abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    15.5.2015 07:00 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    mooc krásný zápisek kámoška, máš ode mě lajk! https://www.youtube.com/watch?v=Kb7U8Iq6HI0
    15.5.2015 07:15 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Kryl:)... 13 na houpčce... spomienka na ruského Kryla
    15.5.2015 08:55 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    v klipe so skladbou Paranoia. Člen “provinčnej” ruskej rapovej skupiny
    A přestávám číst... Tato kultůřa primitivních análfabetů, násilníků, gangsterů a drogových dealerů, která vzbuzuje zájem nejnižších kategorií po celém světě, je tak nějak pod lidskou úroveň, a já se tak nějak snažím být člověkem...
    bambas avatar 15.5.2015 09:02 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Jiste, kazdy Rus (nebo si dosad co chces) je hlupak, gangster, nasilnik, analfabet, drogovy dealer. To plati i pro rapery (nebo si dosad co chces), to je jasne. Ode zdi ke zdi, co? To moc nevypovida o tom, ze se snazis byt clovekem, spis to vypovida o tve omezenosti. A takovy maj volebni pravo.
    15.5.2015 17:45 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    To zcela jistě ne. Pro opravení názorů doporučuji několikaletou pracovní návštěvu v této zemi.
    15.5.2015 23:03 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Pro opravení názorů
    A podľa akého návodu? "Mem", že ľudia
    v této zemi.
    sú na rozdiel od ľudí z krajín s germánskymi génmi podľudia ? href="">>href="http://www.holocaustresearchproject.org/holoprelude/deruntermensch.html">podľudia
    15.5.2015 23:05 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Dalibor Smolík avatar 19.5.2015 11:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Máme v Rusku řadu známých, i opravdu dobré přátele. A vyprávějí. Syn jednoho z nich vlastní autoservis, ne moc velký, kousek od Moskvy. My jsme zase vyprávěli o výrobě potahů. Bavili jsme se o daních a nákladech na podnikání. On říkal, že kromě daní platí výpalné. "Však to znáte taky, ne?" dodal. Tak to teda neznáme .. to opravdu ne. Tam je to naprosto běžný standard. U nás jen v okruhu lidí z podsvětí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.5.2015 11:43 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Pán Smolík, výpalné iné kriminálne delikty nie sú ruská špecilita. Npr. česká liehová mafia, alebo kauzy ako "Zamilovaný Nečas" sú, myslím si, dokonc svetová rarita :), a teraz si predstavte, že by podľa toho niekto posudzoval Česko a Čechov ako národ. Moja kolegyňa, ktorá má muž Rus a rodinu v Rusku a sma tam ako jazykárka strávila jeden semester a opakovane v rámci svojej profesie Rusko z rodinných aj profesných dôvodov priebežne navštevuje, je úplne iného názoru, než ste prezentovali Vy. Ibaže ona je mimoriadne Rusku a Rusom naklonená, a láska je niekedy tiež dosť slepá - zas má sklon vidieť len tie klady. A na rozdiel od nevôle či nenávisti, ktorá vypichuje rôzne negatívne subjektívne dojmy, pochádzajúce z informačnej agentúry JPP Marie Harf & Arzén Vajceňuk, si niektoré veci značne idealizuje.

    V ostatnom čase už dokonca aj v TV Hromadske nie je tá protiruská propaganda čo bývala:). "Vajceňuk" dostal za svoje výkony v tejto oblasti od ukrajinskej opozície cenu Jozef Goebbelsa. Ako sa snaží propaganda využiť "ruskú opozíciu" a odhaľovať proruských "botov" ( podobnosť čisto náhodná) pekne vystihol Anatolij :).
    20.5.2015 15:04 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    ešte odmena, že ste sa nepridali tak úplne :)) k SANKCIÁM:))vy ulybnetes - BIJOU TERRIER z Nitry+titulky
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2015 17:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Já nejsem žádný propagátor sankcí, myslím si, že ekonomické sankce nemají velkou účinnost nikde, tedy ani v Rusku. Dívám se na to pragmaticky. Nelze však nevidět, že Putin upevňuje pozice, které se neslučují s demokratickým režimem (v Rusku demokracie nikdy neměla tradici, to je nutné vzít v úvahu) a velká část energie se vydává do zbrojního průmyslu místo do budování infrastruktury, díky které by bylo Rusko konkurenceschopné ve světě. To je potenciální nebezpečí pro okolí. Zatímco Američané jsou víceméně čitelní (dá se předpokládat, jak se zachovají), Rusko rozhodně čitelné není. Snaží se vytvořit svoji sféru vlivu (korespondující přibližně s oblastí bývalého RVHP) a pro Česko v tom nevidím žádná pozitiva (pokud vůbec nějaká jsou k dispozici, naivní nejsem) - nevím, jak pro Slovensko. Jinak souhlasím, v Rusku jsou lidé dobří i zlí, jako všude jinde.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2015 18:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Příloha:
    No a jako bonus pro vás něco pro zasmání
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.5.2015 21:15 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Já nejsem žádný propagátor sankcí, myslím si, že ekonomické sankce nemají velkou účinnost nikde, tedy ani v Rusku.
    myslela som síce sankcievoči mojej osobe, po ktorých tu volajú títo mudrlanti a určite v civile neodolateľní gentlemani :).

    Ja si vôbec nemyslím, že by nás Rusko chcelo nejako dostať do svojej sféry vplyvu, ale určite mu ide o nejakú bezpečnú zónu vo svojom okolí, a to, že vydáva na zbrojenie také prostriedky, je z historického a geopolitického hľadiska celkom pochopiteľné. Americká demokracia tam nikdy nebude - je otázka, či sú USA vôbec takými strážcami demokracie a slobody, ako je to v predstavách ich obdivovateľov.

    Ja sa prikláňam k názoru, že ani po II. svetovej vojne tu nemuselo dôjsť k sovietizácii režimu, nebyť neschopných a ustráchaných politikov, túžiacich po osobnej moci, na čele s Benešom, a tiež nebyť iniciatívy zo Západu, ktorý zo strachu pred šírením komunizmu (Churchill) a spôsobil rozpútanie Studenej vojny. Mohli sme byť neutrálni ako Rakúsko a neboli by sme museli prevziať sovietsky ekonomický a politický model, keby sa tu tí politici neboli sústreďovali na vzájomné intrigy a osobné ambície. A to platilo aj pre tých, čo boli presvedčením komunisti - jeden príklad za všetky je napr. Clementis, ktorého si vážim ako jedného z mála zásadových ľudí tej doby naprieč politickýcm spektrom. Preto aj na to doplatil. To, že to tu dopadlo ako dopadlo, bola NAŠA VINA a obviňovať z toho "Rusákov" je pokrytectvo a alibizmus.

    V Rusku nie je žiadna krutovláda - isteže, je to tiež krajina oligarchov a nebyť do istej miery autoritatívneho režimu (čo ešte neznamená automaticky nesprvodlivú krutovládu a potláčanie ľudských práv, ktorým sa oháňa Zápd, hoci má sám poriadne za nechtami), je tam bordel a oligarchovia by s správali ako mafiáni ( čo aj svojím pôvodom sú:)). Bolo by tm to, čo na UA. A o to, myslím si, západnému konkurenčnému lídrovi ide. Rusi musi ísť svojou cestou a nikto im nemôže vnucovať akési "hodnoty západnej civilizácie", keď o to oni ani nestoja, od dola až hore... Ruská opozícia sú smiešne figúrky. Je to podobná cháska, ako u nás napr. ten Šebej, ktorý kde s vzal, tu sa vzal, pri záhrdke ráno stál :)) a už je v politike niekoľo desaťročí a vydáva sa za intelektuálnu elitu:).

    Mne s páčia Rakúšania :), a bola by som za pripojenie:-)).
    Dalibor Smolík avatar 20.5.2015 23:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Mne s páčia Rakúšania :), a bola by som za pripojenie:-)
    No, já to vidím, že se EU rozpadne poměrně brzy, jsou tu už tendence dost silné .. nejsem eurohujer, ale byla by to cesta zpátky, to není dobré znamení. A tak nakonec zůstanou pohromadě země bývalého Rakouska-Uherska, ještě císaře jako vládce a bude hotovo. No, trochu žertuji, ale něco na tom je.
    Vím, že Rusko není Sovětský svaz a USA není ideální vývozce demokracie. Tak to v životě je, nic není černé ani bílé. Tady jsme mohli být neutrální, most mezi Východem a Západem a těžit z toho. Tyhle snahy už od středověku nám moc nevycházejí.
    To, že to tu dopadlo ako dopadlo, bola NAŠA VINA a obviňovať z toho "Rusákov" je pokrytectvo a alibizmus.
    Tady bych úplně nesouhlasil. Na Jaltě vyznačeny sféry vlivu a ty byly dodrženy naprosto přesně. Zajímavé je, že sovětský typ zřízení byl u nás zaveden jako v poslední zemi - až v únoru 1948. Ostatní země ho měly už od konce války. Jen Jugoslávie se vydala jinou cestou, Stalin vycítil, že by v balkánských horách měl s partyzány dost problémy a tak se stáhl. Jinak by tam byl masakr.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.5.2015 13:01 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Deklarácia o oslobodenej Európe hovorila o tom, že krajiny sa môžu demokraticky rozhodnúť, akou cestou pôjdu. Ostatne, v Taliansku aj vo Francúzsku hrozilo, že prídu k moci komunisti a tak sa im to tiež nie práve demokraticky škrtlo, lebo patrili do sféry vplyvu západnýžch mocností. U nás bol kľúčový tento akt a potom likvidácia slovenských demokratov...
    Dalibor Smolík avatar 21.5.2015 14:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Demokraticky se rozhodnout nemohly, například Polsko, které bylo dost silně protikomunistické spadlo do Sovětské zóny a byl tam nastolen sovětský režim od samého začátku. My jsme měli možnost přijmout Marshallův plán, ale Stalin intervenoval, tak jsme ho odmítli. Likvidace slovenských demokratů už byl následný logický čin . Na druhou stranu je fakt, že Beneš byl velmi zklamán Mnichovskou dohodou ( a s ním i celý národ), tak hledali alternativu - i to byl jeden z důvodů Moskevské smlouvy z roku 1943. Beneš doufal, že se SSSR po válce demokratizuje. Západ v očích lidí zklamal, ale pravdou je, že zklamala vládnoucí garnitura, která byla v té době aktuálně u moci a o necelé 2 roky později poznali, o co jde.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    ⧠ A = 0 avatar 21.5.2015 14:36 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Jasně. On ten Beneš byl takový chudáček dobráček, co to se všemi myslel dobře, jen se přepočítal v ostatních.

    Haha.
    Nevolte zmrdy.
    Dalibor Smolík avatar 22.5.2015 08:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Tak nevím, jestli byl dobráček, ale v ostatních se přepočítal. Selhal nikoliv v době po Mnichovu (kdy se asi opravdu nedalo nic dělat), ale v únoru 1948.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.5.2015 16:55 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    On podľa mňa selhával už v dobách Československej národnej rady v Paríži...V jednom životopise na internete s dá dočítť, že " Výrazným výsledkem Benešovy diplomacie bylo uznání Československé národní rady jako představitele nového československého státu ze strany Francie (červen 1918), Anglie (srpen 1918), Itálie (říjen 1918). To současně umožnilo přístup zástupců Čs. národní rady na jednání států Dohody....":)... Zdá sa, že sú mu pripisované zásluhy iných:). Diplomciu využíval asi hlavne na sebapresadenie. Napísal vôbec niekto jeho dôveryhodný životopis?
    22.5.2015 18:47 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    celkom zaujímvý článok o demytologizácii ;-)... je síce o Štefánikovi, a len okrajovo sa týka Beneša (vzťahu mezi M.R. Š a B.), ale ako návod na odmýtizovanie "otcov národa" dobré:)
    29.5.2015 22:37 obcasny navstevnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Mýtus o zradě kolem Mnichova je jedním z nejhnusnějších mýtů naší společnosti. Pravda je, že si naše společnost hrála na něco, co nebyla. Vůči Slovákům, Polákům, Maďarům, Němcům i vůči západním spojencům. Mesiášský komplex a jeho asi nevyhnutelné výsledky.
    30.5.2015 11:11 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Mesiášský komplex
    hm...tak mi tá interpretácia našich vzťahov od Čechov ozaj pripadá, aj keď Slováci (je na to množstvo dôkazov zachovaných v písomných súkr. aj verejných prejavoch mnohých slovenských osobností..) NIKDY nezabúdali na český prínos pre našu kultúru a zachovanie identity...

    mohol z nás byť teraz možno jeden silný politický národ, keby sme sa vtedy odhodlali k odporu, ale ČSR bol vtedy na to ešte príliš nezrelý a možno velikášsky projekt... na hlinených nohách
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2015 18:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    No, otázkou je, co se dělat dalo a co ne. Například výraz "československý národ" za 1. republiky byl v podstatě nesmyslný, ale nebylo jiné zbytí. Češi a Slováci odděleně netvořili většinu (proti sudetským Němcům), mohli je přečíslit jen společně. Jako jeden národ ..jiná věc je, že podmínky sudetských Němců nebyly v ČSR tak růžové, jak se prezentovalo. Jedno z druhým vyvolalo krizi v roce 1938.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2015 19:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Pardon .. jedno s druhým
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.6.2015 22:20 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Teraz, keď sa toto deje na UA a Donbase, napadajú ma rôzne paralely. Určite sa to nedá celkom porovnávať, ale ten Donbas, to, čo s tam udialo, mi nás v niečom pripomína. Ľudia z Donbasu si aj kládli veľkrát otázku, prečo sme sa my mohli rozdeliť bez krviprelievania a oni nie. No, koncom 20. a v 30. rokoch, keď na Slovensku rástlo to autonomistické hnutie, vraj došlo aj k nejakým vzburám Slovákov v čsl. kasárňach. Slovenskí príslušníci armády nemali nijaké vyššie hodnosti (podobne ako v št. správe nezastávali vyššie pozície), hoci v tom čase ich už aj dosť malo požadované vzdelanie. Tiež sa tu nedalo nájsť zamestnanie (kríza, zatváranie podnikov...). Pred vojnou postihla Slovensko obrovská vysťahovalecká vlna... Takže ľudia si vraveli, načo odišli od Maďarov, ak to má byť to isté...A potom Mníchov, Viedenská arbitráž, zač. marca vojenský zásah na Slovensku a zatýkanie autonomistov. A k tomu autonomizmu s potom práve kvôli tomu tlaku priklonili všetky slov. politické strany - Donbasania sú "vatniki" , my sme boli len "drotári", "ovčáčci"...Chyba bola to trvanie na unitárnom a centralizovnom štáte, to umelé vnucovanie "jedného národa a jedného jazyka", ktoré bolo v zásade počešťovaním...Ten spor už viedli Kollár so Štúrom. Bol to mŕtva koncepcia. Ale česká strana to videla zo svojho paternalistického hľadiska, slovenské ambície vnímala ako neodôvodnené, nepriateľské. (V jednote je sila - ale tá jednota musí byť prirodzená, vnútorná, nie nanútená zvonku.) To potom posilnilo tých radikálov a spôsobilo to rozštiepenie. Na vine nebol len slovenský, ale aj český nacionalizmus...Na oboch stranách to prerastalo do šovinizmu. Ja to vidím tak, že to bol vinou našej aj vašej nezrelosti. Ukrajinci sú teraz niekde tam, kde bolo Československo pred II. svetovou vojnou... sú taký hybrid veľmi vyhranených českých paternalistov a hejslovákov (okrem toho, že je tam ten totálny oligarchomafiánsky systém bordel). S tým, že si nesú sebou ešte aj hrozné vzájomné historické viny... vyvražďovnie a prenasledovanie jedných druhými...Poliaci, Židia, Ukrajinci, nacionalisti, boľševici, červení, bieli ... (Ešteže tých volynských Čechov presťahovali do ČR...)

    Ale aj tak si myslím, že medzi nami, hlavne z našej strany, vždy ten kladný vzťah nakoniec prevládne...pretože prevláda pozitívna skúsenosť nad nejakými starými výčitkami...
    Dalibor Smolík avatar 2.6.2015 19:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    V tomhle máte pravdu a už jsem o tom přemýšlem mnohokrát. To, co jsme si prošli v době 1. republiky, se teď se zpožděním objevuje na Ukrajině, v tom jsou trochu pozadu, je to dané historickým vývoje. Oni jsou tam, kde jsme byli my tenkrát. Tehdejší nacionalismus byl jak v Čechách, tak i na Slovensku, nemluvě o sudetských Němcích. Ukrajina má navíc za sebou velmi krvavou minulost, která se nedá z lidských myslí snadno odstranit. Velkou chybou Američanů je (i když za to v podstatě nemohou) je, že si představují způsob soužití v Evropě podobně, jak funguje v USA. Tak to ale fungovat nemůže. Lidé v USA jsou vykořeněni ze svých zvyků a půdy, vážou je jen vzpomínky (předků) na původní domovinu, ale v USA se pohybují volně od Kalifornie po Maine ..
    U nás, ale hlavně na Ukrajině (ani na Balkáně) je to jinak, jsou tam generační rodové spory, formují se národy a zase rozpadají. Snadné řešení neexistuje. Budou si tím muset projít a vzít ponaučení. U nás v roce 1992 rozdělení státu proběhlo bez problémů, již se na to díváme pragmaticky - vždyť vzájemná spolupráce funguje nadále, rozdělení nikdo příliš nepociťuje.
    Afrika - ta je mentálně v období, jako my jsme byli před 1000 lety. Boj o moc hlavních kmenů (vyvraždění Slavníkovců apod.), teprve až se vytvoří skutečné státní útvary (nikoliv umělé), bude tam větší klid, ale toho my se nedožijeme. Lidé pochopí, že budou muset spolupracovat, aby se uživili, v ten okamžik tam bude klidněji. Ale to je běh na hodně dlouhou trať.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.5.2015 18:23 Mrkva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    no, pro naprostou většinu raperů to platí a ani to nemusí být rusové
    15.5.2015 18:59 mln
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Občas sa dajú nájsť pekná hudba aj z Ukrajiny, ktorej texty nie sú náckovské alebo proputinovské.

    https://www.youtube.com/watch?v=vlCxENKekbg
    15.5.2015 20:51 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Jaroslav Maly pochádza z Ukrajiny...tiež zaujímavý
    Bedňa avatar 15.5.2015 20:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Pre mňa kultová skupina skupina z Russie hoci sa už pred rokmi rozpadli je 5nizza. Ty kidal (Ty si udával)), Saldat ... a top je sovietska rege hymna ďalšie.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    ⧠ A = 0 avatar 17.5.2015 02:26 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    To mi připomnělo tohle. A z podobného soudku, i když ne ruského, toto.
    Nevolte zmrdy.
    Bedňa avatar 18.5.2015 18:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    To sú fajnové sračky :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    29.5.2015 12:01 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    ŠUKAT IKÁNY DO PRDELE
    ⧠ A = 0 avatar 29.5.2015 15:18 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    Nevím, zda tohle je nejlepší web, kde hledat uspokojení takových potřeb. Zkus to raději zde či tu.
    Nevolte zmrdy.
    27.7.2018 15:39 Aniccka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Inter arma silent musae
    No radšej si idem pozrieť nejaké sexi video https://dlhe-videa.sk/sex-video/

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.