abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:00 | Upozornění

    Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 16:44 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 14:11 | Komunita

    Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | Nová verze

    TrueNAS (Wikipedie), tj. open source storage platforma postavená na Linuxu, byl vydán ve verzi 25.10 Goldeye. Přináší NVMe over Fabric (NVMe-oF) nebo OpenZFS 2.3.4.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | Nová verze

    Byla vydána OpenIndiana 2025.10. Unixový operační systém OpenIndiana (Wikipedie) vychází z OpenSolarisu (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Zajímavý článek

    České základní a střední školy čelí alarmujícímu stavu kybernetické bezpečnosti. Až 89 % identifikovaných zranitelností v IT infrastruktuře vzdělávacích institucí dosahuje kritické úrovně, což znamená, že útočníci mohou vzdáleně převzít kontrolu nad klíčovými systémy. Školy navíc často provozují zastaralé technologie, i roky nechávají zařízení bez potřebných aktualizací softwaru a používají k nim pouze výchozí, všeobecně známá

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 05:11 | Komunita

    Během tradiční ceremonie k oslavě Dne vzniku samostatného československého státu (28. října) byl vyznamenán medailí Za zásluhy (o stát v oblasti hospodářské) vývojář 3D tiskáren Josef Průša. Letos byly uděleny pouze dvě medaile Za zásluhy o stát v oblasti hospodářské, druhou dostal informatik a manažer Ondřej Felix, který se zabývá digitalizací státní správy.

    🇹🇬 | Komentářů: 34
    dnes 04:44 | Nová verze

    Tor Browser, tj. fork webového prohlížeče Mozilla Firefox s integrovaným klientem sítě Tor přednastavený tak, aby přes tuto síť bezpečně komunikoval, byl vydán ve verzi 15.0. Postaven je na Firefoxu ESR 140.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:44 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 43. Ve finální verzi vychází šest oficiálních edic: Fedora Workstation a Fedora KDE Plasma Desktop pro desktopové, Fedora Server pro serverové, Fedora IoT pro internet věcí, Fedora Cloud pro cloudové nasazení a Fedora CoreOS pro ty, kteří preferují neměnné systémy. Vedle nich jsou k dispozici také další atomické desktopy, spiny a laby. Podrobný přehled novinek v samostatných článcích na stránkách Fedora Magazinu: Fedora Workstation, Fedora KDE Plasma Desktop, Fedora Silverblue a Fedora Atomic Desktops.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | IT novinky

    Elon Musk oznámil (𝕏) spuštění internetové encyklopedie Grokipedia (Wikipedia). Zatím ve verzi 0.1. Verze 1.0 prý bude 10x lepší, ale i ve verzi 0.1 je podle Elona Muska již lepší než Wikipedia.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (36%)
     (48%)
     (20%)
     (19%)
     (23%)
     (17%)
     (21%)
     (17%)
     (17%)
    Celkem 281 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Člověk z Horní Dolní avatar 15.1.2023 18:04 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Dobrý :-D
    Max avatar 16.1.2023 05:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Zajímavý příběh, snad se dočkáme konce :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.1.2023 09:30 PK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    No, mohli bychom na něj vytáhnout, že když šéfoval NATO, tak si žil nad poměry

    Nebo proste jen ze sefoval NATO.
    16.1.2023 11:02 pivnica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Skvely!

    Beres donations? Dej sem link, neco posleme. Treba bys pak mohl usporadat nejaky basnicky vecer a nebo si proste zajit na pivko.
    17.1.2023 14:25 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Ahoj, donations neberu, protože takováhle dílka píšu hodně málo. Ale pivo piju (jenom abychom se sešli ve stejném koutě republiky).
    18.1.2023 10:01 ta stejna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Oops, ziju mimo republiku (ani ne v sousedicim statu), takze pivo online? Nebo ze bych na Velikonoce zavital do centra Evropy?
    16.1.2023 12:11 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Nic vymyslet netreba.
    16.1.2023 18:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    To nezabere, pravdě lidé nevěří.
    17.1.2023 08:20 Ariczek | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Obecně nevěřím, že někdo předpokládá existenci Mirka Dušína, který se celý život choval tak, že to nikdo nedokáže použít proti němu negativně.

    Navíc by tento Mirek Dušín musel jít chtít do volby prezidenta, kde na něj každej vytáhne všechno... viz třeba Dalibor Dědek, majitel Jablotronu - kde si ho všichni váží... ale také se rychle stahoval z voleb, protože na něj začly mířit hnojomety.

    Co se týče komunistické minulosti, 33+ let zpátky, tak si Svatý Bureš nemá asi co vyčítat s agentem Pávkem.

    Když jsme u té pravdy, jakožto nevolič ani jednoho z pánů v prvním kole:
    • mám volit současného oligarchu, který ke svému jmění přišel "nejasně", nebo generála ve výslužbě?
    • mám volit politického kandidáta hnutí ANO (navrhlo přes 50 poslanců), nebo občanského (měl podpisy občanů) - k jehož podpoře se přihlásila i aktuální vláda?
    • mám volit člověka, který nezvládl z pozice premiéra např. Covidovou krizi? Nebo člověka, kterého nikdo nenapadá za to, jak působil ve vedení NATO?
    Z mého pohledu je to opět volba "menšího zla"... a Babiš zatím připisuje spousty bodů svému protivníkovi, za to jak se chová a jakou (útočnou a ošklivou) vede kampaň. Prezdident má, z mého pohledu, spojovat, ne rozdělovat společnost...

    Ale tak bohužel s tím rozdělováním máme u prezidenta zkušenost už od aktuálního...

    17.1.2023 17:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Ohledně těch hnojometů a útočné kampaně:

    https://www.lupa.cz/clanky/kdyz-neverite-vlastnim-usim-aneb-twitter-versus-zbytek-sveta/

    Ostatně bylo potřeba pět generálů, aby toho fanatického komouška do toho špiónského kursu vedeného GRU protlačili, takže vlastně jsou s Putinem skoro kolegové, a pokud by historie pokračovala ve stejných kolejích, mohlo se stát, že by Putin úkoloval Pavla jak má úkolovat Babiše :-D

    Takže to vidím dost podobně, s tím rozdílem že pokud to dopadne špatně, vyhraje Bocián, a pokud ještě hůř, vyhraje Pinočet. Prostě bl8.
    24.1.2023 11:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Ještě že nevyšel kalouskův projekt “karel na hrad” ty by byl teprve mejdan…
    17.1.2023 11:16 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Chybi tam:

    Kafe! Jdu srat.
    17.1.2023 14:26 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    No to chybí. Když to dopadne dobře, tak se pokusím zakomponovat aspoň to kafe.
    18.1.2023 13:05 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Muzeme si vybrat, ktereho byvaleho komunistu zvolime presidentem. Jak skvele. :-D
    Max avatar 19.1.2023 09:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Bývalý komunista je skoro každý, co je starší 50 let. Pro mně je toto naprosto nevypovídající údaj.
    Co by vypovídající bylo, to když by straník zůstala daná osoba i po převratu.
    Každopádně vzhledem k tomu, jaké měl a má názory, tak těžko by mohl souhlasit s komunisti, nebo třeba s čssd. Spíš je pravicově zaměřený.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.1.2023 11:05 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Bývalý komunista je skoro každý, co je starší 50 let. Pro mně je toto naprosto nevypovídající údaj.
    Skoro kazdy rozhodne, rozhodne ne!!! A nevypovidajici udaj? Promin, ale to je dost mimo. Vypovida to o mnohem.
    Co by vypovídající bylo, to když by straník zůstala daná osoba i po převratu.
    To jiste, zde souhlasim.
    Každopádně vzhledem k tomu, jaké měl a má názory, tak těžko by mohl souhlasit s komunisti, nebo třeba s čssd. Spíš je pravicově zaměřený.
    Ted zrovna nevim, ktereho z nich myslis. :-D Pravicovy neni ani jeden. Tedy ne tak, jak ja definuji pravici...
    Max avatar 19.1.2023 11:19 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Máš pravdu, členů KSČ bylo na začátku 2mega, ke konci 1,7mega. Lidí pak bylo:
    15-64 = 6,8 mega
    65 a více = 1,3 mega

    Kolik lidí bylo 15-18 let, to nevím. Stejně tak nevím, jak to reálně bylo s lidmi, co chtěli dělat to, co je baví / chtějí.
    Chybí tedy údaj ohledně procentuálního zastoupení členství u lidí v kvalifikovanějších oblastech.

    Pravicovým myslím tak, jak to definuje politická scéna v ČR.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.1.2023 11:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb

    Od poloviny 80. let už byli komouši zcela mimo mísu. Vítr z plachet jim totiž sebral Gorbačov. Do KSČ v tu dobu vstupovali už jen kariéristé a volové.

    19.1.2023 17:09 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    V CR sebe samu oznacuje jako pravici i dnesni ODS a to je absolutni BS.
    19.1.2023 17:53 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Pravda, ODS není proti kapitalismu.
    19.1.2023 11:29 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb

    Tak důležitá je celá předchozí životní kariéra. Ostatně, Pavel z Tarsu, byl před svým obrácením krvelačný jak komouš, dokud si na něj taťka neposvítil.

    Takže co dělal Babiš v době, kdy Pavel vyrazil do bývalé Jugošky, mírnit horké hlavy balkánců? Coby ředitel fy. Agrofert pilně pracoval na převzetí této společnosti do vlastních rukou. Nejprve zfalšoval zápis o zasedání, kterým se Petrimex měl vzdát majoritní pozice ve své dceřiné firmě Agrofert. A pak už jen čekal na vhodnou příležitost.

    A jakmile získal tuhle dojnou krávu využíval každé skuliny v zákonech k tomu, aby na náš úkor dál rozmnožil svůj majetek. Takže v době, kdy Pavel zastupoval naši zem v centrále NATO, točil prachy v korunových dluhopisech, a nestydatě okrádal stát na daních.

    Kuní ksicht je zkrátka zloděj, který baží po moci. A spoluviníkem je každý, kdo ho podporuje…

    19.1.2023 17:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Kdy jsi otočil?
    19.1.2023 21:09 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Otočil? Pokud by ses obtěžoval číst pořádně, tak bys věděl, že jsem toho názoru, že prezident České republiky by měl mít své kořeny v některé z českých zemí. A splňuje Kuní ksicht alespoň tohle minimalistické kritérium?
    24.1.2023 11:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    deset let tu fandíš Babišovi, rusákům a komoušům, a najednou je to kuní xicht co nemá být na hradě? změna dodavatele drog? :D
    24.1.2023 14:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Co to meleš ty vymaštěné jelito? Ty už jsi jak ten Babiš. Hážeš svoje hovna po všech kolem a pak na ně ukazuješ prstem.
    24.1.2023 15:06 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    vymaštěný jelito jsi ty, 10 let si tu hraješ na krále dezolátu, bolševiků a proruských nácků a najednou se k tomu přestaneš hlásit?
    24.1.2023 20:15 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Tobě důkazy nic neříkají viď? Víš o tom, že pomluva je trestná?
    24.1.2023 20:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Pomluva? honem zedituj sve rusofilni prispevky :))))
    25.1.2023 11:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    To bys měl spíš zeditovat ty svoje. Jo a taky se stav k očnímu, že máš rudou mlhu před očima.
    25.1.2023 18:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    tak jen jeden příklad tvého rusáckého kolaborantského a proputinovského blogísku:

    https://www.abclinuxu.cz/blog/kenyho_stesky/2022/8/na-uprchlicke-tema

    25.1.2023 20:04 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Co je na tom proputinovské ty blbče? Je to konflikt mezi rusákama, tak ať si ho vyřeší rusáci mezi sebou.
    25.1.2023 21:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Je to konflikt mezi rusákama a Evropanama. Na východ bys měl táhnou ty, jako kovaný rusák.
    25.1.2023 21:37 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Ty máš s Evropou společně akorát to, že ubožákům jako ty poskytuje azyl.
    25.1.2023 21:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Říká prototyp rusáckého ubožáka, papouškující putinovskou propagandu, neinteligentní, nevzdělaný a přisátý na státní cecek jako technik osmé třídy.
    25.1.2023 21:51 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Další sračky. Zajdi si k psychiatrovi, ať ti na ten tvůj mentální průjem předepíše nějaké prášky.
    25.1.2023 22:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    ty si zajdi k veterináři, ať tě utratí, rusáku
    25.1.2023 20:08 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    A pokud s tím nesouhlasíš, tak táhni na východ a nezatahuj ty jejich vyděračské móresy do evropy.
    25.1.2023 21:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    táhni ty, rusácké kolaborantské prase
    24.1.2023 10:19 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Tak uz to Tonda natocil:

    https://www.youtube.com/watch?v=ptqNvdazIOs

    Kafe tam je.
    xsubway avatar 24.1.2023 16:07 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Njn. Kdekdo si řekne, že ten jeho hlas není důležitej a pak se bude 5 let divit :-)
    28.1.2023 05:22 KSČ zase vyhraje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    Já začínám být zase hrdý, a to veřejně, že jsem byl členem KSČ. Je zřejmé, že kádrová politika soudruhů Husáka, Bilaka a dalších byla velmi prozřetelná a úspěšná, vybírali do strany jen lidi nejschopnější (tedy i mě!). Jak jinak by bylo možné, že 33 let po převratu stane ve funkci nejvyšší a zasedne i na nejvyšší sesli ve státě karierní komunista, navíc gardový/nomenklaturní?

    Petr, Pavel, Andrej nebo Babiš - vždyť je to jedno. Oba jsou naši lidé a já jim fandím oběma. Generalissimus má ovšem plus ve své životní družce - politručce. S tou se ta oligarchova barbínba, kapitalistický produkt, rovnat nemůže, to dá náš stranický rozum. Možná i proto pociťuje autor textu více sympatií k soudruhu Pávkovi než k soudruhu Burešovi.

    Čest práci!
    28.1.2023 14:13 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tonda Blaník po prvním kole voleb
    I for one welcome our new Babish overlord.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.