abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    11.7. 16:44 | Komunita

    Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    11.7. 14:55 | Humor

    McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    11.7. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 21:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.7. 15:22 | Nová verze

    Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.7. 12:55 | Bezpečnostní upozornění

    Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.7. 11:55 | Humor

    Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    10.7. 02:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.7. 01:11 | Nová verze

    Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    10.7. 00:11 | IT novinky

    Instituce státní správy nebudou smět využívat produkty, aplikace, řešení, webové stránky a webové služby poskytované čínskou společností DeepSeek. Na doporučení Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost rozhodla o jejich zákazu vláda Petra Fialy na jednání ve středu 9. července 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (27%)
     (7%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 388 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    7.9.2010 00:31 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    zcela uprimne Vam preji hodne uspechu a doufam, ze budete zvolen.

    Vim,ze je rada dulezitych ukolu i na komunalni urovni, ale podle toho, jak jsem vas zde poznal si myslim, ze mate i na celonarodni politickou spicku. Jestlize se tam jednou dostanete, prosim zasadte se o to, aby terapii mohli provadet jen lide se vzdelanim a ne jakykoliv blb.

    Dekuji.
    7.9.2010 07:28 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Proč by nemohl provádět terapii "jakykoliv blb"? Nereknu u chirurga, tam by mi urcite vadilo kdyby me mel operovat zednik Franta ktery to dela proto, ze "se tak nejak citi byt pro toto povolani stvoren" a "ze ho to bavi" ;-) Ale u terapeuta mi to nevadi, kdyz mi nebude vyhovovat tak si najdu jineho.

    Jinak muj nazor na Jilka prosel v poslednich par mesicich velkym vyvojem a to, ze uz ho "nemusim" resim tak, ze uz ho proste nectu...zkuste to taky, je to tak proste...;-)
    7.9.2010 12:42 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Nevím, jestli bych souhlasil se vzdeláním, takovej terapeut dokáze napáchat obdobné skody jako spatný chirurg, a jeste se na to prijde moc pozde. Mozná.

    Ale jinak souhlasím s náhledem na Jílka, taky jsem se napred naivne rozciloval nad jeho sebestrednými názory, nez mi doslo, ze je mi ho spís líto v tom jeho komplexu.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    7.9.2010 12:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    M-traine, myslím, že by ses měl starat o škody, které si napáchal ty. Jestli ti to uniklo, tak pracuji pod supervizí, jestli víš vůbec, co to slovo znamená v terapii. :-)Jinak lituj jen sebe a protože co jsi předvedl ty a tobě podobní jako krotitelODS a jiní vám podobní je na výstavu blbů, nebo do politiky. Když už si mě bereš do svý smradlavý tlamy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Isah avatar 7.9.2010 13:19 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU

    Myslím, že jako největší pablb ses ukázal ty. Hned tak tě někdo nepřekoná. Pozor, aby ti nezvětralo ego a nevybledla image. Kdo s čím zachází...

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    7.9.2010 13:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    ale pusinko, starej se o svou image. Myslím, že to potřebuješ.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 7.9.2010 21:46 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Je to skoro až neuvěřitelné, jak tenhle oplzlý dědek tráví veškerý svůj čas přilepen svým slábnoucím zrakem k monitoru. No já bejt vencour, tak tomuhle kokotovi nacpu ten jeho klobouk do prdele a pak ho do tý prdele s rozběhem nakopu :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    8.9.2010 02:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Mužeš to zkusit demente. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Darth Phantom avatar 8.9.2010 08:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    A máš náhradní klobouky? Abys pak nemusel chodit do blázince v turbanu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    pavlix avatar 10.9.2010 03:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    ale pusinko, starej se o svou image. Myslím, že to potřebuješ.
    Řekl kvalitní odborník a terapeut.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.9.2010 15:49 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    A počet fanoušků dále klesá...
    7.9.2010 17:33 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Hitler, Stalin, PolPot a jini, ti vsichni meli nejakou supervizi. Nechci Vas k nim prirovnavat, ale ze zrovna take vy mate nejakou supervizi me skutecne neprekvapuje.
    namenenezalezi avatar 10.9.2010 16:43 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Prešla som podobným vývojom náhľadov, s tým rozdielom, že ma už prešiel aj ten súcit. Egocentrizmus, arogancia, bezohľadnosť, agresívnosť, hrubosť toho najhoršieho razenia, zlomyseľnosť, pokrytectvo - to si môj súcit nezaslúži.
    7.9.2010 00:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Tak mnoho štěstí a ať tě provází Síla, Luku ;-)
    thingie avatar 7.9.2010 00:56 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Volby do městských (a vlastně i krajských) zastupitelstev jsou totálně bezcenné a zbytečné. Ne snad proto, že by ty orgány nic neznamenaly, ale proto, že volit můžete podle místa trvalého bydliště, což je nejspíš někde v prdeli, kde vás to vůbec nezajímá. Kéž by to celé vzal čert.
    Růžové lži.
    7.9.2010 09:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Jestli ono to nebude tim, ze normalni lidi, kteri zijou tam, kde je to zajima, tak tam maji i trvale bydliste :-)
    7.9.2010 10:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    to by nesměl bejt takovej vopruz se změnou ... taky ho mám furt u rodičů, ač tam už pěkně dlouho nebydlím, a hodlám si ho změnit až najdu nějaký místo, kde už budu chtít zůstat "natrvalo"
    default avatar 7.9.2010 10:59 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    to by nesměl bejt takovej vopruz se změnou
    Já mám trvalý bydliště hned dvě. Nesmíš ho měnit; musíš si udělat další. :-D
    8.9.2010 07:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    hodlám si ho změnit až najdu nějaký místo, kde už budu chtít zůstat "natrvalo"
    Pokud takovy misto nenasel, tak si tam urcite nebude zrizovat trvaly bydliste a tudiz ho nebude stvat, ze nemuze volit, proste mily Watsone :-)
    8.9.2010 10:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    mno, pokud jsem třebas pět let na jednom fleku, tak už mě celkem zajímá, jak se tamní věci vyvíjí ... případně mně může zajímat vývoj v místě, kam se teprv hodlám přestěhovat, atp.

    a pak jsou tu takový chuťovky, jako "referendum" (eh ...) o nádraží v Brně, dělaný mezi lidma s trvalým bydlištěm v Brně, který typicky nějakej vlak vůbec nezajímá, zatímco dojíždějící, kterejch se to dotkne, do toho nemůžou kecat, protože maj bydliště jinde
    7.9.2010 06:53 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Doufám, že to není něco jako združení Ostravak v Ostravě. Sice za ně kandidují kvalitní lidé, ale v pozadí stojí rusáci z EVRAZu, kteří do toho štědře sypou prachy přes nastrčenou firmu. Z dobroty srdce a pro blaho města to asi nebude.
    stanger avatar 7.9.2010 08:31 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Osobne v Hore doufam v koalici z Sance a TOP 09. Ale docela se bojim, ze uspech budou slavit lidi kolem pani Zubove a CSSD. :) Mistni ODS uz povazuju za spatnej vtip.
    Luk avatar 7.9.2010 11:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Zcela upřímně - "patrioti" okolo paní Zubové jsou podle mě "béčko" ČSSD, soudě podle toho, jaké postoje mnozí kandidáti mají. Navíc jsou tam i lidé, u nichž vím velmi dobře, proč je nemohu volit (a tím důvodem nejsou jejich politické názory). Co se týká ČSSD, většinu kandidátů neznám ani z doslechu. Zato vím moc dobře, že jde především o to, dostat do zastupitelstva (ideálně na starostovské místo nebo aspoň do rady) paní Moravčíkovou, která zde bude reprezentovat Davida Ratha. ODS už jsem zmínil. Ostatní strany většinou mají na kandidátce řadu zajímavých lidí, čili výběr bude určitě lepší než v dřívějších volbách.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    stanger avatar 7.9.2010 17:38 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Ja to vidim podobne.

    Kazdopapne sem rad, ze kandidujes. Tvoje blogy o nemocnici jsem sledoval uz driv a mam na to podobony nazor. A vzhledem k tomu, ze hodlam krouzkovat lidi z vice stran mam dalsiho kandidata. :)
    Isah avatar 7.9.2010 08:42 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU

    Přeju Ti hodně štěstí, také myslím, že na to máš schopnosti. Vždycky žasnu, kolika tématům se stíháš věnovat a jak si shromáždíš informace, abys o problému věděl co nejvíc. To je moc dobře koukat na věci z vícera úhlů.

    Hlavně si zachovej čistý štít.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    7.9.2010 08:46 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Hodně štěstí a vytrvalosti! A také doufám, že tady uvidím pravidelné zápisky "jak to chodí v komunální politice".

    Popravdě řečeno, kdybych nebyl ve špatné rodinné situaci, udělal jsem to taky, zatím to ale musí počkat.
    7.9.2010 09:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Na rovinu, casto s tebou nesouhlasim, nekdy bych te nejradsi nakop, ale ted ti preju hodne trpelivosti a dusevnich sil. Budes je potrebovat... A at se ti dari!
    7.9.2010 15:52 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    K tomu se připojuji :)
    Luk avatar 7.9.2010 11:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Děkuji všem, kteří mi tu vyjádřili podporu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.9.2010 12:37 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    z celý politiky je mi na blití, rádoby pravicoví nebo levicoví podvodníci. Ostatne nebude tam u vás kandidovat ten symbol pravice, konzervatismu a kapitalismu Talmanová????

    Priznávam, ze jsem srab a sám jsem ztratil iluzi neco zmenit, ale musím jenom smeknout klobouk, jestli do toho hodlás jít. Drzím palce.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Luk avatar 7.9.2010 18:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Ostatne nebude tam u vás kandidovat ten symbol pravice, konzervatismu a kapitalismu Talmanová????
    Lucie Talmanová kandiduje na Kutnohorsku do Senátu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.9.2010 11:59 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Dovolil bych si dat jednu radu: Nenechat se otravit. I kdyz v nove rade bude korupce apod, porad to muze byt lepsi nez stara garnitura.
    Fluttershy, yay! avatar 7.9.2010 12:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Hey, Luke. May the Force be with you.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    7.9.2010 14:39 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    zdravim,

    kdyz se ohlednu zpet, tak dost mozna, ze jste si vybral dobre a prave misto na realizaci.

    Budu prakticky a schvalne se 2x zeptam.

    V cem si myslite, ze budete jiny nez ostatni politici (i treba na komunalni urovni) ?

    Co budete delat, az Vam nekdo nabidne zaplaceni hypoteky anebo jiny uplatek za to, ze budete hajit urcite zajmy ?

    Asi vite, ze kdyz ziskate nejake misto(budete zvolen), tak uz se toho o Linuxu od Vas tolik nedozvime. Muj znamy ted kvuli volbam dost bojuje s casem a po volbach to bude asi to same.

    Hodne stesti. Kdyz bych si mel vybrat, jak neco delat pro lidi, tak si spise radeji vyberu vytvareni novych pracovnich mist (idealne v me firme, kdyz jsou treba), nez delat zastupitele. Ale oboji je treba. Chapu to.

    gf
    default avatar 7.9.2010 15:04 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    V cem si myslite, ze budete jiny nez ostatni politici (i treba na komunalni urovni) ?
    Když dva dělají totéž, není to totéž. :-)
    Co budete delat, az Vam nekdo nabidne zaplaceni hypoteky anebo jiny uplatek za to, ze budete hajit urcite zajmy ?
    Koho chleba jíš, toho píseň pěj. :-D :-D :-D
    7.9.2010 15:13 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    halo pane Kysilka,

    velmi dobry prispevek, az jsem, priznam to, prekvapen. Dovolte, abych se za me vyjadril k vasim 2 otazkam:

    - autor bude patrne jediny zastupitel, ktery se vyzna v jadre linuxu

    - myslim si, ze odpovi 'neurazejte me malymi uplatky'

    Jinak vytvareni prac. prilezitosti je samozrejme velmi narocna zalezitost. Sam jsem to zkusil, ale nedokazal jsem stravit, ze mam platit mesicne takove sumy, za ktere jsem si myslel, ze udela dotycny 2 x tolik. To poukazovani vyplaty je silene bolestiva zalezitost, na to nema kazdy zaludek.
    Luk avatar 7.9.2010 18:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    V cem si myslite, ze budete jiny nez ostatni politici (i treba na komunalni urovni) ?
    V mnohém jsem samozřejmě stejný. Jsem jenom člověk ;-) Každopádně mám na různé věci jiné názory než většina současných zastupitelů. A v neposlední řadě si myslím, že tam jsou někteří lidé už příliš dlouho a to v podobných funkcích nedělá dobrotu.
    Co budete delat, az Vam nekdo nabidne zaplaceni hypoteky anebo jiny uplatek za to, ze budete hajit urcite zajmy ?
    Není co řešit. Úplatky nepřijímám.
    Asi vite, ze kdyz ziskate nejake misto(budete zvolen), tak uz se toho o Linuxu od Vas tolik nedozvime. Muj znamy ted kvuli volbam dost bojuje s casem a po volbach to bude asi to same.
    Co se dá dělat. Vím, že jsou lidé, kteří zvládají ke svému povolání navíc hned několik takových funkcí. Jenže to podle toho vypadá - jejich fungování se omezuje na to, že hlasují podle toho, jak jim někdo "doporučí". Touto cestou se vydat nechci a proto vím, že na to padne dost času.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.9.2010 20:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Co budete delat, az Vam nekdo nabidne zaplaceni hypoteky anebo jiny uplatek za to, ze budete hajit urcite zajmy ?
    Není co řešit. Úplatky nepřijímám.
    každý má svoji cenu

    - opravdu myslíš, že bude vždy vyšší, než by stálo investovat do záležitostí, o kterých bys mohl rozhodovat?
    Darth Phantom avatar 7.9.2010 21:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Každý má svoji cenu a politika je politika (každý politik lobbuje svým způsobem za sebe a něčí zájmy všemi prostředky). Luk ti samozřejmě řekne že ne, to by jinak nebyl správný politik :-D. Jinak ať se tedy daří, Luku, a ať se ti splní to, co od toho očekáváš.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    belisarivs avatar 7.9.2010 16:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Drzim palce. Nevim co te ceka, ale pekne to asi nebude.
    IRC is just multiplayer notepad.
    8.9.2010 05:34 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    Tak hlavně to dělejte, lépe než v Plzni! ODS NA PLZEŇSKÉ RADNICI 2006 - 2010
    namenenezalezi avatar 10.9.2010 16:59 namenenezalezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jsem do politiky šel, nešel, a ... JDU
    A právě tehdy mě oslovilo několik členů tohoto uskupení s nabídkou kandidatury. Protože jsou to slušní lidé (ač třeba nesouhlasím s některými jejich postoji) a přesvědčili mě o kvalitě připravovaného politického projektu, rozhodl jsem se kandidaturu přijmout.

    keby s takou motiváciou šlo do politiky viac ľudí mohlo by všetko vyzerať úplne inak ( u nás je to s politickou kultúrou stále ako v Kocúrkove,takže ticho a v dobrom závidím)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.