abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 27
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1098 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    3.10.2011 23:19 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Já jsem si toho poprvé všiml na G+, posléze v pirátských novinách skoro před dvěma týdny (to už tam ti lidi byli asi 7 dní). Hledal jsem v našich médiích a ... nic. Pár dní jsem sledoval dokonce zprávy v televizi a zase nic. Teprve dnes ráno jsem se dočkal. Nevím, jestli jsou v našich televizích tak neschopní, nebo prostě jen pečou s vládnoucí třídou a čekali až to přejde s tím, že to ututlají?
    |🇵🇸 avatar 3.10.2011 23:22 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Asi tutlají jako v případě Španělska. Řekové a Arabi jsou přece zlí, Američané a civilizovanější část EU ti hodní.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.10.2011 06:30 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street

    Ano, taky jsem si toho všiml - některé fotky nám hlaví media neukáží - třeba tyhle - naprosto jednoznačně v tom vidím manipulaci s podvědomím běžných lidí, co by si asi mysleli? Nebo co třeba uniklé nahrávky poodkrývající některé myšlenkové pochody - to by teprve mohla být mela !!!

    3.10.2011 23:20 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Ad agresivita: doplnil bych jedno video
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    |🇵🇸 avatar 3.10.2011 23:23 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Přesně tohle jsem myslel, ale viděl jsem i další zmínky.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xxx avatar 4.10.2011 00:27 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street

    Ukazkova medialni manipulace. Tentokrat kupodivu ne na strane govermentu, ale na strane demonstrantu. Mozna stacilo dat kameru vys, mozna trochu odzoomovat, mozna tam pridat 10s na zacatku, nebo to natocit treba tak, aby tam byl ten utok videt poradne,... A nakonec to mohlo byt treba pekne video o agresivite demonstrantu.

    Please rise for the Futurama theme song.
    4.10.2011 00:46 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Zbytečně se krotíš v těch možná. Měl bys míč hodit i druhé straně (nastrčená provokatérka, zorganizováno na popud vlády,…) a pak i té třetí (jsme jen loutky v rukou božích nebo tak něco). :-D
    4.10.2011 01:01 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Kde na tom videu je nějaká agresivita ze strany demonstrantů? Nejméně 20 vteřin ti demonstranti za sítí se neprojevují nijak agresivně (ok, něco na policisty asi pokřikují, ale to není důvod k použití násilí), pak přijde policista a nastříká jim pepřák do ksichtu. Jo, třeba tady jsou vidět nějaké potyčky, ale o s jinou skupinkou osob.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    xxx avatar 4.10.2011 16:18 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street

    Kde na tom videu je nějaká agresivita ze strany demonstrantů?
    Zde je dobre polozit si otazku, zda-li by ji autor ve videu nechal, nebo ji vystrihl.

    Treba byl policista blbec, co pouzil peprak zbytecne. Mozna taky ne. Ale hodnotit brutalitu zasahu z videa, jehoz autor ma zjevne dopredu jasno, co na nem ma byt, je dost odvazne.

    Please rise for the Futurama theme song.
    4.10.2011 16:36 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    No, to je řekl bych irelevantní. Na videu je cca 20s souvislého záběru při kterém demonstranti nic nedělají. Přijde mi nepodstatné co se dělo před tím, jelikož v době použití pepřáku demonstranti žádný odpor nekladou.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    3.10.2011 23:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Myslím, že je jen otázka času, než vláda US začne blokovat / filtrovat facebook, twitter, google+, atd...
    |🇵🇸 avatar 3.10.2011 23:35 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Facebook. Yahoo prý cenzuruje e-maily. Twitter cenzuru popřel.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.10.2011 07:59 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Nezacne. Myslim, ze Amerika to prezije, pohodlne. Jako to zvladla ve 30. letech. Amerika ma dobrou kulturu, demokratictejsi nez treba my. S Evropou je to horsi - doufam, ze nacionaliste neprevladnou.
    3.10.2011 23:50 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    O co jim vlastně jde?
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    |🇵🇸 avatar 3.10.2011 23:54 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    RTFA
    This could be the beginning of a whole new social dynamic in America, a step beyond the Tea Party movement, where, instead of being caught helpless by the current power structure, we the people start getting what we want whether it be the dismantling of half the 1,000 military bases America has around the world to the reinstatement of the Glass-Steagall Act or a three strikes and you're out law for corporate criminals. Beginning from one simple demand – a presidential commission to separate money from politics – we start setting the agenda for a new America.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.10.2011 00:12 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Hm, no jsem zvědavý co se z toho vyvine, každopádně jim fandím.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    xxx avatar 4.10.2011 00:18 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street

    Proste je sere, ze nekdo vladne, ze nekdo ma penize. Maji jinou predstavu, jak to delat. Otazka je, jak se mr. Kolibacovi bude libit, az ty dve hysterky z videa dospjejou k nazoru, ze sezeni u kompu neni zadna prace, a tudiz ma pravo pouze na zivot o chlebu a vode.

    Imho dnesni svet neni idealni, ale s myslenkama tehlech lidi uz to jednou vyhral Lenin v Rusku.

    Please rise for the Futurama theme song.
    4.10.2011 07:57 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Vy budete asi dost negativisticky clovek, co?

    Bez tech myslenek bychom nemeli demokracii, to predevsim. Nebo si myslite, ze to zavedl nejaky osviceny vladce shora?
    4.10.2011 10:13 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Máme demokracii, ó to se máme. Až na to že ta úžasná demokracie nefunguje, protože lidi mají pocit, že demokracie == můžeme si dělat co chceme. Nejlepší na demokracii je, že si lidi nejprve demokraticky zvolí své zástupce a pak na ně dnem i nocí nadávají.
    4.10.2011 11:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Lidi si je zvoli, protoze si mysli, ze budou delat to, co jim slibovali. A pak nadavaji, protoze delaji neco naprosto jineho.
    4.10.2011 13:58 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Jak nefunguje? Vy snad znate nejakou nedemokratickou zemi, ktera funguje?
    4.10.2011 14:05 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Singapore
    4.10.2011 15:18 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Nechapu, podle Wikipedie maji reprezentativni demokracii. Co je na Singapore tak nedemokratickeho?
    4.10.2011 15:44 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Hm, mozna nejsou. Ale co s tim pak? Pokud jsou nedemokraticky stat, proc se vydavaji za demokracii?
    5.10.2011 09:35 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Kdyz zustaneme v soucasnosti, tak napr. v Cine take maji demokracii. Dokonce to maji i v nazvu statu :-)
    kotyz avatar 5.10.2011 10:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    To je ale lidová demokracie, to sme tu měli taky a s demokracií to moc společnýho nemělo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.10.2011 10:24 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    zase slovíčkaření - podstatný je, že si jen "hrajou na radost" a s oblibou mydlej slovo demokracie kam můžou

    další super demokracie je třeba "demokratická republika kongo"
    kotyz avatar 5.10.2011 10:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    A co teprv Korejská Lidově Demokratická Republika ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.10.2011 11:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Ne, me slo o tohle: pokud hypoteticky je demokracie spatna a pricinou nejakych problemu (jak tvrdi treba sidik), proc se tedy ten stat, ktery by nam mel (snad) byt modelem tvari, ze demokracii ma? To tedy moc nechapu..

    Rekl bych, ze Singapur je uspesny spis navzdory absenci demokracie nez naopak.
    5.10.2011 10:41 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    [
    Nechapu, podle Wikipedie maji reprezentativni demokracii. Co je na Singapore tak nedemokratickeho?
    Třeba toto?

    The government has restricted freedom of speech and freedom of the press and has limited other civil and political rights. Censorship of sexual, political and racially or religiously sensitive content is extensive.

    According to Amnesty International, in 2010 laws were tightened to limit the freedom of expression and assembly, and used to threaten critics and opposition activists. Lawsuits were taken out by the authorities against dissidents. Government critics and human rights defenders nevertheless held public gatherings.

    Plus pokud pojedete singapurskou SMRTí, určitě uvidíte výborná "big brotherovská" videa na téma: "sledujte, co se děje okolo vás a hlaste podezření" a "pozor na teroristy". A desítky zákazů počínaje zákazem žvýkaček (ale ten myslím v roce 2008 uvolnili, takže je možné v lékárně koupit speciální dentální žvýkačky a užívat je, pokud máte lékařské potvrzení) a konče zákonem nařízeným splachováním WC (paragraf 16) :-)

    Ale jinak je to krásné místo.
    5.10.2011 11:33 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Striktne vzato, svoboda slova a demokracie jsou ruzne veci. Ale mate pravdu.
    xxx avatar 4.10.2011 16:12 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street

    Jo asi jsem. Ale proste jsem tak nejak skeptickej k tvrzenim typu "we start setting the agenda for a new America."

    Nicmene to co napsal Let_Me_Be je rozumne, a chapu, ze je duvod, zacit s tim neco delat. Jenze srovnejte to s vyjadrenima na odkazovanem webu.

    Please rise for the Futurama theme song.
    4.10.2011 17:08 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Na Masaryka, Štefánika and co by som jednotné číslo nepoužil.
    4.10.2011 10:47 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Ne jim vadi to ze Banky v USA bezne podvadeji a na zaklade techto podvodu provadeji zabavovani majetku. V USA nemaji banky tak prisne podminky jako v EU, takze si (s nadsazkou receno) muzou delat co chteji. Pokud se objevi nejaky pruser tak se to zahraje do autu a prislusna organizace dostane velmi stedrou dotaci.

    Proflaklo se netrivialni mnozstvi pruseru jako zamerne zdrzovani plateb, na zaklade kterych pak pozadovali penale, nebo nahodne zmeny cisel uctu na ktere se maji provadet platby za hypoteky vedouci k zabavovani prislusnych nemovitosti.

    Btw. den pred tim nez doslo k tomu zatykani na moste (coz mimochodem probehlo tak ze na ten most je zatlacila policie a nasledne je zacali zatykat za blokovani provozu) dostal prislusny fond dotaci na urovni cca. 5% toho co dostal za celou svoji existenci.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    4.10.2011 00:11 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Jinak, poměrně dobrou reportáž měla včera i ČT.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    4.10.2011 12:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Díky, obsahuje taky reportáž o ACTA...
    5.10.2011 10:43 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Zajímavý názor k celému hnutí a proč nemůže uspět na rozdíl od Tea Party.
    5.10.2011 12:09 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    No, pokud protestující budou naslouchat kritice a naučí se, aby sdělili své požadavky, aby je začali brát vážně, tak uspějí.

    Samozřejmě se může stát, že někdo ows zneužije ve svůj prospěch.
    |🇵🇸 avatar 5.10.2011 12:25 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Problém bude v konkrétních požadavcích, protože se tam slétli jak hipíci, tak nepřátelé daní.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.10.2011 14:01 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    A meli demonstranti 17.listopadu 1989 konkretni pozadavky? A co potom? Pokud vim, Havel dokonce chtel zrusit NATO.. Historicky zdaleka ne kazde protestni hnuti melo "konretni pozadavky". Me prijde, ze je to jen takova slovni zasterka pro "nechceme se s vami bavit".
    |🇵🇸 avatar 5.10.2011 14:06 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    To srovnání s Tea Party je na místě, protože tehdy získali politickou podporu, což dneska asi bude složité, neb jsou heterogenních postojů a de facto proti všem (většině lidí v politice).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.10.2011 07:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Tea Party ziskala predevsim podporu financni.
    5.10.2011 14:24 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    V porovnání s cenzurovanou revolucí na Islandu mi to po zběžném prohlédnutí(!) připadá spíše jako neškodné řádění levicově orientované mládeže.

    Zatímco na Islandu šlo o společenskou změnu a posílení občana, zde jsem nabyl pocit, že jde jen o jakousi kritiku kapitalismu. Navíc již v názvu hloupou: současné problémy nespustila burza, spíše nebojácné (proč také, když ztráty se zprivatizují) banky a zadlužující politici.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    5.10.2011 14:29 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    Ztráty se znárodní. ;-)
    5.10.2011 23:49 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: μblog: Occupy Wall Street
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.