abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 506 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    28.4.2011 08:52 Pindal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    "Ostatně jako jakákoliv jiná země."
    Bedňa avatar 28.4.2011 10:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Tak, tak, hajzly sú všade.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    kotyz avatar 28.4.2011 12:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    +1
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ⧠ A = 0 avatar 28.4.2011 12:56 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    -1
    Nevolte zmrdy.
    28.4.2011 08:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Jo je. Nikdy jsem nechapal, jak se zadelavalo na revoluci. Uz to chapu. A nemam radost.
    28.4.2011 09:20 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    My to hlavně neřídíme a neovlivňujem, protože jako společnost, nemáme moc ani kapitál na to něco řídit či ovlivnit... A v politice neexistují duševní elity a ty kteří vědí o co jde slouží něčemu a někomu jinému než nám, lidem... řešení na obzoru nevidím. Ale pokud o těch věcech přestaneš přemýšlet a začneš žít jednoduchej život tak to docela jde. :-)
    28.4.2011 09:33 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Vždycky se najde nějakej závistivec, co tě obviní z nepoctivě nabytého majetku a pokusí se tě o něj připravit. Většinou to jsou lidi odchovaní komunismem a socialismem v podání našeho bývalého režimu - ten na tom stavěl. A nebo přiběhne nějaký pseudokapitalista, kterému vadí, že jsi schopnější než on. Ani nemusí jít o to, že máš víc ale že jsi prostě lepší (jde ti to snáz než jemu). Ono je to vlastně fuk jestli je to komundíra, "pravičák" (ti u nás beztak skoro nejsou), kapitalista nebo létající pes. Stačí aby to byl čecháček a jsi v prdeli jak Baťa s dřevákama. Tady se úspěch neodpouští.

    Jinde ve světě to bývá o krapítek lepší ale taky se tam najdou svině. Asi je to holt nějaký lidský instinkt, závidět ostatním. Spousta lidí vynakládá hromadu úsilí ve snaze někoho o něco připravit. Přitom by stačilo to úsilí vložit do rozvoje vlastního podnikání nebo se v práci snažit dostat na lepší místo.

    Lidi jsou kurvy...
    okbob avatar 28.4.2011 11:22 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Lidi obecně nejsou kurvy - to se jen pár hajzlů a vychcánků snaží z ostatních udělat - by si pak nepřipadali tak blbě. K nějakému majetku si pomohlo hromada slušných lidí, ale také hromada lumpů, zlodějů - různí pohůnci a vlezdoprdelky. A když s nimi slušní lidé nechtějí nic mít, tak jediný argument na který se zmohou je, že jim ostatní závidí - a snaží se nadělat kurvy nebo chudáky z ostatních.

    Občas si někdo plete závist s pohrdáním.
    AsciiWolf avatar 28.4.2011 14:38 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Lidi obecně nejsou kurvy
    Nesouhlasím. ;-)
    28.4.2011 14:49 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Člověk, který někým pohrdá, se tomuto nesnaží házet klacky pod nohy, nedává na něj udáníčka a nešíří pomluvy. Takový člověk totiž dotyčného ignoruje a tváří se jako by nebyl. U nás je ovšem zcela běžné, že přijde udáníčko na FÚ, že prý krátíme daně nebo udání na policii, že máme ve firmě nelegální software atd.

    Češi jsou závistiví. Řádně to v nich přikrmil minulý režim a současné politické strany (a je jedno jestli levicové, pravicové nebo nějací ultrapitomci) to v lidech dál živí a rozvíjejí, to celé za překotné pomoci médií.

    Zmrdů, kteří si nahrabali nepoctivě, je tu dost a dost. Jenže ti jsou většinou ostatním lidem vcelku daleko a těžko se jich dotkne něčí hospodské plkání. Nám ostatním ale tohle plkání uškodit může. Třeba ten pán, co sedí každý den už od tří v hospodě a když má komu, sype ze sebe na mou adresu samé nepěkné pomluvy o tom, jak jsem si támhle nakrad a tuhle se vetřel. A když se někdo postaví na mou stranu a odpoví třeba "no, hele, a nebude to tím, že do práce chodí v šest ráno a domů se vrací v devět večer? a tím že pracuje i o víkendech?", tak rozčileně mává rukama se slovy "takovýhle já znám. celý dny vymejšlej co kde ukrást a jak odrbat nás dělníky. tihle nikdy rukama dělat nebudou.".

    Je to pohrdání nebo závist? Já bych řekl že závist :) On mě dokonce ani nezná osobně, protože do té hospody občas v pátek zajdu a sedím někdy i u stejného stolu a jen sleduju pobavené výrazy ostatních - pán tam rozkládá nenávistné řeči o někom, kdo sedí proti němu a kým prý hluboce opovrhuje (to by se mnou přece neseděl). Ale nikdo mu to neřekne, protože se tím všichni náramně baví, včetně mě. Tohle je totiž jen hospodský hrdina, neškodný človíček. Ale jsou horší případy a kvůli nim čas od času řeším návštěvy policie kvůli udání na nelegální software nebo telefonáty z FÚ kvůli teplému (anonymnímu) bonzu na krácení daní, falšování účetnictví atd.

    Pořád máte pocit, že to je pohrdání? ;)
    28.4.2011 15:25 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Češi jsou závistiví
    Jenom Češi?
    okbob avatar 28.4.2011 15:26 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Psal jsem o normální většině - ne o případech, který jsou duševně slabší. Jasně, že člověk může narazit na různé případy - ale alespoň co já potkávám, tak těch je minimum - a řekl bych, že nejde ani o závist vůči někomu konkrétnímu, spíš o nenávist k okolí. Alespoň já nemám jinou zkušenost. Spíš mám pocit, že víc závist zdůrazňují politici, aby nemuseli odkrývat karty - aby nemuseli přijímat zákony, které by zprůhlednily financování státu - tak znovu zdůraznili "českou závist". V tomhle ale Češi jsou úplně stejní jako všichni ostatní. Jen se nechají snáz oblbnout a snáz okrádat - to poslední, co politici chtějí je, aby jim nebo jejich kamarádům někdo viděl pod prsty.
    28.4.2011 15:49 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Naštěstí jich není tolik. Hmm, to může být, ta nenávist k okolí. Já potkávám takové ty typické "závistivce" většinou u piva. Ikdyž tam občas člověk neví jestli z nich nemluví jen to pivo. S těmi skutečnými zmrdy se člověk moc často nepotká - ti nemají dostatek odvahy se projevit osobně (i ten strejc co každej den vyváží koše mi u piva řekne do očí že ho sere že si nemůže dovolit auto jako já. Na druhé straně ale často dodá, že mi nezávidí jak se kvůli tomu nadřu) a jen dávají udáníčka :)
    28.4.2011 18:42 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    „Člověk, který někým pohrdá, se tomuto nesnaží házet klacky pod nohy, nedává na něj udáníčka a nešíří pomluvy.“

    Setkal jsem se v životě vůbec kdy s běžným ženským chováním?

    Neříkám, že to nedělají i muži.
    28.4.2011 19:02 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Já si mimo virtuální realitu vybírám s kým se vůbec budu bavit, takže tohle chování se mi naštěstí téměř vyhýbá. Přítelkyně se tak maximálně občas urazí a ty ostatní jsem schopen více či méně ignorovat, pokud začnou být "napřesdržku". To je většinou odradí.
    vencour avatar 29.4.2011 23:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    K tomu mam jen jednu, no, vlastně dvě zkušenosti, film Sexmise zná asi každý. Takže kamarádka se jednou zmínila, jak se jí vedený kolektiv, učitelský sbor ze samých žen, k sobě špatně chová.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 29.4.2011 23:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Mam ten pocit, že lidi hledají to, čemu rozumí, prospěch, který vidí a který je jim vlastní a srozumitelný.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    robotics avatar 28.4.2011 09:47 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Ano je... a nejen tahle země, ale celý svět.. mrknite na část, kde mluví julias assagne z wikileaks za vše můžou peníze a všechno se to jen ještě zhoršuje...
    28.4.2011 09:54 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Hlavně když je na co to hodit. Peníze za to nemůžou. Může za to lidská chamtivost. Ta tu byla i v době, kdy peníze nebyly. Ty jsou beztak jen zjednodušující mezičlánek směnného obchodu - je jedno jestli máš spoustu peněz, které vyměníš za zboží, nebo spoustu zboží, které vyměníš za jiné zboží - vždycky se najde někdo, komu vadí že ty máš a on ne.
    robotics avatar 28.4.2011 10:23 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    No on to tam tak nějak řekl, že něco chamtivost k penězům nebo tak něco.. však se podívej.. je to tak ve třetí třetině filmu nebo kde.
    okbob avatar 28.4.2011 11:25 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Máš stejný názor jako náš pan prezident "peníze nesmrdí".
    28.4.2011 14:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    A jak tedy peníze můžou za chování lidí, které by bez peněz nenastalo. A laskavě vynech hlášky typu, že kdyby nebyly peníze, zloději by nemohli krást peníze.
    Quando omni flunkus moritati
    okbob avatar 28.4.2011 14:26 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Za vším jsou lidé - ale já rozlišuji mezi penězi, které jsou "poctivě" vydělané a penězi, které jsou vydělané nepoctivě - např. z uplacených zakázek, z úplatků, nebo podvodů, z tunelování, z nezdaněného podnikání.
    28.4.2011 14:59 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Ale to není chyba peněz. Peníze jsou jen zjednodušení směnného obchodu. Ostatně, dodnes, hlavně na vesnici, funguje placení za službičky pomocí naturálií. Támhle někomu pořežete dřevo a on vám za to dá domácí vejce nebo lahvinku domácí pálenky... A takhle by se dalo normálně uplácet pomocí naturálií nebo protislužeb - úředník někomu pomůže získat zakázku a ten mu na oplátku pomůže třeba s odstraněním stromů, které překážejí před jeho domem.

    Stejně tak by šel zatajit výnos - obchodník dostane za 1kg pomerančů třeba 20kg ořechů. Vykáže ale třeba jen 15kg a těch 5kg si nechá a uplatní je někde jinde, aniž by úřad věděl.

    To co jde s penězi, jde s jakýmkoliv jiným zbožím. Jenže na ty peníze to jde snadno svalit. Těžko obviňovat pomeranče, ořechy nebo vepříky. Je to jen o lidech. Peníze jsou v tom nevinně.
    okbob avatar 28.4.2011 15:36 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Zbraň v rukou vraha je také nevinná.

    Nemám nic proti penězům - v podstatě pokud jsou omezené zdroje, tak něco na způsob peněz bude existovat - já tady zdůrazňuji, že je nutné peníze nebo majetek posuzovat podle toho, jakým způsobem byly nabyty - a že odsouzení někoho bohatšího nemusí vždy znamenat závist.
    28.4.2011 15:58 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Ono může jít o závist i tak - někdo někomu závidí že sám nepřišel na to, jak s lidma vyjebat a okrást je tak, že mu při tom ještě líbaj ruce. Ale to jsou doufám výjimečné případy.

    Abych mohl soudit, musím mít důkazy. Ale u nás bývá zvykem soudit na základě "jedna paní povídala" a lidi si automaticky vytvářejí předsudky na základě toho, že někdo má víc než oni. Kolikrát už jsem slyšel "viděli jste v čem se vozej? na to si určitě nakradli. na tohle normální smrtelník nevydělá za život". Vydělá. Ale nadře se u toho do zmagoření.

    IMO to je tím jak za komunistů co kdo neukrad, to neměl a po revoluci se tomu dal úplně volný průběh, takže někteří vyčůránci se dostali k velkým firmám, které buď vytunelovali nebo dál vedli a vydělávali na snadno nabytém byznysu. Lidi pak soudí podle nich každého.
    okbob avatar 28.4.2011 16:29 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    ju, tak to je.
    29.4.2011 00:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    ...což nicméně ukazuje, že peníze opravdu nesmrdí. Což nemusí platit pro způsob jejich nabytí.
    Quando omni flunkus moritati
    28.4.2011 18:46 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    „A jak tedy peníze můžou za chování lidí, které by bez peněz nenastalo.“

    Proč myslíte, že by nenastalo?

    Je úplně jedno, co společnost, rod, kultura, či banda křováků, či opočlověků prohlásí za cenný statek, tedy bude plnit funkci platidla, či měřit množství majetku.

    Že tuhle funkci mají zelené papírky teď je irelevantní.

    Proč myslíte, že by určité chování lidí bez peněz nenastalo?
    Petr Tomášek avatar 28.4.2011 14:36 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Ten zmrd má zrovna co mluvit :-(
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    AsciiWolf avatar 28.4.2011 14:39 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    ?
    28.4.2011 19:09 abdullah
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    +1
    ⧠ A = 0 avatar 28.4.2011 20:37 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    -2
    Nevolte zmrdy.
    vencour avatar 28.4.2011 23:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Ok. Možná je, možná není celý svět v háji. Co s tim? Mně zatim přijde, že jediným lékem je přemýšlení, v tom vidim cestu. Když vidíme, jaké způsoby a metody jsou zřejmě používány, snad by šlo se s tim svézt. Dokud je internet svobodný.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    ⧠ A = 0 avatar 29.4.2011 21:51 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Přemýšlet rozhodně nestačí.
    Nevolte zmrdy.
    vencour avatar 29.4.2011 23:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Nooo, mam nějaké pozorování, náměty. Píšu přemýšlet a vidím za tím "ukázat následky", zmínit, že Boží mlýny si najdou každého. Dávat si pozor na detaily, mít vše dlouhodobě posichrované. Začínat sám u sebe v nárocích.

    V tomhle myšlenkovém prostoru se teďka tak nějak pohybuju.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 30.4.2011 09:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Zatim mne napadaj dva principální příklady. Masaryk, Beneš a Štefánik, tři rozdílné povahy, stáli u jednoho velkého činu. Druhý je Gándhí a jeho nenásilí. No a pak taky příklad z ČNO, které bylo spíše intelektuálním činem než povstáním.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    ⧠ A = 0 avatar 30.4.2011 11:44 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Zatim mne napadaj dva principální příklady. Masaryk, Beneš a Štefánik, tři rozdílné povahy, stáli u jednoho velkého činu.
    Tady nechápu tu souvislost. Dovolil bych si škodolibě říci, jak to taky tehdy dopadlo.
    Druhý je Gándhí a jeho nenásilí.
    Nedovedu si úplně představit, jak by mohlo něco podobného fungovat u nás, aby to opravdu mělo smysl.

    Jinak souhlasím s tím, že revoluci je potřeba mít promyšlenou, co se týče systémových změn. Musí to být připravené, včetně paragrafovaných znění předpisů, jinak to může dopadnout všelijak, ale spíše špatně.
    Nevolte zmrdy.
    vencour avatar 30.4.2011 13:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Masaryk, Štefánik, Beneš a vznik ČSR? Z toho, co vim, tak to bylo nenásilné (až na legie na Sibiři a udržení magistrály), tj. vidim v tom hlavně agitaci pro svobodné země Království Českého s "okolím". A to, že se shodli lidé různých přesvědčení ve jménu jedné vize.

    Gándhí? Vytrvalost a neústupnost. Příklad toho, že ani koloniální velmoc číslo jedna neuspěla proti zarputilosti.

    Ad kompletní příprava změn: Pirátská strana může být prozatím naším vzorem v jisté části svého programu. Tedy v přehlednosti a průhlednosti fungování státní správy. To zatim vidím(e) pouze jako následek změn, které by se nám líbily.

    V principu bychom se co nejvíc přiblížili výsledku změn "win-win".A co bude výsledkem, to se snad jednou uvidí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    1.5.2011 00:19 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Vznik ČSR byl opravdu velmi dobře připraven, ale s tím nenásilím je to diskutabilní. Můj praděda přišel domů z války a za měsíc už zase rukoval, bojovat proti maďarům.
    vencour avatar 28.4.2011 23:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    A co tohle k Iráku? Z toho Vašeho linku.

    Charles Hanley, který získal Pulitzerovu cenu za žurnalistiku, byl v Iráku v lednu 2003. A projel všechna místa, která byla uvedena Bushovými úředníky jako podezřelá místa, Al Tuwaitha, Fallúdža. Dostal se na všechna místa, která uváděli George Bush Cheney, Rice, Colin Powell, a zjistil, že ve všech případech byla stále zaplombovaná, od roku 1991, kdy byla zaplombovaná inspektory OSN. zpráva vyšla 18. ledna, šla do všech hlavních redakcí ve Spojených státech, protože zprávy AP chodí do všech hlavních redakcí ve Spojených státech. Úplně bez odezvy. Nikdo to nezveřejnil? Nezapadalo to do scénáře. Prakticky žádná odezva. Nezapadalo to do scénáře, půjdeme do války ať se děje cokoliv. Myslím, že poctivé zpravodajství, poctivá žurnalistika, která pravdivě informuje o vládě, by toho mohla hodně změnit.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.4.2011 10:17 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    to je sila, jak ten cas leti. Na tom desktopu koukam, jak je kluk velkej, dyt to bylo vcera, kdyz jsme tady cetli , ze se narodil.

    Presto , ze je tak velkej, ma to stesti, ze patri mezi ty stastne spoluobcany, kteri zazili jen pravicove vlady. Nekdo se holt umi narodit ...
    vencour avatar 29.4.2011 23:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Dade, každej si něco užije. Já neviděl Apollo na Měsíci ani Gagarina. Pořád se něco děje, malé zázraky tu jsou. Ta nová Škodovácká tramvaj se líbí nejen mně. Amazonu spadnul cloud a lidi se ozvali, že jim chybí zpětná vazba. Dneska na jedno místě skončilo pracovat několik lidí, viděl jsem popotahovat další, u kterých jsem čekal spíše nezaujatost.

    Že malej zažil jen pravicové vlády? Když mi bylo šest, objevili mi Morbus Perthes. Obnášelo to dost času i nepohodlí, možná i štěstí, se z toho dostat. Netroufam si hádat, nakolik by dnešní "pravicové" vlády přispěly k tomu, aby se v dnešní době stejně postižený dítě z toho vyhrabalo.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.4.2011 14:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Nenínad to žít v konspiraci :-) Vzhůru do ilegality.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.4.2011 14:53 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Co kdybys tahnul do prace, za kterou te stat v blazinci plati? To ti tolerujou docela dost, misto prace kydat moudra narodu z pocitace
    28.4.2011 14:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    ale šmudlo, nepraskni. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.4.2011 14:46 kip | skóre: 8 | blog: kip | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Že jsem tak smělý - co to ČNO2 znamená? Ani strýček Google mi toho moc neprozradil...
    vencour avatar 28.4.2011 22:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Na ČNO byste toho určitě našel víc.

    Někdy v srpbu 2010 mi přišel z jedné konference mail s následujícím textem ... ... jedná se o 2.vlnu Národního Obrození. Není tomu tak dlouho, co jsme se s kamarádem rozhodli, že bychom i my chtěli přispět svou troškou k lepším zítřkům v naší krásné zemi. První idea, která v sobě skrývala natočení krátkého buditelského videa se trochu zvrhla a dnes máme na stole velmi zajímavý projekt, do kterého se pomalu zapojují celebrity a významné osobnosti tuzemského průmyslu. Jinými slovy, celý projekt dostává konkrétní obrysy. Cílem celého projektu je oživení morálky a zásad, které byly pilíři vzniku naší Republiky. Motorem celého projektu je myšlenka T.G.M. "není důležité hlásat, jak milujeme svou vlast a své děti - činy to udělají za nás".

    Měl jsem tehdy fofr v práci, s Palbou 1938 i jinak, tak jsem se autorovi mailu ozval až někdy před 3 měsíci. Zkoušíme se dané téma rozvíjet. Idea zůstává, forma se možná v čase trochu mění.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.4.2011 16:50 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Není lepší možnost než hodit svůj neúspěch na druhé. Už jsem mockrát slyšel věty typu „ale pak mi zavolali“, „ale pak mě někdo udal“ a tak dále. V naprosté většině případů to znamenalo, že ten samotný člověk měl máslo na hlavě (krátil daně, měl dluhy, kam se podíval, ...) a proto se rozhodl skončit. Pokud bych zůstal v IT, tak je zajímavý, že třeba Ivo Lukačovič nebo Michal Illich (a třeba ani ne moc úspěšný Petr Hejl) takové problémy neměli, na rozdíl od Radka Hulána a Radovana Kaluži, kterým „závistivé socky nepřejí“ a proto zvládli prodělat i díry na kalhotách.

    Co se týče mafie, tak ta se v současnosti IMO o legální podnikání v soukromé sféře nezajímá (a kdy se zajímala?), pro ně je to příliš nevýnosný obchod a velké riziko. Hodí se jim sice pro praní špinavých peněz, ale to je konkurence nezajímá, naopak vítají, když je někdo lepší než oni, protože je to lépe kryje. Ani v šedých sférách (prostituce, gambling, stavby dálnic) se raději moc neukazují, moc dobře ví, že úplatky dokáží mnohem více než vydírání a jsou přitom mnohem bezpečnější (americká třicátá léta jsou definitivně v čudu). A těch pár ubožáků, co to zkouší na vlastní pěst, jsou schopní vydírat kohokoliv (a taky to dělají), takže tam si nevyberete. Schopní vyděrači či zloději jsou naprosto výjimeční a rozhodně to není česká specialita a nemá smysl být kvůli tomu paranoidní.
    28.4.2011 18:52 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Jaktože neměli?

    Stačilo číst osobní zápisky Lukačoviče, a člověk se dozvěděl, že sváděl velmi tvrdé právnické bitvy a stálo ho moc peněz.

    Kdyby byl chudší a neměl by na velká paáre na právníka, zařadí se do té fronty, kteří přišli o podnikání.

    To, že chcete vědět svět jednoduše a pravdoláskově, je Váš problém.
    vencour avatar 28.4.2011 22:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Když já nevim. Až/jestli se to zrovna vám stane, bude vám jedno, jestli to je statistická chyba nebo co, bude se vás to týkat :-/

    V tuto chvíli zkoumam, jak moc jsou mé dojmy osobní a jedinečné.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 2.5.2011 09:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    V jistém smyslu podobné téma - Bílá kniha a smysl naší armády, s nadsázkou i diskuse o smyslu obrany naší země ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 4.5.2011 23:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Konečně jsem se sešel s inicátorem ČNO2. Jak jsme tak drbali, napadlo mne, že tohle je důvod, proč přestat přemýšlet o zmizení někam ven, nafurt. Včera jsme koukali s malym prvně na Fimfárum, slova čerta "abys věděl proč ti pomáham, mam plný kotle takových slabochů" by se daly slušně parafrázovat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 14.5.2011 07:47 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 23.8.2011 08:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je tvoje to je moje

    Malý chodí do školky, ředitelka se chlubila, že vyhráli v dětské soutěži asi 9.000 (jediná školka v Praze prý to dostala!) a mohli zase po letech koupit dětem nějaké hračky.

    Tak čas od času se nabídnu, jestli něco nepotřebujou. Kancelářský papíry po 500 listech, nějaký blbosti pro děti, balónky, frkačky. K Vánocům od nás dostali koberec s Člověče nezlob se a koberec 2x2 metry se silnicema. Když řikam, že to kupuju, papíry, tak se divěj, že to nefasuju. 500 listů je za stovku.

    Je špatnej hospodář školka, stát/město jakožto zřizovatel, rodiče když spolíhaj, že jim každej vše zařídí?

    Zase je to i o tom, že si každý pod pojmem "zajištěná budoucnost" představuje něco jiného.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.