal, že posloucháš zahraniční rozhlas. A šel bys ke zdi s celou rodinou.
    Gréta avatar 28.5.2020 20:28 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Příloha:

    a tak já ti teda tamten vobrázek započítám ať jakoby máme aspoň nějakej happyend :D ;D

    datum zápisku počet znaků rozdíl
    1.4.2020 4142 +0
    8.4.2020 3203 -939
    15.4.2020 3063 -140
    22.4.2020 2520 -543
    29.4.2020 1401 -1119
    6.5.2020 2028 +627
    13.5.2020 1874 -154
    20.5.2020 2861 +987
    27.5.2020 109387 +106526
    Jendа avatar 28.5.2020 21:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    koronavirus existuje, ale epidemie neexistuje
    Ano, u nás epidemie neexistuje - a to je fakt dobře. Rozhodně lepší než třeba New York, kde epidemie existuje.
    29.5.2020 06:49 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Všechno má své příčiny. A tou hlavní v případě USA byl Trumpův přístup k potenciálnímu nebezpečí.

    Chápu, že chtěl potlačit narůstající paniku, jenže výsledkem jeho počínání byla bagatelizace problému. Takže místo toho, aby místo toho, aby obyvatelé USA více dbali na to aby se pokud možno vyhnuli nákaze, šli svému "štěstí" naproti. Moc dobře si pamatuji, jak se někteří nechali schválně nakazit, jen aby tím dokázali, že jde o neškodnou sezónní nákazu.

    Jsem odpůrce přemrštěných opatření, jaká zvolila naše vláda. Ovšem nelze zapomínat na fakt, že každá nemoc může být za určitých okolností smrtelná. A kdo se takovým způsobem snažil hrozící nebezpečí bagatelizovat, si ani nic jiného nezasloužil. Ovšem o své zdraví se má každý v prvé řadě starat sám.

    Jenom idiot vyráží na dovolenou do míst, kde bují epidemie, podceňuje nebezpečí a ohrožuje druhé - ne tím, že nenosí pitomou roušku když nevi zda-li je nemocný, ale tím že vůbec mezi lidi leze, i když se necítí dobře. Místo toho, aby se raději vyležel doma.
    29.5.2020 08:55 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Pořád zapomínáš, že jsou lidé, kteří chorobu mají, ale cítí se zdraví jako rybička, takže nemají důvod zůstat ležet doma v posteli a vyrazí mezi lidi, které nakazí.
    29.5.2020 09:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Choroba, při které se někdo cítí zdravý jako rybička není choroba.

    S viry naše těla bojují denně. Kdybychom měli kvůli každému viru, který může být za určitých okolností smrtelný vyšilovat, tak bychom nedělali nic jiného.

    Choroba je stav, kdy se viry pomnoží natolik, že to obranný systém našeho těla přestává zvládat – to je ta situace, kdy mu musíme zlepšit "bojové" podmínky, zalézt do pelechu a nasadit podpůrné prostředky.

    Koronaviry patří do stejné skupiny jako běžná rýma, a jak známo léčená rýma trvá 7 dní a neléčená týden.

    Přemrštěná prevence, jaké jsme byli svědky, je destruktivní.
    29.5.2020 09:40 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Choroba, při které se někdo cítí zdravý jako rybička není choroba.
    Třeba AIDS? (Troufám si tvrdit, že v tomhle si můžem dovolit wikipedii věřit)
    29.5.2020 09:55 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Tak. A teď se zamysli, jak je s námi dlouho, jestli na máme nějakou vakcínu, a jestli se kvůli němu trojčilo jako kvůli koronaviru.

    A mimo to, u AIDS není smrtící ten virus sám o sobě. Zabíjí přemrštěná obranná reakce organismu – stejně jako ta panika kvůli koronaviru. Ten virus "jenom" způsobuje to, že se ten obranný mechanismus imunitního systému včas nezastaví. Přečti si na té wikipedii, co ta zkratka znamená.
    29.5.2020 10:37 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jenže já se to nesnažím srovnávat s koronavirem, je to jiná choroba. Rozporuju tvoje tvrzení že "Choroba, při které se někdo cítí zdravý jako rybička není choroba.". Snažil jsem to naznačit tou citací. Mým záměrem bylo ukázat, že existují období, kdy je člověk nemocný (klidně i dost závažnou chorobou) a často i nakažlivý a nevykazuje žádné příznaky (cítí se zdravý jako rybička). Myslím, že je to celkem obvyklé. U nemocí závažných i zcela banálních.

    Původně jsem chtěl odkazovat na článek o inkubační době, ale tam celkem brzo zmiňují koronavirus, tak jsem radší vybral něco jiného.

    A když už bych to chtěl srovnávat, tak trojčilo se s tím taky hodně (ale jiným způsobem), jen místo roušek se doporučuje jiná ochrana. Ale jak jsem psal, jsou to jiné choroby, to srovnání v něčem může fungovat, v něčem ne. A hlavně mi o to vůbec nešlo.
    29.5.2020 10:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Zabíjí přemrštěná obranná reakce organismu
    Kapica's anathomy, díl dvacátý šestý. Ovšem stejná kategorie jako například vaše předchozí tvrzení, že viry nejsou nebezpečné a stačí si hlídat, abyste nechytil bakteriální infekci - totální blbost.
    A teď se zamysli, jak je s námi dlouho, jestli na máme nějakou vakcínu, a jestli se kvůli němu trojčilo jako kvůli koronaviru.
    "Trojčilo" se kvůli němu adekvátně - propagací ochranných prostředků, vzděláváním. Koronavirus se šíří a přenáší mnohem snadněji než AIDS, takže logicky opatření byla výraznější.
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2020 10:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Víte moc dobře že se názorově diametrálně rozcházíme. Marná sláva. Píšete blbosti a zavíráte oči před fakty.
    29.5.2020 10:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ano, já zastávám názor, že člověk by měl vycházet z reality a ne z vlastních pocitů a chybných znalostí. Vy tady opakovaně píšete věci, které jsou v rozporu s realitou, jsou fakticky chybné nebo jsou to rovnou lži. Kupodivu se s vámi názorově diametrálně rozcházím a zjevně nejsem jediný.
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2020 12:10 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Já, na rozdíl od vás, z reality vycházím. To vy neustále tvrdíte že jde o lži. Takže podle vás je lež, když tvrdím, že koronavirus je nakažlivý, ale ani zdaleka ne tolik jak si řada epidemiologů myslela. Taky je zřejmě podle vás lživé tvrzení, že i když je smrtící, tak ne víc než normální chřipka. Stejně tak je podle vás lživé i mé tvrzení, že je nutné chránit především zdravotnický personál. A nejspíš budete považovat za lež i to, že většina obyvatel v ČR evidentně nechápe rozdíl mezi rouškou a respirátorem.
    29.5.2020 12:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Já, na rozdíl od vás, z reality vycházím.
    Ano, to se pozná podle výroků, že u AIDS zabíjí přemrštěná obranná reakce organismu a že virová nákaza nezabíjí, zabíjí pouze následná bakteriální infekce.
    A nejspíš budete považovat za lež i to, že většina obyvatel v ČR evidentně nechápe rozdíl mezi rouškou a respirátorem.
    Proč bych měl, vy sám jste ho ještě nedávno nechápal také...

    Jinak to, že vyjmenujete několik tvrzení, která lživá nejsou (a ke kterým jste se občas dopracoval až po delší době), neznamená, že všechna vaše tvrzení nejsou lživá (je jistě náhoda, že jste ve svém výčtu vynechal třeba to, jak jste tvrdil, že policie pokutuje lidi v lese, nebo že nemocnice neměly dost respirátorů, protože dva měsíce poté, co na trhu žádné nebyly, vláda vyhlásila povinnost nošení roušek.)
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2020 21:09 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Proč bych měl, vy sám jste ho ještě nedávno nechápal také...
    Nebuďte směšný a dokažte to. Předem vás upozorňuji, že vaše snaha busde marná, jelikož vůbec první materiál ohledně roušek, kde je ten rozdíl vysvětlen, jsem tady pastnul já.

    Vy jste prostě paranoidní psychopat co rád buzeruje druhé. Doufám, že vám už dlouho pšenka nepokvete.
    29.5.2020 22:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Zase lžete:
    Rouška, která je schopna zamezit vdechnutí viru ošetřujícím lékařem či sestrou není kus hadru spíchnutého narychlo z trika na aerobik.

    jsou vaše slova ze začátku dubna. Ten "první materiál, kde je rozdíl vysvětlen", jste sem vítězoslavně napsal o několik týdnů později. Též o několik týdnů později než tento příspěvek https://www.abclinuxu.cz/blog/kenyho_stesky/2020/4/ostre-sledovana-umrti/diskuse#63 , který jste nesouhlasně označil za "moudro"
    Vy jste prostě paranoidní psychopat
    Psychopat je člověk, který se vyznačuje asociálním chováním a neschopností se vcítit do druhých... například tím, že prohlašuje, (parafrázuji) že na vir umřou hlavně staří a nemocní lidé, co už to mají stejně spočítané, tak proč se namáhat se snahou omezit šíření. To tady předvádíte vy.
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2020 22:47 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Vždyť vy jste tu větu vůbec nepochopil! Zopakujte si laskavě základní školu. To klíčové slovo které jste zignoroval je - není!
    30.5.2020 10:35 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    No vidíš, a ty jsi tvrdil, že nařízení nosit roušky zapříčinilo nedostatek ochranného materiálu pro zdravotnický personál. Měl by sis to vyjasnit.

    (Předpokládám, že mě nazveš ignoratem, který žije mimo realitu.)
    30.5.2020 12:30 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Ne, tady se pokoušíte jenom uhýbat a mlžit - nenapsal jste "Rouška není schopna zamezit vdechnutí viru", napsal jste, že takovou rouškou není kus hadru, s implikací, že existuje jiný kus nějakého materiálu, který takovou rouškou být může - ta implikace vychází i z vašich předchozích výroků v té i předchozích diskuzích

    Myslím, že nejenom já jsem vám to v těch diskuzích zkoušel vyvrátit, týden jste si trval na svém a nadával nám, pak jste se odmlčel a následně "sám" přišel se světoborným prohlášením, že lékaři potřebují respirátory.
    Quando omni flunkus moritati
    31.5.2020 12:36 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Kdybyste byl slušný člověk, tak by vás za ty vaše lži hanba fackovala od rána do večera.

    Jenže problém je v tom, že vy se slušností nic společného nemáte.
    31.5.2020 21:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    To si pletete, to jsou citace vašich příspěvků, které si můžete dohledat v odkazovaných diskuzích. Jako člověk, který místo argumentů oponentům nadává, o slušnosti nemůžete psát nic relevantního.
    Quando omni flunkus moritati
    8.6.2020 13:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Řekl bych, že si nemáme co vyčítat. Vy označujete za blbce mne, já považuji za blbce vás, čímž jsme si kvit. Jenže vy jste na rozdíl ode mne také hloupý.
    8.6.2020 15:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Řekl bych, že si nemáme co vyčítat.
    Samozřejmě, chováte se jako hulvát, takže holt nejste schopen rozpoznat, že neustálé nadávání oponentům, když vám dojdou argumenty a musel byste uznat, že nemáte pravdu, skutečně není slušná forma diskuze.
    Jenže vy jste na rozdíl ode mne také hloupý.

    Ano, já vím, že nemáte pravdu
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2020 13:43 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Já, na rozdíl od vás, z reality vycházím.
    Tohle taky vychází z reality?
    Já, na rozdíl od vás, z reality vycházím.
    29.5.2020 13:45 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Tedy tohle:
    Choroba, při které se někdo cítí zdravý jako rybička není choroba.
    Omlouvám se, omylem jsem vložil dvakrát totéž.
    29.5.2020 10:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Choroba, při které se někdo cítí zdravý jako rybička není choroba.
    Tohle bude Kapica's anathomy, díl 25. Definice choroby zcela v rozporu s realitou a s tím, co vám řekne každý příčetný lékař. V okolní realitě to, že choroba v daný okamžik svému hostiteli nepřináší žádné komplikace, nic nemění na tom, že se jedná o chorobu.
    Koronaviry patří do stejné skupiny jako běžná rýma, a jak známo léčená rýma trvá 7 dní a neléčená týden.

    To, že vir patří do nějaké skupiny na základě některých svých znaků, neznamená, že je stejný jako jiné viry v té skupině.
    Quando omni flunkus moritati
    Fluttershy, yay! avatar 29.5.2020 10:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    California's coronavirus death toll is way below New York's. Here's why
    Seven counties in the greater San Francisco Bay Area ordered residents to “shelter in place” and all but essential businesses to close at midnight on March 16, a day when the number of coronavirus deaths in California doubled from six to 12. Three days later, Gov. Gavin Newsom extended the order to the entire state, with the total death toll at just 19.

    New York Gov. Andrew Cuomo made a similar order on March 20, but it did not take effect until Sunday, March 22, at 8 p.m. By then, his state already had recorded at least 150 deaths. That action still preceded lockdowns across much of the nation. Florida Gov. Ron DeSantis didn’t impose a stay-at-home order until April 1.

    In California, the effect of the early order appears pronounced. San Francisco had recorded 13 deaths through Friday, adding one to three additional victims per day over the last week. Sacramento has counted 24 deaths. Orange County has not seen its death toll of 17 increase for three days.
    Samozřejmě, teď je o víc než měsíc později. Tlak na uvolnění je obrovský a manipuluje se se statistikami.

    Např. As all 50 states start reopening, questions on coronavirus tracking data fuel concerns (ale ono se to týká i NYC).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vencour avatar 31.5.2020 18:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Jo, podle komentářů jsem si vzpomněl na šílenství v Čapkovo Bílé nemoci.
    Kéž by aspoň většina z nás všech dokázala častěji zůstat lidmi moudrými.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.6.2020 13:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Tvoje přání je sice pěkné, ale připomeň si, jak to vypadalo když Čapek umíral – hyenismus, napadání nejhrubšího zrna. Takže ono "šílenství" není nic než taková česká tradice.
    vencour avatar 8.6.2020 20:06 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Stačí zmínit, že se jednalo o prosinec 1938.
    Okleštěnou spíše proněmeckou republiku.
    Ne, že je to přímo tradice, ale odpovídá to tomu, že nejvyšší představitel země ignoruje vůli obyvatelstva i aktuální právo a bez svolení a schválení Parlamentem předá Sudety "cizímu živlu".

    Co s TIMHLE chceš dělat? Když ryba smrdí od hlavy?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.6.2020 09:47 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Co s TIMHLE chceš dělat? Když ryba smrdí od hlavy?
    Já? Připomínat nepříjemné věci, upozorňovat na to, že existují i jiné pohledy na věc a že neexistuje jediná pravda. To je asi tak jediné co se dá dělat. Jak si to přežvýkají mozečky čtenářů už moc neovlivníš. Každý si totiž nese v hlavě vlastní vzorce dané osobní zkušeností a výchovou, které už nezměníš. A s touhle selektivní optikou je taky chápe. Úsloví: "Starého psa novým kouskům nenaučíš", určitě znáš.
    vencour avatar 9.6.2020 15:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Taky se snažim být tak nějak v principu heretik, Werich reagoval na Horníčkovo "já myslím že myšlení má budoucnost" slovy "no doufejme, doufejme".
    Čili hledat to nejlepší a být připraven na to nejhorší. Nevzdávat se a tak. Měl jsem kolegu, kterej byl tak trochu hr, já na něj "jestli by nebylo lepší, abys aspoň někdy přemýšlel, než něco řekneš" a on na to "a proč?" - Fajn by bylo, kdyby byli lidi víc Homo sapiens sapiens a méně jako uzlíčky nervů a hormonů.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.6.2020 19:24 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Dovolím si přidat ne moc známý Werichův citát, který zachytil v úvodu své knihy 10000 pozdravů z Kampy již jednou zde na jiném místě zmíněný Jaroslav Hovorka, který ho léčil:
    ...Já myslím, že dneska to má nejtěžší jedinec, kterej nějak vyčuhuje z řady, takovej ten tulák širokýho srdce, zbojník - kavalír, nápadnej a podezřelej tím, že od nikoho nic nepotřebuje, protože všechno má, tvor, vo kterým se neví, kdo za ním stojí, protože von za ním nestojí nikdo a navíc tvor šťastnej a svobodnej, protože nic nečeká, nic nechce a nikoho se nebojí...
    vencour avatar 10.6.2020 21:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    Hezký, dík. To moje je z Hovorů H tuším.
    Ale dyť o tom je snad vyspělá společnost, že lidi maj rozum a spolehnou se co nejvíc na sebe. Nenechaj do sebe jen tak rejt apod. Nemaj potřebu někoho prudit, protože svět je tak nádhernej a nepoznanej a je toho tolik, co zkoumat, že nějakýma kravinama nemaj chuť se zabývat.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.6.2020 12:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deníček 27. 5. - konec
    nejvyšší představitel země ignoruje vůli obyvatelstva
    A jaká vůle to byla? Během dne, který zbýval do ultimáta, těžko mělo "obyvatelstvo" čas na to vstřebat fakt, že jsme definitivně bez spojenců.
    bez svolení a schválení Parlamentem
    Parlament během toho minimálně týdne dělal co? A když nejvyšší představitel země předal území cizímu státu, tak dělal co? Vehementně protestoval, že to neplatí? Nebo tiše mlčel dle zásady, že kdo nic nedělá, ten nic nezkazí, a poslanci si oddechli, že to nemuseli odklepnout oni?
    Quando omni flunkus moritati

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.