abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:44 | IT novinky

    Představen byl notebook TUXEDO InfinityBook Pro 15 Gen10 s procesorem AMD Ryzen AI 300, integrovanou grafikou AMD Radeon 800M, 15,3 palcovým displejem s rozlišením 2560x1600 pixelů. V konfiguraci si lze vybrat až 128 GB RAM. Koupit jej lze s nainstalovaným TUXEDO OS nebo Ubuntu 24.04 LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:44 | Nová verze

    Po půl roce od vydání verze 2.41 byla vydána nová verze 2.42 knihovny glibc (GNU C Library). Přehled novinek v poznámkách k vydání a v souboru NEWS. Vypíchnout lze například podporu SFrame. Opraveny jsou zranitelnosti CVE-2025-0395, CVE-2025-5702, CVE-2025-5745 a CVE-2025-8058.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 06:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.15 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý software

    Společnost CORSAIR podporuje svůj systém iCUE LINK pouze ve Windows a macOS. Jak jej ovládat v Linuxu? OpenLinkHub (GitHub) je open source linuxové rozhraní k iCUE LINK. Z webového rozhraní na adrese http://localhost:27003 lze ovládat RGB osvětlení, rychlost ventilátorů, nastavovat klávesnice, myši, headsety…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Zajímavý článek

    Ve funkci koordinátora k bitcoinové kauze skončil bývalý ústavní soudce David Uhlíř. Informaci, kterou zveřejnil Deník N, potvrdila Radiožurnálu ministryně spravedlnosti Eva Decriox (ODS). Uvedla, že odchod byl po vzájemné dohodě. „Jeho mise je ukončená, auditní procesy se už povedlo nastavit,“ řekla. Teď má podle ministryně další kroky podniknout policie a státní zastupitelství. Koordinátorem jmenovala ministryně Uhlíře 19. června.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.07.26 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.15 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.16. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 35
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (28%)
     (28%)
     (5%)
     (5%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 165 hlasů
     Komentářů: 18, poslední dnes 09:24
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    3.1.2011 20:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Dík za připomenutí!
    gtz avatar 3.1.2011 21:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Není za co
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Milan Vít avatar 3.1.2011 20:51 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Jako správný informatik budu čučet do Stellaria.
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Bedňa avatar 3.1.2011 21:00 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Tma tmoucí nebude, pretože pri tak slabom zatmení to nieje bez nejakého sklíčka ani poznať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.1.2011 21:41 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Tma tmoucí opravdu nebude, ta je jen při úplném zatmění a ani pak není opravdu naprostá tma, jen jakýsi přízračný soumrak, protože chromosféra a korona září zhruba jako měsíc na nočním nebi (tedy, alespoň já to tak zažil, obecně záleží na aktuální aktivitě slunce), navíc světlo má velmi zvláštní tón (osobně se mi zdál do fialova), na nebi jsou vidět planety i jasnější hvězdy a celý obzor vypadá jako těsně před východem slunce.

    Osobně jsem si klesající intenzity slunečního svitu (a poklesu teploty) všiml až těsně před úplným zatměním, což bylo zhruba v okamžiku, kdy měsíc zakrýval víc něž 95% slunečního kotouče. Doporučuju pozorovat pokles jasu při přechodu tmavých mraků přes slunce - těch si také všimnete až když je slunce těsně před úplným zakritím.
    gtz avatar 3.1.2011 21:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Zítra by to mělo být něco kolem 79%, maximum by mělo být někdy kolem 10:30
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jendа avatar 4.1.2011 05:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    maximum by mělo být někdy kolem 10:30
    Zkontroluj si svoji časovou zónu.
    gtz avatar 4.1.2011 08:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    tak jsem to dopletl, maximum má být zde v Brně cca 9.30.

    No teď je u nás aktuálně -10.1°C, na obloze šeď,mraky a Slunce není vidět.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 3.1.2011 21:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Tma tmoucí opravdu nebude, ta je jen při úplném zatmění a ani pak není opravdu naprostá tma, jen jakýsi přízračný soumrak, protože chromosféra a korona září zhruba jako měsíc na nočním nebi (tedy, alespoň já to tak zažil, obecně záleží na aktuální aktivitě slunce)...

    To v létě 1999? To bylo skutečně šero (ale myslím, že světla bylo více než v noci za měsíčního svitu, byť intenzivního) a na polovinu léta dost kosa.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    gtz avatar 3.1.2011 22:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Tehdy v tom roce 1999 to bylo jen 98%, tehdy jsme s ženou a s dcerou byli u rodičů na chatě u Znojma a byl to celkem zážitek. Náš pes zalezl v autě do kufru a nemohl jsem ho odtama dostat ven
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.1.2011 22:07 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Ano, zažil jsem na vlastní oči zatmění v roce 1999, konkrétně v Maďarsku na břehu Balatonu, ale protože ráno před zatměním byla docela silná bouřka, tak nebyl pokles teploty nejspíš tak patrný. A celková úroveň svěla je opravdu větší než za úplňku, protože do ní dost přispívá okolní zářící atmosféra. Spíš bych to přirovnal situaci před východem nebo západem slunce, až na to, že obzor je světlý ze všech stran, ne jen na východě či západě.
    Fluttershy, yay! avatar 3.1.2011 22:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Já byl v Beskydech, zrovna tou dobou byly slušné hicy i na kopci, takže to šlo poznat, zvlášť když byl člověk z toho slunka rozpálený.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Dalibor Smolík avatar 4.1.2011 18:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Já jsem zažil zatmění slunce v roce 1999 přímo na pláži Jadranu, ve Slovinsku. Bylo to tam asi 95 %. Téměř se setmělo, začal foukat studený vítr a z koupání dvě hodiny nic nebylo, jak se ochladilo. Rozsvítila se pouliční světla. Načež místní barman zval všechny na drink. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bedňa avatar 4.1.2011 08:21 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Vtedy sa vo veľkom hovorilo že bude koniec sveta, tak sme si do firmy kúpili flašu, však keď to je posledný deň :-) Flaška sa dopila, nalepili sme na dvere, dnes zatvorené z dôvodu konca sveta a išli sme do hospody :-) To zatmenie bolo vtedy fakt pekné a aj sa na chvíľu pekne schladilo.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    GeoRW avatar 4.1.2011 19:52 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    kebylen kosa, ale ty komari co zovsadial vybehli, to bol brutal (bol som vtedy pri Dunaji) :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    3.1.2011 21:58 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Grrr, zakrytím.

    PS: Někde mám ještě fotografie z úplného zatmění z roku 1999 z Maďarska, ale na webech je fotografií dost, i když na většině je jen samotné slunce, celý obzor se mi vygooglit nepodařilo. Ono to není moc fotogenické a navíc se to opravdu špatně fotí, ale pro představu doporučuju tento obraz od polského autora Karla von Littrowa z roku 1878, znázorňující zatmění z roku 1851. I když ve skutečnosti nejsou ty barvy zdaleka tak syté, zhruba takto to vypadá.
    Fluttershy, yay! avatar 3.1.2011 21:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Sakra, jak na sviňu nemám foťák u sebe. Ale stejně nejspíš budu dřepět na cviku a venku má být částečně zataženo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    3.1.2011 21:24 Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Jaký filtr? (nebo máš ten spešl? sluneční) nebo jaké udělátko bys použil?
    Fluttershy, yay! avatar 3.1.2011 21:26 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Kdybych si na to vzpomněl předem, půjčil bych si svářečský štít. Nějak zaostřit by to mělo jít. No a kamarád má i nějaký speciální filtr, tak bych si ho možná zkusil půjčit. No ale foťák tu nemám, takže jsem ostrouhal.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    3.1.2011 21:47 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    To by mohl být neutrální šedý filtr, který se používá pro fotografování s dlouhou dobou expozice během dne.
    Fluttershy, yay! avatar 3.1.2011 21:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Jo, ale nějaký extrémní.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 4.1.2011 05:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Disketu ;-). Zatmění v roce 99 si moc nepamatuju, byl jsem v Brně, byly trochu mraky a tak… Ale pozorování různých jasných věcí přes kotouček z diskety (nebo přes dva…) je zajímavé.
    Luban avatar 4.1.2011 09:12 Luban | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Disketu jsem použít případně taky, ale dočetl jsem se, že je docela nebezpěčné. Lepší je prý CD. Více třeba v článku na www.idnes.cz
    Jaromír Svoboda avatar 4.1.2011 09:40 Jaromír Svoboda | skóre: 9 | blog: netblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Přes CD-RW jsem nic neviděl, možná to bylo tím, že se nad Brnem honí mraky. Viděl jsem přes mraky pěkně ztlumený obraz zatmění Slunce, takže filtr nebyl potřeba. Díval jsem se na to v čase 9:20 a po chvíli už nebylo vidět nic, protože se na místo Slunce nakupily velký mraky, který nepropustily žádný světlo :-(.
    Disketu u sebe nemám ale podle IDNES propouští infračervené záření, takže se může hodně zahřát oko.
    Tom & Jerry: # cat /dev/input/mouse0
    Jendа avatar 4.1.2011 16:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Přes CD-RW jsem nic neviděl, možná to bylo tím, že se nad Brnem honí mraky.
    Ne, bylo to tím, že přepisovatelné CD má jinou strukturu.
    Jendа avatar 4.1.2011 16:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Přílohy:
    Já ráno obrátil pokoj a nenašel jsem jedinou (!) disketu. Naštěstí ve škole fyzikářka poradila, že to jde i přes CD. Opravdu to jde, musí to být takové to nejlevnější CD-R se skoro průsvitným lakem. Tak jsme ve fyzice pozorovali :-). Zkoušel jsem i něco fotit (přes CD a odrazem od okna), no nic moc.
    gtz avatar 4.1.2011 16:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    To jsi měl kliku, že se aspoň něco dalo vidět. U nás bylo šero, kupa mraků a i když jsem pátral kde je Slunce tak bylo zalezlé. Jak na potvoru kolem 12:30 se objevilo ve své plné kráse.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 4.1.2011 18:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    V Praze bylo zatmění vidět dobře. Disketu jsem k dispozici neměl, stačily troje tmavé brýle. Ale super pohled.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 4.1.2011 08:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Tak je lehce oblačno. Ten foťák mě štve.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    3.1.2011 21:10 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    mluvci prezidentske kancelare dnes prohlasil, ze prezident lituje, ze nebude uplne zhasnuto ....
    3.1.2011 21:54 ROFL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    IMHO je zcela zhasnuto už nějakých cca 20 let.
    kotyz avatar 3.1.2011 22:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    az "rano" vstanu tak uz bude zase po vsem :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 4.1.2011 01:15 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Z astrologického hlediska je při zatmění Slunce Měsíc v konjunkci s Sluncem /Novoluní/.

    Naopak, když je zatmění Měsíce, děje se při konstelaci Měsíc - opozice se Sluncem /Úplněk/

    Každopádně na psychiku to bývají spíš zátěžovější dny...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    4.1.2011 05:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Nestrašte, já budu s jistým D. a ten má zatíženou psychiku i když slunce září na plný pecky. Tedy, on spíš zatěžuje psychiku a někdy i fyzičku ostatním. :)) A mě bolí záda.
    Marcela* avatar 4.1.2011 10:24 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    No "těpic". Tak držím palce.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    4.1.2011 10:21 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Hehe, dnes ráno jsem lezl, na střechu s foťákem (kvůli něčemu úplně jinému) a dozvěděl jsem se tohle :) tak mám fotku i zatmění :D možná nahraju, až se k nim dostanu... jinak pro úspěch stačilo vzít tele na plno, nastavit co nejkratší čas a strčit před objektiv vykuchaný vnitřek diskety :)
    5.1.2011 08:09 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Příloha:
    Tady jedna z těch, co jakž takžvyšla
    Bedňa avatar 5.1.2011 09:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    To vyzerá jak znamenie že araby vyhrajú svätú vojnu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Dalibor Smolík avatar 5.1.2011 09:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Vyhrají? Jen Alláh ví .. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.1.2011 09:42 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    hehe, bacha abys ještě něco nerozpoutal :D
    kotyz avatar 4.1.2011 11:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    tak tady nebylo nic videt :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 4.1.2011 11:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    u nás nebylo skoro nic vidět. Jen samá šeď a mraky
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    GeoRW avatar 4.1.2011 19:55 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    u nas total hmla; takze ani mraky nebolo vidiet
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    PepaSFI avatar 4.1.2011 18:17 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    u nás celkem pohoda, přirozený filtr přes vrstvu mlhy takže sklíček netřeba. Chvílema to bylo docela neprůhledný ale po deváté hodině se to vylepšilo. Spolu s tou mlhou která přikrývala celé okolí to bylo docela divné světlo.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    5.1.2011 13:53 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    u nás celkem pohoda, přirozený filtr přes vrstvu mlhy takže sklíček netřeba.
    +1, cestoval jsem zrovna do Brna po D1 a pozoroval jsem zpoza volantu pouhým okem přes mlhu a mraky
    4.1.2011 21:07 Paja250 | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    U nás bylo vidět krásně, pozoroval jsem přes svářecí sklo.
    David Watzke avatar 5.1.2011 16:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Asi jsem natvrdlej, ale včera ráno v Praze 6 jsem nepozoroval nic zvláštního, co bych neviděl každý jiný ráno.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    5.1.2011 17:29 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Ono to pouhým okem právě moc dobře vidět není - proto ty šaškárny s disketama apod., které to světlo podstatně utlumí, takže ten tvar Slunce je následně vidět
    gtz avatar 5.1.2011 17:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Kdyby bylo aspoň něco vidět. Snažil jsem se pátrat kde je Slunce, ale pendrek nic nebylo. Jen šedé mraky, kde nic tu nic. A jak jsem psal jako na potvoru se kolem 12:00 rozjasnilo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 5.1.2011 17:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Jo, Brno a Vysočina měly smůlu. V Praze byly podmínky dobré.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Bedňa avatar 6.1.2011 00:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tma tmoucí aneb částečné zatmění Slunce
    Tu
    KERNEL ULTRAS video channel >>>

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.