abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 134 hlasů
     Komentářů: 9, poslední včera 22:07
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.3.2022 07:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ani jeden mě nezajímá, jsou to ancient tragédi co nepochopili kdy odejít.
    21.3.2022 07:53 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    +1
    21.3.2022 08:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ty zajímáš koho?

    odejdi!
    21.3.2022 08:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ^^^ potrefená husa
    21.3.2022 15:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    vypadni, podtrzitko, ja tu bylo prvni
    21.3.2022 15:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tragédi co nepochopili kdy odejít..
    22.3.2022 07:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    takové ty různá podtržítka, že jo :)
    22.3.2022 08:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Bystré podtržítko..
    21.3.2022 09:37 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jejich styl nemůže být odlišnější. Filip Jirsák má jeden konzistentní argument, který prostě v nekonečné smyčce neúnavně opakuje, akorát pokaždé změní formulaci. Jeho příspěvky jsou vždy elokventní a společensky akurátní. Aleš Kapica má možná konzistentní názorové jádro, ale argumenty dokáže během pěti minut otočit o 180 stupňů (občas i v rámci jednoho jediného příspěvky). Relativně rychle mu ale dojde trpělivost a začne jen chrlit máloslovné invektivy.

    Pravda, jedno je společné: oba dva mají vždycky poslední slovo.
    21.3.2022 09:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Aleš Kapica má možná konzistentní názorové jádro, ale argumenty dokáže během pěti minut otočit o 180 stupňů (občas i v rámci jednoho jediného příspěvky).

    Co kdybys tak svoje tvrzení dokázal na konkrétním příkladu?

    21.3.2022 10:13 S.B.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Nevypadla z věty výše nějaká urážka?
    21.3.2022 11:09 lulw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    :-D :-D :-D :-D :-D :-D Tak ta SELDA
    21.3.2022 15:23 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Pokud ti chybí, tak si ji domysli, tak jako si domýšlejí jiné věci co jsem nikdy nepsal. Luline.
    21.3.2022 16:27 S.B.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    LULIN, díky!
    21.3.2022 16:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    A pak že tě člověk ničím nepotěší. 8-P
    22.3.2022 14:28 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    To je nejake ostravske slovo, Alesi? :-D
    22.3.2022 19:31 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tak jestli vyloženě ostravské, to nevím. Každopádně se jeho význam mění tónem, jakým se vysloví. Jinak základem je sloveso „lulat”, měkčí varianta slovesa „čůrat”, podobně jako „šušat”. Všechna znamenají jeden a ten samý proces – močení. Lulin, podobně slovo jako slovo šulin (odvozené od onoho „šušání”), nebo ze slovenštiny pocházející slova kokot a chuj kupodivu nevyvolávají tak negativní reakce, jako čurák. Což bude nejspíš tím, že je místní nevnímají jako vyloženě česká. Spíš je jako variaci na vcelku neurážlivého „hlupáka”.
    22.3.2022 21:15 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jinak typicky ostravským ekvivalentem hlupáka je cyp.
    23.3.2022 09:32 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Aha. Tusil jsem, ze je to toto. :-D
    21.3.2022 12:01 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Nebylo to sice v během pěti minut, ale když se ti nelíbily roušky, tak podle tebe nic jako bezpříznakový přenašeč neexistovalo, ale jak došlo na očkování, tak jím najednou byl kdejaký očkovaný. Ale jen blbec nemění názor, co?
    21.3.2022 14:55 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jenom blbec odmítá akceptovat skutečnost, že situace není neměnná a může dospět do stavu, kdy to co smysl nedávalo, v daném kontextu smysl začne dávat.

    Roušky ale nedávaly smysl nikdy, na rozdíl od respirátorů a v tom jsem svůj názor nikdy nezměnil, a tvoje tvrzení je lživé. Překroutil jsi co jsem psal stejně jako to, že jsem hovořil o bezpříznakovém přenašeči v případě osob, co jsou nakažené ale mají příznaky natolik mírné, že ji nedonutí zůstat doma a vyléčit se. Ne, že by je neměli vůbec. A očkovaní byli v tomto případě extrémně nebezpeční především z toho důvodu, že svoje příznaky hrubě podceňovali – byli přeci očkovaní, ne? Už na samého počátku jsem upozorňoval, že očkování žádným způsobem šíření nákazy nebrání. A to ještě ani nebylo známo, že bude jeho efektivita nulová.
    21.3.2022 16:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    respiratory take nedavaly smysl nikdy

    tedy na stavbe ano
    21.3.2022 17:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    vida, tenhle stihnul otocit o 180 uz na dalsim radku. trhne nekdo rekord?
    25.3.2022 10:23 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    V čem vídíš ten zásadní rozdíl mezi rouškami a respirátory? Jen pro jistotu - neptám se v čem spočívá, to si umím zjistit i bez tebe, ale včem ho vidíš ty. IMHO zásadním problémem u roušek je správnost jejich používá, nebo spíš u spousty lidí nesprávnost. Při jejich používání se dá udělat mraky, které jejich už tak malou, ale nenulovou účinost srážejí, klidně i do mínusu. Jenže při používání respirátoru se dají udělat principielně stejné chyby. Takže zásadní argument proti rouškám je stejný i proti respirátorům.

    Efektivita očkování není nulová, to už tu bylo vysvětleno tolikrát, že pravidelný návštěvník tohodle to snad nemoh nepochopit. Ano není 100% a není ani taková, jak bylo zpočátku slibováno, ale to neznamená, že je nulová. Nebo myslíš, že mezi 0% a 100% nic není?
    25.3.2022 12:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    respiratory/rousky maji v realnem nasazeni zapornou ucinnost

    ockovani funguje dost dobre, rozdil mezi ockovanymi a neockovanymi vidim i kolem sebe (naprikald na nemocnosti s kovidem v praci, to uz je statisticky zajimavy vzorek)
    28.3.2022 09:26 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    respiratory/rousky maji v realnem nasazeni zapornou ucinnost
    Tedy souhlašíš se mnou, že v principu jsou hlavní problémy způsobující neefektivitu víceméně stejné? Tedy ne, že jedno na nic a druhé OK?
    29.3.2022 15:02 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ja ti to vysvetlím... špinavé rúško sa horšie perie... respirátor vydrží 5x toľko praní:-)
    29.3.2022 17:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ty debile klasicky respirator je na jedno pouziti a prat se rozhodne nesmi - nebo teda muze, ale pak uz to neni respirator

    na jedno pouziti znamena do zvlhnuti nebo do sundani, co prijde drive - tzn. minimalne nekolik respiratoru denne
    15.4.2022 10:13 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    pochopil si howno:-)
    21.3.2022 12:27 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    A na mne bylo zapomenuto? Skoda. :-D
    21.3.2022 12:42 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica

    Ač máš vyhraněné názory, tak dokážu pobrat, co tím myslíš. Tím neříkám, že souhlasím, ale prostě v rámci rozmanitosti názorů různých lidí dokážu pochopit, že někdo má názory jiné, a proč je takové má. To samé jiné místní postavičky, jako Jenda, Bystroushaak, Greta, aj., kteří umí svůj postoj popsat, a dá se z toho něco odnést.

    Připomněls mi, že by to chtělo udělat tabulku, registrovaný uživatel a jeho nergistrované alterego.

    To spíše jsem ještě zapomněl na goldenfishe, ten blekotá nesmysly, a nepobírám, o co jde.

    21.3.2022 12:47 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ale pokud někdo chce podat svůj výklad amatérského psychologa i k ostatním členům místní komunity, je vítán.
    21.3.2022 14:24 Majonéza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Mě by přišla zajímavější tabulkua registrovaných uživatelů a jejich registrovaných altereg. Začal bych s někým, jehož příjmení začíná na K a končí na A. A jeho alterego dokonce velice podobně.
    21.3.2022 16:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Já ti to usnadním pitomo. Žádný jiný registrovaný pčet tu nemám. A anonymně píšu jen z mobilu, také pod stejným nickem. Což už rozpoznaly i zdejší slaboduché stálice.
    21.3.2022 16:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    a Want je tvoje babička, že jo!
    21.3.2022 16:57 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Obě moje babičky jsou už víc jak 30 let po smrti ty cucáku.
    21.3.2022 18:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    to byla recnicka otazka

    vime, ze jsi geront, Wante
    21.3.2022 18:56 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Na rozdíl od vás před realitou oči nezavírám.
    21.3.2022 18:21 Majonéza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    A kdo se do psí díry baví o tobě ty narcistický kuse plešatýho hovna? :-D Myslíš že tu máš jediný takový příjmení? Já ti to usnadním ty pitomo, zkusme přidat další písmenko, R, u příjmení i aliasu. Kde ho tam máš ty? Ukaž, zanícená kundo?
    21.3.2022 18:54 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Aby ti nepraskla cévka, ty vemeno.
    21.3.2022 19:22 Majonéza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Zvláštní způsob jak přiznat, že jsi se spletl a vůbec nevíš o čem mluvíš.
    21.3.2022 19:52 hranolka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    a ňebulo by choľem das kuščičko kečupu, majonezo?
    21.3.2022 12:59 Drislak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Problem a spolocny menovatel u osob Jirsak a Kapica je rovnaky - su to ateisti. Ziju v odstrihnutej realite, ze vsetko dokazu sami bez cudzej pomoci. Neexistuje nic vacsie ci mudrejsie nez ich ego. Zaroven sa cely zivot venuju trenovaniu toho aby svoje nazory obhajovali aj ked su mimo. Pochopte ze z ich ust v zivote nebudete pocut "prepac" "zmylil som sa" "mas pravdu". Jediny spravny sposob ako na nich je trolit, trolit a trolit. Nie je to ani zlozite kedze ich uroven vnimania, ze si z nich niekto robi picu je miziva :)
    21.3.2022 13:26 S.B.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Aha. Jak často se věřící Slováci omlouvají? Jednou za den, rok nebo ještě méně často?
    21.3.2022 16:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    99% lidí, co znám, jsou ateisti. To není moc zajímavý znak.
    21.3.2022 16:43 …
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ja vim dalsi - nenosi Apple Watch!
    22.3.2022 14:29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    To je snad jasné, ne, že nenosí žádné náboženské symboly, když jsou ateisté.
    22.3.2022 15:57 Hrdobec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Toz ateista je jen slunickarsky satanista. Diagnozu Kapicy a Jirsaka by mohlo mit take na svedomi nadmerne pouzivani linuxu, hlavne desktopoveho.
    22.3.2022 16:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Toz ateista je jen slunickarsky satanista
    wtf, neni to spis tak, ze satanista je slunickarsky krestan?
    22.3.2022 19:25 Sv.Prostota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Hele, bez radeji recenzovat ty dva burany z topicu protoze religionistika neni tvuj salek melty :-)
    22.3.2022 20:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    napodobne

    kazdopadne z teto trojice zlo siri predevsim krestane
    23.3.2022 10:24 Paladin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Rikam ze o tom vis kulovy tak nac se snazis? Existuji exaktni vypocty, ze krestane a jini verici konaji 3.1415926535x vic dobra nez ateisti. A to je v tom poctu i tech par cernych ovci o kterych se prave chystas vytasit sve chabe argumenty! Ha sach mat, mam te certe :-P
    23.3.2022 11:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jo tyhle výpočty znám. Jenže vycházejí z definice dobra podle Bible a Koránu, která není v západní civilizaci platná od roku 1588.
    23.3.2022 15:25 Dr. Fistron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Prd. Odluka cirkve od statu je az napoleonovska novinka, ktera byla plne uplatnena na zapade az nekdy po po prvni svetove. Na vychode ci africe leckde neni zavedena dodnes.
    23.3.2022 16:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Afrika je skutecne relevantni :) Najdi si, co to datum znamena.
    23.3.2022 11:24 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tu burane, to by se taky mohlo stát, že by narazil. Protože mým druhým oborem na MU byla religionistika. Tím prvním byla politologie a šéfem katedry byl současný premiér. Což je informace, kterou zdejší lulani zatím ještě nepobrali, ač už jsem to několikrát zmiňoval.
    23.3.2022 11:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Copak se asi stalo, ze studovany politolog a religionista dela karieru technika 5. tridy a zivi se cistenim klavesnic a doplnovanim hajzlpapiru na IT oddeleni?
    23.3.2022 14:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    tobě, podtržítko, by neškodilo za náprstek humanitního vzdělání :-)
    23.3.2022 14:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Myslím, že jeden magistr z FFUK mi stačí.
    23.3.2022 18:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    a co jsi vystudoval, vole? ty genderové studie?
    25.3.2022 12:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Na FFUK Dějiny umění
    25.3.2022 21:15 McBecher
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tak kontrolni otazka: Je trolling umeni?
    26.3.2022 00:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    samozrejme
    xsubway avatar 26.3.2022 20:33 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Trolování = mindrák :-)
    27.3.2022 07:47 orl.oi!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Mindrak nemindrak, tady se resi umeni. Jestli umelci pri tvorbe dila stoji, nebo mu to produkuje endorfiny je podruzny fakt. Dulezite je dilo, ktere vede k nasrani ceskeho linaxaka!
    xsubway avatar 27.3.2022 21:31 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Já Vám děkuji za důkaz rovnice - hihi :-)
    23.3.2022 14:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ať počítám, jak počítám, tak tolik lidí, abych mohl dělat technika 5. třídy tu ani není. Také tady není žádný hajzl. Nejbližší hajzl je v suterénu a tam se o doplňování papíru starají ukrajinské uklízečky.

    Také nejsem zaměstnán jako technik. Kdybys nebyl mentálně postižený, tak by sis moje pracovní zařazení dohledal v usermapu, který je veřejně přístupný. Také nejsem vystudovaný politolog a religionista. Stejně jako nejsem vystudovaný pedagog. A to z několika důvodů. Tím nejdůležitejším je to, že nejsem biflovací typ, který by se spokojil s papouškováním dávno překonaných informací. Nešel jsem studovat proto, že bych chtěl v těchto oborech budovat kariéru, ale proto, že jsem měl o to zájem. A naopak jsem se tím slibné kariéry dobrovolně zřeknul. Opravdu jsem nehodlal zabíjet čas škubáním zákazníků v Makru, jakkoliv to dobře neslo.

    A to, že jsem nakonec zakotvil u počítačů je spíš ironie osudu. Jsou pro mě zajímavé asi tak, jako pro zedníka kladivo, nebo pro chirurga skalpel. Nemusí být ze zlata, důležitá je funkčnost a spolehlivost. Něco málo z toho co dělám ve skutečnosti, ti napsal jen o kus níže Pavel Píša, který do toho vidí rozhodně víc něž ty.
    JiK avatar 23.3.2022 14:52 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Nebylo by jednodušší napsat, ze žádnou z těch mnoha škol jsi nezvládl dokončit?
    23.3.2022 15:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica

    A co bych z toho měl? Kdybych toužil po papíru a budování kariéry, šel bych na to jako tenhle vykuk. Viděli jste film Občanský průkaz? Tak to byl celý malý Pačes. A já? Já byl spíš tehdy, no. Jako ten Aleš Kovanda.

    23.3.2022 16:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Proste jsi loser.
    23.3.2022 17:33 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Děkuji za optání, nestěžuji si. Rozhodně jsem na tom lépe než ty.
    27.3.2022 07:53 Prof3s||
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    To tedy rozhodne nejsi. I prumerne inteligentni jedinci nemaji problem zvladat skolni plany a zavrsit studia titulem. Kecy o tom, ze js si jen vybiral poznani od-do podle sveho uvazeni jsou mozna hodne do memoaru velkych podnikatelu, coz neni tvuj pripad. Tvujpripad je tuctovy jesita-mistr-zemekoule-chechacek ktery pucuje hajzly, trpi grafomanii a v zivote nedokaze nekomu rict "mas pravdu". Gratuluji.
    28.3.2022 11:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Idiotů se završeným titulem jsem potkal víc než by mi bylo milé.

    A to, do jaké míry jsem tuctový ješita není na posouzení anonymního trotla, který umí jenom uboze plivat v diskuzích na tomhle odumírajícím portále.
    28.3.2022 12:23 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tobe je uplne jedno jestli te uzemni anonym nebo neanonym. Stejne nas NEPOSLOUCHAS a meles si svoje :-)
    29.3.2022 11:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tobe je uplne jedno jestli te uzemni anonym nebo neanonym. Stejne nas NEPOSLOUCHAS a meles si svoje :-)
    Tos mě upřímně rozesmál. Řekl bych, že to vám to vaše „uzemňování” nějak nevychází.
    29.3.2022 14:37 }|{
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    No jasne kdyz mas vetsi ego nez pindika, ze ti to nedojde. Kazdopadne napisu tvemu chlebodarci at te posle na nejake skoleni asertivity a trosku si procvicis fraze ktere lidi delaji lidmi: "dekuji", "mas pravdu", "tohle mne nenapadlo", "je to skvely", "mam vas rad", "Otce nas jenz jsi na nebesich.." :-)
    23.3.2022 14:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ano, jinymi slovy mozna jsi nekdy studoval nejakou religionistiku nebo politologii, ale proste jsi na to nemel - takze o tom vis hovno

    stejne jako o pocitacich

    23.3.2022 15:20 seraf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ted chvili prestanu trolit a seriozne se zeptam: Jak se za komancu vlastne ta religio studovala?
    23.3.2022 15:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    … Tím prvním byla politologie a šéfem katedry byl současný premiér.
    Upíchni se v čase, ano?
    26.3.2022 22:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    za komančov sa študoval marx-leninizmus a vedecký ateizmus na FF... potom absolventi absolvovali rýchlovýkrmnú rekvalifikáciu napr. na "dejepisárov" resp. "náuka o spoločnosti" a pokračovali vo vyučovaní na gymnáziách, SŠ, VŠ... ale už ideologicky preškolení... a ich produktami je veľká časť tunajších bojovníkov za západné civilizačné hodnoty pod vedením USA na večné časy a nikdy inak ;-)
    27.3.2022 07:55 command.com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    pockat pockat, takze z nich nejsou katecheti nebo primo klerus?
    27.3.2022 10:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    religionisti a politológovia... teraz vystupujú v TV, svetlý príklad je Mesežnikov, ktorý " v roku 1976 nastúpil na štúdium na Filozofickú fakultu Moskovskej štátnej univerzity, kde študoval filozofiu a sociálnopolitické vedy (špecializoval sa na sociálno-politický vývoj a ideológie afrických štátov)." Pod folozofiou rozumej marx.leninizmus a pod sociálnymi vedami vedecký komunizmus... navyše nie v Gorbačovej, ale v Brežnevovej ére :)
    27.3.2022 12:55 magicky woko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jo chapu. Takze religionistika je to samy jako psat o linuxu ale pouzivat MS Windows :D
    Gréta avatar 21.3.2022 19:44 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica

    kdyžuž tak anketu dej :D ;D

    23.3.2022 06:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    gretko tyhle osoby panskkeho pohlavi jsou horsi jako pavlacove baby ze jo

    jen at se tema kostatama neumlati na smrt
    21.3.2022 20:00 Antiježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jeste bych pridal Ježka hoci ten tady tak casto nechodí ale ja ho fakt nesnasim
    22.3.2022 07:03 Jezkovy oci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jezek pise o technologiich, nemicha politiku, pouze protezuje svuj nazor na vec. Navic je inteligent co se o tech ostatnich dvou rici moc neda. V diskusich navic neni mistr sveta co musi vse vyhrat ale naopak prizna omyl a podekuje.
    22.3.2022 07:17 Jezkovy blechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    děkuju všem za podporu, dává to chuť vracet se sem zas a znova :-)
    22.3.2022 13:52 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jeze inteligent? Jezek, ze prizna omyl a podekuje? Jezek nemicha politiku? Prectete si nektera jeho moudra a diskuse na rootu, a uvidite. ;-) Jeho odpor proti "velkym korporacim" je jen tresnicka na dortu...
    22.3.2022 14:30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    No, furt je lepší případ, než místní komunista Kolibáč.
    22.3.2022 16:04 Marlboro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Co to meles, vzdyt korporace zere, obzvlast ty chemicke. Fomou pocinaje a Kodakem konce :-) Sem tam si zapinda protoze je zmagorenej linuxem ale pak si nekde potaji otevre macbook, udela upravy v Adobe Ligtroom a je zas na mesic vysmatej.
    22.3.2022 19:31 Antikedar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ja nesnasim K3dARa. Ten by bez gugla nedal ani varenou vodu. A i to jen teoreticky.
    22.3.2022 21:41 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ten už asi také pochopil nač jsem narážel, když sem kdysi zavítal. Nevím, co si tehdy myslel. Každopádně si ta dobře míněná slova vyložil nějak jinak, než měl. Fakt je ten, že jsem ho tu v posledních diskuzích neviděl. Je ovšem taky možné, že splynul s davem anonymních podtržítek.
    23.3.2022 07:32 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Já myslel, že vždycky správně poradí. V podstatě mi připadá jako Jenda.
    23.3.2022 10:11 Antikedar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    To se jen zda protoze v podstate nerika nic konkretniho, je to porad "ja bych zkusil" "co takhle" a pod. Nic z jeho zkusenosti ci hlavy, proste vygoogli a pastne to do chatu, to je vse. Schvalne si koukni kdy komu neco poradil z prve rany ze o tom neco vedel :D Na 90% procent zjistis ze to je jen jeho nutkava grafomanie neco psat i kdyz o tom vi kulovy.
    22.3.2022 00:38 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Máš příležitost chytrolíne. Psal jsem pro tenhle portál 16 let. Na rozdíl od jiných, jsem mosty za sebou nikdy nespálil. Nepovažuji to za správné. Stejně tak, jako nepovažuji za správné ustupovat darebákům. Oni totiž sází na to, že svým hulvátstvím zaženou ty slušné do defenzívy. A většinou se jim to daří. Jenže já vyrostl v prostředí, kde se tohle nepěstuje. Respektuj, pokud jsi respektován, ale svini patří sviňská odpověď. Protože pokud to neuděláš, narostou jí křídla!
    22.3.2022 07:07 Xerxes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Zas si se jenom vychvalil do nebe a stoporil sve ego. Co tak tady hodit seznam tvych castych omylu a pridat jedno velike prominte? Pak uvidime jestli si velky clovek nebo jen zvanis.
    22.3.2022 08:56 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ten bys měl být schopen přeci sepsat ty sám, ne? Jenže to bys nejprve musel být něčeho schopen, že?
    22.3.2022 09:40 Ashtar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Takze nic? Ani to prominte? Nejde to co? Zmena tvoji osobnosti je tudiz patologicka a emapatie nereversibiline ztracena. Kazdopadne nejaky osoh z tebe tahle planeta stejne ma - jsi zivy odstrasujici priklad jak se slusny clovek nema chovat.
    22.3.2022 12:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Psal jsem pro tenhle portál 16 let.
    ano 16 let jsi sem cpal sve sracky a nizoval kvalitu portalu
    22.3.2022 14:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Sračky tu cpeš ty a tobě podobní. Stačí si projet diskuze za poslední dva roky.
    22.3.2022 16:09 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Muzu souhlasit, ze jsem podtrzitku podobny.

    Muzu souhlasit is s tema srackama na obou koncich.

    Ale nemuzu souhlasit jen s dvema roky! Je to jiste vic :-D
    22.3.2022 15:32 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tak jedna věc jsou obecné debaty a i tam si myslím, že Aleš často přijde s pohledem a odkazy na zdroje, které jsou i pro mě velmi zajímavé a vedou k zamyšlení. S mnoha jeho názory nesouhlasím. Například podle mě se v případě COVIDu jedná o klasickou řetězovou reakci a i slabé regulační tyče jako jsou roušky o znaménku exponentu rozhodují. Jeho souhrny a argumenty však také nové poznatky a srovnání s minulostí ukazují.

    Takže v mnoha věcech někdy i technických, verze distribuce pro naše laborky atd., máme názory rozdílné, ale argumenty druhého respektujeme, někdy narazíme atd... ale dokážeme se dohodnout a věci co má na starosti roky, možná již spíš desetiletí chodí.

    Co se týče portálu ABClinuxu, tak se zde o mnoho svých poznatků jak z oblasti zprávy serverů, v pionýrštějších dobách stavby HA řešení, zvládnutí zprávy a opravy chyb storage, údržby MediWiki atd. podělil.

    Takže si myslím, že za ním kus práce je jak při správě systémů tak zde na portálu. Pokud jiným stačí jen to, že zvedají hladinu šumu, tak co se dá dělat. I to je možná pro ně důležitá terapie. Ale pokud by své přemísťování entropie převedli na její snížení tam, kde někteří hledají i užitečné informace, tak by možná i jim bylo lépe.

    Zavřete oči, otočte hlavu směrem ke sluníčku a potěšte se, že je jaro a domy a lesy nám tu jakž takž stojí. Neberme to všechno jen za dané. Ono s těmi lesy je to na mnoha místech, která mám rád, nahnuté. A s domy možná brzy i tam, odkud jsme vyráželi na týdenní sněžnicové výlety také.
    22.3.2022 20:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    i když se pan Kapica kdysi vůči mně osobně nezachoval úplně fér a vyl se zdejšíma vlčaty a hyenama, líbí se mi, že jste jen tak nepřihlížel jeho lynčování... slušný člověk ještě žije;-)
    22.3.2022 21:13 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Smiř se s tím, že každý má své kuří oko, na které mu občas někdo ať chtě nebo nechtě šlápne. Ale jenom psychopat jako například Bourek z toho má celoživotní mindrák, protože má místo mozku píchlou cykloduši.
    23.3.2022 07:30 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Díky, v takové rozbory jsem doufal i od ostatních.
    29.3.2022 12:10 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Kapica tu píše především sračky o politice (navíc jako zjevný agent ruska), nějaké technické informace jsou zcela marginální.
    22.3.2022 07:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    no teeeeeeeda, to abc linuxu je ale hezká trollí farma!
    22.3.2022 10:04 kastan u cesty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    z čeho mi stojí péro je ubrečený kolibáč jak skřýpe zubama že to nemůže odstranit protože je to v blogu
    22.3.2022 12:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    dost perverzni uchylka
    Fluttershy, yay! avatar 22.3.2022 20:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tlačítko „Smaž zápis“ se na mě směje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.3.2022 09:33 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ja snad to abicko koupim jen proto, abych tebe zbavil adminovskych prav. :-D Je tu nekde majitel? Napiste kontakt a domluvime se. :-D
    23.3.2022 11:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica

    Kolikrát ti je potřeba opakovat, že majitel nemá zájem na prodeji. Po pravdě řečeno, nikde se tu zatím neobjevilo jaký zájem tu vlastně má. Takže se domnívám, že jeho zájem je, nechat to tak jak to je. V podstatě se to dá považovat za jistý sociální experiment.

    23.3.2022 11:28 Fms
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    jses snad majitel, nejsi.
    23.3.2022 15:28 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    A ty snad jo? V tom případě bys nám mohl prozradit to sladké tajemství, na co tenhle portál vlastně máš?
    23.3.2022 16:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ja ne, ale ja tu netvrdim, ze neni na prodej :)

    ale ze me to jeste prekvapuje, ze Kapica zvani do veci o kterych nic nevi, nezna, nema kompetenci atd..
    23.3.2022 17:34 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Pan Kapica si může žvanit do čeho chce. Alespoň zatím. Až to nepůjde, tak ti bude tuplem ouvej.
    23.3.2022 17:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tím, kdo nic neví jsi ty. Takže tu nemel o kompetenci.
    23.3.2022 18:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    pokud neco vis, proc furt pises ty sracky?
    23.3.2022 19:51 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Sračky máš v hlavě.
    23.3.2022 20:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    to je jen tvoje projekce
    24.3.2022 14:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Moje projekce by sem těžko něco psala.
    24.3.2022 22:23 Bab3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jeste mas asi 4 vlakna bez posledniho slova.Nejak nam uz starnes a nejsi uz tak peclivy..
    29.3.2022 11:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    človek by neveril, že dospelí ľudia sú schopní takejto infantilnej (internetovej) šikany, ja to iba nezainteresovane sledujem, toho p. Kapicu nepoznám, sem-tam si prečítam nejaký jeho komentár a vskutku nechápem, čím si bandu týchto nenávistných kreténikov pohneval... no v normálnom svete by vám okoloidúci dospelý, "frackové" (slovenský ekvivalent nespratníci) vyťal pár zaúch a bolo by ;)
    29.3.2022 12:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Kapico, tohle je hodně průhledné.
    29.3.2022 14:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    to nepísal Kapica, ale ja... ty už vidíš, podrazátko, Kapicu aj v zrkadle... a čo sluchové halucinácie?
    29.3.2022 12:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ale kdybys nevěděl:

    Kapica všechno ví, všude byl, od věeho má klíče, a to i když vůbec neví, o co jde.

    Ale nejhorší je, že tu neustále troluje za Putina a další kriminální režimy a jeho fanatická nemávist vůči Ukrajincům, která zřejmě poramení z toho, že se mu nějaká hezká Ukrajinka vysmála, že má malé péro.

    29.3.2022 14:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    vraj miznú pekné mladé Ukrajinky... či ich neunášajú nejaké nezdravo sa stravujúce upotené zarastené podrazátka od počítačov;-)
    29.3.2022 20:04 Pastyr trolu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Ale prd sikana, my z nej chceme dostat pouze: "Ja uz budu hodny dedecku!" Omluvit se ale byt jediny krat za vse ty nesmysly co za ty leta tady napsal mu ale cini neskutecny problem. Neni toho schopen. Takoveho cloveka co se nedokaze zastavit a byt jen na vterinu pripustit, ze mozna mame pravdu my a ne jeho ego proste zbyva jen trolit. A neni to zadny problem protoze nam porad prihrava na smec :-)
    29.3.2022 20:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    ako keby to tu bolo nejake nezvycajne, ze si miestni genialni myslitelia nedokazu - citujem:jen na vterinu pripustit, ze mozna mame pravdu my ;-)

    urcite si to nemyslia o vasom terci uplne vsetci... vzdy, ked sa niekto schovaba za MY, smrdi to ... prepac, ale takto sa chova tlupa... zaujimalo by ma, ci by v konfrontacii z oci do oci obstali s tym vasim cielom jednotlivci, ktori v nej ptrejavuju taku odvahu... i ked ktovie, kolki su... mozno su za vsetkymi tymi podtrzitkami a xxx len dvaja
    30.3.2022 07:01 vune zlomeneho svetla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tohle je internetovej flame, to nemuzes srovnavat s diskusi z oci do oci. "My" si klidne nahrad za "ja", je to jedno, ja videl vice podobnych nazoru tak jsem to zgeneralizoval do pluralu. Mozna se tu nekdo vyziva v hazeni spiny, to ale neni muj pripad, ja chci jedine: At se pan velmistr zemekoule Ales alespon jednou skloni a poprosi o odpusteni za sve hrichy.
    30.3.2022 08:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    to je presne to isté, ako keď si v škole gang nespratníkov vyberie fackovacieho panáka, zavlečie ho na záchod a tam ho nútia "prosiť o odpustenie za hriech", že nie je ako oni... a ešte si to natáčajú na mobil...je to detinské a primitívne
    30.3.2022 12:02 Trdelnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Jses marnej, druhy Kapica, neposlouchas a nechces chapat.
    31.3.2022 07:05 štrúdľa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    :-) jasné, nikto nesmie byť proti... všetci musia súhlasiť... kto nejde s nami, ide proti nám
    31.3.2022 15:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Je to jinak, kdo jde s rusákem, zaslouží kulku mezi oči.
    1.4.2022 18:34 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    príloha: tvoje foto
    3.4.2022 19:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    kde je príloha? admin vymazal... cenzúra musí byť... inak by sa zistilo, že naozaj existujú:-)
    22.3.2022 09:05 zofrey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Nesnažím se o nějakou nenávistnou diskusi, konzistentně mimo, vlákno přeskakuju, plky - aha
    22.3.2022 17:00 adventista-sedmeho-dne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    kdysi tady nekdo na abicku napsal:
    Potká se Spící krasavice se sedmi trpaslíky a Quasimodem.
    Spící krasavice říká: Myslím, že jsem nejhezčí na světě.
    Trpaslíci: My jsme zase nejmenší na celé zeměkouli.
    Quasimodo: A já jsem nejodpornější že všech tvorů.
    Tak se domluví, že to chtějí mít i oficiálně a jdou se zapsat do Guinessovy knihy rekordů.
    Spící krasavice jde jako první, vyjde za půl hodiny a říká: OK, mám to.
    Jdou trpaslíci, vyjdou za dvě hodiny a říkají: Každého z nás změřili a opravdu jsme nejmenší na celém světě.
    Za minutu vyjde Quasimodo a smutně se ptá: Kdo je to, do prdele, Jirsák???
    22.3.2022 19:21 Roumen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jirsák nebo Kapica
    Tak k tomu mam taky:
    Chlubí se A.K. na rande:
    Jsem mistr světa v sexu!
    Vždycky první!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.