abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 493 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Pokrok v implementaci Direct3D ve wine

    20.2.2007 22:35 | Linux | Výběrový blog

    Dnes jsem zasílal poděkování vývojářům wine za jejich práci, abych byl taky trochu konkrétní tak jsem přiložil pár screenshotů z aplikací, které ještě před měsícem nechodily, nebo chodily špatně.

    Pořídil jsem je s dnešním CVS wine kde jsem aplikoval dva patche, první proto aby si 3DMarky 2005 a 2006 nestěžovaly, druhý proto abych mohl spustit Call of Duty 2, ještě jsem musel reverznout patch "[9/10] WineD3D: Use VBOs for index buffers", který způsobil spousty problémů, ty budou odstraněny snad zítra v CVS.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 20.2.2007 22:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    To vypadá hodně dobře :). Jak si na tom stojí hry jako Flatout2, co šly, pak zase nešly atd. ? Teď jsem zkoušel pod wine-0.9.30 nfsu a flatout2 a obojí jde tak nějak do kytek :(. Teď mi doběhl ./configure -- .... na 0.9.22 a jak to tak vypadá, možná místo 0.9.22 nahodím cvs verzi :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.2.2007 23:00 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Všechno chodí, jen je nutné reverznout ten patch co jsem psal.
    20.2.2007 23:07 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Skvělé, všiml sem si s wine 31 nějakého pokroku, ale tohle je mazec. Škoda že s mou grafárnou si moc neškrtnu (i ve windows sem rad), btw ten zvukový patch sem už rozchodil (stačila novější verze pamu).
    Baník pyčo!
    pushkin avatar 21.2.2007 08:04 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Ach jo, jak bych si pral, aby mi ve Wine sly me oblibene NFS: Porsche ... asi se bude kompilovat...
    21.2.2007 09:10 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    No ten Oblivion vypada pekne. Zrovna vcera jsem skousel taky Wine z CVS, ale porad bida. Textury se tak nejak "lesknou" a zvuk sice jde, ale hrozne sumi...... . A co cestina? Nainstaloval jsem ji, ale nejde zapnout. No zkusim to znova zkompilovat, treba uz tam ten patch bude.
    21.2.2007 09:18 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Zvuk šumí, musí se vypnout jeden typ zvuků, myslím že efekty, ostatní zvuky mimo hudby jdou. Češtinu jsem nezkoušel, nevím jestli se textury lesknou, mě určitě ne, možná bez GLSL a bez PS a VS 2.0 to vypadá hůř, ale pokud použiju GLSL a VS s PS 2.0 tak tam nevidím zásadní problémy, je fakt že je nutné některé grafické efekty vypnout.
    21.2.2007 09:42 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    ve Winecfg mam:
    Vertex Shader Support : Hardware
    Pixel Shader          : zapnuto
    
    A regedit:
    
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\Direct3d
    
    OffscreenRenderingMode : fbo
    UseGLSL                : enable
    VideoMemorySize        : 128
    
    A ovladace:
    OpenGL version string: 2.1.0 NVIDIA 97.46
    
    
    GF-6600GT 128MB, Gentoo.

    Ted koukam, ze wine --version hlasi wine-0.9.31 ale nainstalovano je wine-9999, coz by mel byt wine-cvs z gentoo portage. No jdu nad tim jeste laborovat.....
    21.2.2007 14:35 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Fbo je velmi pomale a v Oblivionu mi nikdy neprislo lepsi, nezapomen reverznout ten patch co jsem psal, jinak ti Oblivion nepujde. Dulezite je taky nekde v konfiguracnim souboru odstranit videa pri spusteni, ale o asi vis, staci jen ty pri spousteni kde jich je na jednom radku asi 5.
    21.2.2007 19:07 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    muzes mi prosim te jeste upresnit co znamena "reverznout ten patch" ? Kde ho najdu? Zatim jsem pridal ten na CoD2 a 3Dmark a ted kompiluju.....
    21.2.2007 20:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Jasně: odstranit z aktuálního CVS stromu ten patch o kterém jsem mluvil v blogu: odkaz, stahneš ho a místo
    patch -p 1 <blabla.diff
    napíšeš
    patch -p 1 -R <blabla.diff
    21.2.2007 21:22 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Jinak dnešním CVS končí chvíle kdy rozchodit Obliviona bylo snadné, přišly další patche, takže reverznout jen jeden nestačí...
    21.2.2007 21:46 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    hmm, kaslu na to :-( zustanu u testing vetve, zas tam moc nehraju a Hidden&Dangerous1 funguje :-) Ale diky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.2.2007 22:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Bože můj, je tohle normální? Mám pocit, že až to bude nejhorší, tak udělají cvak a bude to Wine 0.9.32.
    21.2.2007 22:38 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Neboj do té doby je snad donutím to opravit :) Jo ve wine tohle je normální, opraví něco někde a něco někde jinde zase nechodí, v průměru jednou za 14 dní jim hlásím nové problémy :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.2.2007 00:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Hlavně by to chtělo polít studenou vodou "release managera". Mám totiž vážné obavy, že budoucí verze 1.0 už ani nepůjde zkompilovat, protože si nikdo nevzpomene, že by se software měl před vydáním otestovat.

    Vývojáři Wine odvádí dobrou a užitečnou práci, ale málo testují kód :-(
    Max avatar 22.2.2007 18:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Mno, to už skončila včerejší večerní cvs :(, už jsem to s tím reverznutým patchem nezkompiloval ... Takže 0.9.22, nic jiného nezbývá ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.2.2007 09:41 laurel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Mám otázku.Jak vám funguje multiplayer v Call of duty 2 ?
    21.2.2007 13:20 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Nevim, ale single player sem hral asi pul hodiny a nesetkal sem se s jedinym problemem.
    22.2.2007 08:52 mil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    chci se zeptat nevite nekdo o nejakem navodu v cestine o wine
    22.2.2007 20:23 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pokrok v implementaci Direct3D ve wine
    Můžete prosím jen pro zajímavost uvést, kolik máte v tom 3DMarku pod Wine bodů a kolik jich máte normálně pod Windows?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.