abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    8.3.2010 22:21 Ooaniki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Rekl bych, ze zasadni je tato veta "They are trying to convince the society that the cause of the crisis is the 1300 euros average salary that the civil servants receive, our pensions, and the public services" ... Recko ma ekonomiku zhruba na stejne urovni jako my ... a pokud tam nekolik milionu lidi bere takove penize, kterych se samozrejme vzdat nechteji, tak se jim ta lodicka proste potopi (letos zrejme jeste ne, ale pristi rok si troufam tvrdit urcite)
    xxx avatar 8.3.2010 22:58 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.

    Co kdyby slo jen o tech 1300E. Jenze k tomu je pak jeste 13. a 14. plat. Prakticka nevyhoditelnost zamestnancu. Pripadne odstupne ve forme 24 mesicnich platu atp. CR je oproti tomu slabej odvar. Byl o tom clanecek v Reflexu.

    Please rise for the Futurama theme song.
    9.3.2010 07:53 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Zrovna Reflex bych neuváděl, jako nějaký směrodatný zdroj. Jeho autoři si vybírají jen fakta, která se jim hodí do krámu a ostatní tiše přecházejí. Na druhou stranu nutno říct, že to dnes dělá většina vydavatelů. Každý někomu straní a najít nezávislé pravdivé informace je problém.
    9.3.2010 08:50 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Já Reflex nečtu, ale je to minimálně stejně kvalitní zdroj pravdivých informací jako řecký ministr nebo odboráři. A je jen otázkou času, kdy někdo do této diskuse umístí odkaz na nějakou "ale už fakt nezávislou" studii z pera blisty.cz. :))))
    8.3.2010 22:23 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    We demand, we declare, ... To umějí naši odboráři taky pěkně. Nějak tam chybí We propose a kroky, jak podle nich tedy situaci řešit. Jako třeba že začnou konečně platit daně nebo chodit do důchodu v podobném věku jako zbytek Evropy...
    9.3.2010 13:31 elviin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    To mi v te zprave je taky proti srsti. Jen neco pozadovat a nenavrhnout reseni... resp ano, resenim je splnit jejich pozadavky.
    8.3.2010 22:34 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Uprimne receno, ze je puvodni rozhovor zaujaty je jasne z toho, ze ho otiskly Lidovky. Jiny pohled z druhe strany.

    Situaci tam moc neznam, ale myslim si, ze hlavni problem Recka je korupce. I kdyz s tim dozivotnim zamestnanim, ktere pozaduji tito odborari, bych asi nesouhlasil.

    Kazdopadne, ze za situaci v Recku patrne nemuzou jen socialni vydaje nebo vydaje na skolstvi je jasne ze struktury rozpoctu.

    Na skolstvi davaji mnohem mene nez prumer OECD (mimochodem, kdyby davali to co davaji na armadu misto toho na skolstvi, tak by byly na spicce). A jejich socialni vydaje jsou srovnatelne se severskymi staty, a ty maji vsechny rozpoctovy prebytek. Takze rikam: propaganda!

    Dalsi vec je, ze nelze dost dobre cinit obcany odpovedne, pokud jejich vlastni vlada podvadi a zatajuje skutecnou velikost dluhu.
    thingie avatar 8.3.2010 22:50 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Původní rozhovor z Lidovek na mne skutečně nepůsobil jako objektivní posouzení situace. Stejně tak ani tahle odborářská odpověď, ovšem.
    Růžové lži.
    9.3.2010 09:11 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.

    Uprimne receno, ze je puvodni rozhovor zaujaty je jasne z toho, ze ho otiskly Lidovky

    Pokud je rozhovor zaujatý, tak jistě nebude problém tuto zaujatost prokázat. Rád bych viděl reakci na tento rozhovor, kde někdo bod po bodu vyvrátí lži a vyjeví pravdu. Zatím se zaujatost posuzuje jen podle listu, který to vytisknul, což mi přijde poněkud slabé.

    9.3.2010 15:43 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Jste si jisty, ze jste docetl muj prispevek az do konce?
    9.3.2010 16:26 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Co konkrétně jsem měl přehlédnout? Že je v Řecku velká korupce? Že nejsou schopní vybrat pořádně daně? Že opakovaně falšovali statistiky? Tohle všechno vím, ale oni to vědí taky a dlouhou dobu jim to vyhovovalo. Proto se teď musí v tom svém bahně pořádně vymáchat, aby se to do budoucna neopakovalo. Nechápu, proč by na jejich neschopnost měli doplácet daňoví poplatníci v jiných zemích.
    9.3.2010 09:52 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Ano, propaganda. Problémem Řecka je korupce, šedá ekonomika a to že dosavadní vlády si místo boje s těmito problémy nechali platit životní úroveň ostatními státy eurozóny.
    8.3.2010 23:14 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.

    Co si o tom myslej ted je celkem jasne, zajimavejsi je otazka, co si o tom budou myslet, az podobne akcicky prijdou i k nam. Bude napr. pan Platonix stale stejne nadseny, az mu zavrou AV (penize se samozrejme presunou na inovace, protoze myslime na budoucnost a investujeme do vedy) a seskrtaj ucitelskej plat, protoze banky jsou po ani ne deseti letech a desitkach miliard odcerpanych zisku zase cugrunt? Bude demonstrovat za snizeni dane podnikum a nejbohatsim za soucasneho zvysovani DPH nebo spoluucasti ve zdravotnictvi, snizovani duchodu, celkove privatizaci statu a dalsich podobnych roztomilosti?

    Hadam, ze nikdo z pritomnych, by tak komunisticky populisticke heslo, jako "krizi jsme nezpusobili, nebudeme za ni platit" nikdy za zadnych okolnosti z ust nevypustil.

    thingie avatar 8.3.2010 23:17 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    No, minimálně tu nezpůsobili část tu opakuje kdekdo.
    Růžové lži.
    9.3.2010 09:11 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    problemy Grecka s krizou nemaju nic spolocne; oni maju brutalne zadlzeny stat (vyse 100% HDP) a zadlzeni boli uz aj pred krizou; proste su navyknuti na vysoky soucialny standard a zivot na dlh; nikdy napr. nesplnali Maastrichtske kriteria pre prijatie EURa (v case prijimania falsovali statistiky); no co si o tom narode mysliet? ja by som im nepozical ani vyndru a nech pekne platia svoje dlhy; teraz zase vykrikuju, ze im nikto nechce pozicat, ked su na pokraji bankrotu; no proste mentalita jak svina
    9.3.2010 18:29 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Kdyz odsuzujes reky za to, ze maji neschopne a zkorumpovane politiky, co to rika o slovacich?
    9.3.2010 18:59 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    no na Slovakov to mozno plati tiez, ale 2 Dzurindove vlady bola IMHO pre Slovensko velka vyhra a uvidime, ci populista Fico spolu so sberbou od Meciara a SNS vyhraju volby teraz znovu alebo sa to vrati spat do normalnych kolaji; no hold demokracia ma svoje slabiny, ktore populisti (socialisti) dokazu rychlo zneuzit ;-)
    belisarivs avatar 9.3.2010 19:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Souhlas.

    Dzurinda byl pro Slovaky poklad. Z jeho prace tezi dalsi vlady jeste dodnes.

    Byt Slovak, tak ho volim o 106. I u nas by takoveho bylo potreba.

    Jeden pan, v dobe, kdy to vypadalo, ze pujde Meciar konecne tam kam patri a Slovensko s Dzurindou chytalo novy dech, mi rekl toto: "Slovaci jsou na tom ted lepe, protoze se uz odmeciarovali, my se jeste neodklasovali."

    A hle, Meciar tam smrdi zas, alespon nezpiva. Preju Slovakum, at se nedostane nikdy k moci, protoze on zna do prdele zkratku.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 10.3.2010 11:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Vždyť je to jedno. Na Slovensku Mečiar, u nás trochu v jiném kabátě Paroubek. Zkratku do p*dele znají oba a to velmi dobře.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 10.3.2010 13:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    To nepopiram. Ale ja mluvil pouze o Slovensku a ti Paroubka nastesti (pro ne) nemaji.

    Bylo by zahosdno zminit, ze Topolanek a spol. neni o moc lepsi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 11.3.2010 00:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Když jsem dneska poslouchal Slotu, tak to náš Paroubek i Topolánek jsou úplní břídiové ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 11.3.2010 09:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Slota je magor a Madarsky agent, ktery chce zdiskreditovat odpurce Madaru. O tom zadna.
    IRC is just multiplayer notepad.
    JiK avatar 11.3.2010 13:21 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    proc ty konspiracni teorie? Neni to treba jen obycejny blb?
    belisarivs avatar 11.3.2010 21:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    To neni konspiracni teorie. To je jenom for mireny proti jeho debilite.

    Jasne, ze je to obycejny blb.

    Ale smutne je, ze mu to dost lidi zere.
    IRC is just multiplayer notepad.
    11.3.2010 20:10 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Paroubek v CZ = Fico v SR. Tito dvaja uboziaci navyse zdielaju vzacny intimny ritolizacky vztah.
    drc avatar 11.3.2010 22:24 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Příloha:
    Vzpomínám si, ze kdyz hrozilo riziko, ze CSSD prijde u soudu i o predsedovi trenky, tak pry existoval plan, ze CSSD prehodi majetek na Fica a CSSD se stane jakousi pobockou Smeru v CR.

    No,cert vi jestli to byla pravda. Nicmene pokud ano, tak by to davalo heslum o tunelarich netuseny rozmer ;-)

    Jeste nemuzu nedat sem jeden uzasny predvolebni plakat. Mel jsem chut na nej pripsat nejznamejsi vyrok pana Paroubka: "Kdo z vás na to má?" ;-)
    9.3.2010 04:21 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    rekove jsou lini socialisti, statni sprava zamestanva vetsinu lenochu a ostatni maj sedou ekonomiku, uz aby recko krachlo a s nim i ostatni lenosi jako spanele a taliani.
    hmm
    9.3.2010 06:52 bajtík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Britové těmto problémovým státům říkají PIGS - prasata. Je to zkratka z Portugal, Ireland, Greece, Spain. :-)
    9.3.2010 07:30 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Ze by zrovna Britove mohli neco rikat...
    9.3.2010 07:59 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    no v skutocnosti je to PIIGS; chyba ti tam Italy ;-)
    9.3.2010 10:36 newman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Ne. Ono tam Irsko s vyssi zivotni urovni per capita nez Britanie vubec nepatri. s/Irsko/Italie/
    9.3.2010 10:48 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    patri tam aj Irsko. Ide o vysku statneho dlhu, nie zivotnu uroven
    9.3.2010 16:20 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Irsko tam patří, pokud je o dluh. Nicméně pokud jde o přístup, tak Irsko a Řecko jsou jako nebe a dudy...
    9.3.2010 16:51 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    italie na rozdil od mnoha jinych zemi dokaze se svym dluhem pracovat uz leta , a bez straty duvery veritelu ve schopnost splacet narozdil od spanelska a recka
    USE="-gnome -kde";turris
    9.3.2010 08:02 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    zaujimave je, ze nevinia z toho vlastnych politikov; inak vsetkym predsa musi byt jasne, ze tak velky verejny sektor sa neda uzivit takou slabou ekonomikou, ktoru maju, su tam obrovske danove uniky a seda ekonomika; vacsina ludi mimo verejneho sektoru nacierno pracuje v cestovnom ruchu a neplati ziadne dane
    9.3.2010 08:11 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Proc by se tak velky statni sektor nedal uzivit? Prectete si jeste jednou muj prispevek vyse. Navic velikost statniho sektoru nema s korupci co delat, a to je, jak sam pisete, ten hlavni problem.
    9.3.2010 08:27 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Zakladnym predkpokladom korupcneho prostredia su urady plne korucpie. Respektive neochota uradov s korupciou bojovat.
    9.3.2010 08:37 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.

    Proc by se tak velky statni sektor nedal uzivit?

    Protože nejdřív se musí vydělat peníze v soukromém sektoru, z nich zaplatit daně a z těch daní může stát utrácet. Pokud stát nevybere na daních dost peněz (a je jedno, z jakého důvodu), tak prostě musí šetřit. Nebo si musí půjčit, ale to nejde donekonečna.

    Navic velikost statniho sektoru nema s korupci co delat, a to je, jak sam pisete, ten hlavni problem.

    Teoreticky to tak být nemusí, ale v praxi to tak často je. V podstatě je to ovšem jedno. Pokud stát nedovede nic dělat s korupcí, tak je to jeho problém. Když ještě ke všemu je státní sektor plný neschopných a líných úředníků, tím hůř.

    9.3.2010 16:07 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Kdybyste se obtezoval podivat se na (procentualni) strukturu jejich rozpoctu, zjistil byste, ze nejsou v Evrope zase tak vyjimecni. Jenom podotykam, ze protoze jde o procenta, nesouvisi to s absolutni vysi prijmu. Procentualne stejne velky statni sektor maji i jine staty, ktere dluhy nemaji. Takze, proc by neslo jej uzivit?
    9.3.2010 16:41 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.

    Procentualne stejne velky statni sektor maji i jine staty, ktere dluhy nemaji. Takze, proc by neslo jej uzivit?

    Třeba proto, že např. ve Skandinávii sice mají velký státní sektor, ale také mají drasticky velké daně, které jsou schopni efektivně vybírat, a nízkou korupci. Samozřejmě je otázkou, jestli je možné donekonečna zvyšovat daně a odírat občany.

    Ale jak už jsem řekl, na příčině zase tolik nezáleží. Prostě v Řecku mají velký rozdíl mezi příjmy a výdaji, a proto s tím musí něco udělat. Jestli propustí státní úředníky nebo zefektivní výběr daní, to je na nich. Jen mi přijde trapné, vydírat ostatní země eurozóny.

    9.3.2010 19:11 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Kdybyste se obtezoval podivat se na (procentualni) strukturu jejich rozpoctu
    hmm, co to ma spolocne z velkostou statneho sektora?
    9.3.2010 16:27 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Teoreticky to tak být nemusí, ale v praxi to tak často je.

    Jiste, proto (pseudovyzkumy) uvadeji nejnizsi miru korupce ve skandinavii a nejvyssi v Africe, kde mate k nejblizsimu urednikovi casto den ostre chuze.

    Pokud stát nedovede nic dělat s korupcí, tak je to jeho problém.

    Opet mate uplnou pravdu, stat je totiz samostatna entita zcela oddelena od zbytku spolecnosti. Staci, aby se stat rozhodnul, ze korupci nechce a ona v tu ranu zmizi jako para nad hrncem.

    9.3.2010 16:45 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.

    Jiste, proto (pseudovyzkumy) uvadeji nejnizsi miru korupce ve skandinavii a nejvyssi v Africe, kde mate k nejblizsimu urednikovi casto den ostre chuze.

    Nemůže to být trochu jinak? Třeba tím, že některé národy jsou čestnější, pracovitější a pořádnější než jiné?

    Opet mate uplnou pravdu, stat je totiz samostatna entita zcela oddelena od zbytku spolecnosti. Staci, aby se stat rozhodnul, ze korupci nechce a ona v tu ranu zmizi jako para nad hrncem.

    OK, tak to přeformuluji - korupce v Řecku je problém Řeků. Oni s tím musí něco udělat, protože nikdo jiný to za ně neudělá.

    9.3.2010 08:39 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Přečetl jsem si ten konec a jako vtip je to dobrý. Mám Řecko, Řeky rád, ale jen jako turistickou oblast a hostitele. Fakt je, že se Řekové nepřetrhnou, do důchodu si chodí málem ne po čtyřicítce, mají snad dvacátý důchod a na všechno serou.

    Řecko je pro nás dobrý (varovný) příklad v několika bodech. Zaprvé vidíme, co se stane, když necháme odboráře diktovat politikům - státní krach. Zadruhé vidíme, že to, že je někdo součástí EU, hospodářskou situaci nutně nepozvedne (toto někteří slibovali nebo stále ještě slibují). A zatřetí vidíme, že když se někdo z EU dostane do problémů, EU mu nepomůže (nebo pomůže za "výhodných" podmínek).

    Jižní státy od 20. století obecně balancují mezi komunismem a fašismem. A je nutno dodat, že fašismus je rozhodně ta lepší volba.
    9.3.2010 09:49 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    EU hlavně pomoct nikomu nesmí, protože jí to zakazuje LS. A je to tak dobře. EU je v tuhle chvíli v pozici rodiče rozmazlené ratolesti (Řecka), které se celý život akorát válí na podpoře, seká dluhy kde jen to jde a když mu u dveří zazvoní exekutoři, tak chce, aby to za něj rodiče zatáhli a mohl tak ve svém počínání pokračovat. Když mu ale rodiče sdělí, že si to nemůžou dovolit, protože sami nemají na rozhazování a podobným způsobem by se mohli začít chovat i jeho sourozenci a tudíž by měl začít pracovat jako všichni ostatní, tak se začne hystericky vztekat, že za všechno stejně můžou oni, protože mu dávali malé kapesné atd..
    9.3.2010 11:16 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Já bych jen chtěl upozornit, že souhlasím s tím, aby se Řecku nepomáhalo.
    9.3.2010 08:57 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Před nějakou dobou, když odstupovala eurokomisařka pro zemědělství, jsem viděl, že to zemědělci oslavují. Říkal jsem si - no jasně, chápu. Ale spadla mi čelist, když jsem se od zemědělců dověděl, že prý byla "příliš liberální" (!!!!!!!).

    A řečtí odboráři to vidí s Řeckem, předpokládám, stejně. Jeden básník řekl: "Moře je pořád stejné, lidé ho nezpění, plivni si stokrát na komunistu, on se nezmění." No, možná jsem to trochu upravil. ;)
    gtz avatar 9.3.2010 12:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Ano Řecko je nádherná země na tom se shodneme všichni, ale proč někomu takovému pomáhat ?? Aby se měl ještě lépe a radostněji než dříve ? A co se stane až mu EU apod. pomůže ? Za další půl-rok bude další stávka, protože tyto peníze Řecko někde probendilo.

    Bohužel, prostě si jen žije celý stát nad poměry jejich kapes. Ano příjmy z památek a z cestovního ruchu musí tuto zemi spolehlivě udržet v normálních číslech.

    Co to je za módu brát si jako rukojmí lidi co cestují těmi prostředky, vždyť u nás je situace skoro stejná, odbořáři jen pískli a naše vláda se mohla posrat.

    Copak někdo ví kde Ti bossové jejich ( i našich ) odborů žijí a kde bydlí. Myslím, že se nemají jako socky, spolehlivě jsou všichni za vodou. Stačí se jen podívat na jejich slavnou centrálu v Praze a jaká tam parkují služební auta ( Samý SuperB a Audi ).

    Pomáhat se má chudším lidem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.3.2010 16:13 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    A koho zajímají nějaký odborářský vyžírky?
    10.3.2010 15:48 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    A koho zajímá zlodějský pravicový šmejd?
    belisarivs avatar 10.3.2010 16:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Prave ty levicaky, kteri z nej berou dane na pastelkovne a podobne chujoviny?

    Kdyz uz flamovat, tak poradne :-D

    Jinak, je zabavne pozorovat, jak jsi polozil nerovnitko mezi pravici a odbory.

    Fakt je, ze byt v odborech je pekna trafika. Chovani ucitelu z Prav v Plzni, co si zalozili nekolik odboru aby je nemohli vyhodit to primo potvrzuje.
    IRC is just multiplayer notepad.
    10.3.2010 18:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    zlodejsky pravicovy smejd dane neplati :-)
    Dalibor Smolík avatar 10.3.2010 18:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    To je stejná logika, jako říci, že automobily jsou nebezpečné, protože se občas stanou smrtelné nehody :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.3.2010 19:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Ze se na to chytis zrovna ty :-D

    Logika je to spravna. Pokud podnika normalne a nekrade, neni to "zlodejsky pravicovy smejd".

    :-)
    Dalibor Smolík avatar 11.3.2010 00:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Souhlas. Ale zlodějský šmejd může být kdokoliv, kdo krade. Ten přídomek "pravicový" považuji tudíž za předvolební boj :-D :-D
    Poctivý člověk může být jak levicového, tak pravicového smýšlení. Totéž ovšem platí i o zloději ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    11.3.2010 07:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    vzdyt jo. Kdyby to tak nebylo, stacilo by napsat zlodejskej smejd a kazdej by vedel :-)
    10.3.2010 20:21 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Grécky pohľad z druhej strany.
    Což ovšem nic neříká o obrácené implikaci...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.