abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:11 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia online tabulky Proton Sheets v Proton Drive.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.12. 15:55 | Komunita

    O víkendu (15:00 až 23:00) probíha EmacsConf 2025, tj. online konference vývojářů a uživatelů editoru GNU Emacs. Sledovat ji lze na stránkách konference. Záznamy budou k dispozici přímo z programu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.12. 15:44 | Komunita

    Provozovatel internetové encyklopedie Wikipedia jedná s velkými technologickými firmami o uzavření dohod podobných té, kterou má s Googlem. Snaží se tak zpeněžit rostoucí závislost firem zabývajících se umělou inteligencí (AI) na svém obsahu. Firmy využívají volně dostupná data z Wikipedie k trénování jazykových modelů, což zvyšuje náklady, které musí nezisková organizace provozující Wikipedii sama nést. Automatické programy

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    6.12. 15:22 | IT novinky

    Evropská komise obvinila síť 𝕏 z porušení unijních pravidel, konkrétně nařízení Evropské unie o digitálních službách (DSA). Vyměřila jí za to pokutu 120 milionů eur (2,9 miliardy Kč). Pokuta je podle názoru amerického ministra zahraničí útokem zahraničních vlád na americký lid. K pokutě se vyjádřil i americký viceprezident: „EU by měla podporovat svobodu projevu, a ne útočit na americké společnosti kvůli nesmyslům“.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    5.12. 17:11 | IT novinky

    Společnost Jolla spustila kampaň na podporu svého nového telefonu Jolla Phone se Sailfish OS. Dodání je plánováno na první polovinu příštího roku. Pokud bude alespoň 2 000 zájemců. Záloha na telefon je 99 €. Cena telefonu v rámci kampaně je 499 €.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    5.12. 15:11 | IT novinky

    Netflix kupuje Warner Bros. včetně jejích filmových a televizních studií HBO Max a HBO. Za 72 miliard dolarů (asi 1,5 bilionu korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.12. 14:11 | IT novinky

    V Las Vegas dnes končí pětidenní konference AWS re:Invent 2025. Společnost Amazon Web Services (AWS) na ní představila celou řadu novinek. Vypíchnout lze 192jádrový CPU Graviton5 nebo AI chip Trainium3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.12. 00:33 | Nová verze

    Firma Proxmox vydala novou serverovou distribuci Datacenter Manager ve verzi 1.0 (poznámky k vydání). Podobně jako Virtual Environment, Mail Gateway či Backup Server je založená na Debianu, k němuž přidává integraci ZFS, webové administrační rozhraní a další. Datacenter Manager je určený ke správě instalací právě ostatních distribucí Proxmox.

    |🇵🇸 | Komentářů: 12
    4.12. 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.4.66 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 5 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.12. 14:00 | IT novinky

    Programovací jazyk JavaScript (Wikipedie) dnes slaví 30 let od svého oficiálního představení 4. prosince 1995.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 440 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / x /

    8.9.2010 02:03 | x | poslední úprava: 6.10.2018 23:07

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.9.2010 02:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    Příloha:
    ↑ zip balík příkladu ↑
    8.9.2010 07:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    Příloha:
    updatovaný zip balík příkladu ↑
    8.9.2010 05:39 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake

    Místo

    if((${UNIX}) AND NOT ((${APPLE}) OR (${CYGWIN})))

    by mělo být spíš

    if(UNIX AND NOT (APPLE OR CYGWIN))

    CMake jinak booleany vyhodnocuje blbě.

    8.9.2010 06:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    To, co jsi napsal jsem tam původně měl, ale nefungovalo to - házelo to warningy, že ignoruje celou tu AND NOT ... část.
    Minimálně tam musí být všechny ty závorky - ((...) OR (...)) - ačkoli to na první pohled vypadá nesmyslně (to mám odzkoušeno).
    Co se týče toho ${}, tak tam nevím, dokumentace je poněkud kryptická, nicméně jestli jsem to dobře pochopil, ta tvrdí, že if (boobah) bere jako if (${boobah}), ale nepochytil jsem z teho, jestli to platí (i) pro booleany, nebo jen pro ty proměnný, co definici booleanu nevyhovují... No kdyžtak to upravim.
    8.9.2010 07:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    No tak jsem si to ověřil pořádně, a zjistil jsem, že na Linuxu mi fungují všechny myslitelné kombinace a na windows fungují při použití ${} pouze s extra závorkami nebo uvozovkami. (Verze CMake totožná). Zajímavá nekonsistence... ;-)

    No každopádně správně bude nejspíš to, co píšeš ty, takže dík za připomínkku a jdu to opravit...
    8.9.2010 08:50 Přemysl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    set (foo "true")

    Potom se if (foo) vyhodnotí jako pravda a if (${foo}) se vyhodnotí jako ${true}, tedy jako nepravda (true nebylo definováno, má tedy svou výchozí hodnotu nepravdivou). Pokud se tedy nemýlím, ale věřím, že jsem to teď napsal správně.

    8.9.2010 09:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    Martin Stiborský avatar 8.9.2010 07:18 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake

    Díky za zápisek, záložkuju si to jako "jednou by se mohlo hodit" :)

    Kvík ..
    8.9.2010 09:34 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    Mně sa ta přemíra dědičnosti moc nelíbí. Navíc se to nedá použít pro C. Přišlo mi logičtější, jak jsi popisoval způsob v QT. Struktura adresářů by zůstala podobná, jenom se v makefile nastaví cesty.

    Ale když to chceš používat, tak to používej.
    8.9.2010 10:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    Příloha:
    Ok, pro zájemce teda přikládám modifikaci á la Qt a bez interface. Doufám, že je plně funkční...
    dolik.rce avatar 8.9.2010 10:16 dolik.rce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    Jde to udělat i s jednou třídou Foo - stačí oddělit poctivě deklaraci do Foo.h a definice metod do sys-win/Foo.cpp, sys-unix/Foo.cpp a případně multiplatformní kód do Foo.cpp (aby jsi ho nemusel udržovat na dvou místech). Pak při kompilaci prostě použiješ soubory z příslušného adresáře.

    Problémy nastávají ve chvíli kdy začneš používat templates, které musejí mít metody ve stejném souboru, ale i to se dá řešit.
    8.9.2010 10:32 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    nemusi mit metody ve stejnem souboru, jenom musis zarucit aby ten soubor s metodama byl taky inkludovanej
    8.9.2010 10:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    To je prakticky stejné řešení. Jediný rozdíl je, že v tom mém oddělím členy třídy nezávislé a specifické a můžu mít v platformě specifické třídě public prvky viditelné vyšímu kódu a private prvky soukromé pro platformu.
    V tom tvém řešení by také mohl nastat konflikt v konstruktoru - když si nezávislý kód chce něco vytvářet a specifický taky, to by ten specifický musel mít nějakou metodu druhotného konstruktoru, a to už je přehlednější použít buď dědičnost nebo to řešení á la Qt.

    Čili podle mě to záleží hlavně na tom, jak moc složitej SW člověk píše...
    dolik.rce avatar 8.9.2010 11:01 dolik.rce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Multiplatformní kód v C++ s CMake
    Čili podle mě to záleží hlavně na tom, jak moc složitej SW člověk píše...
    Tak to každopádně...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.