abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:33 | IT novinky

    Microsoft se vyhnul pokutě od Evropské komise za zneužívání svého dominantního postavení na trhu v souvislosti s aplikací Teams. S komisí se dohodl na závazcích, které slíbil splnit. Unijní exekutivě se nelíbilo, že firma svazuje svůj nástroj pro chatování a videohovory Teams se sadou kancelářských programů Office. Microsoft nyní slíbil jasné oddělení aplikace od kancelářských nástrojů, jako jsou Word, Excel a Outlook. Na Microsoft si

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:00 | Nová verze

    Samba (Wikipedie), svobodná implementace SMB a Active Directory, byla vydána ve verzi 4.23.0. Počínaje verzí Samba 4.23 jsou unixová rozšíření SMB3 ve výchozím nastavení povolena. Přidána byla podpora SMB3 přes QUIC. Nová utilita smb_prometheus_endpoint exportuje metriky ve formátu Prometheus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:00 | Zajímavý článek

    Správcovský tým repozitáře F-Droid pro Android sdílí doporučení, jak řešit žádosti o odstranění nelegálního obsahu. Základem je mít nastavené formální procesy, vyhrazenou e-mailovou adresu a být transparentní. Zdůrazňují také důležitost volby jurisdikce (F-Droid je v Nizozemsku).

    🇵🇸 | Komentářů: 12
    včera 05:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace o další zranitelnosti v procesorech. Nejnovější zranitelnost byla pojmenována VMScape (CVE-2025-40300, GitHub) a v upstream Linuxech je již opravena. Jedná se o variantu Spectre. KVM host může číst data z uživatelského prostoru hypervizoru, např. QEMU.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.9. 22:00 | Komunita

    V červenci loňského roku organizace Apache Software Foundation (ASF) oznámila, že se částečně přestane dopouštět kulturní apropriace a změní své logo. Dnes bylo nové logo představeno. "Indiánské pírko" bylo nahrazeno dubovým listem a text Apache Software Foundation zkratkou ASF. Slovo Apache se bude "zatím" dál používat. Oficiální název organizace zůstává Apache Software Foundation, stejně jako názvy projektů, například Apache HTTP Server.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    11.9. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.9. 15:33 | IT novinky

    Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.9. 15:00 | IT novinky

    Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    10.9. 21:22 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.9. 18:22 | IT novinky

    T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (83%)
     (7%)
     (2%)
     (2%)
     (4%)
     (2%)
    Celkem 167 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 10.9. 13:00
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Max avatar 20.2.2007 22:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    To vypadá hodně dobře :). Jak si na tom stojí hry jako Flatout2, co šly, pak zase nešly atd. ? Teď jsem zkoušel pod wine-0.9.30 nfsu a flatout2 a obojí jde tak nějak do kytek :(. Teď mi doběhl ./configure -- .... na 0.9.22 a jak to tak vypadá, možná místo 0.9.22 nahodím cvs verzi :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.2.2007 23:00 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Všechno chodí, jen je nutné reverznout ten patch co jsem psal.
    20.2.2007 23:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Skvělé, všiml sem si s wine 31 nějakého pokroku, ale tohle je mazec. Škoda že s mou grafárnou si moc neškrtnu (i ve windows sem rad), btw ten zvukový patch sem už rozchodil (stačila novější verze pamu).
    Baník pyčo!
    pushkin avatar 21.2.2007 08:04 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Ach jo, jak bych si pral, aby mi ve Wine sly me oblibene NFS: Porsche ... asi se bude kompilovat...
    21.2.2007 09:10 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    No ten Oblivion vypada pekne. Zrovna vcera jsem skousel taky Wine z CVS, ale porad bida. Textury se tak nejak "lesknou" a zvuk sice jde, ale hrozne sumi...... . A co cestina? Nainstaloval jsem ji, ale nejde zapnout. No zkusim to znova zkompilovat, treba uz tam ten patch bude.
    21.2.2007 09:18 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Zvuk šumí, musí se vypnout jeden typ zvuků, myslím že efekty, ostatní zvuky mimo hudby jdou. Češtinu jsem nezkoušel, nevím jestli se textury lesknou, mě určitě ne, možná bez GLSL a bez PS a VS 2.0 to vypadá hůř, ale pokud použiju GLSL a VS s PS 2.0 tak tam nevidím zásadní problémy, je fakt že je nutné některé grafické efekty vypnout.
    21.2.2007 09:42 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    ve Winecfg mam:
    Vertex Shader Support : Hardware
    Pixel Shader          : zapnuto
    
    A regedit:
    
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\Direct3d
    
    OffscreenRenderingMode : fbo
    UseGLSL                : enable
    VideoMemorySize        : 128
    
    A ovladace:
    OpenGL version string: 2.1.0 NVIDIA 97.46
    
    
    GF-6600GT 128MB, Gentoo.

    Ted koukam, ze wine --version hlasi wine-0.9.31 ale nainstalovano je wine-9999, coz by mel byt wine-cvs z gentoo portage. No jdu nad tim jeste laborovat.....
    21.2.2007 14:35 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Fbo je velmi pomale a v Oblivionu mi nikdy neprislo lepsi, nezapomen reverznout ten patch co jsem psal, jinak ti Oblivion nepujde. Dulezite je taky nekde v konfiguracnim souboru odstranit videa pri spusteni, ale o asi vis, staci jen ty pri spousteni kde jich je na jednom radku asi 5.
    21.2.2007 19:07 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    muzes mi prosim te jeste upresnit co znamena "reverznout ten patch" ? Kde ho najdu? Zatim jsem pridal ten na CoD2 a 3Dmark a ted kompiluju.....
    21.2.2007 20:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Jasně: odstranit z aktuálního CVS stromu ten patch o kterém jsem mluvil v blogu: odkaz, stahneš ho a místo
    patch -p 1 <blabla.diff
    napíšeš
    patch -p 1 -R <blabla.diff
    21.2.2007 21:22 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Jinak dnešním CVS končí chvíle kdy rozchodit Obliviona bylo snadné, přišly další patche, takže reverznout jen jeden nestačí...
    21.2.2007 21:46 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    hmm, kaslu na to :-( zustanu u testing vetve, zas tam moc nehraju a Hidden&Dangerous1 funguje :-) Ale diky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.2.2007 22:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Bože můj, je tohle normální? Mám pocit, že až to bude nejhorší, tak udělají cvak a bude to Wine 0.9.32.
    21.2.2007 22:38 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Neboj do té doby je snad donutím to opravit :) Jo ve wine tohle je normální, opraví něco někde a něco někde jinde zase nechodí, v průměru jednou za 14 dní jim hlásím nové problémy :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.2.2007 00:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Hlavně by to chtělo polít studenou vodou "release managera". Mám totiž vážné obavy, že budoucí verze 1.0 už ani nepůjde zkompilovat, protože si nikdo nevzpomene, že by se software měl před vydáním otestovat.

    Vývojáři Wine odvádí dobrou a užitečnou práci, ale málo testují kód :-(
    Max avatar 22.2.2007 18:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Mno, to už skončila včerejší večerní cvs :(, už jsem to s tím reverznutým patchem nezkompiloval ... Takže 0.9.22, nic jiného nezbývá ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.2.2007 09:41 laurel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Mám otázku.Jak vám funguje multiplayer v Call of duty 2 ?
    21.2.2007 13:20 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Nevim, ale single player sem hral asi pul hodiny a nesetkal sem se s jedinym problemem.
    22.2.2007 08:52 mil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    chci se zeptat nevite nekdo o nejakem navodu v cestine o wine
    22.2.2007 20:23 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Můžete prosím jen pro zajímavost uvést, kolik máte v tom 3DMarku pod Wine bodů a kolik jich máte normálně pod Windows?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.