abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:33 | Nová verze

    Po více než roce vývoje od vydání verze 5.40 byla vydána nová stabilní verze 5.42 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 64 vývojářů. Změněno bylo přibližně 280 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.5 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 138. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Zajímavý software

    Sniffnet je multiplatformní aplikace pro sledování internetového provozu. Ke stažení pro Windows, macOS i Linux. Jedná se o open source software. Zdrojové kódy v programovacím jazyce Rust jsou k dispozici na GitHubu. Vývoj je finančně podporován NLnet Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Nová verze

    Byl vydán Debian Installer Trixie RC 2, tj. druhá RC verze instalátoru Debianu 13 s kódovým názvem Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:33 | Nová verze

    Libreboot (Wikipedie) – svobodný firmware nahrazující proprietární BIOSy, distribuce Corebootu s pravidly pro proprietární bloby – byl vydán ve verzi 25.06 "Luminous Lemon". Přidána byla podpora desek Acer Q45T-AM a Dell Precision T1700 SFF a MT. Současně byl ve verzi 25.06 "Onerous Olive" vydán také Canoeboot, tj. fork Librebootu s ještě přísnějšími pravidly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Komunita

    Licence GNU GPLv3 o víkendu oslavila 18 let. Oficiálně vyšla 29. června 2007. Při té příležitosti Richard E. Fontana a Bradley M. Kuhn restartovali, oživili a znovu spustili projekt Copyleft-Next s cílem prodiskutovat a navrhnout novou licenci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.7. 16:55 | Nová verze

    Svobodný nemocniční informační systém GNU Health Hospital Information System (HIS) (Wikipedie) byl vydán ve verzi 5.0 (Mastodon).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.7. 16:22 | Komunita

    Open source mapová a navigační aplikace OsmAnd (OpenStreetMap Automated Navigation Directions, Wikipedie, GitHub) oslavila 15 let.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.7. 11:55 | Zajímavý software

    Vývojář Spytihněv, autor počítačové hry Hrot (Wikipedie, ProtonDB), pracuje na nové hře Brno Transit. Jedná se o příběhový psychologický horor o strojvedoucím v zácviku, uvězněném v nejzatuchlejším metru východně od všeho, na čem záleží. Vydání je plánováno na čtvrté čtvrtletí letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 40
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (28%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 349 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Max avatar 20.2.2007 22:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    To vypadá hodně dobře :). Jak si na tom stojí hry jako Flatout2, co šly, pak zase nešly atd. ? Teď jsem zkoušel pod wine-0.9.30 nfsu a flatout2 a obojí jde tak nějak do kytek :(. Teď mi doběhl ./configure -- .... na 0.9.22 a jak to tak vypadá, možná místo 0.9.22 nahodím cvs verzi :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.2.2007 23:00 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Všechno chodí, jen je nutné reverznout ten patch co jsem psal.
    20.2.2007 23:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Skvělé, všiml sem si s wine 31 nějakého pokroku, ale tohle je mazec. Škoda že s mou grafárnou si moc neškrtnu (i ve windows sem rad), btw ten zvukový patch sem už rozchodil (stačila novější verze pamu).
    Baník pyčo!
    pushkin avatar 21.2.2007 08:04 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Ach jo, jak bych si pral, aby mi ve Wine sly me oblibene NFS: Porsche ... asi se bude kompilovat...
    21.2.2007 09:10 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    No ten Oblivion vypada pekne. Zrovna vcera jsem skousel taky Wine z CVS, ale porad bida. Textury se tak nejak "lesknou" a zvuk sice jde, ale hrozne sumi...... . A co cestina? Nainstaloval jsem ji, ale nejde zapnout. No zkusim to znova zkompilovat, treba uz tam ten patch bude.
    21.2.2007 09:18 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Zvuk šumí, musí se vypnout jeden typ zvuků, myslím že efekty, ostatní zvuky mimo hudby jdou. Češtinu jsem nezkoušel, nevím jestli se textury lesknou, mě určitě ne, možná bez GLSL a bez PS a VS 2.0 to vypadá hůř, ale pokud použiju GLSL a VS s PS 2.0 tak tam nevidím zásadní problémy, je fakt že je nutné některé grafické efekty vypnout.
    21.2.2007 09:42 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    ve Winecfg mam:
    Vertex Shader Support : Hardware
    Pixel Shader          : zapnuto
    
    A regedit:
    
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\Direct3d
    
    OffscreenRenderingMode : fbo
    UseGLSL                : enable
    VideoMemorySize        : 128
    
    A ovladace:
    OpenGL version string: 2.1.0 NVIDIA 97.46
    
    
    GF-6600GT 128MB, Gentoo.

    Ted koukam, ze wine --version hlasi wine-0.9.31 ale nainstalovano je wine-9999, coz by mel byt wine-cvs z gentoo portage. No jdu nad tim jeste laborovat.....
    21.2.2007 14:35 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Fbo je velmi pomale a v Oblivionu mi nikdy neprislo lepsi, nezapomen reverznout ten patch co jsem psal, jinak ti Oblivion nepujde. Dulezite je taky nekde v konfiguracnim souboru odstranit videa pri spusteni, ale o asi vis, staci jen ty pri spousteni kde jich je na jednom radku asi 5.
    21.2.2007 19:07 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    muzes mi prosim te jeste upresnit co znamena "reverznout ten patch" ? Kde ho najdu? Zatim jsem pridal ten na CoD2 a 3Dmark a ted kompiluju.....
    21.2.2007 20:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Jasně: odstranit z aktuálního CVS stromu ten patch o kterém jsem mluvil v blogu: odkaz, stahneš ho a místo
    patch -p 1 <blabla.diff
    napíšeš
    patch -p 1 -R <blabla.diff
    21.2.2007 21:22 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Jinak dnešním CVS končí chvíle kdy rozchodit Obliviona bylo snadné, přišly další patche, takže reverznout jen jeden nestačí...
    21.2.2007 21:46 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    hmm, kaslu na to :-( zustanu u testing vetve, zas tam moc nehraju a Hidden&Dangerous1 funguje :-) Ale diky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.2.2007 22:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Bože můj, je tohle normální? Mám pocit, že až to bude nejhorší, tak udělají cvak a bude to Wine 0.9.32.
    21.2.2007 22:38 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Neboj do té doby je snad donutím to opravit :) Jo ve wine tohle je normální, opraví něco někde a něco někde jinde zase nechodí, v průměru jednou za 14 dní jim hlásím nové problémy :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.2.2007 00:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Hlavně by to chtělo polít studenou vodou "release managera". Mám totiž vážné obavy, že budoucí verze 1.0 už ani nepůjde zkompilovat, protože si nikdo nevzpomene, že by se software měl před vydáním otestovat.

    Vývojáři Wine odvádí dobrou a užitečnou práci, ale málo testují kód :-(
    Max avatar 22.2.2007 18:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Mno, to už skončila včerejší večerní cvs :(, už jsem to s tím reverznutým patchem nezkompiloval ... Takže 0.9.22, nic jiného nezbývá ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.2.2007 09:41 laurel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Mám otázku.Jak vám funguje multiplayer v Call of duty 2 ?
    21.2.2007 13:20 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Nevim, ale single player sem hral asi pul hodiny a nesetkal sem se s jedinym problemem.
    22.2.2007 08:52 mil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    chci se zeptat nevite nekdo o nejakem navodu v cestine o wine
    22.2.2007 20:23 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Můžete prosím jen pro zajímavost uvést, kolik máte v tom 3DMarku pod Wine bodů a kolik jich máte normálně pod Windows?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.