abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:33 | Komunita

    Vojtěch Polášek představil Vojtux, tj. linuxovou distribuci pro zrakově postižené uživatele. Vychází ze spinu Fedory 43 s desktopovým prostředím MATE. Konečným cílem je, aby žádný Vojtux nebyl potřeba a požadovaná vylepšení se dostala do upstreamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) druhá RC verze GIMPu 3.2. Přehled novinek v oznámení o vydání. Podrobně v souboru NEWS na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 160 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Izrael od února zakáže dětem používat v prostorách základních škol mobilní telefony. Podle agentury AFP to uvedlo izraelské ministerstvo školství, které zdůraznilo negativní dopady, které na žactvo používání telefonů má. Izrael se tímto krokem přidává k rostoucímu počtu zemí, které dětem ve vzdělávacích zařízeních přístup k telefonům omezují.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 14:00 | IT novinky

    Internetová společnost Google ze skupiny Alphabet pravděpodobně dostane příští rok pokutu od Evropské komise za nedostatečné dodržování pravidel proti upřednostňování vlastních služeb a produktů ve výsledcích vyhledávání. V březnu EK obvinila Google, že ve výsledcích vyhledávání upřednostňuje na úkor konkurence vlastní služby, například Google Shopping, Google Hotels a Google Flights. Případ staví Google proti specializovaným

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:22 | Pozvánky

    Byl oznámen program a spuštěna registrace na konferenci Prague PostgreSQL Developer Day 2026. Konference se koná 27. a 28. ledna a bude mít tři tracky s 18 přednáškami a jeden den workshopů.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Na webu československého síťařského setkání CSNOG 2026 je vyvěšený program, registrace a další informace k akci. CSNOG 2026 se uskuteční 21. a 22. ledna příštího roku a bude se i tentokrát konat ve Zlíně. Přednášky, kterých bude více než 30, budou opět rozdělené do tří bloků - správa sítí, legislativa a regulace a akademické projekty. Počet míst je omezený, proto kdo má zájem, měl by se registrovat co nejdříve.

    VSladek | Komentářů: 0
    14.12. 00:44 | Zajímavý článek

    Máirín Duffy a Brian Smith v článku pro Fedora Magazine ukazují použití LLM pro diagnostiku systému (Fedora Linuxu) přes Model Context Protocol od firmy Anthropic. I ukázkové výstupy v samotném článku obsahují AI vygenerované nesmysly, např. doporučení přeinstalovat balíček pomocí správce balíčků APT z Debianu místo DNF nativního na Fedoře.

    |🇵🇸 | Komentářů: 37
    13.12. 04:55 | Zajímavý software

    Projekt D7VK dospěl do verze 1.0. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    12.12. 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2025.4 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (14%)
     (24%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 467 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 11.12. 20:04
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    27.6.2008 06:56 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Kéž by bylo všechno tak geniálně jednoduché...
    11.7.2008 09:54 Inza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    No, napřed je to Flame a potom už jen Flood:-)...

    Nebo se to dá řešit metodou indiana Jones...:-)..
    27.6.2008 06:59 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Jak ignorovat? Co by z toho pak chudak Ignor mel? Jedina spravna volba je se pridat!
    Elvis avatar 27.6.2008 07:46 Elvis | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Pravda jinak by to ani nebyl flame
    27.6.2008 08:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Machri hasi "vstricnym pozarem" :-)
    kotyz avatar 27.6.2008 10:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Jo, takze misto dvou stodol pak lehne popelem cela ves :-D

    To je na miste tak mozna u velkejch lesnich pozaru, ale takovy tady nemame ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 27.6.2008 11:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Hoří les a hoří rodnej dům
    Hoří velkostatek sousedům
    To je smůla, drahá podívej
    
    Hasiči to stejně přejedou
    Hlavně si moc dobře nevedou
    Schovej sirky, ať je neviděj
    
    
    
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 27.6.2008 11:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Nebo taky:

    Zbíhají se hasiči k požárnímu hlásiči
    kdo si správu zakřičí,
    máme výjezd po tyči
    
    Kdo s hasiči zacvičí, mají zrovna ražniči
    včera měli králičí, a museli po tyči
    
    2x Ref: Hoří louka, hoří les
    hoří město, hoří ves
    hoří kočka, hoří pes
    hoří včera, hoří dnes
    
    Velitel se rozkřičí: "Vždyť stě přece hasiči"
    pojedete po tyči, i když bude jehněčí
    
    Znechuceni hasiči, zvolna kloužu po tyči
    v odporu se zapříčí, nechce se jim po tyči
    
    2x Ref:
    
    Vše zachrání řidiči, jsou to taky hasiči
    nemají vodu v chladiči, nejde se po tyči
    
    Rozesmátí hasiči, velitele obklíčí
    "Jdi se klouzat po tyči, my jdem dojíst ražniči"
    
    2x Ref: 

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 12:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Popr.
    Hoří, hoří! Hoří horní heršpická hospoda Hrbatý hrozen. 
    Hostinský Hrubeš hýká hrůzou. 
    Honí hasiče, hubuje, hořekuje, huláká: "Haste honem, hybaj hovada!" 
    Hasiči hovno hasí. Hledají hlavní hydrant. 
    Hoří holubník, hnojiště, huspenina, hudebníkům housle, harfy, harmonika, hašiš. 
    Hoří husitské halapartny, hoří historické hebrejské hieroglyfy, 
    hoří hektolitry handlovaného henesse. Hoří Hrubešova hnědá honda. 
    "Hilfe, hilfe," haleká hystericky henleinovec Havránek. "Hoří Hakenkreuz, himmel hergot!" 
    "Huš hajzle!" Houf heršpických hokejistů ho hbitě hákuje holemi. 
    Hoří herna, hoří hubertusy, honosné haveloky herecké honorace hrubě hazardující horentními honoráři. 
    Hoří hřívy huculských hřebců handlíře Hlavsy. 
    Handicapovaným hoří hrby. Hoří holínky hospodáře Hanáka - humus. 
    Hormonální hybrid homosexuál Horáček hladí hubici hasičské hadice hýžděmi. 
    Hinduista Hyrš hypnotizuje hodonínský horizont. Hurá, hydrometeority. Halucinace. 
    Hoří hasiči horečně hledaný hlavní hydrant.
    Hospoda hořela hodinu. Hotovo. Hirošima hadr. Hořeniště halí hustá hmla. 
    Hostinský Hrubeš hloubí hroby. Hyeny hodují.
    
    Václav 27.6.2008 12:07 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Hoří hovno?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    27.6.2008 12:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Nevim, ja tu knizku necetl :-)
    Václav 27.6.2008 12:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Chvilku jsem nechápal a pak mi teprve strejda Google prozradil že kniha s názvem Hovno hoří opravdu existuje,,,
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Dalibor Smolík avatar 27.6.2008 12:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Samozřejmě, že existuje. Podle ní přece byly natočeny Pelíšky.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Václav 27.6.2008 13:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Jsem to ale nekulturní dobytek :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Dalibor Smolík avatar 27.6.2008 13:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Ale kdepak. Já zase neznám mnohem důležitější věci :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.6.2008 12:45 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Noo.. Velbloudí ano.
    kotyz avatar 27.6.2008 13:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Suseny od nakyho bylozravce by meli horet vsechny. Cim se asi tak topi na Sahare nebo pod Himalajem, kde neni zadny drevo?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.8.2008 02:52 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Díky, konečně spravená nálada, dnes!
    kotyz avatar 27.6.2008 10:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Muzete to taky brat jako takovy zavrseni tech mejch dvou predchozich (testovacich a srovnavacich) zapisku. Tak sme si pod nima hezky dva dny flamovali a ted uz by bylo zahodno zapomenout a jit dal. Stejne co melo byt receno uz receno bylo (a ne jednou).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 27.6.2008 10:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Při vzniku flámu se většinou přidám a popadnu nejbližší flašku / půllitr.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 27.6.2008 11:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Jo, to sou ty prijemnejsi flamy ...

    Jen neskoncit pod stolem ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Algi avatar 27.6.2008 11:27 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Hlavně nehasit vodou :-D
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    27.6.2008 11:35 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Lehnout na břicho nohama směrem k epicentru, rukama si zakrýt hlavu. Vyčkat až přejde tlaková vlna. :-)
    kotyz avatar 27.6.2008 11:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Kdepak, dobre se divat, protoze to uz nikdy v zivote neuvidis (teda pokud si myslel oku lahodici vybuch atomovky, z kontextu mi to nejak vyplynulo).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 27.6.2008 11:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Měl jsem za to že tohle je rada užívaná při běžnějších explozích...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 27.6.2008 11:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Jen pokud se neúčastní celebrity jako je PT, LO, RH, JŠ, AL... Pro ty je jiná rada.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 27.6.2008 12:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    FF 3.0 me nema rad, jak odkliknu to 'f' z flashblocku misto videa zustane jen bila plocha. Ale to video znam, jen uz nevim kde sem ho videl. Je dobry ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.6.2008 12:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Slava! Po 10 reloadech to zaclo hrat.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.6.2008 13:22 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    to se stava, ze flash se uz nenacte, pokud nekliknes na tu ikonku co nejrychleji...proto je vhodne si na *tube nastavit vyjimky ;) (nebo se na FB vykaslat) btw. ja myslel, ze pri vybuchu A-bomby je nejlepsi se co nejrychleji vyparit :D
    kotyz avatar 27.6.2008 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    No ve starym firefoxu to ale nedelalo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.6.2008 14:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    To spis pri vybuchu H-bomby, ta to rozpali vic ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 27.6.2008 12:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Pro ty je jiná rada.
    Pěkné, ale každý přece ví, že je to blbost. Při výbuchu atomové bomby je vhodné vyškrábat se na co nejvyšší místo, aby byl dobrý výhled, protože nic takového už do smrti neuvidí.
    JŠ, AL
    Kdo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.6.2008 13:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    JS bloguje
    Behold, AL had spoken!
    LO
    Kdo?
    Grunt avatar 27.6.2008 13:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    LO
    Kdo?
    Lael Ophir
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.6.2008 13:30 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Aha, tak tohle zvirtatko jsem jeste neznal.
    kotyz avatar 27.6.2008 13:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Presne to sem uz psal, kdyz te nezabije tepelna a tlakova vlna, tak radiace jo. Dobry by bylo skocit do zakopu, ale ten nebejva po ruce ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 27.6.2008 14:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Dobry by bylo skocit do zakopu, ale ten nebejva po ruce ...
    No nevím jestli by zákop byl k něčemu. U tlakové a tepelné vlny si nejsem jistý…platí i v tomto případě Pascalův zákon? Ale u jaderných výbuchů vznikají i vlny šířící se zemí(bylo bylo by blbé nazvat to zemětřesením?), takže kdyby měl nebožák štěstí, tak by na něj zákop spadnul. A navíc si nejsem jistý jestli má na gama záření zem nějaký odstiňující účinek(Bunkry hluboko v zemi se obrňují tlustou betonovou stěnou a ještě vyztužují olověnými pláty). A kdyby už všechno selhalo, radioaktivní spad je prostě jistota.

    BTW: To skákání ke stěně se mi nezdá. I nás ve školce učili, že máme radši skákat do míst jako jsou třeba futra kde většinou vznikne bublina, když se barák odporoučí k zemi.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 27.6.2008 14:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Videl sem naky cernobily zabery z jadernejch testu v americe - myslim ze to bylo na dvojce v nakym z tech dokumentu. A tam normalne naky dva tri kilometry od vybuchu zalehli vojaci do predem pripravenejch zakopu a nic jim to neudelalo. Akorat pak na sobe meli radiokativni prach ho z nich vometat kostetem a pak pod sprchu. Par dalsich kilometru za nima byl betonovej bunkr kde meli kamery a naky dalsi pristroje. Taky delali podobny na mori, kde ta tlakova vlna prevratila naky lode ktery meli naaranzovany okolo (tohle je zrovna slavnej zaber, je to v kdejakym filmu, napr. Dr. Divnolaska). To moh bejt konec 40. nebo zacatek 50. let, pak se zakazalo vsechno krome podzemnich testu. Kdysi sem ty videa z testu sbiral, ale uz nemam poneti kde to skoncilo, nekde na nakym CD to bude vypaleny ...

    Google na to neco najde, ale presne na ty kde par km od epicentra pobihaji lidi s gasmaskama to bude chtit hledat dukladnejc ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 27.6.2008 15:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Tak hned prvni odkaz na archiv Department of Energy tyhle stavnaty videa obsahuje. Tady to je.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 27.6.2008 15:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Já zase viděl video jak vojáci nasáčkovaní v řadě sedící na poušti sledují jaderný výbuch. Někteří si tam ještě dělali srandu se slunečními brýlemi. Čuměl jsem na to jako puk…to jako testovali účinky přímé radiace na člověka?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 27.6.2008 15:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Na tom odkazu vyse je presne tohle. A v kompletnim zneni poznamek k nemu je, mimo jiny, tohle:

    In hindsight, the AEC and the DoD made many mistakes in the testing program, such as underestimating the effects of fallout and deploying troops in areas of excessive radiation. Despite the errors in the early testing efforts, the U.S. surged ahead of all other nations in nuclear weapons capabilities, and gained the expertise which now sets the standard for what is "safe."

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 27.6.2008 14:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Jaroslav Šmíd, Astor Lights. :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    27.6.2008 14:15 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Jen pokud se neúčastní celebrity jako je PT, LO, RH, JŠ, AL... Pro ty je jiná rada.
    a já vůl sem pořád nechápal kde je tak kachna a co má společnýho se zakrýváním. a vono je to asi čupnout a krýt se, ne? :)
    kotyz avatar 27.6.2008 14:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zachovat při vzniku flamu?
    Přesně!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.